Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:111, Did:0, useCase: 3

Top 10 pelnošākie sportisti.

Sportisti, kuri ir visvairāk saņēmuši 2012. gadā.

1. Floids Meivezers - bokss ($85 million)
2. Menijs Pakjao - bokss ($62 million)
3. Taigers Vūds - golfs ($59.4 million)
4. Lebrons Džeimss - basketbols ($53 million)
5. Rodžers Federers - teniss ($52.7 million)
6. Kobe Braeints - basketbols ($52.3 million)
7. Fils Mikelsons - golfs ($47.8 million)
8. Deivids Bekhems - futbols ($46 million)
9. Krištianu Ronaldu - futbols ($42.5 million)
10.Peitons Menings - amerikāņu futbols ($42.4 million)

Mayweather Tops List Of The World's 100...

     [+] [-]

, 2012-06-19 11:52, pirms 12 gadiem
Ja nu kādu interesē:

Pelnošākie sportisti 200 valstīs(2012):
Floyd Mayweather is United States' best-paid...

Pelnošākie 31 sporta veidā(2012):
Racing, boxing among highest-paying sports -...

     [+] [-]

, 2012-06-19 15:27, pirms 12 gadiem
interesnti kā kobe un LBJ var tikt pie tāda cipara

     [+] [-]

, 2012-06-19 15:42, pirms 12 gadiem
Jany rakstīja: interesnti kā kobe un LBJ var tikt pie tāda cipara
Reklāmas līgumi...

Bekhems vēl pie sportistiem skaitās?

     [+] [-]

, 2012-06-19 16:39, pirms 12 gadiem
Onslovs rakstīja: Reklāmas līgumi...

Bekhems vēl pie sportistiem skaitās?
skaidrs ka reklamas līgumi, federers, vuds, braents un kur vel bekhems sava aroda jau sen vairs nav labakie. ta pat ari messi ir labaks par kristini, bet izradas ka pelna mazak

     [+] [-]

, 2012-06-19 17:59, pirms 12 gadiem
nepareiza info, lebronam nav tik daudz, veel espn bija kkad raksts, ka lebronam ir nepilni 50ljimoni...

     [+] [-]

, 2012-06-19 20:18, pirms 12 gadiem
kasparskd rakstīja: nepareiza info, lebronam nav tik daudz, veel espn bija kkad raksts, ka lebronam ir nepilni 50ljimoni...
#4 LeBron James - Kurt Badenhausen - Forbes

Personīgi es vairāk uzticos Forbes, nekā espn.

     [+] [-]

, 2012-06-19 20:18, pirms 12 gadiem
kasparskd rakstīja: nepareiza info, lebronam nav tik daudz, veel espn bija kkad raksts, ka lebronam ir nepilni 50ljimoni...
#4 LeBron James - Kurt Badenhausen - Forbes

Personīgi es vairāk uzticos Forbes, nekā espn.

  +1 [+] [-]

, 2012-06-19 20:41, pirms 12 gadiem
KKādas muļķības!! Kā ODI var būt pelnošākie sportisti un, protams, arī pelnošākie bokseri pasaulē, ja par viņiem interese ir tuvu nullei.

Jāgaida oficiālais Richy tops, kura augšgalā lepni triumfē Kličko!

  +1 [+] [-]

, 2012-06-19 20:49, pirms 12 gadiem
Reggie rakstīja: KKādas muļķības!! Kā ODI var būt pelnošākie sportisti un, protams, arī pelnošākie bokseri pasaulē, ja par viņiem interese ir tuvu nullei.

Jāgaida oficiālais Richy tops, kura augšgalā lepni triumfē Kličko!
Šie skaitļi ir viņu satriekoši, noteikti jau ir izdzēsis savu SC profilu.

     [+] [-]

, 2012-06-19 21:45, pirms 12 gadiem
pistol rakstīja: Šie skaitļi ir viņu satriekoši, noteikti jau ir izdzēsis savu SC profilu.
nekas 5-6 profīlī vēl jau paliks

     [+] [-]

, 2012-06-20 09:18, pirms 12 gadiem
Reggie rakstīja: KKādas muļķības!! Kā ODI var būt pelnošākie sportisti un, protams, arī pelnošākie bokseri pasaulē, ja par viņiem interese ir tuvu nullei.

