Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

"Warriors" ar 4-0 iesoļo nākamajā kārtā, "Raptors" sagrauj Milvoki

Rolands Eliņš

"Warriors" ar 4-0 iesoļo nākamajā kārtā, "Raptors" sagrauj Milvoki
Stefens Karijs
Foto: USA Today Sports

NBA izslēgšanas spēļu pirmajā kārtā pārliecinošas uzvaras guva Goldensteitas "Warriors" (128:103 pret Portlendu) un Toronto "Raptors" (119:93 pret Milvoki), kamēr "Hawks" ar 111:101 panāca neizšķirtu sērijā pret "Wizards".

"Warriors" sastāvā bija iekļauts Kevins Durents, par kura spēlēšanu bija šaubas, taču komandas galvenā trenera pienākumus pildīja Maiks Brauns, nevis Stīvs Kers, kuru nomoka veselības problēmas. Ierastā galvenā trenera prombūtne gan netraucēja "Warriors" spēli iesākt ar izrāvienu 22:3, pirmo ceturtdaļu uzvarēt ar 45:22 un pēc tam vairs atpakaļ neskatīties, sagraujot Portlendu ar 128:103.

"Warriors" līdz ar to sērijā triumfējusi 4-0 un nākamajā kārtā sacentīsies ar "Clippers" un Jūtas dueļa uzvarētāju. Zelta Štata komandas sastāvā šonakt Stefens Karijs sameta 37 punktus, ieskaitot septiņus no 11 tālmetieniem, Dreimons Grīns trāpīja piecus trejačus un savāca 21 punktu, kamēr Durents spēlēja salīdzinoši maz (20 minūtes) un guva desmit punktus. Deimiens Lilards savā sezonas pēdējā spēlē izcēlās ar 34 punktiem.

"Raptors" joprojām nespēja ierobežot Jaņņa Adetokunbo punktu ražu - jaunais grieķis ar labu precizitāti (12/19) guva 30 punktus. Taču viņa savāktās deviņas atlēkušās bumbas bija gandrīz puse no visas komandas zem groza izcīnītajām bumbām, un ar 23 atlēkušajām bumbām uz uzvaru cerēt grūti. Toronto, kura bija otro maču pēc kārtas izvēlējusies Jonu Valančūnu sākumsastāvā nomainīt ar Normanu Pauelu un spēlēt ar īso sastāvu, dominēja zem groziem. Mača gaitā tika sasniegts arī 28 punktu pārsvars, bet beigās Toronto uzvarēja 118:93.

Pauels došanos sākumsastāvā atzīmēja ar 25 punktiem, Demārs Derouzans sameta 18, bet Kailam Laurijam 16 punkti un desmit piespēles. Toronto kopumā realizēja 58% metienu no spēles, kamēr "Bucks" savas izredzes sabojāja arī ar neveiksmēm soda metienos, trāpot tikai 15 no 26.

Dvaita Hovarda un Denisa Šrēdera veiksmīgā spēle Atlantā palīdzēja "Hawks" ar 111:101 pieveikt "Wizards" un panākt neizšķirtu sērijā. Pēdējās ceturtdaļas sākumā rezultāta starpība vēl bija minimāla, bet "Wizards" vadībā tā arī neizvirzījās, un Atlanta spēles pēdējās minūtēs jau bija drošā vadībā.

Hovards spēli pabeidza ar 16 punktiem un 15 atlēkušajām bumbām, kamēr Šrēderam 18 punkti. Pols Milseps nebija īpaši tālu no "triple-double" (19+9+7), tāpat nozīmīgu lomu spēlēja spāņu veterāns un bijušais "Knicks" aizsargs Hosē Kalderons, 20 nospēlētajās minūtēs iegūstot +/- rādītāju plus 29. Vašingtonai 32 punktus guva Bredlijs Bīls, bet Džons Vols sameta 22 punktus un izdalīja desmit piespēles.

