Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Autors: Matīss Kučinsks

"Nuggets" spēlētājs Porters izsaka konspirācijas teoriju par Covid19, sankcijas nesekos

"Nuggets" spēlētājs Porters izsaka konspirācijas teoriju par Covid19, sankcijas nesekos
Maikls Porters. Foto: AP / Scanpix

Nacionālās basketbola asociācijas (NBA) spēlētājs Maikls Porters vietnē "Snapchat" izteicis savu viedokli par globālo pandēmiju, kuru izraisījis vīruss Covid-19. Spēlētājs uzskata, ka vīruss ir radīts, lai ietekmētu pasauli un cilvēku skaitu tajā.

"Godīgi sakot, es uzskatu, ka koronavīruss ir radīts, lai mainītu kārtību pasaulē," Porters teica. "To izmanto kā rīku, lai kontrolētu cilvēku skaitu uz zemeslodes, lai kontrolētu pasauli." Spēlētājs gan neminēja konkrētus argumentus, lai pamatotu savu viedokli.

"Nuggets" jaunais spēlētājs arī izteica bažas par to, kas notiks, kad tiks oficiāli atklāta vakcīna: "Nekad neesmu bijis vakcinēts. Bail pat iedomāties, kas notiks, kad vakcīnu sāks pielietot. Cilvēkiem būs jāveic vakcīna, lai tie varētu ceļot. Tas varētu būt diezgan traki."

Komandas galvenais treneris Maikls Melons komentēja sava spēlētāja teikto: "Zinu to, ka komandas vadība ir runājusi ar Porteru par viņa komentāriem saistībā ar Covid-19. Spēlētājs saprot situāciju, bet mēs kā organizācija netaisāmies uzlikt viņam "uzpurni"."

"Ja kādam ir savs viedoklis par notiekošo, tad tā ir viņa brīva izvēle izteikt to sociālajos tīklos," Melons turpināja. "Tomēr centīsimies izglītot savus spēlētājus, lai viņiem rodas saprašana par to, ko viņi runā."

Porteru 2018. gada draftā ar 14. numuru draftēja Denveras "Nuggets". Pirmo sezonu spēlētājs izlaida traumas dēļ, bet šajā sezonā 21 gadu vecais spēlētājs vidēji guvis 7,5 punktus un savācis 4,1 atlēkušo bumbu.

Izmantotie resursi:
https://nba.nbcsports.com/2020/07/2...


, 2020-07-30 11:31, pirms 4 gadiem
Malacis džeks, pateica visu kā ir. Katrs loģiski domājošs cilvēks saprot, ka šitais viss ir speciāli taisīts. Šie laiki ir konkrēti Bībeliskie pēdējie laiki, tā kā metiet kaunu pie malas un sākat lasīt Bībeli un lūgt Dievu
, 2020-07-30 11:36, pirms 4 gadiem
Vēlviens šaurpierītis. Tā jau ir, ja ļoti ieliek sevi sportā, tad mācībām laika neatliek. Cobhamam diemžēl ne sporta karjera, ne smadzenes.
, 2020-07-30 11:57, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Vēlviens šaurpierītis. Tā jau ir, ja ļoti ieliek sevi sportā, tad mācībām laika neatliek. Cobhamam diemžēl ne sporta karjera, ne smadzenes.
Ģēnij, pasaki lūdzu, kāpēc visi, kam ir pozitivs tests, tiek saukti par slimiem,lai gan lielākajai daļai nav it ne viena simtoma? Kā var būt "slims" cilvēks un pats to vispār nekādīgi neizjust? Viss šis pasākums ir lieliski izgaismojis cilvēku grupas,kam var ieborēt jebko jeb citiem vārdiem sakot, aitu baru. Un apsveicu, Tu piederi šim baram!
, 2020-07-30 12:05, pirms 4 gadiem
basis89 rakstīja: Ģēnij, pasaki lūdzu, kāpēc visi, kam ir pozitivs tests, tiek saukti par slimiem,lai gan lielākajai daļai nav it ne viena simtoma? Kā var būt "slims" cilvēks un pats to vispār nekādīgi neizjust? Viss šis pasākums ir lieliski izgaismojis cilvēku grupas,kam var ieborēt jebko jeb citiem vārdiem sakot, aitu baru. Un apsveicu, Tu piederi šim baram!
Tas,ka tev nav simptomu nenozīmē,ka tu citus nevari inficēt
, 2020-07-30 12:08, pirms 4 gadiem
Bostonietis rakstīja: Tas,ka tev nav simptomu nenozīmē,ka tu citus nevari inficēt
Jautājums bija pavisam cits- kāpēc veselus cilvēkus grib nodēvēt par slimiem?
, 2020-07-30 12:14, pirms 4 gadiem
basis89 rakstīja: Ģēnij, pasaki lūdzu, kāpēc visi, kam ir pozitivs tests, tiek saukti par slimiem,lai gan lielākajai daļai nav it ne viena simtoma? Kā var būt "slims" cilvēks un pats to vispār nekādīgi neizjust? Viss šis pasākums ir lieliski izgaismojis cilvēku grupas,kam var ieborēt jebko jeb citiem vārdiem sakot, aitu baru. Un apsveicu, Tu piederi šim baram!
Es parasti pilnīgiem idiotiem neatbildu, bet izņēmuma kārtā tev atbildēšu. Es neesmu dakteris/virusologs, bet izglītotam cilvēkam tomēr vajadzētu saprast vismaz kaut kādus zinātniskus pamatprincipus. Asimptotiski vīrusa pārnēsētāji var tā vai tā inficēt citus cilvēkus un kāds ar vājāku imūnsistēmu vai jau pastāvošām medicīniskām problēmām var no šīs saslimšanas nokļūt smagā stāvoklī. Tas, ka lielākā daļa cilvēku pārslimo bez lielām problēmām, nenozīmē, ka mums vajadzētu aizmirst par cilvēkiem, kuriem tās problēmas var būt daudz lielākas. SKumji, ka tu tikai domā par sevi un tev ir nospļauties par citiem cilvēkiem, tai skaitā taviem vecākiem/vecvecākiem. Turklāt, nejau COVIDs ir vienīgais vīruss, kuršs uzreiz neizraisa k-kādas komplikācijas. Vienkārš piemērs ir Herpes vīruss, kurš arī tikai par sevi atgādina, kad ir novājināta imūnsistēma. Ja nemaldos tad gandrīz 2/3 no pasaules ir Herpes vīrusa pārnēsētāji, bet ne visi tagad staigā apkārt ar aukstumpumpām.

