Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:111, Did:0, useCase: 3

Kļičko menedžeris: "Tagad pret Heju varētu cīnīties Vitālijs"

Jānis Pārums

Kļičko menedžeris: "Tagad pret Heju varētu cīnīties Vitālijs"
Vitālijs Kļičko un Bernds Bente
Foto: Reuters/Scanpix

Brāļu Vladimira un Vitālija Kļičko menedžeris Bernds Bente atzinis, ka ringā pret bijušo Pasaules Boksa asociācijas (WBA) smagsvaru čempionu Deividu Heju (25-2, 23KO) varētu iziet Pasaules Boksa padomes (WBC) čempions Vitālijs Kļičko (42-2, 38KO).

Jāatgādina, ka aizvadītajā nedēļas nogalē ilgi gaidītajā cīņā starp Vladimiru Kļičko un Deividu Heju uzvaru pēc punktiem izcīnīja Kļičko, lai gan daudzi līdzjutēji bija gaidījuši, ka šī cīņa noslēgsies ar nokautu. Pēc cīņas abi bokseri neiebilda pret revanša cīņu, tomēr iespējams, ka tagad rēķinus ar Heju varētu kārtot Vitālijs...

Brāļu Kļičko menedžeris Bernds Bente uzsvēris, ka pats Vitālijs labprāt cīnīties ar Heju: "Mēs neizskatām iespēju organizēt Vladimira un Deivida revanša maču. Jaunākajam no brāļiem jāvirzās tālāk un jācīnās pret citiem bokseriem. Savukārt Vitālijs Kļičko nākotnē gan varētu cīnīties ar Heju, viņš tādā cīņā ir ieinteresēts."

Noslēpumaini par nākotni izteicies pats Vladimirs Kļičko, kurš sacījis: "Ja runājam par manu nākamo pretinieku, tad šobrīd neesmu gatavs pat hipotētiski spriest par šo tēmu. Mums ir Vitāliju ir viena ideja, taču publiskot to šobrīd ir vēl pāragri."

Izmantotie resursi:
sports.ru

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2011-07-05 09:06, pirms 13 gadiem
pac-man rakstīja: piekrītu par to , ka maiks no sākuma salauztu vladimira ribas, pēc tam 3 raundā vņu aizsūtītu uz morgu, to ļoti spilgti demonstrēja VlK cīņa ar heju kur heja viduvējais head movement bija diezgan iedarbīgs. taisonam iespējams bija labākais head movement smagsvaru vēsturē un mazais maika augums viņam nāktu par labu.

runājot par hejs pret vitāliju vitālijs tieši tādā pašā manierē, kā vladimirs. tikai viņš izdarītu 1000 + sitienus.

vai arī ņemot vērā , ka vitālijs ir manāmi lenāks par vladimiru dotu hejam iespēju pretuzbrukumiem. vitālijam ir slikta sejas āda tapēc es domāju iespējams uzvarētu ar TKO
Taisons ir Pītera tipa kačaks un tādus Kličko tikai meklē, mazus ar īsām rokām un atklāto boksu, bet pats ieturēt distanci un likt savus džebus un divniekus, bet kad pretinieks iet virsū tad nelaiž klāt vai nu apķeras un dušij uz zemi. Taisons būtu viņa kartējais upuris. Vienīgais pretinieks viņiem ir Lenokss Luiss.

  +2 [+] [-]

, 2011-07-05 11:04, pirms 13 gadiem
sneiksss rakstīja: Taisons ir Pītera tipa kačaks un tādus Kličko tikai meklē, mazus ar īsām rokām un atklāto boksu, bet pats ieturēt distanci un likt savus džebus un divniekus, bet kad pretinieks iet virsū tad nelaiž klāt vai nu apķeras un dušij uz zemi. Taisons būtu viņa kartējais upuris. Vienīgais pretinieks viņiem ir Lenokss Luiss.
salīdzināt pīteru ar taisonu vienkārši ir zaimošana.

taisons bija mazāks , kā pīters kas viņam nāktu par labu ņemot vēra viņa bob and weave stilu , ja hejs bija spējīgs izvairīrties no tik daudz kļičlo jabiem , tad maiks to darītu vēl labāk, kā arī maiks no sākuma iznīcinātu ķermeni, bet tikai pēc tam ķertos pie galvas.

sakot , ka vladimira vienīgais pretinieks būtu lenokss tu saki , ka vladimirs un lenokss ir smagsvaru top 2?