Izslēgšanas spēļu pirmā kārta

AustrumiRietumi
Wizards-Hawks 2:2Warriors-Trail Blazers 4:0
Celtics-Bulls 2:2Rockets-Thunder 3:1
Cavaliers-Pacers 4:0Spurs-Grizzlies 2:2
Raptors-Bucks 3:2Clippers-Jazz 2:2

Izmantotie resursi:
NBA.com

1 2 3 85 komentāri

  +2 [+] [-]

, 2017-04-25 08:25, pirms 7 gadiem
Vot tas ir sweaps, nevis mocīšanās pēdējā minūtē!
GO GSW!

     [+] [-]

, 2017-04-25 08:27, pirms 7 gadiem
Portlenda bija TĪĪĪĪK vāja, ka labāk būtu bijis, ja Nuggets būtu trāpijis plovos.

  -1 [+] [-]

, 2017-04-25 08:28, pirms 7 gadiem
shodien galigi bedigi rezultati.

     [+] [-]

, 2017-04-25 08:30, pirms 7 gadiem
Viss ok ticu ka buki vel var pacinities, wahingtona apbedinaja un pagaidam viss par labu cavs. Go cavs

     [+] [-]

, 2017-04-25 08:31, pirms 7 gadiem
Suņi rēj (LeFlopa ķepkas), bet karavana iet tālāk!

  +5 [+] [-]

, 2017-04-25 08:33, pirms 7 gadiem
Converse87 rakstīja: Suņi rēj (LeFlopa ķepkas), bet karavana iet tālāk!
Psc 8 vārdi 3 kļūdas.
P.S. Visiem poh uz pūsija komandu.

     [+] [-]

, 2017-04-25 08:35, pirms 7 gadiem
Te mēs redzam atšķirību starp Warriors un Spurs. Kera komandai ir plaša iespēja variēt ar spēlētājiem. Šajā spēlē pamatsastāvam milzīga artava uzvarā, bet iepriekšējās divās spēlēs jau rezervisti deva lielu pienesumu (skatījos +/- un pts). Ja spēle nesokas pamatspēlētājiem, tad tiem tiek dota atpūta utt. Vienīgo reizi Spurs sērijas trešajā mačā deva spēles laiku un iespēju realizēt metienus Andersonam. Citās spēlēs tādas tendences no Popa puses neredzēju.
It kā skatāmies uz regulārās sezonas pirmajām divām līgas komandām, bet playoffos redzam pilnīgi pretēju skatu uz spēli un rezultātu.

     [+] [-]

, 2017-04-25 08:35, pirms 7 gadiem
Dīvaini, ka Wizards tā mokās ar Atlantu. Nedaudz nepatīkams pārsteigums.

  +1 [+] [-]

, 2017-04-25 08:36, pirms 7 gadiem
Apbrīnojami! Sagrauj nabagus un nodīrā pretējās konferences komandu, kas arī pārgāja 4:0 pāri, bet tupa nesagrāva..

  -2 [+] [-]

, 2017-04-25 08:55, pirms 7 gadiem
eevelee rakstīja: Apbrīnojami! Sagrauj nabagus un nodīrā pretējās konferences komandu, kas arī pārgāja 4:0 pāri, bet tupa nesagrāva..
es jau pie Cavs 2 uzvaras uzteicu Lebi un teicu, ka šie ieslēguši ceļa ruļļa režīmu

  +1 [+] [-]

, 2017-04-25 08:56, pirms 7 gadiem
erty rakstīja: Te mēs redzam atšķirību starp Warriors un Spurs. Kera komandai ir plaša iespēja variēt ar spēlētājiem. Šajā spēlē pamatsastāvam milzīga artava uzvarā, bet iepriekšējās divās spēlēs jau rezervisti deva lielu pienesumu (skatījos +/- un pts). Ja spēle nesokas pamatspēlētājiem, tad tiem tiek dota atpūta utt. Vienīgo reizi Spurs sērijas trešajā mačā deva spēles laiku un iespēju realizēt metienus Andersonam. Citās spēlēs tādas tendences no Popa puses neredzēju.
It kā skatāmies uz regulārās sezonas pirmajām divām līgas komandām, bet playoffos redzam pilnīgi pretēju skatu uz spēli un rezultātu.
Man jau visu sezonu nepamet sajūta, ka kosmonautiem bačas par īsu, bet pilnīgi iespējams, ka šoreiz Pops nedaudz lej ūdeņus ar sastāva rotāciju.

