Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:111, Did:0, useCase: 3

Fantastiskā čempionu kaujā Briedis pēc punktiem tomēr piekāpjas Usikam

Rolands Eliņš

Fantastiskā čempionu kaujā Briedis pēc punktiem tomēr piekāpjas Usikam
Oleksandrs Usiks un Mairis Briedis
Foto: Romāns Kokšarovs/F64

Mairis Briedis (23-1, 18KO) Pasaules boksa Supersērijas pusfinālā un titulcīņā par WBC un WBO pasaules čempiona jostām ātrā, vētrainā un tehniski iespaidīgā 12 raundu cīņā tomēr piekāpās Oleksandram Usikam (14-0, 11KO) pēc punktiem.

Mairis Briedis uz cīņu ieradās kā WBC čempions ar nevainojamu uzvaru bilanci, Oleksandrs Usiks Arēnā Rīga ienāca kā WBO čempions tādu pašu nullīti profesionālā boksa zaudējumu sarakstā kā Briedim. Par bukmeikeru un boksa apskatnieku izteiktu favorītu pirms cīņas tika uzskatīts Usiks.

Šī bija tikai otrā cīņa kopš 2008. gada pirmā smagā svara kategorijā, kurā bija paredzēta pasaules čempionu titulu apvienošana, šī arī bija pirmā reize, kad Rīgā viesojās un titulcīņu aizvadīja tik augsta līmeņa boksa čempions kā Usiks. Šī arī bija cīņa, uz kuru Briedis bija mērķtiecīgi virzījies un pakāpeniski kāpis uz augšu pa boksa karjeras kāpnēm, beidzot nonākot pie savas lielās iespējas pret svara kategorijas teorētiski visspēcīgāko bokseri.

Cīņas sākumā Briedis ieņēma ringa centru un darbojās nedaudz agresīvāk, kamēr Usiks centās vēl ieturēt piesardzīgāku stāju. Kopumā pirmais raunds sanāca aktīva boksa pilns, bet otrajā raundā abi sportisti uz priekšu devās vēl drošāk. Bīstamas kombinācijas gandrīz izdevās abiem, un klinčs praktiski netika novērots. Lielā trokšņa dēļ netika dzirdēts gongs, un tiesnesis ļāva cīnai turpināties vēl vairākas sekundes.

Trešajā raundā radās neliels pārtraukums Usika uzacs dēļ, bet drīz vien Mairis atkal piespieda pretinieku pie virvēm. Pašā raunda izskaņā gan labāk izskatījās Usiks, kurš trāpīja pāris sitienus. Ceturtā raunda sākumā Briedis ar agresīvu uzbrukumu piespieda Usikam nedaudz sapīties kājās, bet ukrainis ātri vien atguvās un centās pārņemt iniciatīvu, kas daļēji arī izdevās, taču Briedis darbojās reizē ātri un agresīvi, bet arī uzmanīgi un nopietnu Usika sitienu „cauri” neizlaida.

Piektajā raundā Briedis pirmoreiz nokļuva nopietnās problēmās – Usiks pārsita viņam degunu un iespieda Briedi stūrī, no kura tomēr izdevās tikt ārā, taču raunda atlikušajā daļā Usiks trāpīja vēl vairākus sitienus. Sestā raunda vidū Briedis norāva Usiku zemē, par ko gan uzreiz atvainojās, un turpinājās ātra un lielā mērā arī līdzvērtīga cīņa. Taču septītajā raundā Usiks pārņēma iniciatīvu visai uzskatāmi, kamēr Briedis raunda izskaņā izskatījās noguris. Astotajā raundā Briedis darbojās piesardzīgāk un Usiks vairs pie tik bīstamiem sitieniem netika, taču tāpat saglabāja kontroli pār mača tempu, nelaižot Briedi sev tuvumā.

Devītā raunda izskaņā Usiks izlaida pāris Brieža sitienus, bet joprojām izskatījās saglabājis vairāk svaiguma. Desmitajā un 11. raundā Briedim klājās arvien grūtāk noturēt pretinieka tempu, taču teju katram Usika uzbrukumam tāpat sekoja asa Brieža atbilde, pāris reizes arī trāpot spēcīgu sitienu. Pēdējā raundā Briedis atrada spēkus, lai vēl pārietu uzbrukumā un censtos pabeigt cīņu ar nokautu, taču Usiks pārgāja aizsardzībā un izturēja līdz galam.

