Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Rietumi uzvar; MVP tiek Kobem, "triple-double" - Lebronam

Andrejs Siliņš

Rietumi uzvar; MVP tiek Kobem, "triple-double" - Lebronam
Kobe Braienta danks, neskatoties uz Lebrona Džeimsa centieniem bloķēt
Foto: AFP/Scanpix

Ar Rietumu komandas uzvaru pār Austrumiem - 148:143 - noslēgusies ikgadējā Nacionālās Basketbola Asociācijas (NBA) Visu Zvaigžņu spēle Losandželosā pagājušajā naktī. Vērtīgākā spēlētāja tituls tika pasniegts uzvarētāju komandas līderim Kobe Braientam, savukārt Austrumos ar "triple-double" izcēlās Lebrons Džeimss.

Rietumi uzvarēja pirmajās trijās ceturtdaļās, kas ļāva noturēt panākumu arī visā mačā. Kā jau pirms mača puspajokam Austrumu komandas un Bostonas "Celtics" vienības galvenais treneris Doks Riverss solījis, lielākais spēles laiks tika tieši Maiami "Heat" zvaigznei Lebronam Džeimsam, kurš arī nepievīla, sasniedzot "triple-double" rādītājus - 29 punkti, 12 atlēkušās bumbas un desmit rezultatīvas piespēles. Tikpat punktu guva arī Amare Stadamaiers, spēlējot 28 minūtes, bet neviens no "ķeltu" četrinieka nespēlēja vairāk par 21 minūti.

Rietumos labākais punktu guvējs bija "Lakers" zvaigzne un vietējās publikas mīlulis numur viens Kobe Braients, kurš guva 37 punktus un arī izcīnīja 14 atlēkušās bumbas, tiekot pie MVP jeb vērtīgākā spēlētāja atzinības. 34 punkti jaunās "Thunder" superzvaigznes, pagājušā pasaules čempionāta MVP Kevina Duranta kontā, kuram lielākais spēles laiks Rietumu komandas rindās - 30 minūtes.

"Es jūtu atbildību par to, ka mūs iebalso pieciniekos par mūsu parādīto sniegumu sezonas laikā, kad spēlējam par 100 procentiem. Tieši to pašu līdzjutēji vēlas redzēt, kad ierodamies šeit," pēc sava ceturtā Zvaigžņu spēles MVP titula iegūšanas sacīja Braients. "Viņi grib redzēt cīņu, un to arī centos darīt pats un mudināt savus komandas biedrus. Šī ir mana pēdējā Zvaigžņu spēle savu līdzjutēju priekšā, tāpēc šī ir īpaša izjūta."

Lebrons ar savu "triple-double" kļuva par tikai otro spēlētāju NBA vēsturē, kurš Zvaigžņu spēlē sasniedzis šādus rādītājus, otrs ir Maikls Džordans. "Ja Austrumi būtu uzvarējuši, tad mans komandas biedrs ar savu "triple-double" būtu ticis pie MVP, bet Braients to ir pelnījis," pēc mača sacīja nedaudz potīti atkal savainojušais austrumnieks no Maiami Dveins Veids. Kobem jau pirmajā puslaikā 21 gūts punkts, kas bija puse no Vilta Čemberlena iespētā 1962. gada spēlē sasniegtā rekorda. "Jau no paša sākuma varēja pateikt, ka viņš to vēlas. Viņš nepiespēlēja bumbu nevienam, bet tāds ir Kobe," pēc spēles smaidīja Amare Stadamaiers.

Brīdī, kad pirmās ceturtdaļas vidū Riverss laukumā reizē sūtīja visus četrus bostoniešus, līdzjutēji sajūsmas vietā raidīja svilpienus un ūjināšanu, bet Reja Alena pirmais metiens, kas neskāra pat stīpu, tika sveikts ar gavilēm un ovācijām. Tiesa, ne visi "Celtics" pārstāvji tika izsvilpti - NBA leģenda Bils Rasels tika silti sveikts, kad bijušajam "ķeltu" centram tika pasniegta īpaša balva, savukārt Dolfs Šeizs tika pie apbalvojuma par pirmo gūto punktu NBA Visu Zvaigžņu spēlē pirms 60 gadiem.

