Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2539, Did:0, useCase: 3

Autors: Jānis Celmiņš

Video: "Gols! Uj, Štanga!" Ar Anatoliju Kreipānu

Pasaules kauss beidzot ir klāt! Anatolijs Kreipāns pievienojas "Gols! Uj, Štanga" studijā, lai kopā ar tās vadītāju Edgaru Buļu un futbola mīli un komiķi Rūdolfu Kugrēnu apskatītos uz Pasaules Kausa interesantākajiem notikumiem. Šoreiz iepazīstamies pirmajām 4 apakšgrupām A-B-C-D

, 2018-06-14 00:03, pirms 6 gadiem
Veči, tā nevar, 11.lv tagad ielīdis kaktā raud. Viņš esot domājis, ka viņš ir īpašs..
, 2018-06-14 03:18, pirms 6 gadiem
"Gols! Ui, štanga!".... Vecais Ozerovs CCCP laikos tiešraidē teica savādāk...
, 2018-06-14 04:27, pirms 6 gadiem
Slīpais rakstīja: "Gols! Ui, štanga!".... Vecais Ozerovs CCCP laikos tiešraidē teica savādāk...
... lai gan patiesībā šo repliku Ozerovs nemaz nav teicis (par to ir rakstīts un runāts/rādīts n-tās reizes) un, visdrīzāk, tā ir kārtējā urbānā leģenda.
, 2018-06-14 06:06, pirms 6 gadiem
Jurīt,tu zem galdiņa tajā laikā staigāji ,jeb varbūt tētim pat biksēs karājies,kad Ozerovs šos vārdus pateica tiešraidē,par ko uz laiku tika atstādināts no spēļu komentēšanas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-06-14 09:48, pirms 6 gadiem
alguns rakstīja: Jurīt,tu zem galdiņa tajā laikā staigāji ,jeb varbūt tētim pat biksēs karājies,kad Ozerovs šos vārdus pateica tiešraidē,par ko uz laiku tika atstādināts no spēļu komentēšanas.
Jurka tad kulē karājās. Bet viedoklis protams šim ciets!
, 2018-06-14 10:12, pirms 6 gadiem
alguns rakstīja: Jurīt,tu zem galdiņa tajā laikā staigāji ,jeb varbūt tētim pat biksēs karājies,kad Ozerovs šos vārdus pateica tiešraidē,par ko uz laiku tika atstādināts no spēļu komentēšanas.
Pirms rakstīt gana apšaubāmus tekstus, lūdzu, tad, ja šāds moments tiešām ir bijis, padalies kurā spēlē viņš tad to esot pateicis?
, 2018-06-14 11:30, pirms 6 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Pirms rakstīt gana apšaubāmus tekstus, lūdzu, tad, ja šāds moments tiešām ir bijis, padalies kurā spēlē viņš tad to esot pateicis?
Principā piekrītu. Dzirdēts par šo gadījumu ir daudz, bet tā arī man nav radusies pārliecība,vai tiešām tā ir bijis, vai tā kārtējā padlaiku anekdote. Derētu šo nozīmīgo, vēsturiski strīdīgo jautājumu noskaidrot līdz galam.
, 2018-06-14 11:37, pirms 6 gadiem
Krieviem tā grupa tiešām ir ļoti parocīga, jo īpaši spēļu kalendārs! Ar Urugvaju pēdējais mačs, kad viņiem, iespējams, jau viss būs izšķirts un atpūtinās spēlētājus.
Ja pret Urugvaju būtu pirmais mačs, tad domāju, ka krievi netiktu tālāk.

