Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2896, Did:0, useCase: 3

Video: Fiziskās sagatavotības treneris Rodke: "Esports - kāds sports? Tā ir atkarība"

Jānis Celmiņš
Fiziskās sagatavotības treneris Helmuts Rodke kritiski izsakās par eSportu kā sporta veidu. Viņš uzskata, ka eSports ir absurds burta un vārda savienojums.

Saruna pilnā garumā pieejama šeit: Rodke par psiholoģiju, fizisko sagatavotību,...
Vērtējums: +1

     [+] [-]

, 2018-01-24 14:26, pirms 6 gadiem
Didziz rakstīja: Nu, redzot mūsdienu bērnus, nedomāju, ka tas, ka kādam ir bērni, viņu padara daudz zinošāku šādā ziņā. Lielā ziņā tieši vecāki ir atbildīgi par to.
Par vecāku atbildību piekrītu, bet mūsdienu laikmetā, kad internets ir priekšā un pakaļā, tam,kas tur rakstīts ir ļoti liels svars..it sevišķi attiecībā uz bērniem. Un ja Tu,redzot mūsdienu bērnus, būtu pievērsis uzmanību arī datiem par bērnu svara problēmām, vājo fizisko sagatavotību utml datiem, tad Tev vajadzētu 3x apdomāt par to,vai propogandēt datorspēļu labo slavu.

     [+] [-]

, 2018-01-24 14:29, pirms 6 gadiem
Sanchezzs rakstīja: Labi. Kādēļ tev rada problēmu fakts, ka e-sports tiek atzīts par sportu, taču tas, ka šahs ir atzīts - nerada? Ar ko tieši tev ir problēma? Ar virtuālismu? Ar ekrānu? Ja šahs tiktu spēlēts nevis uz galda, bet datorā, tad tev ar to būtu problēma?

Neviens no šiem sporta veidiem neuzlabo fizisko sagatavotību. Tātad ir skaidrs, ka šis nav aktuāli tev tavā argumentā.
Aizstāvot "popovs" vēlreiz atkārtoju

Vienkārši nesaprotu absurdo situāciju, ka virtuālo spēļu spēlēšanu vēlas dēvēt par sportu.
Sportu izgudroja sengrieķi un neviens šajās olimpiskajās spēlēs nesacentās par to, kurš būs labākais filozofs. Nevajag kropļot lietas pasaulē.
Brutāli sakot, seksu arī sāksim piekopt virtuāli un no šāda seksa radīsies bērni????
Sports ietver ĶERMEŅA kustību.
Tad jau sauksim komentēšanu sportacentrā par sporta veidu. Tikai izgudrosim nosaukumu, piemēram, SPORTKOMENTINGS. Pirksti un galva, taču kustās un komentāru skaitu arī var izskaitīt.
Vienkārši ir klasiskas lietas, kuras sen jau ir izdomātas!!!

     [+] [-]

, 2018-01-24 14:31, pirms 6 gadiem
Sanchezzs rakstīja: Labi. Kādēļ tev rada problēmu fakts, ka e-sports tiek atzīts par sportu, taču tas, ka šahs ir atzīts - nerada? Ar ko tieši tev ir problēma? Ar virtuālismu? Ar ekrānu? Ja šahs tiktu spēlēts nevis uz galda, bet datorā, tad tev ar to būtu problēma?

Neviens no šiem sporta veidiem neuzlabo fizisko sagatavotību. Tātad ir skaidrs, ka šis nav aktuāli tev tavā argumentā.
Ko cilvēks iegūst sevis attīstīšanai spēlējot datorspēles?
Ar šahu datorā kā spēli problēmu nebūtu..ar pašu datoru gan,Tev pastāstīt par redzes problēmām,kuras izraisa ilgstošas skatīšanas datora ekrānā?

