Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:120, Did:0, useCase: 3

"Arsenal" klūp Braitonā, "City" pret "Chelsea" pietiek ar vieniem vārtiem

Andrejs Siliņš

"Arsenal" klūp Braitonā, "City" pret "Chelsea" pietiek ar vieniem vārtiem
Lūiss Danks (pa kreisi) mirkli pēc saviem pirmajiem vārtiem sezonā
Foto: SIPA / Scanpix

Svētdien tika aizvadītas divas spēles Anglijas Premjerlīgas 29. kārtā futbolā: Londonas "Arsenal" izbraukumā ar 1:2 piekāpās "Brighton & Hove Albion", savukārt līdervienība "Manchester City" savā laukumā ar minimālu rezultātu 1:0 apspēlēja Londonas "Chelsea".

"Brighton" nebija spējusi uzveikt "Arsenal" kopš 1982. gada, bet šovakar šai melnajai sērijai pret Londonas lielgabalniekiem tika pielikts punkts. Jau septītajā minūtē pēc stūra sitiena no kreisās malas bumba nonāca pie pretējā vārtu staba, kur to bija gatavs atsist "Arsenal" vārtsargs, taču pirmais pa to ar galvu trāpīja mājinieku pussargs Šeins Dafijs, pārvirzot uz vārtsarga laukumu. Tur tā nonāca pie aizsarga Lūisa Danka, kurš nekavējās sist bumbu vārtos un panākt 1:0 mājinieku labā.

Neko ilgi nebija jāgaida arī līdz nākamajiem vārtiem. Ja Dankam šie bija pirmie vārti sezonā vispār, tad 26. minūtē ar precīzu sitienu izcēlās labākais Braitonas bombardieris Glens Marejs. Pēc izcilas vāciešu pussarga Paskāla Grosa piespēles Marejs ar galvu sita bumbu "Arsenal" vārtos otro reizi šovakar - 2:0.

Arī ar to vēl pirmajā puslaikā nebija gana, jo pašā izskaņā viesi vienus vārtus atguva. 43. minūtē pēc ilgākas saspēles "Brighton" soda laukumā janvārī iegādātais Pjērs Emeriks Obamejangs no dažu metru attāluma mainīja bumbas lidojuma virzienu, pāradresējot to viesu vārtu tīklā - 1:2. Sāpīgi ielaiduši vārtus pirms puslaika pārtraukuma, mājinieki otrajā puslaikā tomēr visai droši nosargāja vadību un izcīnīja pirmo uzvaru pār "Arsenal" vairāk nekā 36 gadu laikā - 2:1.

Citā spēlē līdervienība "Manchester City" mājās uzņēma Čempionu līgas tīkotāju "Chelsea". Daudz vārtu gūšanas momentu nebija ne vienai, ne otrai komandai, bet ar bumbu pārsvarā bija mājinieki, kuri biežāk apdraudēja vārtus un vienīgie tos arī iekaroja.

Uzreiz pēc spēles atsākšanās pašā otrā puslaika ievadā pēc piespēles no aptuveni centra bumba nonāca viesu soda laukumā, tika atspēlēta pa kreiso malu ieskrējušajam Davidam Silvam, kurš ar asu piespēli gar vārtiem pretējā pusē atrada ieskrējušo Bernardu Silvu. Portugālis sita vārtos, un ar šiem vārtiem arī Mančestras komandai pietika, lai izcīnītu panākumu visā mačā - 1:0.

Anglijas Premjerlīga, 29. kārta

SpēleRez./LaiksVārtu guvēji
Burnley-Everton2:1 (0:1)Bārnss 56` Vuds 80` - Tosuns 20`
Leicester-Bournemouth1:1 (0:1)Mahrezs 90+7` - Kings 35` (11m)
Southampton-Stoke0:0-
Swansea-West Ham4:1 (2:0)Ki 8` van der Horns 32` Kings 48` Ajū 63` - Antonio 78`
Tottenham-Huddersfield2:0 (1:0)Sons 27` 54`
Watford-West Brom1:0 (0:0)Dīnijs 77`
Liverpool-Newcastle2:0 (1:0)Salāhs 40` Manē 55`
Brighton-Arsenal2:1 (2:1)Danks 7' Marejs 26' - Obamejangs 43'
Man. City-Chelsea1:0 (0:0)B.Silva 46'
Crystal Palace – Man. United22:00

