Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Makolums paliek Portlendā, nopelnīs 106 miljonus četros gados

Andrejs Siliņš

Makolums paliek Portlendā, nopelnīs 106 miljonus četros gados
Sīdžejs Makolums
Foto: AFP/Scanpix

Par pagājušās sezonas Nacionālās Basketbola Asociācijas (NBA) visvairāk progresējušo spēlētāju nosauktais Portlendas "Trail Blazers" aizsargs Sīdžejs Makolums parakstījis jaunu līgumu ar klubu, kas ļaus nākamo četru gadu laikā nopelnīt 106 miljonus dolāru.

24 gadus vecais Makolums NBA ienāca 2013. gadā, kad uzbrūkošo aizsargu ar 10. numuru pirmajā kārtā izvēlējās "Trail Blazers". Pirmās divas sezonas Makolumam izdevās viduvējas, taču pagājušajā sezonā spēlētājs atplauka, izmantojot situāciju, kad iepriekšējo gadu līderi komandu bija atstājuši.

193 centimetrus garais Makolums, kurš iepriekš bija vidēji guvis 6,1 punktu, jau 2015. gada izslēgšanas turnīrā rādīja pazīmes, kas ļāva prognozēt turpmāku attīstību, jo piecos mačos vidēji sameta 17 punktus un izcīnīja četras atlēkušās bumbas. Pagājušajās sezonas regulārajā turnīrā Makolumam jau vidēji 34,8 minūtēs gūti 20,8 punkti, 4,3 rezultatīvas piespēles, 3,2 atlēkušās bumbas un 1,2 pārtvertas bumbas. Savukārt 11 izslēgšanas turnīra mačos Makolumam 20,5 punkti, 3,6 bumbas un 3,3 piespēles.

Līdzšinējā karjerā Makolums bija nopelnījis nedaudz vairāk par 7,2 miljoniem dolāru, bet jaunais līgums ienesīs 106 miljonus dolāru nākamajos četros gados jeb vidēji 26,5 miljonus dolāru par sezonu. Tā ir maksimālā iespējamā summa Makolumam pēc trim līgā pavadītajām sezonām.

Starp citu, Makolumu varētu saukt arī par, iespējams, vienu no bagātākajiem žurnālistiem pasaulē. Proti, Līhai universitātē Makolums ieguva bakalaura grādu žurnālistikā un jau profesionāla spēlētāja karjeras laikā arī rakstījis "Sporting News", "Sports Illustrated", ESPN, Grantland.com, "Forbes" un citiem izdevumiem vai portāliem. Tāpat žurnālista Makoluma kontā arī intervija ar NBA komisāru Adamu SIlveru. Intervija angļu valodā lasāma šeit: CJ sits down with the commish « NBA.com...

Makoluma vecākais brālis Eriks aizvadītajā sezonā Stambulas "Galatasarayu" sastāvā kļuva par ULEB Eiropas kausa čempionu un vērtīgāko turnīra spēlētāju jeb MVP.

Izmantotie resursi:
Yahoo! Sports
lehighsports.com
Home | Lehigh University

1 2 38 komentāri

     [+] [-]

, 2016-07-25 22:15, pirms 8 gadiem
ļoti labi.Līguma summa ir pat ļoti oke zinot,kā tās summas ies uz augšu.Varētu dabut kārtīgu garo jaunu a to Plamlijs tiešām nerādīs to k viņš rādija PO šogad,un Ezeli ar traumatisks.Tad jau redzēs.TIk jāmēģina šogad noturēt tā latiņā kuru viņi pacēla ļoti augstu.Kodols ir paturēts un pārslēgts

     [+] [-]

, 2016-07-25 22:24, pirms 8 gadiem
Man labāk patīk jaunums, ka Veiters Heat
Bet tikai viens gads... Railijs laikam vēl cer uz Veida atgriešanos nākamgad

     [+] [-]

, 2016-07-25 22:30, pirms 8 gadiem
nu nez. 26 citroni čalim pēc 1 labas sezonas. Protams, redzot kā citiem piķo nav tik traģiski, bet ~ 1/4 no algu griestiem čalim, kurš nekad nebūs Nr.1 spēlētājs contender komandā...nu nē.