     [+] [-]

, 2018-01-24 14:32, pirms 6 gadiem
popovs rakstīja: Par vecāku atbildību piekrītu, bet mūsdienu laikmetā, kad internets ir priekšā un pakaļā, tam,kas tur rakstīts ir ļoti liels svars..it sevišķi attiecībā uz bērniem. Un ja Tu,redzot mūsdienu bērnus, būtu pievērsis uzmanību arī datiem par bērnu svara problēmām, vājo fizisko sagatavotību utml datiem, tad Tev vajadzētu 3x apdomāt par to,vai propogandēt datorspēļu labo slavu.
Nē, datorspēles nav labas, es diskutēju par terminiem sports/nesports/e-sports, ko visi te jauc.

Kā jau rakstīju:


Manuprāt, profesionāls sports ir kaitīgs veselībai, vismaz daudzos sportaveidos, jo ir jāsasniedz maksimums, kas var atstāt ļoti nepatīkamu ietekmi uz veselību gan karjeras laikā, gan pēc tās. Ir kāds motosportisks, kuram nebūtu sačakarēta mugura vai kauli pēc karjeras?

E-sports (profesionāls) šādā ziņā, manuprāt, ir mazāk kaitīgs. Mīnusi- mazkustīgums, taču, manuprāt, arī viņiem ir ķermenis jāuztur pietiekami labā formā, lai varētu sacensties ar labākajiem.

Taču:

Sporta ietekme uz sabiedrību -
Ja sports tiek skatīts par tv, nekā laba tur nav.
Ja sports cilvēku aizrauj arī pašam to darīt, skriet, mētāt bumbu, tikai pozitīvi.

E-sporta ietekme:
E-sporta skatīšanās- tas pats, kas ar sporta skatīšanos pa tv, slikti.
Aizraušanās ar datorspēlēm, arī slikti.

     [+] [-]

, 2018-01-24 14:34, pirms 6 gadiem
erty rakstīja: Aizstāvot "popovs" vēlreiz atkārtoju

Vienkārši nesaprotu absurdo situāciju, ka virtuālo spēļu spēlēšanu vēlas dēvēt par sportu.
Sportu izgudroja sengrieķi un neviens šajās olimpiskajās spēlēs nesacentās par to, kurš būs labākais filozofs. Nevajag kropļot lietas pasaulē.
Brutāli sakot, seksu arī sāksim piekopt virtuāli un no šāda seksa radīsies bērni????
Sports ietver ĶERMEŅA kustību.
Tad jau sauksim komentēšanu sportacentrā par sporta veidu. Tikai izgudrosim nosaukumu, piemēram, SPORTKOMENTINGS. Pirksti un galva, taču kustās un komentāru skaitu arī var izskaitīt.
Vienkārši ir klasiskas lietas, kuras sen jau ir izdomātas!!!
Nu kamon, pēc šīs loģikas lielākā daļa sportaveidu būtu jāaizliedz, jo tos neizgudroja sengrieķi un tādu tad nebija, jāpieturas taču pie klasikas..

     [+] [-]

, 2018-01-24 14:36, pirms 6 gadiem
Didziz rakstīja: Nē, datorspēles nav labas, es diskutēju par terminiem sports/nesports/e-sports, ko visi te jauc.


Kā jau rakstīju:


Manuprāt, profesionāls sports ir kaitīgs veselībai, vismaz daudzos sportaveidos, jo ir jāsasniedz maksimums, kas var atstāt ļoti nepatīkamu ietekmi uz veselību gan karjeras laikā, gan pēc tās. Ir kāds motosportisks, kuram nebūtu sačakarēta mugura vai kauli pēc karjeras?

E-sports (profesionāls) šādā ziņā, manuprāt, ir mazāk kaitīgs. Mīnusi- mazkustīgums, taču, manuprāt, arī viņiem ir ķermenis jāuztur pietiekami labā formā, lai varētu sacensties ar labākajiem.

Taču:

Sporta ietekme uz sabiedrību -
Ja sports tiek skatīts par tv, nekā laba tur nav.
Ja sports cilvēku aizrauj arī pašam to darīt, skriet, mētāt bumbu, tikai pozitīvi.

