Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:111, Did:0, useCase: 3

Kudrjašovs: "Supersērijā favorīti ir divi – Gasijevs un Usiks"

Rolands Eliņš

Kudrjašovs: "Supersērijā favorīti ir divi – Gasijevs un Usiks"
Dmitrijs Kudrjašovs un Juniers Dortikoss
Foto: Francisco Perez/Ringstar Sports

Krievu bokseris Dmitrijs Kudrjašovs, kurš jau izstājies no Maira Brieža pārstāvētās Pasaules boksa Supersērijas, paudis cerību, ka Murats Gasijevs uzvarēs turnīrā un nosaucis viņu par vienu no diviem favorītiem.

Pasaules boksa Supersērijā atlicis vairs tikai viens ceturtdaļfināls – Murats Gasijevs pret poli Kšištofu Vlodarčiku. Šī pāra uzvarētājs pusfinālā tiksies ar Junieru Dortikosu, bet otrs pusfināls jau skaidrs, proti, latviešu lielā cerība Mairis Briedis spēkosies ar ukraini Oleksandru Usiku.

No visām trim aizvadītajām ceturtdaļfināla cīņām visātrāk beidzās Dortikosa mačs, kad viņš jau otrajā raundā nokautēja krievu Dmitriju Kudrjašovu. Kudrjašovs gan paudis cerību, ka viņa tautietis Gasijevs revanšēsies par viņa neveiksmi.

„Šajā turnīrā ir divi favorīti – Gasijevs un Usiks,” sacīja Kudrjašovs. „Es turēšu īkšķus par Gasijevu, viņš ir mans tautietis, labi viņu pazīstu. Ko es varu pateikt par savu cīņu ar Dortikosu? Kurš pirmais trāpīja, tas arī uzvarēja. Domāju, ka Gasijevs bez problēmām nogāzīs Dortikosu, ja vien pirms tam tiks galā ar Vlodarčiku.”

Kudrjašovs arī noliedza, ka kavētos pārdomās un atmiņās par savu ātro zaudējumu Dortikosam: „Nav laika bēdāties un pārdzīvot, pēc iespējas ātrāk atkal jāķeras pie darba un treniņiem.”

Izmantotie resursi:
Kudriaszow liczy, że Gasijew pomści jego porażkę

  +2 [+] [-]

, 2017-10-16 22:06, pirms 7 gadiem
Ceru uz pārsteigumu no Kšištofa puses.

  +4 [+] [-]

, 2017-10-16 23:03, pirms 7 gadiem
Brazīlija un Holande arī vienmēr ir favorīte, bet uzvar Vācija vai Itālija. Priekā!

  +2 [+] [-]

, 2017-10-17 00:36, pirms 7 gadiem
Kāda na* mums interese gar maisa "kuvaldas" Kudrjašova atsisto viedokli??? Viņu plašajā dzimtenē vairs neviens neklausās. Nebija par ko rakstīt vai kā?

  -3 [+] [-]

, 2017-10-17 03:39, pirms 7 gadiem
Gasijevs ir baigi labs un labi gasī!

 +11 [+] [-]

, 2017-10-17 06:37, pirms 7 gadiem
Ko nu muldi!
Kleins ar Briedi ĻOTI respektē visus pretiniekus. Par to liecina viņu gatavošanās attiecīgajam mahačam; ja seko līdzi, tev būtu jāzina, ka mahačam ar Usiku gatavosies kā vēl nekad. Par to, ka viņi zina, ko dara, liecina Brieža statistika. Kāds cipars ir zaudējumu pusē? Mmmm?

Cita lieta, ka, jā, Usiks tiešām ir favorīts. Par Gasijevu nemāku teikt, kubietis izskatījās ļoti labs.

  +5 [+] [-]

, 2017-10-17 08:06, pirms 7 gadiem
Nu ko, tipiski ir vērtēt no atriebības pozīcijām nevis ar skaidru prātu un objektīvi Pats dabūja pa gurķi ātri, ko citu viņam teikt.

  +7 [+] [-]

, 2017-10-17 08:52, pirms 7 gadiem
zaxx rakstīja: Pilnībā piekrītu, ka tie abi ir favorīti.
Briedis? Diemžēl latvieši kā vienmēr sapņo, pēc lielām uzvarām un tic pasakām. Tā pat bija ar EČ pret Slovēņiem, daži jau kaut ko sāk runāt kā spēlēsim ar spāņiem, bet pag Slovēņi nemaz nav uzvarētu, kā var sapņot par spāņiem. Te ir tas pats variants, daudzi domā ka Usika bija tikai amatieru karjera, nebija nopietni pretinieki. Taču aizmirst, ka USiks ir Brieža nopietnākais pretinieks utml. Ja Briedis izies ringā ar domu, ka Usika nebija nopietni pretinieki līdz šim un tagad ir. Viņš zaudēs un ar nokautu. Jārespektē ir pretinieks, citādi tas beigsies traki.
Bet tas ko es dzirdēju no Sanda Kleina, bija vispār nekāda respekta utml. šams saka olimpiskais čempions, nav bijuši nopietnu cīņu, kaut ko vel tur gvelza. Čali ar šādu domāšanu jūs noslānīs viens , divi.
Kādu zāli Tu pīpē?
Slēpts komentārs: varenais_eksperts

