Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Autors: Rolands Eliņš

Pola "double-double" palīdz "Clippers" gūt drošu uzvaru Maiami

Pola "double-double" palīdz "Clippers" gūt drošu uzvaru Maiami
Kriss Pols
Foto: AFP/Scanpix

Nacionālajā basketola asociācijā šonakt aizvadītas divas spēles - Krisa Boša 28 punkti neglāba Maiami "Heat" no zaudējuma savā laukumā pret Losandželosas "Clippers" (93:110), bet Sakramento "Kings" pieveica citu Austrumu favorīti Čikāgas "Bulls" (103:88).

Jau pirmajā ceturtdaļā "Clippers" guva 39 un ielaida vien 15, ātri iegūstot izšķirošo pārsvaru, kuru bez Dveina Veida spēlējošā "Heat" nespēja atgūt un visai droši zaudēja ar 17 punktu starpību. Pēdējo četru sezonu finālistes "Heat" sastāvā 28 punktus guva Kriss Bošs, taču arī viņš nenovērsa viesu dominanci zem groziem, piemēram, Deandē Džordans visus savus 12 punktus guva ar danku palīdzību.

"Clippers" šī bija septītā uzvara sezonas 11 spēlēs, un tajā pa 26 punktiem guva tās līderi Kriss Pols un Bleiks Grifins, turklāt Polam arī 12 rezultatīvas piespēles. Neslinkoja gan arī rezervisti, kuri palīdzēja noturēt pārsvaru - pa tālmetienam iemeta četri rezerves spēlētāji un, lai arī Džamalam Krofordam šī nebija visrezultatīvākā spēle (vien pieci punkti), viņš izdalīja deviņas rezultatīvas piespēles.

Savukārt cita potenciālā Austrumu konferences favorīte Čikāgas "Bulls" atkal aizvadījusi spēli gan bez Derika Rouza, gan bez Pau Gazola, spēkojoties ar Sakramento "Kings". Maču labāk uzsāka "Bulls", taču "Kings", tikai retu reizi uzbrūkot no tālmetienu līnijas (4/6), pamazām nosvēra pārsvaru savā pusē un uzvarēja ar 103:88.

22 punktus guva Demarkuss Kazinss, kuram arī 14 atlēkušās bumbas, bet 12 rezultatīvas piespēles izdalīja Darens Kolisons. "Bulls" savukārt daudz biežāk pārkāpa noteikumus, kamēr paši no soda līnijas uzbruka visai viduvēji (11/16), un neglāba arī Džimija Batlera 28 punkti. Čikāgai nu četri zaudējimi 12 spēlēs, bet Sakramento var lepoties ar bilanci 7-5.

NBA spēļu rezultāti, 21. novembris

KomandasRez.Rezultatīvākie
Heat-Clippers93:110Bošs 28 Grifins 26
Kings-Bulls103:88Kazinss 22 Batlers 23

Dienas izcilnieki

SpēlētājsKomandaKategorija
Kriss BošsHeat28punkti
Demarkuss KazinssKings14atl. bumbas
Darens KolisonsKings12rez. piespēles
Bleiks GrifinsClippers3pārtv. bumbas
Nikola MirotičsBulls2bloki
Dž. Dž. RediksClippers4tālmetieni

Izmantotie resursi:
NBA.com


, 2014-11-21 09:26, pirms 9 gadiem
Njā... Heat traumu periods, Greindžers, Dengs, MakRoberts, Veids... Nez kas Hazlemam...

Manuprāt, neskatoties uz Veida traumu, Chalmersam tā vai tā jāāk no soliņa. Ļoti labu otro vilni uzrtaisa, ar savu agresiju...
Un jaunie, lai ņemas no spēles sākuma.
, 2014-11-21 10:13, pirms 9 gadiem
Raitcha rakstīja: Njā... Heat traumu periods, Greindžers, Dengs, MakRoberts, Veids... Nez kas Hazlemam...