     [+] [-]

, 2016-07-25 22:35, pirms 8 gadiem
Ralfinolv rakstīja: nu nez. 26 citroni čalim pēc 1 labas sezonas. Protams, redzot kā citiem piķo nav tik traģiski, bet ~ 1/4 no algu griestiem čalim, kurš nekad nebūs Nr.1 spēlētājs contender komandā...nu nē.
Jābut nr.1? Paskaties ko dabuja stikla Beals..
Portlendai ir līgas viens no labākajiem back courtiem visā līgā..Neviens jau nav vainīgs,ka Klejam un citiem top guardiem līga līgumi tika slēgti pirms lielā līguma summām.Labāk noslēgt tagad nevis nākošgad,kad atkal visādas Bruklinas un citias komandas mētāsies atkal ar naudu,lai tik kādu dabūtu.

     [+] [-]

, 2016-07-25 22:36, pirms 8 gadiem
Bāc, piķons nereāls

     [+] [-]

, 2016-07-25 22:46, pirms 8 gadiem
Portlenda, Minesota, Lakers, manuprāt šīs komandas pēc pāris gadiem būs līdervienības. Potenciāls visām liels.

  +1 [+] [-]

, 2016-07-25 22:48, pirms 8 gadiem
raveetaajs rakstīja: Portlenda, Minesota, Lakers, manuprāt šīs komandas pēc pāris gadiem būs līdervienības. Potenciāls visām liels.
Minesota jā, Lakers maybe, bet Por ir ļoti maz ticams variants. Daudz neslitkas viduvējības, bet kā pēdējie gadi pierāda, ka bez 2 all stariem nekur tikt nevar

     [+] [-]

, 2016-07-25 22:50, pirms 8 gadiem
raveetaajs rakstīja: Portlenda, Minesota, Lakers, manuprāt šīs komandas pēc pāris gadiem būs līdervienības. Potenciāls visām liels.
Vienīgi Minesota. Portlanda turās uz MCaluma un Lilarda, bet domāju, ka agri vai vēlu kādu aiztreidos. Ingrams diemžēl nebūs KD, līdz ar to Lakeri būs diezgan sūdīgi. Es drīzāk gribētu ticēt, ka Bucks un NOP(Buddy Hield ir ļoti labs) varētu būt labi nākotnē

  +1 [+] [-]

, 2016-07-25 23:10, pirms 8 gadiem
Es gan piekritīšu,ka Minesota, Lakers un Portlenda ir ar nākotni, blazeriem ir atlētiskāka splash-brothers versija..jā varbūt ne tik ļoti izcili metēji bet tāpat TOP(Karija trīnis nav no šīs zemes). Arī nesen noslēgtais SF ja nemaldos ir ar nākotni..izcils teneris, perspektīvi mazie spēlētāji, atliek vai nu kārtīgi pastrādāt tuvākos divus gadu ļoti labi draftā vai no 76ers iegūt kādu garo. Lakerus manuprāt Mozgova līgums iegāzīs, bet arī, komanda ar potenciālu,kurai noteikti pievienosies kāda Superzvaigzne, agrāk vai vēlāk bet tas notiks, tādas komandās kā Celtic, Lakers, varbūt Bulls tomēr ir kas īpašs, uzvarētāju mentalitāte, pa lielam katrs gribētu spēlēt kādā no šīm komandām, tas ir brends. Un par Minesotu-KAT ir potenciāls kļūt par TOP3 centru vēsturē manuprāt, divi atlētiski čaļi,kas var iemest truli, tagad treneris,kas spiedīs aizsardzību, rezultāti noteikti uzlabosies. Potenciālu redzu šajās 3, Paceros un arī Knickos

     [+] [-]

, 2016-07-25 23:11, pirms 8 gadiem
nja cik veiksmei (klubam) liela nozīme ..

manuprāt diezgan līdzīgs džeks ir piem J.McRae - bet kādi vārdi viņam priekšā Klīvlendā - ļoti daudzo NBA klubos viņš mestu pie vid 20 p...

  +1 [+] [-]

, 2016-07-25 23:15, pirms 8 gadiem
cobham rakstīja: Vienīgi Minesota. Portlanda turās uz MCaluma un Lilarda, bet domāju, ka agri vai vēlu kādu aiztreidos. Ingrams diemžēl nebūs KD, līdz ar to Lakeri būs diezgan sūdīgi. Es drīzāk gribētu ticēt, ka Bucks un NOP(Buddy Hield ir ļoti labs) varētu būt labi nākotnē
Kāpēc tu par Leikeru nākotni spried tikai pēc viena Ingrama? Ir arī citi jaunie, kas var turēt buru, bet tad jau redzēs. Man, kā Leikers fanam smagi skatīties, kā komanda pašlaik spēlē, bet, ja jaunie labi attīstīsies komandai, manuprāt, ir labs potenciāls atgriezties virsotnē.