  +1 [+] [-]

, 2011-07-05 11:28, pirms 13 gadiem
riichy rakstīja: Ja tā godīgi mēs bez lielas dirshanas varam pateikt vienu.
Deivids Hejs ir lielisks bokseris, un to mēs nedrīkstam apstrīdēt, jo nu kautkāds tur kreisais bokseris nespētu uzvarēt Valujevu un vēl noturīgi nocīnīties ar tādu boksa līmeņa bokseri ka Vladimiru.
Bravo par Heju visā būtībā, nezinu kā viņam būs ar Vitaliju, vitālijs tomēr jau gados vīrs un asumi zūd gadiem ejot.

Un runājot par pokemonu komentāriem, kur viens pokemons kautkāds, kurš vairāk par savu monitoru nav redzējis savā tukšajā dzīvē un pabijis trijos boksa treniņos ir baigais bokseris un boksa eksperts, spriež par to kas būtu ja tantei būtu riteņi, tad iesaku jums vienkārši apmeklēt svētdienas skolu.
Jo kur prāts spriest kā būtu ja Kautkāds tur nezinu senais, bijušais bokseris tiktos ar pāsreizējo Kličko tagad un tulīt. Un uzvarētu tas tur kas aizgāja (piemēram: M.Taisons) izslēdzot Wladimiru pāris raundu laikā. Kā mēs vispār par to varam kautko zināt un vēl spriest, velnss paraavis, tak izaudziet un tad gvelžat aplamības.
Vissdrīzak man liekas ka tieši patreizējais Vladimirs ir daudz spēcīgāks nekā visi tie jūsu Taisoni.

Bērnudārza 2.grupiņa speriet pretī.
protams, ka šādi salīdzinājumi nav objektīvi un tik pat labi var minēt kas uzvarētu cīņās - Rokijs BalboaVSDeivids Hejs vai RobokopsVSSpaidermens... bet ar Taisona piemēru gribēju pateikt to, ka cīņas ar viņa līdzdalību bija skatāmas, interesantas, emocionālas un, galu galā - asiņainas, atšķirībā no Kļičko/Heja cīkstēšanās, pirms kuras bija skaidrs, ka 12 raundos pēc punktiem uzvarēs Kļičko.

uzskatu, ka visu laiku otrs labākais bokseris(aiz Ali) ir tieši Maiks! jā, viņš ne tuvu nav tik taktiski gudrs un prātīgs cīnītājs kā abi brāļi, bet tieši tas arī padarīja Taisonu par īpašu bokseri - viņš nekalkulēja kkādus viltīgus un neskatāmus uzbrukuma modeļus un nespēlēja aizsardzības paslēpes - viņš vienkārši gāja ringā un sitās par uzvaru!

  -1 [+] [-]

, 2011-07-05 11:50, pirms 13 gadiem
pac-man rakstīja: salīdzināt pīteru ar taisonu vienkārši ir zaimošana.

taisons bija mazāks , kā pīters kas viņam nāktu par labu ņemot vēra viņa bob and weave stilu , ja hejs bija spējīgs izvairīrties no tik daudz kļičlo jabiem , tad maiks to darītu vēl labāk, kā arī maiks no sākuma iznīcinātu ķermeni, bet tikai pēc tam ķertos pie galvas.

sakot , ka vladimira vienīgais pretinieks būtu lenokss tu saki , ka vladimirs un lenokss ir smagsvaru top 2?
Paskaties video ar Taisona un Luisa cīņu, Luiss viņu iznīcināja tīri Kličko stila, neejot atklatajā boksā, bet ieliekot un apķeroties. Arī Lusia džabi Taisonam trāpija lieliski, nezinu pēc kā tu spried, bet Heis tomēr izvairās un kustās daudz veiklāk par Taisonu.