Runājot par skandināvijas pārstāvēm, es domāju, ka kāda no tām parādīs kādu pārsteigumu, jo gan Zviedrija, gan Dānija izskatās spēcīgāki nekā parasti un neviens no viņiem pārāk daudz arī negaida. Līdz ar to domājams, ka spēs pārsteigt ne vienu vien. Teiktu, ka tie ir šī čempionāta tumšie zirdziņi, kuri varētu arī pārsteigt.
, 2018-06-14 11:38, pirms 6 gadiem
Spēlē Čehoslovākija-CCCP 7-2
, 2018-06-14 11:39, pirms 6 gadiem
futhokists rakstīja: Principā piekrītu. Dzirdēts par šo gadījumu ir daudz, bet tā arī man nav radusies pārliecība,vai tiešām tā ir bijis, vai tā kārtējā padlaiku anekdote. Derētu šo nozīmīgo, vēsturiski strīdīgo jautājumu noskaidrot līdz galam.
Problēma ir tā, ka lielākie "zinātāji" apgalvo, ka TOČNA ir dzirdējuši, ka Ozerovs tā ir teicis, taču viņi nav vienojušies par to kurā spēlē tas ir noticis un pat kurā sporta veidā (futbolā vai hokejā). Un, jā, protams, nav NEKĀDAS iespējas šo faktu pārbaudīt, jo, diemžēl, ieraksts nekur nav saglabājies (ja nu kāds grib ielikt linku uz itkā autentisko audio materiālu no jūtuba, tas ir feiks).

Tāpat, kas interesanti, gan Ozerova kolēģi, gan ģimene vienmēr ir noraidījusi, ka viņš to būtu teicis, savukārt pats "vaininieks" to esot uztvēris kā anekdoti, no sērijas "Ja jau tauta tā runā, lai jau ir".

Es neizslēdzu, ka šādu repliku varētu pateikt kāds cits komentētājs, taču arī te ir āķis - jo arī tur nav vienotas nostājas pie tā, kas to varētu būt teicis un ir vairāki gadījumi.

Līdzjutēju folklora ir ļoti bagāta, bet padomju laikos, kad parastam cilvēkam īsti nebija iespējas visu pārbaudīt un nočekot, kāds joks tiešām var apaugt ar detaļām un pēc gadiem to daudzi sāks uztvert kā neapgāžamu patiesību.
, 2018-06-14 11:48, pirms 6 gadiem
Beidzot kārtīga ekspertu studija.
, 2018-06-14 11:49, pirms 6 gadiem
alguns rakstīja: Jurīt,tu zem galdiņa tajā laikā staigāji ,jeb varbūt tētim pat biksēs karājies,kad Ozerovs šos vārdus pateica tiešraidē,par ko uz laiku tika atstādināts no spēļu komentēšanas.
Šo leeģendu, protams, atceros kopš šā stāstiņa dzimšanas, taču gadiem ejot aizvien vairāk apšaubu. Neviens tā arī nekur nav nosaucis spēli, kurā Ozerovam tas pasprucis.
, 2018-06-14 11:55, pirms 6 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Problēma ir tā, ka lielākie "zinātāji" apgalvo, ka TOČNA ir dzirdējuši, ka Ozerovs tā ir teicis, taču viņi nav vienojušies par to kurā spēlē tas ir noticis un pat kurā sporta veidā (futbolā vai hokejā). Un, jā, protams, nav NEKĀDAS iespējas šo faktu pārbaudīt, jo, diemžēl, ieraksts nekur nav saglabājies (ja nu kāds grib ielikt linku uz itkā autentisko audio materiālu no jūtuba, tas ir feiks).

Tāpat, kas interesanti, gan Ozerova kolēģi, gan ģimene vienmēr ir noraidījusi, ka viņš to būtu teicis, savukārt pats "vaininieks" to esot uztvēris kā anekdoti, no sērijas "Ja jau tauta tā runā, lai jau ir".

Es neizslēdzu, ka šādu repliku varētu pateikt kāds cits komentētājs, taču arī te ir āķis - jo arī tur nav vienotas nostājas pie tā, kas to varētu būt teicis un ir vairāki gadījumi.

