Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Lebrons Džeimss: "Tituls ar "Cavaliers" padarīja mani par visu laiku labāko"

Ints Megnis
Ints Megnis

Lebrons Džeimss: "Tituls ar "Cavaliers" padarīja mani par visu laiku labāko"
Lebrons Džeimss. Foto: AP/Scanpix

Nacionālās basketbola asociācijas (NBA) superzvaigzne Lebrons Džeimss uzskata, ka pēc 2016. gadā iegūtā titula ar Klīvlendas "Cavaliers" komandu viņš kļuva par visu laiku labāko spēlētāju.

"Šis tituls mani padarīja par visu laiku labāko spēlētāju," Džeimss paudis ESPN+ šovā "More Than An Athlete". Toreiz "Cavaliers" zaudēja Goldensteitas "Warriors" pirmajās trijās no pirmajām četrām spēlēm, bet pēc tam spēja gūt trīs panākumus pēc kārtas, ieskaitot divus izbraukumā. Septītajā spēlē "Cavaliers" triumfēja ar 93:89, Džeimsam izceļoties ar 27 punktiem, 11 atlēkušajām bumbām un 11 rezultatīvām piespēlēm. Viņš trešo reizi karjerā tika pasludināts par finālsērijas vērtīgāko spēlētāju.

"Tā es jutos. Es biju milzīgā ekstāzē iegūt titulu Klīvlendai pēc 52 gadu klusuma perioda," stāstījis Džeimss. "Pirmais emociju vilnis bija, kad visi redzēja mani raudot. Kad pārstāju, es nodomāju: "Šis tevi nupat padarīja par visu laiku lieliskāko spēlētāju." Visi runāja, ka "Warriors" ir visu laiku lieliskākais sastāvs, tāpēc pēc atspēlēšanās tādā stilā sapratu, ka esmu paveicis kaut ko īpašu."

Par visu laiku lieliskāko NBA spēlētāju uzskatītais Maikls Džordans karjerā tika pie sešiem NBA tituliem, kamēr Džeimsa kontā pašlaik ir trīs. Džordans piecas reizes kļuva par vērtīgāko, kamēr Džeimss to paveicis četras. Viņi abi pa 14 reizēm piedalījušies Visu zvaigžņu spēlē (Džeimss, visticamāk, šosezon to darīs 15. reizi), Džeimss 14 reizes iekļuvis līgas simboliskajā izlasē, kamēr Džordans tur bija 11 reižu. Šobrīd Džeimss aizvada 16. sezonu NBA, bet Džordans nospēlēja 15 gadus.

"Mana motivācija ir šis spoks, kuram dzenos pakaļ. Šis spoks spēlēja Čikāgā," 2016. gadā Džeimss teica par Džordanu intervijā "Sports Illustrated". Losandželosas "Lakers" zvaigzne nekad nav noliegusi, ka Džordans bērnībā bijis viņa elks. "Mana karjera ir pilnīgi citādāka nekā Maiklam Džordanam. Lietas, kurām esmu gājis cauri, ir pilnīgi citādākas nekā tās, kurām viņš. Tas, ko viņi paveica, ir neticami. Domāju, ka ir lieliski nostādīt sevi pozīcijā līdzās lieliskākajiem spēlētājiem, tomēr ja es varētu sevi padarīt par diženāko, tas būtu kaut kas ārkārtējs."

Izmantotie resursi:
LeBron James says winning 2016 title with...

1 2 3 4 119 komentāri

  -3 [+] [-]

, 2018-12-31 12:16, pirms 5 gadiem
Labākais atradies Kairijs tavu pakaļu izvilka no mēsliem , tāpat, kā Ray Allen 2013 pret Spurs

 +15 [+] [-]

, 2018-12-31 12:18, pirms 5 gadiem
Viens no labākajiem.
Labākais kādreiz spēlēja Čikāgā.

  +5 [+] [-]

, 2018-12-31 12:21, pirms 5 gadiem
MJ GOAT un punkts!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-12-31 12:23, pirms 5 gadiem
Sasniedz 6 gredzenus, tad parunāsim.

  +1 [+] [-]

, 2018-12-31 12:26, pirms 5 gadiem
Sasniedz 30+ vidēji punktus spēlē karjerā, Lebron!

