Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Šķiras ''Bulls'' un galvenā trenera Tibodo ceļi

Krišs Upenieks

Šķiras ''Bulls'' un galvenā trenera Tibodo ceļi
Toms Tibodē
Foto: AP/Scanpix

Nacionālās basketbola asociācijas (NBA) kluba Čikāgas ''Bulls'' vadībā paziņojusi, ka neturpinās sadarbību ar galveno treneri Tomu Tibodo, kurš ar komandu strādājis pēdējos piecus gadus. Ģenerālmenedžeris Gers Formens sacījis, ka pēc ilgākas sadarbības šis bijis brīdis, kad komandā ir vajadzīgas pārmaiņas.

Toma Tibodo vadībā ''Bulls'' piecu gadu laikā sasniedza pozitīvo uzvarēto un zaudēto spēļu bilanci - 255 pret 139, kas procentuāli dod Tibodē 64,7 % panākumu ar Čikāgas komandu. Šāds rādītājs trenerim ļauj ierindoties starp labākajiem septiņiem treneriem, kuri līgā ir aizvadījuši vismaz 200 spēles. Toms pirmajos divos gados ar komandu uzvarēja regulārajā turnīrā, bet 2011. gadā ieguva arī labākā trenera balvu. Tas notika vienā gadā ar Derika Rouza iegūto MVP balvu.

Šajā sezonā ''Bulls'' izslēgšanas turnīra pirmajā kārtā apspēlēja Milvokī ''Bucks'', bet turpinājumā piekāpās topošajiem finālistiem Klīvlendas ''Cavaliers''. ''Kad visi strādā viena mērķa labad, komandas uzticība aug un tā kopīgi var attīstīties. Diemžēl šajā ziņā ir notikušas izmaņas. Komanda pēdējos gados spēlē labā līmenī, kas visiem palīdzēja būt vienotiem,'' situāciju komentēja ''Bulls'' vadītājs Džerijs Reinsdorfs.

Kluba ģenerālmenedžeris Gers Formens piekritis, ka ir pienācis brīdis veikt trenera maiņu: ''Kad Toms Tibodo klubā nonāca pirms pieciem gadiem, viņš bija īstā izvēle kluba sistēmai. Un pēdējos piecos gados ar Tomu esam sasnieguši arī zināmus panākumus. Bet, ja mēs skatāmies nākotnes virzienā un domājam, kā komanda turpmāk varētu attīstīties, uzskatām, ka šīs ir brīdis, kad ir vajadzīgas pārmaiņas.''

Izmantotie resursi:
NBA.com

1 2 46 komentāri

  +1 [+] [-]

, 2015-05-29 09:36, pirms 9 gadiem
Labi, ka bulls neizdarīja taa kaa cilvēki runāja- ar šo lēmumu nogaidīt līdz mirklim kad visas vakantas treneru pozīcijas ir aizņemtas.
Nu ko, iespejams, ka Pelicans, jo Magic, izskatās, ka ir ieciklejusies jau uz Skiles, Nuggets viņš vnk neder. Es pieļauju, ka viņš šosezon varētu arī netrennet.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-29 09:41, pirms 9 gadiem
matiss24 rakstīja: Labi, ka bulls neizdarīja taa kaa cilvēki runāja- ar šo lēmumu nogaidīt līdz mirklim kad visas vakantas treneru pozīcijas ir aizņemtas.
Nu ko, iespejams, ka Pelicans, jo Magic, izskatās, ka ir ieciklejusies jau uz Skiles, Nuggets viņš vnk neder. Es pieļauju, ka viņš šosezon varētu arī netrennet.
Pelicans Gandiju grib.
Kas atiecas uz CHI.Ko vieta nemt? Bruksu vai?