Līdzjutēju folklora ir ļoti bagāta, bet padomju laikos, kad parastam cilvēkam īsti nebija iespējas visu pārbaudīt un nočekot, kāds joks tiešām var apaugt ar detaļām un pēc gadiem to daudzi sāks uztvert kā neapgāžamu patiesību.
Principā par "vienu citu" šķēpi tikpat kā netiek lauzti, vienīgais par ko diskutē, kāds tieši bija teiciens un precīzi kurā mačā. Bet noticis tas 1947. futbolā un čals izsprucis no soda, jo bijis Staļina protežē. Nekādu ierakstu nav, vnk šajā versijā ir mazāk pretrunu. Ozerova gadījumā nav ne precīza gada, ne sporta veids. Gaidu Algunu, saliks punktus uz i
, 2018-06-14 11:56, pirms 6 gadiem
Ruck&Maul rakstīja: Šo leeģendu, protams, atceros kopš šā stāstiņa dzimšanas, taču gadiem ejot aizvien vairāk apšaubu. Neviens tā arī nekur nav nosaucis spēli, kurā Ozerovam tas pasprucis.
ir apm 5 versijas
, 2018-06-14 12:10, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Principā par "vienu citu" šķēpi tikpat kā netiek lauzti, vienīgais par ko diskutē, kāds tieši bija teiciens un precīzi kurā mačā. Bet noticis tas 1947. futbolā un čals izsprucis no soda, jo bijis Staļina protežē. Nekādu ierakstu nav, vnk šajā versijā ir mazāk pretrunu. Ozerova gadījumā nav ne precīza gada, ne sporta veids. Gaidu Algunu, saliks punktus uz i
Un tam pašam Siņavskim šo repliku "piešuj" ne tikai 1947. gada, bet arī 1965. gada sakarā, PSRS-Portugāle spēles laikā.

Un par versiju skaitu - nerunājot par to KAD tas esot noticis, neviens īsti un pamatoti nevar patiek KAS to ir teicis. Ozerovs, Siņavskis vai kāds cits komentētājs. Ir versija, ka tā vispār esot bijusi replika no līdzjutēju tribīnēm, kas netīšām ir sadzirdēta tiešajā ēterā.

Tā kā mēs arī nerunājam par aizvēsturiskiem laikiem, bet gan 20, gadsimta otro pusi, tad pats apstāklis, ka nav īstas konkrētības par notikumu, arī parāda, ka tas, visdrīzāk, ir izdomājums. Tāpat kā apstāklis, ka pat tad, kad jau varēja "atzīties nodarītajā", visi no šīs frāzes autora "lauriem" atteicās, nevieš uzticību leģendas patiesumam.
, 2018-06-14 12:24, pirms 6 gadiem
Tā kā nevaru precīzi nosaukt spēli, par uī neko neteikšu. Krieviem starptautiskajā futbolā-hokejā tolaik bija divi pielaistie komentētāji - Николай Озеров un Ян Спарэ ar diezgan līdzīgu tembru un komentēšanas manierēm. Kad CCCP veicās, tad papildus komentiem par spēli tika slavēta padomju sportistu nesalaužamā uzvaras griba un komunistiskā partija, bet gadījās arī, ka PČ hokejā polis Jobčiks, ko Ozerovs pieklājības dēļ sauca par Šepčiku sameta Tretjakam 4 vārtus un krievs zaudēja 4:6. Tad gludā slavināšana spēles gaitā pazuda un sākās čerkstoša rīstīšanās un klepošana. 69. vai 70., kad krievs iemeta Kanādas amatieriem izšķirošo 2:1, tad bija Gooooooooooooooooooooo- oooooooooooooooooooooooooooool, gooooooooooooooooooooooool, jo toreiz netrāpīja pa štangu. 70. sākumā PČ noritēja VFR, un tad, kad atskaņoja CCCP himnu, visa halle maksimāli svilpa. Sākumā Ozerovs tad sita plaukstas pie mikrofona, bet nākamajās spēlēs skaņu izslēdza un himnu laida no studijas. Tādu patiesu stāstu ir bez gala.
, 2018-06-14 12:29, pirms 6 gadiem
Par Siņavski nezinu, tas notikums senāks bet mazāk pretrunīgāks, tāpēc ticamāks. Ja pareizi atceros, par Ozerovu tika teikts ka šis vispār pat ikdienā nav lietojis trīsstāvīgos un ja tā ir taisnība, tas man liekas spēcīgākais arguments, lai balsotu par versija ka tas ir izdomājums. Visādi citādi es nepiekrītu argumetampar 20gs otru pusi. Tepat sc jau klīst sagrozīti stāsti un leģendas un par padsmit un mazāk gadu seniem notikumiem - internetā atrodamiem, pārbaudāmiem, bet nē, turās pie nepareizajām versijām un pavairo tās. Tā ka pagājušais gadsimts šādā kontekstā tiešām ir ļoti sen.
, 2018-06-14 12:39, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Par Siņavski nezinu, tas notikums senāks bet mazāk pretrunīgāks, tāpēc ticamāks. Ja pareizi atceros, par Ozerovu tika teikts ka šis vispār pat ikdienā nav lietojis trīsstāvīgos un ja tā ir taisnība, tas man liekas spēcīgākais arguments, lai balsotu par versija ka tas ir izdomājums. Visādi citādi es nepiekrītu argumetampar 20gs otru pusi. Tepat sc jau klīst sagrozīti stāsti un leģendas un par padsmit un mazāk gadu seniem notikumiem - internetā atrodamiem, pārbaudāmiem, bet nē, turās pie nepareizajām versijām un pavairo tās. Tā ka pagājušais gadsimts šādā kontekstā tiešām ir ļoti sen.
Par Ozerovu - jā, to arī bieži piemin, lai "atkrustīties" no replikas.

