Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Kurucs un "Nets" agrajā spēlē uzņems zibensātro Sakramento "Kings"

Agris Suveizda

Kurucs un "Nets" agrajā spēlē uzņems zibensātro Sakramento "Kings"
De'ērons Fokss un Badijs Hīlds. Foto: AFP/Scanpix

Tā kā ASV būs brīvdiena par godu Mārtinam Luteram Kingam, sporta fani Eiropā šovakar varēs baudīt virkni agro spēļu Nacionālajā basketbola asociācijā. Plkst. 22:30 pēc Latvijas laika laukumā dosies arī Rodiona Kuruca pārstāvētā Bruklinas "Nets", kas uzņems Sakramento "Kings.

Bruklinas "Nets" iepriekšējā spēlē Orlando atspēlēja 21 punkta deficītu un svinēja laimīgu uzvaru ar 117:115, izcīnot trešo panākumu pēc kārtas un sešpadsmito – divdesmit viena mača laikā. Īpaši sekmīgi "Nets" spēlējusi savā laukumā, kur izcīnītas piecas uzvaras pēc kārtas un desmit mačos zaudēts vienīgi Indianas "Pacers" (106:114). Lieliskais sniegums pēdējos mēnešos ļāvis Austrumu konferencē pacelties jau uz sesto vietu (24-23).

Uz iekļūšanu izslēgšanas spēlēs cer arī Sakramento "Kings", kurai Rietumu konferencē gan ir krietni lielāka konkurence un kas ir izslīdējusi no labāko astotnieka – desmitā vieta ar bilanci 24-22. Vakar "Kings" pēdējā sekundē, pateicoties Badija Hīlda trakam tālmetienam, izrāva uzvaru Detroitā (103:101), pārtraucot piecu zaudējumu sēriju izbraukumā. Kopumā iepriekšējās piecās spēlēs ir svinēti četri panākumi.

Ja iepriekš "Kings" bija viena no lēnākajām komandām līgā, šosezon tās firmas zīme ir superātrie uzbrukumi, bieži vien pēc ielaistiem groziem jau pēc dažām sekundēm metot no apakšas laukuma otrā galā. Nav nekāds pārsteigums, ka "Kings" ir guvusi visvairāk punktu ātrajos uzbrukumos NBA – vidēji 21,5 punkti spēlē, apsteidzot arī Losandželosas "Lakers" (19,3) un Goldensteitas "Warriors" (18,8). Tikmēr Bruklinas "Nets" šajā rādītājā ir priekšpēdējā līgā (9,6), apsteidzot vienīgi Jūtas "Jazz" (9,4). "Kings" ir sestā rezultatīvākā vienība līgā (114,0) un tikai 26. pēc ielaistajiem punktiem (115,1). Bruklinai šajos rādītājos 15. (111,6) un 20. (112,0) vieta.

Abās komandās īpaši izceļas aizsargi. "Nets" rezultatīvākie spēlētāji ir D'Andželo Rasels (19,0p+6,4rp) un Spensers Dinvidijs (17,1p+5,0rp), bet "Kings" izceļas Hīlds (20,5p+4,9ab), De'ērons Fokss (17,6p+7,3rp) un Bogdans Bogdanovičs (15,2p). Drafta otrais numurs spēka uzbrucējs Mārvins Beglijs, visās spēlēs nākot uz maiņu, ticis pie 12,5 punktiem un 6,3 atlēkušajām bumbām. Bruklina un Sakramento tiksies pirmo reizi šosezon.

Bruklinas "Nets" joprojām nespēlēs Keriss Leverts, Alens Krebs, Džereds Dadlijs un Džanans Musa. Rodions Kurucs Kreba prombūtnē visās 18 spēlēs ir gājis sākumpieciniekā, vidēji 25,4 minūtēs gūstot 10,7 punktus un izcīnot 4,1 atlēkušo bumbu. Iepriekšējos mačos guvis attiecīgi 19 un 14 punktus, Orlando Kurucs gan spēlēja vien 11 minūtes, tikdams pie diviem punktiem un divām atlēkušajām bumbām.