  -1 [+] [-]

, 2015-05-29 09:46, pirms 9 gadiem
Bostonietis rakstīja: Pelicans Gandiju grib.
Kas atiecas uz CHI.Ko vieta nemt? Bruksu vai?
Varbūt GSW iedvesmoti paņems kādu zināmu figūru, bet bez pieredzes galvenā trennera amatā

  +1 [+] [-]

, 2015-05-29 09:51, pirms 9 gadiem
Bostonietis rakstīja: Pelicans Gandiju grib.
Kas atiecas uz CHI.Ko vieta nemt? Bruksu vai?
Jaa tikko izlasīju, ka arī par Džentriju runā.. Tad jau buus season off.
Nu ir jau varianti- piemēram D'antoni. bet jāsaka, ka varētu turpināties pēdējo gadu trends- dot iespēju jauniem treneriem

  -1 [+] [-]

, 2015-05-29 10:02, pirms 9 gadiem
matiss24 rakstīja: Jaa tikko izlasīju, ka arī par Džentriju runā.. Tad jau buus season off.
Nu ir jau varianti- piemēram D'antoni. bet jāsaka, ka varētu turpināties pēdējo gadu trends- dot iespēju jauniem treneriem
Antonu ka treneri? Paldies nee
VIspar pedejie rookie treneri strada pat loti oke.
Stivens(BOS) Kers(GSW) un Kids.Blatu nevelos te likt tikai LBJ del vins ir tur kur tgd atrodas.

  +2 [+] [-]

, 2015-05-29 10:24, pirms 9 gadiem
Iespējams, ka Tibodo tiešām bija sevi izsmēlis pie Bulls stūres, bet nu ar tik traumatisku komandu grūti sasniegt rezultātu (titulu). Tomēr pastāv jautājums vai pie spēlētāju traumām nav vainojamas (arī) Tibodo uzliktās slodzes, jo nav noslēpums, ka savus labākos spēlētājus viņš izmanto maksimāli un vēl nedaudz.
Labs vai slikts gājiens no Bulls puses, to rādīs laiks un, protams, arī tas ko paņems (dabūs) vietā. Ja OKC Bruksu, tad nedomāju, ka būs rezultātu uzlabošanās.

  -1 [+] [-]

, 2015-05-29 10:27, pirms 9 gadiem
Bostonietis rakstīja: Antonu ka treneri? Paldies nee
VIspar pedejie rookie treneri strada pat loti oke.
Stivens(BOS) Kers(GSW) un Kids.Blatu nevelos te likt tikai LBJ del vins ir tur kur tgd atrodas.
Kopš viņš bija pie manu LAL stūres, tikai varubpar viņu pasmieties.
Blats jau LBJ asistents.

  +3 [+] [-]

, 2015-05-29 10:28, pirms 9 gadiem
Jaanjem Mazurs vietaa! LBLaa sevi ir pieraadiijis, jaasper naakamais solis.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-29 10:28, pirms 9 gadiem
Bostonietis rakstīja: Antonu ka treneri? Paldies nee
VIspar pedejie rookie treneri strada pat loti oke.
Stivens(BOS) Kers(GSW) un Kids.Blatu nevelos te likt tikai LBJ del vins ir tur kur tgd atrodas.
Par Blatu piekritīšu, viņa rezultāti ļoti lielā mērā sasniegti pateicoties Džeimsam, bet arī Kera rezultāti ir pateicoties lieliskai komandai. Savukārt Stīvens un Kids (nedaudz mazākā mērā) ar savām komandu ir sasnieguši neprognozētus augstumus.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-29 10:28, pirms 9 gadiem
Pagaidām reālākais variants esot Hoidbergs, bijušais basketbolists, kurš šobrīd koledžā trenē. Minesota arī uz viņu acis metot, bet kkā neticu, ka Saunders pametīs krēslu pēc vienas sezonas.

Tibido labākais variants būtu Pelicans, bet tie skatās uz Džentriju. Tad jau redzēs, kas notiks.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-29 10:30, pirms 9 gadiem
Un kers neatrodas tur kur ir dēļ splash bros??? Please.