 +16 [+] [-]

, 2018-12-31 12:28, pirms 5 gadiem
Ir labi, ka pats tā domā, bet domājams lielāka daļa Pasaules par labāko uzskata un uzskatīs MJ. Žēl protams LBJ faniem, bet tā ir un paliks kādu laiku. Un es neteiktu, ka Melouns ar Stoktonu un Hornačeku bija baigi sliktaki par šī brīžā Warriors. Tobrīd katrā komandā bija pa lieliskam spēlētājam, tagad šie labie mēdz koncentrēties vienā vietā, komandā un līdz ar to rodas maldinošs priekšstats, ka Warriors ir visu laiku labākā komanda.

  -3 [+] [-]

, 2018-12-31 12:38, pirms 5 gadiem
Vispār jau tā arī ir. Cavs sastāvs 2016 gadā bez Lebrona pat ne tuvu nebūtu lai izcīnītu to titulu. Lebrons miskastes komandas padara par labākajām visā līgā. Paskatamies kur tagat ir Cavs? Pēdējie līgā Kamēr Lakers pagāšgad bija rietumos gandrīz pēdējie, bet tagad ir.. nu apskataties paši. Tas, ka viņam nav tik daudz titulu kā MJ, tas neko nenozīmē. Statistika nav pats galvenais.

  -4 [+] [-]

, 2018-12-31 12:42, pirms 5 gadiem
Hemty rakstīja: Sasniedz 6 gredzenus, tad parunāsim.
Ja MJ labākais, tad lai sasniedz Bilu Raselu, un tad parunāsim. #tavaloģika

     [+] [-]

, 2018-12-31 12:43, pirms 5 gadiem
Es domāju, ja ar Lakers izcīnīs kaut vienu gredzenu, tad noteikti ka jā.
Nezinu kā ar vēsturi, bet šķiet ka neviens spēlētājs nekad nav paņēmis gredzenu ar 3 dažādām komandām.

  +2 [+] [-]

, 2018-12-31 12:54, pirms 5 gadiem
Real AB15(Dre) rakstīja: Ja MJ labākais, tad lai sasniedz Bilu Raselu, un tad parunāsim. #tavaloģika
Bilam Raselam nav final mvp. Kamēr Igijam pat tāda balva ir. MJ ir labākais un viņš nestaigāja pa komandām taisot Big 3.

  +3 [+] [-]

, 2018-12-31 12:58, pirms 5 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Es domāju, ja ar Lakers izcīnīs kaut vienu gredzenu, tad noteikti ka jā.
Nezinu kā ar vēsturi, bet šķiet ka neviens spēlētājs nekad nav paņēmis gredzenu ar 3 dažādām komandām.
Uz sitiena galvā nāk Roberts Orijs (Rockets, LAL, Spurs).

  +3 [+] [-]

, 2018-12-31 13:03, pirms 5 gadiem
Ak, ja vien šis tukšpaurainas moris spētu paklusēt, un ļautu par sevi runāt citiem..

  +3 [+] [-]

, 2018-12-31 13:06, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Uz sitiena galvā nāk Roberts Orijs (Rockets, LAL, Spurs).
Izrādās, 3 dažādi gredzeni ir 2 spēlētājiem.
Tad vienīgi Lebrons var būt visu laiku rezultatīvākais spēlētājs. Ir visas iespējas to paveikt.
Slēpts komentārs: emils777

  -1 [+] [-]

, 2018-12-31 13:08, pirms 5 gadiem
Kefirgalva rakstīja: Vispār jau tā arī ir. Cavs sastāvs 2016 gadā bez Lebrona pat ne tuvu nebūtu lai izcīnītu to titulu. Lebrons miskastes komandas padara par labākajām visā līgā. Paskatamies kur tagat ir Cavs? Pēdējie līgā Kamēr Lakers pagāšgad bija rietumos gandrīz pēdējie, bet tagad ir.. nu apskataties paši. Tas, ka viņam nav tik daudz titulu kā MJ, tas neko nenozīmē. Statistika nav pats galvenais.
Cavs ir daudz traumu, un vispār komandā bez lebmakakas ir daudz izmaiņu. Un nejau LJ tur viens ko izdarīja. Nemaz nerunājot par majami kur tika speciāli vakta komanda, tapat kā uz leikeriem aizgāja, kur izveidots jauno kodols kurs jau ieprieksēja gadā parādīja potenciālu spēles ziņā.