  +2 [+] [-]

, 2017-10-17 09:50, pirms 7 gadiem
popovs rakstīja: Kādu zāli Tu pīpē?
Viņam ir " lomka" , neieredz visu pasauli sev apkārt

  +2 [+] [-]

, 2017-10-17 10:22, pirms 7 gadiem
JoKaLeMeNe rakstīja: Ko nu muldi!
Kleins ar Briedi ĻOTI respektē visus pretiniekus. Par to liecina viņu gatavošanās attiecīgajam mahačam; ja seko līdzi, tev būtu jāzina, ka mahačam ar Usiku gatavosies kā vēl nekad. Par to, ka viņi zina, ko dara, liecina Brieža statistika. Kāds cipars ir zaudējumu pusē? Mmmm?

Cita lieta, ka, jā, Usiks tiešām ir favorīts. Par Gasijevu nemāku teikt, kubietis izskatījās ļoti labs.
Tas kubietis īstenībā ir monstrs, kas viņam pa kombo bija pret kuvaldu, vispār bez variantiem atstāja, kā pelavu maisu, teikšu, ka kubietis arī var uzvarēt sēriju..

  +2 [+] [-]

, 2017-10-17 10:34, pirms 7 gadiem
Tiešām grūti izvērtēt, kas ir favorīts. Gasijevam sākumā jāuzvar, lai vispār viņa kontekstā būtu vērts runāt.
Usiks pieejamajos video izskatās ātrs un tehnisks, bet daudz ko nosaka tas, ko atļauj darīt pretinieks.
Kubieti arī es nesteigtos norakstīt, kaut vai iepriekšējās olimpiādes kontekstā, atceroties pludmales volejbolu.
Visu izšķirs nianses un veiksme - domāju, ka var uzvarēt jebkurš no pusfinālistiem.

     [+] [-]

, 2017-10-17 10:42, pirms 7 gadiem
Briedis sasitīs Usiku. Tad jūs redzēsiet, būs mega upsets...

  +3 [+] [-]

, 2017-10-17 10:43, pirms 7 gadiem
karlosm rakstīja: Tas kubietis īstenībā ir monstrs, kas viņam pa kombo bija pret kuvaldu, vispār bez variantiem atstāja, kā pelavu maisu, teikšu, ka kubietis arī var uzvarēt sēriju..
No palikušajiem pusfinālos tur jebkurš var paņemt sēriju. Protams, kā jebkurā sporta veidā, arī tur būs "vairāk" vai "mazāk" favorīti. Mairis tomēr laikam nav "vairāk" favorīts, atvēlot šo lomu Usikam, taču jāatzīmē nianse.

Kleins nav pieredzējis boksa treneris. Tas ir it kā "defekts", taču var pārvērsties par efektu - Kleins visu dara aizrautīgi, turklāt strādā ar metodēm, kas, iespējams, lielā mērā boksā ir novatoriskas. Mani patīkami pārsteidz viņa notikušo cīņu analīze un ir acīmredzams, ka džeks nopietni pieiet arī savu un Maira pieļauto kļūdu analīzei. Tas ir reāls attīstības draivs! Un tas ir priekšnoteikums, ka februārī pret Usiku ringā jau izies pilnīgi cits Mairis Briedis salīdzīnājumā ar to, kas mahājās ringā iepriekšējā cīņā. Redzēsim! No sirds novēlu, lai džekiem izdodas!

  -1 [+] [-]

, 2017-10-17 10:52, pirms 7 gadiem
zaxx rakstīja: Pilnībā piekrītu, ka tie abi ir favorīti.
Briedis? Diemžēl latvieši kā vienmēr sapņo, pēc lielām uzvarām un tic pasakām. Tā pat bija ar EČ pret Slovēņiem, daži jau kaut ko sāk runāt kā spēlēsim ar spāņiem, bet pag Slovēņi nemaz nav uzvarētu, kā var sapņot par spāņiem. Te ir tas pats variants, daudzi domā ka Usika bija tikai amatieru karjera, nebija nopietni pretinieki. Taču aizmirst, ka USiks ir Brieža nopietnākais pretinieks utml. Ja Briedis izies ringā ar domu, ka Usika nebija nopietni pretinieki līdz šim un tagad ir. Viņš zaudēs un ar nokautu. Jārespektē ir pretinieks, citādi tas beigsies traki.
Bet tas ko es dzirdēju no Sanda Kleina, bija vispār nekāda respekta utml. šams saka olimpiskais čempions, nav bijuši nopietnu cīņu, kaut ko vel tur gvelza. Čali ar šādu domāšanu jūs noslānīs viens , divi.
Ko tu pīpē! Kur tad visi šie bokseri bija ielīduši, kad Briedis mēģināja ar kādu sarunāt cīņu pirms WBC? Visi pa krūmiem, jo baidās no Brieža!