  -1 [+] [-]

, 2017-04-25 09:22, pirms 7 gadiem
spēle sākās ar 14:0 rezultātu, tur jau viss bija skaidrs, ka GSW ar 4 spēlēm soļos nākamajā kārtā

     [+] [-]

, 2017-04-25 09:24, pirms 7 gadiem
Cavs ar GSW var jau gatavoties finālam

  +2 [+] [-]

, 2017-04-25 09:36, pirms 7 gadiem
"Raptors" joprojām nespēja ierobežot Jaņņa Adetokunbo punktu ražu

  +1 [+] [-]

, 2017-04-25 10:16, pirms 7 gadiem
Ar warriors - blazers viss bija skaidrs pirms sērijas. Kā jau (es un lielākā daļa) prognozēju - 4:0 vai 4:1, ja Deimam kādam monster game un zvaigznes sastājas pareizi. Bleizeriem īsti nav argumentu nevienā līnijā. Tieši matchup ziņā nav ko likt pretim. Denvera būtu krietni interesantāks variants.
Jācer, ka Jazz tiks uz GSW, jo cliperiem bez Bleika nav nekādu variantu. Nabaga CP nomocīs un vairāk jau neviena nav, kas var pats sev metienus izkārtot... nu ok ir Krofords, bet tas arī viss. Bleiks vismaz pie groza varētu čakarēt Grīnu un shaqtin MVP. Jazz ar Rudy ierindā varētu normāli kapāt. Ar Bleiku, domāju, ka Clipperiem būtu reālākas šanses cīnīties pret GSW, bet tagad nekā.
Raptori izskatās, ka nokodīs bukus, bet te ļoti gribētos, lai ir 7. spēle. Varētu ievērtēt ķieģeļbračku noturību atbildīgākajā brīdī. Cavs bukus piesistu vieglāk, bet arī raptori nebūs problēma. Domāju, ka sweaps vai 4:1.

Tie, kas te kaut ko murmulē par to, ka Cavs sweaps nav tāds īsts un redz GSW parādīja... laiks paies un rezultāts paliks. 4:0 arī Āfrikā ir 4:0. Protams, ka rezultāta starpība GSW bija lielāka, bet principiālas nozīmes tam nav, jo gan GSW gan Cavs dabūs nedēļu patrenēties un atpūsties. Turklāt, IND ir nopietnāks spēks kā Bleizeri. Kā nekā pirms sezonas daudzi prognozēja IND cīņu par pirmajām vietām Austrumos un uz sezonas beigām arī sāka izskatīties pieklājīgi.

  -3 [+] [-]

, 2017-04-25 10:22, pirms 7 gadiem
eevelee rakstīja: Apbrīnojami! Sagrauj nabagus un nodīrā pretējās konferences komandu, kas arī pārgāja 4:0 pāri, bet tupa nesagrāva..
Blazers nav nabagi, vnk GSW ir krietni labāka komanda. Blazers regularkas beigās ņēma visus pēc kārtas,21-6 bilance, bet redz, tu viņus sauc par nabagiem! GSW, ja met ar 60% 3pt, tad neviens viņus nevar apturēt. Vienkārši šajā duelī GSW ielika PO režīmā un ar PO režīma pusspēku pārbrauca pāri kā ar ceļa rulli 4-0 18+. GSW atkal nebija iesvīduši un var taupīt ūdeni, neejot dušās!

  -3 [+] [-]

, 2017-04-25 10:33, pirms 7 gadiem
Warriors mokās ar KD, kas ir labākais viņu spēlētājs, viņa aizstājējs ir notraumējies, tagad arī treneris nav kopā ar komandu, bet neviens nesūdzās,
ja kkas notiktu ar Džeimsu, tad gan visiem būtu attaisnojumi...
un sērija "noslēgtos" savādāk, ja Lebronam nebūtu traumas
pretiniekiem veicās, ka viņš dabūja traumu utt.

es tikai cavs fanus sagatavoju dzīves šokam, ka kkas var notikt ar komandas līderi un tad pārējiem ir jāparāda labāks sniegums un jāaizvieto tie 25 punkti un 8 atlēkušās

  +1 [+] [-]

, 2017-04-25 11:22, pirms 7 gadiem
Converse87 rakstīja: Suņi rēj (LeFlopa ķepkas), bet karavana iet tālāk!
Neierauj kājstarpi rāvējslēdzējā aiz priekiem, LePamuļķi ar keponu.

