Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:14, Did:0, useCase: 3

Krieviju uz četriem gadiem izslēdz no starptautiskās sporta aprites

Ints Megnis
Ints Megnis

Krieviju uz četriem gadiem izslēdz no starptautiskās sporta aprites
Talismans Miška pie 1980. gada Maskavas olimpisko spēļu lāpas. Foto: AFP/Scanpix

Pasaules Antidopinga aģentūras (WADA) izpildkomiteja pirmdien piesprieda četru gadu diskvalifikāciju Krievijai no visām nozīmīgākajām sacensībām, kas ir organizācijas pārraudzībā. Krievijas sportisti varēs startēt kā neitrāli atlēti, ja spēs pierādīt savu tīrību no dopinga.

WADA izpildkomitejas sēde noslēdzās diezgan ātri un lēmums tika pieņemts vienbalsīgi. To drīkst pārsūdzēt 21 dienas laikā. Tas nozīmē, ka Krievija nedrīkstēs piedalīties olimpiskajās un paraolimpiskajās spēlēs, jaunatnes olimpiskajās spēlēs, kā arī jebkurā pasaules čempionātā, ieskaitot, Pasaules kausa izcīņu futbolā. Tomēr aizliegums neattieksies, piemēram, uz Eiropas čempionātu futbolā, jo tas neskaitās kā "galvenais sporta notikums".

"Pārāk ilgi Krievijas sports cēlis neslavu tīrajam sportam," paziņojumā pauda aizejošais WADA prezidents Kreigs Rīdijs, sakot, ka Krievijai bija daudzas iespējas "sakārtot savu māju", tomēr tā izvēlējusies turpināt maldināt un noliegt.

Pagājušajā mēnesī WADA atbilstības pārskata komiteja publicēja ziņojumu, kurā sīki aprakstīja, kā tā dēvēja, "satriecošu maldināšanu" no Krievijas amatpersonām, kas sagrozījušas datus Maskavas antidopinga laboratorijā. Šo informāciju būtu bijis jāizmanto, lai palīdzētu kriminālvajāšanā pret Krievijas shēmas radītājiem. Nedēļas nogalē vairākums no WADA Atlētu komitejas locekļiem piekrita likt savu parakstu zem paziņojuma, kurā tika pausts, ka "Krievija nedrīkst vainot WADA vai starptautiskās sporta organizācijas par noteikumu neievērošanu, kad tā atkal un atkal ir pieķerta tos pārkāpjot".

"Atlēti ir noguruši no risinājumiem, kas pilni ar piekāpšanos un kompromisiem, jo vēsture pierādījusi, ka tādi ir neefektīvi," pausts paziņojumā.

Atbilstības pārskata komiteja varēja aicināt Krievijai piespriest pilnu diskvalifikāciju, tomēr pēdējā brīdī atteicās no šāda lēmuma. Tomēr WADA atlēti ir starp tiem, kas uzskata, ka būtu nepieciešama tieši tāda. Jaunākajā izmeklēšanā tika atklāts, ka Krievijas iejaukšanās dēļ mainīta informācija par 145 lietām. "Mēs nekad neuzzināsim, kas šie sportisti bija, vai viņi turpina apkrāpt tīros atlētus, sabiedrību un nozīmīgākās sacensības," bija teikts paziņojumā.

Krievijas dopinga sāga turpinās jau piecus gadus. Šai valstij jau bija daļēja diskvalifikācija no Riodežaneiro olimpiskajām spēlēm, kamēr Phjončhanā 168 šīs valsts atlēti startēja zem olimpiskā karoga.

Izmantotie resursi:
https://apnews.com/74ad6e761fa9ce3b...
https://www.insidethegames.biz/arti...
https://www.bbc.co.uk/sport/olympic...

     [+] [-]

, 2019-12-09 13:27, pirms 4 gadiem
Pazīstot pasaules sporta eliti, Krievija ne tikai sekmīgi šo spriedumu pārsūdzēs, bet vēl saņems personīgas atvainošanās no visu nozīmīgo federāciju varenajiem. Bēdīgi, bet tā notiks.

  -3 [+] [-]

, 2019-12-09 13:28, pirms 4 gadiem
https://youtu.be/06cdlU1iwIQ (par krievijas ekonomiku )
https://www.youtube.com/watch?v=p4X... (gāze)
https://youtu.be/Pb5jYuWG9HU
paklausieties ekspertus . Šie džeki ir top līmenis politikā. tīri fakti

  +4 [+] [-]

, 2019-12-09 13:28, pirms 4 gadiem
Ārprāts,kas tajā Putinijā notiek.

