Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Džeimsam "triple-double", Klīvlenda turpina pārliecinoši soļot uz finālu

Rolands Eliņš

Džeimsam "triple-double", Klīvlenda turpina pārliecinoši soļot uz finālu
Lebrons Džeimss
Foto: AP/Scanpix

Klīvlendas „Cavaliers” ar 108:89 pārspēja Toronto „Raptors”, panākot 2-0 Austrumu konferences finālsērijā.

„Cavaliers” uzvarējusi jau desmit „play-off” spēlēs pēc kārtas, turklāt abos mačos pret Toronto uzvarēja ļoti pārliecinoši. Arī šonakt tika ierobežots „Raptors” saspēles vadītājs Kails Laurijs, kurš aizmeta garām 10 no 14 metieniem no spēles un „Cavaliers” arī šoreiz bija krietni pārāka cīņā par atlēkušajām bumbām.

„Cavaliers” pirmo puslaiku noslēdza ar izrāvienu 16:2 un 14 punktu pārsvaru, bet turpinājumā „Raptors” pastāvīgi atradās soli vai divus aizmugurē spēles ziņā un nespēja mest pienācīgu izaicinājumu saviem pretiniekiem. Ar 22 punktiem izcēlās Demārs Derouzans, bet pa 11 sameta vairāki rezervisti ar Koriju Džozefu priekšgalā, tiesa, Džozefam arī vissliktākais +/- rādītājs komandā (-17).

Ar savu 15. „triple-double” izslēgšanas spēļu karjerā atzīmējās Lebrons Džeimss, kuram 23 punkti, 11 atlēkušās bumbas un 11 rezultatīvas piespēles. Viņš arī parūpējās par Šakila O`Nīla apsteigšanu „play-off” visu laiku rezultatīvāko spēlētāju sarakstā un pakāpās uz ceturto vietu. Viņam priekšā vairs tikai Kobe Braients, Karims Abduls Džabars un Maikls Džordans. Džeimsam šoreiz gan nevedās ar soda metienu izpildi un viņš trāpīja tikai deviņus no 17.

26 punktus Klīvlendai guva Kairijs Ērvings, bet Kevins Lavs, izdarot tikai astoņus metienus no spēles, savāca 19 punktus. Rezervistu pienesums Klīvlendai šoreiz bija krietni mazāks, turklāt arī tālmetieni tika realizēti tikai septiņi no21, kas gan netraucēja pārliecinošai uzvarai. Ar bilanci 10-0 izslēgšanas spēles iesākušas tika četras komandas – „Lakers” 1989. un 2001. gadā, „Spurs” pirms četriem gadiem un „Cavaliers” šobrīd.

Toronto centīsies šo sēriju pārtraukt pēc divām dienām, kad mačs notiks jau „Raptors” laukumā. Jāatgādina, ka Toronto vienībai šobrīd nevar palīdzēt lietuviešu centrs Jons Valančūns, un par viņa atgriešanos laukumā joprojām neskaidrība. Tika pieļauta iespēja, ka viņš varētu spēlēt jau šonakt, taču tas nenotika un sākumsastāvā izgāja veterāns Luiss Skola, kurš 14 minūtēs guva sešus punktus.

”Cavaliers”-”Raptors” 108:89

(30:28, 32:20, 24:21, 22:20)
Cavaliers: Ērvings 26, Džeimss 23 (11 rez.p., 11 atl.b.), Lavs 19, Smits 12, Frajs 10, Tompsons 9, Šamperts 3, Džefersons 2, Mozgovs 2,D. Džounss 2
Raptors: Derouzans 22, Džonsons 11, Ross 11, Džozefs 11, Laurijs 10, Kerols 7, Skola 6, Patersons 6, Bijombo 3, Pauels 2

Izmantotie resursi:
NBA.com

1 2 39 komentāri

  +3 [+] [-]

, 2016-05-20 07:41, pirms 8 gadiem
Čempions ir skaidrs Šādi varētu izsmērēt vēl GW finālā

  +4 [+] [-]

, 2016-05-20 08:09, pirms 8 gadiem
Raps jau tā nebija izredžu, un Laurijs tam visam pa virsu turpina čokot. Lielisks PG, bet kārtējo gadu playofos ir tikai ēna no tā, kā viņš izskatās reg. sezonā.

Ar katru vieglo spēli Cavs palielina savas izredzes kļūt par čempioniem.

  +6 [+] [-]

, 2016-05-20 08:11, pirms 8 gadiem
Cavs ir neapturami!!

  +1 [+] [-]

, 2016-05-20 08:20, pirms 8 gadiem
Pastaiga priekš Klīvlendas tā austrumu konference, pret Indianu pat būtu interesantāk bijis.
Bet nu Finālā nebūs tik viegli.
Kapec Lourijam ar DD ir tik grūti noskaņoties uz PO nesaprotu, labi pāris spēles izšāva, bet nu ļoti nestabili.

  +2 [+] [-]

, 2016-05-20 08:26, pirms 8 gadiem
10 uzvaras ir, 6 vēl vajadzīgas.
Līdzīgāka cīņa ar austrumu komandām (uzvaras arī pretiniekam)Džeimsam būtu ļāvusi daudz vairāk pietuvoties Džordanam gūto punkti ziņā.

  +1 [+] [-]

, 2016-05-20 08:31, pirms 8 gadiem
Ja Toronto iznāks JV nākošajā spēlē , tad varbūt vienu no divàm màjas spèlēm Raptori paņems...un vinnēt konferences finālu Cavs varbūt gribēs mājās, kur notiks 5.spēle....ja būs JV, tad 4:1

  +4 [+] [-]

, 2016-05-20 08:39, pirms 8 gadiem
Pus spēli redzeeju... Nubtā ar pus spēku mauc...kronēt gan vēl pāragri... Nu valančuns kautko varētu uz augšu pacelt, bet kamēr tas klauns laurijs nesaņemsies, nekas tur nebūs

  +3 [+] [-]

, 2016-05-20 08:53, pirms 8 gadiem
njaaa...pastaiga priekš Cavs! visi runā ar JV atgriešanos un ka tas kaut ko baigi mainīs...neticu, ka ar viņa pienesumu kaut kas būtiski mainīsies, nav viņš tāds nazis, lai paceltu Raptors spēli daudz augstākā līmenī! tā kā Cavs ir iespēlējušies dotajā momentā neviens austrumos viņiem nestāv pat tuvu.

     [+] [-]

, 2016-05-20 09:21, pirms 8 gadiem
Ierindā ir trīs metēji/gājēji, katrs ar savu atšķirīgu meistarstiki. Skiadrs, ka viegli ies.

Lai gan esmu par Cavs, bet domāju, ka Gsw paņems 4-1. Līdzīgi LJ jau bija pieredze.. viegla pastaiga ar seju dubļos finišā.

  +2 [+] [-]

, 2016-05-20 09:44, pirms 8 gadiem
Bez pārsteigumiem - domāju, ka no atlikušajām 2 spēlēm tikai vienā rezultāta starpība varētu būt ap 10p par labu Cavs. Bet kopumā Raps tiek vienkāši smērēti pa zemi. Varbūt tas(tie), kas man oponēja iepriekš par TOR, ka redz, esmu aplami izteicies, sakot, ka jānotur tikai 2 TOR pa grozu pirdēji un TOR gimst, atkal varētu man paoponēt? Nu kā var spēlēt vienādi pret visām komandām? "Čudam" vinnēja Pacers un Heat - loģiski, ka pret Cavs vajadzētu tā kā kaut ko viltīgāku izdomāt, nevis spēlēt tādā pat manierē. Lūk arī rezultāts...

  +2 [+] [-]

, 2016-05-20 09:45, pirms 8 gadiem
Skaidrs, ka Cavs viegli var paņemt Raptorus ar 4:0....taču runa ir par psiholoģiju...ja pēc trešàs spēles būs 3:0, tad būs gan pārliecība, lai atslābinātos...un būs iespēja mājās uzvarēt pēc zaudētas spēles - tas ir svarīgi pirms GSW atrast psiholoģisko motivāciju prast uzvarēt pèc zaudētas spēles...un pret GSW būs zaudētas

  +1 [+] [-]

, 2016-05-20 09:47, pirms 8 gadiem
18+ turpinās, baigi žēl.