Turnīra tabula

VKomandaSU-N-ZGV:ZVP
1.Man. City2925-3-183:2078
2.Liverpool2917-9-367:3260
3.Man. United2818-5-553:2059
4.Tottenham2917-7-655:2458
5.Chelsea2916-5-850:2653
6.Arsenal2913-6-1052:4145
7.Burnley2910-10-924:2640
8.Leicester299-10-1041:4237
9.Watford2910-6-1339:4736
10.Brighton298-10-1128:3834
11.Everton299-7-1333:4934
12.Bournemouth298-9-1234:4433
13.West Ham297-9-1336:5430
14.Huddersfield298-6-1525:4930
15.Swansea298-6-1525:4230
16.Newcastle297-8-1427:4029
17.Crystal Palace286-9-1325:4327
18.Southampton295-13-1129:4128
19.Stoke296-9-1428:5427
20.West Brom293-11-1522:4320

Vārti

#SpēlētājsKomandaV
1.Harijs KeinsTottenham24
Mohameds SalāhsLiverpool24
3.Serhio AgveroMan. City21
4.Rahīms StērlingsMan. City15
5.Džeimijs VārdijsLeicester13
Robertu FirminuLiverpool13
Romelu LukakuMan. United13
8.Edens AzārsChelsea11
Glens MarejsBrighton11
10.Veins RūnijsEverton10
Alvaro MorataChelsea10
Sons HinminsTottenham10
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2018-03-04 20:21, pirms 6 gadiem
Kad padzīs Vengeru?

     [+] [-]

, 2018-03-04 20:21, pirms 6 gadiem
VIDEO: Mančestras City 1:0 Londonas Chelsea https://skaties.lv/sports/futbols/m...

  +1 [+] [-]

, 2018-03-04 20:27, pirms 6 gadiem
Vēl bezzobaināk, kā man likās pirms nedēļas. "Pārsita" visas cerības.

Vieni jau tā neko negribēja, bet otri vēl jo mazāk kaut ko varēja. Tas raksturoja praktiski vismaz visu 2.puslaiku

  -1 [+] [-]

, 2018-03-04 20:30, pirms 6 gadiem
City chempion!

     [+] [-]

, 2018-03-04 20:30, pirms 6 gadiem
Šāds Manchester City šādu bez-paraksta un bez-sejas Chelsea vazā pa dubļiem jau tagad un vazās vienmēr, ja neko nemainīs

  -1 [+] [-]

, 2018-03-04 20:30, pirms 6 gadiem
Ac Milan ieradis vietu shitiem

     [+] [-]

, 2018-03-04 20:34, pirms 6 gadiem
DaMarcus rakstīja: Šāds Manchester City šādu bez-paraksta un bez-sejas Chelsea vazā pa dubļiem jau tagad un vazās vienmēr, ja neko nemainīs
Spēles rezultāts neatspoguļo spēles gaitu. Chelsea no zonas nevarēja tikt ārā

     [+] [-]

, 2018-03-04 20:36, pirms 6 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Spēles rezultāts neatspoguļo spēles gaitu. Chelsea no zonas nevarēja tikt ārā
Pirmkārt, te Tev nav hokejs

Bet otrkārt, es ko... apgalvoju pretējo?
Pie kāda cita būs jāvēršas, ja gribas kasīties, bet nevar atrast par ko īsti

     [+] [-]

, 2018-03-04 20:38, pirms 6 gadiem
DaMarcus rakstīja: Pirmkārt, te Tev nav hokejs

Bet otrkārt, es ko... apgalvoju pretējo?
Pie kāda cita būs jāvēršas, ja gribas kasīties, bet nevar atrast par ko īsti
Galīgi nav vēlmes kasīties. Piekrītu tavam rakstītajam un kasies jau tu. Labi, nav zonas. Nevarēja tikt ārā no savas laukuma puses.