Bet par SC "leģendām" - visas šīs sagrozītās baikas var pārbaudīt, ja vien ir tāda vēlēšanās (lielākajai daļai gan nav, jo labāk ir skaista leģenda, nekā neinteresanta patiesība).

Savukārt, ja runājam par padomju sporta TV/Radio translācijām, kas visas tika apstiprinātas, pārbaudītas un vēlāk "izķidātas", tad, lai to izdarītu ir jābūt ierakstam, bet ierakstus glabā arhīvos (un reāli arī glabā!).
Ja tāda replika patiešām būtu bijusi nacionālajā TV/Radio, tad, ja ne pa oficiāliem ceļiem, tad neoficiāli tā līdz mūsu dienām jaun nu noteikti būtu "izgājusi tautās", bet, redz, nav.

Tāpēc visi tie stāsti, VISS TĀ BIJA, ES ATCEROS! ir jāuztver ar zināmu skepses devu un gana lielu nobīdi uz subjektīvismu.
, 2018-06-14 12:51, pirms 6 gadiem
Man tēvs stāstīja citu gadījumu. Atbilstoši folkloras labākajām tradīcijām, nevaru pateikt, ne precīzu laiku un pat ne sporta veidu. Bet tas bijis vai nu basketbola, vai volejbola spēlē, kad VEF (vai Radiotehniķis) uzņēmis kādu citu komandu no brālīgās republikas. Ritējušas spēlēs pēdējie mirkļi un rīdzinieki zaudējuši, cerību izglābties tikpat kā nekādu. Komentētājs sērīgi klusējis, bet tad klusi, bet skaidri varēja fonā dzirdēt, kā komentētāja mikrafona tuvumā atrodoša persona saka otram: "Pa mojemu pi***c..."
, 2018-06-14 13:20, pirms 6 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Par Ozerovu - jā, to arī bieži piemin, lai "atkrustīties" no replikas.

Bet par SC "leģendām" - visas šīs sagrozītās baikas var pārbaudīt, ja vien ir tāda vēlēšanās (lielākajai daļai gan nav, jo labāk ir skaista leģenda, nekā neinteresanta patiesība).