  +1 [+] [-]

, 2016-05-20 10:04, pirms 8 gadiem
Emilio rakstīja: Bez pārsteigumiem - domāju, ka no atlikušajām 2 spēlēm tikai vienā rezultāta starpība varētu būt ap 10p par labu Cavs. Bet kopumā Raps tiek vienkāši smērēti pa zemi. Varbūt tas(tie), kas man oponēja iepriekš par TOR, ka redz, esmu aplami izteicies, sakot, ka jānotur tikai 2 TOR pa grozu pirdēji un TOR gimst, atkal varētu man paoponēt? Nu kā var spēlēt vienādi pret visām komandām? "Čudam" vinnēja Pacers un Heat - loģiski, ka pret Cavs vajadzētu tā kā kaut ko viltīgāku izdomāt, nevis spēlēt tādā pat manierē. Lūk arī rezultāts...
Oponēja par apgalvojumu, ka nepieciešams izslēgt tos divus TOR aizsargus un uzvara rokā. Ar domu, ka, ja jau būtu bijis tik elementāri, tad konferences finālā TOR nespēlētu. Jo visas iespējas šo elementāro ceļu iet bija arī IND un MIA.

  -2 [+] [-]

, 2016-05-20 10:08, pirms 8 gadiem
Lai lebrons priecàjas kamēr var, jo pēc finàlsērijas vins atkal aizies uz ģērbtuvi raudādams un noskatīsies , kā Igijs, Stefs un pārējā brandža līksmos.

     [+] [-]

, 2016-05-20 10:19, pirms 8 gadiem
Straka rakstīja: Oponēja par apgalvojumu, ka nepieciešams izslēgt tos divus TOR aizsargus un uzvara rokā. Ar domu, ka, ja jau būtu bijis tik elementāri, tad konferences finālā TOR nespēlētu. Jo visas iespējas šo elementāro ceļu iet bija arī IND un MIA.
IND un MIA jau arī gāja šo ceļu un... daudz netrūka, lai to paveiktu kā vieni, tā otri.
Manuprāt, ja komanda tiek savas konferences finālā, tad viņai ir jābūt spējīgai izdarīt kaut kādu pretestību otrai finālistei, nevis tikt brutāli un bezcerīgi piesmietai. Un kas krīt acī jo īpaši - tieši abi komandas līderi, jo īpaši, vadošais līderis- Laurijs, tiek pilnībā izslēgts no spēles, kā rezultātā... nu, ko tur par rezultātu...

     [+] [-]

, 2016-05-20 10:27, pirms 8 gadiem
Emilio rakstīja: IND un MIA jau arī gāja šo ceļu un... daudz netrūka, lai to paveiktu kā vieni, tā otri.
Manuprāt, ja komanda tiek savas konferences finālā, tad viņai ir jābūt spējīgai izdarīt kaut kādu pretestību otrai finālistei, nevis tikt brutāli un bezcerīgi piesmietai. Un kas krīt acī jo īpaši - tieši abi komandas līderi, jo īpaši, vadošais līderis- Laurijs, tiek pilnībā izslēgts no spēles, kā rezultātā... nu, ko tur par rezultātu...
Ko tu stipram padarīsi.
Tas, ko Tu saki vajadzēja darīt TOR, dara CLE. Šīs divas spēles neesmu redzējis, bet statistika liecina, ka trīnīši nav galvenais ierocis. Arī šajā spēlē izmeta mazāk trīnīšus, nekā iepriekšējā sērijā spēlē iemeta.

     [+] [-]

, 2016-05-20 10:32, pirms 8 gadiem
Emilio rakstīja: IND un MIA jau arī gāja šo ceļu un... daudz netrūka, lai to paveiktu kā vieni, tā otri.
Manuprāt, ja komanda tiek savas konferences finālā, tad viņai ir jābūt spējīgai izdarīt kaut kādu pretestību otrai finālistei, nevis tikt brutāli un bezcerīgi piesmietai. Un kas krīt acī jo īpaši - tieši abi komandas līderi, jo īpaši, vadošais līderis- Laurijs, tiek pilnībā izslēgts no spēles, kā rezultātā... nu, ko tur par rezultātu...
Pēc divām 7 spēļu sērijām pret cavs ar novājinātu sastāvu ir grūti cīnīties, varbūt Toronto fani dzīs uz priekšu un vienu spēli viņi paņems. Cavs šī ir pastaiga.

  -2 [+] [-]

, 2016-05-20 10:51, pirms 8 gadiem
Smiekligi, ka visi te cel debesis nikuligo CLE (pret West), domajat, ka OKC, Spurs, un kur nu vel GSW,butu savadaki iznakumi pret tiem nikuliem? Ne, tada GSW izvarotu katru speli jebkuru

  +1 [+] [-]

, 2016-05-20 11:02, pirms 8 gadiem
One Man Show! rakstīja: Smiekligi, ka visi te cel debesis nikuligo CLE (pret West), domajat, ka OKC, Spurs, un kur nu vel GSW,butu savadaki iznakumi pret tiem nikuliem? Ne, tada GSW izvarotu katru speli jebkuru
Tik pat viegli kā "varoja" POR?

  +3 [+] [-]

, 2016-05-20 11:41, pirms 8 gadiem
Emilio rakstīja: Bez pārsteigumiem - domāju, ka no atlikušajām 2 spēlēm tikai vienā rezultāta starpība varētu būt ap 10p par labu Cavs. Bet kopumā Raps tiek vienkāši smērēti pa zemi. Varbūt tas(tie), kas man oponēja iepriekš par TOR, ka redz, esmu aplami izteicies, sakot, ka jānotur tikai 2 TOR pa grozu pirdēji un TOR gimst, atkal varētu man paoponēt? Nu kā var spēlēt vienādi pret visām komandām? "Čudam" vinnēja Pacers un Heat - loģiski, ka pret Cavs vajadzētu tā kā kaut ko viltīgāku izdomāt, nevis spēlēt tādā pat manierē. Lūk arī rezultāts...
Kā jau Straka tev izskaidroja un kam vajadzēja būt skaidram uzreiz, tu teici, ka CLE ir priekšrocība, jo atliek izslēgt DD un Lauriju, un Raps ir cepti. Pēc tādas loģikas priekšrocība pret TOR ir pilnīgi visām NBA komandām, bet par spīti tam, TOR if konfas finālā, un ne jau nejauši. Kas vēl interesantāk un vēl vājāku padara tavu argumentu - DD un Laurijs visus šos playofus spēlē krietni zem sava reg. sez. līmeņa, bet tāpat viņi ir tik tālu! Kāpēc? JV bija līmenī, beņķis bija zolīds, un DD un Lauriju nevar izslēgt, tikai ierobežot. Cita lieta, ka viņi paši sevi mēdz izslēgt ar sliktiem metieniem.

Šajā duelī izšķirošais ir tikai 2 lietas - JV trūkums un Cavs vnk ir krietni labāks, pieredzējušāks sastāvs.

     [+] [-]

, 2016-05-20 12:11, pirms 8 gadiem
Mandaliina rakstīja: Ierindā ir trīs metēji/gājēji, katrs ar savu atšķirīgu meistarstiki. Skiadrs, ka viegli ies.

Lai gan esmu par Cavs, bet domāju, ka Gsw paņems 4-1. Līdzīgi LJ jau bija pieredze.. viegla pastaiga ar seju dubļos finišā.
Tu nekādi nevari būt par Cavs, ja pirms cīņas jau prognozē viņiem zāģi! Pretējā gadījumā, tev ir dīvaina psiholoģija, atbalsti komandu, bet netici viņu uzvarai!

     [+] [-]

, 2016-05-20 12:25, pirms 8 gadiem
One Man Show! rakstīja: Smiekligi, ka visi te cel debesis nikuligo CLE (pret West), domajat, ka OKC, Spurs, un kur nu vel GSW,butu savadaki iznakumi pret tiem nikuliem? Ne, tada GSW izvarotu katru speli jebkuru
Smieklīgi, ka esi pārmeties Warriors, Spurs un Thunder pusē. Cik atminos, tad biji kvēls Bīna (Kobe Bryant) un Lakers atbalstītājs.
Un kā jau LA-BOS antifans minēja, tad Portlendu viņi tā "izvaroja"! Tiešām smiekli nāk!