Manuprāt, neskatoties uz Veida traumu, Chalmersam tā vai tā jāāk no soliņa. Ļoti labu otro vilni uzrtaisa, ar savu agresiju...
Un jaunie, lai ņemas no spēles sākuma.
Tev nešķiet, ka to traumu pēdejā laikā par daudz ? Ka var dažam komandam vesela virkne savainoties ? LAL, OKC Memfisa, Minesota, Čikaga, tagad arī Miami. Tu kā viens no labākajiem SC NBA spečiem vari izskaidrot, tādien dummies ka es ?
, 2014-11-21 10:23, pirms 9 gadiem
Converse87 rakstīja: Tev nešķiet, ka to traumu pēdejā laikā par daudz ? Ka var dažam komandam vesela virkne savainoties ? LAL, OKC Memfisa, Minesota, Čikaga, tagad arī Miami. Tu kā viens no labākajiem SC NBA spečiem vari izskaidrot, tādien dummies ka es ?
Traumas ir par daudz..
Specs nekāds es neesmu, ne te, ne kur citur, bet par traumām...
Grūti komentēt. Daudz tiek runāts par pārtiku un tā sietekmi, par preperātiem atjaunošanās līdzekļiem... Tas, kas mulsina ir tas, ka tāds vecis kā Melouns iztika vispār bez traumām, bet šodien jauni puikas to vien dara kā izlaiž spēles, par veciem nemaz nerunāsim... Viens pritams ir treniņi un fiziskā sagatavotība. ASV gan NHL gan NBA fiziskā kondīcija ir uz katra paša sirdsapziņas, viņi algo trenerus un uztur sevi kondīcijā, iespējams, ka mūsdienās paslinko...
Tai pat laikā man gribētos domāt, ka šodienas metodes nesagatavo spēlētāju visām situācijām. Visi tie gudrie trenežieri un jogas veida nodarbības ir ļoti apsveicamas, bet ne jau par velti kādreiz skrēja, spēlēja futbolu, volejbolu, dažāda veida sporta veidus, lai muskuļus noslogotu dažādi, dažādas grupas, Tagad visi tie palīglīdzekļi ir tādi , ka muskuļi gandrīz nav vajadzīgi, potītes balsta, nav jāstiprina... Tapēc arī traumējās...
Vēl jau nemazsvarīgs faktors ir medicīna un pārbaudes...
Kā Šaks nesen izteicās, ja tu vari staigāt, Tu vari spēlēt. Ko Reouzs dara? Pirms speļe'm mētā bumbu, bet sēž uz soliņa... Kādreiz tā nebija. Varbūt tagad par daudz taupa to veselību spēlētājiem (lai gan nav nekā svarīgaķa par veselību, bet varbūt tomēr par daudz...)
, 2014-11-21 10:36, pirms 9 gadiem
Mjā... Rietumi atkal mazgā Austrumus, ja Čikāgai un Miami nav Rouza un Veida, tad pret rietumu vadošajām komandām nav izredžu...Šķiet pašlaik tikai Toronto un Klīvlenda var parādīt zobus..

Rietumos interesanta situācija, pašlaik 10 komandas iet uz play off.. izskatās ka Fīniksa varētu ar laiku atbirt, bet Oklahomai būs mission impossible noķert pārējos..