Līdz ar to uzvarētaja noteikšana tika atstāta mača tiesnešu ziņā. Viena tiesneša vērtējumā bija neizšķirts 114:114, bet pārējie divi nelielu pārsvaru tomēr deva Usikam (115:113 un 115:113). Pēc rezultātu paziņošanas pirmā lieta, ko Usiks darīja, bija Brieža rokas pacelšana Latvijas līdzjutēju pūļa priekšā, paužot atzinību par aizvadīto cīņu.

Šis sīvais un savā ziņā arī minimālais zaudējums tomēr liek Briedim izstāties no Supersērijas, kā arī atvadīties no WBC čempiona titula. Tāpat šis ir pirmais zaudējums Brieža profesionāļa karjerā, tiesa, iepriekš 13 cīņās 11 nokautus veikušais Usiks šoreiz tam tuvumā īsi netika, un Briedi joprojām neviens nokautā nav nosūtījis.

  +1 [+] [-]

, 2018-01-28 02:33, pirms 6 gadiem
Stulbi, ka tiesneši skaita tikai džabus , pofig viņien, ka mairis ja sita, tad katru reizi usiks uzstreipuļoja. Gandrīz, kā valujeva laikā, valujevs bakstija ar dzabu un lasīja punktus. Usiku uzvarēs tikai tas kurš viņu noguldīs, savādāk nevarēs, jo svarīgi tak tikai tas, ka cik reizes baksti

     [+] [-]

, 2018-01-28 02:35, pirms 6 gadiem
janis_eksa_1640279416267570 rakstīja: Stulbi, ka tiesneši skaita tikai džabus , pofig viņien, ka mairis ja sita, tad katru reizi usiks uzstreipuļoja. Gandrīz, kā valujeva laikā, valujevs bakstija ar dzabu un lasīja punktus. Usiku uzvarēs tikai tas kurš viņu noguldīs, savādāk nevarēs, jo svarīgi tak tikai tas, ka cik reizes baksti
Nevajag iet galējības. Usikam bija daudz labu sitienu, bet procentuāli no visiem veiktajiem - tie bija maz.

  +1 [+] [-]

, 2018-01-28 02:36, pirms 6 gadiem
Viss tā kā bija skaidrs jau pirms cīņas un pa lielam pirmie trīs raundi iedeva viltus cerības...
Pārējā cīņa aizritēja kā tā bija paredzēta...
Bet kas, mani pārsteidz... Mairis trīs mēnešus trenējās baigā režīmā... Kā nākas ka kustībā un kardio... Uksiks bija tik ļoti pārāks...?

     [+] [-]

, 2018-01-28 02:36, pirms 6 gadiem
WreckLV rakstīja: Vai tiek klaji melots? Melots jau gluži netiek. Jā, ir lietas, kuras tiek noklusētas. It īpaši bēgļu sakarā - un tā noklusēšana ir visas eiropas mērogā, ne tikai Latvijā. Arī par amerikāņiem. Bet es runāju par klajiem meliem - Krievijas tv joprojām pasniedz Krimas pievienošanu, kā krimas iedzīvotāju brīvprātīgu gribu. Apgalvo, ka donbasā cīnās amerikāņu un latvijas ''aģenti'' utt. Klaji meli. Ja Eiropā ir noklusēšana, tad Krievijā klaji meli - ja paskatītos dažus labus kanālus, saprastu. Es šad tad fonā ieslēdzu - humoram.
Eiropā ir diemžēl otrs grāvis, arī to pašu imigrantu sakarā. Tiek publiskota nepatiesa informācija, respektīvi, paziņo par noziegumu, kur it kā vainīgais ir bēglis, lai gan tā nav un reizēm tie stāsti ir vienkārši izdomāti. Eiropā vairāk tiek kultivēts tas, ka esošā situācija laba un nav jāmaina.