     [+] [-]

, 2019-12-09 13:28, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: zinu, bet maz ticu, kaut kā viņi izlien.bet ja noņems eč 2020, tas bus ekselenti
Cik ir pieejama infa - nevienā turnīrā aizlieguma spēlēt nav. Eiro 2020 futenē pat drīkstēs ar savu himnu un ierasto formu, un turpat St.Pēterburgā aizvadīt mačus, ar Putinu, mājot no tribīnes. Olimpiādē sinhronās peldēšanas komandai gan būs jāpamaina formas tērpu krāsu salikums bik.

  +1 [+] [-]

, 2019-12-09 13:28, pirms 4 gadiem
Kā tad tagad ir/būs ar Rusņas himnas atskaņošanu ES valstī Latvijā Kolhoza līgas sacensībās?

  +1 [+] [-]

, 2019-12-09 13:29, pirms 4 gadiem
Tonna rakstīja: Es par Krievijas informatīvo izolēšanu neko neesmu dzirdējis, pastāstīsi vēl?
https://www.lsm.lv/raksts/zinas/arz...

     [+] [-]

, 2019-12-09 13:32, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Atkārtoju!
Latvijā (Eiropā)ir pieejami visi informācijas avoti pilnā apjomā, tai skaitā arī Rusņas. Ja cilvēks izvēlas sev nepieciešamo info smelties tikai no Latvijas populārākajiem TV kanāliem un interneta vietnēm, un nevis no alternatīviem informācijas avotiem, tad tā jau ir viņu pašu problēma. Cilvēkiem pašiem jākustina savas pelēkās galvas šūniņas (smadzenes) un nevis akli jātic tam ko kāds cits tiem ieliek mutē.
Tas, ka info ir daudz, nenozīmē, ka nenotiek ietekmēšana arī no otras puses kā pasniedzi. Vienkārši informācijas ir tik daudz, ka cilvēks parastais no tā info apjoma apjūk. Un tad ir normāli, ka viņš uzticas valsts galvenajiem telekanāliem, kas it kā algo žurnālistus un kam būtu jāveic šis atsijāšanas darbs un kas sevi pozicionē kā brīvo presi, bet redz tā nenotiek.

  +1 [+] [-]

, 2019-12-09 13:38, pirms 4 gadiem
Kā ar sporta pasākumiem? Šie var tagad rīkot pie sevis starptautiskus turnīrus , sacensības?

  +1 [+] [-]

, 2019-12-09 13:40, pirms 4 gadiem
Ulrihs rakstīja: Tas, ka info ir daudz, nenozīmē, ka nenotiek ietekmēšana arī no otras puses kā pasniedzi. Vienkārši informācijas ir tik daudz, ka cilvēks parastais no tā info apjoma apjūk. Un tad ir normāli, ka viņš uzticas valsts galvenajiem telekanāliem, kas it kā algo žurnālistus un kam būtu jāveic šis atsijāšanas darbs un kas sevi pozicionē kā brīvo presi, bet redz tā nenotiek.
Tā vairs nav valsts vaina, ka cilvēki izvēlas to ko izvēlas. Valsts galvenais uzdevums ir nodrošināt 100% vārda brīvību (atbilstoši Latvijas Satversmes 100. un 116. pantiem), un nevis katram ielikt mutē daudzveidīgu informāciju.
Tas ka cilvēki šo vārda brīvību neizmanto un neprot izmantot jau ir cits stāsts.

  +5 [+] [-]