Savukārt, ja runājam par padomju sporta TV/Radio translācijām, kas visas tika apstiprinātas, pārbaudītas un vēlāk "izķidātas", tad, lai to izdarītu ir jābūt ierakstam, bet ierakstus glabā arhīvos (un reāli arī glabā!).
Ja tāda replika patiešām būtu bijusi nacionālajā TV/Radio, tad, ja ne pa oficiāliem ceļiem, tad neoficiāli tā līdz mūsu dienām jaun nu noteikti būtu "izgājusi tautās", bet, redz, nav.

Tāpēc visi tie stāsti, VISS TĀ BIJA, ES ATCEROS! ir jāuztver ar zināmu skepses devu un gana lielu nobīdi uz subjektīvismu.
Ir jau vēl versija "Gol, h*i, gol" - man tā liekas ticamāka un no tās iespējams arī atvasinājeis "Ozerova stāsts".
Nu tā kā kapiņš petakā, metiens kuram jaiat ieksā, bet neieiet uzreiz, tomēr ar kādiem rikošetiem vai ko tamlīdzīgu tomēr iespurdz vārtos. Un vidējais vārds nav kā lamuvārds, bet gan klasiskā nopūta "Hū" vai kas tamlīdzīgs, kurai galā pieaudzis i
Nav svarīgi kas autors un kad noticis, bet man izklausās reāli
, 2018-06-14 13:25, pirms 6 gadiem
vilibalds rakstīja: Tā kā nevaru precīzi nosaukt spēli, par uī neko neteikšu. Krieviem starptautiskajā futbolā-hokejā tolaik bija divi pielaistie komentētāji - Николай Озеров un Ян Спарэ ar diezgan līdzīgu tembru un komentēšanas manierēm. Kad CCCP veicās, tad papildus komentiem par spēli tika slavēta padomju sportistu nesalaužamā uzvaras griba un komunistiskā partija, bet gadījās arī, ka PČ hokejā polis Jobčiks, ko Ozerovs pieklājības dēļ sauca par Šepčiku sameta Tretjakam 4 vārtus un krievs zaudēja 4:6. Tad gludā slavināšana spēles gaitā pazuda un sākās čerkstoša rīstīšanās un klepošana. 69. vai 70., kad krievs iemeta Kanādas amatieriem izšķirošo 2:1, tad bija Gooooooooooooooooooooo- oooooooooooooooooooooooooooool, gooooooooooooooooooooooool, jo toreiz netrāpīja pa štangu. 70. sākumā PČ noritēja VFR, un tad, kad atskaņoja CCCP himnu, visa halle maksimāli svilpa. Sākumā Ozerovs tad sita plaukstas pie mikrofona, bet nākamajās spēlēs skaņu izslēdza un himnu laida no studijas. Tādu patiesu stāstu ir bez gala.
Lielākā PSRS himnas masveuda izsvilpšana, kāda jebkad dzirdēta, notika 1977.gadā Vīnē pēc hokeja spēles ar Kanādu. Nav pat svarīgi pēc pirmās vai pēc otrās.
, 2018-06-14 13:25, pirms 6 gadiem
vilibalds rakstīja: Tā kā nevaru precīzi nosaukt spēli, par uī neko neteikšu. Krieviem starptautiskajā futbolā-hokejā tolaik bija divi pielaistie komentētāji - Николай Озеров un Ян Спарэ ar diezgan līdzīgu tembru un komentēšanas manierēm. Kad CCCP veicās, tad papildus komentiem par spēli tika slavēta padomju sportistu nesalaužamā uzvaras griba un komunistiskā partija, bet gadījās arī, ka PČ hokejā polis Jobčiks, ko Ozerovs pieklājības dēļ sauca par Šepčiku sameta Tretjakam 4 vārtus un krievs zaudēja 4:6. Tad gludā slavināšana spēles gaitā pazuda un sākās čerkstoša rīstīšanās un klepošana. 