SpēleLaiks
Knicks – Thunder19:30
Cavaliers – Bulls20:00
Bucks – Mavericks21:00
Wizards – Pistons21:00
Hawks – Magic22:00
Nets – Kings22:30
Grizzlies – Pelicans0:30
Celtics – Heat1:00
76ers – Rockets3:00
Jazz – Trail Blazers4:00
Lakers – Warriors5:30

NBA kopvērtējums

V.AustrumiUZ%V.RietumiUZ%
1.Bucks331273.3%1.Warriors321469.6%
2.Raptors351372.9%2.Nuggets311468.9%
3.Pacers311567.4%3.Trail Blazers281959.6%
4.76ers301763.8%4.Thunder271859.6%
5.Celtics281860.9%5.Rockets261957.8%
6.Nets242351.1%6.Spurs272156.3%
7.Heat222250.0%7.Jazz262155.3%
8.Hornets222447.8%8.Clippers252154.3%
9.Pistons202544.4%9.Lakers252253.2%
10.Wizards192642.2%10.Kings242252.2%
11.Magic192741.3%11.Timberwolves222447.8%
12.Hawks143131.1%12.Pelicans212545.7%
13.Knicks103422.7%13.Mavericks202544.4%
14.Bulls103621.7%14.Grizzlies192741.3%
15.Cavaliers93819.1%15.Suns113722.9%

Izmantotie resursi:
ESPN: The Worldwide Leader in Sports

1 2 3 91 komentārs

  +1 [+] [-]

, 2019-01-21 15:40, pirms 5 gadiem
Būtu super ja abi mūsējo pārstāvētie klubi arī paliktu 6 pozīcijā vieni Rietumos, otri Austrumos..

     [+] [-]

, 2019-01-21 15:56, pirms 5 gadiem
Autors: "Nav nekāds pārsteigums, ka "Kings" ir guvusi visvairāk punktu ātrajos uzbrukumos NBA – vidēji 21,5 punkti spēlē, apsteidzot arī Losandželosas "Lakers" (19,3) un Goldensteitas "Warriors" (18,8). Tikmēr Bruklinas "Nets" šajā rādītājā ir priekšpēdējā līgā (19,6), apsteidzot vienīgi Jūtas "Jazz" (19,4).
Kā "Nets"var būt priekšpēdējie, ja "Lakers" un "Warriors" (vismaz pēc autora statistikas) arī ir sliktāki vidējie rādītāji???...!!!

  +2 [+] [-]

, 2019-01-21 16:02, pirms 5 gadiem
Šuveizdons sap..ies ar cipariem.

     [+] [-]

, 2019-01-21 16:04, pirms 5 gadiem
Pēdējā spēle Kurucam bija Orlando, nevis Detroitā...

  -1 [+] [-]

, 2019-01-21 16:18, pirms 5 gadiem
Best4 sport rāda Bucks pret Mavericks, bet neparāda Kuruca spēli. Ehh

  +3 [+] [-]

, 2019-01-21 16:38, pirms 5 gadiem
dundurins rakstīja: Best4 sport rāda Bucks pret Mavericks, bet neparāda Kuruca spēli. Ehh
Nbatv rāda

  +1 [+] [-]

, 2019-01-21 17:00, pirms 5 gadiem
dundurins rakstīja: Best4 sport rāda Bucks pret Mavericks, bet neparāda Kuruca spēli. Ehh
N-tās spēles ir rādītas mūsējo vietā! Vai tad viņi nesaprot, ka rādot mūsu čaļu komandas, auditorija būtu 100 reizes vairāk?

     [+] [-]

, 2019-01-21 17:02, pirms 5 gadiem
Nu nemaz tik ātra tā komanda nav, vai nu ātra, bet kājas skrien ātrāk par smadzenēm, ja jau tikai 10 vietā!

     [+] [-]

, 2019-01-21 17:10, pirms 5 gadiem
Edison rakstīja: Nu nemaz tik ātra tā komanda nav, vai nu ātra, bet kājas skrien ātrāk par smadzenēm, ja jau tikai 10 vietā!
Šis nav 100 metru sprints, kur ātrākais nozīmē labākais. Šis ir basketbols...

  +2 [+] [-]

, 2019-01-21 17:26, pirms 5 gadiem
Šodien perfekts vakars NBA faniem, daudzas agrās spēles!👍

  -2 [+] [-]

, 2019-01-21 17:31, pirms 5 gadiem
dundurins rakstīja: Best4 sport rāda Bucks pret Mavericks, bet neparāda Kuruca spēli. Ehh
Baigi bieži rāda Grieķu frīka un Slovēņu brīnum bērna spēles ! Aizdomīgi😂, laikam best4sport komentētāji ir fani Janim un Luka, ka mūsu pašu Latviešus nerāda un vienīgā spēle B4S kad Kurucu rādija bij pret Bucks ! Tā nav sakritība vienkārši faneļi !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2019-01-21 17:59, pirms 5 gadiem
Edison rakstīja: N-tās spēles ir rādītas mūsējo vietā! Vai tad viņi nesaprot, ka rādot mūsu čaļu komandas, auditorija būtu 100 reizes vairāk?
Katru gadu B4S pirms sezonas norāda to, ka rāda to, ko dod NBA. NBA nosaka Eiropas raidorganizācijām, kuras spēles drīkst rādīt. Neviens nesēž un ar pirkstu nebaksta- eu, davai speciāli, letiņiem nerādīsim Berču un Kurucu.