Man liekas muļķīgs risinājums atlaižot Tibs. 47% no tā laika kad viņš vadīja bulls viņa komandā nebija Rose. Kas skaitās komandas līderis. Šogad kad komanda novākta tiešām laba un rose sāk atgūties paņem nomaina trenneri. Jokaini. Var jau būt ka tas ko mainīs bet ir arī jāsaprot risks ko uzņemas vadība.

Es ar saprotu ka Thibs arī plēsās ar augšgalu un lielākoties tas ir tapēc. Jo ar 60+% karjerā nev slikts rādītājs nevienam trennerim.

  +4 [+] [-]

, 2015-05-29 10:32, pirms 9 gadiem
RajonRondo rakstīja: Un kers neatrodas tur kur ir dēļ splash bros??? Please.


Man liekas muļķīgs risinājums atlaižot Tibs. 47% no tā laika kad viņš vadīja bulls viņa komandā nebija Rose. Kas skaitās komandas līderis. Šogad kad komanda novākta tiešām laba un rose sāk atgūties paņem nomaina trenneri. Jokaini. Var jau būt ka tas ko mainīs bet ir arī jāsaprot risks ko uzņemas vadība.

Es ar saprotu ka Thibs arī plēsās ar augšgalu un lielākoties tas ir tapēc. Jo ar 60+% karjerā nev slikts rādītājs nevienam trennerim.
Jas, tas būtu tikai dēļ Karija un Tompsona, tad Džeksons pagājušajā gadā būtu ar to komandu finālā. Redzi Kers, redzēja Grīna potenciālu un nolika Lī uz soliņa, plus padarīja komandu par labāko aizsardzībā. Protams, spēlētāji arī savu darbu padarīja, bet teikt, ka Kers neko neizdarīja ir stulbi.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-29 10:34, pirms 9 gadiem
RajonRondo rakstīja: Un kers neatrodas tur kur ir dēļ splash bros??? Please.


Man liekas muļķīgs risinājums atlaižot Tibs. 47% no tā laika kad viņš vadīja bulls viņa komandā nebija Rose. Kas skaitās komandas līderis. Šogad kad komanda novākta tiešām laba un rose sāk atgūties paņem nomaina trenneri. Jokaini. Var jau būt ka tas ko mainīs bet ir arī jāsaprot risks ko uzņemas vadība.

Es ar saprotu ka Thibs arī plēsās ar augšgalu un lielākoties tas ir tapēc. Jo ar 60+% karjerā nev slikts rādītājs nevienam trennerim.
Tikai atšķirība tāda, ka keram taja komanda vēl ir teikšana un liela. Blatam jau no sezonas sakuma bija jāklausa lbj

  +1 [+] [-]

, 2015-05-29 10:48, pirms 9 gadiem
Ooopiits rakstīja: Jas, tas būtu tikai dēļ Karija un Tompsona, tad Džeksons pagājušajā gadā būtu ar to komandu finālā. Redzi Kers, redzēja Grīna potenciālu un nolika Lī uz soliņa, plus padarīja komandu par labāko aizsardzībā. Protams, spēlētāji arī savu darbu padarīja, bet teikt, ka Kers neko neizdarīja ir stulbi.
Piekrītu, ka Kera ietekme uz komandas rezultātiem ir lielāka nekā Blata, bet neuzskatu, ka Kers ir galvenais iemesls GSW rezultātiem. Manuprāt, galvenais iemesls ir spēlētāju progress. Tas, protams, ir no sērijas kā būtu, ja būtu, bet domāju, ka GSW rezultāti šogad nebūtu sliktāki arī ar Džeksonu priekšgalā.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-29 11:26, pirms 9 gadiem
Nejeega rakstīja: Iespējams, ka Tibodo tiešām bija sevi izsmēlis pie Bulls stūres, bet nu ar tik traumatisku komandu grūti sasniegt rezultātu (titulu). Tomēr pastāv jautājums vai pie spēlētāju traumām nav vainojamas (arī) Tibodo uzliktās slodzes, jo nav noslēpums, ka savus labākos spēlētājus viņš izmanto maksimāli un vēl nedaudz.
Labs vai slikts gājiens no Bulls puses, to rādīs laiks un, protams, arī tas ko paņems (dabūs) vietā. Ja OKC Bruksu, tad nedomāju, ka būs rezultātu uzlabošanās.
Nu patiesību sakot ir tā, ka Tibodo ir visvairāk vainojams pie traumatisma. Nu nevar likt līderiem katru spēli spēlēt pa 40 minūtēm, un cerēt, ka seku nebūs. Tieši tāpēc, piemēram Warriors vispār bez traumām spēlē. Kerrs ir atradis lielisku veidu kā sadalīt minūtes.