     [+] [-]

, 2017-04-25 11:28, pirms 7 gadiem
Apskatnieki runā par Trail Blazers spožo nākotni, bet vai nebija kaut maza iespēja būvēt komandu ar iepriekšējo sastāvu- Lilard, CJ, Batum, Aldridge un Plumlee vietā Nurkic, šāds line ups principā ļautu pretendēt uz top2 Rietumos

  +1 [+] [-]

, 2017-04-25 11:32, pirms 7 gadiem
Ulrihs rakstīja: Psc 8 vārdi 3 kļūdas.
P.S. Visiem poh uz pūsija komandu.
Pirms sāc pārmest citiem gramatikas kļūdas, varbūt beidzot iemācies, ka ''oo'' angļu valodā visos gadījumos nav ''ū'' un pavisam noteikti nav vārdā ''poosy''.

P.S. Pārējo uzmanībai, nav ''sweap'', bet gan ''sweep''!

     [+] [-]

, 2017-04-25 11:41, pirms 7 gadiem
speeddown rakstīja: "Raptors" joprojām nespēja ierobežot Jaņņa Adetokunbo punktu ražu

Tas tak ir elinjs, no vinja neko gudru nevar sagaidiit, pats neapteestaakais autors!

  -1 [+] [-]

, 2017-04-25 11:51, pirms 7 gadiem
Mixes rakstīja: Pirms sāc pārmest citiem gramatikas kļūdas, varbūt beidzot iemācies, ka ''oo'' angļu valodā visos gadījumos nav ''ū'' un pavisam noteikti nav vārdā ''poosy''.

P.S. Pārējo uzmanībai, nav ''sweap'', bet gan ''sweep''!
Ko? Tas ir žargonvārds, kuru var rakstīt kā grib. Man piemēram patīk ar garo "ū", jo pŪsijs šajā gadījumā smuki sasaucas ar lŪzers kāds pumpainais kāts ir.

  +1 [+] [-]

, 2017-04-25 11:52, pirms 7 gadiem
Leišiem visas cerības uz Raptors, nu nez nez, nākamā kārta izskatās baisa

  -2 [+] [-]

, 2017-04-25 12:17, pirms 7 gadiem
Ulrihs rakstīja: Ko? Tas ir žargonvārds, kuru var rakstīt kā grib. Man piemēram patīk ar garo "ū", jo pŪsijs šajā gadījumā smuki sasaucas ar lŪzers kāds pumpainais kāts ir.
Kas tev par sāpi? Redz kad Lebis no fināla Cavs aizskrēja uz Heat, tad viņš nebija pusijs? OKC bija sevi izsmēluši, bija jāveic solis nākamajā līmenī -GSW

  -2 [+] [-]

, 2017-04-25 12:18, pirms 7 gadiem
GSW joprojām nevar parādīt maksimālo spēku, jo KD pusgatavs, Bārns traumēts un treneris ārā uz nenoteiktu laiku!

  +1 [+] [-]