Jāgaida oficiālais Richy tops, kura augšgalā lepni triumfē Kličko!
kas tur nesaprotams, par viņiem visa interese ir tikai amerika, bet amerka apgrozas visa lielaka naudas tapec ari ir vispelnosakie. ja klicko butu amerikani tad vini butu vispelnosakie un tas ir reals fakts

     [+] [-]

, 2012-06-20 09:27, pirms 12 gadiem
mvp222 rakstīja: kas tur nesaprotams, par viņiem visa interese ir tikai amerika, bet amerka apgrozas visa lielaka naudas tapec ari ir vispelnosakie. ja klicko butu amerikani tad vini butu vispelnosakie un tas ir reals fakts
OK Flyods ir amerikānis un piekrītu, ka lielā nauda ir ASV. bet kā tu komentēsi Mennija vietu TOPā? čalis tomēr nav gluži amerikānis

  -1 [+] [-]

, 2012-06-20 09:39, pirms 12 gadiem
Reggie rakstīja: OK Flyods ir amerikānis un piekrītu, ka lielā nauda ir ASV. bet kā tu komentēsi Mennija vietu TOPā? čalis tomēr nav gluži amerikānis
paskaties kur vins boksejas, pedejos 10 gadus praktiski tikai amerika jo zina kur liela nauda apgrozas. un nesmu interesejies, bet kur vins dzivo, visticamak ari amerika.

  -1 [+] [-]

, 2012-06-20 10:24, pirms 12 gadiem
manas domas ir tadas ka amerika vispar nav bokss, bet loti labs un ienesigs sovbizness, tads pats ka wwe

     [+] [-]

, 2012-06-20 12:09, pirms 12 gadiem
Riichy, Tev normāli attaisnojumi tagad ir. Agrāk teici, ka amerikā boksējas tikai Kambalas. Un tas, ka Tu esi smagsvars nenozīmē, ka Tu būsi vispelnošākais amerikas sportists. Maiks Taisons un Oskars De La Hoja pelnīja līdzīgi, bet beigu beigās Oskars De La Hoja nopelnīja vairāk un turpina pelnīt vēl joprojām!

Un ja runa iet par Kļičko - viņi Vācijā spēj aizpildīt futbola stadionus pilnus, kamēr Floids cīnās tikai 16k lielā hotelī... Kad Kļičko cīnās viņiem pēc katra raunda ir tās stulbās reklāmas, varu iedomāties tikai cik viņas izmaksā.

Un tajā pašā laikā brāļus nekad neuzņems ASV, tikai tāpēc, ak viņi viņiem ir pārāk garlaicīgi, nevis tāpēc, ka viņi ir eiropieši, un tas ir reals fakts!

     [+] [-]

, 2012-06-20 12:58, pirms 12 gadiem
pistol rakstīja: Riichy, Tev normāli attaisnojumi tagad ir. Agrāk teici, ka amerikā boksējas tikai Kambalas. Un tas, ka Tu esi smagsvars nenozīmē, ka Tu būsi vispelnošākais amerikas sportists. Maiks Taisons un Oskars De La Hoja pelnīja līdzīgi, bet beigu beigās Oskars De La Hoja nopelnīja vairāk un turpina pelnīt vēl joprojām!

Un ja runa iet par Kļičko - viņi Vācijā spēj aizpildīt futbola stadionus pilnus, kamēr Floids cīnās tikai 16k lielā hotelī... Kad Kļičko cīnās viņiem pēc katra raunda ir tās stulbās reklāmas, varu iedomāties tikai cik viņas izmaksā.