  +2 [+] [-]

, 2015-05-29 11:38, pirms 9 gadiem
valtcis rakstīja: Nu patiesību sakot ir tā, ka Tibodo ir visvairāk vainojams pie traumatisma. Nu nevar likt līderiem katru spēli spēlēt pa 40 minūtēm, un cerēt, ka seku nebūs. Tieši tāpēc, piemēram Warriors vispār bez traumām spēlē. Kerrs ir atradis lielisku veidu kā sadalīt minūtes.
Goldensteitā tur tā minūšu dalīšana vairāk gan bija dēļ tā, ka GSW bija pa +20 vadībā un līderi varēja nespēlēt pēdējā ceturtdaļā Tomēr kopumā jā, ļoti sabalansēts sastāvs, kur arī varēja mierīgi ar minūtēm variēt.

  +2 [+] [-]

, 2015-05-29 11:43, pirms 9 gadiem
Ooopiits rakstīja: Goldensteitā tur tā minūšu dalīšana vairāk gan bija dēļ tā, ka GSW bija pa +20 vadībā un līderi varēja nespēlēt pēdējā ceturtdaļā Tomēr kopumā jā, ļoti sabalansēts sastāvs, kur arī varēja mierīgi ar minūtēm variēt.
Jā, taisnība, bet arī tas ir Kerra nopelns, ka komandai bija +20 gandrīz katru spēli. Nenoliedzu spēlētāju kvalitāti, bet Kerra faktors ir milzīgs.
Un tie kas tur pirž, ka ar Džeksonu būtu tādi paši sasniegumi, tad fakts, ka pagājušā sezonā piecinieks Karijs-Tompsons-Bārnss-Grīns-Boguts laukumā nebija ne minūtes, tas jau par kaut ko liecina.

     [+] [-]

, 2015-05-29 11:53, pirms 9 gadiem
Valtci!!!

Man tev atgādinā un pārējiem arī ka biedriņš ar reiz bija ļoti perspektīvs tāpat kā lee. Un tas ka grīns ir ļoti progresējis diezvai ir kerr nopelns!!! Ja vien tu vari man pierādīt ka kerr ar viņu individuāli strādāja?? Ja nevari paklusē jo tur čaļi paši atsevišķi ar trennējas. Protams kerr bija tas kas iedeva iespēju grīnam. Bet tas nenozīmē ka kerr ir izcils trenneris jo viņam paveicās ka grīns izšāva. Un tad viņš arī sāka to izmantot.

  +2 [+] [-]

, 2015-05-29 11:58, pirms 9 gadiem
RajonRondo rakstīja: Valtci!!!

Man tev atgādinā un pārējiem arī ka biedriņš ar reiz bija ļoti perspektīvs tāpat kā lee. Un tas ka grīns ir ļoti progresējis diezvai ir kerr nopelns!!! Ja vien tu vari man pierādīt ka kerr ar viņu individuāli strādāja?? Ja nevari paklusē jo tur čaļi paši atsevišķi ar trennējas. Protams kerr bija tas kas iedeva iespēju grīnam. Bet tas nenozīmē ka kerr ir izcils trenneris jo viņam paveicās ka grīns izšāva. Un tad viņš arī sāka to izmantot.
Iemācies latviski rakstīt. Otrkārt, ja Grīns būtu atstāts uz soliņa nez vai viņam tas progress būtu bijis tik liels. Turklāt, kā jau Valtcis minēja pagājušajā sezonā šīs sezonas starta piecinieks ne minūti laukumā nepavadīja kopā, šosezon izcīnīja 60+ uzvaras un ir finālā, visticamāk paņems titulu. Ja ne treneris, tad, kurš cits izdomāja, ka tādam jābūt starta piecniekam? Nevar teikt, ka Kers ir izcils treneris, bet mācījies viņš ir no vislabākajiem, turklāt spēlējis ar vislabāko spēlētāju kopā. Treneris viņš ir ļoti labs, turklāt tā bija tikai pirmā sezona, viņš var vēl sevi pilnveidot.

