Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Dāvim trīs tālmetieni un uzvara Bostonā, Dairim trīs punkti pret "Rockets"

Dāvim trīs tālmetieni un uzvara Bostonā, Dairim trīs punkti pret "Rockets"
Dāvis Bertāns. Foto: Reuters/Scanpix

NBA regulārā čempionāta spēlēs aizvadītajā naktī četrus tālmetienus kopā realizēja brāļi Dāvis un Dairis Bertāni, bet viņu pārstāvētās komandas cīnījās atšķirīgām sekmēm – Sanantonio "Spurs" svinēja uzvaru, bet Ņūorleānas "Pelicans" piedzīvoja zaudējumu.

„Spurs” basketbolisti viesos pārliecinoši ar 115:96 pieveica Bostonas „Celtics” komandu, bet Dāvis Bertāns 18 minūšu laikā guva deviņus punktus (3p. – 3/6), izcīnīja sešas atlēkušās bumbas, atdeva divas rezultatīvas piespēles, pieļāva vienu kļūdu, nopelnīja vienu piezīmi, bet viņa +/- rādītājs bija +8. Visus trīs tālmetienus Dāvis iemeta pēdējās ceturtdaļas vidū 134 sekunžu laikā, kad "Spurs" no 94:81 panāca 103:81.

Uzvarētāju rindās lielisku spēli aizvadīja Lamarkuss Oldridžs, kurš guva 48 punktus un izcīnīja 13 atlēkušās bumbas, palīdzot „Spurs” svinēt desmito uzvaru pēdējās 12 spēlēs un nostiprināties izslēgšanas spēļu zonā. Rietumu konferencē Sanantonio komandas vietu play-off vēl var apdraudēt tikai Sakramento „Kings”, kas izcīnījuši par septiņām uzvarām mazāk, bet jāaizvada vēl tikai deviņas spēles. Oldridžam šī bija sezonas otra rezultatīvākā spēle – 10. janvārī viņš sameta 56 punktus Oklahomsitijas „Thunder” grozā. Tikmēr 16 punktus un 11 rezultatīvas piespēles sakrāja Demārs Derouzens.

Rezultatīvākais Bostonas komandā ar 14 punktiem bija Markuss Smārts, bet Kairijs Ērvings par spīti mača laikā savainotajam kreisās rokas pirkstam sakrāja 11 punktus un 12 rezultatīvas piespēles. „Celtics” piedzīvoja jau ceturto zaudējumu pēc kārtas un pēc mača spēlētāji savācās uz kopīgu sapulci bez treneriem, tādēļ žurnālistiem ģērbtuves durvis tika atvērtas par pusstundu vēlāk.

„Pelicans” komanda savā laukumā ar 90:113 kapitulēja Hjūstonas „Rockets”, kas iepriekšējā mačā, Džeimsam Hārdenam gūstot 61 punktu, bija sarūgtinājusi „Spurs”. Dairis Bertāns 12 minūšu laikā guva trīs punktus (2p. – 0/1, 3p. – 1/3), izcīnīja vienu atlēkušo bumbu un nopelnīja vienu piezīmi, bet viņa +/- rādītājs bija -5.

Ņūorleānas komandā ar 19 punktiem izcēlās Frenks Džeksons, 15 punktus guva Džūliuss Rendls, bet Entonijs Deiviss spēlēja tikai 21 minūti, kuras laikā paspēja sakrāt double-double – 12 punkti un desmit bumbas zem groziem. „Pelicans” piedzīvoja astoto zaudējumu pēdējās deviņās spēlēs un ar bilanci 31-44 ieņem 12. vietu Rietumu konferencē, vairs nepretendējot uz vietu play-off.

„Rockets” rindās Hārdens šoreiz nepilnās 29 minūtēs guva 28 punktus, palīdzot komandai gūt 14. uzvaru pēdējās 16 spēlēs. Ēriks Gordons pievienoja 18 punktus, bet Kenets Farīds izcēlās ar 11 punktiem un 11 atlēkušajām bumbām. Hjūstonas komanda (47-27) pašlaik ieņem trešo vietu Rietumu konferencē un jau ir garantējusi vietu izslēgšanas spēlēs. Par divām uzvarām vairāk ir Denveras „Nuggets”, bet par trim – Goldensteitas „Warriors”.