  +1 [+] [-]

, 2018-03-04 20:45, pirms 6 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Galīgi nav vēlmes kasīties. Piekrītu tavam rakstītajam un kasies jau tu. Labi, nav zonas. Nevarēja tikt ārā no savas laukuma puses.
Atvaino, pārpratu. Miers

  -1 [+] [-]

, 2018-03-04 20:50, pirms 6 gadiem
ravetajs rakstīja: Ac Milan ieradis vietu shitiem
Šaubos, šodien diezgan arī Čehs slikti nospēlēja, bet nu uzbrucējiem vajadzēja vairāk iesist, ātrāk vajadzēja to Anglijas u-19 uzbrucēju izlaist...

Ne par velti Čehs Twitterī atvainojās līdzjutējiem

     [+] [-]

, 2018-03-04 20:52, pirms 6 gadiem
ravetajs rakstīja: City chempion!
Labriit!

     [+] [-]

, 2018-03-04 20:54, pirms 6 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Kad padzīs Vengeru?
Es zinu atbildi - NEKAD!!!

     [+] [-]

, 2018-03-04 20:54, pirms 6 gadiem
djimanti rakstīja: Labriit! a
Nesmejies, viņšm ir Nostradamus!

     [+] [-]

, 2018-03-04 20:56, pirms 6 gadiem
djimanti rakstīja: Es zinu atbildi - NEKAD!!!
Vai ari tad, kad beigs dzīvi šajā saulē vai Arsenal izkritīs uz Championship. Kaut tas varētu būt šo divu lietu apvienojums.

     [+] [-]

, 2018-03-04 20:57, pirms 6 gadiem
Te jau uz sacenēm, kuru pirmo padzīs

  -1 [+] [-]

, 2018-03-04 20:59, pirms 6 gadiem
djimanti rakstīja: Es zinu atbildi - NEKAD!!!
Rēķinot, ka Vengers tur nav tik liela problēma, cik kalendārs un traumatiski spēlētāji, tad īsti viņš nav lielākā problēma

  +2 [+] [-]

, 2018-03-04 21:10, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Rēķinot, ka Vengers tur nav tik liela problēma, cik kalendārs un traumatiski spēlētāji, tad īsti viņš nav lielākā problēma
Kas vainas kalendāram? Traumatiskie spēlētāji-AV izvēle.

  -2 [+] [-]

, 2018-03-04 21:13, pirms 6 gadiem
Šaubīties vari, bet Arsenal ir miskaste. Milānai 2 vieglas uzvaras.

  +3 [+] [-]

, 2018-03-04 21:15, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Rēķinot, ka Vengers tur nav tik liela problēma, cik kalendārs un traumatiski spēlētāji, tad īsti viņš nav lielākā problēma
Kalendāru vainot ir muļķīgi. Īpaši,ja no 15 izbraukuma Premjerlīgas spēlēm uzvarētas tik 3 un pārējās zaudēts.
';
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2018-03-04 21:29, pirms 6 gadiem
puslaiks rakstīja: Kalendāru vainot ir muļķīgi. Īpaši,ja no 15 izbraukuma Premjerlīgas spēlēm uzvarētas tik 3 un pārējās zaudēts.
Par izbraukumiem jā, bet paskaties visu viņu kalendāru, bija Zviedri, tad, ja nemaldos, pēc četrām dienām city un tad atkal pēc tikpat ilga laika city un tad atkal pēc četrām dienām šī spēle....Tas ir +/- 16 dienu laikā četras spēles (divas no tām pret city) un ņemot klāt savainotos, izveidojas lielas slodze uz palikušajiem....Protams vēl klāt nāk psiholoģiskais spiediens, gan jāuzvar un abi lielie zaudējumi pret city.

