Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Autors: Rolands Eliņš

Džeimss: ""Cavaliers" šobrīd ir trausla komanda"

Džeimss: ""Cavaliers" šobrīd ir trausla komanda"
Lebrons Džeimss, Kevins Lavs un Kairijs Ērvings
Foto: AFP/Scanpix

Klīvlendas "Cavaliers" līderis Lebrons Džeimss pēc šonakt ciestā zaudējuma Toronto "Raptors" vienībai, kas bija jau ceturtā neuzvarētā spēle pēc kārtas, atzinis, ka "Cavaliers" šobrīd ir trausla komanda un ātri nolaiž rokas pie pirmajām neveiksmēm.

"Mēs šobrīd esam ļoti trausla komanda," sacīja Lebrons Džeimss. "Godīgi sakot, mēs bijām trausla un viegli ievainojama komanda jau pašā sākumā. Tiklīdz mūs skar mazākās problēmas, mēs tiekam satriekti. Tā ir problēma, kura tiks risināta ar pieredzes iegūšanu."

"Šī gan nav zemākā stadija, kurā varam nonākt," turpināja NBA superzvaigzne. "Zemākais punkts būtu 17 punktu pārsvara izsēšana finālsērijas otrās spēles ceturtajā ceturtdaļā vai arī būt vadībā 2:1 finālā un pēc tam zaudēt trīs spēlēs pēc kārtas. Lūk, tas būtu zemu, tādēļ šobrīd esmu optimistisks un pozitīvi noskaņots. Daudz pozitīvāk noskaņots nekā biju domājis, ka būšu. Esam gatavi izpētīt savas kļūdas, kā arī saprast pareizi paveiktās lietas un sagatavoties gaidāmajam mačam pret Orlando."

Jau vēstījām, ka "Cavaliers" šonakt bija vadībā pat ar 18 punktu pārsvaru, taču spēles otrajā pusē neprata neko daudz likt pretim Toronto "Raptors" un cieta ceturto zaudējumu pēc kārtas. Pie nepareizi paveiktajām lietām var droši pieskaitīt 20 kļūdas, kas noveda pie 22 Toronto punktiem.

"Domāju, ka tā ir komandas kopējā lieta," sacīja piecas kļūdas pieļāvušais Džeimss. "Daudz kas atkarīgs no spēlētāju saprašanās laukumā, zināšanas, kur atrodas partneris. Vismaz es cenšos padot piespēles uz to vietu, kurā paredz, ka būs mans komandas biedrs, un, ja tā nav, tad tā ir mana problēma."

"Cavaliers" kļūdas uzsvēra arī komandas galvenais treneris Deivids Blats: "Jau atkal tika pieļautas pārāk daudz nevajadzīgas kļūdas. Vienkāršas kļūdas driblā, no kurām lauvas tiesa bija praktiski nepiespiesta. Pretiniekiem tās ir lietas, kas palīdz salauzt visu spēli." Blats arī kritiski izteicās par savu rezervistu sniegumu, kuri sameta par 32 punktiem mazāk nekā "Raptors" kolēģi (51:19), un norādīja, ka spēlē pret "Magic" plāno izmaiņas sākumsastāvā, tiesa, neatklāja tieši kādas.

Izmantotie resursi:
ESPN: The Worldwide Leader In Sports


, 2014-11-23 15:14, pirms 9 gadiem
Kapec Bruno Petersons nav pieteikuma Cavs?
, 2014-11-23 15:28, pirms 9 gadiem
Pats tu arī esi trausls. Atvainojos visiem Lebrona faniem, bet morāli viņš ir viens no mīkstākajiem spēlētājiem. Tā flopošana un tēlošana, skraidīšana no komandas uz komandu, "superdraugu" aicināšana, raudāšana pie tiesnešiem...

Nepārprotiet mani- izcils spēlētājs, BET pie leģendām noteikti manās acīs nav liekams. Nu nav man tas pieņemams, ka 2 metrīgs 110 kg čalis ir tāds mīkstais...

Tas nav domāts tieši par šo izteikumu, bet kā par spēlētāju kopumā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-11-23 15:40, pirms 9 gadiem
brexels rakstīja: Kur ir Cavs fanelji?
Un ko tu gribi? Viņš jau pareizi saka, vēl trūkst sapratne utt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-11-23 16:09, pirms 9 gadiem
Cavaliers šobrīd nav komanda.
, 2014-11-23 16:09, pirms 9 gadiem
Aizsardzība, piespēles un VIENS izteikts līderis...
, 2014-11-23 16:17, pirms 9 gadiem
Kamēr Love Irving un hamess raus deķi katrs uz savu pusi nekas labs tur nebuus. Protams vajag čali ik pa laikam kas dod lebronam atpuusties. Bet viņi vēl īsti neprot pareizi sadalīt punktus.
, 2014-11-23 16:31, pirms 9 gadiem
Kā vienmēr vainīgi visi citi nevis LBJ Kā man tas patīk. Pat pats nevar atdzīt ka nespēj neko, bet tik liek uz komandu visu...
, 2014-11-23 16:40, pirms 9 gadiem
Komandai vajag KARTIGU pg nevis tadu kads ir Irvings.Piedodiet atvainojies,bet es nekad vinu nesu uzskatijis par PG.Drizak otrais numurs.
Lai D.Ainge taisa sezonas treidu Irvings pret Rondo
, 2014-11-23 16:57, pirms 9 gadiem
Bostonietis rakstīja: Komandai vajag KARTIGU pg nevis tadu kads ir Irvings.Piedodiet atvainojies,bet es nekad vinu nesu uzskatijis par PG.Drizak otrais numurs.
Lai D.Ainge taisa sezonas treidu Irvings pret Rondo
Man kā Celtics fanam tas ļoooti NEPATIKTU. Kā līderis Irvings nekam neder, aizsardzībā nekaplē, regulāri savainojas, un pat saspēli vadīt nejēdz. Irvings ir tik overrated, ka vairāk vairs nevar. Bet gan jau tāpat būs idioti, kas viņu all-star spēlei sabalsos starta pieciniekā, kautgan tur viņa vietā būtu jābūt Wall vai Lowry..
Turklāt neredzu iemeslu Eindžam Rondo mainīt, ja nu vienīgi var dabūt tāda paša līmeņa spēlētāju (Irvings tāds nav)
, 2014-11-23 17:06, pirms 9 gadiem
brexels rakstīja: Si komanda Dzeimsa pastavesana neiegus titulu!
Tā nu viss nesaki. Tā tikai par NYK un Melo var teikt
, 2014-11-23 17:06, pirms 9 gadiem
karpins rakstīja: Kā vienmēr vainīgi visi citi nevis LBJ Kā man tas patīk. Pat pats nevar atdzīt ka nespēj neko, bet tik liek uz komandu visu...
Izlasi rakstu....
, 2014-11-23 17:07, pirms 9 gadiem
Bostonietis rakstīja: Komandai vajag KARTIGU pg nevis tadu kads ir Irvings.Piedodiet atvainojies,bet es nekad vinu nesu uzskatijis par PG.Drizak otrais numurs.
Lai D.Ainge taisa sezonas treidu Irvings pret Rondo
To Rondo lai Eindžš iesprauž tur, kur saule neiespīd.
, 2014-11-23 17:08, pirms 9 gadiem
ventilators rakstīja: Man kā Celtics fanam tas ļoooti NEPATIKTU. Kā līderis Irvings nekam neder, aizsardzībā nekaplē, regulāri savainojas, un pat saspēli vadīt nejēdz. Irvings ir tik overrated, ka vairāk vairs nevar. Bet gan jau tāpat būs idioti, kas viņu all-star spēlei sabalsos starta pieciniekā, kautgan tur viņa vietā būtu jābūt Wall vai Lowry..
Turklāt neredzu iemeslu Eindžam Rondo mainīt, ja nu vienīgi var dabūt tāda paša līmeņa spēlētāju (Irvings tāds nav)
Nu gan tu pēdējo teikumu uzrakstīji.

Cik sūdīgs ir Irvings aizsardzībā, tik pat liels impotents ir Rondo uzbrukumā.
, 2014-11-23 17:18, pirms 9 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Nu gan tu pēdējo teikumu uzrakstīji.

Cik sūdīgs ir Irvings aizsardzībā, tik pat liels impotents ir Rondo uzbrukumā.
Nav nav, tas sterotips zaudē savu domu. Rondo katru sezonu baigi pieliek pie sava metiena, tik starpība ir tā, ka viņam asinīs ir mest maz.
https://espngrantland.files.wordpre...
, 2014-11-23 17:29, pirms 9 gadiem
Kas tas pa gifu? Kas tur domāts? Ja sadalījums par gadiem, tad kāpēc iepriekšējo gadu metieni netiek dzēsti bet tikai rādās klāt? Vispār nekāda informatīva nozīme nav tam grafikam.

Informatīva nozīme ir tam, ka lūk viņa FG%
50,8
47,5
44,8
48,4
40,3

Neredzu nekādu uzlabošanos. Un procents salīdzinoši augsts tāpēc, ka viņš pustālos nemet un nemaz nevar viņus iemest. Par truļu procentu vispār labāk nerunāt.
, 2014-11-23 17:32, pirms 9 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Kas tas pa gifu? Kas tur domāts? Ja sadalījums par gadiem, tad kāpēc iepriekšējo gadu metieni netiek dzēsti bet tikai rādās klāt? Vispār nekāda informatīva nozīme nav tam grafikam.

Informatīva nozīme ir tam, ka lūk viņa FG%
50,8
47,5
44,8
48,4
40,3

Neredzu nekādu uzlabošanos. Un procents salīdzinoši augsts tāpēc, ka viņš pustālos nemet un nemaz nevar viņus iemest. Par truļu procentu vispār labāk nerunāt.
Protams, ka viņa procents kritīsies, jo tur parādās, kas nāk klāt ar seezonām viņa metienā.No kurienes viņš gūst punktus. Un 3p ļoti normālā līmenī.
, 2014-11-23 18:43, pirms 9 gadiem
ventilators rakstīja: Man kā Celtics fanam tas ļoooti NEPATIKTU. Kā līderis Irvings nekam neder, aizsardzībā nekaplē, regulāri savainojas, un pat saspēli vadīt nejēdz. Irvings ir tik overrated, ka vairāk vairs nevar. Bet gan jau tāpat būs idioti, kas viņu all-star spēlei sabalsos starta pieciniekā, kautgan tur viņa vietā būtu jābūt Wall vai Lowry..
Turklāt neredzu iemeslu Eindžam Rondo mainīt, ja nu vienīgi var dabūt tāda paša līmeņa spēlētāju (Irvings tāds nav)
Samierinies Rondo ir pedejais mohikanis kas speles vel BOS.Tpt sita sezona vinam ir pedeja tur 100%.Varbut ja BOS ir gudraka,tad veiktu kadu treidu,jo palaist tadu speletaju pec sezonas ir greks
, 2014-11-23 18:48, pirms 9 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Izlasi rakstu....
Jā izlasīju, viņš teica ka ja es piespēlēju bumbu komandas biedram bet viņa tur nav tad tā ir James problēma. Un tas ir vienīgais ko viņš sev uzveļ. Bet tas jau būtu stulbuma kalngals ja viņš teiktu ka tur vainīgs komandas biedrs. Bet runa ir par to, ka vienmēr pie James zāģiem vainojama komanda,bet kad uzvar, tad sajūta, ka komandā spēlē tikai James.

(tas viss spriežot no komentāriem un James pēdējā laika izteikumiem)
, 2014-11-23 19:08, pirms 9 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Kas tas pa gifu? Kas tur domāts? Ja sadalījums par gadiem, tad kāpēc iepriekšējo gadu metieni netiek dzēsti bet tikai rādās klāt? Vispār nekāda informatīva nozīme nav tam grafikam.