, 2019-12-09 13:42, pirms 4 gadiem
krista_klentaka_112483876855387 rakstīja: Krievi jau sen ir uzgriezuši muguru visām šīm muļķībām. Kārtējā politiskā spēle. Nesaku ka viņi nav vainīgi , bet šie lēmumi , un vispārēja brēka ap Krievijas sportu ir smieklīga . Kaut kā jau jāturpina apķēzīt .. Sākot ar visiem novičokiem, krimas zvērīgo okupēšanu , jūras ceļu blokādēm, iejaukšanos USA vēlēšanās, karu Ukrainā, piesiešanos pie WC futbolā, OS Sočos, Sīrijas Asāda atbalstīšanu, nereālā noziedznieka.. Pa lielam, tas viss ir bijis fufelis. WC un OS bija fantastiski organizēti turnīri ! Ja blēdījās ar dopingu, tad lai ir adekvātas izmeklēšanas, rezultāti.. To nav . Krima tika pievienota, pēc iedzīvotāju vēlmes. Tā vnm bija Krievija, un tas bija demokrātijas paraugs, kad iedzīvotāji 90% nobalsoja par pievienošanos, un beidzot tur cilvēki ir priecīgi, un atpakaļ mājās . Skripaļi vsp safabricēts , UK specdienestu propagandas darbiņš. Kur par viņiem ierēc visa pasaule . Sīrija, reāli palīdzēja Sīriešu tautai, tur tiek atjaunotas pilsētas, un cilvēki atgriežas valstī, dēļ tā, ka ir saglabāta valdība, un tā kontrolē teritoriju, nav vairs nato sponsorētā terora un feik ziņu par visādām ķīmijām. Ukraina provocē Krieviju pēc usa pasūtījuma, un tagad ir apķēzījušies, nav ievēlēta viņu sponsoētā Klintone. Lielākie ziedotāji bija Ukraiņi, un iejaucās vēlēšanās viņi, laikam jau arī krievi . Karu sponsorēja USA biznesmeņi. Tur tagad ir ntie usa uzņēmumi, tieši kur bija karš . no 45 miljardiem usd , kuri bija kā palīdzība Ukrainai, pašiem Ukraiņiem palika kādi 5. pārējie ir pa kabatām USA , nopludināti caur kipru un LV , uz USA politiķu kontiem, biznesmeņu . Bet Ukraina aptaisījās.. EU viņus nevajag, Gāzes truba , no Krievijas uz Eiropu tagad iet pa Baltijas jūru. Vācija piečakarēja, USA piečakarēja , piķi iedeva un noņēma. Visu biznesu savāca. Korumpētākā valsts Eiropā. Kura atkal jau lien pie Krieviem .
Tas tā , īsumā ..
Krievu ekonomika aug, ir Gāzes trubas izbūvētas, projekti , kuriem neviens neticēja. Uz ķīnu gāze iet, Uz Turciju, uz Vāciju. Top jauni projekti. Tiek būvēta infrastruktūra , cilvēkiem atalgojums aug, pensijas aug. dzimstība ! Lauksaimniecība aug.. IK aug. Krievi dzīvo labāk kā jebkad, kā nieres taukos ! Un ir palikuši imūni pret salašņu murgiem, tādiem kā šie.. Lai tur daži paraud, bet man ir skaidrs, Krievija tagad var pasmaidīt , un iet tālāk ! Sankcijas Krievijas ekonomiku norūdīja, beidzot sāka darboties centrālā banka , noregulēja ekonomiku, attīstījās ražošana, lauksaimniecība. ntās sfēras, tehnoloģijas. Tuvība ar Ķīnu. Novēršanās no Eiropas. Viņiem vairs neko nevajag no šejienes, bet suņi lai rej un naktī raud, kad krievu zaldāts braši soļo !
Krievijas diplomātija , paraugs visiem.. viņi ir ilgtermiņa domātāji, un uzticami partneri ! To novērtē . Krieviju respektē, Krieviju ciena , Krieviju mīl. Un Krievijā ir labākie sportisti , atlēti !
beidz bajarišniku dzert .............

     [+] [-]

, 2019-12-09 13:49, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tā vairs nav valsts vaina, ka cilvēki izvēlas to ko izvēlas. Valsts galvenais uzdevums ir nodrošināt 100% vārda brīvību (atbilstoši Latvijas Satversmes 100. un 116. pantiem), un nevis katram ielikt mutē daudzveidīgu informāciju.
Tas ka cilvēki šo vārda brīvību neizmanto un neprot izmantot jau ir cits stāsts.
Ā, tad tā ir tikai sakritība, ka par valsts naudu stutēts medijs (LTV) pārraida dezinformāciju? Nekāda sakara ar mediju ietekmēšanu un kaut kādu speciālu informācijas pasniegšanu? To jau tikai Rusņas mediji dara. Pie mums (un citur Eiropā) viss brīvi un demokrātiski. Nu, nu...