     [+] [-]

, 2016-07-25 23:17, pirms 8 gadiem
Daniel rakstīja: nja cik veiksmei (klubam) liela nozīme ..

manuprāt diezgan līdzīgs džeks ir piem J.McRae - bet kādi vārdi viņam priekšā Klīvlendā - ļoti daudzo NBA klubos viņš mestu pie vid 20 p...
Tas jau arī ir diskutabls jautājums, tikpat labi tāds Janičenoks(pirmais,kas iešāvās prātā) NBA varētu mest NBA pie 15,ja būtu komanda,kas viņam izkārotu brīvus 3pt. Daudz neko par McRae nezinu, bet manuprāt viņš nav tik individuāli spēcīgs, bet nu kas to lai zin, gandrīz visiem spēlētājiem NBA ir potenciāls, savādāk viņi tur nebūtu(runa iet par dziļākiem rezervistiem)

     [+] [-]

, 2016-07-25 23:18, pirms 8 gadiem
RealMadrid#3 rakstīja: Kāpēc tu par Leikeru nākotni spried tikai pēc viena Ingrama? Ir arī citi jaunie, kas var turēt buru, bet tad jau redzēs. Man, kā Leikers fanam smagi skatīties, kā komanda pašlaik spēlē, bet, ja jaunie labi attīstīsies komandai, manuprāt, ir labs potenciāls atgriezties virsotnē.
Uzvarā pār GSW bija skaists basis

     [+] [-]

, 2016-07-25 23:21, pirms 8 gadiem
Dalabi 19 rakstīja: Es gan piekritīšu,ka Minesota, Lakers un Portlenda ir ar nākotni, blazeriem ir atlētiskāka splash-brothers versija..jā varbūt ne tik ļoti izcili metēji bet tāpat TOP(Karija trīnis nav no šīs zemes). Arī nesen noslēgtais SF ja nemaldos ir ar nākotni..izcils teneris, perspektīvi mazie spēlētāji, atliek vai nu kārtīgi pastrādāt tuvākos divus gadu ļoti labi draftā vai no 76ers iegūt kādu garo. Lakerus manuprāt Mozgova līgums iegāzīs, bet arī, komanda ar potenciālu,kurai noteikti pievienosies kāda Superzvaigzne, agrāk vai vēlāk bet tas notiks, tādas komandās kā Celtic, Lakers, varbūt Bulls tomēr ir kas īpašs, uzvarētāju mentalitāte, pa lielam katrs gribētu spēlēt kādā no šīm komandām, tas ir brends. Un par Minesotu-KAT ir potenciāls kļūt par TOP3 centru vēsturē manuprāt, divi atlētiski čaļi,kas var iemest truli, tagad treneris,kas spiedīs aizsardzību, rezultāti noteikti uzlabosies. Potenciālu redzu šajās 3, Paceros un arī Knickos
Piekrītu par visu, bet uzskatu, ka Leikeriem nevajag parakstīt superzvaigzni, bet nogaidit un izaudzināt no šiem jaunajiem džekiem zvaigznes, protams, tas ir ilgāks process un var arī neizdoties. Kāpēc domā, ka Mozgova līgums iegāzīs Leikerus ?

     [+] [-]

, 2016-07-25 23:23, pirms 8 gadiem
Dalabi 19 rakstīja: Es gan piekritīšu,ka Minesota, Lakers un Portlenda ir ar nākotni, blazeriem ir atlētiskāka splash-brothers versija..jā varbūt ne tik ļoti izcili metēji bet tāpat TOP(Karija trīnis nav no šīs zemes). Arī nesen noslēgtais SF ja nemaldos ir ar nākotni..izcils teneris, perspektīvi mazie spēlētāji, atliek vai nu kārtīgi pastrādāt tuvākos divus gadu ļoti labi draftā vai no 76ers iegūt kādu garo. Lakerus manuprāt Mozgova līgums iegāzīs, bet arī, komanda ar potenciālu,kurai noteikti pievienosies kāda Superzvaigzne, agrāk vai vēlāk bet tas notiks, tādas komandās kā Celtic, Lakers, varbūt Bulls tomēr ir kas īpašs, uzvarētāju mentalitāte, pa lielam katrs gribētu spēlēt kādā no šīm komandām, tas ir brends. Un par Minesotu-KAT ir potenciāls kļūt par TOP3 centru vēsturē manuprāt, divi atlētiski čaļi,kas var iemest truli, tagad treneris,kas spiedīs aizsardzību, rezultāti noteikti uzlabosies. Potenciālu redzu šajās 3, Paceros un arī Knickos
Nu par to TOP3 pāragri vispār spriest. Tomēr Šaks, Džabars, Čemberleins un vēl daudzi citi. Portlendai nav ko dot 76eriem. Vienīgi picki, utml.

