Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:120, Did:0, useCase: 3

Obamejangam divi vārti, "Arsenal" pieveic "Chelsea" un izcīna FA kausu

Rolands Eliņš

Obamejangam divi vārti, "Arsenal" pieveic "Chelsea" un izcīna FA kausu
Pjērs Emeriks Obamejangs. Foto: EPA/Scanpix

Anglijas FA kausa finālā „Arsenal” ar 2:1 pārspēja „Chelsea”, pateicoties diviem Pjēra Emerika Obamejanga vārtu guvumiem.

Šī bija pirmā reize FA kausa 139 gadus ilgajā vēsturē, kad tā finālmačs tiek aizvadīts tik vēlu – jau augustā. „Arsenal” nostiprināja savas pozīcijas kā titulētākā šī turnīra komanda, izcīnot FA kausu 14. reizi Mančestras „United” ir 12 uzvaras finālā, kamēr nevienai citai komandai nav vairāk par astoņiem tituliem.

Spēles sākums izvērtās vārtu gūšanas momentiem bagāts, un to labāk izmantoja „Chelsea”. Pēc Olivjē Žirū piespēles sitiena pozīcijā nonāca Kristians Pulisiks, atklājot rezultātu spēles sestajā minūtē. Uzreiz gan „Arsenal” varēja panākt neizšķirtu, taču līdz tam bija jāpagaida līdz puslaika vidum. Vispirms „Arsenal” vārtu guvums netika ieskaitīts aizmugures dēļ, bet 28. minūtē uz „Chelsea” vārtiem tika nozīmēta pendele, ko realizēja Pjērs Emerijs Obamejangs.

„Chelsea” turpinājumā palika bez Sezara Aspilikuetas un Pulisika, kuri abi tika nomainīti savainojumu dēļ. Otrā puslaika sākumā spēle kļuva nedaudz lēnāka un laika nogrieznī no Obamejanga pendeles līdz 66. minūtei netika fiksēts neviens sitiens vārtu rāmī. To mainīja pats Obamejangs, 67. minūtē iesitot savus otros vārtus un izvirzot „Arsenal” vadībā.

Vēl sliktākā pozīcijā „Chelsea” nokļuva pēc dažām minūtēm, kad par iesaistīšanos asumos tiesnesis parādīja dzeltenās kartītes abu komandu virzienā, un tas bija otrais brīdinājums Mateo Kovāčičam, kurš atstāja „Chelsea” mazākumā. Atlikušajā laikā „Chelsea” neizdevās īpaši apdraudēt pretinieku vārtus un arī beigu ofensīva kāroto panākumu nedeva, un savu uzvaru varēja svinēt „Arsenal” futbolisti.

"Chelsea" zaudējumu vēl sliktākās krāsās iekrāsoja Pedro savainojums, kas tika gūts kompensācijas laikā un kura dēļ mača beigu svilpe nedaudz aizkavējās, jo Pedro bija jāsaņem mediķu aprūpe, un viņš tika nonests no laukuma. Bija paredzēts, ka šī būs pēdējā Pedro spēle "Chelsea" rindās.

FA kausa ieguvēji iepriekšējos gados

GadsKomanda
2020Arsenal
2019Man. City
2018Chelsea
2017Arsenal
2016Man. United
2015Arsenal
2014Arsenal
2013Wigan
2012Chelsea
2011Man. City

Izmantotie resursi:
BBC - Homepage

  -2 [+] [-]

, 2020-08-01 21:46, pirms 4 gadiem
skats no malas kā Liverpool fanam - Arteta ir labāks treneris par Lempardu...labāks taktiķis utt...būs interesanti nākošajā sezonā...kā angļu rakstnieces Roulingas fans es apsveicu viņas privātdetektīvu Kormoranu Straiku ar Arsenal uzvaru FA kausā!