  +4 [+] [-]

, 2019-12-09 14:09, pirms 4 gadiem
krista_klentaka_112483876855387 rakstīja: https://youtu.be/06cdlU1iwIQ (par krievijas ekonomiku )
https://www.youtube.com/watch?v=p4X... (gāze)
https://youtu.be/Pb5jYuWG9HU
paklausieties ekspertus . Šie džeki ir top līmenis politikā. tīri fakti
jau tas vien, ka šis"eksperts" regulāri rādās Sputnik,RT, un citos Krievijas centrālajos kanālos, parāda, cik viņš ir "objektīvs". Kas maksā (Kremlis), tas pasūta muziku. Tu vēl pacitē Solovjovu un Kiseļovu

  -1 [+] [-]

, 2019-12-09 14:11, pirms 4 gadiem
krista_klentaka_112483876855387 rakstīja: https://youtu.be/06cdlU1iwIQ (par krievijas ekonomiku )
https://www.youtube.com/watch?v=p4X... (gāze)
https://youtu.be/Pb5jYuWG9HU
paklausieties ekspertus . Šie džeki ir top līmenis politikā. tīri fakti
https://www.youtube.com/watch?v=aai...

par lielajām trubām vari paklausīties

     [+] [-]

, 2019-12-09 14:12, pirms 4 gadiem
Vidējais slānis ar savu d*rsā līšanu vienmēr arī visvairāk sūdus sataisa. Ne jau Putins deva pavēli visus barot ar dopingu. Viņš deva pavēli uzvarēt un tad mazākie priekšnieki izdomāja manipulācijas un aiz sava stulbuma visu salaida dēlī. Pie mums jau arī ne jau valdība, bet puspriekšnieki visus sūdus taisa. Jo gribas izkalpoties, bet prātiņa trūkst.

  +5 [+] [-]

, 2019-12-09 14:17, pirms 4 gadiem
maris777 rakstīja: Vidējais slānis ar savu d*rsā līšanu vienmēr arī visvairāk sūdus sataisa. Ne jau Putins deva pavēli visus barot ar dopingu. Viņš deva pavēli uzvarēt un tad mazākie priekšnieki izdomāja manipulācijas un aiz sava stulbuma visu salaida dēlī. Pie mums jau arī ne jau valdība, bet puspriekšnieki visus sūdus taisa. Jo gribas izkalpoties, bet prātiņa trūkst.
kārtējā rusņas leģenda par labo caru un sliktajiem bajāriem
Mārel, šitai kakai ir pieci gadi un saki ka vovans vēl nav tēmā?

  -1 [+] [-]

, 2019-12-09 14:21, pirms 4 gadiem
Ulrihs rakstīja: Tak es zinu, ka nav beidzies un ka Ukrainā arī ir dažādi mediji, bet runa bija par to, ka mūsu kanāli (vismaz LNT, TV3 un LTV) tikai močīja vai nu oficiālo versiju vai arī no kaut kāda tur pretošanās saita visu. Lai gan mums teorētiski brīvi un neatkarīgi mediji (atšķirībā no tās pašas Krievijas) un elementāra žurnālistikas ētika prasītu veikt faktu pārbaudi vai vismaz salīdzināšanu. Bet nē, šie tikai mala par "frontes līnijas saīsināšanu" kaut gan ukraiņu spēki bija nonākuši divos katlos. Vienkārši iekrita toreiz ausīs jo baigi korelējās ar Remarka romānu "Laiks dzīvot un laiks mirt", kur karavīri frontē apsmēja Gebelsa ministrijas paziņojumus ar precīzi šādu pašu formulējumu.
jepaķj,esi lasijis ari kādu grāmatufantastika
bet ja nopietni,tad kaut vi izlasot šo Remarka grāmatu,cilvēkam vajadzētu atvērties acīm par to,kas ir propaganda un kā tā strādā..arī LV kontekstā...