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-02-21 16:49, pirms 13 gadiem
Starp citu, Kobem, cik var saprast no ''hailaitiem'', bija 4 danki, kas nebūt nav maz, tāpēc variet nečīkstēt par individuālismu. Es, protams, esmu priecīgs par Kobes sniegumu un rezultativitāti un mani nesatrauc viņa individiuālisms, it sevišķi tāpēc, ka sezonas beigās viņs jau liks gredzenu uz otras rokas, bet nu esiet taču apdomīgāki savos 'uzbraucienos', t.i. padomājiet, pirms runājiet!

  +3 [+] [-]

, 2011-02-21 16:54, pirms 13 gadiem
IBAKA bija pelnījis tikt stabili

pirmkārt, kad esi redzējis tīru ft danku???? + pa to iedodod 45 punktus??? tīrākā apzagšana

+ danks kad noņem dzīvnieciņu - ok tur ir ok vērtējums, bet Bleikam sadeva tik cik vjd, lai tiktu finālā.

  -1 [+] [-]

, 2011-02-21 17:08, pirms 13 gadiem
Kobe 27, 28 gados (James vecums) speles regulari meta 40 pluss punktus. Lebrons pat Cavos neko tadu nedarija (jo nevajadzeja, vins ir tripple double masina).
Ja Lebrons spes but tik rezultativs tik pat ilgi cik Kobe (ja nebus traumas un uz vecumu attistis metienu), tad vinu vares saukt par labaku punktu guveju, bet pagaidam vel Kobe ir prieksa.
Nav nekas pret James.

     [+] [-]

, 2011-02-21 17:29, pirms 13 gadiem
LeBronam ir 26.
comon ja salīdzina cik ir sametis Kobe 26 un cik LBJ iekš 26. tad LBJ ir priekšā, neiet runa cik ir iespējis abi kopumā. + LBJ ieliek Kobem pa vismaz pusotru gadu, jo apskatoties jaunāko NBA punktu rekordos, tad LBJ ir priekšā. nez kā ies KD ar punktu gūšanu

+ jāatceras, ka Kobijs meta kad viņam bija 27-30, jo komandā nespēlēja neviens all star kalibrs blakām, bet kad sāka karjeru meta pirmajās divās sezonās - 1600punktus. tas arī pagaidām ir tas LBJ handikaps, bet nez cik ilgi tas turēsies.

prasmes gūt punktus daudzpusīgi Kobiju neviens nepārspēt. bet kā spēlētāju daudzpusību - ne tikai punkti, rebi un ast, bet arī citi faktori, tad universālāku spēlētāju kā LBJ NBA nava.

p.s. TGD sākas viss nopietnais - cīņa pa PO pozīciju un paši PO

  +2 [+] [-]

, 2011-02-21 18:31, pirms 13 gadiem
KobeMVP rakstīja: Starp citu, Kobem, cik var saprast no ''hailaitiem'', bija 4 danki, kas nebūt nav maz, tāpēc variet nečīkstēt par individuālismu. Es, protams, esmu priecīgs par Kobes sniegumu un rezultativitāti un mani nesatrauc viņa individiuālisms, it sevišķi tāpēc, ka sezonas beigās viņs jau liks gredzenu uz otras rokas, bet nu esiet taču apdomīgāki savos 'uzbraucienos', t.i. padomājiet, pirms runājiet!
Šis ir sporta vai pareģu portāls?

  -1 [+] [-]

, 2011-02-21 18:33, pirms 13 gadiem
Beidzot pēc ilgiem laikiem redzēju īstu ASG . kādai vajadzētu būt vislaik , jo tāpēc tā ir zvaigžņu spēle ka zvaigznēm ir jāparāda savs talants , nevis jāakstas.

  -1 [+] [-]

, 2011-02-21 18:49, pirms 13 gadiem
ljames237 rakstīja: LeBronam ir 26.
comon ja salīdzina cik ir sametis Kobe 26 un cik LBJ iekš 26. tad LBJ ir priekšā, neiet runa cik ir iespējis abi kopumā. + LBJ ieliek Kobem pa vismaz pusotru gadu, jo apskatoties jaunāko NBA punktu rekordos, tad LBJ ir priekšā. nez kā ies KD ar punktu gūšanu