, 2017-04-25 12:50, pirms 7 gadiem
valjero rakstīja: Kas tev par sāpi? Redz kad Lebis no fināla Cavs aizskrēja uz Heat, tad viņš nebija pusijs? OKC bija sevi izsmēluši, bija jāveic solis nākamajā līmenī -GSW
pusijs, pūsijs, lielākais mīslis nba vēsturē, utt. un tas viss ir pareizi. No GSW puses tas varbūt arī bija pareizs solis (laiks rādīs), bet no viņa puses tas bija tipisks pusija gājiens.
Atgādināšu, ka Lebrons nepakāsa Heat esot vadībā ar 3:1. Acīmredzot, Gilberts nebija gatavs atvērt maku un piepirkt jēdzīgus palīgus un tāpēc arī Lebronam nācās meklēt citus variantus. Pats teātris (The Decidion) gan bija lieks un godu nedara ne Lebronam, ne viņa čomiem. Tas bija nevajadzīgi, nesmuki un riebīgi... tur piekrītu. Bet pats aiziešanas fakts bija ok. Otrais, Lebrons neaizgāja pie gatavas uzvarošas (73. uzvaru) komandas, bet kopā ar čomiem to izveidoja. Ja viņš aimkutu, kā pusijs, pie Spurs no kuriem dabūja pa muguru, ka maz nelikās, tad manās acīs būtu tāds pat mīslis. Tā kā Lebrona un pusija situācija ir radikāli atšķirīga.
Pēc tavas loģikas Alens ar KD arī ir tādi paši mīkstie kā pusijs... vari dzīt cik gribi, bet visis saprot, ka Lebrons ir Lebrons un pusijs ir pusijs.

  -1 [+] [-]

, 2017-04-25 13:11, pirms 7 gadiem
AnimalZ rakstīja: Ar warriors - blazers viss bija skaidrs pirms sērijas. Kā jau (es un lielākā daļa) prognozēju - 4:0 vai 4:1, ja Deimam kādam monster game un zvaigznes sastājas pareizi. Bleizeriem īsti nav argumentu nevienā līnijā. Tieši matchup ziņā nav ko likt pretim. Denvera būtu krietni interesantāks variants.
Jācer, ka Jazz tiks uz GSW, jo cliperiem bez Bleika nav nekādu variantu. Nabaga CP nomocīs un vairāk jau neviena nav, kas var pats sev metienus izkārtot... nu ok ir Krofords, bet tas arī viss. Bleiks vismaz pie groza varētu čakarēt Grīnu un shaqtin MVP. Jazz ar Rudy ierindā varētu normāli kapāt. Ar Bleiku, domāju, ka Clipperiem būtu reālākas šanses cīnīties pret GSW, bet tagad nekā.
Raptori izskatās, ka nokodīs bukus, bet te ļoti gribētos, lai ir 7. spēle. Varētu ievērtēt ķieģeļbračku noturību atbildīgākajā brīdī. Cavs bukus piesistu vieglāk, bet arī raptori nebūs problēma. Domāju, ka sweaps vai 4:1.

Tie, kas te kaut ko murmulē par to, ka Cavs sweaps nav tāds īsts un redz GSW parādīja... laiks paies un rezultāts paliks. 4:0 arī Āfrikā ir 4:0. Protams, ka rezultāta starpība GSW bija lielāka, bet principiālas nozīmes tam nav, jo gan GSW gan Cavs dabūs nedēļu patrenēties un atpūsties. Turklāt, IND ir nopietnāks spēks kā Bleizeri. Kā nekā pirms sezonas daudzi prognozēja IND cīņu par pirmajām vietām Austrumos un uz sezonas beigām arī sāka izskatīties pieklājīgi.
Jājā! Protams Indiana bija neuzvarama sezonas beigās viņiem bilance 13-13 Blazers bilance 21-6,ko tu te murgo, sapinies savos faktos. Blazers ne par matu nav vājāki par IND. Nuggets būtu atrāvūšies tieši tā pat, Jokicham Grīns PO laikā neļautu elpot vispār, Igijs Galinārī atstātu uz nullītes, un GSW brachkas nebūtu, kas sedz, tur vienos vārtos būtu, nuggets ir pārāk zaļi, pat zaļāki par Blazers, tāpēc arī izšķirošās spēles zaudēja par PO. Jā pirms sezonas visi gaidīja, ka IND būs spēks, bet, ne Eliss, ne Tīgs, ne BIG AL, ne Tadeuss nerādīja to sniegumu, ko visi gaidīja, Elisam labākie gadi aiz muguras, patiesībā viņš savu talantu noraka braucot ar mopēdu, jo pirms mopēda laikiem taču abi ar Bārdu ievilka GSW PO. Vēl ir jāņem vērā, ka GSW KD nav formu uzņēmis, Shons, Bārns ir ārā, bet Kers nav pieejams!