     [+] [-]

, 2016-07-25 23:26, pirms 8 gadiem
RealMadrid#3 rakstīja: Piekrītu par visu, bet uzskatu, ka Leikeriem nevajag parakstīt superzvaigzni, bet nogaidit un izaudzināt no šiem jaunajiem džekiem zvaigznes, protams, tas ir ilgāks process un var arī neizdoties. Kāpēc domā, ka Mozgova līgums iegāzīs Leikerus ?
Lakers zvaigznes būs. Visticamāk Rendls, Rasels. Dabūs pāris FA labus un komanda būs top5. Pēc pāris sezonām.

     [+] [-]

, 2016-07-25 23:30, pirms 8 gadiem
Dalabi 19 rakstīja: Un par Minesotu-KAT ir potenciāls kļūt par TOP3 centru vēsturē manuprāt, divi atlētiski čaļi,kas var iemest truli, tagad treneris,kas spiedīs aizsardzību, rezultāti noteikti uzlabosies. Potenciālu redzu šajās 3, Paceros un arī Knickos
Nu beidz smiidinaat. Teoreetiski Chemberleinu un Raselu neviens nevar paarspeet, tad veel naak Shaks, Kariims, Hakeems Olajuwon, kurus kaadu laiku neviens nepaarspees. Pat nespeeju iedomaaties, kas ir jaaizdara KAT, lai iekljuutu top 5. Ja veseliiba atljaus 20 sezonas speeleet all star liimenii un panjems vairaakus titulus, tad varbuut arii iekljuus top 10, bet par top 5, kur nu veel top 3 shaubos.

     [+] [-]

, 2016-07-25 23:32, pirms 8 gadiem
raveetaajs rakstīja: Lakers zvaigznes būs. Visticamāk Rendls, Rasels. Dabūs pāris FA labus un komanda būs top5. Pēc pāris sezonām.
Ingramam arī, manuprāt, ir Duranta potenciāls, nesaprotu, džeks vel nav sacīs spēlēt, bet jau daudzi pasaka, ka čalis par vāju, mīkstu, bet Durants arī pašlaik nav nekāds muskuļu kalns.

     [+] [-]

, 2016-07-25 23:34, pirms 8 gadiem
raveetaajs rakstīja: Lakers zvaigznes būs. Visticamāk Rendls, Rasels. Dabūs pāris FA labus un komanda būs top5. Pēc pāris sezonām.
Nu uz shiem 2 es nepaljautos. Driizaak Ingrams un naakamaa gada picks vareetu kljuut par zvaigzneem, bet Rendls un Rasels vareetu buut labi speeleetaaji.

     [+] [-]

, 2016-07-25 23:40, pirms 8 gadiem
Dalabi 19 rakstīja: Es gan piekritīšu,ka Minesota, Lakers un Portlenda ir ar nākotni, blazeriem ir atlētiskāka splash-brothers versija..jā varbūt ne tik ļoti izcili metēji bet tāpat TOP(Karija trīnis nav no šīs zemes). Arī nesen noslēgtais SF ja nemaldos ir ar nākotni..izcils teneris, perspektīvi mazie spēlētāji, atliek vai nu kārtīgi pastrādāt tuvākos divus gadu ļoti labi draftā vai no 76ers iegūt kādu garo. Lakerus manuprāt Mozgova līgums iegāzīs, bet arī, komanda ar potenciālu,kurai noteikti pievienosies kāda Superzvaigzne, agrāk vai vēlāk bet tas notiks, tādas komandās kā Celtic, Lakers, varbūt Bulls tomēr ir kas īpašs, uzvarētāju mentalitāte, pa lielam katrs gribētu spēlēt kādā no šīm komandām, tas ir brends. Un par Minesotu-KAT ir potenciāls kļūt par TOP3 centru vēsturē manuprāt, divi atlētiski čaļi,kas var iemest truli, tagad treneris,kas spiedīs aizsardzību, rezultāti noteikti uzlabosies. Potenciālu redzu šajās 3, Paceros un arī Knickos
KAT pat starp šobrīd spēlējošajiem nav Top 3, kur nu vēl vēsturē...