Mani ļoti interesē, kas tad man ir ieborēts? Tas, ka jāvelk maska, lai pasargātu citus cilvēkus? Man nav problēmu to masku uzvilkt un ja arī izrādīsies, ka maskas vilkšana ir/bija neefektīva, tad nekas slikts man nebūs noticis.
, 2020-07-30 12:19, pirms 4 gadiem
Un par to, ka šis pasākums ir izgaismojis idiotu baru, es pilnīgi piekrītu. Plakanās zemes un anti-vax biedrībās jau pieteicies?
, 2020-07-30 12:58, pirms 4 gadiem
varenais ekspert, tieši tā, tu esi sevi izgaismojis kā pilnīgu daunīti, kas skatās panorāmu, lasa delfus un tic visam, ko tev saka. Žēl, ka nespēj domāt ar savu galvu. Meee-eee-ee.
, 2020-07-30 13:15, pirms 4 gadiem
acido rakstīja: varenais ekspert, tieši tā, tu esi sevi izgaismojis kā pilnīgu daunīti, kas skatās panorāmu, lasa delfus un tic visam, ko tev saka. Žēl, ka nespēj domāt ar savu galvu. Meee-eee-ee.
Lūdzu atspēko manis iepriekš uzrakstīto. Es esmu vienmēr gatavs iemācīties ko jaunu.
, 2020-07-30 13:26, pirms 4 gadiem
Dārgais ekspert, neviens nestrīdās par vīrusa bīstamību, bet jautājums tev - kāpēc mērķtiecīgi jāaiztaisa ciet visas pasaules ekonomikas? Kāpēc tiek mākslīgi pietaisīta statistika? Kāpēc jātur tukšas slimnīcas ar neesošies pacientiem? Kāpēc lielai daļai miruši jāpiešuj covid nāves? Ja tas būtu vīruss no sikspārņiem, tad cita lieta. Bet tas ir mākslīgi veidots ar politisku mērķi. Mēs dzīvojam informācijas laikmetā, kad katrs var pārbaudīt informāciju un izdarīt secinājumus. Bet ja tikai lasa Cnn vai mūsu pārdevušos medijus, tad tiešām var ticēt da jeb kam
, 2020-07-30 13:32, pirms 4 gadiem
Persona A: COVID-19 radīts, lai kontrolētu cilvēku skaitu uz zemeslodes
Tā pati Persona A: COVID-19 ir nekaitīgs. Kādēļ visi šie ierobežojumi?

Pats sev piečurā acis, bet ir "gudro un loģiski domājošo" kārtā pašievietojies 🤦‍♂️
, 2020-07-30 13:35, pirms 4 gadiem
cobham rakstīja: Dārgais ekspert, neviens nestrīdās par vīrusa bīstamību, bet jautājums tev - kāpēc mērķtiecīgi jāaiztaisa ciet visas pasaules ekonomikas? Kāpēc tiek mākslīgi pietaisīta statistika? Kāpēc jātur tukšas slimnīcas ar neesošies pacientiem? Kāpēc lielai daļai miruši jāpiešuj covid nāves? Ja tas būtu vīruss no sikspārņiem, tad cita lieta. Bet tas ir mākslīgi veidots ar politisku mērķi. Mēs dzīvojam informācijas laikmetā, kad katrs var pārbaudīt informāciju un izdarīt secinājumus. Bet ja tikai lasa Cnn vai mūsu pārdevušos medijus, tad tiešām var ticēt da jeb kam
Dārgais cobham, jautājumi tev:
1) Kurš/-i mākslīgi "pietaisa statistiku"?
2) Nosauc tās slimnīcas ar "neesošiem pacientiem"
3) Kurās slimnīcās "piešuj covid nāves? Nosauc vismaz piecas, neprasu visu tavu garo sarakstu.
4) Kāpēc ar šo visu tavā rīcībā esošo informāciju un pierādījumiem neesi vērsies attiecīgos dienestos?
, 2020-07-30 13:36, pirms 4 gadiem
cobham rakstīja: Dārgais ekspert, neviens nestrīdās par vīrusa bīstamību, bet jautājums tev - kāpēc mērķtiecīgi jāaiztaisa ciet visas pasaules ekonomikas? Kāpēc tiek mākslīgi pietaisīta statistika? Kāpēc jātur tukšas slimnīcas ar neesošies pacientiem? Kāpēc lielai daļai miruši jāpiešuj covid nāves? Ja tas būtu vīruss no sikspārņiem, tad cita lieta. Bet tas ir mākslīgi veidots ar politisku mērķi. Mēs dzīvojam informācijas laikmetā, kad katrs var pārbaudīt informāciju un izdarīt secinājumus. Bet ja tikai lasa Cnn vai mūsu pārdevušos medijus, tad tiešām var ticēt da jeb kam
Tavi informācijas avoti pelna un konspirāciju teorijām tieši tāpat kā valdībām pietuvinātie mediji pelna uz konspirācijas teoriju kliedēšanu.
Klausīties var tikai kvalificētos mediķos un WHO, pašam to informāciju kritiski sagremojot.