  -1 [+] [-]

, 2020-08-01 22:08, pirms 4 gadiem
Nu, tiesāšana zem katras kritikas šodien. Lai arī Chelsea nespēlēja lieliski, Arsenal arī nē (Obamejangs nospēlēja lieliski, pārējie visi bija viduvējības). Pendele bija ļoti soft. Katrs 50/50 bija sods Chelsea un dzeltenā (Chelsea bija 14, kamēr Arsenal tikai 2!!). Martinezam vajadzēja sarkano par to, ka turēja bumbu rokās ārpus soda laukuma. Neiedeva tīru sodu pret Pedro beigās. Kovačičam nebija jābūt otrai dzeltenai... Tik daudz kļūdu tik atbildīgā spēlē ar VAR nevar pieļaut.

     [+] [-]

, 2020-08-01 22:13, pirms 4 gadiem
Šoreiz, sev netipiski, teikšu, ka stulbums 😡

Bet nu lai tiek Gunners.
Šodien ir dusma, rīt ir jauna diena.
Apsveicu Arsenal un novēlu, lai šis ir kā pacēlums ārā no purva.
Londonai jāatkaro Anglija

     [+] [-]

, 2020-08-01 22:16, pirms 4 gadiem
dakots rakstīja: skats no malas kā Liverpool fanam - Arteta ir labāks treneris par Lempardu...labāks taktiķis utt...būs interesanti nākošajā sezonā...kā angļu rakstnieces Roulingas fans es apsveicu viņas privātdetektīvu Kormoranu Straiku ar Arsenal uzvaru FA kausā!
Frenkijs ir daļa no modernā Chelsea sirds un nav atlaižams, kamēr vien izpilda mērķus, vai... kamēr tos neizpilda, tam pretī esot atbilstošiem argumentiem, kā, piemēram, šī brīzā spēku samēram un Chelsea vs City/Liverpool atšķirībām.
Parunāsim pēc gadiem 3

     [+] [-]

, 2020-08-01 22:27, pirms 4 gadiem
dakots rakstīja: skats no malas kā Liverpool fanam - Arteta ir labāks treneris par Lempardu...labāks taktiķis utt...būs interesanti nākošajā sezonā...kā angļu rakstnieces Roulingas fans es apsveicu viņas privātdetektīvu Kormoranu Straiku ar Arsenal uzvaru FA kausā!
Manuprāt, šeit gan viens, gan otrs treneris neko taktiski vēl nesaprot no savas komandas, kā sanāca, tā arī bija. Nākamajos gados gan var gaidīt, ka Arsenal jau būs lielāks spēks, jo Artetam ir Pepes skola.

     [+] [-]

, 2020-08-01 23:01, pirms 4 gadiem
dakots rakstīja: skats no malas kā Liverpool fanam - Arteta ir labāks treneris par Lempardu...labāks taktiķis utt...būs interesanti nākošajā sezonā...kā angļu rakstnieces Roulingas fans es apsveicu viņas privātdetektīvu Kormoranu Straiku ar Arsenal uzvaru FA kausā!
Kopš Maura laikiem ir iedzīts defolta riebums pret Chelsea, tamdēļ lai iet viens Jim Bim par godu Arsenalam un Mr. Straikam! Prozīt!

  -1 [+] [-]

, 2020-08-02 00:33, pirms 4 gadiem
DaMarcus rakstīja: Frenkijs ir daļa no modernā Chelsea sirds un nav atlaižams, kamēr vien izpilda mērķus, vai... kamēr tos neizpilda, tam pretī esot atbilstošiem argumentiem, kā, piemēram, šī brīzā spēku samēram un Chelsea vs City/Liverpool atšķirībām.
Parunāsim pēc gadiem 3
top klases futbolisti nav labi treneri....aizmirstiet to Frenkiju...es, piemēram, par Džerardu, kurš trenē šobrīd Glazgovas "Rangers" nedodu ne 5 kapeikas...lai nerādās ne tuvumā "Liverpool" treneru soliņam