     [+] [-]

, 2016-07-25 23:51, pirms 8 gadiem
raveetaajs rakstīja: Lakers zvaigznes būs. Visticamāk Rendls, Rasels. Dabūs pāris FA labus un komanda būs top5. Pēc pāris sezonām.
Par Rendlu grūti spriest.Pēc tās traumas viņš izskatas,ka zaudējis to hype,kas viņam bija apkārt.To pašu ari par Pārkeru no MIl var teikt..Rasels galīgi mana galvā nesanāk PG.Combo guārds nekas vairāk.

     [+] [-]

, 2016-07-26 00:15, pirms 8 gadiem
Raitcha rakstīja: KAT pat starp šobrīd spēlējošajiem nav Top 3, kur nu vēl vēsturē...
Nu teiksim tā. Ir Cousins un tad ir kādi 5-6, kas ir ļoti tuvu (tajā skaitā arī Towns)

     [+] [-]

, 2016-07-26 00:21, pirms 8 gadiem
Bostonietis rakstīja: Par Rendlu grūti spriest.Pēc tās traumas viņš izskatas,ka zaudējis to hype,kas viņam bija apkārt.To pašu ari par Pārkeru no MIl var teikt..Rasels galīgi mana galvā nesanāk PG.Combo guārds nekas vairāk.
Par Stefu arī neko labu neteica ,kamēr nobrieda.

     [+] [-]

, 2016-07-26 00:30, pirms 8 gadiem
Ralfinolv rakstīja: Nu teiksim tā. Ir Cousins un tad ir kādi 5-6, kas ir ļoti tuvu (tajā skaitā arī Towns)
Dramonds labāks par Kazinsu, tas jau ir 2, Džordans, Vaitsaids, vēl pie puscentriem pieraksti Deivisu un Grifinu, vēl mošk Grīnu, Horfords, abi Gasoli, KAT sanāk mošk 10

     [+] [-]

, 2016-07-26 01:10, pirms 8 gadiem
Vienīgais kaut cik loģiskais izskaidrojums, kas nāk prātā - Blazers cer uz pasaules galu... Nevaru nekādi pie tiem jaunajiem cipariem pierast😃

     [+] [-]

, 2016-07-26 08:24, pirms 8 gadiem
susurkins rakstīja: Dramonds labāks par Kazinsu, tas jau ir 2, Džordans, Vaitsaids, vēl pie puscentriem pieraksti Deivisu un Grifinu, vēl mošk Grīnu, Horfords, abi Gasoli, KAT sanāk mošk 10
Grifins, Grīns nu ritīgākie puscentri

     [+] [-]

, 2016-07-26 08:42, pirms 8 gadiem
susurkins rakstīja: Dramonds labāks par Kazinsu, tas jau ir 2, Džordans, Vaitsaids, vēl pie puscentriem pieraksti Deivisu un Grifinu, vēl mošk Grīnu, Horfords, abi Gasoli, KAT sanāk mošk 10
Dramonds labāks par Kazinsu? Džordans,Vaitsaids? Nemaz nerunāsim par tiem PF ko nosauci. Un visiem kas saka,ka ir Hakeems,Šaks, Čemberleins....jā,tie ir vieni no visu laiku labākajiem,bet kurš no viņiem var iemest 3pt? Neviens, KAT meistarības ziņā,jau tagad ir labāks par Džordanu,Vaitsaidu.Un vēl,jau viņš tikai liks klāt to masu. Arī laukumu redz neslikti un var atdot labu piespēli,ko vairums NBA TOP centru nevar

     [+] [-]