Kad situācija ir sekojoša (aptuvens piemērs): memory water ražotājs, vai plastiskais ķirurgs sāk runāt par virusoloģiju un tas tiek uzskatīts par to īsto viedokli...
Nu tad pacepalm... Tu vnk esi idiots, ja uz to pavelcies.
, 2020-07-30 13:39, pirms 4 gadiem
Muļķi no gudra cilvēka atšķir pāris lietas. Un runas veids:.
1) gudrais uzklausa dažādus viedokļus un dedukcijas ceļā izvēlas atbilstošo un ticamo. Gudrais vienmēr gatavs mācīties un nekad nesteidzas sevi saukt par gudro.
2) muļķis pavelkas tieši uz konspirāciju teorijām. Jo tās ir interesantākas. Labāks sižets. Muļķim nevajag mācīties. Viņam arī neinteresē konspirāciju teoriju vājās puses. Viņam pietiek ar spēcīgajām. Muļķis jau pašnodēvējies par gudro.
, 2020-07-30 13:41, pirms 4 gadiem
Nelietotājs rakstīja: Dārgais cobham, jautājumi tev:
1) Kurš/-i mākslīgi "pietaisa statistiku"?
2) Nosauc tās slimnīcas ar "neesošiem pacientiem"
3) Kurās slimnīcās "piešuj covid nāves? Nosauc vismaz piecas, neprasu visu tavu garo sarakstu.
4) Kāpēc ar šo visu tavā rīcībā esošo informāciju un pierādījumiem neesi vērsies attiecīgos dienestos?
Konkrētas atbildes viņam nebūs ne uz vienu no šiek jautājumiem. To mēs abi saprotam.
, 2020-07-30 13:45, pirms 4 gadiem
DaMarcus rakstīja: Konkrētas atbildes viņam nebūs ne uz vienu no šiek jautājumiem. To mēs abi saprotam.
Es zinu. Tāpēc jau tas sarkastiskais pēdējais jautājums.
, 2020-07-30 13:49, pirms 4 gadiem
cobham rakstīja: Dārgais ekspert, neviens nestrīdās par vīrusa bīstamību, bet jautājums tev - kāpēc mērķtiecīgi jāaiztaisa ciet visas pasaules ekonomikas? Kāpēc tiek mākslīgi pietaisīta statistika? Kāpēc jātur tukšas slimnīcas ar neesošies pacientiem? Kāpēc lielai daļai miruši jāpiešuj covid nāves? Ja tas būtu vīruss no sikspārņiem, tad cita lieta. Bet tas ir mākslīgi veidots ar politisku mērķi. Mēs dzīvojam informācijas laikmetā, kad katrs var pārbaudīt informāciju un izdarīt secinājumus. Bet ja tikai lasa Cnn vai mūsu pārdevušos medijus, tad tiešām var ticēt da jeb kam
Biznesus bija jātaisa ciet, lai pasargātu cilvēkus. Tik nu tālu mēs esam atīstījušies, ka tomēr kaut kādas morāles normas un empātija mums kā sugai ir. Cilvēku dzīvības > nauda. Otrs iemesls - cilvēku idiotisms. Ar nelieliem ierobežojumiem varētu arī lielāko daļu turēt vaļā, bet cilvēkiem jau ir problēmas uzvilkt masku un ievērot tos 2m. Tad tie paši īpatņi sūdzās, ka liek lielākus ierobežojumus, jo viņa "augstībai" bija grūti ievērot mazus noteikumus.

2) Ja tu runā par iepriekš minētajiem asimptotiskajiem gadījumiem, tad es nepiekrītu, ka tā statistika ir mākslīga, jo tomeŗ tas ir inficēšanās gadījums. Turklāt, kā jau pats teici - liela daļai cilvēku kuriem nedaudz kakls pasāp nemaz neiet testēties un šie gadījumi statistikā neatspoguļojās. Tātad īstais skaitlis ir vēl lielāks.