  -3 [+] [-]

, 2018-03-04 21:30, pirms 6 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Kas vainas kalendāram? Traumatiskie spēlētāji-AV izvēle.
Īsti nepiekritīšu, jo pāris spēlētāji, kā Lakazets, tomēr notraumējās spēlējot un to paredzēt nevar, īpaši futbolā

     [+] [-]

, 2018-03-04 21:41, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Par izbraukumiem jā, bet paskaties visu viņu kalendāru, bija Zviedri, tad, ja nemaldos, pēc četrām dienām city un tad atkal pēc tikpat ilga laika city un tad atkal pēc četrām dienām šī spēle....Tas ir +/- 16 dienu laikā četras spēles (divas no tām pret city) un ņemot klāt savainotos, izveidojas lielas slodze uz palikušajiem....Protams vēl klāt nāk psiholoģiskais spiediens, gan jāuzvar un abi lielie zaudējumi pret city.
Runa jau nav par pēdējā mēneša vai divu sniegumu,bet gan visas sezonas. Ja nemaldos, tad šobrīd ir sasniegts Vengera ēras sezonas laikā zaudēto spēļu maksimums. Vēl viens zāģis un būs jauns antirekords. Tā pat izskatās,ka sasniegs arī antirekordu pēc izcīnītajām uzvarām premjerlīgā. Vēl nevienu sezonu nav bijis tik maz uzvarēto spēļu.

     [+] [-]

, 2018-03-04 21:52, pirms 6 gadiem
Viena komanda speleja otra nespeleja jo laikam nav jegas jo nebij jau galvena spele..luk arī rezultats...

  -2 [+] [-]

, 2018-03-04 21:59, pirms 6 gadiem
puslaiks rakstīja: Runa jau nav par pēdējā mēneša vai divu sniegumu,bet gan visas sezonas. Ja nemaldos, tad šobrīd ir sasniegts Vengera ēras sezonas laikā zaudēto spēļu maksimums. Vēl viens zāģis un būs jauns antirekords. Tā pat izskatās,ka sasniegs arī antirekordu pēc izcīnītajām uzvarām premjerlīgā. Vēl nevienu sezonu nav bijis tik maz uzvarēto spēļu.
Viņš pats to zina, un preses konferencē norādīja, ka pašlaik esošā zaudējumu sērija ir garākā viņa karjerā un viņa primārais mērķis ir spēlētājus atgriezt uz pareizās takas (pārfrāzējot)

Visas sezonas sniegums ir grūti vērtējams, paskaidrošu, saspēle jau laba ir, tikai to momentu noslēgšana ir sāpīgā vieta. Jau no sezonas sākuma tas, kā lāsts velkas līdzi gan Sančesam, tad Lakazetam, tagad Aubam....Otra problēma ir defs, kur pāris spēlētāji netiek līdzi un pieļauj rupjas kļūdas, kas ir tīri pašu spēlētāju vaina nevis kāda pozicionāli nepareiza treneru taktika, bet nu tur atkal cita jautājums - budžets, nav Vengeram tāda rocība kā Pepem, lai aizsardzības līnīju ar gatavu materiālu nopirktu. Tā vietā nopērk Holdingu, ar domu par nākotni, bet nu pašlaik viņš nevelk pret top komandām, tāpat Kosčelnijs nevar savu spēli atrast....Protams vēl paliek vārtsarga jautājums, jo, runāsim atklāti, Čehs aizvada vienu no sliktākajām sezonām premjērlīgā un Ospina arī nav nekāds lielais glābējs.

Man arī īsti nav saprotams tas, kāpēc centrējumi šosezon ir problēma, jo Arsenal diezgan daudz tiek stūrus izpildīt, bet tie ir nekvalitatīvi. Neskatoties vai Džaka tos izpilda vai Ezils...