Pagaidām uz ko var LJ pretendēt ir maksimums MJ vienu boti, vairāk nesanāk, lai paprovē gadu aiziet uz beizbolu, un atgriezties un uzvarēt. Plus pēc katra sodiņa, kā mamzele čīkst aij man pieskārās. Kad MJ spēlēja tur bezmaz nonest varēja a čaļi cēlās un spēlēja, tā kā nesalīdzinām p ar pirkstu.

  +1 [+] [-]

, 2018-12-31 13:10, pirms 5 gadiem
emils777 rakstīja: Ja šobrīd ir 50 % cilvēki kuri uzskata ka MJ ir GOAT un 50% ka LBJ ir GOAT tad LBJ noteikti ir labāks jo viņš vēl ko sasniegs, būs visu laiku rezultatīvākais, iespējams vēl kāds gredzens. Sezonām ejot arvien vairāk uzskatu ka LBJ ir GOAT!
Man zinamo cilvēku vidū no kādiem 30 labi ja dibi LJ uskata par labu , tākā % Tev garām. Tieši tas, ka viņs spēlē ilgak un tad kko pārsniegs viņa sasniegto padara vēēēēl mazvērtīgaku, tas tā, ja nezināji.

  +3 [+] [-]

, 2018-12-31 13:13, pirms 5 gadiem
MOONSHINE rakstīja: Viens no labākajiem.
Labākais kādreiz spēlēja Čikāgā.
Joahims Noā lasa Tavu komentāru un smaida.

  -4 [+] [-]

, 2018-12-31 13:17, pirms 5 gadiem
Camon Lebron... īstu NBA fanu neapmānīsi. Skaidrs ka Kobe ir visu laiku labākais.

 +16 [+] [-]

, 2018-12-31 13:20, pirms 5 gadiem
Ir jābūt izpratnei, kāds basketbols bija tad, un kāds ir tagad. Ar MJ šovu visa Pasaule sāka sekot līdzi NBA. MJ spēja būt dominējošs laikā, kad līgā nebija 3 sekunžu zonas,varēja sist pa rokām tā, ka nemaz neliekas, un valdīja garie spēlētāji soda laukumā. Ar visu pretestību viņš meta 30p spēlē un iznīcināja pretiniekus VISOS finālos. Iedomājaties, kad 90tajos pat Latvijā sīkie staigāja džemperos, jakās un cepurēs ar Bulls #23 Jordan brendu. Tad, kad interneta kā tāda gandrīz nebija. Bet MJ zināja ļoti daudzi.

Džeks mainīja NBA un bez MJ varbūt NBA būtu nedaudz iestrēgusi savā uzplaukumā

  -1 [+] [-]

, 2018-12-31 13:22, pirms 5 gadiem
Real AB15(Dre) rakstīja: Ja MJ labākais, tad lai sasniedz Bilu Raselu, un tad parunāsim. #tavaloģika
Lol, neviens Russelu neņem galvā pat, jo komandas bij cik? 8-10? Es runāju vairāk par laiku, tomēr, kad NBA ir konkurētspējīgāks.
Gluži tāpat kā NFL pēdējais piemērs, kur tagad ir tieši šī pati situācija ar to kurš ir GOAT. Brady vs Montana. Vienīgā atšķirīga ir, ka Brady jau apsteidza Montanu titulos.

  +7 [+] [-]

, 2018-12-31 13:22, pirms 5 gadiem
One Man Show! rakstīja: Ir jābūt izpratnei, kāds basketbols bija tad, un kāds ir tagad. Ar MJ šovu visa Pasaule sāka sekot līdzi NBA. MJ spēja būt dominējošs laikā, kad līgā nebija 3 sekunžu zonas,varēja sist pa rokām tā, ka nemaz neliekas, un valdīja garie spēlētāji soda laukumā. Ar visu pretestību viņš meta 30p spēlē un iznīcināja pretiniekus VISOS finālos. Iedomājaties, kad 90tajos pat Latvijā sīkie staigāja džemperos, jakās un cepurēs ar Bulls #23 Jordan brendu. Tad, kad interneta kā tāda gandrīz nebija. Bet MJ zināja ļoti daudzi.

Džeks mainīja NBA un bez MJ varbūt NBA būtu nedaudz iestrēgusi savā uzplaukumā
Par to jau stāsts, tagad nba ir saldo puišeļu laiks, kuri liela daļa kā tādi Neimāri raud pie tiesnešiem par katru grūstīšanu un pieskarienu, pietam, lielākais čīkstulis ir tieši lebronija.