Kāds zin cik ilgi Durents vēl nebūs?
, 2014-11-21 10:46, pirms 9 gadiem
Raitcha rakstīja: Traumas ir par daudz..
Specs nekāds es neesmu, ne te, ne kur citur, bet par traumām...
Grūti komentēt. Daudz tiek runāts par pārtiku un tā sietekmi, par preperātiem atjaunošanās līdzekļiem... Tas, kas mulsina ir tas, ka tāds vecis kā Melouns iztika vispār bez traumām, bet šodien jauni puikas to vien dara kā izlaiž spēles, par veciem nemaz nerunāsim... Viens pritams ir treniņi un fiziskā sagatavotība. ASV gan NHL gan NBA fiziskā kondīcija ir uz katra paša sirdsapziņas, viņi algo trenerus un uztur sevi kondīcijā, iespējams, ka mūsdienās paslinko...
Tai pat laikā man gribētos domāt, ka šodienas metodes nesagatavo spēlētāju visām situācijām. Visi tie gudrie trenežieri un jogas veida nodarbības ir ļoti apsveicamas, bet ne jau par velti kādreiz skrēja, spēlēja futbolu, volejbolu, dažāda veida sporta veidus, lai muskuļus noslogotu dažādi, dažādas grupas, Tagad visi tie palīglīdzekļi ir tādi , ka muskuļi gandrīz nav vajadzīgi, potītes balsta, nav jāstiprina... Tapēc arī traumējās...
Vēl jau nemazsvarīgs faktors ir medicīna un pārbaudes...
Kā Šaks nesen izteicās, ja tu vari staigāt, Tu vari spēlēt. Ko Reouzs dara? Pirms speļe'm mētā bumbu, bet sēž uz soliņa... Kādreiz tā nebija. Varbūt tagad par daudz taupa to veselību spēlētājiem (lai gan nav nekā svarīgaķa par veselību, bet varbūt tomēr par daudz...)
Paldies par savu skatījumu uz šo jautājumu. Tev piekrītu, ka kautkas greizi aizgājis fiz. sagatavotībā un metodēs. Kadreiz jau tie veči trenejās uz old school trenežieriem. Tie veči tika dzenāti hardcore režīmā, bet re iztureja Vēl ieminejies par to paslinkošanu, tev piekrītu. Dažs labs šķiet pavada vairāk tvīterī (vai citos soc. tīklos), ka treniņos Man šķiet, ka pie vainas mūsdienu domašana, tas ir, ar min piepūli kautko izdarīt
, 2014-11-21 10:55, pirms 9 gadiem
blondais18 rakstīja: Mjā... Rietumi atkal mazgā Austrumus, ja Čikāgai un Miami nav Rouza un Veida, tad pret rietumu vadošajām komandām nav izredžu...Šķiet pašlaik tikai Toronto un Klīvlenda var parādīt zobus..

Rietumos interesanta situācija, pašlaik 10 komandas iet uz play off.. izskatās ka Fīniksa varētu ar laiku atbirt, bet Oklahomai būs mission impossible noķert pārējos..

Kāds zin cik ilgi Durents vēl nebūs?
It kā sezonas otrā pusē jabūt atpakaļ
, 2014-11-21 11:33, pirms 9 gadiem
Raitcha rakstīja: Traumas ir par daudz..
Specs nekāds es neesmu, ne te, ne kur citur, bet par traumām...
Grūti komentēt. Daudz tiek runāts par pārtiku un tā sietekmi, par preperātiem atjaunošanās līdzekļiem... Tas, kas mulsina ir tas, ka tāds vecis kā Melouns iztika vispār bez traumām, bet šodien jauni puikas to vien dara kā izlaiž spēles, par veciem nemaz nerunāsim... Viens pritams ir treniņi un fiziskā sagatavotība. ASV gan NHL gan NBA fiziskā kondīcija ir uz katra paša sirdsapziņas, viņi algo trenerus un uztur sevi kondīcijā, iespējams, ka mūsdienās paslinko...
Tai pat laikā man gribētos domāt, ka šodienas metodes nesagatavo spēlētāju visām situācijām. Visi tie gudrie trenežieri un jogas veida nodarbības ir ļoti apsveicamas, bet ne jau par velti kādreiz skrēja, spēlēja futbolu, volejbolu, dažāda veida sporta veidus, lai muskuļus noslogotu dažādi, dažādas grupas, Tagad visi tie palīglīdzekļi ir tādi , ka muskuļi gandrīz nav vajadzīgi, potītes balsta, nav jāstiprina... Tapēc arī traumējās...
Vēl jau nemazsvarīgs faktors ir medicīna un pārbaudes...
Kā Šaks nesen izteicās, ja tu vari staigāt, Tu vari spēlēt. Ko Reouzs dara? Pirms speļe'm mētā bumbu, bet sēž uz soliņa... Kādreiz tā nebija. Varbūt tagad par daudz taupa to veselību spēlētājiem (lai gan nav nekā svarīgaķa par veselību, bet varbūt tomēr par daudz...)
piekrītu Tev, taču man ir nedaudz savādāks skatījums uz traumu palielināšanos PRO sportā. manuprāt, galvenais iemesls ir tas, ka pilnīgi visos sporta veidos sportisti kļūst arvien fiziski spēcīgāki, atlētiskāki, ātrāki. rezultāti kļūst arvien labāki un pirmais, kas nespēj to turēt ir saites, muskuļi, skrimšļi utt. savā laikā bija MJ, Pastnieks, Admirālis. vēl senāk dr.J, Dominiks - veči, kuri fiziski bija atlētiski, fiziski spēcīgi un izcēlās uz apkārtējo fona, jo pretinieki vairumā gadījumu no viņiem atpalika. tagad katrs otrais ir kā vieglatlēts - skrien, lec, ceļ utt. tā fiziskās sagatavotības latiņa ir uzcelta tādos augstumos, ka katrs, kurš grib lēkt vēl par 5cm augstāk vai skriet vēl ātrāk, riskē, ka vienu brīdi neizturēs ķermenis, kurš fizioloģiski nav gatavs šādām slodzēm.
jautājums - kāds būs pasaules rekords 100m sprintā, teiksim, pēc 30 gadiem? 7, 6 sekundes? varbūt 5??? atbilde - viss atkarīgs no tā, kādu ātrumu izturēs cilvēka organisms/ķermenis. var skriešanas tehniku un trasi noslīpēt līdz perfektumam. muskuļus var uzkačāt ideālā formā tieši priekš 100m distances. morāli, medicīniski un enerģētiski atlētu arī var sagatavot, taču pienāks brīdis, kad skrējiena laikā sāks plīst saites un lūzt kauli, jo ne jau sasniedzamajam rezultātam ir limits. limits ir cilvēka fizioloģiskajām spējām un, jo tuvāk savu spēju robežai cilvēks ir, jo lielāka iespējamība, ka kkas saplīsīs/salūzīs. un tas attiecas uz visiem sporta veidiem - basīti tajā skaitā.
, 2014-11-21 12:20, pirms 9 gadiem
Emilio rakstīja: piekrītu Tev, taču man ir nedaudz savādāks skatījums uz traumu palielināšanos PRO sportā. manuprāt, galvenais iemesls ir tas, ka pilnīgi visos sporta veidos sportisti kļūst arvien fiziski spēcīgāki, atlētiskāki, ātrāki. rezultāti kļūst arvien labāki un pirmais, kas nespēj to turēt ir saites, muskuļi, skrimšļi utt. savā laikā bija MJ, Pastnieks, Admirālis. vēl senāk dr.J, Dominiks - veči, kuri fiziski bija atlētiski, fiziski spēcīgi un izcēlās uz apkārtējo fona, jo pretinieki vairumā gadījumu no viņiem atpalika. tagad katrs otrais ir kā vieglatlēts - skrien, lec, ceļ utt. tā fiziskās sagatavotības latiņa ir uzcelta tādos augstumos, ka katrs, kurš grib lēkt vēl par 5cm augstāk vai skriet vēl ātrāk, riskē, ka vienu brīdi neizturēs ķermenis, kurš fizioloģiski nav gatavs šādām slodzēm.
jautājums - kāds būs pasaules rekords 100m sprintā, teiksim, pēc 30 gadiem? 7, 6 sekundes? varbūt 5??? atbilde - viss atkarīgs no tā, kādu ātrumu izturēs cilvēka organisms/ķermenis. var skriešanas tehniku un trasi noslīpēt līdz perfektumam. muskuļus var uzkačāt ideālā formā tieši priekš 100m distances. morāli, medicīniski un enerģētiski atlētu arī var sagatavot, taču pienāks brīdis, kad skrējiena laikā sāks plīst saites un lūzt kauli, jo ne jau sasniedzamajam rezultātam ir limits. limits ir cilvēka fizioloģiskajām spējām un, jo tuvāk savu spēju robežai cilvēks ir, jo lielāka iespējamība, ka kkas saplīsīs/salūzīs. un tas attiecas uz visiem sporta veidiem - basīti tajā skaitā.
Piekrītu tavam rakstītajam, bet es vēl pieplusotu to, ka lielākai daļai profesionāļu jaunībā ir maz strādājuši ar saišu nostiprināšanu, iekšējo muskalatūru, bet gan vairāk devuši iekšā lai tik ātrāk var uzsprintot, vai precīzāk uzmest..
Par tādām lietām sportisti bieži sāk domāt tikai kad notraumējas vai arī kad fiziskās sagatovietības treneris saka, ka vajag tās lietas labā arī kaut ko darīt. Nezinu kā tagad ir ar jaunatni līdz 16 gadiem, bet manas jaunatnes laikos nekas tāds nebija.
, 2014-11-21 13:54, pirms 9 gadiem
Austrumi ir tik vāji, ka pat Lakers ir ar pozitīvu bilanci un bez zaudējumiem austrumos.
, 2014-11-21 14:27, pirms 9 gadiem
Emilio rakstīja: piekrītu Tev, taču man ir nedaudz savādāks skatījums uz traumu palielināšanos PRO sportā. manuprāt, galvenais iemesls ir tas, ka pilnīgi visos sporta veidos sportisti kļūst arvien fiziski spēcīgāki, atlētiskāki, ātrāki. rezultāti kļūst arvien labāki un pirmais, kas nespēj to turēt ir saites, muskuļi, skrimšļi utt. savā laikā bija MJ, Pastnieks, Admirālis. vēl senāk dr.J, Dominiks - veči, kuri fiziski bija atlētiski, fiziski spēcīgi un izcēlās uz apkārtējo fona, jo pretinieki vairumā gadījumu no viņiem atpalika. tagad katrs otrais ir kā vieglatlēts - skrien, lec, ceļ utt. tā fiziskās sagatavotības latiņa ir uzcelta tādos augstumos, ka katrs, kurš grib lēkt vēl par 5cm augstāk vai skriet vēl ātrāk, riskē, ka vienu brīdi neizturēs ķermenis, kurš fizioloģiski nav gatavs šādām slodzēm.
jautājums - kāds būs pasaules rekords 100m sprintā, teiksim, pēc 30 gadiem? 7, 6 sekundes? varbūt 5??? atbilde - viss atkarīgs no tā, kādu ātrumu izturēs cilvēka organisms/ķermenis. var skriešanas tehniku un trasi noslīpēt līdz perfektumam. muskuļus var uzkačāt ideālā formā tieši priekš 100m distances. morāli, medicīniski un enerģētiski atlētu arī var sagatavot, taču pienāks brīdis, kad skrējiena laikā sāks plīst saites un lūzt kauli, jo ne jau sasniedzamajam rezultātam ir limits. limits ir cilvēka fizioloģiskajām spējām un, jo tuvāk savu spēju robežai cilvēks ir, jo lielāka iespējamība, ka kkas saplīsīs/salūzīs. un tas attiecas uz visiem sporta veidiem - basīti tajā skaitā.
Jā arī šādi varētu būt,. un visticamāk, ka arī ir, bet nu no otras puses skatoties, fiziskā spēle'šobrīd ir maz, pat centri ganās pa perimetru. Atceroties tādu knapu vīriņu kā Aiversonu, kuru sita, sita un tā pa īstam arī nesasita un soda laukumā viņš vnk dzīvoja, īsti negribas ticēt, ka tur tikai atlētiskais kontakts būtu pie vainas, es pieķeros pie tām robežām, ka spēļu ātrums, notikumu ātrums ir stipri paaudzies...
Kā Futbolā, skrien visi, nevis tikai divi ap bumbu... kā 50ajos gados.
Basītī tas pats, ir nepārtraukta kustība, ja gribi uzvarēt, smadzenes darbojas jau pirms vēl esi ticis pie bumbas... kustības asas, ātras, ķermenis tam visam ir par nogurušu...
, 2014-11-21 14:30, pirms 9 gadiem
Reaalais rakstīja: Piekrītu tavam rakstītajam, bet es vēl pieplusotu to, ka lielākai daļai profesionāļu jaunībā ir maz strādājuši ar saišu nostiprināšanu, iekšējo muskalatūru, bet gan vairāk devuši iekšā lai tik ātrāk var uzsprintot, vai precīzāk uzmest..
Par tādām lietām sportisti bieži sāk domāt tikai kad notraumējas vai arī kad fiziskās sagatovietības treneris saka, ka vajag tās lietas labā arī kaut ko darīt. Nezinu kā tagad ir ar jaunatni līdz 16 gadiem, bet manas jaunatnes laikos nekas tāds nebija.
Man gribētos domāt (cik ir redzēts un dzirdēts) ka attīstītās valstīs ar jauniešu sagatavošanu nav problēmas.
Tas ir, ja tev ir 6 gadi un tu trenējies basketbolā, tad tev māca vingrošanu, rotaļas, spēles un ļoti reti iedod arī basketbola bumbu.
LV ir tā, ka iedod bumbu un driblē, met, sedz...
Nenostiprinot ķermeni, muskuļus, viņš jau tiek piebeigts... Nu tas atspoguļojas mūsu jauniešu (Bertāns, Vecvagars) traumās, kad pēkšņi slodze paceļas citā līmenī..
, 2014-11-21 14:39, pirms 9 gadiem
Šonakt gaidam Rouzu laukumā
, 2014-11-21 14:47, pirms 9 gadiem
prieks par Kings uzvaru gribās lai šie beidzot PO zipā Clippers uzvara man nav pārsteigums #WeTheNorth
, 2014-11-21 14:59, pirms 9 gadiem
Autor! Cik zināms, tad Batlers guva 23 punktus, ne 28 kā minēts rakstā! Kas Noā ar Kazinsu atkal notika?
, 2014-11-21 15:07, pirms 9 gadiem
Raitcha rakstīja: Jā arī šādi varētu būt,. un visticamāk, ka arī ir, bet nu no otras puses skatoties, fiziskā spēle'šobrīd ir maz, pat centri ganās pa perimetru. Atceroties tādu knapu vīriņu kā Aiversonu, kuru sita, sita un tā pa īstam arī nesasita un soda laukumā viņš vnk dzīvoja, īsti negribas ticēt, ka tur tikai atlētiskais kontakts būtu pie vainas, es pieķeros pie tām robežām, ka spēļu ātrums, notikumu ātrums ir stipri paaudzies...
Kā Futbolā, skrien visi, nevis tikai divi ap bumbu... kā 50ajos gados.
Basītī tas pats, ir nepārtraukta kustība, ja gribi uzvarēt, smadzenes darbojas jau pirms vēl esi ticis pie bumbas... kustības asas, ātras, ķermenis tam visam ir par nogurušu...
piekrītu, fiziskā spēle varbūt nav tāda, kāda tā bija, piemēram, Detroitas slikto zēnu laikos. lai gan - tad tā bija ne tik traumatiska, proti - spēlēja asi, zilināja pa rokām, pa muti, pa korpusu. biežākās traumas bija sasitumi, smagākajos gadījumos - lūzumi. bet ne jau tā, ka pēkšņi pārplīst saite vai menisks. lai gan - bija arī izņēmumi - Lerijs Bērds, ja nemaldos, ahili pārrāva.
bet kas ir interesanti - spēlētāji daudz smagu traumu gūst elementārās situācijās un pat bez kontakta. lūk tas arī atspoguļo manis teikto, ka tas organisms ir tā uzvilkts, nospriegots, piedzīts, ka nevajag jau nemaz to, lai kāds tev iegāž pa ribām. atliek tikai nepareizi kāju nolikt - nospriegotā saite vai savērptais kauls uzreiz ir ārā.
, 2014-11-21 15:13, pirms 9 gadiem
Reaalais rakstīja: Piekrītu tavam rakstītajam, bet es vēl pieplusotu to, ka lielākai daļai profesionāļu jaunībā ir maz strādājuši ar saišu nostiprināšanu, iekšējo muskalatūru, bet gan vairāk devuši iekšā lai tik ātrāk var uzsprintot, vai precīzāk uzmest..
Par tādām lietām sportisti bieži sāk domāt tikai kad notraumējas vai arī kad fiziskās sagatovietības treneris saka, ka vajag tās lietas labā arī kaut ko darīt. Nezinu kā tagad ir ar jaunatni līdz 16 gadiem, bet manas jaunatnes laikos nekas tāds nebija.
gribētu cerēt, ka tagad jaunajiem spēlētājiem no sākuma nostiprina iekšējo muskulatūru un tikai pēc tam visu pārējo. tā tam vajadzētu būt - vismaz nopietnās sporta skolās/akadēmijās.
arī manā LJBL laikā, protams, nebija šādu treniņu un mūs reāli dzenāja kā zirgus - treniņi katru dienu + brīvdienās spēles + paši vēl gājām uz svariem + trenējām kājas ar visiem tiem air alertiem. traumas bija un bija smagas. nav jau brīnums, ka tagad uz laika maiņām visas malas sāp un jūties kā vecs opis + sirds arī ir nodzīta.
, 2014-11-21 15:14, pirms 9 gadiem
Alessio rakstīja: Autor! Cik zināms, tad Batlers guva 23 punktus, ne 28 kā minēts rakstā! Kas Noā ar Kazinsu atkal notika?
Noā ir tizls gailis - lūk kas notika
, 2014-11-21 15:18, pirms 9 gadiem
blondais18 rakstīja: Mjā... Rietumi atkal mazgā Austrumus, ja Čikāgai un Miami nav Rouza un Veida, tad pret rietumu vadošajām komandām nav izredžu...Šķiet pašlaik tikai Toronto un Klīvlenda var parādīt zobus..