, 2016-07-26 09:10, pirms 8 gadiem
Dalabi 19 rakstīja: Dramonds labāks par Kazinsu? Džordans,Vaitsaids? Nemaz nerunāsim par tiem PF ko nosauci. Un visiem kas saka,ka ir Hakeems,Šaks, Čemberleins....jā,tie ir vieni no visu laiku labākajiem,bet kurš no viņiem var iemest 3pt? Neviens, KAT meistarības ziņā,jau tagad ir labāks par Džordanu,Vaitsaidu.Un vēl,jau viņš tikai liks klāt to masu. Arī laukumu redz neslikti un var atdot labu piespēli,ko vairums NBA TOP centru nevar
Nu gan laiki pienākuši, centru vērtē pēc spējas iemest trīspunktnieku...
Tad jau tam, kurš Grīnu minēja starp centriem ir pilnīga taisnība...
Tad jau LBJ varētu būt labākais centrs līgā ne? Un par vēsturi...
Nu nerunā, ja nezini vēsturi, saukt un saukt centrus kas tādu KAT apēd brokastīs... Zini, NBA kad Šaka ienāca bija centru līga, tā starp citu - Juings, Robinsons un visi šie tipi

     [+] [-]

, 2016-07-26 09:44, pirms 8 gadiem
Raitcha rakstīja: Nu gan laiki pienākuši, centru vērtē pēc spējas iemest trīspunktnieku...
Tad jau tam, kurš Grīnu minēja starp centriem ir pilnīga taisnība...
Tad jau LBJ varētu būt labākais centrs līgā ne? Un par vēsturi...
Nu nerunā, ja nezini vēsturi, saukt un saukt centrus kas tādu KAT apēd brokastīs... Zini, NBA kad Šaka ienāca bija centru līga, tā starp citu - Juings, Robinsons un visi šie tipi
Vislabākais centrs NBA bija Deniss Rodmans, jo prata darīt visu, arī trīnīšus mest, bumbas vākt, izkauties, kā arī viņa kvalitāti apliecina 5 gredzeni uz pirkstiem.

     [+] [-]

, 2016-07-26 09:58, pirms 8 gadiem
archdevil rakstīja: Vislabākais centrs NBA bija Deniss Rodmans, jo prata darīt visu, arī trīnīšus mest, bumbas vākt, izkauties, kā arī viņa kvalitāti apliecina 5 gredzeni uz pirkstiem.
Bet Rodmenam ar galvu smagas problēmas - bija un ir arī tagad. )))

     [+] [-]

, 2016-07-26 11:29, pirms 8 gadiem
Lū laikam dabūjis 5 gadu līgumu ar CLE pa 35 miljoniem. Diez ko gudri neizskatās, bet nu.... čempioni sastāvu nemaina Tas jau tā, ka treneris ir Lebrons.

     [+] [-]

, 2016-07-26 11:40, pirms 8 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Lū laikam dabūjis 5 gadu līgumu ar CLE pa 35 miljoniem. Diez ko gudri neizskatās, bet nu.... čempioni sastāvu nemaina Tas jau tā, ka treneris ir Lebrons.
Gadījumā nav apmaksātākais treneris līgā?

     [+] [-]

, 2016-07-26 11:59, pirms 8 gadiem
raveetaajs rakstīja: Gadījumā nav apmaksātākais treneris līgā?
Hz.... Ir jau vēl visādi 5 miljonieki, ja nemaldos.

Gregg Popovich San Antonio Spurs $11,000,000
Doc Rivers Los Angeles Clippers $10,000,000
Rick Carlisle Dallas Mavericks $7,000,000
Stan Van Gundy Detroit Pistons $7,000,000
Billy Donovan Oklahoma City Thunder $6,000,000
Fred Hoiberg Chicago Bulls $5,000,000
Steve Kerr Golden State Warriors $5,000,000
Jason Kidd Milwaukee Bucks $5,000,000
Derek Fisher New York Knicks $5,000,000
Terry Stotts Portland Trail Blazers $5,000,000

Kā redzams, tagad 5M ir standarts.

     [+] [-]

, 2016-07-26 11:59, pirms 8 gadiem
Tas pat vecs saraksts ar Fišeru.

     [+] [-]

, 2016-07-26 12:44, pirms 8 gadiem
archdevil rakstīja: Vislabākais centrs NBA bija Deniss Rodmans, jo prata darīt visu, arī trīnīšus mest, bumbas vākt, izkauties, kā arī viņa kvalitāti apliecina 5 gredzeni uz pirkstiem.
Tas ir smalks trollings vai kas? Kāds centrs Rodmans?
1 2 38 komentāri