+ jāatceras, ka Kobijs meta kad viņam bija 27-30, jo komandā nespēlēja neviens all star kalibrs blakām, bet kad sāka karjeru meta pirmajās divās sezonās - 1600punktus. tas arī pagaidām ir tas LBJ handikaps, bet nez cik ilgi tas turēsies.

prasmes gūt punktus daudzpusīgi Kobiju neviens nepārspēt. bet kā spēlētāju daudzpusību - ne tikai punkti, rebi un ast, bet arī citi faktori, tad universālāku spēlētāju kā LBJ NBA nava.

p.s. TGD sākas viss nopietnais - cīņa pa PO pozīciju un paši PO
Kobe kā punktu guvējs ir diez gan pārvērtēts. Alens Aiversons bija daudz labāks punktu guvējs, es pat teiktu, ka Makgreidijs bija vienā līmenī ar Kobi. Vienīgais kas tos divus padara sliktākus par Kobi ir viņu aizsardzība un atdošānās spēlei, Kobem nav miljardiem veidi kā gūt punktus, Maiklam Džordanam ar nē, vienkārši viņi nebija apturami, visi zināja ko viņi darīs, bet Tu vienkārši neko nevari izdarīt, Lebrons ir līdzīgs, bet Lebrons nav labāks punktu guvējs par Kobi, Lebrons pārsvarā punktus gūst kā "slasheris", ar spēku skrienot uz grozu, pluss viņam ir sūdīga mid-range spēlē, bet tīri laba trīspunktnieku precizitāte, labs spēlētājs, bet ne neprognazējams un labs punktu guvējs. Tas handikaps ir arī baigi diskutējams, jo laikā kad Kobe iegāja līgā vidusskolniekiem aizsargiem NBA vispār neuzticējās, kad Lebrons ienāca līgā, KOBE viņam bija pietiekami atvēris durvis, lai gm un treneri viņam uzticētos, ka vidusskolnieks kurš ir īsāks par 6`10 var spēlēt kā zvaigzne komandā pirmajā sezonā. Runājot par tiem prognozējajiem daudzpusīgajiem punktu guvējiem man prātā nāk tikai divi - Lerijs Bērds un Alens Aiversons.

Kobe ir diez gan netlantīgs, es teiktu, ka otrais netalantīgākais no top10 labākajiem spēlētājiem NBA vēsturē(pašu es viņu lieku #7, un tur viņš arī paliks). Protams fakts ir arī tāds, ka Kobe visu mūžu dzīvos Maikla ēnā, tas ir lāsts. Tas tiešām ir stulbi, ka tik lieliskam spēlētājam ir tik stulbi fani, kas viņu salīdzina ar Maiklu Džordanu.

Bet es tev piekrītu, par to, ka Lebrons ir labāks, ja man būtu iespēja izvēlēties ap kuru man būtu iespēja veidot komandu starp Lebronu un Kobi, es izvēlētos Lebronu, sasniegumā ziņā es tomēr šaubos, ka Lebronam ir izredzes pārsist Kobi, viņš savas cerības iedragāja ar spēlēšanu MIAMI.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-02-21 19:47, pirms 13 gadiem
noskatijos 1. pusi. Pirms speles gaidiiju shovu ar daudz piespelem, dankiem utt. Diivaini jau likaas pirms speles, kad kobe pateica, ka redzeesim daudz jump shotus. Saakumaa nodomaaju, ka tas ir joks. Saakaas speele un tieshaam, kobe tik liek. Es saprotu, ka tie ir sarezgiti metieni, bet nu come on, kuram pec MJ23 laikiem interesee taadi metieni @ ASG ? Man personigi vini neliekas galigi pievilciigi. Velpietam saakumaa liela dalu metienu vinam bija klusie. Tik nenormala velme bija iegut to mvp, ka sap**sa visu speli. Otru pusi nebija velme skatiities.