  +1 [+] [-]

, 2018-01-28 02:37, pirms 6 gadiem
Raitcha rakstīja: Viss tā kā bija skaidrs jau pirms cīņas un pa lielam pirmie trīs raundi iedeva viltus cerības...
Pārējā cīņa aizritēja kā tā bija paredzēta...
Bet kas, mani pārsteidz... Mairis trīs mēnešus trenējās baigā režīmā... Kā nākas ka kustībā un kardio... Uksiks bija tik ļoti pārāks...?
Trīs mēnešos neizmainīsi to, uz ko Usiks ir gājis gadiem, neaizmirsīsim tomēr, ka Usiks ir no pašiem pamatiem tikai ar boksu nodarbojies + taktika
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-01-28 02:40, pirms 6 gadiem
Raitcha rakstīja: Viss tā kā bija skaidrs jau pirms cīņas un pa lielam pirmie trīs raundi iedeva viltus cerības...
Pārējā cīņa aizritēja kā tā bija paredzēta...
Bet kas, mani pārsteidz... Mairis trīs mēnešus trenējās baigā režīmā... Kā nākas ka kustībā un kardio... Uksiks bija tik ļoti pārāks...?
Usyks visu savu karjeru darbojies aktīvi. Mairis, savukārt, tieši pretēji - mierīgs, nosvērts. Ja raksti, ar izbrīnu par to, ka Mairis 3 mēnešos nav kļuvis par Usyku v2- tad acīmredzot, ar sportu nekad tālāk par staigāšanu un pie ekrāna - neesi ticis. 3 mēnešos nevar izmainīt sevi. Jau tā Mairis epizodiski darbojas ļoti labi, it īpaši, ja ņem vērā, ka Usyks pats par sevi ir ļoti nēerts pretinieks - kreilis, kas uzsikam ir milzīga priekšrocība. Viņš visu karjeru pārsvarā ir cīnījies pret labročiem. Mairim - šis bija tikai otrais kreilis. Un par nogurumu - paskaties, kā Mairis visa mača garumā darbojās ar Ķermeni. Ne jau Usyks pats no sevis sitienus sita garām - gluži vienkārši Mairis aktīvi izvairījās.

  -1 [+] [-]

, 2018-01-28 02:47, pirms 6 gadiem
WreckLV rakstīja: Usyks visu savu karjeru darbojies aktīvi. Mairis, savukārt, tieši pretēji - mierīgs, nosvērts. Ja raksti, ar izbrīnu par to, ka Mairis 3 mēnešos nav kļuvis par Usyku v2- tad acīmredzot, ar sportu nekad tālāk par staigāšanu un pie ekrāna - neesi ticis. 3 mēnešos nevar izmainīt sevi. Jau tā Mairis epizodiski darbojas ļoti labi, it īpaši, ja ņem vērā, ka Usyks pats par sevi ir ļoti nēerts pretinieks - kreilis, kas uzsikam ir milzīga priekšrocība. Viņš visu karjeru pārsvarā ir cīnījies pret labročiem. Mairim - šis bija tikai otrais kreilis. Un par nogurumu - paskaties, kā Mairis visa mača garumā darbojās ar Ķermeni. Ne jau Usyks pats no sevis sitienus sita garām - gluži vienkārši Mairis aktīvi izvairījās.

Ne jau man bija jauztrenē kardio izturība, bet profesionālam sportistam, kam bija jāpamaina treniņu ritms un intensitāte...
Respektīvi, es šo cīņu redzu kā zaudējumu Maira treneru štābā, kas centās izbraukt uz pāris kombinācijām un sitienu spēcīgumu. Trīs raundos Uksiks atkoda kombinācijas, pēc tam piecus raqundus Mairi vnk nokausēja...
Atgādinu - mēs te par profesionāļiem runājam, nevis par mani
Divi varianti manā skatījumā... Briesim nav tas līmenis, vai Briedis kļūdījās sagatavošanās posmā...

  +1 [+] [-]

, 2018-01-28 02:47, pirms 6 gadiem
Raitcha

pirms 2 min.

Viss tā kā bija skaidrs jau pirms cīņas un pa lielam pirmie trīs raundi iedeva viltus cerības...
Pārējā cīņa aizritēja kā tā bija paredzēta...
Bet kas, mani pārsteidz... Mairis trīs mēnešus trenējās baigā režīmā... Kā nākas ka kustībā un kardio... Uksiks bija tik ļoti pārāks...?

Usiks vnk pēc fizikas ir ātrāks ar garākām rokām un kājām,un arī ātrums,bet tehnika un sitiena spēks Mairim bija labāks,bet punktus tas nedeva !Par izturību grūti spriest.Jo pēdējā raundā Mairis bija monstrs.Ja iedotu vēl raundu būtu bijis interesanti!