  +1 [+] [-]

, 2017-04-25 13:18, pirms 7 gadiem
KD jau tiešām izvēlējās lētāko un ātrāko veidu, kā tikt pie titula, pievienojoties komandai, pret kuru nochokoja 3-1 vadību. Piekrītu dzīvniekam, ka KD šajā ziņā ir krietni mīkstāks, nekā Lebrons. Bet neizliksimies, ka Lebrona staigāšana ir bijusi pilnīgi nevainīga. Galu galā nav lielas atšķirības starp jau ļoti labu komandu, kurai tu pievienojies, un ļoti labu komandu, kuru tu aizkulisēs sastiķē ar saviem čomiem, izveidojot lielisku big 3 un apaudzējot to ar perfektiem role players. Ne par velti Čaks Bārklijs visu laiku Lebronam par to ir kasījies, ka viņš nevēlas cīnīties kā pienākas, bet izvēlas vieglo ceļu un vēl čīkst, ka vajag vēl. Bet tāds ir mūsdienu NBA - superkomandas un Spurs (+Dirka izņēmums), citiem tikt pie titula nav īpaši reāli.

  +1 [+] [-]

, 2017-04-25 13:26, pirms 7 gadiem
Mixes rakstīja: Galu galā nav lielas atšķirības starp jau ļoti labu komandu, kurai tu pievienojies, un ļoti labu komandu, kuru tu aizkulisēs sastiķē ar saviem čomiem, izveidojot lielisku big 3 un apaudzējot to ar perfektiem role players.
Te nu gan nevaru piekrist - ir milzīga atšķirība un prakse to pierāda. Ne Miami, ne Bostonai uzreiz viss negāja kā smērēts. Vēl taču bija Nets ar savu trio un vispār epic fails sanāca. Miami bija 8:8 vai tamlīdzīgs sezonas sākums. Pa...a pirmo finālu utt. Jebkuru komandu izveidot no 0 ir krietni grūtāk, nekā ielikt jau gatavā čempionu sastāvā vienu no līgas labākajiem spēlētājiem. Mans salīdzinājumsar Spurs ir ļoti precīzs - Lebrons pie Spurs pēc kāsiena šiem finālā būtu tikpat pussy gājiens kā pusijam. Starpība ir milzīga.

  +2 [+] [-]

, 2017-04-25 13:28, pirms 7 gadiem
chubaki rakstīja: Jājā! Protams Indiana bija neuzvarama sezonas beigās viņiem bilance 13-13 Blazers bilance 21-6,ko tu te murgo, sapinies savos faktos. Blazers ne par matu nav vājāki par IND. Nuggets būtu atrāvūšies tieši tā pat, Jokicham Grīns PO laikā neļautu elpot vispār, Igijs Galinārī atstātu uz nullītes, un GSW brachkas nebūtu, kas sedz, tur vienos vārtos būtu, nuggets ir pārāk zaļi, pat zaļāki par Blazers, tāpēc arī izšķirošās spēles zaudēja par PO. Jā pirms sezonas visi gaidīja, ka IND būs spēks, bet, ne Eliss, ne Tīgs, ne BIG AL, ne Tadeuss nerādīja to sniegumu, ko visi gaidīja, Elisam labākie gadi aiz muguras, patiesībā viņš savu talantu noraka braucot ar mopēdu, jo pirms mopēda laikiem taču abi ar Bārdu ievilka GSW PO. Vēl ir jāņem vērā, ka GSW KD nav formu uzņēmis, Shons, Bārns ir ārā, bet Kers nav pieejams!
Būsim godīgi - POR nebija nekādu izredžu pret GSW bez Nurkiča. Ja nav neviena, kas var izmantot GSW vājo vietu - garo galu - tad par uzvaru nav ko sapņot. Tikai monstruālas spēles no aizsargiem dotu iespēju aizķert kādu maču, bet mēs visi redzējām, ka pat ar to pirmajā spēlē nepietika. Tikmēr Denverai ir garajā galā Jokičs, kurš varētu dueli padarīt interesantāku. Taisnība, protams, arī tev, ka rezultāts jau būtiski nemainītos, turklāt Denvera sezonas beigās tāda mīksta izskatījās, īpaši jau Jokičs vairs nebija tik iespaidīgs.