E-sporta ietekme:
E-sporta skatīšanās- tas pats, kas ar sporta skatīšanos pa tv, slikti.
Aizraušanās ar datorspēlēm, arī slikti.

Mans viedoklis - datorspēles nav ne sports,ne esports. Tam ar sportu vispār nav nekāds sakars.

     [+] [-]

, 2018-01-24 14:38, pirms 6 gadiem
popovs rakstīja: Mans viedoklis - datorspēles nav ne sports,ne esports. Tam ar sportu vispār nav nekāds sakars.
Tāpat kā es domāju, ka šaham, šautriņām, kērlingam, utt nav sakara ar sportu.

     [+] [-]

, 2018-01-24 14:38, pirms 6 gadiem
Didziz rakstīja: Nu kamon, pēc šīs loģikas lielākā daļa sportaveidu būtu jāaizliedz, jo tos neizgudroja sengrieķi un tādu tad nebija, jāpieturas taču pie klasikas..
Esports ir tas pats, kas sengrieķu filozofu oratorijas sacensības. SPORTKOMENTINGA federāciju sākam dibināt šodien.

     [+] [-]

, 2018-01-24 14:40, pirms 6 gadiem
popovs rakstīja: Ko cilvēks iegūst sevis attīstīšanai spēlējot datorspēles?
Ar šahu datorā kā spēli problēmu nebūtu..ar pašu datoru gan,Tev pastāstīt par redzes problēmām,kuras izraisa ilgstošas skatīšanas datora ekrānā?
Tu sāc runāt par veselību. Tas nav aktuāli. Ļoti reti ir kāds profesionāls sportists, kurš nodarbojas ar savu sporta veidu dēļ veselības. Lielākā daļa to dara tādēļ, ka viņiem patīk vienkārši to darīt. Tādēļ tiek trenēts ķermenis līdz neveselīgam limitam, tiek lietoti neveselīgi palīglīdzekļi, tiek atgrūsta malā ģimene un draugi.

Tātad tavs galvenais arguments ir veselība? Jo ja tā ir, tad ne viens, ne otrs nav veselīgs, ja tiek darīts augsti profesionālā līmenī.

     [+] [-]

, 2018-01-24 14:43, pirms 6 gadiem
Didziz rakstīja: Tāpat kā es domāju, ka šaham, šautriņām, kērlingam, utt nav sakara ar sportu.
un ja šiem sporta veidiem būtu savas e-līgas, katru gadu iznāktu jaunas easport radītas versijas,kāds tad būtu Tavs viedoklis?

  +1 [+] [-]

, 2018-01-24 14:45, pirms 6 gadiem
Es saprotu tos cilvēkus, kas ar to pelna naudu. Bet es esmu redzējis arī tās dokumentālās filmas, kurās tīni (pārsvarā) piepida milzu arēnas, lai studām skatītos kā bariņš citu spaida pogas. Tā jau ir nopietna apdalītības pakāpe un dzīvošana paralēlajā pasaulē. Parasti šī kategoriga aizraujas ar dažādām komiksu grāmatām un tādiem štruntiem.

  +1 [+] [-]

, 2018-01-24 14:45, pirms 6 gadiem
popovs rakstīja: un ja šiem sporta veidiem būtu savas e-līgas, katru gadu iznāktu jaunas easport radītas versijas,kāds tad būtu Tavs viedoklis?
Ja es uzskatu, ka šīs aktivitātes nav sports, tad, protams, arī e-sports nav sports manā skatījumā.

Bet, ja mēģina pārliecināt, ka šie nosauktie ir sports, tad neredzu pamatu e-sportu nesauktu par sava veida sportu.