     [+] [-]

, 2018-01-28 02:49, pirms 6 gadiem
Roli nu beidz tak mūldēt...visi zin ka Mairim roookas ir garākaes nekā Usikam...

     [+] [-]

, 2018-01-28 02:50, pirms 6 gadiem
Rolis1988 rakstīja: Raitcha

pirms 2 min.

Viss tā kā bija skaidrs jau pirms cīņas un pa lielam pirmie trīs raundi iedeva viltus cerības...
Pārējā cīņa aizritēja kā tā bija paredzēta...
Bet kas, mani pārsteidz... Mairis trīs mēnešus trenējās baigā režīmā... Kā nākas ka kustībā un kardio... Uksiks bija tik ļoti pārāks...?



Usiks vnk pēc fizikas ir ātrāks ar garākām rokām un kājām,un arī ātrums,bet tehnika un sitiena spēks Mairim bija labāks,bet punktus tas nedeva !Par izturību grūti spriest.Jo pēdējā raundā Mairis bija monstrs.Ja iedotu vēl raundu būtu bijis interesanti!
Monstrs uz pēdējās maksimālās spēku izsīkumu robežas...
No kuras Uksiks izvairījās, jo zināja, kas tas ir par gājienu un ka Briedis ies uz pilnu banku.
Neticu, ka Mairim diži vļe iekš abija , kas atlicis, tas arī bija uz ko varēja saņemties. JA būtu bijis vairāk, būtu šacis ātrāk celt sacelšanās kustību... Nav jau tā, ka viņš nezināja raundu skaitu...
Visu cieņu Mairim... bet nu pretinieks bija krietni pārāks... Sagatavotāks..

     [+] [-]

, 2018-01-28 02:51, pirms 6 gadiem
Raitcha rakstīja:
Ne jau man bija jauztrenē kardio izturība, bet profesionālam sportistam, kam bija jāpamaina treniņu ritms un intensitāte...
Respektīvi, es šo cīņu redzu kā zaudējumu Maira treneru štābā, kas centās izbraukt uz pāris kombinācijām un sitienu spēcīgumu. Trīs raundos Uksiks atkoda kombinācijas, pēc tam piecus raqundus Mairi vnk nokausēja...
Atgādinu - mēs te par profesionāļiem runājam, nevis par mani
Divi varianti manā skatījumā... Briesim nav tas līmenis, vai Briedis kļūdījās sagatavošanās posmā...
Atkārtojos - katram sportistam ir griesti. Nav iespējams 3 mēnešos uzdzīt fizisko. Uz to ir jāiet daudz ilgāk. Kā tu domā, kādēļ tad par Usyka trumpi tiek uzskatīts viņa ātrums un kāju veiklība? To taču var uztrenēt 3 mēnešos! Jeb tomēr nevar, ko? Kā tu domā, kādēļ kaut tiem pašiem renes sportistiem - starta laiki sezonas garumā nemainās un pat ne tikai sezonas, bet pat gadu no gada? Slikti gatavojās?

  +1 [+] [-]

, 2018-01-28 02:52, pirms 6 gadiem
Nu nez, Usiks nemaz tik pārāks neizskatījās. Pēc statistikas Usiks izdarīja 860 sitienus no kuriem sasniedza mērķi 212, bet Mairis izdarīja ap 500 no kuriem 195 sasniedza mērķi. Ja Mairis būtu vinnējis 1-2 raundus extra viņš šo cīņu būtu vinnējis pēc punktiem.

  -1 [+] [-]

, 2018-01-28 02:53, pirms 6 gadiem
Pirms cīņas Optibet par Maira uzvaru deva kaut kādu 3,7... Par uzvaru pēc punktiem 9...
Par KO bija 3 komats kaut ko... Tas tak jau ezim bija skaidrs, ka Mairis pēc punktiem šada kalibra fruktu nepaņems...