Un tajā pašā laikā brāļus nekad neuzņems ASV, tikai tāpēc, ak viņi viņiem ir pārāk garlaicīgi, nevis tāpēc, ka viņi ir eiropieši, un tas ir reals fakts!
nesmu nekads rikijs un par kambalam nekad neko nesmu teicis. par klicko jau taisons teica ka vini nav prieks soviem un dramam kas patik amerika, viniem galveianis ir uzvaret pat ja maca sanak izdarit tikai 10 sitienus. un par taisonu un hoiju ir stulbs salidzinajums jo taisons spideja lidz 96 gadam, bet hoijas ista karjera sakas tikai ap to laiku tapec logiski ka vins velak pelnija vairak. skatitaji tribines neko neizsaka, ista nauda griezas arpus ringa ar likmem, totalizatoriem un reklamam, amerika tas ir daudz labaks bizness neka eiropa. ka jau teicu tas viss ir loti labs sovbizsness un pec visa spriecot ari tu esi reals ta upuris un pateretajs. un tos odus amerika ari skatas tikai latino, espanjolas un meksikani jo viniem visiem tadi parametri ka pako liekas kā smagsvars

     [+] [-]

, 2012-06-20 14:57, pirms 12 gadiem
mvp222 rakstīja: nesmu nekads rikijs un par kambalam nekad neko nesmu teicis. par klicko jau taisons teica ka vini nav prieks soviem un dramam kas patik amerika, viniem galveianis ir uzvaret pat ja maca sanak izdarit tikai 10 sitienus. un par taisonu un hoiju ir stulbs salidzinajums jo taisons spideja lidz 96 gadam, bet hoijas ista karjera sakas tikai ap to laiku tapec logiski ka vins velak pelnija vairak. skatitaji tribines neko neizsaka, ista nauda griezas arpus ringa ar likmem, totalizatoriem un reklamam, amerika tas ir daudz labaks bizness neka eiropa. ka jau teicu tas viss ir loti labs sovbizsness un pec visa spriecot ari tu esi reals ta upuris un pateretajs. un tos odus amerika ari skatas tikai latino, espanjolas un meksikani jo viniem visiem tadi parametri ka pako liekas kā smagsvars
(facepalm)
Te runa nav par karjeru, bet gan par to cik sapelnīja. Paskaties uz Lenoksu, viņš arī nebija nekāds dramatiskais, viņš arī nebija amerikānis, bet paskaties cik viņš nopelnīja. Tev ir tik grūti atzīt, ka Kļičko, it sevišķi Vladimirs, nav pievilcīgi svētdienas boksa cienītājiem? Tas ir skaidrs, ka viņi tik daudz nepelnītu. Mūsdienu ēra ir pielīdzinājama 80s sākumam. Smagsvaru čempis bija Lerijs Holmss, WW čempis bija Rejs Leonards... Kurš pelnīja vairāk? Abi bija amerikāņi, melnādainie... Ja Kļičko būtu amerikāņi, viņi tāpat nepelnītu gadā 85miljonus tikai par cīņām!
Man kā boksa fanam tai naudai nav tik liela nozīme, bet tiklīdz tāds kā Tu vai riichy(Kurš laikam arī esi Tu), atver muti par to, ka amerikā boksējas tikai Kambalas vai bomži, man gribās tikai parādīt cik tad īsti pelna tie lasvegieši pret vāciešiem... Kā arī Tu saki, ka tas ir šovs, ja? Kāds šovs, ja pats galvenais ir uzvarēt.... Šovs vai ne šovs, mērķis ir iznākt no ringa ar paceltām rokām.

Tas, ka tos odus pārsvarā skatās tās tautas ir skaidrs, bet vai tās tautas skatās Kļičko? Laikam jau nē, Kļičko skatās tikai Eiropā, tāpat kā Vācijā neskatās neviens tos odus... Mani par patērētāju nevari saukt, jo es vēl nevienu santīmu neesmu atdevis viņiem, toties tajā pašā laikā es Tevi par tādu varu saukt. Kā arī atkārtošu, ka es neesmu nekāda šovbiznesa fans, es esmu boksa fans... Man pats galvenais ir cik tas bokseris labs ir. Tāpēc man arī īsti neinteresē Heja-Čisoras cīņa...