     [+] [-]

, 2018-03-04 22:11, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Viņš pats to zina, un preses konferencē norādīja, ka pašlaik esošā zaudējumu sērija ir garākā viņa karjerā un viņa primārais mērķis ir spēlētājus atgriezt uz pareizās takas (pārfrāzējot)

Visas sezonas sniegums ir grūti vērtējams, paskaidrošu, saspēle jau laba ir, tikai to momentu noslēgšana ir sāpīgā vieta. Jau no sezonas sākuma tas, kā lāsts velkas līdzi gan Sančesam, tad Lakazetam, tagad Aubam....Otra problēma ir defs, kur pāris spēlētāji netiek līdzi un pieļauj rupjas kļūdas, kas ir tīri pašu spēlētāju vaina nevis kāda pozicionāli nepareiza treneru taktika, bet nu tur atkal cita jautājums - budžets, nav Vengeram tāda rocība kā Pepem, lai aizsardzības līnīju ar gatavu materiālu nopirktu. Tā vietā nopērk Holdingu, ar domu par nākotni, bet nu pašlaik viņš nevelk pret top komandām, tāpat Kosčelnijs nevar savu spēli atrast....Protams vēl paliek vārtsarga jautājums, jo, runāsim atklāti, Čehs aizvada vienu no sliktākajām sezonām premjērlīgā un Ospina arī nav nekāds lielais glābējs.

Man arī īsti nav saprotams tas, kāpēc centrējumi šosezon ir problēma, jo Arsenal diezgan daudz tiek stūrus izpildīt, bet tie ir nekvalitatīvi. Neskatoties vai Džaka tos izpilda vai Ezils...
Arsenal šobrīd ir viena no vājākajām aizsardzībām līgā. Par to ļoti labi liecina ielaistie vārti. Ja pāris sezonas atpakaļ man līdzīgi šķita, tad nu jau ļoti labi saprotu,ka te gluži nav spēlētāju,bet Vengera vaina. Paskaties kaut vai uz iepriekšējo sezonu Čempionlīgas rezultātiem. 2:10 pret Minheni, 1:5 pret Barsu. Vengers neprot organizēt aizsardzību,lai arī Čehs un Koščelnijs aizvada sliktākās sezonas savu karjeru laikā. Neticu,ka pie cita augstas klases trenera aizsardzība ar šiem pašiem spēlētāju resursiem būtu tik bezpalīdzīga kā Arsenal tāda ir jau sezonas 3-4. Pēdējās 8 spēlēs ielaisti 15 vārti. Milāna tik pat mačos ielaidusi 1.

  -1 [+] [-]

, 2018-03-04 22:34, pirms 6 gadiem
puslaiks rakstīja: Arsenal šobrīd ir viena no vājākajām aizsardzībām līgā. Par to ļoti labi liecina ielaistie vārti. Ja pāris sezonas atpakaļ man līdzīgi šķita, tad nu jau ļoti labi saprotu,ka te gluži nav spēlētāju,bet Vengera vaina. Paskaties kaut vai uz iepriekšējo sezonu Čempionlīgas rezultātiem. 2:10 pret Minheni, 1:5 pret Barsu. Vengers neprot organizēt aizsardzību,lai arī Čehs un Koščelnijs aizvada sliktākās sezonas savu karjeru laikā. Neticu,ka pie cita augstas klases trenera aizsardzība ar šiem pašiem spēlētāju resursiem būtu tik bezpalīdzīga kā Arsenal tāda ir jau sezonas 3-4. Pēdējās 8 spēlēs ielaisti 15 vārti. Milāna tik pat mačos ielaidusi 1.
Saproti, ka spēlētājs jau kļūdās, bieži vien, viens pret viens spēlē, vai reāli guļ aizsardzībā, tas nemainīsies pie neviena trenera. Protams ir spēles, kuras tiek taktiski zaudētas, kā piemēram, šosezon pirmā spēle pret city, kur pirmais puslaiks bija galīgā d.irsā dēļ Vengera taktikas...Bet nu es kritizēšu tieši spēlētājus, ja pretinieks mierīgi var izskriet caur diviem aizsargiem netraucēts un bumbu raidīt vārtos. Vai arī kā šodien otrajos vārtos, kur Koščelnijs atdeva pretiniekam bumbu, vai Čeha kļūdas, kuras viņam ir pietiekoši šosezon...Diezgan vārti tiek zaudēti, jo aizsargi nav pietiekami kvalitatīvi un daļēji arī Vengera dēļ, īpaši sezonas sākumā, kad uzticējās daudz vairāk Holdingam, kas atnesa daudz vārtu zaudējumus.