69. vai 70., kad krievs iemeta Kanādas amatieriem izšķirošo 2:1, tad bija Gooooooooooooooooooooo- oooooooooooooooooooooooooooool, gooooooooooooooooooooooool, jo toreiz netrāpīja pa štangu. 70. sākumā PČ noritēja VFR, un tad, kad atskaņoja CCCP himnu, visa halle maksimāli svilpa. Sākumā Ozerovs tad sita plaukstas pie mikrofona, bet nākamajās spēlēs skaņu izslēdza un himnu laida no studijas. Tādu patiesu stāstu ir bez gala.
Lielākā PSRS himnas masveida izsvilpšana, kāda jebkad dzirdēta, notika 1977.gadā Vīnē pēc hokeja spēles ar Kanādu. Nav pat svarīgi pēc pirmās vai pēc otrās spēles.
, 2018-06-14 13:35, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Ir jau vēl versija "Gol, h*i, gol" - man tā liekas ticamāka un no tās iespējams arī atvasinājeis "Ozerova stāsts".
Nu tā kā kapiņš petakā, metiens kuram jaiat ieksā, bet neieiet uzreiz, tomēr ar kādiem rikošetiem vai ko tamlīdzīgu tomēr iespurdz vārtos. Un vidējais vārds nav kā lamuvārds, bet gan klasiskā nopūta "Hū" vai kas tamlīdzīgs, kurai galā pieaudzis i
Nav svarīgi kas autors un kad noticis, bet man izklausās reāli
Visādi var gadīties, taču tas, ko es uzsvēru - Ozerovs šim visam ir "pierakstīts klāt" (pieļauju tāpēc, ka tolaik bija vadošais PSRS sporta komentētājs un ar viņu šis stāsts izklausās daudz "sulīgāks"), nevis pats kaut ko tādu teicis.
, 2018-06-14 14:50, pirms 6 gadiem
>>>Juris Miņins
Ir gaužām viegli šeit pie datora gudri spriedelēt(jūsu gadījumā),tikai es atšķirībā no jums daudziem,gan Ozerovu ,gan Spāri komentējot esmu dzirdējis neskaitāmas reizes,kopš sešdesmito gadu vidus.Centos nelaist garām nevienu futbola un hokeja maču.Diemžēl ir pagājis pusgadsimts no tā brīža un pierādīt to nav iespējams,vienkārši tāpēc,ka no tiem laikiem maz kas saglabājies arhīvos.Pat 1972.gada hokeja sēriju krievi rāda kanādiešu ierakstus,jo mači ar Ozerova komentiem vienkārši nav saglabāti,kur tad nu vēl saglabātos tāds orģināls ieraksts.Protams,ka arī es neatceros kādā spēlē bija tāds fakts,bet to ka tas noticis man nav ne mazāko šaubu ,jo vēl septiņdesmitajos gados par to runāja.Ir man kaut kur deviņdesmitajos gados rakstīts raksts krievu sporta avīzē Futbol-Hokei,kur pieminēts šis fakts,bet netaisos tagad vandīties pa bēniņaugšu,lai atrastu un kādam kaut ko pierādītu.Un neko nepieklājīgu savā pirmajā komentā neuzrakstīju.Arī vienkārša fakta konstatācija.Tieši otrādi,centos izteikties delikātāk,kā tas teiciens skan to visi zin
, 2018-06-14 15:05, pirms 6 gadiem
Un vēl,kā Jūs pats rakstāt-Savukārt, ja runājam par padomju sporta TV/Radio translācijām, kas visas tika apstiprinātas, pārbaudītas un vēlāk "izķidātas", tad, lai to izdarītu ir jābūt ierakstam, bet ierakstus glabā arhīvos (un reāli arī glabā!).