  +2 [+] [-]

, 2015-05-29 12:21, pirms 9 gadiem
RajonRondo rakstīja: Valtci!!!

Man tev atgādinā un pārējiem arī ka biedriņš ar reiz bija ļoti perspektīvs tāpat kā lee. Un tas ka grīns ir ļoti progresējis diezvai ir kerr nopelns!!! Ja vien tu vari man pierādīt ka kerr ar viņu individuāli strādāja?? Ja nevari paklusē jo tur čaļi paši atsevišķi ar trennējas. Protams kerr bija tas kas iedeva iespēju grīnam. Bet tas nenozīmē ka kerr ir izcils trenneris jo viņam paveicās ka grīns izšāva. Un tad viņš arī sāka to izmantot.
Es nerunāju par to, ka Kerrs Grīnu izaudzināja! Es gluži vienkārši pastātu to, ka Džeksons šo starta piecinieku pat neiespēlēja kaut uz minūti. Tu laikam tikai māki interpretēt manis rakstīto, nevis izlasīt un saprast, ko esmu uzrakstījis.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-29 12:22, pirms 9 gadiem
Vispār jau Grīna ielikšana sākumsastāvā nav Kera nopelns. Tā nu vienkārši sanāca, ka Lī pēdējā pirmsezonas spēlē notraumējās un Dreimonds lieliski izmantoja doto iespēju.

  +3 [+] [-]

, 2015-05-29 12:23, pirms 9 gadiem
Nejeega rakstīja: Piekrītu, ka Kera ietekme uz komandas rezultātiem ir lielāka nekā Blata, bet neuzskatu, ka Kers ir galvenais iemesls GSW rezultātiem. Manuprāt, galvenais iemesls ir spēlētāju progress. Tas, protams, ir no sērijas kā būtu, ja būtu, bet domāju, ka GSW rezultāti šogad nebūtu sliktāki arī ar Džeksonu priekšgalā.
GSW rezultāti ir darbs.. Darbs un darbošanās komandas interesēs.. Lee pēc traumas tieši tapēc arī neatgriezās sākumsastāvā...
Kers veido sastāvus, viņš iespēlē grupas un kombinācijas... GSW sākumsastāvs kopā ir aizvadījuši vairāk kā 800 minūtes... Tas ir tāds Karijs trešo daļu no visa savas spēles laika pavada ar vieniem un tiem pašiem partneriem laukumā....
Un vēl vismaz divas grupas bija, kas kopā ir nospēlējušas ap 200 minūtēm...
Heat tāds laiks nav nevienam grupējumam...

Ar to vēlos pateikt, ka ne jau spēlētāji paši progresējot radīja situāciju, kurā viņi viens otru lasa kā dzejoļus... To izveidoja treneris ar uzticību un ētiku, veicinot vēlmi strādāt par savu biedru, cīnīties ar viņu kopā un iekļauties visu interesēs...

  +3 [+] [-]

, 2015-05-29 12:26, pirms 9 gadiem
gohardorgohome rakstīja: Vispār jau Grīna ielikšana sākumsastāvā nav Kera nopelns. Tā nu vienkārši sanāca, ka Lī pēdējā pirmsezonas spēlē notraumējās un Dreimonds lieliski izmantoja doto iespēju.
Kā tad nopelns ir double-double veci ar 15 miljonu līgumu nosēdināt uz beņķi?