  -2 [+] [-]

, 2011-07-05 12:09, pirms 13 gadiem
Emilio rakstīja: protams, ka šādi salīdzinājumi nav objektīvi un tik pat labi var minēt kas uzvarētu cīņās - Rokijs BalboaVSDeivids Hejs vai RobokopsVSSpaidermens... bet ar Taisona piemēru gribēju pateikt to, ka cīņas ar viņa līdzdalību bija skatāmas, interesantas, emocionālas un, galu galā - asiņainas, atšķirībā no Kļičko/Heja cīkstēšanās, pirms kuras bija skaidrs, ka 12 raundos pēc punktiem uzvarēs Kļičko.

uzskatu, ka visu laiku otrs labākais bokseris(aiz Ali) ir tieši Maiks! jā, viņš ne tuvu nav tik taktiski gudrs un prātīgs cīnītājs kā abi brāļi, bet tieši tas arī padarīja Taisonu par īpašu bokseri - viņš nekalkulēja kkādus viltīgus un neskatāmus uzbrukuma modeļus un nespēlēja aizsardzības paslēpes - viņš vienkārši gāja ringā un sitās par uzvaru!
Tev patīk nevis Taisons, bet atklātais bokss kad abi iet uz priekšu un močī vien otru un tur Taisons bija labākais. Kličko sitils nav skatāms, bet viņš ir efektīvs lai gutu uzvaru pēc puntiem vai nokautējot mača beigās kad pretinieks ir nokasēts.

  +3 [+] [-]

, 2011-07-05 12:10, pirms 13 gadiem
Tas ar ko sitās Luiss bija izdilusi atmiņa no čempiona, kurš cieta no psiholoģiska rakstura problēmām. Viņš vienkārši nespēja kustēties, iziedams ringā cerot uz to, kå, ja trāpīs°, tad uzvarēs,būdams pilnīgi vienāds ar Pīteru. Pret tādu Taisonu, Kļičko tiešām gūtu uzvaru, turklāt pirms tam smagi sadauzot T. seju.
Un vispār es ceru uz revanšu°, jo tagad abi bokseri ir izjutuši viens otru ringā, un ja abi sagatavotos, nelauztu pirkstus un nesastieptu muguras traniņos, tad cīņai vajadzētu būt labākai par pirmo, Hejs °mazāk baidītos uzbrukt, bet Kļičko ietu pēc sava sen kārotā KO

  +1 [+] [-]

, 2011-07-05 13:03, pirms 13 gadiem
sneiksss rakstīja: Paskaties video ar Taisona un Luisa cīņu, Luiss viņu iznīcināja tīri Kličko stila, neejot atklatajā boksā, bet ieliekot un apķeroties. Arī Lusia džabi Taisonam trāpija lieliski, nezinu pēc kā tu spried, bet Heis tomēr izvairās un kustās daudz veiklāk par Taisonu.
Paskaties Kļičko pret Sandersa cīņu, un Sanders ir bomzis. Taisons ir daudz reizes labāks.

Un Hejs nekustās labāk par Taisonu, neesi muļķis.