Pirmkārt, ir bezjēdzīgi salīdzināt ar Milānu, jo čempis vājāks, otrs, 6 no tiem 15 vārtiem ir pret city.....Pēdējās sezonas problēma ir bijusi uzbrukums, aizsardzība, pa lielam, tagad tikai nopietnus podus gāž. Nav otra kluba tāda, kuram es tik ilgi sekotu kā Arsenal, tāpēc mani pēdējās sezonās vairāk ir uztraukusi tieši uzbrukuma līnīja, tik šosezon klāt ir arī aizsardzība ar un vārtsargs. Neviens spēlētājs tur nav savā optimālajā formā. Šajā spēlē vajadzēja laist Eiropas līgas sastāvu ar 3 jaunajiem sastāvā + vārtsargu, garantēju ka rezultāts labāks būtu, jo viņi vienkārši svaigāki būtu. Tāpēc jau lēnu Arsenal sāka, jo savainojumi spiež uz īsu rotāciju sastāvā un labai daļai šī bija 3 spēlē 10 dienās un iepriekšējās divas bija pret City, kur nevar ar pusspēku darboties, tāpēc jau steigšus tikai atgriezts Chambers sastāvā, lai gan, kā jau norādīju, varbūt Vengeram būtu bijis labāk jaunos censoņas laist, un dažus līderus atpūtināt.

     [+] [-]

, 2018-03-04 22:35, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Saproti, ka spēlētājs jau kļūdās, bieži vien, viens pret viens spēlē, vai reāli guļ aizsardzībā, tas nemainīsies pie neviena trenera. Protams ir spēles, kuras tiek taktiski zaudētas, kā piemēram, šosezon pirmā spēle pret city, kur pirmais puslaiks bija galīgā d.irsā dēļ Vengera taktikas...Bet nu es kritizēšu tieši spēlētājus, ja pretinieks mierīgi var izskriet caur diviem aizsargiem netraucēts un bumbu raidīt vārtos. Vai arī kā šodien otrajos vārtos, kur Koščelnijs atdeva pretiniekam bumbu, vai Čeha kļūdas, kuras viņam ir pietiekoši šosezon...Diezgan vārti tiek zaudēti, jo aizsargi nav pietiekami kvalitatīvi un daļēji arī Vengera dēļ, īpaši sezonas sākumā, kad uzticējās daudz vairāk Holdingam, kas atnesa daudz vārtu zaudējumus.

Otrs, ir bezjēdzīgi salīdzināt ar Milānu, jo čempis vājāks, otrs, 6 no tiem 15 vārtiem ir pret city.....Pēdējās sezonas problēma ir bijusi uzbrukums, aizsardzība, pa lielam, tagad tikai nopietnus podus gāž.
un 3 pret Ostersundu(!!!) savā laukumā. Un tas,ka Čehs šosezon jau ir uztaisījis 7 kļūdas, kas atnesušas zaudētus vārtus(visvairāk līgā no visiem spēlētājiem), bet viņš joprojām nesatricināmi ir Nr.1, tas daudz ko liecina par Vengera stūrgalvību un to,ka arvien ātrāk vajag mainīt treneri.

     [+] [-]

, 2018-03-04 22:40, pirms 6 gadiem
puslaiks rakstīja: un 3 pret Ostersundu(!!!) savā laukumā. Un tas,ka Čehs šosezon jau ir uztaisījis 7 kļūdas, kas atnesušas zaudētus vārtus(visvairāk līgā no visiem spēlētājiem), bet viņš joprojām nesatricināmi ir Nr.1, tas daudz ko liecina par Vengera stūrgalvību un to,ka arvien ātrāk vajag mainīt treneri.
Bet, ko Čeha vietā likt? Ospinu? Viņš Eiropas līgā nepārliecinoši spēlē un pret City tāpat izskatījās...Un nevis stūrgalvību, bet gan to, ka vārtsargiem ir turnīri sadalīti, respektīvi, Čehs pārsvarā spēlē tikai premjērlīgā un Ospina citos turnīros. Abiem ir +/- vienāda noslodze, tikai to kvalitāti var daudz labāku vēlēties, abi spēlē kā pa viļņiem, lai gan ir brīži, kur Ospinu vajadzēja likt vārtos, kā, piemēram, šodien.