     [+] [-]

, 2012-06-20 15:29, pirms 12 gadiem
pistol rakstīja: (facepalm)
Te runa nav par karjeru, bet gan par to cik sapelnīja. Paskaties uz Lenoksu, viņš arī nebija nekāds dramatiskais, viņš arī nebija amerikānis, bet paskaties cik viņš nopelnīja. Tev ir tik grūti atzīt, ka Kļičko, it sevišķi Vladimirs, nav pievilcīgi svētdienas boksa cienītājiem? Tas ir skaidrs, ka viņi tik daudz nepelnītu. Mūsdienu ēra ir pielīdzinājama 80s sākumam. Smagsvaru čempis bija Lerijs Holmss, WW čempis bija Rejs Leonards... Kurš pelnīja vairāk? Abi bija amerikāņi, melnādainie... Ja Kļičko būtu amerikāņi, viņi tāpat nepelnītu gadā 85miljonus tikai par cīņām!
Man kā boksa fanam tai naudai nav tik liela nozīme, bet tiklīdz tāds kā Tu vai riichy(Kurš laikam arī esi Tu), atver muti par to, ka amerikā boksējas tikai Kambalas vai bomži, man gribās tikai parādīt cik tad īsti pelna tie lasvegieši pret vāciešiem... Kā arī Tu saki, ka tas ir šovs, ja? Kāds šovs, ja pats galvenais ir uzvarēt.... Šovs vai ne šovs, mērķis ir iznākt no ringa ar paceltām rokām.

Tas, ka tos odus pārsvarā skatās tās tautas ir skaidrs, bet vai tās tautas skatās Kļičko? Laikam jau nē, Kļičko skatās tikai Eiropā, tāpat kā Vācijā neskatās neviens tos odus... Mani par patērētāju nevari saukt, jo es vēl nevienu santīmu neesmu atdevis viņiem, toties tajā pašā laikā es Tevi par tādu varu saukt. Kā arī atkārtošu, ka es neesmu nekāda šovbiznesa fans, es esmu boksa fans... Man pats galvenais ir cik tas bokseris labs ir. Tāpēc man arī īsti neinteresē Heja-Čisoras cīņa...
ko tur daudz strideties, es jau rakstiju ka tu esi zombets amerikas sovbiznesa upuris. varu deret ka tu izvelies tikai to ko piedava amerika, vinu produktus un tie ir hoijas, meiveiseri, pakjo un ta talak un varu deret ka par citam kategorijam tu pat neinteresejies piemeram lebejeva kategoriju, kaut ari vins ir labs bokseris un nav garlaicigs. tu ka zinams eiropiesus neatzisti tikai tos mitu boksrus ko tev piedava amerika. ta pat tu ari klicko neatzisti un diez vai ari luisu kaut gan man skiet ka vins ir labakais smagsvara bokseris kads bijis.

  -1 [+] [-]

, 2012-06-20 16:02, pirms 12 gadiem
mvp222 rakstīja: ko tur daudz strideties, es jau rakstiju ka tu esi zombets amerikas sovbiznesa upuris. varu deret ka tu izvelies tikai to ko piedava amerika, vinu produktus un tie ir hoijas, meiveiseri, pakjo un ta talak un varu deret ka par citam kategorijam tu pat neinteresejies piemeram lebejeva kategoriju, kaut ari vins ir labs bokseris un nav garlaicigs. tu ka zinams eiropiesus neatzisti tikai tos mitu boksrus ko tev piedava amerika. ta pat tu ari klicko neatzisti un diez vai ari luisu kaut gan man skiet ka vins ir labakais smagsvara bokseris kads bijis.
Lebedevs sevi nav pierādījis! Lielākā daļa Eiropiešu bokseri ir sargāti. Uzskaitīšu vienīgos, kuri nav:
Keslers;
Fročs;
Abi Kļičko;
Dmitrijs Pirogs;
Genādijs Golovkins;
Amirs Kāns.
Varbūt ir vēl kāds, bet šie ir labākie, piemēri, kuri ir gatavi cīnīties ar jeb ko, un to arī dara, bet pats galvenais ir augsta līmeņa bokseri.