  +1 [+] [-]

, 2011-07-05 13:32, pirms 13 gadiem
sneiksss rakstīja: Tev patīk nevis Taisons, bet atklātais bokss kad abi iet uz priekšu un močī vien otru un tur Taisons bija labākais. Kličko sitils nav skatāms, bet viņš ir efektīvs lai gutu uzvaru pēc puntiem vai nokautējot mača beigās kad pretinieks ir nokasēts.
jā, man patīk atklāts bokss un man patīk Taisons! kad vēl Maiks bija aktīvs bokseris, vienmēr fanoju tieši par viņu!
esmu arī lasījis par viņu, skatījies dažādus video - patiesībā lāga čalis, vienīgi dikti naivs un ļoti viegli aizkaitināms, ko daudzi(-as) ir izmantojuši savā labā...

kas attiecas uz Kļičko - ar viņu taktiku jāiet spēlēt šahu, nevis jāboksējas(no skatāmības viedokļa)! no otras puses - viņi abi izmanto savas fiziskās priekšrocības - garās rokas un izturību. pēc punktiem viņus uzvarēt ir gandrīz nereāli, bet iesaistīties atklātā cīņā un iet uz nokautu - ko tādu atļauties varētu tikai Dzelzs Maiks...

  +1 [+] [-]

, 2011-07-05 13:48, pirms 13 gadiem
sneiksss rakstīja: Paskaties video ar Taisona un Luisa cīņu, Luiss viņu iznīcināja tīri Kličko stila, neejot atklatajā boksā, bet ieliekot un apķeroties. Arī Lusia džabi Taisonam trāpija lieliski, nezinu pēc kā tu spried, bet Heis tomēr izvairās un kustās daudz veiklāk par Taisonu.
es to cīņu esmu redzējis reizes piecas. salīdzināt tā laika taisonu kas bija čaula no sevis un jau sen vairs netrenējās , kā pienākās. viņš bija kļuvis par prastu bokseri kuru līdz cīņai ar lenoksu aizveda , promoutera izvēlēti pretinieki un milzīgais sitiena spēks.

salīdzināt maika cīņu ar lenoksu ir tas pats kas vladimira cīņu ar sandersu.

  -1 [+] [-]

, 2011-07-05 13:52, pirms 13 gadiem
pistol rakstīja: Paskaties Kļičko pret Sandersa cīņu, un Sanders ir bomzis. Taisons ir daudz reizes labāks.

Un Hejs nekustās labāk par Taisonu, neesi muļķis.
Ko nu ko bet Hejs kustās un izvairās daudz veiklāk un ātrāk par Taisonu, to tev pateiks jebkurš.

  +1 [+] [-]

, 2011-07-05 13:58, pirms 13 gadiem
sneiksss rakstīja: Ko nu ko bet Hejs kustās un izvairās daudz veiklāk un ātrāk par Taisonu, to tev pateiks jebkurš.
Galvu viņš nekustina ātrāk. Taisons nekad nesēžas "uz riteņa" kā Heja, cita tipa bokseris, taču pie Vladimira viņš tiktu klāt ļoti vienkārši.

Vladimirs nekad nesit jab'u ejot atpakaļ, Taisons viņu nomošītu.
YouTube
- ‪Mike Tyson - Head...

  -1 [+] [-]

, 2011-07-05 14:06, pirms 13 gadiem
pistol rakstīja: Galvu viņš nekustina ātrāk. Taisons nekad nesēžas "uz riteņa" kā Heja, cita tipa bokseris, taču pie Vladimira viņš tiktu klāt ļoti vienkārši.

Vladimirs nekad nesit jab'u ejot atpakaļ, Taisons viņu nomošītu.
http://www.youtube.com/watch?v=-SGjNJMmMZA
Kas tev liek domāt ka Taisns tiktu klāt Kličko ļoti vienkārši. Esmu ievērojis ka tev atmiņas par saviem mīluļiem aizmiglo objektīvo skatījumu uz lietām. Bet turpini vien domāt ka Taisons ir veiklāks par Heju, strīdēties neiešu.