  +1 [+] [-]

, 2018-01-28 02:56, pirms 6 gadiem
Raitcha rakstīja: Pirms cīņas Optibet par Maira uzvaru deva kaut kādu 3,7... Par uzvaru pēc punktiem 9...
Par KO bija 3 komats kaut ko... Tas tak jau ezim bija skaidrs, ka Mairis pēc punktiem šada kalibra fruktu nepaņems...
Tad kam tu tici vairāk tagad.. Bukmeikeriem, vai mača tiesnešiem? jeb mača tiesneši arī akli muļķi? Pat Ukraiņi par šo cīņu neizsākās tā kā latvieši, bet gan apgalvo, ka bija 50/50...

  -2 [+] [-]

, 2018-01-28 02:58, pirms 6 gadiem
Ar šo arī beidzas boks Lv.Diemžēl!

  +2 [+] [-]

, 2018-01-28 03:00, pirms 6 gadiem
Raitcha rakstīja: Pirms cīņas Optibet par Maira uzvaru deva kaut kādu 3,7... Par uzvaru pēc punktiem 9...
Par KO bija 3 komats kaut ko... Tas tak jau ezim bija skaidrs, ka Mairis pēc punktiem šada kalibra fruktu nepaņems...
Nekadam ezim nekas nebija skaidrs, vini abi ir top cruseri jau kaadu gadu(usiks ilgak) un cinja ari izskiras uz niansem. Usiks tomer nak no labakas boksa skolas, vina ciinjas stils ir loti unikaals prieks chala ar vina auguma parametriem, un Usiku neviens shaja kategorija nevar panemt, nerunajot par visadiem Knockout dakteriem un to otru random krievu, vini abi var atviegloti uzelpot ka Mairis ar Usiku bija viena zaraa

     [+] [-]

, 2018-01-28 03:02, pirms 6 gadiem
Es ticu vairāk acīm... un iespējams, krievu komentētājiem, no kuriem iespaidojos cīņu skatoties (bet tas minimāli), jo tie bija vienīgie kas rādīja cīņu... (atškīrībā no LV kanāliem)
Un tas, ka viens iedeva niču... nu... nu neredzēju es niču... Šī bija cīņa tāda paša, kā Brieža iepriekšējā cīņa, tikai mainītās lomās... Un arī tajā tiesneši iedev alīdzīgu rezultātu... Bet pēc cīņas bija visai liels pārsvars Briedim...
Bet ja jāatbild uz tavu jautājumu - bukmeikeriem nav iemesla neticēt... Nav jau tā, ka viņiem trūktu resursi vai insider informācijas

     [+] [-]

, 2018-01-28 03:04, pirms 6 gadiem
Yuukan rakstīja: Nekadam ezim nekas nebija skaidrs, vini abi ir top cruseri jau kaadu gadu(usiks ilgak) un cinja ari izskiras uz niansem. Usiks tomer nak no labakas boksa skolas, vina ciinjas stils ir loti unikaals prieks chala ar vina auguma parametriem, un Usiku neviens shaja kategorija nevar panemt, nerunajot par visadiem Knockout dakteriem un to otru random krievu, vini abi var atviegloti uzelpot ka Mairis ar Usiku bija viena zaraa
Šiim es piekrītu

  -1 [+] [-]

, 2018-01-28 03:08, pirms 6 gadiem
Viss lielais boks Lv beidzies,un visticamāk arī Maira karjera.Piķis jau sapelnīts!Cerams kaut kad kaut kas uzradīsies šajā lauciņā!

     [+] [-]

, 2018-01-28 03:09, pirms 6 gadiem
Raitcha rakstīja: Šiim es piekrītu
Kam tieši tu piekrīti? Man tagad interesē. Kas tad un kāpēc Usykam ir unikāls, ja to taču 3 mēnešu laikā var apgūt! Gan fizisko uzdzīt, gan visu pārējo. Jeb tomēr never? Kāpēc Usyku nevar paņemt? Usika tempu taču var uztrenēt! Tavi vārdi!

     [+] [-]

, 2018-01-28 03:15, pirms 6 gadiem
WreckLV

pirms 4 min.

Raitcha rakstīja: Šiim es piekrītu

Kam tieši tu piekrīti? Man tagad interesē. Kas tad un kāpēc Usykam ir unikāls, ja to taču 3 mēnešu laikā var apgūt! Gan fizisko uzdzīt, gan visu pārējo. Jeb tomēr never? Kāpēc Usyku nevar paņemt? Usika tempu taču var uztrenēt! Tavi vārdi!