  +1 [+] [-]

, 2018-01-24 14:46, pirms 6 gadiem
xZ rakstīja: Es saprotu tos cilvēkus, kas ar to pelna naudu. Bet es esmu redzējis arī tās dokumentālās filmas, kurās tīni (pārsvarā) piepida milzu arēnas, lai studām skatītos kā bariņš citu spaida pogas. Tā jau ir nopietna apdalītības pakāpe un dzīvošana paralēlajā pasaulē. Parasti šī kategoriga aizraujas ar dažādām komiksu grāmatām un tādiem štruntiem.
Un kāda tieši starpība piepildītām tīņu e-sporta arēnām ar piepildītām pieaugušo cilvēku arēnām, kas skatās, kā citi pieauguši vīri dzenā bumbu ?

     [+] [-]

, 2018-01-24 14:47, pirms 6 gadiem
Sanchezzs rakstīja: Tu sāc runāt par veselību. Tas nav aktuāli. Ļoti reti ir kāds profesionāls sportists, kurš nodarbojas ar savu sporta veidu dēļ veselības. Lielākā daļa to dara tādēļ, ka viņiem patīk vienkārši to darīt. Tādēļ tiek trenēts ķermenis līdz neveselīgam limitam, tiek lietoti neveselīgi palīglīdzekļi, tiek atgrūsta malā ģimene un draugi.

Tātad tavs galvenais arguments ir veselība? Jo ja tā ir, tad ne viens, ne otrs nav veselīgs, ja tiek darīts augsti profesionālā līmenī.
Es vispār nesalīdzinu sportu ar esportu, Basketbols uz laukuma un basketbols datorā ir nesalīdzināmas lietas, tām nav nekas kopīgs un datorspēles spēlēšana pēc manas izpratnes vispār nav apzimejumu ar vārdu"sports", vienalga,ar e,a vai o

     [+] [-]

, 2018-01-24 14:47, pirms 6 gadiem
Didziz rakstīja: Un kāda tieši starpība piepildītām tīņu e-sporta arēnām ar piepildītām pieaugušo cilvēku arēnām, kas skatās, kā citi pieauguši vīri dzenā bumbu ?
Svaigs gaiss!

     [+] [-]

, 2018-01-24 14:50, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Bet kā biznesu pacelt? Ar masveidību. Kā sasniegt masveidību? Ieborēt ka datorspēle ir kas tikpat kruts, kā sports.
Tu vienkārši skaties no savas prizmas, bet pūlis ir ietekmējams. Kādā jautājumā ātrāk, kādā lēnāk, bet uz priekšu jau tas kust, neba šīs kampaņas kāds tāpat vien uz dullo rīko.
Neviena reklāma netiek veidota un palaista tautās bez mērķa, tas skaidrs. Es joprojām uzskatu, ka bērnus nesazombesi, viss nāk no ģimenes, bet ja vecākus var sazombēt, ka ir ok ļaut bērnam ar stundām katru dienu sēdēt pie datorspēles, jo varbūt viņš kādu dienu kļūs par profesionālu esportistu un pelnīs lielo rubli, tad tur maz kas palīdzēs, jo šie cilvēki tā pat liks savus bērnus pie viediericem, jo tā vnk ir vieglāk, nekā audzināt viņus pašiem.

Mans ieteikums iespringt uz to, lai tu pats un tavi tuvie savus bērnus audzinātu paši, nevis gaidītu, ka to izdarīs bērnudārzs, skola, viediericem. Tad nekādi formāli nosaukumi neko nemainīs un uz bērniem iespaidu neatstās. Reklāma bija, ir un būs, no tās neizvairisies, atliek tik iemācīties pašiem un mācīt savus bērnus to saprast un analizēt.

     [+] [-]

, 2018-01-24 14:52, pirms 6 gadiem
Datorspēļu spēlēšana nav sports. Profesionāla datorspēļu spēlēšana konkurējošā vidē - ir.

Saki, ja spēlēsi šahu ar draugu, un kāds tev jautās - ''Ko dari?", būtu adekvāti teikt, ka sporto?