  +1 [+] [-]

, 2011-07-05 14:12, pirms 13 gadiem
sneiksss rakstīja: Kas tev liek domāt ka Taisns tiktu klāt Kličko ļoti vienkārši. Esmu ievērojis ka tev atmiņas par saviem mīluļiem aizmiglo objektīvo skatījumu uz lietām. Bet turpini vien domāt ka Taisons ir veiklāks par Heju, strīdēties neiešu.
Hejs ir Roja Džonsa tipa bokseris, viņš visu laika ir uz riteņa. Kā jau te daudzi ir teikuši mēs neko nevaram zināt, taču ja bukmeikeri liktu koeficentu Taisons būtu favorīts. Taisona head movements un inside spējas padarītu cīņu ļoti vieglu. Ja mēs runājam kur kustās labāk pa ringu, tad protams Hejs to dara tik pat labi kā Ali, bet ātrums, refleksi, galvas kustināšanā Taisons ir labāks. Bet protams mums nav jēga strīdēties, tāpat Tu man neko labu nepastāstīsi.

  +1 [+] [-]

, 2011-07-05 14:31, pirms 13 gadiem
sneiksss rakstīja: Kas tev liek domāt ka Taisns tiktu klāt Kličko ļoti vienkārši. Esmu ievērojis ka tev atmiņas par saviem mīluļiem aizmiglo objektīvo skatījumu uz lietām. Bet turpini vien domāt ka Taisons ir veiklāks par Heju, strīdēties neiešu.
pareizi , ka tu nestrīdēsies jo tev tā īsti nav ko pateikt pretīm

un pistol nesalīdzini heja kustēšanos pa ringu ar alī dejošanu... lūdzu

     [+] [-]

, 2011-07-05 14:34, pirms 13 gadiem
pac-man rakstīja: es to cīņu esmu redzējis reizes piecas. salīdzināt tā laika taisonu kas bija čaula no sevis un jau sen vairs netrenējās , kā pienākās. viņš bija kļuvis par prastu bokseri kuru līdz cīņai ar lenoksu aizveda , promoutera izvēlēti pretinieki un milzīgais sitiena spēks.

salīdzināt maika cīņu ar lenoksu ir tas pats kas vladimira cīņu ar sandersu.
Kāpēc tieši Vladimira nevis Vitālija, vecākais man vienmēr ir licies labāks un drosmīgāks par jaunāko. Nekad nav gulējis uz dēļiem, vienmēr atriebis tos kas noslānija jaunāko. Tikai trauma un gadi liedza viņam sasniegt vairāk par jaunāko.

     [+] [-]

, 2011-07-05 14:35, pirms 13 gadiem
ko tu domā ar "uz riteņa"?

  +1 [+] [-]

, 2011-07-05 14:37, pirms 13 gadiem
pac-man rakstīja: pareizi , ka tu nestrīdēsies jo tev tā īsti nav ko pateikt pretīm

un pistol nesalīdzini heja kustēšanos pa ringu ar alī dejošanu... lūdzu
Tu jau gan baigais speciālists vari visiem ielikt.

  +1 [+] [-]

, 2011-07-05 14:40, pirms 13 gadiem
sneiksss rakstīja: Kāpēc tieši Vladimira nevis Vitālija, vecākais man vienmēr ir licies labāks un drosmīgāks par jaunāko. Nekad nav gulējis uz dēļiem, vienmēr atriebis tos kas noslānija jaunāko. Tikai trauma un gadi liedza viņam sasniegt vairāk par jaunāko.
uzreiz vajadzēja teikt , ka vitālijs tā uzreiz ir cita dir$ana, jo te stikla žoklis vairs nav faktors. prime for prime es domāju , ka cīņa būtu ļoti sīva , bet līdzīgi kā ar lenoksu cīņa beigtos ar TKO 11 raundā pēc punktiem cīņa būtu ļoti tuva, maiks dominētu cīņas pirmo pusi, vitālijs otro. cik esmu ievērojis kad kāds ir spējīgs trāpīt vitālijam viņa seja ātri pamst un plīst un taisnos piezemētu sitienus no elles, bet tik pat labi varētu būt arī otrādāk runājot par TKO. taisonam par la bu nāktu tas , ka vitālija sitieni nav tie ātrākie.

vitālijs head to head būtu drauds jebkuram bokserim vēsturē. ja viņam būtu bijuši pieklājīgi pretinieki viņš būtu stabils top 10 labāko smagsvaru iemītnieks , bet ko padarīt , ja jācīnās resnu bomžu ērā.