Uz 3) un 4) es nevaru atbildēt, jo man nav tādas informācijas. Lūdzu padalies. Bet kāds vispār būtu iemesls šādi rīkoties? Kurš ir ieguvējs? Mums tik triviālas lietas cilvēce kopā nevar atrisināt un katra valsts strīdās par visiem niekiem pēc kārtas, bet šeit visa pasaule vienojās kopā, lai izveidotu mākslīgu vīrusu ar k-kādu mērķi?
, 2020-07-30 13:54, pirms 4 gadiem
Par cilvēkiem jau ir problēmas uzvilkt masku - bet vai zinājāt, ka nepareiza, kā arī nesterilu masku nēsāšana tieši vēl vairāk apdraud gan pašu, gan citus.
Un vismaz 90% no tiem, kas maskas lieto, to dara nevīžīgi, nesterilizējot maskas pirms katras nākamās uzlikšanas, kur nu vēl tā nevērība, ka runājot nomet masku uz kakla un pēc tam ar sūdainām, netīrām rokām atkal uzstūķē atpakaļ uz mutes. Ļoti daudz ļaužu uzliek tikai uz mutes, neaizsedzot degunu, kas ir galvenā atvere gaisa plūsmai starp atmosfēru un cilvēku.
Tā kā tas masku valkāšanas fenomens nav tā viennozīmīgi vērtējams, mēs vēl nezinām cik cilvēki ir inficējušies tādēļ, ka viņi nepareizi valkāja masku vai arī viņu tuvumā kāds nepareizi valkāja masku.
, 2020-07-30 14:10, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Biznesus bija jātaisa ciet, lai pasargātu cilvēkus. Tik nu tālu mēs esam atīstījušies, ka tomēr kaut kādas morāles normas un empātija mums kā sugai ir. Cilvēku dzīvības > nauda. Otrs iemesls - cilvēku idiotisms. Ar nelieliem ierobežojumiem varētu arī lielāko daļu turēt vaļā, bet cilvēkiem jau ir problēmas uzvilkt masku un ievērot tos 2m. Tad tie paši īpatņi sūdzās, ka liek lielākus ierobežojumus, jo viņa "augstībai" bija grūti ievērot mazus noteikumus.

2) Ja tu runā par iepriekš minētajiem asimptotiskajiem gadījumiem, tad es nepiekrītu, ka tā statistika ir mākslīga, jo tomeŗ tas ir inficēšanās gadījums. Turklāt, kā jau pats teici - liela daļai cilvēku kuriem nedaudz kakls pasāp nemaz neiet testēties un šie gadījumi statistikā neatspoguļojās. Tātad īstais skaitlis ir vēl lielāks.

Uz 3) un 4) es nevaru atbildēt, jo man nav tādas informācijas. Lūdzu padalies. Bet kāds vispār būtu iemesls šādi rīkoties? Kurš ir ieguvējs? Mums tik triviālas lietas cilvēce kopā nevar atrisināt un katra valsts strīdās par visiem niekiem pēc kārtas, bet šeit visa pasaule vienojās kopā, lai izveidotu mākslīgu vīrusu ar k-kādu mērķi?
2. Piedod, sasmējos. Kapēc, lai cilvēks ar sāpošu kaklu ietu taisīt testu? Vai parasta saaukstēšanās vairs nepastāv? Šajos drēgnajos laikapstākļos saaukstēties ir vienkārši.
Un ko tu teiksi oktobrī/novembrī, kad, tradicionāli, liela daļa valsts klepos un punķosies?
Sorry, šis viss ir nonācis līdz absurdam.
Es ļoti ceru, ka arī katrs parastās gripas gadijums tiks tik skrupulozi uzskaitīts kā Covid.
Nekas, pagaidi vakcīnu un tad varēsim redzēt jaunos miljonārus. Un tā vakcīna visticamāk nekam nederēs. Gluži kā gripas vakcīna, kuru katru gadu updeito. Nekas jau nestāv uz vietas.
, 2020-07-30 14:26, pirms 4 gadiem
cobham rakstīja: Dārgais ekspert, neviens nestrīdās par vīrusa bīstamību, bet jautājums tev - kāpēc mērķtiecīgi jāaiztaisa ciet visas pasaules ekonomikas? Kāpēc tiek mākslīgi pietaisīta statistika? Kāpēc jātur tukšas slimnīcas ar neesošies pacientiem? Kāpēc lielai daļai miruši jāpiešuj covid nāves? Ja tas būtu vīruss no sikspārņiem, tad cita lieta. Bet tas ir mākslīgi veidots ar politisku mērķi. Mēs dzīvojam informācijas laikmetā, kad katrs var pārbaudīt informāciju un izdarīt secinājumus. Bet ja tikai lasa Cnn vai mūsu pārdevušos medijus, tad tiešām var ticēt da jeb kam
Tāpēc, ka zinātne un medicīna joprojām īsti nezin, kas tas par zvēru COVID-19. Zinātne un medicīna līdz pat šai dienai nav pārliecināta, ka šis vīruss mutācijas rezultātā nevar iegūt daudz agresīvāku formu, nekā tas ir šobrīd.
Labāk sākotnēji mazliet pārspīlēt ar drošības pasākumiem, lai zinātne un medicīna var nonākt pie kāda vienota kopsaucēja, nekā pēc tam cīnīties ar daudz nopietnākām sekām.

Es domāju, ka nevajag meklēt karūsas dīķī, kurā tās nekad nav bijušas. Tas tā pārnestā nozīmē. Nav neviena reāla pierādījuma, ka COVID-19 ir mākslīgi radīts, un ir tikai sazvērniecisku teoriju radīti mīti un muļķības.
Pasaules zinātne un medicīna korona vīrusus pazīst jau no XX gs. 70-to gadu sākumu, jo iesnas arī izraisa korona vīrusa viena no formām,un tas ka ir notikusi šī vīrusa mutācija uz agresīvāku formu nav nekāds ārkārtējs notikums, jo tas tā ir noticis ar daudziem vīrusiem. Der atcerēties kaut vai ka arī gripas vīruss var atšķirties no gadu uz gada, un ko nodarīja gripas vīrus pirms 100 gadiem.
, 2020-07-30 14:34, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Lūdzu atspēko manis iepriekš uzrakstīto. Es esmu vienmēr gatavs iemācīties ko jaunu.
Panorāma!!! Tas ir tas atslēgas vārds, ar kuru izbeidzas praktiski visas diskusijas par šo tēmu

Ja par rakstā minētā čaļa viedokli, tad neko ārkārtīgi ekstrēmu un neiespējamu (aka 'plakanā zeme') jau viņš nepateica, teorētiski jau viss kas ir iespējams, protams, ja sāk iedziļināties un analizēt, tad rodas dažādi jautājumi, galvenais no tiem - kam tieši tas ir izdevīgi? Jo no šā brīža situācijas tā globāli neiegūst neviens, tā pati naftas industrija, kas ir viens no galvenajiem spēlētājiem pasaules politiskajā un ekonomiskajā spēlē ir piedzīvojusi tādu recesiju un problēmas, kā vēl nekad vēsturē, tā pat visa veida ražošana utt. Respektīvi, visi lielie onkuļi, kas bīda tās šaha figūras, ir zaudētājos. Vienīgais lielais ieguvējs, ko es redzu, ir vide jeb planētas ekosistēma. Pilnīgi pieļauju, ka netrūkst pietiekami ekstrēmu organizāciju, kas būtu daudz ko gatavas darīt, lai mainītu esošo lietu kārtību, tā teikt, patetinatu cilvēku rindas, kas patiešām arī ir bezjega savairojušās (nāk uzreiz prātā filma "12 monkeys" ), bet nu, tad uzreiz rodas jautājums par finsejumiem utt, jo šādi 'projektiņi' lēti nevarētu būt.

Kas attiecas uz cilvēku kontroli, tad ir daudz vieglāki veidi kā to panākt - google, bankas, sociālie tīkli utt. utjp. Globāla ekonomiskā krīze, kurā visai smagi cieš paši kontrolētāji, nešķiet īpaši gudrs plāns

Lai vai kā, mans personīgais ieteikums visiem, gan tiem, kas skatās panorāmu, gan tiem, kas skatās youtube, un arī tiem, kas lasa tikai objektīvo informāciju informāciju internetā, kuru ir rakstījuši cilvēki ar tīru sirdi un nestrādā pilnīgi neviena labā, uzsverot jebkuru teoriju, tā kritiski izsveriet, kam tieši tas būtu izdevīgi un cik lielu labumu tas dotu, ņemot vērā, cik teiksim sarežģīts un dārgs process būtu rādīt konkrēto situāciju.
, 2020-07-30 14:34, pirms 4 gadiem
Nelietotājs rakstīja: Dārgais cobham, jautājumi tev:
1) Kurš/-i mākslīgi "pietaisa statistiku"?
2) Nosauc tās slimnīcas ar "neesošiem pacientiem"
3) Kurās slimnīcās "piešuj covid nāves? Nosauc vismaz piecas, neprasu visu tavu garo sarakstu.
4) Kāpēc ar šo visu tavā rīcībā esošo informāciju un pierādījumiem neesi vērsies attiecīgos dienestos?
Vispār jau ir valstis, kuras manipulē uz velna paraušanu ar statistiku. Tās pašas valstis, kuras pat to īpaši neslēpj, kā Brazīlija, Baltkrievija utt.
Ar to statistiku ir ļoti interesanti. Piemēram, ja mans puika, jauns čalis 23 gadi, pazvana UK uz norādīto info tālruni, un pasaka, ka ir aizdomas, ka ir saslimis ar COVID-19, tad viņam pasaka, ja paliek galīgi sūdīgi, tad lai zvana vēlreiz. Tas nozīmē ko, ja pat manam puikam bija tas vīruss, un viņš salīdzinoši viegli pārslimoja atrodoties divas nedēļas karantīnā mājā, tad nekādās statistikas anālēs viņš neparādās, jo tests uz vīrusu nebija.
Un cik zinu, tad tā tas ir gana daudzās valstīs. Statistika veidojas no reāli testētiem cilvēkiem.
, 2020-07-30 14:36, pirms 4 gadiem
Šis ir tomēr ir labākais: "Nekad neesmu bijis vakcinēts. Bail pat iedomāties, kas notiks, kad vakcīnu sāks pielietot."
Maskas novērš vīrusa izplatīšanos, ja ir uz slimajiem. Uz veseliem tām nav nekādas nozīmes. Var likt valkāt visiem, ja ir daudz inficēto un nezina, kurš infucējies un kurš nav. Latvijā pie zemās incidences maskas likšana rada aizdomas, ka inficējies cilvēks iznācis no izolācijas.
, 2020-07-30 14:39, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Panorāma!!! Tas ir tas atslēgas vārds, ar kuru izbeidzas praktiski visas diskusijas par šo tēmu

Ja par rakstā minētā čaļa viedokli, tad neko ārkārtīgi ekstrēmu un neiespējamu (aka 'plakanā zeme') jau viņš nepateica, teorētiski jau viss kas ir iespējams, protams, ja sāk iedziļināties un analizēt, tad rodas dažādi jautājumi, galvenais no tiem - kam tieši tas ir izdevīgi? Jo no šā brīža situācijas tā globāli neiegūst neviens, tā pati naftas industrija, kas ir viens no galvenajiem spēlētājiem pasaules politiskajā un ekonomiskajā spēlē ir piedzīvojusi tādu recesiju un problēmas, kā vēl nekad vēsturē, tā pat visa veida ražošana utt. Respektīvi, visi lielie onkuļi, kas bīda tās šaha figūras, ir zaudētājos. Vienīgais lielais ieguvējs, ko es redzu, ir vide jeb planētas ekosistēma. Pilnīgi pieļauju, ka netrūkst pietiekami ekstrēmu organizāciju, kas būtu daudz ko gatavas darīt, lai mainītu esošo lietu kārtību, tā teikt, patetinatu cilvēku rindas, kas patiešām arī ir bezjega savairojušās (nāk uzreiz prātā filma "12 monkeys" ), bet nu, tad uzreiz rodas jautājums par finsejumiem utt, jo šādi 'projektiņi' lēti nevarētu būt.

Kas attiecas uz cilvēku kontroli, tad ir daudz vieglāki veidi kā to panākt - google, bankas, sociālie tīkli utt. utjp. Globāla ekonomiskā krīze, kurā visai smagi cieš paši kontrolētāji, nešķiet īpaši gudrs plāns

Lai vai kā, mans personīgais ieteikums visiem, gan tiem, kas skatās panorāmu, gan tiem, kas skatās youtube, un arī tiem, kas lasa tikai objektīvo informāciju informāciju internetā, kuru ir rakstījuši cilvēki ar tīru sirdi un nestrādā pilnīgi neviena labā, uzsverot jebkuru teoriju, tā kritiski izsveriet, kam tieši tas būtu izdevīgi un cik lielu labumu tas dotu, ņemot vērā, cik teiksim sarežģīts un dārgs process būtu rādīt konkrēto situāciju.
Panorama, tāpat kā jebkurš informācijas raidījums, liek cilvēkam ieklausīties un domāt līdz, un nevis tupa ar atvērtu muti skatīties sižetu dalībniekiem mutē.
, 2020-07-30 15:35, pirms 4 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: 2. Piedod, sasmējos. Kapēc, lai cilvēks ar sāpošu kaklu ietu taisīt testu? Vai parasta saaukstēšanās vairs nepastāv? Šajos drēgnajos laikapstākļos saaukstēties ir vienkārši.
Un ko tu teiksi oktobrī/novembrī, kad, tradicionāli, liela daļa valsts klepos un punķosies?
Sorry, šis viss ir nonācis līdz absurdam.
Es ļoti ceru, ka arī katrs parastās gripas gadijums tiks tik skrupulozi uzskaitīts kā Covid.
Nekas, pagaidi vakcīnu un tad varēsim redzēt jaunos miljonārus. Un tā vakcīna visticamāk nekam nederēs. Gluži kā gripas vakcīna, kuru katru gadu updeito. Nekas jau nestāv uz vietas.
2. Kur es teicu, ka jāiet taisīt? Izvelk vienu teikumu no visa blāķa un vēlpietam nepareizi viņu uztver, un tad domā, ka redz visu atspēkojis.... Es tikai teicu, ka patiesais saslimušo skaits ir lielāks, jo asimptotiskie vai viegli saslimušie, kuri nepārbaudās neparādās statistikā. Es nekur neteicu, ka visi klepojošie ir kovidnieki....

Gripa nav tik lipīga un nāvejoša.