Informatīva nozīme ir tam, ka lūk viņa FG%
50,8
47,5
44,8
48,4
40,3

Neredzu nekādu uzlabošanos. Un procents salīdzinoši augsts tāpēc, ka viņš pustālos nemet un nemaz nevar viņus iemest. Par truļu procentu vispār labāk nerunāt.
Tu saproti, ka spēlēšana uzbrukumā neaprobežojas tikai ar punktu gūšanu? un par tiem procentiem.. viņš pagājšsezon atgriezās no krustenisko saraušanas, tāpēc tas ir loģiski, ka procents bij zemaks nekā parasti. šosezon jau atkal ir 45% un tas tāpat atkal pēc nesenas traumas.
Starp citu, tu tak teici, ka viņš tikai hall of feimeriem mācēja piespēlītes sadalīt un tagad no viņa nekas nebūšot. Atkal ir līgas līderis piespēļu ziņā, ar diezgan ievērojamu starpību, turklāt ir uzbrukuma motors Bostonai (ar un bez viņa ir milzīga atšķirība.) un tas viss bez citām zvaigznēm komandā.
, 2014-11-23 19:15, pirms 9 gadiem
Bostonietis rakstīja: Samierinies Rondo ir pedejais mohikanis kas speles vel BOS.Tpt sita sezona vinam ir pedeja tur 100%.Varbut ja BOS ir gudraka,tad veiktu kadu treidu,jo palaist tadu speletaju pec sezonas ir greks
Rondo pats vairākas reizes ir teicis, ka grib palikt Bostonā, tāpēc, domāju, ka tur arī paliks. Vienīgi ja Eindžs izdomā viņu aizmainīt, bet savādāk domāju, ka paliks bostonā.
Lasīju kkādu rakstu, ka lielāka iespēja ir, ka aizmainīs Bredliju un Smārtu liks par 2.nr, bet nu tad jau redzēs.
, 2014-11-23 19:19, pirms 9 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Nu gan tu pēdējo teikumu uzrakstīji.

Cik sūdīgs ir Irvings aizsardzībā, tik pat liels impotents ir Rondo uzbrukumā.
Starp citu, cik lieliskas spēles playoffos Rondo ir bijušas, un cik spēles IRvings ir spēlējis playoffos ??
Labi, Irvings vēl ir jauns, gan jau pienāks viņa iespēja playoffiem, bet viņš nav tāds spēlētājs, kas var izvilkt spēli. Viņš labi izceļās all-star spēlēs, kurās neviens nespēlē aizsardzībā, tad viņš var kruti padriblēties un ielādēt troiku. Viss.
Kāda iespēja, ka čalim komandā ir Lebrons un Love, bet šis tik lādē pa grozu un spēlē iso basi. Ar tādiem ieročiem savs skaits asistu būtu jāsavāc.
, 2014-11-23 20:25, pirms 9 gadiem
Bostonietis rakstīja: Komandai vajag KARTIGU pg nevis tadu kads ir Irvings.Piedodiet atvainojies,bet es nekad vinu nesu uzskatijis par PG.Drizak otrais numurs.
Lai D.Ainge taisa sezonas treidu Irvings pret Rondo
Piekrītu, Pols un Rondo ir labākie varianti komandām kurās ir tādi playeri kā Karamele, Lebis, KD, Kobe. Aizsardzība un IQ. Rondo lieliski sabalansētu sastāvu, savādāk Kairijs rok grāvi. Domāju Konlijs un Beverlijs būtu vērtīgāks kā Irvings. Īrvings ir izteikts individuālists kuram patīk spēlēt pirmo vijoli tā pat kā nba megazvaigznēm,bet tādā līmenī spēlēt viņš neprot.

Tos pašus vajadzētu Lakeriem
, 2014-11-23 20:27, pirms 9 gadiem
ventilators rakstīja: Man kā Celtics fanam tas ļoooti NEPATIKTU. Kā līderis Irvings nekam neder, aizsardzībā nekaplē, regulāri savainojas, un pat saspēli vadīt nejēdz. Irvings ir tik overrated, ka vairāk vairs nevar. Bet gan jau tāpat būs idioti, kas viņu all-star spēlei sabalsos starta pieciniekā, kautgan tur viņa vietā būtu jābūt Wall vai Lowry..
Turklāt neredzu iemeslu Eindžam Rondo mainīt, ja nu vienīgi var dabūt tāda paša līmeņa spēlētāju (Irvings tāds nav)
Piekrītu
, 2014-11-23 20:32, pirms 9 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Nu gan tu pēdējo teikumu uzrakstīji.

Cik sūdīgs ir Irvings aizsardzībā, tik pat liels impotents ir Rondo uzbrukumā.
Rondo uzbrukumā dara daudz, Bostonai pietrūkst laba šūtera, kas ir paša Rondo vājais punkts, bet ja BOS tāds būtu, tad Reidžons spēlētu milzīgu lomu komandas uzbrukumā,kā tas ir bijis Pīrsa pirmsnorieta laikos.
Pols un Rondo labākie PG (klasiskajā izpratnē) viennozīmīgi. Kā tā vispār var pāarredzēt laukumu?
, 2014-11-23 20:36, pirms 9 gadiem
ventilators rakstīja: Tu saproti, ka spēlēšana uzbrukumā neaprobežojas tikai ar punktu gūšanu? un par tiem procentiem.. viņš pagājšsezon atgriezās no krustenisko saraušanas, tāpēc tas ir loģiski, ka procents bij zemaks nekā parasti. šosezon jau atkal ir 45% un tas tāpat atkal pēc nesenas traumas.
Starp citu, tu tak teici, ka viņš tikai hall of feimeriem mācēja piespēlītes sadalīt un tagad no viņa nekas nebūšot. Atkal ir līgas līderis piespēļu ziņā, ar diezgan ievērojamu starpību, turklāt ir uzbrukuma motors Bostonai (ar un bez viņa ir milzīga atšķirība.) un tas viss bez citām zvaigznēm komandā.
Rondo ir mūsdienu Stoktons. Tomēr vajadzīgs viņam ir arī mūsdienu Melouns, tad potenciāls tiks izmantots vairāk.
, 2014-11-23 20:41, pirms 9 gadiem
Braukt virsū Irvingam par to, ka viņš nav PG ir pavisam muļķīgi. Arī Heat nebija kārtīga PG, Čalmers būtībā bija spot up shooter. Irvings var darīt tieši to pašu, kamēr Lebrons vada saspēli. Problēma ir tajā, ka šī komanda vēl nav atradusi savu ķīmiju, un gan jau agrāk vai vēlāk tas izdosies.
, 2014-11-23 20:49, pirms 9 gadiem
ventilators rakstīja: Tu saproti, ka spēlēšana uzbrukumā neaprobežojas tikai ar punktu gūšanu? un par tiem procentiem.. viņš pagājšsezon atgriezās no krustenisko saraušanas, tāpēc tas ir loģiski, ka procents bij zemaks nekā parasti. šosezon jau atkal ir 45% un tas tāpat atkal pēc nesenas traumas.
Starp citu, tu tak teici, ka viņš tikai hall of feimeriem mācēja piespēlītes sadalīt un tagad no viņa nekas nebūšot. Atkal ir līgas līderis piespēļu ziņā, ar diezgan ievērojamu starpību, turklāt ir uzbrukuma motors Bostonai (ar un bez viņa ir milzīga atšķirība.) un tas viss bez citām zvaigznēm komandā.
Aha... un turnoveros arī stabili top5 līgā Tāds nu viņš ir. Un zināms ir tas, ka viņš pats nevar iemest un tad nekas cits neatliek, kā dalīt piespēles. Pēc statiem tāds pats impotents kā Rubio.

Varēja praktizēt savu metienu pie traumām.

Cik ir tā ievērojamā starpība? 1 piespēle spēlē vairāk par CP3, bet 10 pt mazāk pašam? 2 piespēles vairāk kā Wall, bet punkti par 10 mazāk? 3 piespēles vairāk par Kariju, bet padsmit punkti mazāk?
, 2014-11-23 20:51, pirms 9 gadiem
Mixes rakstīja: Braukt virsū Irvingam par to, ka viņš nav PG ir pavisam muļķīgi. Arī Heat nebija kārtīga PG, Čalmers būtībā bija spot up shooter. Irvings var darīt tieši to pašu, kamēr Lebrons vada saspēli. Problēma ir tajā, ka šī komanda vēl nav atradusi savu ķīmiju, un gan jau agrāk vai vēlāk tas izdosies.
Čalmers bija role players un ar bumbu nedriblējas tik lielu daļu, Kairijs to dara un dara drausmīgi neefektīvi, Džeims bieži atrod pilnīgi brīvu partneri. Protams arī viņam var pārmest to,ka bieži 18 sekundes mudās un tad sāk kaut ko darīt, dēļ tā pretiniekam rodas daudz transition attacks kur punktu gūšanas iespējas ir lielākas + aizsardzība spēlē slikti, bet 24 sek uzbrukumu sekmigi pabeigt no gala līnijas pēc iemesta pretinieka metiena ir grūtāk, jo pretinieks ir nostājies. Pēc reba pabeigt veiksmīgu pretuzbrukumu ir vieglāk,bet tādēļ jāuzlabo pirmkārt aizsardzība.

Prasās arī lielāka LBJ agresivitāte pie groza un caurgājienos.
, 2014-11-23 20:55, pirms 9 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Aha... un turnoveros arī stabili top5 līgā Tāds nu viņš ir. Un zināms ir tas, ka viņš pats nevar iemest un tad nekas cits neatliek, kā dalīt piespēles. Pēc statiem tāds pats impotents kā Rubio.

Varēja praktizēt savu metienu pie traumām.

Cik ir tā ievērojamā starpība? 1 piespēle spēlē vairāk par CP3, bet 10 pt mazāk pašam? 2 piespēles vairāk kā Wall, bet punkti par 10 mazāk? 3 piespēles vairāk par Kariju, bet padsmit punkti mazāk?
Runājot par Rondo, Skips Beiless baigi labi pateica - Rondo patiesībā ir savā ziņā savtīgs, jo viņš meklē piespēles tur, kur tām nemaz nevajadzētu būt un jāmet ir pašam. Skan neloģiski? Doma tāda, ka izskatās, ka viņš apzināti tik grib krāt piespēles, nevis punktus, tā vsm vienā statu ailē izceļoties uz līgas fona.
, 2014-11-23 21:00, pirms 9 gadiem
Marchelitto rakstīja: Čalmers bija role players un ar bumbu nedriblējas tik lielu daļu, Kairijs to dara un dara drausmīgi neefektīvi, Džeims bieži atrod pilnīgi brīvu partneri. Protams arī viņam var pārmest to,ka bieži 18 sekundes mudās un tad sāk kaut ko darīt, dēļ tā pretiniekam rodas daudz transition attacks kur punktu gūšanas iespējas ir lielākas + aizsardzība spēlē slikti, bet 24 sek uzbrukumu sekmigi pabeigt no gala līnijas pēc iemesta pretinieka metiena ir grūtāk, jo pretinieks ir nostājies. Pēc reba pabeigt veiksmīgu pretuzbrukumu ir vieglāk,bet tādēļ jāuzlabo pirmkārt aizsardzība.

Prasās arī lielāka LBJ agresivitāte pie groza un caurgājienos.
Nu tāds tas Irvings ir kā spēlētājs, bet uzskatu, ka viņš ar Lebronu var sadzīvot, dodot Lebronam bumbu lielāko daļu laika. Lavs vakar bija labākais no trio, ja viņu pabaro groza tuvumā kā tas bija pret Raps, var notikt labas lietas. Manuprāt, tās ir lietas, kas ar laiku atrisināsies.

Es ar neapbruņotu aci uzreiz redzu lielu problēmu, kas ar laiku var arī neatrisināties - Veiters. Ir redzams, ka viņam ir grūti būt pēdējai opcijai, jo pat Varažao biežāk tiek pie punku gūšanas. Viņš šķiet apjucis, kad to reto reizi tiek pie teikšanas, sāk forsēt lietas, aizsardzībā arī švaks. Ja Blats saka, ka būs pamata 5 izmaiņas, tās noteikti attiecināmas uz viņu. Veitersa vietā es ātri bēgtu prom no Cavs.
, 2014-11-23 21:04, pirms 9 gadiem
P.S. Milzīga problēma arī ir beņķis. Hariss un Millers abi kā koki tik ganās gar 3p līniju - Milleram šosezon nekrīt + Hariss ir rookijs un no tiem baigi labo % nevar gaidīt. Tikai Tompsons ir OK. Es Balta vietā Veitersu laistu no beņķa kā 6th man, varbūt tas viņu uzmundrinātu. Starta 5 lai iet kāds no baltajiem snaiperīšiem un gaida Lebrona vai Irvinga caurgājienos, lai varbūt tiktu pie kāda brīva metiena.
, 2014-11-23 21:07, pirms 9 gadiem
Mixes rakstīja: Nu tāds tas Irvings ir kā spēlētājs, bet uzskatu, ka viņš ar Lebronu var sadzīvot, dodot Lebronam bumbu lielāko daļu laika. Lavs vakar bija labākais no trio, ja viņu pabaro groza tuvumā kā tas bija pret Raps, var notikt labas lietas. Manuprāt, tās ir lietas, kas ar laiku atrisināsies.

Es ar neapbruņotu aci uzreiz redzu lielu problēmu, kas ar laiku var arī neatrisināties - Veiters. Ir redzams, ka viņam ir grūti būt pēdējai opcijai, jo pat Varažao biežāk tiek pie punku gūšanas. Viņš šķiet apjucis, kad to reto reizi tiek pie teikšanas, sāk forsēt lietas, aizsardzībā arī švaks. Ja Blats saka, ka būs pamata 5 izmaiņas, tās noteikti attiecināmas uz viņu. Veitersa vietā es ātri bēgtu prom no Cavs.
Jā Veiters diez vai pats ir laimīgs, vajadzēja varbūt mēģināt iemainīt pret kādu Eiveriju Bredliju.

Tie kas vadīs spēli un uznemsies līdera lomu, CAVS komandā pietiek, vajag vairāk kādus role players- Korvers, Hinričs, izsardzības spečukus u.c.
, 2014-11-23 21:09, pirms 9 gadiem
Marchelitto rakstīja: Jā Veiters diez vai pats ir laimīgs, vajadzēja varbūt mēģināt iemainīt pret kādu Eiveriju Bredliju.
Tieši tā, Veitersa vietā starta 5iekā ļoti izteikti vajag kādu aizsardzības spečuku, vai sliktākā gadījumā snaiperi, kuram nav vajadzīga bumba un kurš var iemest brīvu metienu ar labu preciziāti a la Rejs Alens.
Džimijs Batlers. Foto: Getty Images via AFP/Scanpix
4

Pārspēlē savainojumu guvušais Batlers nevarēs doties laukumā vairākas nedēļas

Nacionālās basketbola asociācijas (NBA) klubs Maiami "Heat" uz vairākām nedēļām zaudējis savu līderi Džimiju Batleru, kurš duelī pret Filadelfijas "76ers" savainoja labās kājas ceļgala mediālo saiti.
Žoels Embīds un Džimijs Batlers. Foto: USA Sports Today/Scanpix
13

"76ers" trillerī nodrošina tikšanos ar "Knicks", Porziņģim pretī stāsies "Heat" vai "Bulls"

Nacionālajā basketbola asociācijā (NBA) aizvadītas divas Austrumu konferences play-in spēles. Pirmajā no tām uzvarēja Filadelfijas "76ers", kas ar 105:104 pārspēja Maiami "Heat", tādējādi nodrošinot septīto vietu konferencē, savukārt par astoto vietu konferencē spēkosies otrā play-in pāra uzvarētāja Čikāgas "Bulls un Maiami "Heat".
Džontejs Porters (vidū). Foto: SIPA/Scanpix
14

Spēlmanis Porters saņem mūža diskvalifikāciju no NBA

Nacionālā basketbola asociācija (NBA) paziņojusi par mūža diskvalifikācijas piespriešanu Toronto "Raptors" uzbrucējam Džontejam Porteram, kurš izdarījis likmes totalizatoros un nelegāli ietekmējis spēļu gaitu.