     [+] [-]

, 2011-07-05 14:40, pirms 13 gadiem
Vicious rakstīja: ko tu domā ar "uz riteņa"?
To ko daudzi sauc par mukšanu(es personīgi nē). Angliski tas skan - got on his bike. Hejs pēc septītā raunda uzsēdās uz riteņa un vienkārši noturējās, vēl pēdējā raundā kaut ko mēģināja saglābt.

Vitālijs ir labāks par Vladimiru, taču Vladimirs ir sasniedzis vairāk.

  -1 [+] [-]

, 2011-07-05 14:50, pirms 13 gadiem
pac-man rakstīja: uzreiz vajadzēja teikt , ka vitālijs tā uzreiz ir cita dir$ana, jo te stikla žoklis vairs nav faktors. prime for prime es domāju , ka cīņa būtu ļoti sīva , bet līdzīgi kā ar lenoksu cīņa beigtos ar TKO 11 raundā pēc punktiem cīņa būtu ļoti tuva, maiks dominētu cīņas pirmo pusi, vitālijs otro. cik esmu ievērojis kad kāds ir spējīgs trāpīt vitālijam viņa seja ātri pamst un plīst un taisnos piezemētu sitienus no elles, bet tik pat labi varētu būt arī otrādāk runājot par TKO. taisonam par la bu nāktu tas , ka vitālija sitieni nav tie ātrākie.

vitālijs head to head būtu drauds jebkuram bokserim vēsturē. ja viņam būtu bijuši pieklājīgi pretinieki viņš būtu stabils top 10 labāko smagsvaru iemītnieks , bet ko padarīt , ja jācīnās resnu bomžu ērā.
Taisona seja gan ir no gumijas to īpaši labi varēja redzēt ciņā ar Luisu un Holifildu, kad nabagam pārškēluma dēl nācās nokost ausi.

  +1 [+] [-]

, 2011-07-05 14:54, pirms 13 gadiem
sneiksss rakstīja: Taisona seja gan ir no gumijas to īpaši labi varēja redzēt ciņā ar Luisu un Holifildu, kad nabagam pārškēluma dēl nācās nokost ausi.
nu ak dievs tu vienkārši spļauj ārā stulbības ir vispaŗ zināms fakts , ka holifīlds ir netīrs cīnītājs un pārsita taisona uzacis ar savu zodu nevis sitieniem, bet tāpat kā hopkinss viņš māk to darīt tiesnesim nemanot.

cīņa pret luisu vispaŗ nav relavanta.

  +1 [+] [-]

, 2011-07-05 14:58, pirms 13 gadiem
pac-man rakstīja: nu ak dievs tu vienkārši spļauj ārā stulbības ir vispaŗ zināms fakts , ka holifīlds ir netīrs cīnītājs un pārsita taisona uzacis ar savu zodu nevis sitieniem, bet tāpat kā hopkinss viņš māk to darīt tiesnesim nemanot.

cīņa pret luisu vispaŗ nav relavanta.
Pirma cīņā arī ar zodu?

  +1 [+] [-]

, 2011-07-05 15:00, pirms 13 gadiem
sneiksss rakstīja: Taisona seja gan ir no gumijas to īpaši labi varēja redzēt ciņā ar Luisu un Holifildu, kad nabagam pārškēluma dēl nācās nokost ausi.
Tu tikai pierādi to, ka neko neaproti. Nepiekritīsi man? Taisons abas cīņas pret Holīfildu tika nodauzīts ar galvu.

  -1 [+] [-]

, 2011-07-05 15:06, pirms 13 gadiem
pistol rakstīja: Tu tikai pierādi to, ka neko neaproti. Nepiekritīsi man? Taisons abas cīņas pret Holīfildu tika nodauzīts ar galvu.
Cīņā pret Luisu arī ar galvu nodauzīts.