     [+] [-]

, 2018-01-24 14:57, pirms 6 gadiem
Sanchezzs rakstīja: Datorspēļu spēlēšana nav sports. Profesionāla datorspēļu spēlēšana konkurējošā vidē - ir.

Saki, ja spēlēsi šahu ar draugu, un kāds tev jautās - ''Ko dari?", būtu adekvāti teikt, ka sporto?
Profesionāla datorspēļu spēlēšana konkurējošā vidē - ir. Kas tad tas ir? Mēs konkurējam un pelnam naudu katru dienu,tūkstošos sfēru un nodarbju un tāpēc to visu sauksim par sportu???

     [+] [-]

, 2018-01-24 14:57, pirms 6 gadiem
Atbilde būtu - nē. Taču šahs ir atzīts sports un tev ar to nav nekādu problēmu.

Atkal atgriežamies pie galvenās tēmas. Kādēļ tev nav problēmas ar to, ka šahs tiek uzskatīts par sportu, taču, ja e-sports tiek uzskatīts, tad ir?

Pamēģināsim interesantu štelli. Pamēģini pieturēties pie tēmas un atbildēt uz jautājumu skaidri un gaiši. Būs interesanti!

     [+] [-]

, 2018-01-24 14:58, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Neviena reklāma netiek veidota un palaista tautās bez mērķa, tas skaidrs. Es joprojām uzskatu, ka bērnus nesazombesi, viss nāk no ģimenes, bet ja vecākus var sazombēt, ka ir ok ļaut bērnam ar stundām katru dienu sēdēt pie datorspēles, jo varbūt viņš kādu dienu kļūs par profesionālu esportistu un pelnīs lielo rubli, tad tur maz kas palīdzēs, jo šie cilvēki tā pat liks savus bērnus pie viediericem, jo tā vnk ir vieglāk, nekā audzināt viņus pašiem.

Mans ieteikums iespringt uz to, lai tu pats un tavi tuvie savus bērnus audzinātu paši, nevis gaidītu, ka to izdarīs bērnudārzs, skola, viediericem. Tad nekādi formāli nosaukumi neko nemainīs un uz bērniem iespaidu neatstās. Reklāma bija, ir un būs, no tās neizvairisies, atliek tik iemācīties pašiem un mācīt savus bērnus to saprast un analizēt.
Bērni ir jāaudzina pareizi, tas ir pamats, bet ietekmi atstāj arī ārējie faktori. Kā tev būtu vieglāk atturēt tīni no alko lietošanas - ja uz pudeles rakstīts Vodka, vai kā aburts stāsta "Dieva dzira"?

     [+] [-]

, 2018-01-24 14:59, pirms 6 gadiem
Sanchezzs rakstīja: Datorspēļu spēlēšana nav sports. Profesionāla datorspēļu spēlēšana konkurējošā vidē - ir.

Saki, ja spēlēsi šahu ar draugu, un kāds tev jautās - ''Ko dari?", būtu adekvāti teikt, ka sporto?
Tad darba pienākumu pildīšana darba vietā arī ir sports, jo ar tevi par labākiem darba apstākļiem un lielāku atalgojumu konkurē kolēģi.......smieklīgi.

     [+] [-]

, 2018-01-24 15:01, pirms 6 gadiem
intp rakstīja: Svaigs gaiss!
Basketbola arena ?

     [+] [-]

, 2018-01-24 15:02, pirms 6 gadiem
popovs rakstīja: Profesionāla datorspēļu spēlēšana konkurējošā vidē - ir. Kas tad tas ir? Mēs konkurējam un pelnam naudu katru dienu,tūkstošos sfēru un nodarbju un tāpēc to visu sauksim par sportu???
Vai cilveki gatavi maksat naudu un ziedot laiku, lai sekotu lidzi apkopeju kompanijas A cinai pret apkopeju kompaniju B ?