     [+] [-]

, 2011-02-21 20:07, pirms 13 gadiem
Lebronam jau gribējās, bet nekā... (par bildi)

     [+] [-]

, 2011-02-21 20:58, pirms 13 gadiem
KrishO rakstīja: noskatijos 1. pusi. Pirms speles gaidiiju shovu ar daudz piespelem, dankiem utt. Diivaini jau likaas pirms speles, kad kobe pateica, ka redzeesim daudz jump shotus. Saakumaa nodomaaju, ka tas ir joks. Saakaas speele un tieshaam, kobe tik liek. Es saprotu, ka tie ir sarezgiti metieni, bet nu come on, kuram pec MJ23 laikiem interesee taadi metieni @ ASG ? Man personigi vini neliekas galigi pievilciigi. Velpietam saakumaa liela dalu metienu vinam bija klusie. Tik nenormala velme bija iegut to mvp, ka sap**sa visu speli. Otru pusi nebija velme skatiities.
bet otrā pusē var saskatīt plusus tajā, ka Austrumiem bij vēlme pievilkt un izvilkt spēli.. kā zvaigžņu spēlei prasījās lai vairāk uz faniem uzspēlē.. bet diemžēl vēlme uzvarēt un līdz ar to arī aizsardzība to nepieļāva. no rūkij spēles varēja vairāk kaifu gūt, lai gan, protams, ka nenožēloju, ka noskatījos arī otro taimu

     [+] [-]

, 2011-02-21 21:30, pirms 13 gadiem
pistol rakstīja: Kobe kā punktu guvējs ir diez gan pārvērtēts. Alens Aiversons bija daudz labāks punktu guvējs, es pat teiktu, ka Makgreidijs bija vienā līmenī ar Kobi. Vienīgais kas tos divus padara sliktākus par Kobi ir viņu aizsardzība un atdošānās spēlei, Kobem nav miljardiem veidi kā gūt punktus, Maiklam Džordanam ar nē, vienkārši viņi nebija apturami, visi zināja ko viņi darīs, bet Tu vienkārši neko nevari izdarīt, Lebrons ir līdzīgs, bet Lebrons nav labāks punktu guvējs par Kobi, Lebrons pārsvarā punktus gūst kā "slasheris", ar spēku skrienot uz grozu, pluss viņam ir sūdīga mid-range spēlē, bet tīri laba trīspunktnieku precizitāte, labs spēlētājs, bet ne neprognazējams un labs punktu guvējs. Tas handikaps ir arī baigi diskutējams, jo laikā kad Kobe iegāja līgā vidusskolniekiem aizsargiem NBA vispār neuzticējās, kad Lebrons ienāca līgā, KOBE viņam bija pietiekami atvēris durvis, lai gm un treneri viņam uzticētos, ka vidusskolnieks kurš ir īsāks par 6`10 var spēlēt kā zvaigzne komandā pirmajā sezonā. Runājot par tiem prognozējajiem daudzpusīgajiem punktu guvējiem man prātā nāk tikai divi - Lerijs Bērds un Alens Aiversons.

Kobe ir diez gan netlantīgs, es teiktu, ka otrais netalantīgākais no top10 labākajiem spēlētājiem NBA vēsturē(pašu es viņu lieku #7, un tur viņš arī paliks). Protams fakts ir arī tāds, ka Kobe visu mūžu dzīvos Maikla ēnā, tas ir lāsts. Tas tiešām ir stulbi, ka tik lieliskam spēlētājam ir tik stulbi fani, kas viņu salīdzina ar Maiklu Džordanu.

Bet es tev piekrītu, par to, ka Lebrons ir labāks, ja man būtu iespēja izvēlēties ap kuru man būtu iespēja veidot komandu starp Lebronu un Kobi, es izvēlētos Lebronu, sasniegumā ziņā es tomēr šaubos, ka Lebronam ir izredzes pārsist Kobi, viņš savas cerības iedragāja ar spēlēšanu MIAMI.
padomā kārtīgāk ko izvēlies, spēlētāju, kas sasniedz visu regulārajā sezonā, vai spēlētāju, kas uzvar svarīgākajā brīdī...

     [+] [-]