  +5 [+] [-]

, 2019-01-21 18:00, pirms 5 gadiem
NBA God rakstīja: Baigi bieži rāda Grieķu frīka un Slovēņu brīnum bērna spēles ! Aizdomīgi😂, laikam best4sport komentētāji ir fani Janim un Luka, ka mūsu pašu Latviešus nerāda un vienīgā spēle B4S kad Kurucu rādija bij pret Bucks ! Tā nav sakritība vienkārši faneļi !
Atkārtošu īpaši gudriem, B4S translē tikai tās spēles, ko viņiem dod

  +1 [+] [-]

, 2019-01-21 18:04, pirms 5 gadiem
NBA God rakstīja: Baigi bieži rāda Grieķu frīka un Slovēņu brīnum bērna spēles ! Aizdomīgi😂, laikam best4sport komentētāji ir fani Janim un Luka, ka mūsu pašu Latviešus nerāda un vienīgā spēle B4S kad Kurucu rādija bij pret Bucks ! Tā nav sakritība vienkārši faneļi !
Tāda paša attieksme ziemeļamerikāņiem un rietumeiropiešiem sportā ir bijusi vienmēr...proti starp diviem vienlīdzmērīgiem talantiem,vienmēr izvēlēsies komerciāli izdevīgāko(izņēmums ir ģēniji)...tādā pašā veidā sabeidza Šlēgelmilha karjeru,kurš pat F1 testos uzrādīja labākus rezultātus par vairums pilotiem,kuri vēlāk startēja F1...??? Ala 2,... miljonu valsts neko mums nevar dot finansiālajā ziņā...arī tas pats Briedis agru,vai vēlu iekritīs tajās mārketinga lamatās,jo peļņa ir galvenā...kam interesē bez emociju bokseris(atkal ir jābūt ģēnijam),NEVIENAM!!! NAUDA,un tikai...

  +3 [+] [-]

, 2019-01-21 18:04, pirms 5 gadiem
Vorkuta un kino šovakar būs pielipuši pie B4S ekrāniem un gaidīs Dončiča neveiksmīgu spēli.

  +2 [+] [-]

, 2019-01-21 18:09, pirms 5 gadiem
ingars31 rakstīja: Tāda paša attieksme ziemeļamerikāņiem un rietumeiropiešiem sportā ir bijusi vienmēr...proti starp diviem vienlīdzmērīgiem talantiem,vienmēr izvēlēsies komerciāli izdevīgāko(izņēmums ir ģēniji)...tādā pašā veidā sabeidza Šlēgelmilha karjeru,kurš pat F1 testos uzrādīja labākus rezultātus par vairums pilotiem,kuri vēlāk startēja F1...??? Ala 2,... miljonu valsts neko mums nevar dot finansiālajā ziņā...arī tas pats Briedis agru,vai vēlu iekritīs tajās mārketinga lamatās,jo peļņa ir galvenā...kam interesē bez emociju bokseris(atkal ir jābūt ģēnijam),NEVIENAM!!! NAUDA,un tikai...
Vispār interesantāko. Izslēdzam pagaidām to provinciālo domāšanu un paskatāmies uz lietām reāli. Jā, daudzi vēlas redzēt mūsu spēlētājus bet jāsaprot tas, ka daudz kur Eiropā, ir, maigi sakot, nospļauties, par mūsējiem. Viņiem interesēs vairāk grieķis ar Slovēni. Un nekas netiek sabeigts. Pieskaroties Šlēgelmilha karjerai F1, tad to noteica investīcījas, ko spēlētājs var komandai piesaistīt.

  +3 [+] [-]

, 2019-01-21 18:10, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Vorkuta un kino šovakar būs pielipuši pie B4S ekrāniem un gaidīs Dončiča neveiksmīgu spēli.
nebrīnies, ja spēles laikā, pa abiem, simts komentārus ierakstīs, cik slikts ir.