     [+] [-]

, 2018-01-24 15:03, pirms 6 gadiem
Didziz rakstīja: Un kāda tieši starpība piepildītām tīņu e-sporta arēnām ar piepildītām pieaugušo cilvēku arēnām, kas skatās, kā citi pieauguši vīri dzenā bumbu ?
Atškirība ir tāda, ka uz tiem milzu ekrāniem, pašās speles tu neredzi dzīvus cilvēkus, emocijas. Tur nav reālu notikumu. Viņi tak nesēž ntās stundas, skatoties pašu spēlētāju saspringtajās sejās, bet pieņemu, ka skatās tieši spēles. Turklāt šie lielie pasākumi tak, manuprāt, ir šur tur pat daudzdiennieki. Īpaši kaut kur Āzijā. Crazy.

     [+] [-]

, 2018-01-24 15:04, pirms 6 gadiem
Sanchezzs rakstīja: Atbilde būtu - nē. Taču šahs ir atzīts sports un tev ar to nav nekādu problēmu.

Atkal atgriežamies pie galvenās tēmas. Kādēļ tev nav problēmas ar to, ka šahs tiek uzskatīts par sportu, taču, ja e-sports tiek uzskatīts, tad ir?

Pamēģināsim interesantu štelli. Pamēģini pieturēties pie tēmas un atbildēt uz jautājumu skaidri un gaiši. Būs interesanti!
Vecīt, Tev ir pilns rublis!? Beidz sēdēt uz savu šahu. Paši šahisti saka, ka viņi ir šahisti un par sportistu praktiski neviens sevi nemēģina saukt. Šeit jau ir runa par to, ka "esportisti" grib sevi saukt par sportistiem un pat nebrīnīšos, ja vēl gribēs pretendēt uz OS.

     [+] [-]

, 2018-01-24 15:04, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Bērni ir jāaudzina pareizi, tas ir pamats, bet ietekmi atstāj arī ārējie faktori. Kā tev būtu vieglāk atturēt tīni no alko lietošanas - ja uz pudeles rakstīts Vodka, vai kā aburts stāsta "Dieva dzira"?
Nu beidzat, berni spele un ari speles datorspeles, ja nebus esports atzits par sportu. Sis arguments par berniem ir galigi garam.

     [+] [-]

, 2018-01-24 15:04, pirms 6 gadiem
"Sport- an activity involving physical exertion and skill in which an individual or team competes against another or others for entertainment."

Ja skatāmies pēc šīs definīcijas, tad e-sports pat ir tuvāk sportam nekā šahs

Diskusijas noteikti rastos par to, vai darbības ar rokām kontrolējot peli un klaviatūru var nosaukt par "physical exertion".

Te arī atkrīt diskusijas vai tad darbs arī nav sports.

     [+] [-]

, 2018-01-24 15:06, pirms 6 gadiem
popovs rakstīja: Profesionāla datorspēļu spēlēšana konkurējošā vidē - ir. Kas tad tas ir? Mēs konkurējam un pelnam naudu katru dienu,tūkstošos sfēru un nodarbju un tāpēc to visu sauksim par sportu???
Nejautā man. Es nenosaku kas ir sports un kas nē. Par to, vai es piekrītu, ka tas tiek uzskatīts par sportu es neesmu diskutējis.

     [+] [-]

, 2018-01-24 15:06, pirms 6 gadiem
xZ rakstīja: Atškirība ir tāda, ka uz tiem milzu ekrāniem, pašās speles tu neredzi dzīvus cilvēkus, emocijas. Tur nav reālu notikumu. Viņi tak nesēž ntās stundas, skatoties pašu spēlētāju saspringtajās sejās, bet pieņemu, ka skatās tieši spēles. Turklāt šie lielie pasākumi tak, manuprāt, ir šur tur pat daudzdiennieki. Īpaši kaut kur Āzijā. Crazy.
Esmu redzejis tikai fragmentus no esporta sacensibam, bet pat taja ierobezotaja laika vini radija gan emocijas, gan darbibas speletaju. Ka ari notiek intervijas un cilveki fano par attiecigajiem sportistiem, nevis par pasu speli.