  +2 [+] [-]

, 2015-05-29 12:28, pirms 9 gadiem
Raitcha rakstīja: Kā tad nopelns ir double-double veci ar 15 miljonu līgumu nosēdināt uz beņķi?
pluss motivēt viņu, ka tas ir komandas interesēs. Jo, ja Lī būtu apvainojies, GSW nebūtu tāda ķīmija. Fakts

  -2 [+] [-]

, 2015-05-29 14:13, pirms 9 gadiem
Bostonietis rakstīja: Antonu ka treneri? Paldies nee
VIspar pedejie rookie treneri strada pat loti oke.
Stivens(BOS) Kers(GSW) un Kids.Blatu nevelos te likt tikai LBJ del vins ir tur kur tgd atrodas.
Aha... tad jau Keru arī neliec sarakstā, jo tur taču vispār ir sezonas MVP un tikai tā dēļ Kers ir labs.

  -2 [+] [-]

, 2015-05-29 14:15, pirms 9 gadiem
RajonRondo rakstīja: Un kers neatrodas tur kur ir dēļ splash bros??? Please.


Man liekas muļķīgs risinājums atlaižot Tibs. 47% no tā laika kad viņš vadīja bulls viņa komandā nebija Rose. Kas skaitās komandas līderis. Šogad kad komanda novākta tiešām laba un rose sāk atgūties paņem nomaina trenneri. Jokaini. Var jau būt ka tas ko mainīs bet ir arī jāsaprot risks ko uzņemas vadība.

Es ar saprotu ka Thibs arī plēsās ar augšgalu un lielākoties tas ir tapēc. Jo ar 60+% karjerā nev slikts rādītājs nevienam trennerim.
Nu buļļi liekas ir MEM stadijā. Laba komanda, bet ne labākā. Un kaut kas ir jāmaina, jo labāk nepaliks. Stāvēs vnk uz vietas tāpat kā MEM, kas jau cik gadus ir kkāda top4 blice west, bet redz, ka LAC, SAS, GSW pāri netiek.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-29 14:22, pirms 9 gadiem
valtcis rakstīja: Es nerunāju par to, ka Kerrs Grīnu izaudzināja! Es gluži vienkārši pastātu to, ka Džeksons šo starta piecinieku pat neiespēlēja kaut uz minūti. Tu laikam tikai māki interpretēt manis rakstīto, nevis izlasīt un saprast, ko esmu uzrakstījis.
Neviens nekad neuzzinās vai gadījumā, ja Lī nebūtu notraumējies Grīns būtu ticis sākumsastāvā un tādējādi 'būtu radies tevis tik ļoti izceltais piecinieks. Nesaku, ka Kers ir slikts treneris tikai uzskatu, ka viņa nopelns komandas rezultātos ir nedaudz pārvērtēts. Tādēļ tādu jauno treneri kā Stīvens vērtēju augstāk.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-29 14:31, pirms 9 gadiem
Raitcha rakstīja: Kā tad nopelns ir double-double veci ar 15 miljonu līgumu nosēdināt uz beņķi?
Tas nav nopelns. Tā bija/ir vajadzība, jo Grīns Lī traumas laikā parādīja, ka spēj spēlēt daudz produktīvāk un tas nesa rezultātu. Pārējā komanda arī to saprot. to saprot arī pats Lī. Ja viņš sāktu kurnēt pārējie uzliktu viņam mīkstu un viņš būtu prom, jo neviens nevēlas sabojāt ieeļļotu mehānismu. Līdz ar to ir skaidrs, ka labāk ir upurēt status un minūtes, bet lielisku ar iespēju izcīnīt gredzenu nekā tikt patriektam no komandas.

  +2 [+] [-]

, 2015-05-29 14:34, pirms 9 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Nu buļļi liekas ir MEM stadijā. Laba komanda, bet ne labākā. Un kaut kas ir jāmaina, jo labāk nepaliks. Stāvēs vnk uz vietas tāpat kā MEM, kas jau cik gadus ir kkāda top4 blice west, bet redz, ka LAC, SAS, GSW pāri netiek.
Tava Lac jau ar nekur tālu nav tikusi. Tālāk par otro kārtu nekad netiek un tu liec viņus pie SAS un GSW!