  +2 [+] [-]

, 2020-08-02 01:10, pirms 4 gadiem
dakots rakstīja: top klases futbolisti nav labi treneri....aizmirstiet to Frenkiju...es, piemēram, par Džerardu, kurš trenē šobrīd Glazgovas "Rangers" nedodu ne 5 kapeikas...lai nerādās ne tuvumā "Liverpool" treneru soliņam
Kruifs, Zidāns, Ančelotī, Dalglīšs, Bekenbauers, Simeone un vēl sauja pirmā līmeņa zvaigžņu - futbolistu, kas pēc tam pietiekami solīdi trenējuši iebildīs pret top klases futbolisti nav labi treneri.

     [+] [-]

, 2020-08-02 01:11, pirms 4 gadiem
esprets rakstīja: Nu, tiesāšana zem katras kritikas šodien. Lai arī Chelsea nespēlēja lieliski, Arsenal arī nē (Obamejangs nospēlēja lieliski, pārējie visi bija viduvējības). Pendele bija ļoti soft. Katrs 50/50 bija sods Chelsea un dzeltenā (Chelsea bija 14, kamēr Arsenal tikai 2!!). Martinezam vajadzēja sarkano par to, ka turēja bumbu rokās ārpus soda laukuma. Neiedeva tīru sodu pret Pedro beigās. Kovačičam nebija jābūt otrai dzeltenai... Tik daudz kļūdu tik atbildīgā spēlē ar VAR nevar pieļaut.
BBC publicēja foto, kurš šobrīd klejo pa internetu, kur skaidri redzams, ka Martineza rokas atrodas soda laukumā. Ar Kovačiču tiesneši izdarīja to, ko neizdarīja ar Jorginho pirmajā komandu tikšanās reizē, kad viņš bija jānoraida par otro dzelteno. Turklāt, pašam Azpiliketam būtu bijusi jābut sarkanai, par pēdējās cerības sodu, nebūtu arī savainojies tādā gadījumā.

     [+] [-]

, 2020-08-02 04:03, pirms 4 gadiem
Bet sanāk,ka Arsenal ir CL?

     [+] [-]

, 2020-08-02 09:40, pirms 4 gadiem
esprets rakstīja: Nu, tiesāšana zem katras kritikas šodien. Lai arī Chelsea nespēlēja lieliski, Arsenal arī nē (Obamejangs nospēlēja lieliski, pārējie visi bija viduvējības). Pendele bija ļoti soft. Katrs 50/50 bija sods Chelsea un dzeltenā (Chelsea bija 14, kamēr Arsenal tikai 2!!). Martinezam vajadzēja sarkano par to, ka turēja bumbu rokās ārpus soda laukuma. Neiedeva tīru sodu pret Pedro beigās. Kovačičam nebija jābūt otrai dzeltenai... Tik daudz kļūdu tik atbildīgā spēlē ar VAR nevar pieļaut.
Kā jau hulkman norādīja, Martinezs pats bija ārpus soda laukuma, bet bumba bija soda laukumā. Par pendeli arī nepiekrītu - nebija nekāds soft, bet gan 100%. Vienīgais, kur piekrītu - sarkanā Kovačičam gan bija nedaudz par skarbu.

  +2 [+] [-]

, 2020-08-02 09:41, pirms 4 gadiem
dexterito#5 rakstīja: Bet sanāk,ka Arsenal ir CL?
Nē. EL.

     [+] [-]

, 2020-08-02 10:54, pirms 4 gadiem
vulverhemptonai - proļots

     [+] [-]

, 2020-08-02 11:35, pirms 4 gadiem
specha rakstīja: vulverhemptonai - proļots
EL ir pēdējā iespēja kvalificēties Eirokausiem.

