Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1, Did:0, useCase: 3

NBA nosauc "Slam Dunk" konkursa dalībniekus, to vidū Grifins

NBA nosauc "Slam Dunk" konkursa dalībniekus, to vidū Grifins
Bleiks Grifins
Foto: AP/Scanpix

Nacionālā Basketbola Asociācija (NBA) šodien nosaukusi tos četrus spēlētājus, kas Zvaigžņu spēles nedēļas nogales laikā piedalīsies "Slam Dunk" konkursā.

NBA danku konkursā iekļāvusi Bleiku Grifinu (Losandželosas "Clippers"), Brendonu Dženingsu (Milvoki "Bucks"), Serdži Ibaku (Oklahomsitijas "Thunder") un Dževeilu Makgī (Vašingtonas "Wizards"). Šogad šajā konkursā visi četri dalībnieki tajā piedalīsies pirmo reizi, kas nozīmēs jauna čempiona noskaidrošanu. Pēdējos divos "Slam Dunk" konkursos triumfējis bija Neits Robinsons.

Jādomā, ka piepildījušās daudzu basketbola mīļotāju cerības par Bleika Grifina iekļaušanu konkursā, kurš šosezon vairākas reizes izcēlies ar efektīgiem bumbas triecieniem grozā no augšas. Tāpat iespaidīgas epizodes bijušas arī Ibakam un Makgī, bet konkursa īsākais dalībnieks Brendons Dženingss pašreiz ārstē savainojumu un laukumā atgriezīsies tikai pēc dažām nedēļām.

Līdzīgi kā iepriekšējos trijos "Slam Dunk" konkursos, arī šogad uzvarētāju noskaidros fanu balsojums. Šīgada NBA All-Star nedēļas nogale februāra vidū notiks Losandželosā.

SPRITE SLAM DUNK konkursa uzvarētāji

1984—Larry Nance, Phoenix
1985—Dominique Wilkins, Atlanta
1986—Spud Webb, Atlanta
1987—Michael Jordan, Chicago
1988—Michael Jordan, Chicago
1989—Kenny Walker, New York
1990—Dominique Wilkins, Atlanta
1991—Dee Brown, Boston
1992—Cedric Ceballos, Phoenix
1993—Harold Miner, Miami
1994—Isaiah Rider, Minnesota
1995—Harold Miner, Miami
1996—Brent Barry, L.A. Clippers
1997—Kobe Bryant, L.A. Lakers
2000—Vince Carter, Toronto
2001—Desmond Mason, Seattle
2002—Jason Richardson, Golden State
2003—Jason Richardson, Golden State
2004—Fred Jones, Indiana
2005—Josh Smith, Atlanta
2006—Nate Robinson, New York
2007—Gerald Green, Boston
2008—Dwight Howard, Orlando
2009—Nate Robinson, New York
2010—Nate Robinson, New York

Izmantotie resursi:
Where amazing happens. | NBA.COM

  -3 [+] [-]

, 2011-01-05 23:34, pirms 13 gadiem
Šenonu Braunu no Lakers varēja ielikt....

  +3 [+] [-]

, 2011-01-05 23:36, pirms 13 gadiem
jocker rakstīja: Šenonu Braunu no Lakers varēja ielikt....
lai viņš atkal izgāžās?

  +3 [+] [-]

, 2011-01-05 23:43, pirms 13 gadiem
Tranquillo rakstīja: Clippers pec gadiem 2-3 nebus nekadi nugi. Komanda ir daudz jaunu speletaju ar lielu potencialu. Tu nevari salidzinat Griffinu ar Maloni vai Barkliju, kuri ir legendas un aizvadijusi daudz sezonu. Griffins paslaik iet uz to pasu, jo tadus speletajus biezi nenakas redzet. Vins izcelas uz laukuma starp visiem.
P.S. http://www.youtube.com/watch?v=5lnw8qCxKk8
Es saku ,ka man rodas iespaids, ka sportacentra lietotāji grib Grifinu likt vienā plauktā ar kādu no šiem leģendārajiem PF. Clippers ir vienmēr bijuši nūģi, tāda ir šīs komandas ''legacy''. PO viņi tiks, bet ja Grifins paliks LAC visu savu karjēru, tad gredzenu nekad nedabūs.

Lai viņam veicas dank konkursā un es izbaudu viņa katru danku, bet ne jau dēļ labiem dankiem Tu kļūsti par ATG, jo Džeralds Grīns tāds noteikti nebūs.

     [+] [-]

, 2011-01-05 23:46, pirms 13 gadiem
showstopper rakstīja: lai viņš atkal izgāžās?
es dzirdēju, ka pēc pagājušā gada viņš vairs vispār nedanko.

  +1 [+] [-]

, 2011-01-05 23:54, pirms 13 gadiem
Tie, kas raksta, lai Lebrons piedalās, vienkārši smiekli nāk, jo nekad pa nekādu naudu tas nenotiktu, viņam bail zaudēt.Grifins drošvien paņems, kautgan pārējie ar nav slikti, Ibaka pat Spānijā ir kautkādu danku konkursu uzvarējis un Dženings ar varētu būt interesants.