  -1 [+] [-]

, 2019-12-09 14:26, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: kārtējā rusņas leģenda par labo caru un sliktajiem bajāriem
Mārel, šitai kakai ir pieci gadi un saki ka vovans vēl nav tēmā?
nezinu,kāpēc viņam jābūt tēmā?tad jau Vaira ari bija tēmā,kad Latvijas Olimpiskās vienības sportisti masveidā par dopingu lidoja?
Nedomāju,ka viens cilvēks var būt tēmā pilnīgi visās afērās valstī,pat prezidents!nu,ja vien tu neskaiti par būšanu tēmā to,ka viņš zin,ka sporta funkcionāri ir izstrādājuši kaut kādu dopinga programmu

  +5 [+] [-]

, 2019-12-09 14:27, pirms 4 gadiem
maris777 rakstīja: Vidējais slānis ar savu d*rsā līšanu vienmēr arī visvairāk sūdus sataisa. Ne jau Putins deva pavēli visus barot ar dopingu. Viņš deva pavēli uzvarēt un tad mazākie priekšnieki izdomāja manipulācijas un aiz sava stulbuma visu salaida dēlī. Pie mums jau arī ne jau valdība, bet puspriekšnieki visus sūdus taisa. Jo gribas izkalpoties, bet prātiņa trūkst.
Hitlers jau arī neko neesot zinājis par ebreju izšaušanu.

  +1 [+] [-]

, 2019-12-09 14:29, pirms 4 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: nezinu,kāpēc viņam jābūt tēmā?tad jau Vaira ari bija tēmā,kad Latvijas Olimpiskās vienības sportisti masveidā par dopingu lidoja?
Nedomāju,ka viens cilvēks var būt tēmā pilnīgi visās afērās valstī,pat prezidents!nu,ja vien tu neskaiti par būšanu tēmā to,ka viņš zin,ka sporta funkcionāri ir izstrādājuši kaut kādu dopinga programmu
Nu ja nezini tad nezini, ko komentē ja nezini?

  +2 [+] [-]

, 2019-12-09 14:31, pirms 4 gadiem
janis_vaivods_5482736 rakstīja: Hitlers jau arī neko neesot zinājis par ebreju izšaušanu.
nedomāju,ka viens cilvēks kaut ko vienpersoniski pieņem...ir sistēma,kas darbojas un cilvēks,vienalga-Hiča vai Vova ir šīs sistēmas izkārtne..viņi ir tie,kas karāsies pie rājas,ja kas..

  -1 [+] [-]

, 2019-12-09 14:32, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: kārtējā rusņas leģenda par labo caru un sliktajiem bajāriem
Mārel, šitai kakai ir pieci gadi un saki ka vovans vēl nav tēmā?
Tā ir visur, ne tikai Krievijā, ne jau valsts vadītājs var kaut ko izdarīt. Protams ir jāizvēlas arī normāli padotie, bet tāpat pa vidu būs tādi , kas vēlēsies izkalpoties. Tie arī tos sūdus taisa. Latvijā jau arī valda ne valdība , bet gan valsts sekretāri un ierēdņu armija. Un tad tik pin intrigas un strādā visādas afēras, lai uz papīra būtu rezultāti un tiktu tuvāk vadīšanai.

  -2 [+] [-]

, 2019-12-09 14:32, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: Nu ja nezini tad nezini, ko komentē ja nezini?
u Tu tipa zini?viņš Tev atskaitās?vai esi tik izcila persona,ka tev ir tiešā piekļuve Vovas kabinetam?izņemot tukšu tiršanu tai tavā komentā nekā cita nav!

  +1 [+] [-]

, 2019-12-09 14:36, pirms 4 gadiem
Viss par to ko Vova zināja, nezināja ir figņa. Galvenais vai tagad Latvijas basketbola izlase nevar pretendēt uz OS Krievijas vietā?

     [+] [-]

, 2019-12-09 14:36, pirms 4 gadiem
Omamma rakstīja: https://www.youtube.com/watch?v=aai...

par lielajām trubām vari paklausīties
tādi kā te vairums.. nobadojies , negulējis einuhs rēcīgi . Krieviem arī ir padibenes, bet krietni mazākā procentā kā te

     [+] [-]

, 2019-12-09 14:37, pirms 4 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: u Tu tipa zini?viņš Tev atskaitās?vai esi tik izcila persona,ka tev ir tiešā piekļuve Vovas kabinetam?izņemot tukšu tiršanu tai tavā komentā nekā cita nav!
man viņs neatskaitās, viņs ir publiska persona un uzstājas publiski un šīs uzstāšanās tiek filmētas un rādītas. Tev, Leonīd tas liekas dīvaini, ja?
Redz, es esmu tam pasekojis. tu iestartē, pasaki ka neko nezini, un sāc kašķi.
Konstruktīvi!

