Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Džeksons kritizē Porziņģi un meklē iespējas ar viņa maiņu iegūt drafta TOP4 izvēli

Rolands Eliņš

Džeksons kritizē Porziņģi un meklē iespējas ar viņa maiņu iegūt drafta TOP4 izvēli
Kristaps Porziņģis
Foto: USA Today Sports/Scanpix

NBA kluba Ņujorkas “Knicks” prezidents Fils Džeksons apstiprināja, ka saņēmis citu klubu zvanus ar Kristapa Porziņģa maiņas piedāvājumiem, kā arī Džeksons pirmoreiz publiski kritizēja Porziņģa neierašanos uz pēcsezonas komandas sapulci. Savukārt “Vertical” ziņo, ka “Knicks” piedāvājumus ne tikai uzklausījusi, bet arī veikusi.

“Mēs saņemam zvanus par Kristapu,” apstiprināja Fils Džeksons intervijā “MSG Networks”. Jāpiemin, ka šis medijs ir pietuvināts “Knicks” un Džeksons, visticamāk, varēja nesatraukties par neērtu jautājumu uzdošanu. “Lai cik augstu mēs nevērtētu Kristapu un ko viņš ir paveicis mūsu komandas labā, brīdī, kad spēlētājs neierodas uz pēcsezonas sapulci, visi sāk spekulēt, cik ilgi viņš paliks komandā un vai viņš vēlas aiziet no kluba.”

“Līdz ar to mēs saņemam zvanus un mēs klausāmies, kas tiek piedāvāts, taču šobrīd vēl neesam ieinteresēti,” turpināja Džeksons. “Bet, lai cik ļoti mums Porziņģis patiktu, mums jādara tas, kas nāks par labu komandai.

Džeksonam tika vaicāts, kādēļ gan viņš vēlētos aizmainīt spēlētāju, kuru NBA sabiedrībā uzskata par “Knicks” nākones pamatu (jāpiemin, ka iepriekš darījumus tieši ar šādu domu veica arī Džeksons pats). “Jūs zināt, ko mums nesīs nākotne,” sacīja Džeksons. “Vai šī “nākotne” mums nesīs divus pamatsastāva spēlētāju un drafta izvēli vai kaut ko vēl lielāku? (Vai šī būtu netieši nosauktā cena par Porziņģi? Aut.p.) Tā ir lieta, kas mums jāizvērtē. Mēs zinām, kas ir Kristaps. Viņš ir vienradzis, īpašs spēlētājs.”

Baumas par Porziņģa aizmainīšanu radās principā tikai tāpēc, ka Latvijas basketbolists neieradās uz komandas tikšanos pēc pārdzīvojumu un zaudējumu pilnas sezonas, kurā “Knicks” turpināja izcelties ar savu haotismu (piemēram, cenšoties aizmainīt kluba zvaigzni Karmelo Entoniju, kuru bez Entonija paša piekrišanas nemaz nevar aizmainīt). Un Džeksons arī neslēpa savu personisko nepatiku pret Porziņģa rīcību.

“Nedomāju, ka manā ilgajā trenera karjerā bijis spēlētājs, kurš neatnākt uz pēcsezonas tikšanos ar komandu,” sacīja Džeksons. “Tas ar mani nav noticis. Zinu, ka šādas situācijas gadās citās komandās. Viņa brālis un viņa aģents centās mazināt šīs tikšanās nozīmi, taču tā ir cilvēkam iespēja izteikties. Man bija patiešām labas attiecības ar Kristapu pēdējos divos gados, tāpēc šāda rīcība mani patiešām pārsteidza.”

Jāpiemin, ka 2004. gadā uz Džeksona trenētās “Lakers” pēcsezonas tikšanos neieradās Šakils O`Nīls. Viņš tobrīd bija spožākā NBA zvaigzne un vasarā tika aizmainīts uz “Heat”, tiesa, tolaik viņa nesaskaņas ar “Lakers” bija plaši apspriestas arī iepriekš.

Tikmēr savu oriģinalitāti sociālo tīklu izmantošanā atkal apliecinājis “76ers” jaunais talants Džoels Embīds, kurš veicis šādu “Twitter” ierakstu, acīmredzot Porziņģa virzienā: “Mums Filadelfijā ir vienalga par pēcsezonas sapulcēm. Esi laipni aicināts pievienoties!”

Džeksons palaboja mediju iepriekš vēstīto, ka viņam kopš sezonas beigām nav bijusi nekāda komunikācija ar Porziņģi, norādot, ka abi sazinājušies, taču ne ar telefona zvanu, lai gan Fils apgalvoja, ka centies piezvanīt. Džeksons arī kārtējo reizi uzsvēra, ka Karmelo Entonijam labāk būtu spēlēt citā komandā un ka pēc drafta atkal tiks izskatītas viņa maiņas iespējas, tāpat Džeksons nenoraidīja iespēju pagarināt līgumu ar Deriku Rouzu.

Jau iepriekš tika ziņots, ka “Knicks” uzklausa piedāvājumus par Porziņģi un nosauc savu cenu. Kā ESPN izteicās viens NBA kluba vadītājs, paliekot anonīms, viņš šo cenu uzskatījis par tik augstu, ka “Knicks” vēlme aizmainīt Porziņģi neizskatās nopietna. Tika piesaukta Bostonas “Celtics” interese, bet šonakt “Vertical” prestižais apskatnieks Eidriens Vodžnarovskis vēstīja, ka “Knicks” pati veikusi vairākus zvanus, vēršoties pie komandām par Porziņģa aizmainīšanu.

Kā raksta “Vertical”, Ņujorka Porziņģa darījumā vēlas iegūt kādu no šī gada drafta pirmajām četrām izvēlēm, lai varētu izvēlēties Džošu Džeksonu, Kanzasas universitātes uzbrucēju. Attiecīgi “Knicks” būtu nepieciešams maiņu veikt jau šovakar. “Knicks” iesaistījusies pārrunās ar “Suns”, par ko tiek ziņotas konkrētākās nianses. “Suns” darījumā varētu piedāvāt pirms gada pirmajā desmitniekā draftētos garos spēlētājus Markīzu Krisu un Draganu Benderu. “Vertical” gan norāda, ka sarunas ir ar ļoti maziem panākumiem un ka “Suns” kategoriski atsakās iekļaut savu jauno saspēles vadītāju Devinu Bukeru jebkāda veida darījumā ar “Knicks”.

ESPN ziņo arī par “Knicks” sarunām ar “Thunder” par Porziņģa maiņu, bet reizē tiek norādīts, ka “Thunder” ir par maz, ko piedāvāt Ņujorkai. Tāpat “Knicks” vērsusies pie visām komandām, kurām ir drafta pirmā piecinieka izvēle – jau pieminētā Fīniksa, kā arī Filadelfija, “Lakers”, “Celtics” un “Kings”.

Jāatgādina, ka “Knicks” jau pieder drafta astotā izvēle. Līdz šim tika plānots ar to izvēlēties saspēles vadītāju, piepildot Džeksona vēlmi iegūt jaunu zvaigzni šajā Ņujorkai nestabilajā pozīcijā, bet Porziņģa aizmainīšanas gadījumā tiks apsvērta iespēja ar astoto numuru draftēt somu talantu Lauri Markanenu. Arī viņš ir augumā ražens spēlētājs ar labu metienu, bet jāuzsver, ka šāda tipa Eiropas spēlētāji reti kad iekļaujas NBA spēlē tik veiksmīgi kā Porziņģis savās pirmajās divās sezonās.



Izmantotie resursi:
Phil Jackson confirms New York Knicks fielding...
https://twitter.com/TheVertical/sta...

  +4 [+] [-]

, 2017-06-22 12:22, pirms 7 gadiem
Sliktākais ir tas, ka neredzu (pagaidām) ka NY censtos ko darīt lietas labā, lai sastāvu uzlabotu tieši ap Porziņģi, kā to vēl nesen visur reklamēja. Ņujorka Kristapam ir devusi savu- popularitāti, kādu reti kura cita franšīze varētu viņam dot. Ja nekas nemainās, Jacksons paliek un turpina savas ambīcijas, tad uzskatu, ka aizmainīšana uz leikeriem vai Filadefiju būtu pieņemams variants. Sakramento būtu katastrofa.

  +2 [+] [-]

, 2017-06-22 12:28, pirms 7 gadiem
Cobham - šī sezona kopā ar Rouzu un Carmelo vaitad nepierādīja, ka KP 30+ punktus pa spēli savākt ir grūti? Nesaku, ka individuāli viņi būtu slikti, bet kā jau sezona mums parādīja- komandas ķīmijas nav vispār!

  -1 [+] [-]

, 2017-06-22 12:38, pirms 7 gadiem
shadoww rakstīja: Cobham - šī sezona kopā ar Rouzu un Carmelo vaitad nepierādīja, ka KP 30+ punktus pa spēli savākt ir grūti? Nesaku, ka individuāli viņi būtu slikti, bet kā jau sezona mums parādīja- komandas ķīmijas nav vispār!
Es tev pilnībā piekrītu par komandas ķīmiju, bet es saprotu, ka Melo jau jebkurā gadījumā aizmainīs, tad jau KP būs brīvākas rokas. Vnk padomā, ja KP būs Bostonā, nu labi, viņš savus moška 10-14 p varēs iemest, un labi viņi uzvarēs, bet vai pa lielam tas dos grūdienu viņam kā līderim, viņš būs viens no. Protams, ir prioritātes, es viņa vietā audzētu muskuļus kā An.Davis un mestu 30p spēlē un vilku komandu no bedres ārā, nevis pievienotos superkomandām un būtu viens no ntajiem līderiem.

  +6 [+] [-]

, 2017-06-22 12:39, pirms 7 gadiem
Intervijas izlaišana bija apzināta KP ziņa pārējai līgai - ''nāciet, glābiet mani!''. Ja viņš, to izlaižot, centās nodot ziņu tikai Knicks nometnei, gudrāk būtu bijis aiziet uz to un pateikt viņiem visu, ko domā. Bet šādi ziņa sasniedz visu līgu un Fils to tikko atzina - viņš saņem zvanus tieši šī iemesla dēļ. KP mērķis sasniegts!

Ņemot vērā to, cik haotiski ir NYK, grūti pārmest KP viņa soli. Bet dīvaini ir tas, ka KP turpina apgalvot, ka mīl Ņujorku un ļoti grib tur palikt, lai gan visādi citādi viņa rīcība kliedz pretējo. Es tik ceru, ka KP nometnes šķietamais vai reālais viltīgums/neuzticamība nesabojās viņa izredzes uz labiem darījumiem nākotnē.

     [+] [-]

, 2017-06-22 12:40, pirms 7 gadiem
shadoww rakstīja: Sliktākais ir tas, ka neredzu (pagaidām) ka NY censtos ko darīt lietas labā, lai sastāvu uzlabotu tieši ap Porziņģi, kā to vēl nesen visur reklamēja. Ņujorka Kristapam ir devusi savu- popularitāti, kādu reti kura cita franšīze varētu viņam dot. Ja nekas nemainās, Jacksons paliek un turpina savas ambīcijas, tad uzskatu, ka aizmainīšana uz leikeriem vai Filadefiju būtu pieņemams variants. Sakramento būtu katastrofa.
tak paseko līdzi bišķ notikumiem, lai kaut ko pirst. Kādi Leikeri? Viņa jau Raselu aizmainīja un iet pēc Lonzo! +nākamsezon par 90% pievienosies Paul George (mošk arī šosezon, bet maz ticams) un tad 50/50 Lebrons (domās starp LAL, kur būs Lonzo, Ingram, Randle, George vai LAC, kur varētu savākties draugu bariņš - Wade, Paul).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2017-06-22 12:44, pirms 7 gadiem
un nesaprotu kāpēc visi tagad brauc virsū KP par Exit meeting izlaišanu. Komanda ir katastrofa - Karameli visu laiku čakarē, Rouzu grib pagarināt, Noa līgums ir fenomens visai NBA sabiedrībai, spēlē trījstūri, kurš naher nevienam nav vajadzīgs utt.

Viņš tikai parādīja, ka nav mierā ar to. Viss. Ja Fils grib tagad samainīt KP vienkārši mācības pēc - tas būs stulbākais lēmums ever pašam Filam un KP no tā tikai uzvarēs, atšķirībā no NYK.

  +1 [+] [-]

, 2017-06-22 12:48, pirms 7 gadiem
Asta- saprotu ka leikeri ir izslēgts variants. Vienkārši domāju, ka tas vēl nebūtu tas sliktākais variants, salīdzinājumā ar citiem rakstā minētajiem klubiem.

     [+] [-]

, 2017-06-22 12:50, pirms 7 gadiem
Lakers, Celtics vai 76ers būtu tik ideāli varianti.

     [+] [-]

, 2017-06-22 12:54, pirms 7 gadiem
cobham rakstīja: Beidzot pats svarīgākais raksts ir publicēts.
Ja godīgi bračkas tomēr ir luni pieļāvuši, lai arī cik sūdīga situācija, KP vajadzēja ierasties uz to pēdējo tikšanos, lai tur viņš arī visu pasaka. Bet sanāk tagad KP ir vainīgais un kkāds, bet ir tomēr, pamats viņu aiztreidot. Man ir slikta nojausma, ka viņu tomēr aizmainīs, bet es ceru tikai ne uz SAC, Magic vai T-wolves, vislabākais būtu Bostona. Bet nu cerēsim, ka tomēr viņš paliks NYK
ar šo gājienu viņš (Fils Džeksons) uzsit Porziņģim cenu un viss

     [+] [-]

, 2017-06-22 12:56, pirms 7 gadiem
Sapnis būtu Leikers, bet tad visticamāk butu jādod 2. piks, LAL to nedarīs. Ja ne Leikers, tad Ķelti būtu laba vieta prieks Kristapa un ļoti labs treneris.

  +4 [+] [-]

, 2017-06-22 12:58, pirms 7 gadiem
Kristaps ir malacis un viņam no NY ir jātiek prom. No NY viņš dabūja maximumu - iespēju uzreiz sevi nolikt starp prožektoriem un pieteikt kā līgas zvaigzni. Ko viņš vēl var iegūt no NY? Nemitīgus PR pasākumus, kas reāli pat neļauj Tev atpūsties, iespēju neiespējami pastaigāties pa pilsētu, jo fanu pūļi Tevi apēd, iespēju spēlēt pie trenera, kuru vada vecuma marazmu sasniedzis homosapiens, iespēju spēlēt ar komandas biedriem, kuri nonākuši NY jo nekur citur viņus dēļ viņu pārmaksātajām algām vairs neņem, iespēju spēlēt trijstūri, kad neviens komandā to negrib un nedara, jo viņiem visiem ir superlielie ego, bet vadība, kurai ego ir vēl lielāks tik un tā prasīs spēlēt trijstūri. Ko vēl Kristaps iegūst - jau pirms sezonas apziņu, ka komanda līdz play-off netiks.

Ja viņš jau ir 90% līgas zvaigzne, tad kāda motivācija ir spēlēt sistēmā, kura ir zaudētāji, bet apzināties, ka viņam ir jābūt pie uzvarētājiem.

  +2 [+] [-]

, 2017-06-22 13:02, pirms 7 gadiem
Šajā gadījumā Ostapenko un Porzinģim ir viena laba kopīga īpašība: Abi grib būt labākie un nopietnā konkurencē! Knicks nevar piedāvāt konkurētspējīgu komandu, tad lai maina prom! Porzinģim ir liela auditorija, bet vēl lielāka tā kļūtu, ja tiktu playoff komandā un tur būtu līderis!

  +2 [+] [-]

, 2017-06-22 13:03, pirms 7 gadiem
asta rakstīja: un nesaprotu kāpēc visi tagad brauc virsū KP par Exit meeting izlaišanu. Komanda ir katastrofa - Karameli visu laiku čakarē, Rouzu grib pagarināt, Noa līgums ir fenomens visai NBA sabiedrībai, spēlē trījstūri, kurš naher nevienam nav vajadzīgs utt.

Viņš tikai parādīja, ka nav mierā ar to. Viss. Ja Fils grib tagad samainīt KP vienkārši mācības pēc - tas būs stulbākais lēmums ever pašam Filam un KP no tā tikai uzvarēs, atšķirībā no NYK.
Visi brauc virsū? Es cita rakstu komentārus lasu vai vnk esmu akls? Es drīzāk teiktu, ka visi saprot, ka KP rīcība dotajos apstākļos ir pilnīgi saprotama un pat atbalstāma. Cita runa ir par to, vai tas ir gudri. Galu galā to, vai KP laižas prom, diktē Fils. Un kāda ir jēga sabojāt attiecības, ja maiņa tāpat nenotiks? Citreiz labāk ir paklusēt vai vsm lietas izrunāt zem 4 acīm, nevis savu netīro veļu izrādīt visai līgai, sevišķi, ja iespēja, ka kkas mainīsies, ir maza. Tagad izskatās, ka KP paliks NY, bet komandas mikroklimats būs vēl sliktāks. Bija jēga no tā?

  +1 [+] [-]

, 2017-06-22 13:08, pirms 7 gadiem
Mixes rakstīja: Visi brauc virsū? Es cita rakstu komentārus lasu vai vnk esmu akls? Es drīzāk teiktu, ka visi saprot, ka KP rīcība dotajos apstākļos ir pilnīgi saprotama un pat atbalstāma. Cita runa ir par to, vai tas ir gudri. Galu galā to, vai KP laižas prom, diktē Fils. Un kāda ir jēga sabojāt attiecības, ja maiņa tāpat nenotiks? Citreiz labāk ir paklusēt vai vsm lietas izrunāt zem 4 acīm, nevis savu netīro veļu izrādīt visai līgai, sevišķi, ja iespēja, ka kkas mainīsies, ir maza. Tagad izskatās, ka KP paliks NY, bet komandas mikroklimats būs vēl sliktāks. Bija jēga no tā?
KP no savas puses izdara, lai kļūtu labāks! Interesanti vai komandas vadība visu izdarīs, lai komanda būtu labāka?
Kreklu pārdošana, all star trofejas ir labi sportistam, bet gribas tomēr ko vairāk!

  +6 [+] [-]

, 2017-06-22 13:10, pirms 7 gadiem
cobham rakstīja: Es tev pilnībā piekrītu par komandas ķīmiju, bet es saprotu, ka Melo jau jebkurā gadījumā aizmainīs, tad jau KP būs brīvākas rokas. Vnk padomā, ja KP būs Bostonā, nu labi, viņš savus moška 10-14 p varēs iemest, un labi viņi uzvarēs, bet vai pa lielam tas dos grūdienu viņam kā līderim, viņš būs viens no. Protams, ir prioritātes, es viņa vietā audzētu muskuļus kā An.Davis un mestu 30p spēlē un vilku komandu no bedres ārā, nevis pievienotos superkomandām un būtu viens no ntajiem līderiem.
Porziņģis Bostonā mestu 10 punktus
Tu paskaties viņiem sastāvu, ir mazais nazītis Tomass un otrais rezutatīvākais ir Bredlijs, kurš ir vairāk uz aizsardzību tendēts. Porziņģis mierīgi mestu tuvu 20 punktiem spēlē, pie tam Bostona bija 2. vietā līgā piespēlēs, tikai no warriors atpalika.
Pat ja viņi dabū vēl kādu scoreri kā Hayward no jazz, tāpat Porziņģis punktus savāktu vairāk punktus knickos.
Ņujorkā tāpat priekšā bija divi ball hogi Karmelo un Rouzs un KP tāpat rezultatīvs bija.

  +3 [+] [-]

, 2017-06-22 13:12, pirms 7 gadiem
Mixes rakstīja: Visi brauc virsū? Es cita rakstu komentārus lasu vai vnk esmu akls? Es drīzāk teiktu, ka visi saprot, ka KP rīcība dotajos apstākļos ir pilnīgi saprotama un pat atbalstāma. Cita runa ir par to, vai tas ir gudri. Galu galā to, vai KP laižas prom, diktē Fils. Un kāda ir jēga sabojāt attiecības, ja maiņa tāpat nenotiks? Citreiz labāk ir paklusēt vai vsm lietas izrunāt zem 4 acīm, nevis savu netīro veļu izrādīt visai līgai, sevišķi, ja iespēja, ka kkas mainīsies, ir maza. Tagad izskatās, ka KP paliks NY, bet komandas mikroklimats būs vēl sliktāks. Bija jēga no tā?
Protams ka bija jēga. Kad tavs franchise player parāda, ka nav apmierināts ar iekšienē notiekošo ir cerība, ka vadība aizdomāsies un kaut ko pamainīs (šajā gadījumā - Filu). Pieņemu arī to, ka pirms tam jau bija vairākas tikšanās un par visu tika runāts.

Klimats sabojāsies? Dēļ kā? Dēļ tā, ka KP arī ir pret Filu? Kā tas ietekmēs attiecības starp spēlētājiem? Mikroklimatu bojā pats Fils! Visi spēlētāji taču ir pret trījstūri un jau vairākas sezonas intervijās žēlojas par to.

  +2 [+] [-]

, 2017-06-22 13:12, pirms 7 gadiem
mani 2c: KP pareizi darīja jo pārējie klusēja un Fila izteikumi brīžiem bija nekorekti un stulbi, līdz ar to protests vietā.
tāpat būtu pareizi ja KP ietu uz sanāksmi un norītu krupi, jo par jaunu.

citiem vārdiem nepareizu lēmumu te nebija, čalim rūp nākotne un viņš tā izvēlējās rīkoties, kas no tā sanāks redzēsim.

attiecībā uz maiņām NEVIENS nevar neko prognozēt jo nav personīgi runājis ar NBA klubu menedžeriem un visa info kas klejo ir baumu līmenī...manuprāt neaizmainīs jo KP ienes naudu un knicks īpašnieks nevēlas to zaudēt, izņēmums ja kāds izdomā iedot kaut ko tiešām labu pretī, dzīve rādīs.

     [+] [-]

, 2017-06-22 13:16, pirms 7 gadiem
flipsider rakstīja: KP no savas puses izdara, lai kļūtu labāks! Interesanti vai komandas vadība visu izdarīs, lai komanda būtu labāka?
Cerams. Tik vai vecu āzi ar 11 gredzeniem, kuru pilnībā atbalsta īpašnieks, vari piespiest sākt kko darīt citādi? Man ir tāda aizdoma, ka nekas nemainīsies, tāpēc beigās KP solis tikai situāciju vēl saasinās. Tāpēc es saku, ka, ja šie būtu visu izrunājuši kā vīri privātā sapulcē, nebūtu visas šīs jezgas. Toties tagad KP ir galvenajos virsrakstos, NYK reputācija sasniedz jaunas lejas un kļūst vēl nevēlamāks mērķis brīvajiem aģentiem un citiem spēlētājiem, virmo baumas, ka KP nometne izplata viltus ziņas u.c.

     [+] [-]

, 2017-06-22 13:20, pirms 7 gadiem
asta rakstīja: Protams ka bija jēga. Kad tavs franchise player parāda, ka nav apmierināts ar iekšienē notiekošo ir cerība, ka vadība aizdomāsies un kaut ko pamainīs (šajā gadījumā - Filu). Pieņemu arī to, ka pirms tam jau bija vairākas tikšanās un par visu tika runāts.

Klimats sabojāsies? Dēļ kā? Dēļ tā, ka KP arī ir pret Filu? Kā tas ietekmēs attiecības starp spēlētājiem? Mikroklimatu bojā pats Fils! Visi spēlētāji taču ir pret trījstūri un jau vairākas sezonas intervijās žēlojas par to.
Par Filu kurn visi jau dažus gadus. Kkas mainījās vai tieši pretēji - kļuva vēl sliktāk? Var jau naivi cerēt, ka pēkšņi KP protests pagriezīs lietas par 180 grādiem, ka vecais Fils kādu dienu pamodīsies kā cits cilvēks, bet tu zini, kā mierinājums ir cerība.

Protams, ka spriedze komandas iekšienē tikai vēl pieaugs. Nepadomā, ka es apšaubu, ka visa sliktā sakne ir Fils. Es tik iebilstu par to, ka bezjēdzīgi ugunij tiek pielieta eļļa!

  +2 [+] [-]

, 2017-06-22 13:23, pirms 7 gadiem
Mixes rakstīja: Cerams. Tik vai vecu āzi ar 11 gredzeniem, kuru pilnībā atbalsta īpašnieks, vari piespiest sākt kko darīt citādi? Man ir tāda aizdoma, ka nekas nemainīsies, tāpēc beigās KP solis tikai situāciju vēl saasinās. Tāpēc es saku, ka, ja šie būtu visu izrunājuši kā vīri privātā sapulcē, nebūtu visas šīs jezgas. Toties tagad KP ir galvenajos virsrakstos, NYK reputācija sasniedz jaunas lejas un kļūst vēl nevēlamāks mērķis brīvajiem aģentiem un citiem spēlētājiem, virmo baumas, ka KP nometne izplata viltus ziņas u.c.
Daudz jau ticis minēts! Viņš labākais pasaules treneris vēsturē, bet kā GM vēl nav sevi pierādījis!

  -1 [+] [-]

, 2017-06-22 13:31, pirms 7 gadiem
Džeksona vietā par ziņģa nekaunību, G-līga līdz līguma beigām. ziņģis ir absolūts nulle pret Džeksonu.

  -1 [+] [-]

, 2017-06-22 13:31, pirms 7 gadiem
Priekškam KP šis skandāls bij vajadzīgs, jo Knicks komanda un Fils deva iespēju draftējot! Antonam ir jātinās prom no Knics, jo viņa laiks ir beidzies, tikai gaisu jauc.

  +3 [+] [-]

, 2017-06-22 13:34, pirms 7 gadiem
Kā var nesaprast, ka Porziņģis, grib lai Filu nafig aizsūta un komandu sāk normāli būvēt?

Kāda aizmainīšana? neviena komanda Porziņģi nemainīs pret kko labu, jo paši brāļi pateica, ka nospēlēs kontraktu līdz beigām un tad paši izvēlēsies, kurp doties tās ir 2 sezonas....

Drīzāk ziņa auna pierem Dolanam, ka lai sūta Filu pāris mājas tālāk ar visu savu 3stūri.

Un Porziņģis neko nezaudēs pārejot uz nevienu no komandām, viņš paliks kā labais puisis anyway, un Fils varēs turpināt nerunāt ar medijiem.

  +2 [+] [-]

, 2017-06-22 13:43, pirms 7 gadiem
blondais18 rakstīja: Kā var nesaprast, ka Porziņģis, grib lai Filu nafig aizsūta un komandu sāk normāli būvēt?

Kāda aizmainīšana? neviena komanda Porziņģi nemainīs pret kko labu, jo paši brāļi pateica, ka nospēlēs kontraktu līdz beigām un tad paši izvēlēsies, kurp doties tās ir 2 sezonas....

Drīzāk ziņa auna pierem Dolanam, ka lai sūta Filu pāris mājas tālāk ar visu savu 3stūri.

Un Porziņģis neko nezaudēs pārejot uz nevienu no komandām, viņš paliks kā labais puisis anyway, un Fils varēs turpināt nerunāt ar medijiem.
Tā ir ziņa visai līgai, Filu un Dolanu ieskaitot. Pārējai līgai - ''davai, dodiet piedāvājumus, varbūt varu tikt prom'', NYK - ''labojiet situāciju''. Problēma tik tā, ka gan jau tāpat nekas nenotiks.

  +1 [+] [-]

, 2017-06-22 13:50, pirms 7 gadiem

  +1 [+] [-]

, 2017-06-22 13:51, pirms 7 gadiem
Raitcha rakstīja: Pats interesantākais šajā visā ir tieši Fila reakcija...
Paņemt kkādu sapulci par visa pamatu... tiešām?
Fils, kuram komandā ir bijis Rodmens... Kurš neatnāk uz treniņiem, kurš neapmeklē visādus komandas pasākumus, bet vienmēr ir uz strīpas spēles dienā un kapā kā mežonis... Pēkšņi viņš kko muld par sapulci un to, ka nekad neviens nav kavējis tādas sapulces viņa karjerā..;. Jaaa, kāaa tad..
Šitā situācija ir uzpūsta principā no nekā.. Manuprāt arī norims kā sākusies, NY nekur KP neaizmainīs un NY neko neiegūs... kā jau visus pēdējos gadus
Tur tev taisnība ! Pa šiem diviem gadiem, kas itkā skaitījās pārbūves procesa sākums Ņujorka nav iemainījusi un uzlabojusi.. neko ! Par lielu naudu pievienoja dažus pieredzējušus free agent (Rose, Noah, Lee) Ja tas vel būtu smieklīgi un labojams, tad paskatoties uz Noah līgumu un kvalitāti laukumā vairs smiekli nenāk. Var tikai stādīties priekšā ko par Filu teiktu ja Porziņģa karjera nebūtu tik veiksmīgi iesākusies. Filam ir jasaka Kristapam paldies par to, ka viņš ir izglābis Fila kā GM pakaļu ! Par treneru izvēli Ņujorkā labāk neizteikties. Par to mistisko trīsstūra uzbrukumu ar kuru Hornačekam nekad nav bijis nekāda sakara arī. Fišers vispār bija treneris vai vienkārši Filam čoms bez darba no Lakers laikiem?? Nevajadzēja bļaut visu sezonu par play-off lai nebūtu tāda vilšanās beigās. Sean Marks Bruklinu ātrāk pacels un aizvedīs līdz play-off nekā 10 kārtējais čempions ar savām basketbola operācijām !

  -2 [+] [-]

, 2017-06-22 13:53, pirms 7 gadiem
Mixes rakstīja: Par Filu kurn visi jau dažus gadus. Kkas mainījās vai tieši pretēji - kļuva vēl sliktāk? Var jau naivi cerēt, ka pēkšņi KP protests pagriezīs lietas par 180 grādiem, ka vecais Fils kādu dienu pamodīsies kā cits cilvēks, bet tu zini, kā mierinājums ir cerība.

Protams, ka spriedze komandas iekšienē tikai vēl pieaugs. Nepadomā, ka es apšaubu, ka visa sliktā sakne ir Fils. Es tik iebilstu par to, ka bezjēdzīgi ugunij tiek pielieta eļļa!
Vai nu tu šogad esi beidzis 10. klasi vai arī tevi kāds ar galvu pret sienu sita.

  +2 [+] [-]

, 2017-06-22 13:54, pirms 7 gadiem
KP ar Igiju kopā uz 76ers, pēc kārtējā titula!
Pacels jaunā PO līmenī pelavniekus, Iguodala iemetīs MVP robā un varēs turpināt Lebja skološanu!
GO KP, GO Iguodala!

  +2 [+] [-]

, 2017-06-22 13:58, pirms 7 gadiem
Džeksons ir vecs vīrs ar novecojušu skatījumu uz lietām (spēles shēmām, komandas ķīmiju, darījumiem). Viņš sezonas laikā izgāzās ar Rozes un Karameles nespēju aizmainīt. Viņš to vienkārši neprot darīt!
Tāpēc es neticu, ka viņš spētu uztaisīt NY izdevīgu darījumu ar KP aizmainīšanu. Nu neticu!
Parunāja, pačakarēja komandas klimatu un kartējo reizi mēģināja parādīt, kurš te ir Boss...

     [+] [-]

, 2017-06-22 13:59, pirms 7 gadiem
Dancis interesants. Vai Jānis Porziņģis maz zina, ka Karmelo izmanto Kristapu, lai atbrīvotu lielo Ābolu no sirma džentlmeņa, bet pasaule (lasi - Ņujorka) visu vainu uzvels pašam Jankam? Un taisni vārda dienas priekšvakarā

  +1 [+] [-]

, 2017-06-22 14:01, pirms 7 gadiem
valjero rakstīja: KP ar Igiju kopā uz 76ers, pēc kārtējā titula!
Pacels jaunā PO līmenī pelavniekus, Iguodala iemetīs MVP robā un varēs turpināt Lebja skološanu!
GO KP, GO Iguodala!
Knicks labāk varētu noslēgt līgumu ar Igudalu, paņemt mazo spēlētāju draftā, atstāt Entoniju, Lī + KP, Gomezu un būtu cerība pat uz playoff!

     [+] [-]

, 2017-06-22 14:03, pirms 7 gadiem
shadoww rakstīja: Sliktākais ir tas, ka neredzu (pagaidām) ka NY censtos ko darīt lietas labā, lai sastāvu uzlabotu tieši ap Porziņģi, kā to vēl nesen visur reklamēja. Ņujorka Kristapam ir devusi savu- popularitāti, kādu reti kura cita franšīze varētu viņam dot. Ja nekas nemainās, Jacksons paliek un turpina savas ambīcijas, tad uzskatu, ka aizmainīšana uz leikeriem vai Filadefiju būtu pieņemams variants. Sakramento būtu katastrofa.
Kapēc Sakramento būtu katastrofa??

     [+] [-]

, 2017-06-22 14:04, pirms 7 gadiem
M rakstīja: Dancis interesants. Vai Jānis Porziņģis maz zina, ka Karmelo izmanto Kristapu, lai atbrīvotu lielo Ābolu no sirma džentlmeņa, bet pasaule (lasi - Ņujorka) visu vainu uzvels pašam Jankam? Un taisni vārda dienas priekšvakarā
Karamele patiešām izmanto Kristapu!

  +1 [+] [-]

, 2017-06-22 14:08, pirms 7 gadiem
Vispār tie Noā, Mozgova līgumi "rauj jumtu"! Laikā, kad līga pāriet uz garajiem spēlētājiem ar metienu, tad tiek iedoti 70m līgumi- diviem garajiem bez metiena!