Tas notika tiešraidē un loģiski,ja būtu arī arhīvā saglabājies,tad šī frāze tur protams vairs nav un tādejādi nav vairs pierādāma.Kā jau rakstīju.Gudri šeit spriedelēt var cik uziet,jo jums tā ir tikai nezināma vēsture un leģendas,bet man un pārējiem dzīviem penšukiem tā bija dzīve,jaunība.Painteresējies pie citiem sporta līdzjutēju veterāniem.Varu galvot,dzirdēsi to pašu,ko no manīm.Un prasīt kurā mačā tas noticis pēc 50 gadiem ir vairāk nekā kā smieklīgi.Un mūslaicīgā jaunatne gaida brīnumu,lai izliek videoierakstu.Pārsmieties var.Vārdu sakot,lai jums tā būtu leģenda,bet mums tas ir vēstures fakts,ar ko arī diskusiju noslēgšu.
, 2018-06-14 15:17, pirms 6 gadiem
Un vēl,kas attiecās uz veciem video ierakstiem .Kā šodien atceros,ka mūs strādniekus sadzina pusdienlaikā mehāniskajās darbnīcās,kur bija uzstādīti TV aparāti,kur pārraidīja padomju vadoņa Brežneva bēres.
Zārks pie Kremļa sienas izraktajā kapā burtiski iekrita,jo laikam kāds nenoturēja dvieli,kā vajag un pāri visam Sarkanajam laukumam pārlidoja melns kraukļu bars.Vakarā programmā "Vremja"nekā no tā vairs nebija.Un domāju,ka atrast varētu tikai šos dublikātu ierakstus,bet orģināls gluži vienkārši iznīcināts.Un tu gribi ,la es te kaut ko pierādu.Vai pašam neliekās smieklīgi,bet tas jau ir cits stāsts.
, 2018-06-14 15:31, pirms 6 gadiem
alguns rakstīja: Un vēl,kas attiecās uz veciem video ierakstiem .Kā šodien atceros,ka mūs strādniekus sadzina pusdienlaikā mehāniskajās darbnīcās,kur bija uzstādīti TV aparāti,kur pārraidīja padomju vadoņa Brežneva bēres.
Zārks pie Kremļa sienas izraktajā kapā burtiski iekrita,jo laikam kāds nenoturēja dvieli,kā vajag un pāri visam Sarkanajam laukumam pārlidoja melns kraukļu bars.Vakarā programmā "Vremja"nekā no tā vairs nebija.Un domāju,ka atrast varētu tikai šos dublikātu ierakstus,bet orģināls gluži vienkārši iznīcināts.Un tu gribi ,la es te kaut ko pierādu.Vai pašam neliekās smieklīgi,bet tas jau ir cits stāsts.
Pilnīga taisnība Algunam visos augstākesošajos rakstos, jo pats visu arī to esmu redzējis, dzirdējis un piedzīvojis. Vēl varu piebilst, ka Ozerovam kļūstot vecākam, viņš vairs nevarēja pārdzīvot to laiku, kas sakrita ar CCCP hokeja troņa gāšanu, zaudējumiem briestot sekoja ilgas skumju klusuma pauzes un drīz viņu jau nomainīja daudz objektīvākā komentatoru paaudze - Pereturins, J.Majorovs, Maslačenko....
, 2018-06-14 15:51, pirms 6 gadiem
alguns,

Bez apvainojumiem, bet pieeja "tā bija, jo es tā atceros" pretēji visai objektīvajai informācijai, tajā skaitā paša "vaininieka" komentāriem un cilvēku atmiņām, kas ar pašu Ozerovu ir strādājuši šajās translācijās, ir... viena no vecuma pazīmēm.