  +1 [+] [-]

, 2018-12-31 13:26, pirms 5 gadiem
Ints Megnis vismaz 9 klases ir pabeidzis? Es parasti par to nepiekasos, jo esmu pieradis pie sc līmeņa, bet nu šis ir vnk psc. Drausmīga valoda puisim, lai sauktos "žurnālists".

     [+] [-]

, 2018-12-31 13:30, pirms 5 gadiem
budamank rakstīja: Ints Megnis vismaz 9 klases ir pabeidzis? Es parasti par to nepiekasos, jo esmu pieradis pie sc līmeņa, bet nu šis ir vnk psc. Drausmīga valoda puisim, lai sauktos "žurnālists".
Šitiem skribentiem "žurnālistikas" karjerā augstākā virsotne arī paliks SC.

  -4 [+] [-]

, 2018-12-31 13:31, pirms 5 gadiem
One Man Show! rakstīja: Ir labi, ka pats tā domā, bet domājams lielāka daļa Pasaules par labāko uzskata un uzskatīs MJ. Žēl protams LBJ faniem, bet tā ir un paliks kādu laiku. Un es neteiktu, ka Melouns ar Stoktonu un Hornačeku bija baigi sliktaki par šī brīžā Warriors. Tobrīd katrā komandā bija pa lieliskam spēlētājam, tagad šie labie mēdz koncentrēties vienā vietā, komandā un līdz ar to rodas maldinošs priekšstats, ka Warriors ir visu laiku labākā komanda.
Manuprāt Kobe ir labākais, jo LEBRONS NAV CLUTCH!!!! un nekad nebūs punkts. Jā MJ ir otrais aiz Kobes ! Nu moš Kobe ir otrais, bet tajos momentos kur Lebim drebētu rokas Kobe un MJ būtu hot ! MJ ir lielisks motivātors spēlē, bet man labāk Kobe, jo varbūt es nekad nēsmu skatijies Džordanu LIVE, bet Kobi gan ! Es protams paskatijos atkārtojumu MJ spēlei kur viņš iemeta 55 PO finālā laikam, bet beigās nepārsteidza ! Toties es Kobi spēles esmu vērojis 2 ! Pret Warriors uzvara un pēdējā 60 punktu spēle ! Visu spēli Kobi grebina punktus, ta iemet ta ne. Kad to visvairāk vajag, tad met grozā pēc kārtas ! 81 punkts, 9 spēles 40 punktiem pēc kārras un 4 spēles ar 50 punktiem pēc kārtas ko no tā Lebrons ir izdarijis ? Nu vienīgais plejofos nebija tik rezultatīvs, jo savā pirmsākumā spēlēja ar Šaku kopā, bet tāpat 5 ringi kamēr Lebim ir 3 ! Jā MJ ir seši, bet viņš tos sešus ieguva ar super team Pipenu, Rodmenu, Grantu, Kukoč utt ! Jā kobe 3 titulus ieguva ar Šaku, kas nu bija dominance groza apakšā visā līgā ! Bet tos divus ieguva ar tizlo Gazeli nu Lebrons ir bijis labs plejofos un vienatnē varēja aizvest Cavs līdz fināliem, bet visus tos 2 titulus viņam Miami nokārtoja Allens, Bošs un Veids un vienīgo lielo titulu ar ko viņš lepojās ir nopelnijies ar paša lieliem spēkiem un Kyrie bija karsts pēdējās fināla spēlēs ! Un Kobe jau ar varēja aizvilkt Leikerus līdz fināliem nu labi papisa, bet Kobe ir labākais 100% esmu pārliecināts ! Kurš vissvairāk trenējās tas arī ir pelnijis būt The Goat ! Trash talk arī pieder pie lietas, jo ja tu nerunāsi hujņu un būsi kluss kā Lebrons tad būs 3-9 finālos ! 😂😂 Un motivātors arī labāks ir Kobe !