Labs piemērs ir Arturs Eibrahams, viņš tika dēvēts par jauno Taisonu, pilnīgi nopietni. Visi teica, ka viņš uzvarēs Super Six, bet reālitāte bija, ak viņš bija sargāts Vācija visus šos gadus. Direls viņu izbāza, Fročs viņu pazemoja, Vords viņu easy sakāva. Augšā minētie Fročs un Keslers, abi arī bija viena no Super Six favorītiem, bet dabūja pretī īstu pretinieku vārdā Andrē Vords, kurš vienkārši dominējošā veidā abus sakāva, neko pielikt, ne atņemt.
Paskatamies uz Fēliksu Šturmu, reāli čalis savu titulu aizstāv tikai savās mājās, vienmēr viņam uzdāvian cīņas, ja tādas ir sīvas. Paskatamies uz Svenu Otki, vēl viens vāciešu čempis, tikai pa Vāciju mauc. Paskaties cik ilgi Kalzagī notupēja mājās... Paskaties tikai... Kur viņš bija kad Rojs Džonss bija labākajos gados? Paskatamies uz Rikiju Hatonu, nē nu viņš bija labs bokseris, bet, lai viņu liktu vienā plauktā ar Floidu?? Nu nē... Cīņa notika un Rikijs dabūja kārtīgi iekšā.

Lenokss ir, manuprāt, otrais labākais smagsvars aiz Ali. Es runāju par prasmēm...
Viens no krieviem, pret kuru man ir vislielākais respekts ir - Kostja Cjū. Labākais krievu bokseris, un es domāju, ka viņš ir kandidāts uz labāko Eiropas bokseri pēdējo 40 gadu laikā.

Ja Tu runā par Ļebedevu, tad viņš nevienu vēl nav uzvarējis, tikai Huku, bet beigu beigās uzvarētājs bija Huks. Paskaties uz viņa pēdējiem trim pretiniekiem... Rojam - 42 gadi, Tonijam - 43 gadi, Koksam - 37 gadi. Viņš vēl nevienu nav uzvarējis.

Bet nu tādā ziņā normāli, mani saukt par zombētu, ja pats ir sazombēts no vāciešu un krievu puses

     [+] [-]

, 2012-06-20 16:32, pirms 12 gadiem
bulsetu tu tur raksti par froca un vorda cinu, nebija ta ka vords vienkarsi domineja, labaks bija, bet ne jau domineja, to cinu es redzeju un ari krievu komentetajs bijusais bokseris teica ka frocs bija labs, bet vords tomer bija labaks. un eiropiuesus to nosauci kas kuram zaudejis un kuru sargajis, bet amerikanus protams aizmirsi. tas pats pakjo un meizvesers raustas cinities, tikai ar muti brauka. un protams ari amerikas mits ali tev ir labakais bokseris, viss ka pienakas zombetam amerikas sovbiznesa upurim.

     [+] [-]

, 2012-06-20 17:16, pirms 12 gadiem
mvp222 rakstīja: bulsetu tu tur raksti par froca un vorda cinu, nebija ta ka vords vienkarsi domineja, labaks bija, bet ne jau domineja, to cinu es redzeju un ari krievu komentetajs bijusais bokseris teica ka frocs bija labs, bet vords tomer bija labaks. un eiropiuesus to nosauci kas kuram zaudejis un kuru sargajis, bet amerikanus protams aizmirsi. tas pats pakjo un meizvesers raustas cinities, tikai ar muti brauka. un protams ari amerikas mits ali tev ir labakais bokseris, viss ka pienakas zombetam amerikas sovbiznesa upurim.
Ak dievs.... Kārtējais neārstējamais gadījums. Fročs uzvarēja cik? Vienu, divus raundus? Pasaki man lūdzu cik raundus viņš uzvarēja... Un kurus tieši?
Jāatzīst, ka protams amerikāņiem ir savi sargājamie bokseri, bet neviens viņus nesargā no eiropiešiem, tas nu ir skaidrs. Menija un Floida cīņas nenotikšana ir tik pat liels pleķis boksam, kā divu labāko smagsvaru necīnīšanās... Taču es saku, ka agri vai vēlu tā cīņa notiks, taču par brāļu cīņu esmu drošs, ka tāda nenotiks. Beigu beigās kad gan brāļiem gan Floidam karjeras būs beigušās, Floidam būs vairāk nauda nekā viņiem abiem kopā

