Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2, Did:0, useCase: 3

Luiss Enrike: "Lēmumu par Mesi pieņemšu stundu pirms El Clasico"

Luiss Enrike: "Lēmumu par Mesi pieņemšu stundu pirms El Clasico"
Luiss Enrike
Foto: AP/Scanpix

FC "Barcelona" galvenais treneris Luiss Enrike atklājis, ka lēmuma pieņemšana par to, vai argentīniešu uzbrucējs Lionels Mesi izies pamatsastāvā sestdienas vakara El Clasico pret Madrides "Real", tiks pieņemts maksimāli tuvu mača sākumam.

Lai gan Luiss Enrike apliecinājis, ka Lionels Mesi ir gatavs piedalīties El Clasico, treneris nav pārliecināts par to, vai argentīnietis būs gatavs par 100%, tādēļ Luiss Enrike pašlaik nav gatavs apstiprināt, vai Mesi sāks maču "Santiago Bernabeu" stadionā viesu komandas pamatsastāvā. Mesi nav izgājis laukumā kopš septembra beigām, kad spēlē pret "Las Palmas" guva ceļgala saišu traumu.

"Visu cieņu Leo, viņš ir atpakaļ komandā un sajūtas ir pozitīvas," preses konferencē izteicies Luiss Enrike. "Šovakar vēl ir paredzēts treniņš un mums ir ko pārrunāt. Mēs zinām, ka viņš nebūs simtprocentīgi gatavs, jo viņš atgriežas laukumā pēc savainojuma sadziedēšanas, taču ir lieliski apzināties, ka viņš ir atguvies no traumas."

Uz provokācijām par to, vai argentīnietis uzsāks maču pamatsastāvā, Luiss Enrike noradīja, ka nekas vēl nav izplānots. "Es runāšu ar Leo šovakar un vēlreiz rītdien. Lēmums tiks pieņemts stundu pirms spēles."

"Es treniņos novēroju visus savus spēlētājus, jo īpaši, tos, kuri atgūstas pēc traumām. Es varu redzēt, bet tikai spēlētājs var pastāstīt par to, kā viņš jūtas un cik pārliecināts viņš ir. Varu tikai pateikt, ka Leo ir priecīgs par atgriešanos. Labākās ziņas ir tās, ka viņš atkal ir gatavs spēlēt."

Izmantotie resursi:
goal.com

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-11-20 20:05, pirms 8 gadiem
Cik es sapratu tad benitez krosa vieta grib sākumā laist casemiro 😕😕
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-11-20 20:29, pirms 8 gadiem
Es kā Real fans gribu, lai Messi spēlētu, bet ja viņš nav gatavs uz 100% tas nav Messi. par skaistu futbolu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-11-20 20:51, pirms 8 gadiem
visi speelee pasleepes. gribeetos, lai naak uz mainju, bet, atceroties pagaajusho gadu un Suaresa pirmo clasico, diezgan liela iespeeja, ka saaks jau pamataa...

  -1 [+] [-]

, 2015-11-20 21:21, pirms 8 gadiem
VietējaisMuris rakstīja: Kas ar Real lazareti... Kuri spēlēs, kuri nē???
Realam visi ir veseli, tik par Benzema nav 100% pārliecības vai ir gatavs

     [+] [-]

, 2015-11-20 21:41, pirms 8 gadiem
Labāk būtu ja Messi neriskētu. Vēl jo vairāk tāpēc, ka Barca var atļauties šo maču arī zaudēt. Svarīgāk būtu lai argentīnietis būtu optimālā formā pēc pāris mēnešiem, nevis uz vēl kādu laiku iegultos lazaretē.

  +2 [+] [-]

, 2015-11-20 22:41, pirms 8 gadiem
Onka rakstīja: Labāk būtu ja Messi neriskētu. Vēl jo vairāk tāpēc, ka Barca var atļauties šo maču arī zaudēt. Svarīgāk būtu lai argentīnietis būtu optimālā formā pēc pāris mēnešiem, nevis uz vēl kādu laiku iegultos lazaretē.
Tu kļūdies - El Classico nepastāv tāds "var atļauties zaudēt", pat neskatoties uz situāciju tabulā. Pārāk principiāls duelis
Par skaistu spēli un Real uzvaru.

Hala Madrid!

  -1 [+] [-]

, 2015-11-20 22:48, pirms 8 gadiem
555 rakstīja: visi speelee pasleepes. gribeetos, lai naak uz mainju, bet, atceroties pagaajusho gadu un Suaresa pirmo clasico, diezgan liela iespeeja, ka saaks jau pamataa...
kads sakars pagajosais gads? Suarez un Messi? nekadi nevaru iebraukt

  +1 [+] [-]

, 2015-11-20 23:31, pirms 8 gadiem
Daņila Fox rakstīja: ceram uz iespaidigo barca uzvaru ar 3:0
Ja kaads seko Danila prognoozeem, tad droshi var likt uz Real uzvaru, jo neesmu redzeejis vel neprecizaaku prognzeetaaju kaa Danila Fox.