Tāpat teikt, ka POR ir sliktāki par Pacers, ir diezgan muļķīgi. Protams, ir grūti salīdzināt, bet jebkurā brīdī, kad tu salīdzini R un A viena līmeņa sīdus, tad priekšroka būtībā defoltā ir jādod R komandai. Stipri šaubos, ka Pacers R tiktu playofos.

  -4 [+] [-]

, 2017-04-25 13:29, pirms 7 gadiem
Mixes rakstīja: KD jau tiešām izvēlējās lētāko un ātrāko veidu, kā tikt pie titula, pievienojoties komandai, pret kuru nochokoja 3-1 vadību. Piekrītu dzīvniekam, ka KD šajā ziņā ir krietni mīkstāks, nekā Lebrons. Bet neizliksimies, ka Lebrona staigāšana ir bijusi pilnīgi nevainīga. Galu galā nav lielas atšķirības starp jau ļoti labu komandu, kurai tu pievienojies, un ļoti labu komandu, kuru tu aizkulisēs sastiķē ar saviem čomiem, izveidojot lielisku big 3 un apaudzējot to ar perfektiem role players. Ne par velti Čaks Bārklijs visu laiku Lebronam par to ir kasījies, ka viņš nevēlas cīnīties kā pienākas, bet izvēlas vieglo ceļu un vēl čīkst, ka vajag vēl. Bet tāds ir mūsdienu NBA - superkomandas un Spurs (+Dirka izņēmums), citiem tikt pie titula nav īpaši reāli.
GSW netaisīja nekādu superkomandu, bet caur draftu atrada zelta gabaliņus, kāpēc, tad neviens pirms GSW neņēma Grīnu, Tomsonu vai Kariju? Nuggets muļķi paši atdeva Igiju un kopš tā laika PO nav redzējuši! GSW bija izvēle BArns vai KD, nu kuru jūs ņemtu GSW vietā? KD varbūt bija pamīksts lēmums, bet Lebis zvanīja Veidam un gāja pie viņa, un tajā laikā Veids bija TO3 spēlētājs ar 30+8+8 sezonu. Bosh, kuram bija 25+10. Tas ir vienā katlā liekas ar KD. Šādas čīkstēšanas liecina, ka Animalz baidās no GSW dominances!

     [+] [-]

, 2017-04-25 13:35, pirms 7 gadiem
AnimalZ rakstīja: Te nu gan nevaru piekrist - ir milzīga atšķirība un prakse to pierāda. Ne Miami, ne Bostonai uzreiz viss negāja kā smērēts. Vēl taču bija Nets ar savu trio un vispār epic fails sanāca. Miami bija 8:8 vai tamlīdzīgs sezonas sākums. Pa...a pirmo finālu utt. Jebkuru komandu izveidot no 0 ir krietni grūtāk, nekā ielikt jau gatavā čempionu sastāvā vienu no līgas labākajiem spēlētājiem. Mans salīdzinājumsar Spurs ir ļoti precīzs - Lebrons pie Spurs pēc kāsiena šiem finālā būtu tikpat pussy gājiens kā pusijam. Starpība ir milzīga.
Es jau nenoliedzu, ka atšķirības nav, es uzskatu, ka tā nav tik būtiska. Jā, ķīmiju noķert ar svaigu komandu ir grūtāk, bet nav jau arī tā, ka KD aizgāja uz GSW un komanda palika tādi pati. Arī viņiem vajag laiku, lai aprastu ar jauno sistēmu, kad KD būtībā iet par 4. nr. un daudz strādā kā rim protector, kā sadalīt bumbu, kurš būs closer utt.