     [+] [-]

, 2018-03-04 22:48, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Bet, ko Čeha vietā likt? Ospinu? Viņš Eiropas līgā nepārliecinoši spēlē un pret City tāpat izskatījās...Un nevis stūrgalvību, bet gan to, ka vārtsargiem ir turnīri sadalīti, respektīvi, Čehs pārsvarā spēlē tikai premjērlīgā un Ospina citos turnīros.
Par Ospinu viss sen arī skaidrs. īpaši jau pēc tā gola, ko ielaida Dienvidamerikas čempī, ja nemaldos, pret Peru, kad mēģināja atvairīt netiešo brīvsitienu. Sadalīti vai nesadalīti turnīri,bet, ja sezonas laikā vārtusargs atved 7 golus, nenosēdināt uz beņķa ir neprāts. Lai ņem kaut no jauniešu komandas kādu un laiž līgas spēlēs, jo tur tāpat viss zaudēts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-03-06 09:57, pirms 6 gadiem
Vengers ir pirmā un galvenā problēma.

"there is a total lack of accountability at the club. Wenger is continually allowed to fail, and players are allowed to get away with total crap performances most weeks. It’s been allowed to go on for years, and nothing seems to change for the better. Most clubs even much smaller teams will attempt to put things right, wether it be sacking the manager, dropping players, buying obvious players that are needed. So even if it doesn’t work, there’s always a hope things might get better. At arsenal we literally have repeated the exact same cycle every season since 2005, and just gradually got worse."
===
parakstos zem katra vārda.

atkal saruna ir par "vājiem spēlētājiem", kad iepuvusi ir visa sistēma un pieļautā lietu kārtība kopumā. Tas, kas tajā EN postā rakstīts.

Problēma jau gadiem ir "robi aizsardzībā". Kas ir diezgan atkarīgs no visas komandas pozicionālās darbības, pārejot no uzbrukuma aizsardzībā = koučinga lieta.
Par koučingu atbild 1. AW, 2. viņa asistents, kas tagad ir Boulds, 3. Bouldam pakļautie kouči. Viss šitais kolektīvs pa šiem gadiem nav izdarījis savu darbu. Bet par to nav cietis (= nav ticis nomainīts) ne AW (kas ir bosu ziņā), ne Boulds vai viņa padotie (kas savukārt ir AW ziņā). Acīmredzot AW ir pārāk liela lojalitāte arī pret saviem treneriem, tāpat kā pret saviem spēlētājiem. Bļins, bet tā nav ģimene, tas ir darbs, un ja sūdīgi strādā, tad ir jābūt sankcijām.

Tātad problēma pastāv arī neatkarīgi no kadriem. Otrkārt, komandas komplektācija kopumā liek jautāt, vai ir izdarīts maksimums - Mustafi pamatsastāvs, Holdings, Čemberss tuvākās rezerves... BET. Šeit lēmumu pieņemšana atkal AW kompetencē. Vismaz bija līdz šim.

Plus vēl. Prasīgāks koučings būtu

1. Piestrādājuši pie komandas kopējās darbības bez bumbas. Presings, jopta. Arsenal visu laiku ir sevi pozicionējuši kā komanda, kas uzņemas iniciatīvu. Nu tad jāuzņemas iniciatīva arī bumbas atņemšanā. Nez kpc Klops un Poch var to iedzīt.
2. Atstrādājuši tādas elementāras lietas (kā ball over the top) spēlētājiem instinktu līmenī
3. Sadevuši pa ļocku esošajiem spēlētājiem par stulbām kļūdām un vai nu panākuši, ka tie spēlētāji savācas, vai arī atsēdinājuši uz soliņa vai vispār padzinuši prom no kluba tos, kuri to nespēj.