     [+] [-]

, 2020-08-02 12:30, pirms 4 gadiem
hulkman rakstīja: BBC publicēja foto, kurš šobrīd klejo pa internetu, kur skaidri redzams, ka Martineza rokas atrodas soda laukumā. Ar Kovačiču tiesneši izdarīja to, ko neizdarīja ar Jorginho pirmajā komandu tikšanās reizē, kad viņš bija jānoraida par otro dzelteno. Turklāt, pašam Azpiliketam būtu bijusi jābut sarkanai, par pēdējās cerības sodu, nebūtu arī savainojies tādā gadījumā.
Pirmkārt, sarkanā Azpi nekādā gadījumā nevarēja būt, jo otrs aizsargs bija paspējis tikt palīgā atpakaļ un pats Azpi bija blakus Obamejangam. Stulbi no tik pieredzējuša spēlētāja, tas gan. Otrkārt, tam Guenduzi tevis pieminētajā spēlē nemaz pašam nebija jābūt laukumā vairs tanī brīdī, jo vajadzēja dabūt sarkano, respektīvi, Žoržinjo nebūtu bijis pret ko pārkāpt noteikumus.

Tikko noskatījos BBC foto - izsmiekls, viņi vēl ir novilkuši līniju neloģiski un apstādinājuši video tikai tad, kad bumba jau pussekundi ir bijusi rokās Martinezam un nonākusi kārtīgi atpakaļ soda laukumā. Tad jau labāk izmantot BT Sports apskatu, kur viņi vismaz jēdzīgā brīdī apstādināja. Šoreiz jāatzīst, ka pat ar VAR būtu grūti kaut ko noteikt un pēc video noskatīšanās vairāk sliecos, ka Martinezam par pāris milimetriem paveicās.

Arguments, ka tiesneši izdarīja kaut ko šajā spēlē, jo neizdarīja citā spēlē arī ir neloģisks, jo pēc būtības tiesāšanai būtu jāuzlabojas un nav jāatdod parāds no iepriekšējās spēles. Bet te pat runa nav par to, te vienkārši bija farss, Arsenal dabūja katru mazāko sodu, kamēr Chelsea vispār knapi kaut ko dabūja. Kaut vai pirmajā puslaikā sodi bija 9-0! Ja bija kāda divcīņa - bumba Arsenal. Protams, ka tādās situācijās Chelsea spēlētāji mazāk iesaistīsies divcīņās. Tas nav normāli, turklāt vēl nepiešķirt to sodu beigās pret Pedro - tikpat labi pēc tavas argumentācijas var teikt, ka Pedro būtu vesels šodien, ja tiesnesis pildītu kārtīgi savus pamatpienākumus.

Bet, nu arī nav jābrīnās ar šo tiesnesi, jo viņš tiesāja Chelsea-MU šosezon, kur Magvairam bija tīra sarkanā jādod par sitienu pa olām Batšuajī, Tottenham-Chelsea, kur viņš sākumā iedeva Alonso sodu un dzelteno par to, ka vārtsargs uztaisīja karatē izklupienu pret viņu, bet tikai pēc VAR iedeva pendeli, un arī tiesāja finālu starp šīm komandām 3 gadus atpakaļ, kad ieskaitīja Arsenal vārtus, ko nevajadzēja skaitīt.

     [+] [-]

, 2020-08-02 12:31, pirms 4 gadiem
Nelietotājs rakstīja: Kā jau hulkman norādīja, Martinezs pats bija ārpus soda laukuma, bet bumba bija soda laukumā. Par pendeli arī nepiekrītu - nebija nekāds soft, bet gan 100%. Vienīgais, kur piekrītu - sarkanā Kovačičam gan bija nedaudz par skarbu.
Bija soft, bet saprotu, kādēļ iedeva - jo Azpi deva iemeslu. Stulbi no viņa puses.