     [+] [-]

, 2015-11-20 23:31, pirms 8 gadiem
Maikl30 rakstīja: kads sakars pagajosais gads? Suarez un Messi? nekadi nevaru iebraukt
Doma gan jau tāda - Suarezam pagājušo gadu bija pirmā spēle La liga vispār un tā notika tieši Madridē un tieši pret Real. Protams ka urugvajietis izskatījās diezgan blāvi, bieži nesapratās ar Messi un Neimāru, kā rezultātā neguva vārtus bet komanda zaudēja. Protams pēc tam panesās visādas runas (tipa vajadzēja Muniru laist (sākums jaunajam marokāņu/ spāņu futbolistam sezonai bija labs), nafig Luizu vispār vajadzēja par tādām naudām, protams kad pēc tam sāka sist un dot rez. piespēles - šīs sarunas visi aizmirsa.... Tāpat kā LE sūtīšanu uz trīs burtiem pēc mača ar RS...

  -1 [+] [-]

, 2015-11-20 23:54, pirms 8 gadiem
keksss rakstīja: Tu kļūdies - El Classico nepastāv tāds "var atļauties zaudēt", pat neskatoties uz situāciju tabulā. Pārāk principiāls duelis
Par skaistu spēli un Real uzvaru.

Hala Madrid!
Bulshi.s starp citu. Pagājušo gadu Barca zaudēja Madridē. UN ? sezonas beigās visiem bija uz to piekāst, jo katalāņi paņēma visus iespējamos titulus, kamēr karaliskajam klubam bija aktīvā apaļa baranka (ja neskaita Psaules klubu kausu , kas diez vai kaut ko seznas beigās kādam nozīmēja)...

  +2 [+] [-]

, 2015-11-21 00:19, pirms 8 gadiem
Onka rakstīja: Bulshi.s starp citu. Pagājušo gadu Barca zaudēja Madridē. UN ? sezonas beigās visiem bija uz to piekāst, jo katalāņi paņēma visus iespējamos titulus, kamēr karaliskajam klubam bija aktīvā apaļa baranka (ja neskaita Psaules klubu kausu , kas diez vai kaut ko seznas beigās kādam nozīmēja)...
Pasaki to kārtīgam Barcas fanam, ka viņi rīt var atļauties zaudēt. Gribu dzirdēt atbildi.

     [+] [-]

, 2015-11-21 00:34, pirms 8 gadiem
Onka rakstīja: Bulshi.s starp citu. Pagājušo gadu Barca zaudēja Madridē. UN ? sezonas beigās visiem bija uz to piekāst, jo katalāņi paņēma visus iespējamos titulus, kamēr karaliskajam klubam bija aktīvā apaļa baranka (ja neskaita Psaules klubu kausu , kas diez vai kaut ko seznas beigās kādam nozīmēja)...
Zaudet Madridei un visiem bija piekaast???
Cik gadus seko Spaanijas futbolam, beerns?
Tev pa ausiim vajadzeetu sadot ja tu taa runaa par El Clasico.

  +1 [+] [-]

, 2015-11-21 00:37, pirms 8 gadiem
keksss rakstīja: Pasaki to kārtīgam Barcas fanam, ka viņi rīt var atļauties zaudēt. Gribu dzirdēt atbildi.
Apskaties čabulīt viņu fanu mājas lapas - cik balso par to ka Messi jāspēlē sākuma sastāvā un cik saka ka nav vērts riskēt. Varu pateikt priekšā - lielākā daļa sabalsoja ka nav vērts riskēt. kas protams nebūtu variants, ja rīt uzvaru vajadzētu par katru cenu.

     [+] [-]

, 2015-11-21 00:42, pirms 8 gadiem
Onka rakstīja: Apskaties čabulīt viņu fanu mājas lapas - cik balso par to ka Messi jāspēlē sākuma sastāvā un cik saka ka nav vērts riskēt. Varu pateikt priekšā - lielākā daļa sabalsoja ka nav vērts riskēt. kas protams nebūtu variants, ja rīt uzvaru vajadzētu par katru cenu.
Protams ka nav veerts, deelj speeles ar Real zaudeet Messi uz visu sezonu, bet paraadi vienu Barcas fanu kush ir gatavs zaudeet Real?