  +1 [+] [-]

, 2011-01-06 00:05, pirms 13 gadiem
chek this out!
YouTube
- Blake Griffin Hits A Windmill...

  +3 [+] [-]

, 2011-01-06 00:07, pirms 13 gadiem
pistol rakstīja: Tieši tapēc viņš ir pārvērtēts. Tas, ka cilvēks ir labs ingame dankeris nepadara viņu par Karla Malona līmeņa PF, jo pēc komentāriem mani pārņem tāda sajūta.
Neņemos Grifinu salīdzināt ne ar Melounu, ne kādu citu, bet čalis vēl jauns, progresēs, nezinu, ko tur iespējams pārvērtēt, jo viņš vienkārši ir fenomenāls.

     [+] [-]

, 2011-01-06 00:17, pirms 13 gadiem
lolersk8er rakstīja: Neņemos Grifinu salīdzināt ne ar Melounu, ne kādu citu, bet čalis vēl jauns, progresēs, nezinu, ko tur iespējams pārvērtēt, jo viņš vienkārši ir fenomenāls.
Manuprāt, basketbols ir spēle kurā galvenais ir uzvara? Vai tomēr mēs skatamies uz fenomenalitāti? Lai arī cik eksplozīvs viņš ir, viņa komanda neizbaudīs PO atmosfēru, vismaz šogad nē, kaut vai brīnumi var notikt.

     [+] [-]

, 2011-01-06 00:17, pirms 13 gadiem
Grifins ir labs ingame dankeris - ļoti efektīgi izskatās visi power danki pāri aizsargiem!! Vai viņš būs labs dunk contestā, nuu nezinu, bet cerēsim uz to labāko!
Tas pats bija ar Shanonu Brownu , kad visi domāja nu tik būs, bet dunk contestā viņa danki vairs tik labi neizskatījās

     [+] [-]

, 2011-01-06 00:22, pirms 13 gadiem
pistol rakstīja: Manuprāt, basketbols ir spēle kurā galvenais ir uzvara? Vai tomēr mēs skatamies uz fenomenalitāti? Lai arī cik eksplozīvs viņš ir, viņa komanda neizbaudīs PO atmosfēru, vismaz šogad nē, kaut vai brīnumi var notikt.
aR clipperiem viņš neizbaudīs playoffus vēl ilgi!! Lai arī sastāvs tai vienmēr ir diezgan sakarīgs, viņi pēdējo reizi playoffos iekļuva 2005-2006.gadā. Vienmēr škitis, ka spēlētāji uz turieni brauc vairāk atpūsties nekā spēlēt kārtīgu basketbolu!!

     [+] [-]

, 2011-01-06 01:05, pirms 13 gadiem
pistol rakstīja: Manuprāt, basketbols ir spēle kurā galvenais ir uzvara? Vai tomēr mēs skatamies uz fenomenalitāti? Lai arī cik eksplozīvs viņš ir, viņa komanda neizbaudīs PO atmosfēru, vismaz šogad nē, kaut vai brīnumi var notikt.
Tu tiešām tici, ka Malone savā pirmajā sezonā šito Clippers komandu aizvestu līdz playoffiem? Beidz ākstīties.

     [+] [-]

, 2011-01-06 01:07, pirms 13 gadiem
basketmann rakstīja: aR clipperiem viņš neizbaudīs playoffus vēl ilgi!! Lai arī sastāvs tai vienmēr ir diezgan sakarīgs, viņi pēdējo reizi playoffos iekļuva 2005-2006.gadā. Vienmēr škitis, ka spēlētāji uz turieni brauc vairāk atpūsties nekā spēlēt kārtīgu basketbolu!!
Nu nevajag jau pārspīlēt! Viņiem ir Gordons, Jordans (kas vēl jauns un progresēs), Keimens (traumēts). Vajag SF dabūt, un viņiem tam līdzekļi ir. Kā arī Davis drīz jau vairs Clipperos nespēlēs, un varēs piesaistīt kādu PG.

  +1 [+] [-]

, 2011-01-06 01:19, pirms 13 gadiem
showstopper rakstīja: Tu tiešām tici, ka Malone savā pirmajā sezonā šito Clippers komandu aizvestu līdz playoffiem? Beidz ākstīties.
Vai viņš to spētu? Noteikti nē, bet vai viņam būtu labāki rādītāji? Domāju, ka jā.

Cilvēkus var tik viegli apmānīt, pagājušo sezonu Grifinam piedēvēja jaunā Bila Valtona statusu, šogad mēs viņu saucam par jauno Maiklu Džordanu... Tas ir smieklīgi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-06 02:05, pirms 13 gadiem
skype rakstīja: domaju ka J.R.Smith ari vareja ieklaut
VIŅŠ ATTEICĀS!

     [+] [-]

, 2011-01-06 04:42, pirms 13 gadiem
Rexis95 rakstīja: tas tak rising stars slam dunk konkurss,bet Robinsons jau 4 gadus piedalās..njā
Viņš aizstāv savu titulu, nav citu variantu.

  -2 [+] [-]

, 2011-01-06 06:58, pirms 13 gadiem
pistol rakstīja: Tieši tapēc viņš ir pārvērtēts. Tas, ka cilvēks ir labs ingame dankeris nepadara viņu par Karla Malona līmeņa PF, jo pēc komentāriem mani pārņem tāda sajūta.
Griffins nba pat sezonu veel nav nospeleejis un tu saliidzini vinu ar Melonu, kursh NBa jau ir izpeleejies! Grifiins buus vismaz taa pasha kalibra, ja ne labaakais pf nba veesturee!

  +1 [+] [-]

, 2011-01-06 07:24, pirms 13 gadiem
pistol rakstīja: Vai viņš to spētu? Noteikti nē, bet vai viņam būtu labāki rādītāji? Domāju, ka jā.

Cilvēkus var tik viegli apmānīt, pagājušo sezonu Grifinam piedēvēja jaunā Bila Valtona statusu, šogad mēs viņu saucam par jauno Maiklu Džordanu... Tas ir smieklīgi.
Bet tas ir normāli, kad "Rūkijus" (un nesāc te runāt, ka viņš jau otro sezonu NBA) rāda tādu sniegumu, kas nav redzēts jau nezinu cik gadus. Visus jaunos tka pielīdzina kādam bijušajam spēlētājam, un tas ir normāli.

Es nesaprotu, kāpēc pie dankiem aiziet tādas diskusijas ne pa tēmu, un kādam vajag obligāti pateikt, ka Griffins vai kāds cits nav tik labs kā bijušā NBA zvaigzne.

     [+] [-]

, 2011-01-06 11:28, pirms 13 gadiem
chubaki rakstīja: Griffins nba pat sezonu veel nav nospeleejis un tu saliidzini vinu ar Melonu, kursh NBa jau ir izpeleejies! Grifiins buus vismaz taa pasha kalibra, ja ne labaakais pf nba veesturee!
par tevi var tikai pasmieties...
Pie zīlnieces biji?

     [+] [-]

, 2011-01-06 11:54, pirms 13 gadiem
Es domāju, ka MCGee arī monstruāli var iedankot

  +2 [+] [-]

, 2011-01-06 12:06, pirms 13 gadiem
Deriku Rousu vajadzeja!

     [+] [-]

, 2011-01-06 14:11, pirms 13 gadiem
showstopper rakstīja: Bet tas ir normāli, kad "Rūkijus" (un nesāc te runāt, ka viņš jau otro sezonu NBA) rāda tādu sniegumu, kas nav redzēts jau nezinu cik gadus. Visus jaunos tka pielīdzina kādam bijušajam spēlētājam, un tas ir normāli.

Es nesaprotu, kāpēc pie dankiem aiziet tādas diskusijas ne pa tēmu, un kādam vajag obligāti pateikt, ka Griffins vai kāds cits nav tik labs kā bijušā NBA zvaigzne.
Šīs diskusijas iesāku es, bet runa jau nebija par slam dank konkursu, bet par to, ka sportacentra cilvēki ir tik aprobežoti kā zirgi un viņi redz tikai to ko grib redzēt. Tas, ka Grifins ir eksplozīvs un liels fanu mīlulis ir acīm redzams, bet vai viņš mums būtu jāsauc par lieliskāko ko esam redzējuši? Bet vai tad tā nav? Pavēro tos trulos komentārus kādi šeit apgrozas.... Man ir sajūta, ka Aiversons ir atkal draftēts. deja vu

  -1 [+] [-]

, 2011-01-06 14:41, pirms 13 gadiem
pistol rakstīja: Šīs diskusijas iesāku es, bet runa jau nebija par slam dank konkursu, bet par to, ka sportacentra cilvēki ir tik aprobežoti kā zirgi un viņi redz tikai to ko grib redzēt. Tas, ka Grifins ir eksplozīvs un liels fanu mīlulis ir acīm redzams, bet vai viņš mums būtu jāsauc par lieliskāko ko esam redzējuši? Bet vai tad tā nav? Pavēro tos trulos komentārus kādi šeit apgrozas.... Man ir sajūta, ka Aiversons ir atkal draftēts. deja vu
Bet nevar jau arī noliegt, ka 21+12 priekš rūkija ir lielisks rādītājs, un ne tikai priekš rūkija. Protams, ka viņu nevar jau tagad likt HOF, bet nu ja viņš 'ta progresēs, un izvairīsies no traumām, tad bail iedomāties cik labs būs. Uzskatu, ka šogad būtu pelnījis tikt All-star.

     [+] [-]

, 2011-01-06 14:44, pirms 13 gadiem
pistol rakstīja: Vai viņš to spētu? Noteikti nē, bet vai viņam būtu labāki rādītāji? Domāju, ka jā.

Cilvēkus var tik viegli apmānīt, pagājušo sezonu Grifinam piedēvēja jaunā Bila Valtona statusu, šogad mēs viņu saucam par jauno Maiklu Džordanu... Tas ir smieklīgi.
Šobrīd viņš ir labākais "šovmens" NBA, un MJ vai Carteram pielīdzina ne kā spēlētāju, bet kā šovmenu, jo katrā spēlē parāda kaut ko īpašu.

     [+] [-]

, 2011-01-06 14:45, pirms 13 gadiem
chr1sT rakstīja: Divus no Clippers? Sagribeeji
da NBA komenteetaaji vispar gribeeja 3jus.. D.Jordanu ieskaitot

     [+] [-]

, 2011-01-06 15:33, pirms 13 gadiem
pistol rakstīja: Es saku ,ka man rodas iespaids, ka sportacentra lietotāji grib Grifinu likt vienā plauktā ar kādu no šiem leģendārajiem PF. Clippers ir vienmēr bijuši nūģi, tāda ir šīs komandas ''legacy''. PO viņi tiks, bet ja Grifins paliks LAC visu savu karjēru, tad gredzenu nekad nedabūs.

Lai viņam veicas dank konkursā un es izbaudu viņa katru danku, bet ne jau dēļ labiem dankiem Tu kļūsti par ATG, jo Džeralds Grīns tāds noteikti nebūs.
Nu tad viņš būs tieši tāds pats spēlētājs kā Barklijs un Malone arī neviens no viņiem nedabūja gredzenu. Bedz te tagad čīkstēt, es saprotu, ka tas mūsdienās ir stilīgi, ja tev ir atšķirīgs viedoklis un tu nepiekrīti vairākumam, bet tapēc jau nav sevi jāpazemosakot, ka Grifins nekad nebūs tāds kādi bija Malone un Barkley...tu to nevari zināt, es piekrītu ka abi augstāk minēti ir leģendāri spēlētāji ar lieliskām karjerām un iespējams savā laikālabākie savās pozīcijās, bet tik patlabi arī Grifins var izrādīties tik pat labs,ja ne vēl labāks. Priecājies par toko viņš dod skatītājiem šajā brīdī un beidz fantazēt par to kāds viņš būs karjeras beigās.

Runājot par to, kas basketbolā ir svarīgākais...es nepiekrītu, ka svarīgākā ir viennozīmīgi uzvara, man personīgi daudz svarīgāk liekas pats cīņas process un man daduz labāk patiktu ja Grifins paliktu klipros,uzbūvētu ap sevi labu komandu cīnītos par uzvarām tādā veidā nekā uztaisītu mūsdienās tik klasisko superzvaigžņu sastāva komandu, lai tikai iegūtu to gredzenu... Protams žēl par to,ka daudzās komandās ir nemākulīgi GM(arī warrioru stāsts), kas čakarē lieliskiem spēlētājiem iespējas cīnīties par tituliem.

     [+] [-]

, 2011-01-06 16:21, pirms 13 gadiem
KaKts rakstīja: Nu tad viņš būs tieši tāds pats spēlētājs kā Barklijs un Malone arī neviens no viņiem nedabūja gredzenu. Bedz te tagad čīkstēt, es saprotu, ka tas mūsdienās ir stilīgi, ja tev ir atšķirīgs viedoklis un tu nepiekrīti vairākumam, bet tapēc jau nav sevi jāpazemosakot, ka Grifins nekad nebūs tāds kādi bija Malone un Barkley...tu to nevari zināt, es piekrītu ka abi augstāk minēti ir leģendāri spēlētāji ar lieliskām karjerām un iespējams savā laikālabākie savās pozīcijās, bet tik patlabi arī Grifins var izrādīties tik pat labs,ja ne vēl labāks. Priecājies par toko viņš dod skatītājiem šajā brīdī un beidz fantazēt par to kāds viņš būs karjeras beigās.

Runājot par to, kas basketbolā ir svarīgākais...es nepiekrītu, ka svarīgākā ir viennozīmīgi uzvara, man personīgi daudz svarīgāk liekas pats cīņas process un man daduz labāk patiktu ja Grifins paliktu klipros,uzbūvētu ap sevi labu komandu cīnītos par uzvarām tādā veidā nekā uztaisītu mūsdienās tik klasisko superzvaigžņu sastāva komandu, lai tikai iegūtu to gredzenu... Protams žēl par to,ka daudzās komandās ir nemākulīgi GM(arī warrioru stāsts), kas čakarē lieliskiem spēlētājiem iespējas cīnīties par tituliem.
Laikam Tev kārtīgi nesaprotas ko es gribu pateikt. Iespējams Grifins būs labāks par Malone, bet šeit cilvēki viņam piedēvē Malona, Bārklija, Dankana, Makheila, Garneta skillu. Viņš nav ne tuvu tādām līmenim, jo pirmkārt viņš spēlē sliktā komandā, kur viņš ir zvaigzne un spēle notiek caur viņu, protams, ka viņš gūs savus 20 punktus.

Es esmu par to, lai basketbols aug un kļūst vēl populārāks, Grifins to palīdz basketbolam kļūt populārākam un skatītākam, bet vai tiešām man kā idiotam būtu viņš jauzskata par ATG? Tu gribi teikt, ja Grifins spēlētu Celtics viņam būtu tāda statistika un tādi danki? Protams, ka nē, iemesls tam ir, ka viņš spēlē Cliperos kur viņš ir galvenā personā.

Lai viņam veicas, lai arī Tev veicas.
Pēc šitiem komentāriem vien liekas, ka Grifins ir vispārvērtētākais no NBA spēlētājiem, agrāk es šo titulu atdevu Bošam, tagad to ir iemantojis Grifins.

Un nevajag salīdzināt karjēras, bet salīdzinam spēlētājus. Gredzenu skaits Tevi un daudzus citus padara pārāk stulbus, jo jūsuprāt, Roberts Horijs ir viens no labākajiem kāds ir spēlējis

  -2 [+] [-]

, 2011-01-06 16:56, pirms 13 gadiem
pistol rakstīja: Laikam Tev kārtīgi nesaprotas ko es gribu pateikt. Iespējams Grifins būs labāks par Malone, bet šeit cilvēki viņam piedēvē Malona, Bārklija, Dankana, Makheila, Garneta skillu. Viņš nav ne tuvu tādām līmenim, jo pirmkārt viņš spēlē sliktā komandā, kur viņš ir zvaigzne un spēle notiek caur viņu, protams, ka viņš gūs savus 20 punktus.

Es esmu par to, lai basketbols aug un kļūst vēl populārāks, Grifins to palīdz basketbolam kļūt populārākam un skatītākam, bet vai tiešām man kā idiotam būtu viņš jauzskata par ATG? Tu gribi teikt, ja Grifins spēlētu Celtics viņam būtu tāda statistika un tādi danki? Protams, ka nē, iemesls tam ir, ka viņš spēlē Cliperos kur viņš ir galvenā personā.

Lai viņam veicas, lai arī Tev veicas.
Pēc šitiem komentāriem vien liekas, ka Grifins ir vispārvērtētākais no NBA spēlētājiem, agrāk es šo titulu atdevu Bošam, tagad to ir iemantojis Grifins.

Un nevajag salīdzināt karjēras, bet salīdzinam spēlētājus. Gredzenu skaits Tevi un daudzus citus padara pārāk stulbus, jo jūsuprāt, Roberts Horijs ir viens no labākajiem kāds ir spēlējis
ko cepies kā tīnis?

     [+] [-]

, 2011-01-06 16:59, pirms 13 gadiem
Valdis Bērziņš rakstīja: Makgī gan jau no centra mēģinās iedankot
nebrīnīšos!

     [+] [-]

, 2011-01-06 18:53, pirms 13 gadiem
pistol rakstīja: Laikam Tev kārtīgi nesaprotas ko es gribu pateikt. Iespējams Grifins būs labāks par Malone, bet šeit cilvēki viņam piedēvē Malona, Bārklija, Dankana, Makheila, Garneta skillu. Viņš nav ne tuvu tādām līmenim, jo pirmkārt viņš spēlē sliktā komandā, kur viņš ir zvaigzne un spēle notiek caur viņu, protams, ka viņš gūs savus 20 punktus.

Es esmu par to, lai basketbols aug un kļūst vēl populārāks, Grifins to palīdz basketbolam kļūt populārākam un skatītākam, bet vai tiešām man kā idiotam būtu viņš jauzskata par ATG? Tu gribi teikt, ja Grifins spēlētu Celtics viņam būtu tāda statistika un tādi danki? Protams, ka nē, iemesls tam ir, ka viņš spēlē Cliperos kur viņš ir galvenā personā.

Lai viņam veicas, lai arī Tev veicas.
Pēc šitiem komentāriem vien liekas, ka Grifins ir vispārvērtētākais no NBA spēlētājiem, agrāk es šo titulu atdevu Bošam, tagad to ir iemantojis Grifins.

Un nevajag salīdzināt karjēras, bet salīdzinam spēlētājus. Gredzenu skaits Tevi un daudzus citus padara pārāk stulbus, jo jūsuprāt, Roberts Horijs ir viens no labākajiem kāds ir spēlējis
Celticos ir Rondo, un pat Šaks tādā vecumā ieliek allīti, kur nu vēl Griffins neliktu tikpat dankus! Ir vieglāk un biežāk to izdarīt, ja Tu esi labākā komandā, jo citi spēlētāji pievērš sev uzmanību, līdz ar to arī Tevi retāk segs pa diviem.

Ārprāts! Es gandrīz visam tevis teiktajam piekritu, bet nu par Griffinu, ka viņš ir pārvērtēts? 21.7 + 12.7 ir pārvērtēts spēlētājs? Joe Jonsons no Hawks ir pārvērtēts ar savu milzīgu algu, bet Griffin savā rūkiju sezonā?! Bošs ir pārvērtēts? Bošs ir viens no visnenovērtētākiem spēlētājiem!

     [+] [-]

, 2011-01-06 19:28, pirms 13 gadiem
showstopper rakstīja: Celticos ir Rondo, un pat Šaks tādā vecumā ieliek allīti, kur nu vēl Griffins neliktu tikpat dankus! Ir vieglāk un biežāk to izdarīt, ja Tu esi labākā komandā, jo citi spēlētāji pievērš sev uzmanību, līdz ar to arī Tevi retāk segs pa diviem.

Ārprāts! Es gandrīz visam tevis teiktajam piekritu, bet nu par Griffinu, ka viņš ir pārvērtēts? 21.7 + 12.7 ir pārvērtēts spēlētājs? Joe Jonsons no Hawks ir pārvērtēts ar savu milzīgu algu, bet Griffin savā rūkiju sezonā?! Bošs ir pārvērtēts? Bošs ir viens no visnenovērtētākiem spēlētājiem!
Ne jau nauda Tevi padara pārvērtētu, protams tas ir viens no iemesliem un protams Džonsons ir pārvērtēts, jo tas līgums ir patiešām smieklīgs priekš čaļa kurš pat all star spēlē netiks. Bet pārsvarā to izdara spēles stils, tāpat kā daudzi domā, ka Kārters bija HOF jau 2000. gadā pēc dank kontesta... Un Bošs iespējams tagad nav tik traki pārvērtēts, jo spēlē zem labākajiem, bet Toronto laikos par nenovērtētu viņu nenosauksim. Bošs tiešām bija pārvērtēts, jo Toronto laikos viņš tika uzskatīts par frančīzes spēlētāju saņemot lielāko naudu, taču rezultātu nebija, Džonsons vismaz spēs Hawks ievest PO.

Celtics notiek komandas spēle, nevelti Allens, Pīrss un Garnets nav tik rezultīvi kā pirms četriem gadiem. Neticu, ka Grifins spētu gūt vidēji 20 punktus spēlē, kaut ja viņš gūtu 15, dabūtu 9 atlēkušās un Bostona tiktu PO an nebūtu nekādu iebildumu, jo vismaz zinātu, ka viņa statistika nav izrauta uz sliktu spēlētāju fona.

     [+] [-]

, 2011-01-06 19:49, pirms 13 gadiem
pistol rakstīja: Ne jau nauda Tevi padara pārvērtētu, protams tas ir viens no iemesliem un protams Džonsons ir pārvērtēts, jo tas līgums ir patiešām smieklīgs priekš čaļa kurš pat all star spēlē netiks. Bet pārsvarā to izdara spēles stils, tāpat kā daudzi domā, ka Kārters bija HOF jau 2000. gadā pēc dank kontesta... Un Bošs iespējams tagad nav tik traki pārvērtēts, jo spēlē zem labākajiem, bet Toronto laikos par nenovērtētu viņu nenosauksim. Bošs tiešām bija pārvērtēts, jo Toronto laikos viņš tika uzskatīts par frančīzes spēlētāju saņemot lielāko naudu, taču rezultātu nebija, Džonsons vismaz spēs Hawks ievest PO.

Celtics notiek komandas spēle, nevelti Allens, Pīrss un Garnets nav tik rezultīvi kā pirms četriem gadiem. Neticu, ka Grifins spētu gūt vidēji 20 punktus spēlē, kaut ja viņš gūtu 15, dabūtu 9 atlēkušās un Bostona tiktu PO an nebūtu nekādu iebildumu, jo vismaz zinātu, ka viņa statistika nav izrauta uz sliktu spēlētāju fona.
Carteru uzskatīja par mīļāko spēlētāju daudzi, nevis par HOF.

Bošs meta pagajušsezon 24+12. Tu tiešām salīdzini Hawks ar Toronto? Hawks ir Josh Smith, Horfords, Crawfords, Bibby. Toronto bija Calderons..hhmm Bargaini, kas ir viens no nestabilākiem spēlētājiem NBA.

Tu uzskati, ka Griffin ir All-Star šosezon,vai nē?

     [+] [-]

, 2011-01-06 20:13, pirms 13 gadiem
showstopper rakstīja: Carteru uzskatīja par mīļāko spēlētāju daudzi, nevis par HOF.

Bošs meta pagajušsezon 24+12. Tu tiešām salīdzini Hawks ar Toronto? Hawks ir Josh Smith, Horfords, Crawfords, Bibby. Toronto bija Calderons..hhmm Bargaini, kas ir viens no nestabilākiem spēlētājiem NBA.

Tu uzskati, ka Griffin ir All-Star šosezon,vai nē?
Ne jau vienmēr runa ir par punktiem un atlēkušajām, viņš nav sasniedzis savu potenciālu, un tomēr, mēs nerunājam par komandu, bet par spēlētāju. Tas ir skaidrs, ka Toronto ir/bija slikta komanda, bet Bošam kā labākajam spēlētējam bija jāievelk Toronto PO, komandai daudz nepietrūka un šādas situācijās Bošam kā frančīzes spēlētājam ar lielāku algu bija jauzņemas vilcēja loma. Katrā ziņā es nekad neesmu domājis, ka Bošs ir spējis būt pirmās lomas spēlētājs, tieši tapēc viņš aizskrēja pie Veida.

Vai viņš ir pelnijis, tas jau nav man jālemj, bet gan faniem. Es uzskatu, ka viņš nav labāks par Durantu, Dirku, Karameli, Dankanu, bet no otras puses viņš būtu skatāmāks par Dankanu vai Dirku. Es katrā ziņā par viņu nobalsoju (viņu un Karameļu zēnu).

Kārteru uzskatija par Džordanu Bet ne jau cilvēki aks skatās basketbolu, viņu par tādu uzskatija tie kuri par šo spēli zin maz, redzot dankus, atverot muti un sakot ''viņš ir labākais''. Šie cilvēki kuri skatās basketbola momentus ir 100x vairāk nekā cilvēki kuri patiešām saprot šo spēli, skatās to un jūt viņai līdzi cenšoties ar katru noskatīto spēli iemācīties kaut ko jaunu par basketbolu, papildināt savas zināšanas. Tevi es uzskatu par basketbola fanu, Tu man jauki pateici savu viedokli nestresojot un nemeiģinot tēlot Grifina advokātu, Tu iespējams esi viens no tiem spēles mīlētājiem, bet tie nutthugeri, kuri vislaik lieto vārdus kā ''GRIFINS MONSTRS'', ''GRIFINS LABAKAIS'', ''GRIFINS NEAPTURAMS'', ''GRIFINS STIPRI PELNIJIS BŪT ALLSTAR VAIRĀK PAR DIRKU/DANKANU/DURANTU/KARAMELI'' vienkārši pārsvarā nesaprot basketbolu un skatās tikai uz statistiku un labākajiem momentiem. Viņi nepamana ne Grifina aizsardzību, ne Grifina redzes spējas, tikai danki.

     [+] [-]

, 2011-01-06 20:36, pirms 13 gadiem
pistol rakstīja: Ne jau vienmēr runa ir par punktiem un atlēkušajām, viņš nav sasniedzis savu potenciālu, un tomēr, mēs nerunājam par komandu, bet par spēlētāju. Tas ir skaidrs, ka Toronto ir/bija slikta komanda, bet Bošam kā labākajam spēlētējam bija jāievelk Toronto PO, komandai daudz nepietrūka un šādas situācijās Bošam kā frančīzes spēlētājam ar lielāku algu bija jauzņemas vilcēja loma. Katrā ziņā es nekad neesmu domājis, ka Bošs ir spējis būt pirmās lomas spēlētājs, tieši tapēc viņš aizskrēja pie Veida.

Vai viņš ir pelnijis, tas jau nav man jālemj, bet gan faniem. Es uzskatu, ka viņš nav labāks par Durantu, Dirku, Karameli, Dankanu, bet no otras puses viņš būtu skatāmāks par Dankanu vai Dirku. Es katrā ziņā par viņu nobalsoju (viņu un Karameļu zēnu).

Kārteru uzskatija par Džordanu Bet ne jau cilvēki aks skatās basketbolu, viņu par tādu uzskatija tie kuri par šo spēli zin maz, redzot dankus, atverot muti un sakot ''viņš ir labākais''. Šie cilvēki kuri skatās basketbola momentus ir 100x vairāk nekā cilvēki kuri patiešām saprot šo spēli, skatās to un jūt viņai līdzi cenšoties ar katru noskatīto spēli iemācīties kaut ko jaunu par basketbolu, papildināt savas zināšanas. Tevi es uzskatu par basketbola fanu, Tu man jauki pateici savu viedokli nestresojot un nemeiģinot tēlot Grifina advokātu, Tu iespējams esi viens no tiem spēles mīlētājiem, bet tie nutthugeri, kuri vislaik lieto vārdus kā ''GRIFINS MONSTRS'', ''GRIFINS LABAKAIS'', ''GRIFINS NEAPTURAMS'', ''GRIFINS STIPRI PELNIJIS BŪT ALLSTAR VAIRĀK PAR DIRKU/DANKANU/DURANTU/KARAMELI'' vienkārši pārsvarā nesaprot basketbolu un skatās tikai uz statistiku un labākajiem momentiem. Viņi nepamana ne Grifina aizsardzību, ne Grifina redzes spējas, tikai danki.
Lūdzu pasaki man, ko Tu saproti no vārda pārvērtēts? Bošu neviens nekad nav slavējis, punktus un bumbas ir vācis, PO arī divreiz bijis. Lai PO tiktu un kko izcīnītu, tad vajag komandu. Neviens spēlētājs nav uzvarējis NBA bez all-star palīgiem. Lebrons bija tuvu tam 2007. gadā, bet Spurs bija vienkārši pārāki.

Es Tev pilnībā piekrītu, ka viņš nav labāks par KD, Carmelo, Dirku un Dankanu, Gasolu, bet viņš būtu skatāmāks par Dankanu vai Dirku, un būtu pelnījis būt All-star vairāk par Gasolu un Carmelo. Es runāju par šosezonu.

Nu nevar noliegt, ka Carteram karjeru izčakarēja traumas. Zini, ja esi tiešām talanīgs un labs spēlētājs, tad daudz kas atkārīgs no veiksmes - kādā komandā tiksi, kāds menedžments, veterāni kā izturās, cik profesionāli pārējie spēlētāji, tāpēc gredzenus neuzskatu par galveno faktoru salīdzinot spēlētājus.