Rietumos interesanta situācija, pašlaik 10 komandas iet uz play off.. izskatās ka Fīniksa varētu ar laiku atbirt, bet Oklahomai būs mission impossible noķert pārējos..

Kāds zin cik ilgi Durents vēl nebūs?
Klīvlenda ? Viņi paši šobrīd ļoti straglo. Toronto un Vašingtona, tu gribēji teikt ? Kāpēc vēlaizvien cilvēki turpina nenovērtēt Vašingtonu ? Paigaiām ir 2. vieta austrumos, un tas viss bez Bīla. Bīla atgriešanās tikai vēl uzlabos Wizardu sniegumu.
Jebkurā gadījumā, austrumos top4 komandas jau tagad ir skaidras - WAS, TOR, CHI, CLE.
Jautājums vienīgi ir par secību, bet nu domāju, ka būs tāda, kā es minēju.
, 2014-11-21 15:22, pirms 9 gadiem
ventilators rakstīja: Klīvlenda ? Viņi paši šobrīd ļoti straglo. Toronto un Vašingtona, tu gribēji teikt ? Kāpēc vēlaizvien cilvēki turpina nenovērtēt Vašingtonu ? Paigaiām ir 2. vieta austrumos, un tas viss bez Bīla. Bīla atgriešanās tikai vēl uzlabos Wizardu sniegumu.
Jebkurā gadījumā, austrumos top4 komandas jau tagad ir skaidras - WAS, TOR, CHI, CLE.
Jautājums vienīgi ir par secību, bet nu domāju, ka būs tāda, kā es minēju.
Pēdējā spēlē jau bija Bīls