     [+] [-]

, 2019-01-21 18:13, pirms 5 gadiem
Real Rebel rakstīja: nebrīnies, ja spēles laikā, pa abiem, simts komentārus ierakstīs, cik slikts ir.
Te jāsaka tā - nedod, Dievs Dončičam būs karjeras spēle - abi atstieps pekas. Vai, nedod Dievs Dončičš šodien izgāzīsies - varēs lasīt stāstus par to cik viņš ir overhyped, bust utt. un ka tieši tagad tas ir saprasts (neskatoties uz to, ka pēc labajām spēlēm, ir teksts par sezonas beigu gaidīšanu)

     [+] [-]

, 2019-01-21 18:15, pirms 5 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Te jāsaka tā - nedod, Dievs Dončičam būs karjeras spēle - abi atstieps pekas. Vai, nedod Dievs Dončičš šodien izgāzīsies - varēs lasīt stāstus par to cik viņš ir overhyped, bust utt. un ka tieši tagad tas ir saprasts (neskatoties uz to, ka pēc labajām spēlēm, ir teksts par sezonas beigu gaidīšanu)
Ja būs karjeras spēle, būs teksti, ka viņu jau neviens nesedz utml.

  +1 [+] [-]

, 2019-01-21 18:16, pirms 5 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Te jāsaka tā - nedod, Dievs Dončičam būs karjeras spēle - abi atstieps pekas. Vai, nedod Dievs Dončičš šodien izgāzīsies - varēs lasīt stāstus par to cik viņš ir overhyped, bust utt. un ka tieši tagad tas ir saprasts (neskatoties uz to, ka pēc labajām spēlēm, ir teksts par sezonas beigu gaidīšanu)
vai ne Mani viņi abi fascinē, gaida pusi sezonas uz vienu sliktu spēli

  +1 [+] [-]

, 2019-01-21 18:27, pirms 5 gadiem
Real Rebel rakstīja: Vispār interesantāko. Izslēdzam pagaidām to provinciālo domāšanu un paskatāmies uz lietām reāli. Jā, daudzi vēlas redzēt mūsu spēlētājus bet jāsaprot tas, ka daudz kur Eiropā, ir, maigi sakot, nospļauties, par mūsējiem. Viņiem interesēs vairāk grieķis ar Slovēni. Un nekas netiek sabeigts. Pieskaroties Šlēgelmilha karjerai F1, tad to noteica investīcījas, ko spēlētājs var komandai piesaistīt.
atbildēšu par Šlega karjeru...paskaties video ko tāds''NEtalants'' darīja ar pieredzes bagātākajiem,un finansiāli nodrošinātākajiem pilotiem trasē....vienkārši,ja tu neesi nākamais Senna...aizmirsti par sponsoriem...godīgi Haraldam bija visas iespējas debitēt F1,pēc rezultātiem GP2,vienkārši viņu kinuļi(slāvu vārdiem izsakoties)...viņš brauca labāk par visiem tajā laikā,tikai Latvija nevienam nav interesanta...izņemot Porziņģi,jo tas tak gan ir ģēnijs savā mērā vai ne???

  +2 [+] [-]

, 2019-01-21 18:30, pirms 5 gadiem
ingars31 rakstīja: atbildēšu par Šlega karjeru...paskaties video ko tāds''NEtalants'' darīja ar pieredzes bagātākajiem,un finansiāli nodrošinātākajiem pilotiem trasē....vienkārši,ja tu neesi nākamais Senna...aizmirsti par sponsoriem...godīgi Haraldam bija visas iespējas debitēt F1,pēc rezultātiem GP2,vienkārši viņu kinuļi(slāvu vārdiem izsakoties)...viņš brauca labāk par visiem tajā laikā,tikai Latvija nevienam nav interesanta...izņemot Porziņģi,jo tas tak gan ir ģēnijs savā mērā vai ne???
Es atkārtošos, tas, ka viņš labi brauca, jā piekrītu, bet problēma tāda, ka viņam nebija pienācīgas finansiālas aizmugures, kas pēc būtības, Pie mums nav arī iespējama. Summas tomēr nopietnas tur grozās.

     [+] [-]

, 2019-01-21 18:33, pirms 5 gadiem
Real Rebel rakstīja: Es atkārtošos, tas, ka viņš labi brauca, jā piekrītu, bet problēma tāda, ka viņam nebija pienācīgas finansiālas aizmugures, kas pēc būtības, Pie mums nav arī iespējama. Summas tomēr nopietnas tur grozās.
ak dies es arī atkārtošos....viss tak ir naudā(nabadzīgā Latvija neko nevar sponsorēt,kā poļi Kubicu),ne talantā vai ne LATVIETI???

  +1 [+] [-]

, 2019-01-21 18:37, pirms 5 gadiem
ingars31 rakstīja: ak dies es arī atkārtošos....viss tak ir naudā(nabadzīgā Latvija neko nevar sponsorēt,kā poļi Kubicu),ne talantā vai ne LATVIETI???
Polija arī nesponsorē Kubicu, to dara dažādi sponsori, ne tikai no Polijas.