  -1 [+] [-]

, 2019-12-09 14:42, pirms 4 gadiem
maris777 rakstīja: Viss par to ko Vova zināja, nezināja ir figņa. Galvenais vai tagad Latvijas basketbola izlase nevar pretendēt uz OS Krievijas vietā?
Protams ka nē ! Mums izlasei knapi pietieka Grētas brālim Arnim ,vietai kas maksā 100 vairāk naudas noteikti nav

  -1 [+] [-]

, 2019-12-09 14:46, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: man viņs neatskaitās, viņs ir publiska persona un uzstājas publiski un šīs uzstāšanās tiek filmētas un rādītas. Tev, Leonīd tas liekas dīvaini, ja?
Redz, es esmu tam pasekojis. tu iestartē, pasaki ka neko nezini, un sāc kašķi.
Konstruktīvi!
nu tak ja Tu uzmanīgi palasītu,ko es akstīju,tad varbūt pamanītu,ko es gribēju pateikt!neiet runa par ti,ka viņš zin pašu faktu,neiet runa par to,ka viņam kā reprezentācijas personai ir jāmēģina tautas priekšā taisnoties par sistēmas fiasko!tas jau pat muļķim ir skaidrs,ka tāpēc viņš tur sēž!
bet es piekrītu Mārim,ka auzās sabraukuši ir pavisam citi cilvēki.
Tāpēc jau Tev jautāju,vai Vaira ari bija iesaistīta doinga sistēmas izstrādāšanā LOVjo,manupāt LV ir tuvāk un tātad saprotamāk-bet tie procesi jau ir identiski-izdomāt kā rīt,ko rīt un kā lai tevi nepieķer
LV ielidoja daudzi sportisti,bet nesāka runāt sistēmas cilvēksvot i visa starpība..

  +3 [+] [-]

, 2019-12-09 14:51, pirms 4 gadiem
Tonna rakstīja: Kāpēc ažiotāžai jābūt ASV? Ažiotāžai jābūt Krievijā un tur tā ir ļoti nopietna.
Es dažreiz paskatos Krievijas politiskos sarunu šovus. Tur viņi iedomājas, ka Krievija ir pasaules naba un Amerikā pastāvīgi esot uzmanības centrā, lai gan tādam vidusmēra amerikānim par tādu Krieviju nospļauties. Mums ir savādāk, mēs viņiem diemžēl esam blakus. Protams, tagad Krievijā būs ažiotāža, bet atkal pie visa tiks vainoti amerikāņi.

  +2 [+] [-]

, 2019-12-09 14:54, pirms 4 gadiem
otins rakstīja: Es dažreiz paskatos Krievijas politiskos sarunu šovus. Tur viņi iedomājas, ka Krievija ir pasaules naba un Amerikā pastāvīgi esot uzmanības centrā, lai gan tādam vidusmēra amerikānim par tādu Krieviju nospļauties. Mums ir savādāk, mēs viņiem diemžēl esam blakus.
Es vieneiz apskatījos to šovu..vecīt,tas tiešām ir šovs-iestudēta izrāde ar aktieriem kur katrs zin savu lomu!visīstākais propagandas ierocis,kas iedarbojas uz planktona smadzenēm!nesaprotu,kā to var neredzēt cilvēks,ja viņa ir kaut nedaudz smadzeņu!visur viens un tas pats scenārijs-vispirms kāds nabadziņš no LV vai UKR,piem,kaut ko papīkst,un tad visi pārējie ar vadītāju priekšgalā metas šo knābt,pie reizes parādot,cik RUS liela un varenatādu lētumu skatoties pat smiekli nenāk

     [+] [-]

, 2019-12-09 14:56, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vateņu troļļi jau var troļļot cik vien uziet par slikto ASV, un vispasaules sazvērestību pret Rusņu, bet jaunais Krievijas Antidopinga aģentūras (RUSADA) vadītājs Jurijs Ganuss sauc lietas īstajos vārdos.

https://www.currenttime.tv/a/ganus-...

Visa šī Rusņas Likumīgo zagļu banda ar caru Vovu I Punduri priekšgalā atkal ir pamatīgi ieberzusies pēc pilnas programmas. Pelnīti!
Lielākais kremļa propagandists Solovjovs bija uzaicinājis uz savu melu raidījumu Ganusu un bij. basketbolistu Kiriļenko, bet viņam neizdevās uzspiest viņiem savu viedokli, ka tā ir starpt. sazvērestība un apsūdzība ir nepamatota.