Izmantotie resursi:
espn.com/nba

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2019-03-25 08:15, pirms 5 gadiem
Jauna protokola sadaļa- radinieku stati tiek skaitīti kopā???

     [+] [-]

, 2019-03-25 08:21, pirms 5 gadiem
Finklijs15 rakstīja: Jauna protokola sadaļa- radinieku stati tiek skaitīti kopā???
Drīz arī valstis skaitīs kopā un sezonas beigās būs balva.

     [+] [-]

, 2019-03-25 09:35, pirms 5 gadiem
Ar tādu spēli Spurs nekur tālāk netiks. Galvenais gremdētājs - Derouzans. Dāvis spēles sākumā bija neuzņēmīgs, metienu vietā taisīja piespēles. 4/4 laba. Oldridžam krita gandrīz visi viņa iemīļotie pustālie, beigās nogura. Žēl, ka komanda nedeva viņam speciāli iemest 50.punktu, laikam Spurs nav pieņemts. Bostona bez savainotajiem - bēdu ieleja, Irvings nekāds, kā Derouzans Dāvja komandā.
P.S. Kuzma, Mitčels, Griffins aicina visus balsot par Jangu kā ROY.

     [+] [-]

, 2019-03-25 10:29, pirms 5 gadiem
vorkuta rakstīja: Ar tādu spēli Spurs nekur tālāk netiks. Galvenais gremdētājs - Derouzans. Dāvis spēles sākumā bija neuzņēmīgs, metienu vietā taisīja piespēles. 4/4 laba. Oldridžam krita gandrīz visi viņa iemīļotie pustālie, beigās nogura. Žēl, ka komanda nedeva viņam speciāli iemest 50.punktu, laikam Spurs nav pieņemts. Bostona bez savainotajiem - bēdu ieleja, Irvings nekāds, kā Derouzans Dāvja komandā.
P.S. Kuzma, Mitčels, Griffins aicina visus balsot par Jangu kā ROY.
Aicina balsot Jangu par ROY, bet diemžēl nebūs, jo viņš sāka par vēlu spēlēt basi. Marta šobrīd pārliecinoši dominē par Donciču, bet iepriekšējie menēši visi piedērēja Lukai. Hehe. PS. Mitchels labāk, lai neaicina par ko balsot, bet izvēlas spēles laika atbilstošākus metienus savādāk gūt 35 punktus ar 30 metieniem nav forši.

     [+] [-]

, 2019-03-25 10:34, pirms 5 gadiem
KevinDurant#35 rakstīja: Aicina balsot Jangu par ROY, bet diemžēl nebūs, jo viņš sāka par vēlu spēlēt basi. Marta šobrīd pārliecinoši dominē par Donciču, bet iepriekšējie menēši visi piedērēja Lukai. Hehe. PS. Mitchels labāk, lai neaicina par ko balsot, bet izvēlas spēles laika atbilstošākus metienus savādāk gūt 35 punktus ar 30 metieniem nav forši.
Dončičam labāks starts, Jangam - finišs. Bet Mitchell ir pamatīgi pielicis, salīdzinot ar pagājušo gadu, gan jau apgūs īsto basketbolu pēc NCAA izrādīšanās.

     [+] [-]

, 2019-03-25 10:34, pirms 5 gadiem
KevinDurant#35 rakstīja: Aicina balsot Jangu par ROY, bet diemžēl nebūs, jo viņš sāka par vēlu spēlēt basi. Marta šobrīd pārliecinoši dominē par Donciču, bet iepriekšējie menēši visi piedērēja Lukai. Hehe. PS. Mitchels labāk, lai neaicina par ko balsot, bet izvēlas spēles laika atbilstošākus metienus savādāk gūt 35 punktus ar 30 metieniem nav forši.
Dončičam labāks starts, Jangam - finišs. Bet Mitchell ir pamatīgi pielicis, salīdzinot ar pagājušo gadu, gan jau apgūs īsto basketbolu pēc NCAA izrādīšanās.

  +1 [+] [-]

, 2019-03-25 11:21, pirms 5 gadiem
vorkuta rakstīja: Ar tādu spēli Spurs nekur tālāk netiks. Galvenais gremdētājs - Derouzans. Dāvis spēles sākumā bija neuzņēmīgs, metienu vietā taisīja piespēles. 4/4 laba. Oldridžam krita gandrīz visi viņa iemīļotie pustālie, beigās nogura. Žēl, ka komanda nedeva viņam speciāli iemest 50.punktu, laikam Spurs nav pieņemts. Bostona bez savainotajiem - bēdu ieleja, Irvings nekāds, kā Derouzans Dāvja komandā.
P.S. Kuzma, Mitčels, Griffins aicina visus balsot par Jangu kā ROY.
Par Derouzenu piekrītu - kad bumba pie viņa, uzbrukums kļūst lēnāks un samocītājs - trūkst dinamikas. Savā ziņā jocīgi, jo pirms tam tas nebija novērots. Taču Pops slavē Derouzenu, ka esot labs spēlētājs utt - tad jau laikam viss ok.
Par tiem aicinājumiem - nu kamooon! Lielāku sviestu neesmu dzirdējis - ķip amīši grib iegriezt eiropietim. Varbūt jāiesaka izmantot portālu manabalss.lv - tas atbilstu šī aicinājuma būtībai, jo visi n-tie aicinājumi balsot manabalss.lv ir realizējušies precīzi ar 0 - tieši tāpat, kā realizēsies arī šis aicinājums...

     [+] [-]

, 2019-03-25 12:31, pirms 5 gadiem
eh kad Noviks taisa rakstus ,ir visas tabulas utt kā uz delnas

     [+] [-]

, 2019-03-25 12:40, pirms 5 gadiem
Emilio rakstīja: Par Derouzenu piekrītu - kad bumba pie viņa, uzbrukums kļūst lēnāks un samocītājs - trūkst dinamikas. Savā ziņā jocīgi, jo pirms tam tas nebija novērots. Taču Pops slavē Derouzenu, ka esot labs spēlētājs utt - tad jau laikam viss ok.
Par tiem aicinājumiem - nu kamooon! Lielāku sviestu neesmu dzirdējis - ķip amīši grib iegriezt eiropietim. Varbūt jāiesaka izmantot portālu manabalss.lv - tas atbilstu šī aicinājuma būtībai, jo visi n-tie aicinājumi balsot manabalss.lv ir realizējušies precīzi ar 0 - tieši tāpat, kā realizēsies arī šis aicinājums...
Mani jau te noknābāja, bet es no paša sākuma rakstīju, ka nav īsti godīgi salīdzināt rūdītu (lai arī Eiropā) spēlētāju ar 3 gadu pieredzi lielajā basketbolā ar zaļknābjiem no NCAA, kuri tikai sāk mācīties īsto basketbolu. Tas pats Jangs - kāds progress pusgada laikā , salīdzinot ar rudens haotisko basketu

     [+] [-]

, 2019-03-25 13:03, pirms 5 gadiem
vorkuta rakstīja: Mani jau te noknābāja, bet es no paša sākuma rakstīju, ka nav īsti godīgi salīdzināt rūdītu (lai arī Eiropā) spēlētāju ar 3 gadu pieredzi lielajā basketbolā ar zaļknābjiem no NCAA, kuri tikai sāk mācīties īsto basketbolu. Tas pats Jangs - kāds progress pusgada laikā , salīdzinot ar rudens haotisko basketu
Mums jā - varbūt tas arī nav godīgi, bet amīši taču bija pilnā pārliecībā, ka Dončičs vispār spēlēt nemāk - kaut kāds mazgadīgs tuklis spēlējis basīti kaut kādā miestā ar tādiem pašiem "datoriķiem" - figņa! Vot NCAA - tā ir štelle - no turienes nāk īsti veči. Redz, ka tā tas tomēr nav...
Par Jangu, Dončiču un viņu salīdzināšanu - davaj ne šogada - davaj salīdzināsim pēc gada, diviem, trīs... Tas, kas ir šobrīd - abi ir gados jauni, taču pilnīgi dažādi vienas pozīcijas spēlētāji, kuriem laukumā vienam otru pat nav jāsedz. Abi individuāli talantīgi un ar labu darba ētiku, taču pagaidām tas izpaužas tikai individuālajā statistikā, kas abiem ir +/- līdzīga, jo komandu kopējo uzvaru skaitu tas nekādā veidā nav uzlabojis - tieši tāpat kā Suns un supermens Eitons, kurš gan, teorētiski, bija pat labākā pozīcijā, jo tur jau priekšā bija viena wanabe superzvaigzne, kas turpina spīdēt pa tabulas lejasgalu.
Ko ar to gribu pateikt - tas, kurš ar savu spēli pirmais savu komandu pacels, kā minimums, PO līmenī, tas arī būs labāks, jo patreiz abi neko nav pacēluši. Ja man kāds prasītu, teiktu, ka Luka būtu pelnījis ROY, bet nu - kurš gan man jautās...

     [+] [-]

, 2019-03-25 13:06, pirms 5 gadiem
Manuprāt, Spurs lielākās problēmas paliek aizsardzībā. Ja izies uz Rockets vai Warriors, tad daudz variantu nebūs, bet ja tiks Nuggets tad ir cerības. Lai cik viņi labi regulārajā ir, tomēr tur nevienam nav Play-off pieredzes, Spurs ar Popoviču noteikti nebūs parocīgi viņiem.

     [+] [-]

, 2019-03-25 13:13, pirms 5 gadiem
Par ROY runājot, tas būs pārsteigums ja Dončičs nedabūs. Janga finiša spurts ir par vēlu, turklāt Dončičs jau ir nosēdies tikai martā, un arī nosacīti.
Janga 18/4/8 pret Lukas 21/8/6 ar vienādu ts%.
Turklāt sorry ja Dončiča aizsardzība nav spīdoša maigi izsakoties, tad Jangs ir tāds pats caurums, ja ne pat lielāks.
Starp citu var salīdzināt ar Simmonsu pret Mičelu, kur Mičels sāka drausmīgi tā kā Jangs un beigās arī tāpēc zaudēja Simonsam.

     [+] [-]

, 2019-03-25 13:42, pirms 5 gadiem
Emilio rakstīja: Mums jā - varbūt tas arī nav godīgi, bet amīši taču bija pilnā pārliecībā, ka Dončičs vispār spēlēt nemāk - kaut kāds mazgadīgs tuklis spēlējis basīti kaut kādā miestā ar tādiem pašiem "datoriķiem" - figņa! Vot NCAA - tā ir štelle - no turienes nāk īsti veči. Redz, ka tā tas tomēr nav...
Par Jangu, Dončiču un viņu salīdzināšanu - davaj ne šogada - davaj salīdzināsim pēc gada, diviem, trīs... Tas, kas ir šobrīd - abi ir gados jauni, taču pilnīgi dažādi vienas pozīcijas spēlētāji, kuriem laukumā vienam otru pat nav jāsedz. Abi individuāli talantīgi un ar labu darba ētiku, taču pagaidām tas izpaužas tikai individuālajā statistikā, kas abiem ir +/- līdzīga, jo komandu kopējo uzvaru skaitu tas nekādā veidā nav uzlabojis - tieši tāpat kā Suns un supermens Eitons, kurš gan, teorētiski, bija pat labākā pozīcijā, jo tur jau priekšā bija viena wanabe superzvaigzne, kas turpina spīdēt pa tabulas lejasgalu.
Ko ar to gribu pateikt - tas, kurš ar savu spēli pirmais savu komandu pacels, kā minimums, PO līmenī, tas arī būs labāks, jo patreiz abi neko nav pacēluši. Ja man kāds prasītu, teiktu, ka Luka būtu pelnījis ROY, bet nu - kurš gan man jautās...
Nu diez vai Atlanta jebkad atradīs tādu dūzi, kā KP

     [+] [-]

, 2019-03-25 13:45, pirms 5 gadiem
Emilio rakstīja: Mums jā - varbūt tas arī nav godīgi, bet amīši taču bija pilnā pārliecībā, ka Dončičs vispār spēlēt nemāk - kaut kāds mazgadīgs tuklis spēlējis basīti kaut kādā miestā ar tādiem pašiem "datoriķiem" - figņa! Vot NCAA - tā ir štelle - no turienes nāk īsti veči. Redz, ka tā tas tomēr nav...
Par Jangu, Dončiču un viņu salīdzināšanu - davaj ne šogada - davaj salīdzināsim pēc gada, diviem, trīs... Tas, kas ir šobrīd - abi ir gados jauni, taču pilnīgi dažādi vienas pozīcijas spēlētāji, kuriem laukumā vienam otru pat nav jāsedz. Abi individuāli talantīgi un ar labu darba ētiku, taču pagaidām tas izpaužas tikai individuālajā statistikā, kas abiem ir +/- līdzīga, jo komandu kopējo uzvaru skaitu tas nekādā veidā nav uzlabojis - tieši tāpat kā Suns un supermens Eitons, kurš gan, teorētiski, bija pat labākā pozīcijā, jo tur jau priekšā bija viena wanabe superzvaigzne, kas turpina spīdēt pa tabulas lejasgalu.
Ko ar to gribu pateikt - tas, kurš ar savu spēli pirmais savu komandu pacels, kā minimums, PO līmenī, tas arī būs labāks, jo patreiz abi neko nav pacēluši. Ja man kāds prasītu, teiktu, ka Luka būtu pelnījis ROY, bet nu - kurš gan man jautās...
Nez, man tā LD darba ētika sāk radīt šaubas pēdējā laikā. Visi jau gadiem runā par to, cik talantīgs ir LD un cik liela spēles izpratne utt viņam ir. Respektīvi, tas ko īsti nevar uztrēnēt. Un vai tik nav tā, ka viņš to visu dzird un ieklausās. Jo tik pavirši mest soda metienus var tikai tad, ja neesi viņus līdz galam iekalis. It sevišķi aizsrags būdums. Un tik švaka fiziskā saatavotība, lai gan mavs ar viņu jau kopš jūnija strādāja. Spraužas ārā zināma pavoršība ar domu, ka talants jau tāpat mani izvilks.

     [+] [-]

, 2019-03-25 13:58, pirms 5 gadiem
kino rakstīja: Nez, man tā LD darba ētika sāk radīt šaubas pēdējā laikā. Visi jau gadiem runā par to, cik talantīgs ir LD un cik liela spēles izpratne utt viņam ir. Respektīvi, tas ko īsti nevar uztrēnēt. Un vai tik nav tā, ka viņš to visu dzird un ieklausās. Jo tik pavirši mest soda metienus var tikai tad, ja neesi viņus līdz galam iekalis. It sevišķi aizsrags būdums. Un tik švaka fiziskā saatavotība, lai gan mavs ar viņu jau kopš jūnija strādāja. Spraužas ārā zināma pavoršība ar domu, ka talants jau tāpat mani izvilks.
Man brīžiem liekas, ka viņš vienkārši ir slinks tieši sava supertalanta dēļ.. Tāds "teicamnieka sindroms" - tev gaiša galva, viss padodas bez pūlēm, kamēr citi smagi strādā, lai aizsniegtos līdz tavam līmenim. Un ar gadiem šie smagi strādājošie apsteidz bijušo teicamnieku, kurš tā arī nav iemācījies strādāt. Dzīvē tādu piemēru ir simtiem.

     [+] [-]

, 2019-03-25 15:59, pirms 5 gadiem
kino, vorkuta ----->
Neviens no mums Dončičam klāt nav stāvējis, līdz ar to, teorijas no sērijas - "man liekas", "man ir aizdomas vai šaubas" neiztur nekādu kritiku. Cik ir skatītas intervijas un lasīti raksti un info tajos pašos NBA apskatos un spriedelējumos, kur runā gan studijas eksperti, gan treneri, gan spēlētāji - Dončičam ar darba ētiku viss ir ok - strādā smagi, uzvarēt grib, dzīvo no basketbola.
Kas attiecas uz fizisko - tas ir tīrākais starpsezonas darbs. NBA sezonas laikā var uzkrāt tikai pieredzi - nekādas fiziskās, taktiskās un metienu bāzes sezonas laikā, laika trūkuma dēļ, ielikt nevar. Kā mēs zinām - Eiropā uz fizisko uzsvara nav - no kā tad viņam tas varētu rasties? Ja nav no dabas, tad jātrenē un uztrenēt varēs tikai tagad, kad beigsies NBA sezona. Vot, ja arī nākamo un aiznākamo sezonu Luka sezonas beigās kājas nevarēs pavilkt un snieguma kvalitāte kritīsies - tad arī varēsim runāt par "aizdomām", "šaubām" un visu pārējo.

     [+] [-]

, 2019-03-25 16:21, pirms 5 gadiem
Emilio rakstīja: kino, vorkuta ----->
Neviens no mums Dončičam klāt nav stāvējis, līdz ar to, teorijas no sērijas - "man liekas", "man ir aizdomas vai šaubas" neiztur nekādu kritiku. Cik ir skatītas intervijas un lasīti raksti un info tajos pašos NBA apskatos un spriedelējumos, kur runā gan studijas eksperti, gan treneri, gan spēlētāji - Dončičam ar darba ētiku viss ir ok - strādā smagi, uzvarēt grib, dzīvo no basketbola.
Kas attiecas uz fizisko - tas ir tīrākais starpsezonas darbs. NBA sezonas laikā var uzkrāt tikai pieredzi - nekādas fiziskās, taktiskās un metienu bāzes sezonas laikā, laika trūkuma dēļ, ielikt nevar. Kā mēs zinām - Eiropā uz fizisko uzsvara nav - no kā tad viņam tas varētu rasties? Ja nav no dabas, tad jātrenē un uztrenēt varēs tikai tagad, kad beigsies NBA sezona. Vot, ja arī nākamo un aiznākamo sezonu Luka sezonas beigās kājas nevarēs pavilkt un snieguma kvalitāte kritīsies - tad arī varēsim runāt par "aizdomām", "šaubām" un visu pārējo.
nezinu kopš kura brīža ir aizliegts spekulēt. Būsim reāli, tu nekad nedzirdēsi atklātus uzbraucienos no visiem tevis minētajiem. Tikai standarta ghaimi un vispārēji novērojumi. Es tikai piedāvāju teorijas, kuras tad ar laiku vai nu apstiprināsies vai nē. Un nezinu kas LD traucēja no drafta brīža fiziski labāk sagatavoties Mavs treneru vadībā. Jo tak nevar būt, ka Eiropā tā sagatavotība vai izpratne ir tik ļoti sūdīgāka.

     [+] [-]

, 2019-03-25 17:02, pirms 5 gadiem
kino rakstīja: nezinu kopš kura brīža ir aizliegts spekulēt. Būsim reāli, tu nekad nedzirdēsi atklātus uzbraucienos no visiem tevis minētajiem. Tikai standarta ghaimi un vispārēji novērojumi. Es tikai piedāvāju teorijas, kuras tad ar laiku vai nu apstiprināsies vai nē. Un nezinu kas LD traucēja no drafta brīža fiziski labāk sagatavoties Mavs treneru vadībā. Jo tak nevar būt, ka Eiropā tā sagatavotība vai izpratne ir tik ļoti sūdīgāka.
Nesaku, ka nav aizliegts, bet nu jūs ar kolēģi jau te visu laiku pa skarbo Luku noliekat.
Tā jau arī nemaz nav - ir gana daudz spēlētāju, par kuriem jau reportos raksta/runā, ka šim čalim ir attieksmes problēmas...
Traucēja tas, ka viņš nebija komandā no pirmās dienas, ja atmiņa neviļ. Pie tam - viņš uz Mavs atbrauca kā balta lapa - baigi par viņa ķermeni neviens taču neko nezināja - pirmā sezona tāda arī ir - kas tev nāk līdzi pūrā, tas arī nāk. Un eiropiešiem tā ir ļoti izteikta problēma - nepietiekama spēka/izturības bāze, tāpēc 1. sezona NBA vienmēr ir problēma. Tāda ir tā Eiropas un Amerikas atšķirība un tā nereāli advancētā individuālā pieeja, kas ir ASV, Eiropā vēl ir bērna autiņos. Atkal - palasi info, palasi ko saka treneri, spēlētāji - ASV ir kosmoss tādā ziņā. Un Luka tādā ziņā ir pateicīgs materiāls - dabiski spēcīgs, platu "rāmi". Jā, nav fiziskais un nav sakačāts. Tici man - 2-3 gadi un Luka būs kā Džo Džonsons.