Un tev jau nu no visiem vajadzētu vismazāk KD zākāt, ņemot vērā to, ka tu domā, ka šogad ar to GSW ir kļuvuši tikai vājāki - ja OKC ar KD zaudēja 3-4 pret GSW, tad viņa pāriešana nozīmē, ka vecais OKC>jaunais GSW. Solis lejup jeb drosmīgs gājiens no KD puses

     [+] [-]

, 2017-04-25 13:37, pirms 7 gadiem
AnimalZ rakstīja: pusijs, pūsijs, lielākais mīslis nba vēsturē, utt. un tas viss ir pareizi. No GSW puses tas varbūt arī bija pareizs solis (laiks rādīs), bet no viņa puses tas bija tipisks pusija gājiens.
Atgādināšu, ka Lebrons nepakāsa Heat esot vadībā ar 3:1. Acīmredzot, Gilberts nebija gatavs atvērt maku un piepirkt jēdzīgus palīgus un tāpēc arī Lebronam nācās meklēt citus variantus. Pats teātris (The Decidion) gan bija lieks un godu nedara ne Lebronam, ne viņa čomiem. Tas bija nevajadzīgi, nesmuki un riebīgi... tur piekrītu. Bet pats aiziešanas fakts bija ok. Otrais, Lebrons neaizgāja pie gatavas uzvarošas (73. uzvaru) komandas, bet kopā ar čomiem to izveidoja. Ja viņš aimkutu, kā pusijs, pie Spurs no kuriem dabūja pa muguru, ka maz nelikās, tad manās acīs būtu tāds pat mīslis. Tā kā Lebrona un pusija situācija ir radikāli atšķirīga.
Pēc tavas loģikas Alens ar KD arī ir tādi paši mīkstie kā pusijs... vari dzīt cik gribi, bet visis saprot, ka Lebrons ir Lebrons un pusijs ir pusijs.
Precīzi! Un valjero var dročīt tālāk uz savu pusiju un žļambātāju. Gaidu brīdi, kad pusijs ierīs un nedabūs gredzenu ar savu gājienu, kas būs lielākā izgāšanās. Neaizmirsīsim par to, cik tālu Lebrons ir ticis jau kuro sezonu pēc kārtas. Visas komandas, kurās viņš spēlē, ir pretendentes uz titulu. Cavaliers un Lebrons pēc kārtējā titula.

     [+] [-]

, 2017-04-25 13:37, pirms 7 gadiem
chubaki rakstīja: GSW netaisīja nekādu superkomandu, bet caur draftu atrada zelta gabaliņus, kāpēc, tad neviens pirms GSW neņēma Grīnu, Tomsonu vai Kariju? Nuggets muļķi paši atdeva Igiju un kopš tā laika PO nav redzējuši! GSW bija izvēle BArns vai KD, nu kuru jūs ņemtu GSW vietā? KD varbūt bija pamīksts lēmums, bet Lebis zvanīja Veidam un gāja pie viņa, un tajā laikā Veids bija TO3 spēlētājs ar 30+8+8 sezonu. Bosh, kuram bija 25+10. Tas ir vienā katlā liekas ar KD. Šādas čīkstēšanas liecina, ka Animalz baidās no GSW dominances!
Es par superkomandu nesaucu tikai tās, kas par tādām kļuvušas caur Lebrona un KD tipa izgājieniem. Jā, GSW par tādu kļuva pakāpeniski, bet tas jau nemaina faktu, ka tā ir superkomanda jeb elites līmenis. Bez KD viņiem jau tā bija big 3, un tagad ir big 4 + fināla MVP no beņķa. Tā neko!

  +1 [+] [-]

, 2017-04-25 13:40, pirms 7 gadiem
chubaki rakstīja: GSW netaisīja nekādu superkomandu, bet caur draftu atrada zelta gabaliņus, kāpēc, tad neviens pirms GSW neņēma Grīnu, Tomsonu vai Kariju? Nuggets muļķi paši atdeva Igiju un kopš tā laika PO nav redzējuši! GSW bija izvēle BArns vai KD, nu kuru jūs ņemtu GSW vietā? KD varbūt bija pamīksts lēmums, bet Lebis zvanīja Veidam un gāja pie viņa, un tajā laikā Veids bija TO3 spēlētājs ar 30+8+8 sezonu. Bosh, kuram bija 25+10. Tas ir vienā katlā liekas ar KD. Šādas čīkstēšanas liecina, ka Animalz baidās no GSW dominances!
GSW dominanci visi redzēja pagājušā gada finālā, kad aizrijās. Punkts.
1 2 3 85 komentāri