  +2 [+] [-]

, 2018-01-24 15:06, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Bērni ir jāaudzina pareizi, tas ir pamats, bet ietekmi atstāj arī ārējie faktori. Kā tev būtu vieglāk atturēt tīni no alko lietošanas - ja uz pudeles rakstīts Vodka, vai kā aburts stāsta "Dieva dzira"?
Es teikšu godīgi, ka man būtu vienalga, vārdi ir tikai vārdi un nekas vairāk, ja bērns tiks audzināts vidē, kur Vodka ir kkas super, bet dievs ir svoločs, kā tev šķiet, ko viņš labāk tad izvēlēsies dzert?

     [+] [-]

, 2018-01-24 15:09, pirms 6 gadiem
xZ rakstīja: Atškirība ir tāda, ka uz tiem milzu ekrāniem, pašās speles tu neredzi dzīvus cilvēkus, emocijas. Tur nav reālu notikumu. Viņi tak nesēž ntās stundas, skatoties pašu spēlētāju saspringtajās sejās, bet pieņemu, ka skatās tieši spēles. Turklāt šie lielie pasākumi tak, manuprāt, ir šur tur pat daudzdiennieki. Īpaši kaut kur Āzijā. Crazy.
Nu tā nav nekāda lielā atšķirība un arī uz pašiem dalībniekiem, sejām, emocijām skatās.
Tāpat arī pasaules čempionāts hokejā ir daudzdiennieks. Nu atšķirības ir niansēs.

     [+] [-]

, 2018-01-24 15:09, pirms 6 gadiem
erty rakstīja: Vecīt, Tev ir pilns rublis!? Beidz sēdēt uz savu šahu. Paši šahisti saka, ka viņi ir šahisti un par sportistu praktiski neviens sevi nemēģina saukt. Šeit jau ir runa par to, ka "esportisti" grib sevi saukt par sportistiem un pat nebrīnīšos, ja vēl gribēs pretendēt uz OS.
Kādēļ tas tevi ietekmē, ja pieminu un salīdzinu ar šahu? Atkārtošu, tas, ko šahisti saka nav aktuāli. Runa iet par to, vai tas ir oficiāli atzīts vai nav.

     [+] [-]

, 2018-01-24 15:12, pirms 6 gadiem
popov un erty, viss jūsu lielais arguments sabrūk, ja nespējat atbildēt uz šo jautājumu -

Kādēļ tev nav problēmas ar to, ka šahs tiek uzskatīts par sportu, taču, ja e-sports tiek uzskatīts, tad ir?

     [+] [-]

, 2018-01-24 15:14, pirms 6 gadiem
xZ rakstīja: Atškirība ir tāda, ka uz tiem milzu ekrāniem, pašās speles tu neredzi dzīvus cilvēkus, emocijas. Tur nav reālu notikumu. Viņi tak nesēž ntās stundas, skatoties pašu spēlētāju saspringtajās sejās, bet pieņemu, ka skatās tieši spēles. Turklāt šie lielie pasākumi tak, manuprāt, ir šur tur pat daudzdiennieki. Īpaši kaut kur Āzijā. Crazy.
https://youtu.be/CdV1tZ_h1C8?t=9m15s

Crazy gan, tur es tev piekrītu

     [+] [-]

, 2018-01-24 15:15, pirms 6 gadiem
Sanchezzs rakstīja: Kādēļ tas tevi ietekmē, ja pieminu un salīdzinu ar šahu? Atkārtošu, tas, ko šahisti saka nav aktuāli. Runa iet par to, vai tas ir oficiāli atzīts vai nav.
Salīdzinājumu izveidoji Tu pats. Šeit nekas nav jāsalīdzina. Ja kāds izņēmums ir kādu konkrētu statusu kaut kad izcīnījis, tad tas nav būtiski, jo pasaulē notiek visādi brīnumi. Vienkārši nevajag padarīt dažas absurdas lietas par praksi.