Lūdzu, taisi savu vakcīnu un kļūsti par miljardieri. Farmācijas BIZNESS iegulda ahujenno naudu medikamentu izpētē, tādējādi loģiski, ka viņi nevar tirgor zāles par pašizmaksu. Tas, ka gripas vakcīna ir jāapdeito ,jo gripa mutē, tas nozīmē, ka vispār nevajag tādu vakcīnu? Labāk atgriezties viduslaikos bez medicīnas, kur iegriežot īkšķī cilvēks varēja nosprāgt?
, 2020-07-30 15:35, pirms 4 gadiem
Nelietotājs rakstīja: Dārgais cobham, jautājumi tev:
1) Kurš/-i mākslīgi "pietaisa statistiku"?
2) Nosauc tās slimnīcas ar "neesošiem pacientiem"
3) Kurās slimnīcās "piešuj covid nāves? Nosauc vismaz piecas, neprasu visu tavu garo sarakstu.
4) Kāpēc ar šo visu tavā rīcībā esošo informāciju un pierādījumiem neesi vērsies attiecīgos dienestos?
1) Kas tev tieši dod pārliecību par objektīvu statistiku? Vai personīgi zini kaut vienu ar COVID saslimušo, kuram ir redzami simptomi?
2) Lūdzu parādi man to slimnīcu, kurā reāli ir kaut viens no tiem saslimušajiem, ko katru dienu radio ziņo, ka ārstējas stacionārā - gribu redzēt reālu pacientu ar reāliem simptomiem.
3) LV esot 31 mirušais no COVID - pilnīgi visiem ir bijušas dažādas citas saslimšanas. Neviens nav miris tikai no COVID - bišku dīvaini...
4) Stulbs jautājums, jo nevar pierādīt to kā nav. Tāpat kā neviens nepiesakās pierādīt pretējo...
, 2020-07-30 15:37, pirms 4 gadiem
Skudriniekss rakstīja: Par cilvēkiem jau ir problēmas uzvilkt masku - bet vai zinājāt, ka nepareiza, kā arī nesterilu masku nēsāšana tieši vēl vairāk apdraud gan pašu, gan citus.
Un vismaz 90% no tiem, kas maskas lieto, to dara nevīžīgi, nesterilizējot maskas pirms katras nākamās uzlikšanas, kur nu vēl tā nevērība, ka runājot nomet masku uz kakla un pēc tam ar sūdainām, netīrām rokām atkal uzstūķē atpakaļ uz mutes. Ļoti daudz ļaužu uzliek tikai uz mutes, neaizsedzot degunu, kas ir galvenā atvere gaisa plūsmai starp atmosfēru un cilvēku.
Tā kā tas masku valkāšanas fenomens nav tā viennozīmīgi vērtējams, mēs vēl nezinām cik cilvēki ir inficējušies tādēļ, ka viņi nepareizi valkāja masku vai arī viņu tuvumā kāds nepareizi valkāja masku.
Ja tev ir dati, lūdzu padalies. Nenoliedzu, ka napareiza maskas valkāšana var tieši dot pretēju rezultātu. BET, kurš pie tā ir vainīgs? Maska vai idiots (lasi- cilvēks)? Piekrītu, ka jāizglīto cilvēki kā pareizi lietot maskas un iespējams valstij būtu jānodrošina k-kāda finansiāla palīdzība iegādāties maskas. Savādāk vienreizlietojamās maskas vidējam latvietim sanāk par šerpu...
, 2020-07-30 15:38, pirms 4 gadiem
maiznieks rakstīja: 1) Kas tev tieši dod pārliecību par objektīvu statistiku? Vai personīgi zini kaut vienu ar COVID saslimušo, kuram ir redzami simptomi?
2) Lūdzu parādi man to slimnīcu, kurā reāli ir kaut viens no tiem saslimušajiem, ko katru dienu radio ziņo, ka ārstējas stacionārā - gribu redzēt reālu pacientu ar reāliem simptomiem.
3) LV esot 31 mirušais no COVID - pilnīgi visiem ir bijušas dažādas citas saslimšanas. Neviens nav miris tikai no COVID - bišku dīvaini...
4) Stulbs jautājums, jo nevar pierādīt to kā nav. Tāpat kā neviens nepiesakās pierādīt pretējo...
Personīgi zināt/nezināt kādu nenozīmē pierādīt/noliegt kaut ko. Un neviens nesaka, ka cilvēki mirst no covid, bet gan tieši no komplikācijām. Tu esi bišķu dīvains.
, 2020-07-30 15:47, pirms 4 gadiem
maiznieks rakstīja: 1) Kas tev tieši dod pārliecību par objektīvu statistiku? Vai personīgi zini kaut vienu ar COVID saslimušo, kuram ir redzami simptomi?
2) Lūdzu parādi man to slimnīcu, kurā reāli ir kaut viens no tiem saslimušajiem, ko katru dienu radio ziņo, ka ārstējas stacionārā - gribu redzēt reālu pacientu ar reāliem simptomiem.
3) LV esot 31 mirušais no COVID - pilnīgi visiem ir bijušas dažādas citas saslimšanas. Neviens nav miris tikai no COVID - bišku dīvaini...
4) Stulbs jautājums, jo nevar pierādīt to kā nav. Tāpat kā neviens nepiesakās pierādīt pretējo...
1. Zinu. Pareizāk, zināju... R.I.P.
2. Es nestrādāju slimnīcā un, tpu tpu, nav arī bijis vajadzības tur atrasties pēdējo gadu laikā. Tāpēc arī neizsaku dzelžainus apgalvojumus.
3. Nē, nav dīvaini. Cilvēki ar hroniskām saslimšanām ir visapdraudētākie. Otrkārt, NE visi. Man zināmais (1.punkts), kā reiz, nebija ar hroniskām saslimšanām.
4. Kāpēc stulbs? Cilvēks izteica savas domas apgalvojuma formā. Pieļāvu, ka tātad viņam ir kāda man nezināma/pierādāma informācija.
, 2020-07-30 15:48, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: 2. Kur es teicu, ka jāiet taisīt? Izvelk vienu teikumu no visa blāķa un vēlpietam nepareizi viņu uztver, un tad domā, ka redz visu atspēkojis.... Es tikai teicu, ka patiesais saslimušo skaits ir lielāks, jo asimptotiskie vai viegli saslimušie, kuri nepārbaudās neparādās statistikā. Es nekur neteicu, ka visi klepojošie ir kovidnieki....

Gripa nav tik lipīga un nāvejoša.

Lūdzu, taisi savu vakcīnu un kļūsti par miljardieri. Farmācijas BIZNESS iegulda ahujenno naudu medikamentu izpētē, tādējādi loģiski, ka viņi nevar tirgor zāles par pašizmaksu. Tas, ka gripas vakcīna ir jāapdeito ,jo gripa mutē, tas nozīmē, ka vispār nevajag tādu vakcīnu? Labāk atgriezties viduslaikos bez medicīnas, kur iegriežot īkšķī cilvēks varēja nosprāgt?
Nu nav nekāda potenciāli lielāka saslimušo skaita.
Nav neviens teicis, ka ar to vakcīnu būs labāk. Vēl jau viņai var nākt komplektā visādas blaknes.
Es, personīgi, pret gripu neesmu ne reizi mūžā vakcinējies. Un dzīvs esmu joprojām.
, 2020-07-30 15:49, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Personīgi zināt/nezināt kādu nenozīmē pierādīt/noliegt kaut ko. Un neviens nesaka, ka cilvēki mirst no covid, bet gan tieši no komplikācijām. Tu esi bišķu dīvains.
Šis jau līdzinās holokausta noliedzēju kustībai.
Tīri idejiski.