Un protams Tu nemaz neesi redzējis kā Ali cīnās, ko viņš ir uzvarējis. Viņš uzvarēja prime bokseri, kurš atgriezās un pēc divdesmit gadiem kļuva par vecāko smagsvaru čempionu boksa vēsturē. Un tas viss notika Lenoksa ērā. Ali savos labākajos gados, manuprāt, ir neuzvarams. Nākamie četri bokseri kas nāk pēc Ali ir savā ziņā līdzīgi, t.i. - Lenokss, Holmss, Taisons, Vitālijs.

Kā jau teicu, amerikāņus nesargā, viņus tikai haipo. Iespējams, tas arī ir tas Tavs sauktais šovbizness (kaut vai skan reāli stulbi), taču paši bokseri no šīs haipošanas daudz ko iegūst. Kā piemēram, pašu galveno - vairāk naudu! Paskaties kaut vai uz Heju, viņš spēja "izrunāt" sev 50/50 pret Vladimiru, abi saņemot pa 25 miljoniem! Pasaki, ka tas vēl ir slikti? Vai Tu labāk gribi, lai bokseri cīnās par brīvu? Paskaties uz Džefu Leisiju, reāli kārtējais hypejob, bet nu savu naudiņu nopelnīja, Kalzagī viņu noslānīja ar. Es uzskatu, ka hypejobi ir labi sportam, nevis vienkārši bokseri bez harizmas, personalitātes.

     [+] [-]

, 2012-06-20 19:19, pirms 12 gadiem
pistol rakstīja: Ak dievs.... Kārtējais neārstējamais gadījums. Fročs uzvarēja cik? Vienu, divus raundus? Pasaki man lūdzu cik raundus viņš uzvarēja... Un kurus tieši?
Jāatzīst, ka protams amerikāņiem ir savi sargājamie bokseri, bet neviens viņus nesargā no eiropiešiem, tas nu ir skaidrs. Menija un Floida cīņas nenotikšana ir tik pat liels pleķis boksam, kā divu labāko smagsvaru necīnīšanās... Taču es saku, ka agri vai vēlu tā cīņa notiks, taču par brāļu cīņu esmu drošs, ka tāda nenotiks. Beigu beigās kad gan brāļiem gan Floidam karjeras būs beigušās, Floidam būs vairāk nauda nekā viņiem abiem kopā

Un protams Tu nemaz neesi redzējis kā Ali cīnās, ko viņš ir uzvarējis. Viņš uzvarēja prime bokseri, kurš atgriezās un pēc divdesmit gadiem kļuva par vecāko smagsvaru čempionu boksa vēsturē. Un tas viss notika Lenoksa ērā. Ali savos labākajos gados, manuprāt, ir neuzvarams. Nākamie četri bokseri kas nāk pēc Ali ir savā ziņā līdzīgi, t.i. - Lenokss, Holmss, Taisons, Vitālijs.

Kā jau teicu, amerikāņus nesargā, viņus tikai haipo. Iespējams, tas arī ir tas Tavs sauktais šovbizness (kaut vai skan reāli stulbi), taču paši bokseri no šīs haipošanas daudz ko iegūst. Kā piemēram, pašu galveno - vairāk naudu! Paskaties kaut vai uz Heju, viņš spēja "izrunāt" sev 50/50 pret Vladimiru, abi saņemot pa 25 miljoniem! Pasaki, ka tas vēl ir slikti? Vai Tu labāk gribi, lai bokseri cīnās par brīvu? Paskaties uz Džefu Leisiju, reāli kārtējais hypejob, bet nu savu naudiņu nopelnīja, Kalzagī viņu noslānīja ar. Es uzskatu, ka hypejobi ir labi sportam, nevis vienkārši bokseri bez harizmas, personalitātes.
pirmkart vords nedomineja, bet uzvareja ja butu tik parliecinosi dominejis ka tu saki tad frocs nemaz neizvilktu visus raundus. vins pat nebija nokdauna. otrkart tas prime bokseris laikam tu doma formenu, kurs zaudeja briksam un kuru savukart gadu velak uzvareja lenoks un sakas vina era. ja briksa vieta butu formens luiss uzvaretu ari vinu. un treskart pelnosakais nenozime labakais jo ka redzi saraksta ir ari bekhems kurs isteniba vispar vairs nav sportists, un savu naudu amerika pelna tiesi ta pat ka tavi bokseri ar reklamam. un cetrtkart eiropiesi jau parnem kategorijas un driz tev vairs nebus neviena amerikanu mita kam sekot lidzi, pagaidam vel vari priecaties par meiveseru un paokjo.