, 2011-02-22 00:03, pirms 13 gadiem
pistol rakstīja: Kobe kā punktu guvējs ir diez gan pārvērtēts. Alens Aiversons bija daudz labāks punktu guvējs, es pat teiktu, ka Makgreidijs bija vienā līmenī ar Kobi. Vienīgais kas tos divus padara sliktākus par Kobi ir viņu aizsardzība un atdošānās spēlei, Kobem nav miljardiem veidi kā gūt punktus, Maiklam Džordanam ar nē, vienkārši viņi nebija apturami, visi zināja ko viņi darīs, bet Tu vienkārši neko nevari izdarīt, Lebrons ir līdzīgs, bet Lebrons nav labāks punktu guvējs par Kobi, Lebrons pārsvarā punktus gūst kā "slasheris", ar spēku skrienot uz grozu, pluss viņam ir sūdīga mid-range spēlē, bet tīri laba trīspunktnieku precizitāte, labs spēlētājs, bet ne neprognazējams un labs punktu guvējs. Tas handikaps ir arī baigi diskutējams, jo laikā kad Kobe iegāja līgā vidusskolniekiem aizsargiem NBA vispār neuzticējās, kad Lebrons ienāca līgā, KOBE viņam bija pietiekami atvēris durvis, lai gm un treneri viņam uzticētos, ka vidusskolnieks kurš ir īsāks par 6`10 var spēlēt kā zvaigzne komandā pirmajā sezonā. Runājot par tiem prognozējajiem daudzpusīgajiem punktu guvējiem man prātā nāk tikai divi - Lerijs Bērds un Alens Aiversons.

Kobe ir diez gan netlantīgs, es teiktu, ka otrais netalantīgākais no top10 labākajiem spēlētājiem NBA vēsturē(pašu es viņu lieku #7, un tur viņš arī paliks). Protams fakts ir arī tāds, ka Kobe visu mūžu dzīvos Maikla ēnā, tas ir lāsts. Tas tiešām ir stulbi, ka tik lieliskam spēlētājam ir tik stulbi fani, kas viņu salīdzina ar Maiklu Džordanu.

Bet es tev piekrītu, par to, ka Lebrons ir labāks, ja man būtu iespēja izvēlēties ap kuru man būtu iespēja veidot komandu starp Lebronu un Kobi, es izvēlētos Lebronu, sasniegumā ziņā es tomēr šaubos, ka Lebronam ir izredzes pārsist Kobi, viņš savas cerības iedragāja ar spēlēšanu MIAMI.
neīštos cilvēkus saliki vienā plauktiņā,ko līdzināt (nope)

  +4 [+] [-]

, 2011-02-22 00:39, pirms 13 gadiem
lupaars rakstīja: padomā kārtīgāk ko izvēlies, spēlētāju, kas sasniedz visu regulārajā sezonā, vai spēlētāju, kas uzvar svarīgākajā brīdī...
Kas uzvar? Es parasti negribu dragāt Kobes sasniegumus, bet Kobe ir nedaudz pārvērtēts uzvarētājs! Nav jau jābūt ekspertam, lai pateiktu, ka Lakers ir otrā talantīgākā komanda aiz Celtics un Heat, jau ceturto gadu! Ja es izvēlētos ap ko būvēt komandu, tad izvēlētos Lebronu, hands down, nav jābūt īpaši gudram, lai to pateiktu. Tāpat kā arī pirmais cilvēks ap kuru es būvētu komandu jau nu 100% nebūtu Bils Rasels, tie gredzeni ir domāti priekš cilvēkiem kuri īpaši negrib iedziļināties. Kas ir jāskatās ir cik spēlētājs bija labs, cik viņa komanda bija laba un kāds bija viņa palīgu labums. Spēlētāja kā Šaks, Rasels, Bērds, Maģiskais ir visu karjeru bijuši apkārt augstas klases HOF, spēlētāji kā Lebrons, Aiversons nav neko tādu izbaudijuši. Tas tagad nenozīmēs, ka mēs viņus norakstīsim un ņemsim tikai tos kam ir daudz gredzeni, kā, piemēram, Semu Džonsu(0,01% zin kas viņš ir), Havličeku(2% zin kas viņš ir). Kobem ir lielāki sasniegumi, bet Lebrons ir daudz labāks spēlētājs individuāli.

  -2 [+] [-]