Man interesē vairāk, ko ieliks All-Star spēlē rietumos kā centru, jo Bynu8ms, Haywoods nav pelnījuši tur atrasties, un ceru, ka Gasols būs kā centrs, kā arī Dankans, lai būtu vieta Kevinam Lovam, kas arī rāda lielisku sniegumu, un domāju, ka ir pelnījis būt vismaz sarunā par all-star spēlētāju šogad. Tāpat, kā izceļ Rondo piespēles, es uzskatu, ka tāpat jāizceļ Lova atlēkušās bumbas.

     [+] [-]

, 2011-01-06 21:11, pirms 13 gadiem
showstopper rakstīja: Lūdzu pasaki man, ko Tu saproti no vārda pārvērtēts? Bošu neviens nekad nav slavējis, punktus un bumbas ir vācis, PO arī divreiz bijis. Lai PO tiktu un kko izcīnītu, tad vajag komandu. Neviens spēlētājs nav uzvarējis NBA bez all-star palīgiem. Lebrons bija tuvu tam 2007. gadā, bet Spurs bija vienkārši pārāki.

Es Tev pilnībā piekrītu, ka viņš nav labāks par KD, Carmelo, Dirku un Dankanu, Gasolu, bet viņš būtu skatāmāks par Dankanu vai Dirku, un būtu pelnījis būt All-star vairāk par Gasolu un Carmelo. Es runāju par šosezonu.

Nu nevar noliegt, ka Carteram karjeru izčakarēja traumas. Zini, ja esi tiešām talanīgs un labs spēlētājs, tad daudz kas atkārīgs no veiksmes - kādā komandā tiksi, kāds menedžments, veterāni kā izturās, cik profesionāli pārējie spēlētāji, tāpēc gredzenus neuzskatu par galveno faktoru salīdzinot spēlētājus.

Man interesē vairāk, ko ieliks All-Star spēlē rietumos kā centru, jo Bynu8ms, Haywoods nav pelnījuši tur atrasties, un ceru, ka Gasols būs kā centrs, kā arī Dankans, lai būtu vieta Kevinam Lovam, kas arī rāda lielisku sniegumu, un domāju, ka ir pelnījis būt vismaz sarunā par all-star spēlētāju šogad. Tāpat, kā izceļ Rondo piespēles, es uzskatu, ka tāpat jāizceļ Lova atlēkušās bumbas.
Pārvērtēts var būt no daudziem skata punktiem. Aizmiglojot cilvēkiem acis, cilvēki kļūst stulbi un sauc Tevi par labāko ko ir redzējuši, tas ir laikam kad cilvēki ap Tevi saceļ lielu brēku, kā tas ir Grifina variantā, bija Kārters un Kobes(HOF/ATG) variantā, varbūt arī Aiversona(HOF), tomēr uzskatu, ka Aiversons ir īpašs. Kā arī Tu minēji pārmaksāšana, kas liecina, ka GM ir stulbs vai spēlētājs ir pārvērtēts, kā tas ir Džonsona, Luisa. Vēl kad uz spēlētāju ir liktas cerības kā nākotnes spēlētāju, titula pienesēju, bet viņš izgāžas, jo nespēj vienkārši panest pirmā vīra lomu - Bošs, Onīls(Dž.). Arī ir spēlētāji kas dzīvo uz vecajiem lauriem - Bibijs, Reds Kā arī ir izgāšanās, kuras ir draftētas ar neiedomājamu augstu ciparu(es neteiktu, ka viņiem bija baigais talants, vienkārši iegrābšanās) - Brauns un tas Eiropas talants, Miličičs vai kā tur . Vēl ir viendimensionālie spēlētāji - Nešs(es viņu mīlu, viņš ir HOF) , Makgreidijs(HOF), un vēl ir jaunie kuri nespēj pielāgoties NBA - Mejo, Tērners un Evanss. Kā arī spēlētāji kuri ir pārvērtēti, jo ir vienkārši domāti, lai uz viņiem paskatītos - Bojkins, Jao(viņš ir labs, tomēr ja viņš būtu 215 un skillotāks viņš būtu TAS YAO?). Ir vēl daži faktori, bet nu tie ir tādi nenozīmīgākie, katrā ziņā es centos pēc kārtas uzskaitīt sākot ar svarīgāko.

Es vispār zinu vienu spēlētāju kurš bez neviena all-star spēlētāju ir dabujis titulu, nu vismaz bez neviena zināma spēlētāja, varbūt zināma dēļ tālākās karjēras pēc basketbola, bet ne dēļ pašas spēles uz laukuma. 1994. gada Hjūstonas ''Rockets'' ar, manuprāt, visu laiku skillotāko centra spēlētāju Hakīmu Olažuānu.

Man liekas, ka Lovs ar būtu kandidāts, bet konkurence ir pārāk liela, viņš spēlē mazā komandā, bet ir labs. Nebrīnītos, ja viņam ar Grifinu būtu sava ''rivalary'' līdzīgi kā Gārnetam un Dankanam savulaik.