VISS BOKS LV IR OFF!

     [+] [-]

, 2018-01-28 03:18, pirms 6 gadiem
Rolis1988 rakstīja: WreckLV

pirms 4 min.

Raitcha rakstīja: Šiim es piekrītu

Kam tieši tu piekrīti? Man tagad interesē. Kas tad un kāpēc Usykam ir unikāls, ja to taču 3 mēnešu laikā var apgūt! Gan fizisko uzdzīt, gan visu pārējo. Jeb tomēr never? Kāpēc Usyku nevar paņemt? Usika tempu taču var uztrenēt! Tavi vārdi!


VISS BOKS LV IR OFF!
Tev smadzenes ir off. Briedim joprojām labas izredzes dabūt jostas sev, it īpaši, ja Usyks ies uz smagsvariem. Tad Briedim/Gassijevam vajadzētu būt nākamajiem rindā uz tām. Protams, ja Usyks uzvarēs turnīru.

     [+] [-]

, 2018-01-28 03:23, pirms 6 gadiem
VISS BOKS LV IR OFF!

Tev smadzenes ir off. Briedim joprojām labas izredzes dabūt jostas sev, it īpaši, ja Usyks ies uz smagsvariem. Tad Briedim/Gassijevam vajadzētu būt nākamajiem rindā uz tām. Protams, ja Usyks uzvarēs turnīru.

Līdz tam paies 2-3 gadi!Lai kaut ko vispār sāktu.Šis turnīrs bija viss.

     [+] [-]

, 2018-01-28 03:24, pirms 6 gadiem
WreckLV rakstīja: Kam tieši tu piekrīti? Man tagad interesē. Kas tad un kāpēc Usykam ir unikāls, ja to taču 3 mēnešu laikā var apgūt! Gan fizisko uzdzīt, gan visu pārējo. Jeb tomēr never? Kāpēc Usyku nevar paņemt? Usika tempu taču var uztrenēt! Tavi vārdi!
Tam, ka šis bija fināls.
Un, ka Uksikam ir labāki pamati boksā, kustība, spēja lasīt cīņu un orientēties tajā... Kā jau minēju - Mairis malacis, bet Uksiks ir pārāk labs un visai labi pieredzējis..

     [+] [-]

, 2018-01-28 03:27, pirms 6 gadiem
Rolis1988 rakstīja: VISS BOKS LV IR OFF!

Tev smadzenes ir off. Briedim joprojām labas izredzes dabūt jostas sev, it īpaši, ja Usyks ies uz smagsvariem. Tad Briedim/Gassijevam vajadzētu būt nākamajiem rindā uz tām. Protams, ja Usyks uzvarēs turnīru.

Līdz tam paies 2-3 gadi!Lai kaut ko vispār sāktu.Šis turnīrs bija viss.
Un, ja tā godīgi - tev baigi vajag to uzpūsto burbuli? Biletes pa 80 EUR, no kurām izpērk knapi pusi un veiksmīgu kameras darbu, kas rāda tikai sēdvietas pa 400 EUR, kuras bija vienīgās izpirktās pirms cīņas...
Pārējās bija knapi puse izpirktas, bet cenas aizvien 150+, 250+... Da pēc kā tur Latvijai skumt? Lai jau censoņi cīnās, būs talanta, būs panākumi... bet nafig tur Latviju, Rīgu? Kas nav maksātspējīga visam šim šovam?

     [+] [-]

, 2018-01-28 03:44, pirms 6 gadiem
Beidzot bija skatāma cīņa, nevis puišu apskaušanās 12 raundu garumā.

     [+] [-]

, 2018-01-28 04:18, pirms 6 gadiem
Tas bija fināla cienīgs mačs. Fināls tik labs nebūs, jo otrajā pārī abi ir vājāki par šīs nakts censoņiem. Bet nu - lai! Visu cieņu Usikam par labo žestu pēc cīņas, un ne tikai. Finālā viņš būs mans favorīts, jo otrā pārī tādu nav.