     [+] [-]

, 2012-06-20 21:28, pirms 12 gadiem
mvp222 rakstīja: pirmkart vords nedomineja, bet uzvareja ja butu tik parliecinosi dominejis ka tu saki tad frocs nemaz neizvilktu visus raundus. vins pat nebija nokdauna. otrkart tas prime bokseris laikam tu doma formenu, kurs zaudeja briksam un kuru savukart gadu velak uzvareja lenoks un sakas vina era. ja briksa vieta butu formens luiss uzvaretu ari vinu. un treskart pelnosakais nenozime labakais jo ka redzi saraksta ir ari bekhems kurs isteniba vispar vairs nav sportists, un savu naudu amerika pelna tiesi ta pat ka tavi bokseri ar reklamam. un cetrtkart eiropiesi jau parnem kategorijas un driz tev vairs nebus neviena amerikanu mita kam sekot lidzi, pagaidam vel vari priecaties par meiveseru un paokjo.
Tu tak neesi ārstējams... Šitais ir darbs speciālistiem!

     [+] [-]

, 2012-06-20 22:09, pirms 12 gadiem
mvp222 rakstīja: "tu doma formenu, kurs zaudeja briksam un kuru savukart gadu velak uzvareja lenoks un sakas vina era. ja briksa vieta butu formens luiss uzvaretu ari vinu. "
Džordžam bija 48 gadi, kad viņš zaudēja Brigsam. Nevienam nav šaubu, ka Lenokss 48 gadīgu "opi" uzvarētu.
Amerikā bokseri pamatā pelna ar ppv nevis reklāmām, ne visi ir tik atpazīstami, lai varētu reklamēt kaut ko un vēl par to miljonus saņemt, de la Hoija ar reklāmam un promotion, man šķiet, nopelnīja vairāk kā ringā.
Un Vitālijs amerikā neboksē tādēļ, ka tad visticamāk viņs nevarētu pats sev menedžeris būt, bez tam tur nodokļi ir tādi, ka labāk Āfrikā boksēties.
Viņam karjeras sākumā bija piedāvājums no Kinga -atteicās, nebūtu atteicies - būtu slavens štatos un tagad tiesātos.

  +1 [+] [-]

, 2012-06-20 22:12, pirms 12 gadiem
pistol rakstīja: Tu tak neesi ārstējams... Šitais ir darbs speciālistiem!
Un tu esi neeiecietīgs pret citu viedokli, un apsēsts ar "zvaigznēm". Netā neviens nav jāārstē.

     [+] [-]

, 2012-06-20 23:03, pirms 12 gadiem
Vicious rakstīja: Un tu esi neeiecietīgs pret citu viedokli, un apsēsts ar "zvaigznēm". Netā neviens nav jāārstē.
Zvaigznēm? Nē, nu paskaidro man labāk ko tas nozīmē? Apsēsts?

Es jau nevienu neārstēju, taču iesaku mediķiem viņu apskatīt, jo puisis vispār neņem pretī ko saku, viņš tikmēr visu laiku disrepekto to kas boksu padara vai ir padarījis par vienu no populārākajiem sporta veidiem. Ja cilvēks sauc zemākās svara kategorijas par odu kategorijām, tā jau vien ir necieņas izrādīšana sportam. Tāpat viņš saka, ka Ali ir reklāmas triks...

P.S. Formens pret Brigsu ir zādzība!