Neesmu personīgi redzējis - tātad nav
, 2020-07-30 15:49, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vispār jau ir valstis, kuras manipulē uz velna paraušanu ar statistiku. Tās pašas valstis, kuras pat to īpaši neslēpj, kā Brazīlija, Baltkrievija utt.
Ar to statistiku ir ļoti interesanti. Piemēram, ja mans puika, jauns čalis 23 gadi, pazvana UK uz norādīto info tālruni, un pasaka, ka ir aizdomas, ka ir saslimis ar COVID-19, tad viņam pasaka, ja paliek galīgi sūdīgi, tad lai zvana vēlreiz. Tas nozīmē ko, ja pat manam puikam bija tas vīruss, un viņš salīdzinoši viegli pārslimoja atrodoties divas nedēļas karantīnā mājā, tad nekādās statistikas anālēs viņš neparādās, jo tests uz vīrusu nebija.
Un cik zinu, tad tā tas ir gana daudzās valstīs. Statistika veidojas no reāli testētiem cilvēkiem.
Tas pats arī Šveicē bija. No sākuma testēja visus, beigās testēja tikai tos, kam bja smagi simptomi, jo bija pārāk daudz iespējamo gadījumu. Ja bija viegli simptomi tad vajadzēja vienkārši pašam mājās pašizolēties. Tagad, kad gadījumu skaits bija palicis mazāks, atkal testēja visus.
, 2020-07-30 15:51, pirms 4 gadiem
Nelietotājs rakstīja: 1. Zinu. Pareizāk, zināju... R.I.P.
2. Es nestrādāju slimnīcā un, tpu tpu, nav arī bijis vajadzības tur atrasties pēdējo gadu laikā. Tāpēc arī neizsaku dzelžainus apgalvojumus.
3. Nē, nav dīvaini. Cilvēki ar hroniskām saslimšanām ir visapdraudētākie. Otrkārt, NE visi. Man zināmais (1.punkts), kā reiz, nebija ar hroniskām saslimšanām.
4. Kāpēc stulbs? Cilvēks izteica savas domas apgalvojuma formā. Pieļāvu, ka tātad viņam ir kāda man nezināma/pierādāma informācija.
1. Esi pārliecināts, ka zināji tā cilvēka visas saslimšanas? Tiešām viņš tev tā uzticējās? Jo varbūt bija kas tāds ko nezināji.
, 2020-07-30 15:52, pirms 4 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Nu nav nekāda potenciāli lielāka saslimušo skaita.
Nav neviens teicis, ka ar to vakcīnu būs labāk. Vēl jau viņai var nākt komplektā visādas blaknes.
Es, personīgi, pret gripu neesmu ne reizi mūžā vakcinējies. Un dzīvs esmu joprojām.
Kāpēc nav? Kāds tev ir arguments? Izlasi, ko Ivars un es rakstīju par UK un Šveici.

Par vakcīnu taisnība, neviens neapgalvo, ka tā būs 100% droša un iedarbīga. Bet zinātne cenšas cik vien iespējams to izgatavot pēc iespējas labāku. Ja vakcīna labāk strādās - vairāk cilvēku gribēs viņu pirkt = lielāki ieņēmumi.

Es arī nē, bet es tev 2x uzsveru, ka gripa nav tik lipīga un nāvējoša. Ar to visu, no gripas komplikācijām USA mirst pāris desmit tūkstoši cilvēku.
, 2020-07-30 15:53, pirms 4 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: 1. Esi pārliecināts, ka zināji tā cilvēka visas saslimšanas? Tiešām viņš tev tā uzticējās? Jo varbūt bija kas tāds ko nezināji.
TU ĀMUR, ne jau no kovida mirst, bet no komplikācijām. Imūnsistēma tiek novājināta cīņā pret vīrusu un tādējādi citas slimības var ņemt virsroku...
Džimijs Batlers. Foto: Getty Images via AFP/Scanpix
4

Pārspēlē savainojumu guvušais Batlers nevarēs doties laukumā vairākas nedēļas

Nacionālās basketbola asociācijas (NBA) klubs Maiami "Heat" uz vairākām nedēļām zaudējis savu līderi Džimiju Batleru, kurš duelī pret Filadelfijas "76ers" savainoja labās kājas ceļgala mediālo saiti.
Žoels Embīds un Džimijs Batlers. Foto: USA Sports Today/Scanpix
13

"76ers" trillerī nodrošina tikšanos ar "Knicks", Porziņģim pretī stāsies "Heat" vai "Bulls"

Nacionālajā basketbola asociācijā (NBA) aizvadītas divas Austrumu konferences play-in spēles. Pirmajā no tām uzvarēja Filadelfijas "76ers", kas ar 105:104 pārspēja Maiami "Heat", tādējādi nodrošinot septīto vietu konferencē, savukārt par astoto vietu konferencē spēkosies otrā play-in pāra uzvarētāja Čikāgas "Bulls un Maiami "Heat".
Džontejs Porters (vidū). Foto: SIPA/Scanpix
14

Spēlmanis Porters saņem mūža diskvalifikāciju no NBA

Nacionālā basketbola asociācija (NBA) paziņojusi par mūža diskvalifikācijas piespriešanu Toronto "Raptors" uzbrucējam Džontejam Porteram, kurš izdarījis likmes totalizatoros un nelegāli ietekmējis spēļu gaitu.