     [+] [-]

, 2020-08-02 12:54, pirms 4 gadiem
esprets rakstīja: Pirmkārt, sarkanā Azpi nekādā gadījumā nevarēja būt, jo otrs aizsargs bija paspējis tikt palīgā atpakaļ un pats Azpi bija blakus Obamejangam. Stulbi no tik pieredzējuša spēlētāja, tas gan. Otrkārt, tam Guenduzi tevis pieminētajā spēlē nemaz pašam nebija jābūt laukumā vairs tanī brīdī, jo vajadzēja dabūt sarkano, respektīvi, Žoržinjo nebūtu bijis pret ko pārkāpt noteikumus.

Tikko noskatījos BBC foto - izsmiekls, viņi vēl ir novilkuši līniju neloģiski un apstādinājuši video tikai tad, kad bumba jau pussekundi ir bijusi rokās Martinezam un nonākusi kārtīgi atpakaļ soda laukumā. Tad jau labāk izmantot BT Sports apskatu, kur viņi vismaz jēdzīgā brīdī apstādināja. Šoreiz jāatzīst, ka pat ar VAR būtu grūti kaut ko noteikt un pēc video noskatīšanās vairāk sliecos, ka Martinezam par pāris milimetriem paveicās.

Arguments, ka tiesneši izdarīja kaut ko šajā spēlē, jo neizdarīja citā spēlē arī ir neloģisks, jo pēc būtības tiesāšanai būtu jāuzlabojas un nav jāatdod parāds no iepriekšējās spēles. Bet te pat runa nav par to, te vienkārši bija farss, Arsenal dabūja katru mazāko sodu, kamēr Chelsea vispār knapi kaut ko dabūja. Kaut vai pirmajā puslaikā sodi bija 9-0! Ja bija kāda divcīņa - bumba Arsenal. Protams, ka tādās situācijās Chelsea spēlētāji mazāk iesaistīsies divcīņās. Tas nav normāli, turklāt vēl nepiešķirt to sodu beigās pret Pedro - tikpat labi pēc tavas argumentācijas var teikt, ka Pedro būtu vesels šodien, ja tiesnesis pildītu kārtīgi savus pamatpienākumus.

Bet, nu arī nav jābrīnās ar šo tiesnesi, jo viņš tiesāja Chelsea-MU šosezon, kur Magvairam bija tīra sarkanā jādod par sitienu pa olām Batšuajī, Tottenham-Chelsea, kur viņš sākumā iedeva Alonso sodu un dzelteno par to, ka vārtsargs uztaisīja karatē izklupienu pret viņu, bet tikai pēc VAR iedeva pendeli, un arī tiesāja finālu starp šīm komandām 3 gadus atpakaļ, kad ieskaitīja Arsenal vārtus, ko nevajadzēja skaitīt.
Ļoti naivi teikt, ka Azpi bija blakus Obamejangam, Auba jau likās garšļaukus brīdī kad Azpi jau bija klāt, tātad, noteikumi jau tika pārkāpti. Rīdigers tuvumā pat nebija, kur nu vēl būtu paspējis palīdzēt. Skaties uz to tā, ja Azpi nepaspēj un nekavē, tur ir tīrs 1v1.

Guendouzi gadījumā, viņa situācija pat tika izskatīta ar VAR, savukārt, Žoržinjo norāva Mateo zemē aiz krekla, kas ir dzeltenā - tajā situācijā jau otrā, bet tam pat VARs nepievērsās. Pats Žoržiņjo pēcāk vēl iesita vārtus.

Runa neiet par to, ka tiesneši ''atdod parādu'', runa iet par to, ka dzīvē reiz viss nāk atpakaļ. Turklāt, ir ļoti jautri redzēt, ka kāds pārdzīvo par tiesnešu darbībām pēc tam, kad tiesneši ir, rupji sakot, ņēmuši priekšā Arsenal visu sezonu pēc pilnas programmas.