  +5 [+] [-]

, 2018-12-31 13:33, pirms 5 gadiem
Nu nez nez... pirmais jau kas padara šādas princeses par apsmieklu ie tas,ka viņi paši sevi kronē par kaut kādiem karaļiem. Pilnīgi cita attieksme ir daudziem NBA all stars līmeņa un slavas zālē iekļuvušiem veterāniem,kas slavē to kas bijis pirms viņiem... vīrus kas bija leģendas 60tajos,70tajos,80tajos... protams basketbols ir daudz mainijies no tā laika un nevar 1 pret 1 uzspēlēt Vils Čembers vai Maģiskais Džonsons utt pret mūsdienu princesi,bet viņa attieksme jau runā pati par sevi.
Slēpts komentārs: NBA God

  -4 [+] [-]

, 2018-12-31 13:40, pirms 5 gadiem
NBA God rakstīja: Manuprāt Kobe ir labākais, jo LEBRONS NAV CLUTCH!!!! un nekad nebūs punkts. Jā MJ ir otrais aiz Kobes ! Nu moš Kobe ir otrais, bet tajos momentos kur Lebim drebētu rokas Kobe un MJ būtu hot ! MJ ir lielisks motivātors spēlē, bet man labāk Kobe, jo varbūt es nekad nēsmu skatijies Džordanu LIVE, bet Kobi gan ! Es protams paskatijos atkārtojumu MJ spēlei kur viņš iemeta 55 PO finālā laikam, bet beigās nepārsteidza ! Toties es Kobi spēles esmu vērojis 2 ! Pret Warriors uzvara un pēdējā 60 punktu spēle ! Visu spēli Kobi grebina punktus, ta iemet ta ne. Kad to visvairāk vajag, tad met grozā pēc kārtas ! 81 punkts, 9 spēles 40 punktiem pēc kārras un 4 spēles ar 50 punktiem pēc kārtas ko no tā Lebrons ir izdarijis ? Nu vienīgais plejofos nebija tik rezultatīvs, jo savā pirmsākumā spēlēja ar Šaku kopā, bet tāpat 5 ringi kamēr Lebim ir 3 ! Jā MJ ir seši, bet viņš tos sešus ieguva ar super team Pipenu, Rodmenu, Grantu, Kukoč utt ! Jā kobe 3 titulus ieguva ar Šaku, kas nu bija dominance groza apakšā visā līgā ! Bet tos divus ieguva ar tizlo Gazeli nu Lebrons ir bijis labs plejofos un vienatnē varēja aizvest Cavs līdz fināliem, bet visus tos 2 titulus viņam Miami nokārtoja Allens, Bošs un Veids un vienīgo lielo titulu ar ko viņš lepojās ir nopelnijies ar paša lieliem spēkiem un Kyrie bija karsts pēdējās fināla spēlēs ! Un Kobe jau ar varēja aizvilkt Leikerus līdz fināliem nu labi papisa, bet Kobe ir labākais 100% esmu pārliecināts ! Kurš vissvairāk trenējās tas arī ir pelnijis būt The Goat ! Trash talk arī pieder pie lietas, jo ja tu nerunāsi hujņu un būsi kluss kā Lebrons tad būs 3-9 finālos ! 😂😂 Un motivātors arī labāks ir Kobe !
Pilnībā piekrītu. Kobem bija vienalga double team vai triple team, viņš tik un tā spēja iemest pat šādās situācijās un kad ieslēdžas mamba mentality, tad vispār bija neapturams.

  -3 [+] [-]

, 2018-12-31 13:41, pirms 5 gadiem
NBA God rakstīja: Manuprāt Kobe ir labākais, jo LEBRONS NAV CLUTCH!!!! un nekad nebūs punkts. Jā MJ ir otrais aiz Kobes ! Nu moš Kobe ir otrais, bet tajos momentos kur Lebim drebētu rokas Kobe un MJ būtu hot ! MJ ir lielisks motivātors spēlē, bet man labāk Kobe, jo varbūt es nekad nēsmu skatijies Džordanu LIVE, bet Kobi gan ! Es protams paskatijos atkārtojumu MJ spēlei kur viņš iemeta 55 PO finālā laikam, bet beigās nepārsteidza ! Toties es Kobi spēles esmu vērojis 2 ! Pret Warriors uzvara un pēdējā 60 punktu spēle ! Visu spēli Kobi grebina punktus, ta iemet ta ne. Kad to visvairāk vajag, tad met grozā pēc kārtas ! 81 punkts, 9 spēles 40 punktiem pēc kārras un 4 spēles ar 50 punktiem pēc kārtas ko no tā Lebrons ir izdarijis ? Nu vienīgais plejofos nebija tik rezultatīvs, jo savā pirmsākumā spēlēja ar Šaku kopā, bet tāpat 5 ringi kamēr Lebim ir 3 ! Jā MJ ir seši, bet viņš tos sešus ieguva ar super team Pipenu, Rodmenu, Grantu, Kukoč utt ! Jā kobe 3 titulus ieguva ar Šaku, kas nu bija dominance groza apakšā visā līgā ! Bet tos divus ieguva ar tizlo Gazeli nu Lebrons ir bijis labs plejofos un vienatnē varēja aizvest Cavs līdz fināliem, bet visus tos 2 titulus viņam Miami nokārtoja Allens, Bošs un Veids un vienīgo lielo titulu ar ko viņš lepojās ir nopelnijies ar paša lieliem spēkiem un Kyrie bija karsts pēdējās fināla spēlēs ! Un Kobe jau ar varēja aizvilkt Leikerus līdz fināliem nu labi papisa, bet Kobe ir labākais 100% esmu pārliecināts ! Kurš vissvairāk trenējās tas arī ir pelnijis būt The Goat ! Trash talk arī pieder pie lietas, jo ja tu nerunāsi hujņu un būsi kluss kā Lebrons tad būs 3-9 finālos ! 😂😂 Un motivātors arī labāks ir Kobe !
Lebronam ir tikpat spēli uzvarošo vai rezultātu izlīdzinošo metienu cik MJ un Kobem kopā taisni Playoffos Tas tā Tas ir neliels mīts, ka LBJ nav ledus vēnās