     [+] [-]

, 2015-11-21 00:56, pirms 8 gadiem
gravitons rakstīja: Protams ka nav veerts, deelj speeles ar Real zaudeet Messi uz visu sezonu, bet paraadi vienu Barcas fanu kush ir gatavs zaudeet Real?
Nejauc burkānus ar kāpostiem. Es nekur neesmu teicis, ka tie kas izies laukumā rīt - vienalga vai tie būs mājinieki vai viesi - izies nemotivēti vai atbraukuši "atsist numuru". Bet ne la Ligas čempis rīt beigsies ne sāksies. Ko es teicu - ka panākumus mēra sezonas beigās - ja rītdienas zāģis Barcai nekas traks nebūs (ko gan neviens protams nepieļauj pat domās), jo punkti būs vienādi , izbraukums, atbilde vēl savās mājās, tad Realam ir gluži pretēji - gan sākot ar to ka atpaliek, gan mājas spēle, gan Rafas nepārliecinošā kandidatūra trenera amatā utt.
Un ja pajautāsi vēlreiz vai kādu Barcas fanu uztrauc 2014. gada zāģis Madridē, ja beigās izcēla titulus - vari 3 reizes minēt ko atbildēs (priotams ka pēc spēles bija cits viedoklis)....

     [+] [-]

, 2015-11-21 01:08, pirms 8 gadiem
Onka rakstīja: Nejauc burkānus ar kāpostiem. Es nekur neesmu teicis, ka tie kas izies laukumā rīt - vienalga vai tie būs mājinieki vai viesi - izies nemotivēti vai atbraukuši "atsist numuru". Bet ne la Ligas čempis rīt beigsies ne sāksies. Ko es teicu - ka panākumus mēra sezonas beigās - ja rītdienas zāģis Barcai nekas traks nebūs (ko gan neviens protams nepieļauj pat domās), jo punkti būs vienādi , izbraukums, atbilde vēl savās mājās, tad Realam ir gluži pretēji - gan sākot ar to ka atpaliek, gan mājas spēle, gan Rafas nepārliecinošā kandidatūra trenera amatā utt.
Un ja pajautāsi vēlreiz vai kādu Barcas fanu uztrauc 2014. gada zāģis Madridē, ja beigās izcēla titulus - vari 3 reizes minēt ko atbildēs (priotams ka pēc spēles bija cits viedoklis)....
Nu taa jau var runaat pirms katras speeles-ne La liga riit saaksies ne beigsies.
Rafas nepaarliecinoshaa speele-OK Real Laliga viens zaagjis,Barcai divi..
Champions League Barca 4 Speles 3-1-0
Real 4 Speles 3-1-0
Kur tev Rafas speele ir suudiigaaka par Enrikes?

     [+] [-]

, 2015-11-21 01:27, pirms 8 gadiem
gravitons rakstīja: Nu taa jau var runaat pirms katras speeles-ne La liga riit saaksies ne beigsies.
Rafas nepaarliecinoshaa speele-OK Real Laliga viens zaagjis,Barcai divi..
Champions League Barca 4 Speles 3-1-0
Real 4 Speles 3-1-0
Kur tev Rafas speele ir suudiigaaka par Enrikes?
1. Tam pašam Čavi ir jautājuši - kas rīt uzvarēs - viņš atbildēja ka bez Messi iespējas ir 50:50. Tas nozīmē, ka rīt ja vajadzīga Barcai uzvara - jāliek Messi pamatsastāvā - vai to vajag - lielākā daļa fanu saka ka nē (pats vari padomāt ko tas nozīmē);
2. Par Rafu - saderam, ja kaut kāda x pēc Real rīt zaudēs , Marcā parādīsies raksti par viņa nepiemērotību amatam (nedēļas laikā)? Ja Barca zaudēs - nedomāju, ka kāds LE kaut ko pārmetīs (ja vien nebūs konkrēts zāģis (piem 3:0 utt)) - bet pat tad diez vai kāds no faniem pieprasīs nomest - ņemot vērā pagājušā gada rezultātus.
Un Benitezam - neviens neliks mieru - kamēr nebūs rokā ČL un La ligas tituli vismaz- tāda ir lielo klubu treneru liktenis- nebūtu LE pagājušo gadu izcēlis visu ko var - šogad būtu Barcai gan jauns prezidents, un LE droši vien Celtā varētu izpausties....

     [+] [-]

, 2015-11-21 02:05, pirms 8 gadiem
Protams, buutu jau forshi ja Messi speeleetu, bet domaaju, ka Barcai nav veerts riskeet un uzreiz laizt pret taadu pretinieku kaa Real, bet arii bez Messi speelei jaabut labai ka viemeer!

     [+] [-]

, 2015-11-21 02:21, pirms 8 gadiem
Ja Messi spēlēs, būs ideāli, taču ir pārliecība, ka arī nez Messi viss būs kārtībā