  +1 [+] [-]

, 2015-05-29 15:58, pirms 9 gadiem
Raitcha rakstīja: Kā tad nopelns ir double-double veci ar 15 miljonu līgumu nosēdināt uz beņķi?
Runa ir par to, vai Kers atsēdinātu Lī, ja nebūtu traumas. Visticamāk Lī visu sezonu arī nospēlētu sākumsastāvā. Labi atceros, ka tika runāts, ka Grīnam kādu laiku būs viņš tikai jāaizstāj. Tikai neviens negaidīja tik labu sniegumu no Grīna. Arī komanda iesāka ļoti labi, tāpēc negribēja neko mainīt.

  -1 [+] [-]

, 2015-05-29 15:58, pirms 9 gadiem
chubaki rakstīja: Tava Lac jau ar nekur tālu nav tikusi. Tālāk par otro kārtu nekad netiek un tu liec viņus pie SAS un GSW!
Ej taču tu bezdēt. Es nosaucu pretinieku, kuriem viņi pēdējos trīs gadus zaudējuši, bet tev tikai kaut ko iesmirdēt.

  -1 [+] [-]

, 2015-05-29 16:00, pirms 9 gadiem
chubaki rakstīja: Tava Lac jau ar nekur tālu nav tikusi. Tālāk par otro kārtu nekad netiek un tu liec viņus pie SAS un GSW!
+ LAC vēl ir kur attīstīties, bet CHI un MEM ir sasnieguši max no esošā sastāva un trenera. LAC pag. sezon bija visi tie skandāli, šogad paši norakās pret HOU, tā kā vēl ir vieta attīstībai, ja kodols paliek nemainīgs.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-29 16:14, pirms 9 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: + LAC vēl ir kur attīstīties, bet CHI un MEM ir sasnieguši max no esošā sastāva un trenera. LAC pag. sezon bija visi tie skandāli, šogad paši norakās pret HOU, tā kā vēl ir vieta attīstībai, ja kodols paliek nemainīgs.
Domāju, ka Bulls šogad max nesasniedza. Cavs bez Lova un traumētu Irvingu noteikti bija ņemami, Hawks arī. Kā arī ar Warriors diez vai, bet, piemēram, ar LAC varētu par titulu cīnīties.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-29 16:20, pirms 9 gadiem
gohardorgohome rakstīja: Runa ir par to, vai Kers atsēdinātu Lī, ja nebūtu traumas. Visticamāk Lī visu sezonu arī nospēlētu sākumsastāvā. Labi atceros, ka tika runāts, ka Grīnam kādu laiku būs viņš tikai jāaizstāj. Tikai neviens negaidīja tik labu sniegumu no Grīna. Arī komanda iesāka ļoti labi, tāpēc negribēja neko mainīt.
Nu es neteiktu, ka par to ir runa, jo to nav iespējams uzzināt, kā būtu, ja būtu.
Bet ir tā, kā ir, princese un statistiķis, mūzīgi kurnošais par mazu spēles laiku utt. Lee.... Sēž un laukumā nāk kā 6-8 spēlētājs...
Un ne jau nu viņš pats pēkšņi pārdomāja dzīvi un bija gatavs upurēt savu devumu, statistiku, minūtes, lai kaut kāds tur grīns varētu iet sākumsastāvā...

  +1 [+] [-]

, 2015-05-29 16:22, pirms 9 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: + LAC vēl ir kur attīstīties, bet CHI un MEM ir sasnieguši max no esošā sastāva un trenera. LAC pag. sezon bija visi tie skandāli, šogad paši norakās pret HOU, tā kā vēl ir vieta attīstībai, ja kodols paliek nemainīgs.
kam tagad ir tās rozā brilles ? : D
1 2 46 komentāri