, 2011-02-22 02:45, pirms 13 gadiem
pistol rakstīja: Kas uzvar? Es parasti negribu dragāt Kobes sasniegumus, bet Kobe ir nedaudz pārvērtēts uzvarētājs! Nav jau jābūt ekspertam, lai pateiktu, ka Lakers ir otrā talantīgākā komanda aiz Celtics un Heat, jau ceturto gadu! Ja es izvēlētos ap ko būvēt komandu, tad izvēlētos Lebronu, hands down, nav jābūt īpaši gudram, lai to pateiktu. Tāpat kā arī pirmais cilvēks ap kuru es būvētu komandu jau nu 100% nebūtu Bils Rasels, tie gredzeni ir domāti priekš cilvēkiem kuri īpaši negrib iedziļināties. Kas ir jāskatās ir cik spēlētājs bija labs, cik viņa komanda bija laba un kāds bija viņa palīgu labums. Spēlētāja kā Šaks, Rasels, Bērds, Maģiskais ir visu karjeru bijuši apkārt augstas klases HOF, spēlētāji kā Lebrons, Aiversons nav neko tādu izbaudijuši. Tas tagad nenozīmēs, ka mēs viņus norakstīsim un ņemsim tikai tos kam ir daudz gredzeni, kā, piemēram, Semu Džonsu(0,01% zin kas viņš ir), Havličeku(2% zin kas viņš ir). Kobem ir lielāki sasniegumi, bet Lebrons ir daudz labāks spēlētājs individuāli.
sorry KB24 faniem, bet, manupraat, KB24 ir leets MJ23 pakaldarinaajums. nesaprotu, kas jums tik loti patiik vinaa. Neteikshu, ka loti simpatizee LJ kaa personiiba, bet vinsh ir kaut kas jauns, kaut kas neredzeets, nenoveerteejams atleets, kaads peec MJ23 laikiem nebija redzeets. Reali skatoties, KB24 megjina spelet taa kaa to dariija MJ23 pirms padsmit gadiem. Vai tas, juusupraat, ir pievilciigi ? Prieks, ka tas dod auglus komandai, kura pati par sevi jau taa ir loti speeciiga.
Ok, lielaakaa dala nepiekritiis nevienam manam vaardam, bet nu taa tas ir. Vieniigais kam vareetu piekrist, ka KB24 ir smukaaks par LJ, bet nu tas jau prieksh taas Ventspils mazaas faniites un liidziigiem vinjai.
P.s. mans favoriits - DW3.

     [+] [-]

, 2011-02-22 02:52, pirms 13 gadiem
Piston abi tavi nosauktie speletaji ir daudz vairak sasniegusi ka tikai gredzenus, tu to ta pasniedzi itka vini butu tadi nu talak solinja speletaji.. Final MVP un Hall of Fame ta pat vien nepieskir.. (Atvainojos par garumzimem, bet ta tevis teiktaja piekritu)

     [+] [-]

, 2011-02-22 02:57, pirms 13 gadiem
3_dziiviibas rakstīja: bet otrā pusē var saskatīt plusus tajā, ka Austrumiem bij vēlme pievilkt un izvilkt spēli.. kā zvaigžņu spēlei prasījās lai vairāk uz faniem uzspēlē.. bet diemžēl vēlme uzvarēt un līdz ar to arī aizsardzība to nepieļāva. no rūkij spēles varēja vairāk kaifu gūt, lai gan, protams, ka nenožēloju, ka noskatījos arī otro taimu
Varbuut esmu paarpratis ASG buutiibu. Iedomaajies, es latvietis, kuram pec buutiibas nevajadzetu buut tendeetam uz shovu, veeleejos to redzeet. Bet lielie balsotaaji no USA, sabalsoja puikas, lai noskaidrotu, kura debess puse tad nu ir speeciigaaka.
labi, labi, vienkaarshi negaaju guleet, lai redzeetu to lielo zvaigzhnju speeli, bet nu nokjeeru taadu aplauzienu, ka d.. gribeejaas un aizmigu.
p.s. nu tu malacis par izturiibu.

     [+] [-]

, 2011-02-22 07:10, pirms 13 gadiem
pistol rakstīja: Kobe kā punktu guvējs ir diez gan pārvērtēts. Alens Aiversons bija daudz labāks punktu guvējs, es pat teiktu, ka Makgreidijs bija vienā līmenī ar Kobi. Vienīgais kas tos divus padara sliktākus par Kobi ir viņu aizsardzība un atdošānās spēlei, Kobem nav miljardiem veidi kā gūt punktus, Maiklam Džordanam ar nē, vienkārši viņi nebija apturami, visi zināja ko viņi darīs, bet Tu vienkārši neko nevari izdarīt, Lebrons ir līdzīgs, bet Lebrons nav labāks punktu guvējs par Kobi, Lebrons pārsvarā punktus gūst kā "slasheris", ar spēku skrienot uz grozu, pluss viņam ir sūdīga mid-range spēlē, bet tīri laba trīspunktnieku precizitāte, labs spēlētājs, bet ne neprognazējams un labs punktu guvējs. Tas handikaps ir arī baigi diskutējams, jo laikā kad Kobe iegāja līgā vidusskolniekiem aizsargiem NBA vispār neuzticējās, kad Lebrons ienāca līgā, KOBE viņam bija pietiekami atvēris durvis, lai gm un treneri viņam uzticētos, ka vidusskolnieks kurš ir īsāks par 6`10 var spēlēt kā zvaigzne komandā pirmajā sezonā. Runājot par tiem prognozējajiem daudzpusīgajiem punktu guvējiem man prātā nāk tikai divi - Lerijs Bērds un Alens Aiversons.