     [+] [-]

, 2020-08-02 12:55, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Kruifs, Zidāns, Ančelotī, Dalglīšs, Bekenbauers, Simeone un vēl sauja pirmā līmeņa zvaigžņu - futbolistu, kas pēc tam pietiekami solīdi trenējuši iebildīs pret top klases futbolisti nav labi treneri.
...top klases futbolistu ir bijis daudz daudz vairāk, kuri ir aplauzušies trenera darbā, tā ka nosauktie ir izņēmums, kas apstiprina likumu....un daudz daudz vairāk ir top klases treneri, kuri bijuši viduvēji spēlētāji

     [+] [-]

, 2020-08-02 14:47, pirms 4 gadiem
hulkman rakstīja: Ļoti naivi teikt, ka Azpi bija blakus Obamejangam, Auba jau likās garšļaukus brīdī kad Azpi jau bija klāt, tātad, noteikumi jau tika pārkāpti. Rīdigers tuvumā pat nebija, kur nu vēl būtu paspējis palīdzēt. Skaties uz to tā, ja Azpi nepaspēj un nekavē, tur ir tīrs 1v1.

Guendouzi gadījumā, viņa situācija pat tika izskatīta ar VAR, savukārt, Žoržinjo norāva Mateo zemē aiz krekla, kas ir dzeltenā - tajā situācijā jau otrā, bet tam pat VARs nepievērsās. Pats Žoržiņjo pēcāk vēl iesita vārtus.

Runa neiet par to, ka tiesneši ''atdod parādu'', runa iet par to, ka dzīvē reiz viss nāk atpakaļ. Turklāt, ir ļoti jautri redzēt, ka kāds pārdzīvo par tiesnešu darbībām pēc tam, kad tiesneši ir, rupji sakot, ņēmuši priekšā Arsenal visu sezonu pēc pilnas programmas.
Skaidrs, tad pēc tevis sacītā Chelsea nu tagad tikai jāgaida labvēlīgi tiesnešu lēmumi, jo arī daudzās spēlēs šosezon pat ar visu VAR (kaut vai tur, kur Magvairam vajadzēja sarkano vai tam pašam Guenduzi, jo tur tīri turēja) lēmumi bijuši ļoti nekorekti. Un tie ir tikai pāris no daudziem, vēl pat tajā spēlē pret MU bija neieskaitīti vārti...

Turklāt, Guenduzi tika izskatīts ne tādēļ, ka tā bija otra dzeltenā, bet tādēļ, ka tā bija iespējama pendele, kur viņš Abrahamu turēja vairāk kā Azpi turēja Obamejangu. Kovačiča otrā dzeltenā pat netika izskatīta, jo tā ir otra dzeltenā un VAR otras dzeltenās kā tādas neizskata.

Pat komentētāji teica, ka dzeltenā ir pareizi kaut vai tā paša Rūdigera dēļ, turklāt šādās situācijās tagad bieži vien dod dzeltenās, ja ir pendele, lai nav pendele un sarkanā, ja vien tur atklāti nav bijuši tukši vārti (piemēram, Luiza sarkanā pret Chelsea, kur viņš nogāza Abrahamu un neļāva iesist tukšos).

Kaut vai paskaties uz sodu statistiku vakar - 14-2. Un pasaki, ka beigās nebija sods pret Pedro, kur būtu tīri laba iespēja gūt vārtus, kur tiesnesis neko neiedeva (kā jau visu spēli vakar).

Spēles ziņā Chelsea nebija labāki, komandas bija vienādi viduvējas, taču tiesnesis vienkārši rupji noraka spēli.

     [+] [-]

, 2020-08-02 16:17, pirms 4 gadiem
esprets rakstīja: Bija soft, bet saprotu, kādēļ iedeva - jo Azpi deva iemeslu. Stulbi no viņa puses.
kāpēc nepiemini, ka čempī David Luiz iedeva sarkano kartīti? es neko nesaku, pendele tur bij, bet ne jau sarkanā. jo Abrahams gāja prom no vārtiem.