  -1 [+] [-]

, 2017-10-17 10:56, pirms 7 gadiem
Tikmēr rēcīgi, ka Belju ar vienu cīņu nopelna vairāk nekā būtu par cīņu supersērijā norāvis!

  +2 [+] [-]

, 2017-10-17 11:10, pirms 7 gadiem
chubaki rakstīja: Tikmēr rēcīgi, ka Belju ar vienu cīņu nopelna vairāk nekā būtu par cīņu supersērijā norāvis!
Tas arī tas cīņu "sporta" farss!
Meiveizers ar Makgregoru vispār, pirms tam pīāristu saažiotēti, tur ringā pamāžojās, a kas par piķi tika ierauts nāsēs!

     [+] [-]

, 2017-10-17 11:14, pirms 7 gadiem
Nekā rēcīga. Supersērija, iespējams, krūzerus izglāba, vismaz uz laiku, jo šis svars pasaulē nekad nevienu nav īpaši interesējis

     [+] [-]

, 2017-10-17 11:36, pirms 7 gadiem
Brieža un Usika mačā noskaidrosies turnīra uzvarētājs, vismaz pēc likmēm spriežot:
https://www.oddschecker.com/boxing-...

     [+] [-]

, 2017-10-17 12:09, pirms 7 gadiem
Ruck&Maul rakstīja: Nekā rēcīga. Supersērija, iespējams, krūzerus izglāba, vismaz uz laiku, jo šis svars pasaulē nekad nevienu nav īpaši interesējis
Cik tad vispār gadā ir cīņu, kuras "īpaši interesē"?
Nez, desmit vispār var saskaitīt?
Tur viss ir pa skarbo. Tāds Kudrjašovs pasaules mērogā var mierīgi karināt cimdus uz nagliņas - un tas ar visu to, ka pagrūdis TIKAI 2 (!!!) cīņas.

  -1 [+] [-]

, 2017-10-17 12:47, pirms 7 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Viens zāģis jau ir
Tiešām ir, pret Ivicu Bacurinu, bet tas bija trīs raundos un neskaitās.

     [+] [-]

, 2017-10-17 12:49, pirms 7 gadiem
Re, pat cīņas ieraksts ir:

Briedis piedzīvo zaudējumu "Bigger's Better"...

  -1 [+] [-]

, 2017-10-17 13:53, pirms 7 gadiem
šo es nesaprotu - kāpēc šis zaudējums netiek statos attēlots, bet tās uzvaras no bigger's better turnīra tiek attēlotas statots?

  +1 [+] [-]

, 2017-10-17 21:48, pirms 7 gadiem
M rakstīja: Re, pat cīņas ieraksts ir:

http://sportacentrs.com/bokss/17122011-briedis_piedzivo_zaudejumu_bigger_s_bette
3 Bacurins jau dabūja ierīt,vēl pāris un viss noskaidrotos. Un statos nav tāpēc,ka BB turnīrs oficiālajos statos neiet

  -1 [+] [-]

, 2017-10-19 18:30, pirms 7 gadiem
Man šķiet, ka turnīra favorīts ir Dortikoss, tik pat ātrs kājās kā Mairis, sitiens ir tikpat spēcīgs ka Gasijevam ja ne pat vēl spēcīgāks. Gasijevam nav kāju kustības, Usikam arī ir savas tādas vājās vietas. Par mūsu Mairi grūti spriest, jo pēdējās 2 cīņas viņš bija tālu no tā Maira ko esam redzējuši gan pret Čaru gan Duradolu.

  -1 [+] [-]

, 2017-10-19 19:52, pirms 7 gadiem
Vai būs iespēja redzēt online 21. okt. Gassijeva un poļu boksera cīņu???

     [+] [-]

, 2017-10-21 11:45, pirms 7 gadiem
Paskatieties uz bokseru statistikām, kubietim Dortikosam ir vislabākā statistika 22 cīņās visas ar nokautu un neba viņš kaut kādus vārguļus dauzījis. Ne Usikam, ne Gasijevam un ne mūsu pašu Mairim tāda statistika.

  -1 [+] [-]

, 2017-10-21 11:54, pirms 7 gadiem
Ja Mairis zaudēs Usikam tad nevis ar nokautu bet gan pēc punktiem. Starp citu ja paskatās dažas neveiksmīgās Usika cīņas tad skaidri redzams kad viņam nepatīk cīņa no tuvas distances un kur nu vēl klinčā ieiet, bieži arī rokas nolaiž
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja