Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 0

Hero rekords, "Heat" nonāk vienas uzvaras attālumā no NBA fināla

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Hero rekords, "Heat" nonāk vienas uzvaras attālumā no NBA fināla
Kemba Vokers un Džimijs Batlers. Foto: USA TODAY Sports/Scanpix

Nacionālās basketbola asociācijas finālam izdevies pietuvoties Maiami “Heat”, kas aizvadītajā naktī ar 112:109 pieveica Bostonas “Celtics”, Austrumu konferences finālā panākot 3-1. Par spēles galveno varoni kļuva Tailers Hero, kurš sasniedza “Heat” debitantu rekordu - 37 punkti.

Bostonas “Celtics” likvidēja lielu pretinieku pārsvaru un nepilnas deviņas minūtes līdz spēles beigām panāca 85:84, tomēr tā bija vienīgā reize otrajā puslaikā, kad komanda atradās vadībā. Drīz pēc tam Maiami “Heat” atkal aizbēga, distanci starpā noturot līdz spēles beigām.

Džeilena Brauna tālmetiens ļāva 16 sekundes līdz beigām “Celtics” iegūt mīnus trīs (104:107), turpinājumā Bostonas basketbolisti divas reizes ieguva arī mīnus divi, taču savā pēdējā uzbrukumā, kad visa laukuma pārvarēšanai bija dota tikai 1,1 sekunde, jo vairs nebija atlikuši minūtes pārtraukumi, nemaz netika pie metiena, kas potenciāli būtu devis pagarinājumu.

Par Maiami “Heat” galveno varoni kļuva Tailers Hero, kura 37 punkti kļuva par “Heat” debitantu rekordu play-off. Līdzšinējais rekords kopš 2004. gada piederēja Dveinam Veidam, kurš iemeta 27 punktus. Hero realizēja 14 no 21 metiena no spēles, tostarp piecus no desmit tālmetieniem. Viņš kļuva par tikai otro 20 gadus veco basketbolistu play-off vēsturē, kurš iemetis vismaz 37 punktus. Pirms Hero to paveica Maģiskais Džonsons, kurš 1980. gada fināla sestajā spēlē ielādēja 42 punktus.

Džimijs Batlers uzvaru kaldināja ar 24 punktiem, slovēnis Gorans Dragičs iemeta 22, bet Bams Adebajo, kurš cīnījās ar pleca savainojumu, pievienoja 20 punktus un 12 atlēkušās bumbas. “Heat” punktu sērijai var pielikt naktī no piektdienas uz sestdienu.

“Celtics” sastāvā rezultatīvākais bija Džeisons Teitums, kurš iemeta 28 punktus. Visus viņš guva otrajā puslaikā, bet spēles pirmajā daļā klusēja, maču sākot ar 0/7. Džeilens Brauns iemeta 21 punktu, Kemba Vokers 20, bet Markuss Smārts maču pabeidza ar desmit punktiem un 11 bumbām zem groziem.

1 2 39 komentāri

     [+] [-]

, 2020-09-24 09:13, pirms 4 nedēļām
Pieredzes trūkums redzams,kad pretī principā nāk tik daudz no Heat puses.Tatumam un Brownam jāsāk dažreiz domāt kādus metienus viņi izpilda..
Beigās jau pat ar visu tiesnešu palīdzību zaļie nevarēja paņemt spēli

  +2 [+] [-]

, 2020-09-24 09:15, pirms 4 nedēļām
Herro šodien bija kko saēdies !!! Heat jebkurš var izšaut!

  +1 [+] [-]

, 2020-09-24 09:19, pirms 4 nedēļām
Iguodala ielika defa robā, Herro malacis, pelnīta Heat uzvara!
Iguodala pēc kārtējā titula!
GO HEAT!

     [+] [-]

, 2020-09-24 09:22, pirms 4 nedēļām
Ne pavelti Barcley nosauca Herro par kandidātu roy, viņš būs izcils spēlētājs

  +3 [+] [-]

, 2020-09-24 09:32, pirms 4 nedēļām
No sirds sveicu agros rīta putniņus SC!
Spēle beidzās 6.15 no rīta, nepagāja pat ne pilnas trīs stundas, kad SC ieliek apbrīnojami plašu un izsmelošu reportāžu! Veselas 22 mikrorindiņas, apbrīnojami!

  +3 [+] [-]

, 2020-09-24 09:34, pirms 4 nedēļām
Pag Hero vai Hīro? Karlsons vai Kāšons? esiet tak vienreiz vienoti savos rakstos

     [+] [-]

, 2020-09-24 09:41, pirms 4 nedēļām
Tiesneši divos brīžos spēles beigās gandrīz aizkāva spēli. Neiedeva īru nēģerim sodu uzbrukumā (piedevām Batlers bumbu izsita tīri) un nosvilpa ... strīdus bumbu. Šitādu netaisnība sen nebija redzēta, atkārtojumā redzams viss kā uz provida.
Dončičam laiks mācīties vadīt saspēli. Dragičs un Dončičs saspēlē ir divas ļoti pretējas parādības. Dragičs met tikai tad, kad nav citu variantu vai arī to ļoti vajag, Luka sākumā grib bliezt un nevis dalīties ar bumbu. Tieši tāpēc man Dragičs (īstais Eiročempja varonis, nevis gurķis Luka) patīk desmitkārt labāk. Izslavētais snaipuris Robinsons - pilnīgi nekāds, nulle bez osiņas (2 punkti laikam), toties Hero īsts varonis - meta, skrēja, apspēlēja. Bostona nekad neuzvarēs maijamīšus, jo (kamēr) nespēj vinnēt pat savu grozu. Markuss Smārts var tikai bļaustīties uz saviem kolēģiem, šoreiz varēs ģērbtuvē sakliegt pats uz sevi. Un iespert sev pa lielo resno nēģera dibenu.

  +2 [+] [-]

, 2020-09-24 09:46, pirms 4 nedēļām
Baigi daudz kļūdu abām komandām. Spoelstra ir izcils treneris, bet viņa lēmumi brīžiem nesaprotami, Krouderu jau nu brīžiem varēja pamainīt ar Oliniku, tāpat uz pāris minūtēm izlaida "bomzi" Hillu, bet jaunais Nunn sēdēja uz beņķa. Likteņa ironija - šāvakara varonis Herro bija iebalsots tikai 2. rūkiju izlasē, kamēr Nunn tika 1.izlases sastāvā

  -2 [+] [-]

, 2020-09-24 10:01, pirms 4 nedēļām
žurnaļuga rakstīja: No sirds sveicu agros rīta putniņus SC!
Spēle beidzās 6.15 no rīta, nepagāja pat ne pilnas trīs stundas, kad SC ieliek apbrīnojami plašu un izsmelošu reportāžu! Veselas 22 mikrorindiņas, apbrīnojami!
Tev tiešām vajag tās divdesmit divas mikrorindiņas jau 6 no rīta, ka tā uztraucies? NBA.com lapā ir visa informācija, tas ir oficiālais resurss un no turienes arī tiek tulkojums veikts.
Kurš māk lasīt angļu valodā, tas atradīs to informāciju arī 6os no rīta.

     [+] [-]

, 2020-09-24 10:11, pirms 4 nedēļām
vorkuta rakstīja: Baigi daudz kļūdu abām komandām. Spoelstra ir izcils treneris, bet viņa lēmumi brīžiem nesaprotami, Krouderu jau nu brīžiem varēja pamainīt ar Oliniku, tāpat uz pāris minūtēm izlaida "bomzi" Hillu, bet jaunais Nunn sēdēja uz beņķa. Likteņa ironija - šāvakara varonis Herro bija iebalsots tikai 2. rūkiju izlasē, kamēr Nunn tika 1.izlases sastāvā
Nunns tomēr regulārajā spēlēja savas 30 minūtes..PO nedaudz virs 10 vien dabuj.
Viņa metietnu procenti maigi sakot ir drausmīgi burbulī

  +2 [+] [-]

, 2020-09-24 10:14, pirms 4 nedēļām
Skudrulācītim. Man nevajag nekādu infu, jo spēli skatījos tiešraidē. Man žēl ir sc lasītāju, jo sc rakstoņas guļ kā āpši, uzvedas nāpšļi, paši neko neskatās, infu iemet tulkotu no cita resursa, turklāt trīs stundas par vēlu.

     [+] [-]

, 2020-09-24 10:19, pirms 4 nedēļām
Bostonietis rakstīja: Nunns tomēr regulārajā spēlēja savas 30 minūtes..PO nedaudz virs 10 vien dabuj.
Viņa metietnu procenti maigi sakot ir drausmīgi burbulī
Tas tikai pierāda, ka regulārais čempis un play-off ir 2 dažādi basketboli + vēl burbuļa faktors. Es priekš sevis nekādi nevaru izlemt, kam vairāk līdzinās Herro? Stefanam Karijam? Bet raksturs rūkijam gan pamatīgs, un galva strādā.

  +2 [+] [-]

, 2020-09-24 10:25, pirms 4 nedēļām
žurnaļuga rakstīja: Skudrulācītim. Man nevajag nekādu infu, jo spēli skatījos tiešraidē. Man žēl ir sc lasītāju, jo sc rakstoņas guļ kā āpši, uzvedas nāpšļi, paši neko neskatās, infu iemet tulkotu no cita resursa, turklāt trīs stundas par vēlu.
Johaidī! Tad ieliec savu spēles redzējumu 10-15 rindiņās - un tas būs vērtīgāks par neko neizsakošu spēles atreferējumu vai sliktu tulkojumu no angļu valodas. Man personīgi kā absolūtam diletantam vairāku SC komentētāju viedoklis ir svarīgāks par pašu rakstu. P.S. Spēles pēc iespējas skatos, šo arī redzēju

     [+] [-]

, 2020-09-24 10:25, pirms 4 nedēļām
Strādā tā zonas aizsardzība MIAMI -17 kļūdas pret 8, tur arī spēles liktens tika izšķirts.. Bet nu tiesneši vienā vietā svilpj sodu uzbrukumā, otrā nē (lasīt. par ar roku pretinieka atgrūšanu).

  -3 [+] [-]

, 2020-09-24 10:26, pirms 4 nedēļām
žurnaļuga rakstīja: Tiesneši divos brīžos spēles beigās gandrīz aizkāva spēli. Neiedeva īru nēģerim sodu uzbrukumā (piedevām Batlers bumbu izsita tīri) un nosvilpa ... strīdus bumbu. Šitādu netaisnība sen nebija redzēta, atkārtojumā redzams viss kā uz provida.
Dončičam laiks mācīties vadīt saspēli. Dragičs un Dončičs saspēlē ir divas ļoti pretējas parādības. Dragičs met tikai tad, kad nav citu variantu vai arī to ļoti vajag, Luka sākumā grib bliezt un nevis dalīties ar bumbu. Tieši tāpēc man Dragičs (īstais Eiročempja varonis, nevis gurķis Luka) patīk desmitkārt labāk. Izslavētais snaipuris Robinsons - pilnīgi nekāds, nulle bez osiņas (2 punkti laikam), toties Hero īsts varonis - meta, skrēja, apspēlēja. Bostona nekad neuzvarēs maijamīšus, jo (kamēr) nespēj vinnēt pat savu grozu. Markuss Smārts var tikai bļaustīties uz saviem kolēģiem, šoreiz varēs ģērbtuvē sakliegt pats uz sevi. Un iespert sev pa lielo resno nēģera dibenu.
Draudziņ, aizej norausti un pārdzīvo to, ka Dončič ir GOAT jau tagad NBA. Kā tad tu skaidro tās padsmit piespēles gandrīz katru spēli ? Netīšam izšļūk bumba no rokas? SvG katru reizi, kad komentē ir ekstāzē, viss NBA ir ekstāzē par piespēlēm. Kepka ibio

  +1 [+] [-]

, 2020-09-24 11:09, pirms 4 nedēļām
žurnaļuga rakstīja: Dončičam laiks mācīties vadīt saspēli. Dragičs un Dončičs saspēlē ir divas ļoti pretējas parādības. Dragičs met tikai tad, kad nav citu variantu vai arī to ļoti vajag, Luka sākumā grib bliezt un nevis dalīties ar bumbu. Tieši tāpēc man Dragičs (īstais Eiročempja varonis, nevis gurķis Luka) patīk desmitkārt labāk.
tas, ka tev Dragičs patīk par kādu 10x labāk ir tikai un vienīgi tava problēma, nu tā izskatās, rodas problēmas uztvert lietas kritiski. un vispār tava izteiksmes forma liecina par pārlieku lielu nervozitāti.

  -1 [+] [-]

, 2020-09-24 11:14, pirms 4 nedēļām
D-Mob rakstīja: Draudziņ, aizej norausti un pārdzīvo to, ka Dončič ir GOAT jau tagad NBA. Kā tad tu skaidro tās padsmit piespēles gandrīz katru spēli ? Netīšam izšļūk bumba no rokas? SvG katru reizi, kad komentē ir ekstāzē, viss NBA ir ekstāzē par piespēlēm. Kepka ibio
Lukam līdz GOAT kā kājām līdz mēnesim. Tur ļooti gara rinda. Un vēl - oponenta lamāšana ir ļoti efektīva bērnudārza vecākajā grupā, vēlāk gan vajadzētu kaut kādus argumentus. Piemēram - vai tad Dragičs nebija galvenais uzvaras kaldinātājs pret Latviju?? Ir ko iebilst?

     [+] [-]

, 2020-09-24 11:28, pirms 4 nedēļām
vorkuta rakstīja: Lukam līdz GOAT kā kājām līdz mēnesim. Tur ļooti gara rinda. Un vēl - oponenta lamāšana ir ļoti efektīva bērnudārza vecākajā grupā, vēlāk gan vajadzētu kaut kādus argumentus. Piemēram - vai tad Dragičs nebija galvenais uzvaras kaldinātājs pret Latviju?? Ir ko iebilst?
D-Mob jau minēja par rezultatīvo piespēu skaitu. Dončičam sezonā / play-off vidēji 8.8 / 8.7, Dragic attiecīgi 5.1 / 5.4. Minūtes laukumā 33.6 pret 28.2 (regulārajā), 35.8 pret 34.9 (play-off)

     [+] [-]

, 2020-09-24 11:40, pirms 4 nedēļām
vorkuta rakstīja: Tas tikai pierāda, ka regulārais čempis un play-off ir 2 dažādi basketboli + vēl burbuļa faktors. Es priekš sevis nekādi nevaru izlemt, kam vairāk līdzinās Herro? Stefanam Karijam? Bet raksturs rūkijam gan pamatīgs, un galva strādā.
Raksturs viņam nav tāds kāds ir rakstūrīgi baltam čalim
Galīgi neatgādina Stefu.Konkrētu vienu neatgādina galīgi..Redzamas iezīmes no Redika/Alena spējām izskriet skrīnus metienam..
Ja tāds tuvākais,tad liekas Dragičš Fīniksas laikos.

  +1 [+] [-]

, 2020-09-24 11:48, pirms 4 nedēļām
Regulārais un play-off ir dažādas lietas. Grieķa MVP to pierāda. Dragičam komandā ir daudzi spēlētāji, kuri dala piespēles, Luka Dallasā faktiski ir vienīgais. Un pie reizes atņem no piespēlēm kļūdu skaitu, kuru Dončičam ir 2x vairāk. Protams, Luka ir izcils augošs spēlētājs, Dragičs spēlē pēdējos gadus, bet celt Dončiču Dieva kārtā nav prāta darbs. Nav viņš vienīgais - kaut vai vakar Herro paveica ko tādu, kas Lukam vairs nebūs iespējams - 20 gados iemest 37 punktus play-off, kas bijis pa spēkam tikai MJ. Pasludināt tagad Herro par kārtējo GOAT?

     [+] [-]

, 2020-09-24 11:56, pirms 4 nedēļām
Bostonietis rakstīja: Raksturs viņam nav tāds kāds ir rakstūrīgi baltam čalim
Galīgi neatgādina Stefu.Konkrētu vienu neatgādina galīgi..Redzamas iezīmes no Redika/Alena spējām izskriet skrīnus metienam..
Ja tāds tuvākais,tad liekas Dragičš Fīniksas laikos.
Herro fiziski ir daudz pārāks par Dragiču pat labākajos gados - vakar Miami viņš bija vissvaigākais. Gudra galva, raksturs, melnīšu "fizika" - labs pamats, lai izaugtu par izcilu spēlētāju

  +2 [+] [-]

, 2020-09-24 11:57, pirms 4 nedēļām
vorkuta rakstīja: Lukam līdz GOAT kā kājām līdz mēnesim. Tur ļooti gara rinda. Un vēl - oponenta lamāšana ir ļoti efektīva bērnudārza vecākajā grupā, vēlāk gan vajadzētu kaut kādus argumentus. Piemēram - vai tad Dragičs nebija galvenais uzvaras kaldinātājs pret Latviju?? Ir ko iebilst?
Tas vispār ir vāks - Dragičs bija tā turnīra MVP, bet te citi pilnā nopietnībā bļauj, ka Dončičs bija galvenā vijole tajā Slovēnijas izlasē. Protams, ka viņš arī deva lielu ieguldījumu, bet tā ir necieņa pret Dragiču nesaukt viņu par galveno tā panākuma kaldinātāju. Otrs variants, ka šie komentētāji tad tad to finālturnīru neskatījās.

  +1 [+] [-]

, 2020-09-24 12:00, pirms 4 nedēļām
Es atgādināšu vai pateikšu priekšā nezinīšiem, ka Dragičs EČ finālā serbiem sameta 35 punktus.

     [+] [-]

, 2020-09-24 12:01, pirms 4 nedēļām
vorkuta rakstīja: Regulārais un play-off ir dažādas lietas. Grieķa MVP to pierāda. Dragičam komandā ir daudzi spēlētāji, kuri dala piespēles, Luka Dallasā faktiski ir vienīgais. Un pie reizes atņem no piespēlēm kļūdu skaitu, kuru Dončičam ir 2x vairāk. Protams, Luka ir izcils augošs spēlētājs, Dragičs spēlē pēdējos gadus, bet celt Dončiču Dieva kārtā nav prāta darbs. Nav viņš vienīgais - kaut vai vakar Herro paveica ko tādu, kas Lukam vairs nebūs iespējams - 20 gados iemest 37 punktus play-off, kas bijis pa spēkam tikai MJ. Pasludināt tagad Herro par kārtējo GOAT?
nē, MJ tas nav izdevies, rakstā rakstīt kuram tas ir izdevies, un vēl ir 3 spēlētāji kuri tikuši virs 33 punktiem, bet starp viņiem nav MJ.

  -1 [+] [-]

, 2020-09-24 12:06, pirms 4 nedēļām
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tas vispār ir vāks - Dragičs bija tā turnīra MVP, bet te citi pilnā nopietnībā bļauj, ka Dončičs bija galvenā vijole tajā Slovēnijas izlasē. Protams, ka viņš arī deva lielu ieguldījumu, bet tā ir necieņa pret Dragiču nesaukt viņu par galveno tā panākuma kaldinātāju. Otrs variants, ka šie komentētāji tad tad to finālturnīru neskatījās.
Par Eurobasket pret LV pilnīgi piekrītu - tur Dragic uztaisīja spēli, gan sameta gan daudz rez piespēļu. No tās spēles Doncic tikai ar diviem trakiem 3pts atmiņā

     [+] [-]

, 2020-09-24 12:10, pirms 4 nedēļām
NorchaN rakstīja: Par Eurobasket pret LV pilnīgi piekrītu - tur Dragic uztaisīja spēli, gan sameta gan daudz rez piespēļu. No tās spēles Doncic tikai ar diviem trakiem 3pts atmiņā
Es par visu turnīru, nevis tikai vienu spēli.

     [+] [-]

, 2020-09-24 12:32, pirms 4 nedēļām
vorkuta rakstīja: Tas tikai pierāda, ka regulārais čempis un play-off ir 2 dažādi basketboli + vēl burbuļa faktors. Es priekš sevis nekādi nevaru izlemt, kam vairāk līdzinās Herro? Stefanam Karijam? Bet raksturs rūkijam gan pamatīgs, un galva strādā.
Karijam Drīzāk Linam.

  -1 [+] [-]

, 2020-09-24 12:54, pirms 4 nedēļām
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tas vispār ir vāks - Dragičs bija tā turnīra MVP, bet te citi pilnā nopietnībā bļauj, ka Dončičs bija galvenā vijole tajā Slovēnijas izlasē. Protams, ka viņš arī deva lielu ieguldījumu, bet tā ir necieņa pret Dragiču nesaukt viņu par galveno tā panākuma kaldinātāju. Otrs variants, ka šie komentētāji tad tad to finālturnīru neskatījās.
Necieņa ir teikt, ka 18 gadīgam tīnim bija jāvelk Slovēnijas izlase.

     [+] [-]

, 2020-09-24 12:56, pirms 4 nedēļām
wizinjsh rakstīja: Karijam Drīzāk Linam.
Pagaidām viņa galvenais "skulptors" ir Batlers (arī Dragičs). Spēlējot kopā ar viņiem, var izveidoties savdabīgs unikāls spēlētājs. Izejviela ir laba.

     [+] [-]

, 2020-09-24 13:01, pirms 4 nedēļām
varenais_eksperts rakstīja: Necieņa ir teikt, ka 18 gadīgam tīnim bija jāvelk Slovēnijas izlase.
Es tā neteicu, bet nevajag visu laurus dot Lukam nevietā. Jūti atšķirību?

  +1 [+] [-]

, 2020-09-24 13:13, pirms 4 nedēļām
Ko Jūs tur "cepaties" par spēlētāju, kas jau atpūšas! Priecājamies par divu cienīgu komandu spēli, kur pagaidām uzvar niansēs stiprākā. Gan Maiami, gan Bostona spēlē gudru basketbolu. Abās komandās ir izcili izpildītāji. Maiami uzvar ar to, ka spēlē uz to kuram iet spēle, bet Bostona izmisīgi uz līderiem. Ja gribat prognozi: nākamajā spēlē Robinsons un Krauders salādēs savus 3-4 trejačus katrs.

  -1 [+] [-]

, 2020-09-24 13:26, pirms 4 nedēļām
kokkāpējs rakstīja: Ko Jūs tur "cepaties" par spēlētāju, kas jau atpūšas! Priecājamies par divu cienīgu komandu spēli, kur pagaidām uzvar niansēs stiprākā. Gan Maiami, gan Bostona spēlē gudru basketbolu. Abās komandās ir izcili izpildītāji. Maiami uzvar ar to, ka spēlē uz to kuram iet spēle, bet Bostona izmisīgi uz līderiem. Ja gribat prognozi: nākamajā spēlē Robinsons un Krauders salādēs savus 3-4 trejačus katrs.
Nevar teikt, ka Miami spēlēja uz Herro. Drīzāk čalis paņēma spēli uz sevi un tas 100% attaisnojās.

     [+] [-]

, 2020-09-24 13:30, pirms 4 nedēļām
Iedomājies Lakers, nosacīto Karuzo, kas paņemtu spēli uz sevi. Lebrons pieprasītu Karuzo maiņu un tā tiktu momentā realizēta.

     [+] [-]

, 2020-09-24 13:34, pirms 4 nedēļām
kokkāpējs rakstīja: Iedomājies Lakers, nosacīto Karuzo, kas paņemtu spēli uz sevi. Lebrons pieprasītu Karuzo maiņu un tā tiktu momentā realizēta.
Ar to jau atšķiras Miami un LAL, un Batlers no Lebrona

     [+] [-]

, 2020-09-24 15:57, pirms 4 nedēļām
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tas vispār ir vāks - Dragičs bija tā turnīra MVP, bet te citi pilnā nopietnībā bļauj, ka Dončičs bija galvenā vijole tajā Slovēnijas izlasē. Protams, ka viņš arī deva lielu ieguldījumu, bet tā ir necieņa pret Dragiču nesaukt viņu par galveno tā panākuma kaldinātāju. Otrs variants, ka šie komentētāji tad tad to finālturnīru neskatījās.
Ja par mani, tad neesmu bļāvis par MVP Slovēnijas izlasē. Tikai pieminēju, ka viņš bija komandā, kas uzvarēja latviešus, ir jābeidz par to pārdzīvot, nozākājot Dončiču
1 2 39 komentāri