     [+] [-]

, 2019-03-25 17:42, pirms 5 gadiem
Emilio rakstīja: Nesaku, ka nav aizliegts, bet nu jūs ar kolēģi jau te visu laiku pa skarbo Luku noliekat.
Tā jau arī nemaz nav - ir gana daudz spēlētāju, par kuriem jau reportos raksta/runā, ka šim čalim ir attieksmes problēmas...
Traucēja tas, ka viņš nebija komandā no pirmās dienas, ja atmiņa neviļ. Pie tam - viņš uz Mavs atbrauca kā balta lapa - baigi par viņa ķermeni neviens taču neko nezināja - pirmā sezona tāda arī ir - kas tev nāk līdzi pūrā, tas arī nāk. Un eiropiešiem tā ir ļoti izteikta problēma - nepietiekama spēka/izturības bāze, tāpēc 1. sezona NBA vienmēr ir problēma. Tāda ir tā Eiropas un Amerikas atšķirība un tā nereāli advancētā individuālā pieeja, kas ir ASV, Eiropā vēl ir bērna autiņos. Atkal - palasi info, palasi ko saka treneri, spēlētāji - ASV ir kosmoss tādā ziņā. Un Luka tādā ziņā ir pateicīgs materiāls - dabiski spēcīgs, platu "rāmi". Jā, nav fiziskais un nav sakačāts. Tici man - 2-3 gadi un Luka būs kā Džo Džonsons.
Neredzi pretrunas? Mavs no paša sākuma gatavojās ņemt Luku, aizmainot pret Jangu. Ar viņu skautingu viņi zināja par Luku gandrīz visu, nebija viņš "balta lapa". Labi - dzīvosim-redzēsim, es gan viņa spožai nākotnei NBA neticu.
Bet mans vai "kino" skarbums ir tikai atbildes reakcija uz to masu psihozi, kura sākās šeit no pirmās dienas, ceļot viņu augstāk par LeBronu un citām superzvaigznēm.

     [+] [-]

, 2019-03-25 18:00, pirms 5 gadiem
vorkuta rakstīja: Neredzi pretrunas? Mavs no paša sākuma gatavojās ņemt Luku, aizmainot pret Jangu. Ar viņu skautingu viņi zināja par Luku gandrīz visu, nebija viņš "balta lapa". Labi - dzīvosim-redzēsim, es gan viņa spožai nākotnei NBA neticu.
Bet mans vai "kino" skarbums ir tikai atbildes reakcija uz to masu psihozi, kura sākās šeit no pirmās dienas, ceļot viņu augstāk par LeBronu un citām superzvaigznēm.
Uz NBA prospektiem parasti skatās nevis tā - kas tu esi un ko tu vari jau šobrīd(lai gan, protams, tas arī nav mazsvarīgi), bet gan - kāds tu būsi un ko mēs no tevis varēsim izveidot pēc gada, 3, 5 un 10...
Un atkal - sausā statistika liecina, ka jā - Luka savā debijas sezonā ne par kapeiku nav sliktāks par to pašu Lebronu, Durentu vai Kobi... Raspektīvi - kaut kur labāks, kaut kur sliktāks, bet realitātē - turpat vien apgrozās.
Esmu jau to rakstījis un rakstu atkal - es uzskatu, ka Luka nebūs spēlētājs, kurš apburtu ar fantastisku spozmi un nereālāko statistiku laukumā un šovmeņa šarmu ārpus laukuma. Tajā pat laikā es patiešām ticu, ka viņš būs spēlētājs, kurš savas karjeras laikā Mavs atnesīs titulus un būs tas, kurš dabūs tieši finālu, nevis sezonas MVP.

     [+] [-]

, 2019-03-25 18:56, pirms 5 gadiem
Emilio rakstīja: Uz NBA prospektiem parasti skatās nevis tā - kas tu esi un ko tu vari jau šobrīd(lai gan, protams, tas arī nav mazsvarīgi), bet gan - kāds tu būsi un ko mēs no tevis varēsim izveidot pēc gada, 3, 5 un 10...
Un atkal - sausā statistika liecina, ka jā - Luka savā debijas sezonā ne par kapeiku nav sliktāks par to pašu Lebronu, Durentu vai Kobi... Raspektīvi - kaut kur labāks, kaut kur sliktāks, bet realitātē - turpat vien apgrozās.
Esmu jau to rakstījis un rakstu atkal - es uzskatu, ka Luka nebūs spēlētājs, kurš apburtu ar fantastisku spozmi un nereālāko statistiku laukumā un šovmeņa šarmu ārpus laukuma. Tajā pat laikā es patiešām ticu, ka viņš būs spēlētājs, kurš savas karjeras laikā Mavs atnesīs titulus un būs tas, kurš dabūs tieši finālu, nevis sezonas MVP.
Paldies par normālu domu apmaiņu. visu labu!