  +1 [+] [-]

, 2018-01-28 05:19, pirms 6 gadiem
Mairis izlikās par visiem 100% (kājas vienīgi strādāja sliktāk kā ieprikš- tāpēc arī tik bieži tika stūros... tas mans (100 cīņas- 100 uzvaras ar nokautu personīgais redzējums. Kas mani vairāk uztrauc , tas ir mūsu sporta žurnālistu "invaliditāte" preses konferencēs...... tā vietā lai pateiktu paldies abiem bokseriem par fantastisko cīņu.... trīcošā balsī tiek jautāts huj viņ zin kas...... SC.. sākat kursus... lai sāk augt sporta žurnālisti..... protams Kreipānu par profesoru- direktoru

  -1 [+] [-]

, 2018-01-28 08:55, pirms 6 gadiem
Tad beidzot beigsies tā slavināšana un maurošana. Ordeņi izdalīti. Griesti sasniegti. Viss cienījami un smuki, bet nu nebūs tur nekas vairāk. Briedis gan gib vēl nopelnīt ar atkārtotu cīņu.

  -1 [+] [-]

, 2018-01-28 09:43, pirms 6 gadiem
evalds_domingess_106656703176496 rakstīja: Man neviens nemaksā un es arī neesmu trollis.
trollis tu neesi ,bet parasts peģ... gan

     [+] [-]

, 2018-01-28 11:04, pirms 6 gadiem
Āfrika12 rakstīja: Mairim 195 trāpīts sitiens, Usykam 212. Tas ka Usyks kaudzi sitienu sita cimdos to neskaita
Es ne par to... tas, ko es domāju - Mairim vajadzēja vairāk kustēties un mēģināt kaut kā izprovocēt Usika kļūdas (protams, ne ar aizliegtiem paņēmieniem), jo tā "īstā momenta" gaidīšana Briedim bija dikti uzskatāma, bet diemžēl šāda līmeņa cīņās nevar gaidīt, ka pretinieks kļūdīsies... pašam jāiet un jādara... ar šādu gaidīšanas boksu Mairis varēja iepriekšējos pretiniekus sakaut, bet ne Usiku... domāju, ka tieši šīs nogaidīšanas taktikas dēļ Briedis neparādīja visus 100% uz ko spējīgs. Ja Briedis būtu vairāk gājis virsū, Usiks būtu vairāk cietis... protams, pats Mairis arī iespējams būtu uzņēmis vairāk sitienu, bet te jau ir tā sāls - ja tu neuzbrūc, tad arī nav ko cerēt uz uzvaru... katrā gadījumā abi bokseri ir pasaules klases un bija pelnījuši tikt finālā, bet vieta tikai vienam...

     [+] [-]

, 2018-01-28 11:30, pirms 6 gadiem
Nu nezinu. Pēdējās trīs cīņas ar nopietniem pretiniekiem, iepriekšējās pret Huku un Peresu izdevās izlīst caur adatas aci, šoreiz neizdevās, visi gaida to slaveno sitienu, bet jau 36 raundus kā nav, tā nav. Varbūt ir laiks mainīt treneri, un arī dietologu. Usiks izturībā 2x pārspēj Mairi, pēc 10ā raunda mierīgi elpoja kamēr Mairis reāli noguris izskatījās. Ja vēlas šādā līmenī cīnīties, ir jātrenējas. Tas nav pensionētos bokserus dauzīt. Tā arī nevienu no nopietniem pretiniekiem nav aizsūtījis nokdaunā. Tik Čaru, bet tas jau nedaudz cits stāsts.

     [+] [-]

, 2018-01-28 11:37, pirms 6 gadiem
Mairis ir malacis, domāju,ka darīja, ko varēja, jo dažubrīdi likās, ka neticami veiklais un kustīgais ukraiņu goliāts vnk nav uzvarams. Pieminekli Mairim vajadzētu, jo mums ir sulper izcils bokseris!

     [+] [-]

, 2018-01-28 11:49, pirms 6 gadiem
Nekad dzīvē neesmu bijis boksa eksperts, fans, skatītājs. Arī tagad tik Brieža cīņas redzētas. Bet par vakardienu var teikt - Fantastisks bokss. Skaista cīņa. Tiešām fināls pirms supersērijas fināla. Tik aizraujošs, visu laiku sitieni, nekādas apkampšanās. 12 raundi paskrēja tik ātri. Diemžēl bija skaidrs, ka pēc punktiem Usiks vinnēs. Bet starpība bija nu tik maza... kā 100m sprintā apsteigt par 0,5s.
Malacis Briedis! Fantastiskā līmenī boksē.