  +1 [+] [-]

, 2018-12-31 13:43, pirms 5 gadiem
One Man Show! rakstīja: Lebronam ir tikpat spēli uzvarošo vai rezultātu izlīdzinošo metienu cik MJ un Kobem kopā taisni Playoffos Tas tā Tas ir neliels mīts, ka LBJ nav ledus vēnās
Bet viņam bail no sodiņiem spēles beigās Kobe pat ar ahilejas traumu spēja iemest sodus...

  +3 [+] [-]

, 2018-12-31 13:43, pirms 5 gadiem
DainixDT rakstīja: Pilnībā piekrītu. Kobem bija vienalga double team vai triple team, viņš tik un tā spēja iemest pat šādās situācijās un kad ieslēdžas mamba mentality, tad vispār bija neapturams.
he, paskaties MJ pret Pistons, tur viņu sedza 4-5 spēlētāji, kad MJ gāja caurgājienā.

  +1 [+] [-]

, 2018-12-31 13:44, pirms 5 gadiem
Man labak patīk šis tvīts.

"So many clips of MJ denying being the GOAT in interviews because to him it was disrespectful to previous greats to make that claim and a dude who scored 8 points in a Finals game while being guarded by JJ Barea boldly declares himself the GOAT."

  +2 [+] [-]

, 2018-12-31 13:45, pirms 5 gadiem
Varētu padiskutēt, pastrīdēties, parādīt faktus un video materiālus, bet saprotu, ka nav jēgas. Neesmu nevienā pusē, bet katram ir savs labākais spēlētājs. Katrā gadījumā, katrā laikā ir savs labākais spelētājs un salīdzināt ir nereāli.

  -1 [+] [-]

, 2018-12-31 13:46, pirms 5 gadiem
One Man Show! rakstīja: Lebronam ir tikpat spēli uzvarošo vai rezultātu izlīdzinošo metienu cik MJ un Kobem kopā taisni Playoffos Tas tā Tas ir neliels mīts, ka LBJ nav ledus vēnās
Protams, kad viņš ar savu spəku un gaļu ieliek bumbu grozā, bet gad tas neizdodās metiens kluss ! Labi es zinu, ka arī Lebrons ir iemetis uzvaras metienus, bet tomēr tas nav tikai, kad ir palikušas pārs sekundes ir jābūt arī visu 4 puslaiku rezultatīvam! Poemēram vienā finālā ar Miami iemeta 8 punktus !

     [+] [-]

, 2018-12-31 13:49, pirms 5 gadiem
NBA God rakstīja: Protams, kad viņš ar savu spəku un gaļu ieliek bumbu grozā, bet gad tas neizdodās metiens kluss ! Labi es zinu, ka arī Lebrons ir iemetis uzvaras metienus, bet tomēr tas nav tikai, kad ir palikušas pārs sekundes ir jābūt arī visu 4 puslaiku rezultatīvam! Poemēram vienā finālā ar Miami iemeta 8 punktus !
Cik atceros LBJ ir visvairāk punkti 4. ceturtdaļā PO Tu brauc auzās.
1 2 3 4 119 komentāri