  -2 [+] [-]

, 2019-01-21 19:05, pirms 5 gadiem
Real Rebel rakstīja: Polija arī nesponsorē Kubicu, to dara dažādi sponsori, ne tikai no Polijas.
Lūdzu pameklē dziļāk,cik poļu uzņēmēju,no daudzu miljonu tautas arī ārzemēs būdami(WW2 ietvaros) izvilka Kubicu uz F1....nu tak nav Senna vai ne??? Starp citu...kur polis ir tagad??? hi hi

  +1 [+] [-]

, 2019-01-21 19:18, pirms 5 gadiem
ingars31 rakstīja: Lūdzu pameklē dziļāk,cik poļu uzņēmēju,no daudzu miljonu tautas arī ārzemēs būdami(WW2 ietvaros) izvilka Kubicu uz F1....nu tak nav Senna vai ne??? Starp citu...kur polis ir tagad??? hi hi
Williams komanda, pērn bija testa pilots, šogad piedalīsies sacensībās kā pilntiesīgs pilots

  +1 [+] [-]

, 2019-01-21 19:37, pirms 5 gadiem
ingars31 rakstīja: Lūdzu pameklē dziļāk,cik poļu uzņēmēju,no daudzu miljonu tautas arī ārzemēs būdami(WW2 ietvaros) izvilka Kubicu uz F1....nu tak nav Senna vai ne??? Starp citu...kur polis ir tagad??? hi hi
Kubica būs noteikti veicis lielāko comeback šajā gadsimtā sportā!

     [+] [-]

, 2019-01-21 19:40, pirms 5 gadiem
ingars31 rakstīja: Lūdzu pameklē dziļāk,cik poļu uzņēmēju,no daudzu miljonu tautas arī ārzemēs būdami(WW2 ietvaros) izvilka Kubicu uz F1....nu tak nav Senna vai ne??? Starp citu...kur polis ir tagad??? hi hi
Kubica, visticamākais nekur nebūtu pazudis, ja ne smaga trauma. Nākamajā sezonā atgriezīsies. Bet tā jau pa lielam arī ir - ja tu neesi nākamais superpilots vai no, kādas F1 pilotu dinastijas, mūsdienu F1 tev ir vajadzīga finansiālā aizmugure, kā tas bija ar Kvjatu, pāris Āzijas pilotiem utt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-01-21 20:13, pirms 5 gadiem
ingars31 rakstīja: (...)
Būsim, lūdzu, precīzi - Haralds nav veicis F1 testus un arī to vienu sezonu, ko nobrauca GP2 (Āzijā, ne Eiropā) rezultāti bija zemi. Viņa sasniegtos rezultātus vari pārbaudīt kaut vai wikipedias lapā.

Un te svarīgi piebilst - necenšos noniecināt sasniegto, jo tas joprojām ir vairāk nekā jebkurš no mums ir spējis. Joprojām respect Haraldam.

P.s. Šis taču striķis par Kurucu, Nets.
Tāpēc, lai rezultatīva spēle!

     [+] [-]

, 2019-01-21 21:22, pirms 5 gadiem
Garlaicīgs basketbols

  -1 [+] [-]

, 2019-01-21 22:09, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Ja būs karjeras spēle, būs teksti, ka viņu jau neviens nesedz utml.
Viņu tiešām šovakar neviens personīgi nesedz. Nav vajadzīgs - vienalga met garām. Absolūti All-stara cienīga spēle.
1.puslaiks, 14 minūtes , trāpīts 1 metiens no 7, 3 punkti. LeBrons skatās un raud.

     [+] [-]

, 2019-01-21 22:15, pirms 5 gadiem
Nu spechuki- youtobe linku plzzz….Kurucs laaaabs!

     [+] [-]

, 2019-01-21 22:15, pirms 5 gadiem
vorkuta rakstīja: Viņu tiešām šovakar neviens personīgi nesedz. Nav vajadzīgs - vienalga met garām. Absolūti All-stara cienīga spēle.
1.puslaiks, 14 minūtes , trāpīts 1 metiens no 7, 3 punkti. LeBrons skatās un raud.
Ka tik beigās nesakrāj triple-double. A ko Tu man piesējies par Lebronu? Vai es viņu kaut reizi esmu ar Lebronu salīdzinājis? Es pat neesmu teicis, ka Dončiču gaida spoža nākotne...
1 2 3 91 komentārs