     [+] [-]

, 2011-07-05 15:23, pirms 13 gadiem
sneiksss rakstīja: Cīņā pret Luisu arī ar galvu nodauzīts.
Es piekrītu, ka labākais Vladimirs un Vitālijs uzvarētu Taisonu pret Luiss. To Tu pareizi saki.

  -1 [+] [-]

, 2011-07-05 15:39, pirms 13 gadiem
pistol rakstīja: Es piekrītu, ka labākais Vladimirs un Vitālijs uzvarētu Taisonu pret Luiss. To Tu pareizi saki.
Kā būtu nav zināms, bet vienozzīmīgi nebūtu tā kā te raksta tas Pekmenitis ka Taisons vēsā mierā visiem salaustu ribas un jau 3 raundā aizsūtītu uz morgu.

  +1 [+] [-]

, 2011-07-05 16:46, pirms 13 gadiem
sneiksss rakstīja: Kā būtu nav zināms, bet vienozzīmīgi nebūtu tā kā te raksta tas Pekmenitis ka Taisons vēsā mierā visiem salaustu ribas un jau 3 raundā aizsūtītu uz morgu.
vladimirs maika priekšā būtu uz dēļiem un protam , ka uz morgu neaizsūtītu ( tas ir salīdzinājums) . un labi es došu vladimiram 4 raundus, ne vairāk. par vitāliju ir cita runa . tu vienkārši nesaproti ka stili veido cīņas un cus damato veidoja taisonu tieši tādiem milžiem , kā vladimirs ar sūdīgiem žokļiem.

skatoties tavu profila vēsturi var redzēt , ka par hokeju iespējams tu saproti daudz, bet bokss nav tavs lauciņš.

  -1 [+] [-]

, 2011-07-05 17:29, pirms 13 gadiem
pac-man rakstīja: vladimirs maika priekšā būtu uz dēļiem un protam , ka uz morgu neaizsūtītu ( tas ir salīdzinājums) . un labi es došu vladimiram 4 raundus, ne vairāk. par vitāliju ir cita runa . tu vienkārši nesaproti ka stili veido cīņas un cus damato veidoja taisonu tieši tādiem milžiem , kā vladimirs ar sūdīgiem žokļiem.

skatoties tavu profila vēsturi var redzēt , ka par hokeju iespējams tu saproti daudz, bet bokss nav tavs lauciņš.
Bokseris es nēsmu, bet sākot no 14 gadiem es 6 gadus nodarbojos ar kikboksu līdz sākās studiju gadi un tad viss beidzās. Bet tu esi bokseris? Vai tikai angliski samācijies boksa figņas un elementu nosaukumus un mērā gudro. Nesen bija video ar Latvijas labāko bokseri Mairi Briedi un daži gudrīši viņam pārmeta ka nezinot elementāras boksa lietas kā piemēram ka no profiem nevar iet uz amatieriem, tikai kāda jēga no tādiem gudriem d.irsējiem kas to visu zin, ja labākais bokseris ir viņš, kas to nezin. Tu piemēram raksti savu teoriju par Taisona un Vladimira cīnu, ka Taisons viņam vēsi tiktu klāt un salaustu ribas. Bokseri cīņai gatavojas vairākus mēnešus un tu domā ka ka Kličko komanda ir tādi ideoti kas neiedomāsies strādāt pie tā lai nepieļautu Taisonam tikt pie viņa ribām, domā ka tava atskarsmi ko tu izgudroji vienā minūtē ir tikai tev. Tavas teorijas vispār ir tādas virspusējas, Kličko ir slikta sejas āda tātad zaudēs, tam lēnas sitiens arī zaudēs, tas veiklāks uzvarēs. Uz ringa vai jebkur citur sportā tā nenotiek, visu var izšķirt viens sitiens un izvērsties pilnīgi citādi kā esi iedomājies un saplānojis sākumā.