Kobe ir diez gan netlantīgs, es teiktu, ka otrais netalantīgākais no top10 labākajiem spēlētājiem NBA vēsturē(pašu es viņu lieku #7, un tur viņš arī paliks). Protams fakts ir arī tāds, ka Kobe visu mūžu dzīvos Maikla ēnā, tas ir lāsts. Tas tiešām ir stulbi, ka tik lieliskam spēlētājam ir tik stulbi fani, kas viņu salīdzina ar Maiklu Džordanu.

Bet es tev piekrītu, par to, ka Lebrons ir labāks, ja man būtu iespēja izvēlēties ap kuru man būtu iespēja veidot komandu starp Lebronu un Kobi, es izvēlētos Lebronu, sasniegumā ziņā es tomēr šaubos, ka Lebronam ir izredzes pārsist Kobi, viņš savas cerības iedragāja ar spēlēšanu MIAMI.
Tu padomā ko runā... kā var būt pārvērtēts punktu guvējs ja čalis ir astotais labākais punktu guvējs NBA vēsturē (tagad padomā cik spēlētāji ir spēlējuši nba 60 vai cik tur gadu laikā), plus vēl viņam ir vēl dažas sezonas ko spēlēt...

Par to Džordana būšanu, tas lāsts ir pilnīgi jebkuram izcilam spēlētājam, jo vairs neviens nebūs labāks par to kāds bija MJ.

     [+] [-]

, 2011-02-22 10:54, pirms 13 gadiem
Dzerevņa rakstīja: Te vismas tie labākie cīnās par uzvaru,nu Kobe noteikti! Nau tākā KHL zvaigžņu spēlē,kad uz laukuma tiek dzīts "Lunis" un visi priecīgi par to (spēlētāji)! Es tomēr esmu par to lai būtu cīņa par uzvaru,par to jau tie labākie ir tur iebalsoti!!!
un ko tad tu teiktu par LBL zvaigžņu spēli? Vajadzība pēc tādas ir?

     [+] [-]

, 2011-02-22 17:01, pirms 13 gadiem
PB41 rakstīja: Tu padomā ko runā... kā var būt pārvērtēts punktu guvējs ja čalis ir astotais labākais punktu guvējs NBA vēsturē (tagad padomā cik spēlētāji ir spēlējuši nba 60 vai cik tur gadu laikā), plus vēl viņam ir vēl dažas sezonas ko spēlēt...

Par to Džordana būšanu, tas lāsts ir pilnīgi jebkuram izcilam spēlētājam, jo vairs neviens nebūs labāks par to kāds bija MJ.
Tev nav ne mazākās sajēga par basketbolu un tā vēsturi!

     [+] [-]

, 2011-02-22 17:04, pirms 13 gadiem
elvis94 rakstīja: Beidzot pēc ilgiem laikiem redzēju īstu ASG . kādai vajadzētu būt vislaik , jo tāpēc tā ir zvaigžņu spēle ka zvaigznēm ir jāparāda savs talants , nevis jāakstas.
Jap, pilnībā tev piekrītu. Un piedevām kādreiz, teiksim 80'ajos un 90'ajos gados zvaigžņu spēles tika uztvertas nopietni un tur tika spēlēts aizsardzībā visu laiku. Un ir taču labāk, kad skaists moments izdodas pie lielas pretestības nevis vienkārši palaižot pretspēlētāju. Spēlei nebija ne vainas, vienīgi gribējās, lai rezultāts būtu bijis līdzīgāks visu spēles laiku.