Fantāzijā ar visu O smuki nospēlēja 21 pt, 3 truļi un bik virs 50%FG.
Kristaps Porziņģis cenšas apturēt Keilebu Martinu. Foto. USA Sports Today. Scanpix
41

Porziņģim vāja metienu precizitāte, "Heat" ar trejaču rekordu nokārto līdzsvaru sērijā

Otro spēli Nacionālās basketbola asociācijas (NBA) izslēgšanas turnīrā aizvadījusi Kristapa Porziņģa pārstāvētā Bostonas "Celtics". Tā ar 101:111 piekāpās Maiami "Heat", ļaujot tai panākt izlīdzinājumu pirmās kārtas sērijā (1-1). Porziņģis spēli noslēdza ar sešiem gūtajiem punktiem.
Šejs Gildžess-Aleksandrs. Foto: USA Sports Today/Scanpix
1

Gildžess-Aleksandrs un Holmgrens nokārto graujošu "Thunder" uzvaru pār "Pelicans"

Nacionālajā basketbola asociācijā (NBA) aizvadīta otrā play-off sērijas spēle starp Rietumu konferences regulārā turnīra čempioni Oklahomsitijas "Thunder" un Jona Valančūna pārstāvēto Ņūorleānas "Pelicans". Mājinieki svinēja vieglu uzvaru ar 124:92.
2024. gada labākais sestais spēlētājs Nezs Rīds. Foto: AP/Scanpix

Par NBA labāko sesto spēlētāju tiek atzīts "Timberwolves" spēlētājs Rīds

Nacionālā basketbola asociācija (NBA) paziņojusi spēlētāju, kurš ir 2023./24. gada sezonas labākais sestais spēlētājs jeb rezervists. Par to kļuvis Minesotas "Timberwolves" centra pozīcijas spēlētājs Nezs Rīds.