     [+] [-]

, 2011-07-05 17:43, pirms 13 gadiem
pac-man rakstīja: vladimirs maika priekšā būtu uz dēļiem un protam , ka uz morgu neaizsūtītu ( tas ir salīdzinājums) . un labi es došu vladimiram 4 raundus, ne vairāk. par vitāliju ir cita runa . tu vienkārši nesaproti ka stili veido cīņas un cus damato veidoja taisonu tieši tādiem milžiem , kā vladimirs ar sūdīgiem žokļiem.

skatoties tavu profila vēsturi var redzēt , ka par hokeju iespējams tu saproti daudz, bet bokss nav tavs lauciņš.
Kad notiks kāda nākamā cīņa, es vērsīšos pie tevis lai tu ar savu precīzo bokseru analīzi noteiktu kā izvērsīsies cīņa, kurā raundā kritīs, kā sitīs un kur pāršķels, lai es varētu uzvārīties totalizatorā, tu drošvien gan daudz uzvāries. Visi prognozēja ka Kličko heju nodīrās 1 raunada, tomēr prognozes izrādijas pavisam citās kā gaidīja jo Hejs sagatavojās cīņai ļoti labi. Toies Vladimirs gan iznāktu tāds lupata pret Taisonu.

  +1 [+] [-]

, 2011-07-05 19:49, pirms 13 gadiem
sneiksss rakstīja: Bokseris es nēsmu, bet sākot no 14 gadiem es 6 gadus nodarbojos ar kikboksu līdz sākās studiju gadi un tad viss beidzās. Bet tu esi bokseris? Vai tikai angliski samācijies boksa figņas un elementu nosaukumus un mērā gudro. Nesen bija video ar Latvijas labāko bokseri Mairi Briedi un daži gudrīši viņam pārmeta ka nezinot elementāras boksa lietas kā piemēram ka no profiem nevar iet uz amatieriem, tikai kāda jēga no tādiem gudriem d.irsējiem kas to visu zin, ja labākais bokseris ir viņš, kas to nezin. Tu piemēram raksti savu teoriju par Taisona un Vladimira cīnu, ka Taisons viņam vēsi tiktu klāt un salaustu ribas. Bokseri cīņai gatavojas vairākus mēnešus un tu domā ka ka Kličko komanda ir tādi ideoti kas neiedomāsies strādāt pie tā lai nepieļautu Taisonam tikt pie viņa ribām, domā ka tava atskarsmi ko tu izgudroji vienā minūtē ir tikai tev. Tavas teorijas vispār ir tādas virspusējas, Kličko ir slikta sejas āda tātad zaudēs, tam lēnas sitiens arī zaudēs, tas veiklāks uzvarēs. Uz ringa vai jebkur citur sportā tā nenotiek, visu var izšķirt viens sitiens un izvērsties pilnīgi citādi kā esi iedomājies un saplānojis sākumā.
jā es trenējos boksā , tagad esmu paņēmis pauzi $$$ dēļ. par boksu padziļināti intresējos 4 gadus nav tāda diena kad es apsēstos pie datora un neiegrimtu eastsideboxing.com datorā man ir drūmākā boksa kartotēka, 50 gb varētu būt stabili.

angļu valodu es saprotu ļoti labi un ar to lepojos, par mairi es neko nedirsu, bet par amatieriem uz profiem zināju , ka nevar.

tu esi pārāk pieķēries dažiem manis teiktajiem vārdiem par lauztajām ribām, ja tu manas teorijas sauc par virspusējām lūdzu paskaties uz savējām teorijām kas nebalstās uz neko. smagsvaru bokss agrāk arī bija intresants dēļ tā viena sitiena.

par vitāliju es neteicu , ka viņš stabili zaudēs , ja kas. atkārtošu vēlreiz vitālijs sagādātu problēmas jebkuram smagsvaram vēsturē.