     [+] [-]

, 2019-12-09 14:59, pirms 4 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: nu tak ja Tu uzmanīgi palasītu,ko es akstīju,tad varbūt pamanītu,ko es gribēju pateikt!neiet runa par ti,ka viņš zin pašu faktu,neiet runa par to,ka viņam kā reprezentācijas personai ir jāmēģina tautas priekšā taisnoties par sistēmas fiasko!tas jau pat muļķim ir skaidrs,ka tāpēc viņš tur sēž!
bet es piekrītu Mārim,ka auzās sabraukuši ir pavisam citi cilvēki.
Tāpēc jau Tev jautāju,vai Vaira ari bija iesaistīta doinga sistēmas izstrādāšanā LOVjo,manupāt LV ir tuvāk un tātad saprotamāk-bet tie procesi jau ir identiski-izdomāt kā rīt,ko rīt un kā lai tevi nepieķer
LV ielidoja daudzi sportisti,bet nesāka runāt sistēmas cilvēksvot i visa starpība..
Tieši viņs pēc fiasko iecēla Mutko labākā amatā. ja vēlies runāt par tēmu, tad runā par tēmu. Es zinu Tavu taktiku - ja krievam sūdii, tad no tevis nāk "bet Latvijā" vai arī lielā kreica dāma "amerikāņi arī tā dara". Garlaicīgi, ja godīgi.
Tu esi sekojis ko vovans par to saka? Zinu ka neesi, bet tik fleitē kaut kādu demagoģiju. Stāstam ir 5 gadi, ja nu kas.

  +1 [+] [-]

, 2019-12-09 15:00, pirms 4 gadiem
Citāts iz čempionat.kom

"Предлагаю голосовать: 1. Прекратить поставки голубого топлива в гейропу; 2. Перестать Газпрому быть титульным спонсором ЛЧ. 3 Перестать Газпрому финансировать европейские клубы; 5. Провести альтернативные соревнования мирового масштаба под руководством РФ. 6. ПОСЛАТЬ ВСЕХ К ЕДРЕНЕ ФЕНЕ!!!"

  +1 [+] [-]

, 2019-12-09 15:02, pirms 4 gadiem
Tonna rakstīja: Es par Krievijas informatīvo izolēšanu neko neesmu dzirdējis, pastāstīsi vēl?
Neesi dzirdējis, kā pirms daudziem gadiem likvidēja kanālu NTV, kas atļāvās kritizēt valdību? Neesi dzirdējis, ka lielākie kabeļoperatori neiekļauj savus piedāvājumos kanālu Doždj? Neesi dzirdējis par ideju par Krievijas suverēno internetu?

     [+] [-]

, 2019-12-09 15:03, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: Tieši viņs pēc fiasko iecēla Mutko labākā amatā. ja vēlies runāt par tēmu, tad runā par tēmu. Es zinu Tavu taktiku - ja krievam sūdii, tad no tevis nāk "bet Latvijā" vai arī lielā kreica dāma "amerikāņi arī tā dara". Garlaicīgi, ja godīgi.
Tu esi sekojis ko vovans par to saka? Zinu ka neesi, bet tik fleitē kaut kādu demagoģiju. Stāstam ir 5 gadi, ja nu kas.
Zinu,ka paaugstināja Mutko,to visa pasaule laikam zin!tātad laži pieļāva citi dienesti
par to,ko vovans saka-laikam jau nespej salasīt,ko uzrakstiju
Tava taisnošānās par LV un ASV pieminēšanu vispār smieklīgi,jo es te nekādi nemēģinu RUs vai vovu attaisnotbet nu kas kuram sāp

     [+] [-]

, 2019-12-09 15:08, pirms 4 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: Zinu,ka paaugstināja Mutko,to visa pasaule laikam zin!tātad laži pieļāva citi dienesti
par to,ko vovans saka-laikam jau nespej salasīt,ko uzrakstiju
Tava taisnošānās par LV un ASV pieminēšanu vispār smieklīgi,jo es te nekādi nemēģinu RUs vai vovu attaisnotbet nu kas kuram sāp
es zinu ka tu neattaisno, Tu vnk netēmā kasies. vovans publiski solīja lietu sakārtot. Sakārtoja? Palasi lēmumu...ar galvu domājošie krievi saprot ka vainīga ir sistēma, ar visu sistēmas seju huilo priekšgalā. bet te atskrien latvieši un sāk stāstīt par vovu kurš neko nezin