Attiecīgi, no savas puses apsolos neiejaukties tavā atmiņu komforta zonā, jo tas tādā gadījumā ir bezjēdzīgi.
, 2018-06-14 16:44, pirms 6 gadiem
vilibalds rakstīja: Pilnīga taisnība Algunam visos augstākesošajos rakstos, jo pats visu arī to esmu redzējis, dzirdējis un piedzīvojis. Vēl varu piebilst, ka Ozerovam kļūstot vecākam, viņš vairs nevarēja pārdzīvot to laiku, kas sakrita ar CCCP hokeja troņa gāšanu, zaudējumiem briestot sekoja ilgas skumju klusuma pauzes un drīz viņu jau nomainīja daudz objektīvākā komentatoru paaudze - Pereturins, J.Majorovs, Maslačenko....
Bet tad kurā spēlē, turnīrā tas bija? ir vismaz aptuvenas atmiņas par to?
, 2018-06-14 18:38, pirms 6 gadiem
Slīpais rakstīja: "Gols! Ui, štanga!".... Vecais Ozerovs CCCP laikos tiešraidē teica savādāk...
To teica cits - Siņavskis (laikam), pie tam vēl sen, ļoti sen. Man vectēvs to stāstīja un krustēvs teica, ka puikas to frāzi sētā izmantoja daudz.
Ozerovs arī lamājās, par to viņam liedza komentēt ilgu laiku. Bet viņš lietoja citus vārdus - kaut ko: siteins, sitiens, xxx bumba vārtos kā netiet tā neiet. Tas bija futbola spēlē.
, 2018-06-14 18:40, pirms 6 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tāpat, kas interesanti, gan Ozerova kolēģi, gan ģimene vienmēr ir noraidījusi, ka viņš to būtu teicis, savukārt pats "vaininieks" to esot uztvēris kā anekdoti, no sērijas "Ja jau tauta tā runā, lai jau ir".
Taču nepievērs uzmanību! Ozerova ģimenei un draugiem ticēt arī nevar, jo viņu atlaida no komentēšanas par tēmu. Gan citiem vārdiem, bet tomēr. Pēc nāves vai nu labu vai neko. Neviens neies un neplātīsies.
Mairis Briedis un Kšištofs Glovackis. Foto: World Boxing Superseries

Brieža un Glovacka līdzīgie karjeras ceļi un atšķirīgās prognozes

15. jūnija vakarā Arēnā Rīga tiks aizvadīti Pasaules boksa Supersērijas pusfināli, un savu vietu finālā centīsies nodrošināt arī Mairis Briedis, kuram pretī stāsies polis Kšištofs Glovackis. Abu bokseru karjeras statistika, karjeras līkloči un pat atsevišķas detaļas ir līdzīgas, taču sporta totalizatora “Betsafe” piedāvātās boksa prognozes liecina, ka cīņā tomēr būs viens izteikts favorīts – latvietis Mairis Briedis.
Gerets Beils. Foto: AFP/Scanpix
7

Pētījums: Madrides ”Real” šosezon ir tikai astotajā vietā ČL favorīšu sarakstā

Totalizatora „Betsafe” analītiķu komanda sagatavojusi īpašu pētījumu, ar statistikas, iepriekšējo gadu tendenču un UEFA reitinga palīdzību aprēķinot visu 16 UEFA Čempionu līgas astotdaļfināla dalībnieču iespējas šosezon izcīnīt trofeju. Vislabākās izredzes tiek piedēvētās „Barcelona” un „Liverpool” vienībām, bet ātrs acu uzmetiens Madrides „Real” virzienā varētu pārsteigt – pētījums liecina, ka pēdējo trīs sezonu ČL čempionei ir tikai astotās labākās izredzes uz titulu, kas novērtētas ar 5.5%.
Konors Makgregors 
Foto: PA Wire / Scanpix
15

Makgregora labākā iespēja pieveikt Habibu – nokauts pirmajā raundā

Septītā oktobra naktī Lasvegasā norisināsies viena no visu laiku lielākajām UFC cīņām – skandalozais īrs Konors Makgregors metis izaicinājumu vēl ne reizi nepieveiktajam Krievijas cīkstonim Habibam Nurmagomedovam. Par nelielu favorītu bukmeikeri šajā cīņā uzskata Habibu, taču noteikti sagaidāma liela intriga par to, kurš spēs atstāt ringu ar UFC vieglā svara kategorijas čempiona jostu.