     [+] [-]

, 2016-05-20 12:28, pirms 8 gadiem
Pec nakamajam divam spelem bus 2-2.

     [+] [-]

, 2016-05-20 12:36, pirms 8 gadiem
Emilio rakstīja: Bez pārsteigumiem - domāju, ka no atlikušajām 2 spēlēm tikai vienā rezultāta starpība varētu būt ap 10p par labu Cavs. Bet kopumā Raps tiek vienkāši smērēti pa zemi. Varbūt tas(tie), kas man oponēja iepriekš par TOR, ka redz, esmu aplami izteicies, sakot, ka jānotur tikai 2 TOR pa grozu pirdēji un TOR gimst, atkal varētu man paoponēt? Nu kā var spēlēt vienādi pret visām komandām? "Čudam" vinnēja Pacers un Heat - loģiski, ka pret Cavs vajadzētu tā kā kaut ko viltīgāku izdomāt, nevis spēlēt tādā pat manierē. Lūk arī rezultāts...
"spēlēt vienādi pret visām komandām" - nu, te izpaužas fakts, ka TOR iepriekšējos divus gadus nav tikuši tālāk par 1. kārtu.
Nav gatavi(gatavojušies) kam vairāk par vienu pretinieku un lielu daļu pulvera izšāvuši regulārajā

  +1 [+] [-]

, 2016-05-20 12:36, pirms 8 gadiem
Honey Monster rakstīja: Pec nakamajam divam spelem bus 2-2.

  +2 [+] [-]

, 2016-05-20 12:51, pirms 8 gadiem
dakots rakstīja: Skaidrs, ka Cavs viegli var paņemt Raptorus ar 4:0....taču runa ir par psiholoģiju...ja pēc trešàs spēles būs 3:0, tad būs gan pārliecība, lai atslābinātos...un būs iespēja mājās uzvarēt pēc zaudētas spēles - tas ir svarīgi pirms GSW atrast psiholoģisko motivāciju prast uzvarēt pèc zaudētas spēles...un pret GSW būs zaudētas
Ne tik strauji, nevar teikt ka GSW būs pretinieks, tik pat labi OKC var uzvarēt!

  +1 [+] [-]

, 2016-05-20 12:57, pirms 8 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Tik pat viegli kā "varoja" POR?
Nē! tik pat viegli kā regulārājā sezonā izbraukumā! Golden State Warriors vs Cleveland Cavaliers -...
Igijs un Stefs pasmējās par Lebronu un co!

     [+] [-]

, 2016-05-20 13:13, pirms 8 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Tik pat viegli kā "varoja" POR?
He heitera koments. Nesatraucies gan jau pienāks laiki, kad LAC tiks liidz konf finaalam.

  -1 [+] [-]

, 2016-05-20 13:15, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: Nē! tik pat viegli kā regulārājā sezonā izbraukumā! Golden State Warriors vs Cleveland Cavaliers -...
Igijs un Stefs pasmējās par Lebronu un co!
https://www.youtube.com/watch?v=xLa...
Iguodalas klasika - MVP

     [+] [-]

, 2016-05-20 13:19, pirms 8 gadiem
valjero rakstīja: https://www.youtube.com/watch?v=xLa...
Iguodalas klasika - MVP
tu atkal par savu nesavtiigo Igiju?

  +1 [+] [-]

, 2016-05-20 13:24, pirms 8 gadiem
sandors rakstīja: tu atkal par savu nesavtiigo Igiju?
sandors
sportacentrs.com parasts lietotājs, reģistrējies pirms 2 nedēļām, 9. maijā.
kartējais trollolo?

     [+] [-]

, 2016-05-20 14:14, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: Nē! tik pat viegli kā regulārājā sezonā izbraukumā! Golden State Warriors vs Cleveland Cavaliers -...
Igijs un Stefs pasmējās par Lebronu un co!
ja tev būtu kaut mazākā sajēga no basketbola tu saprastu, ka tas kas notiek regulārajā sezonā ir pavisam kaut kas cits, kas notiek play off..., bet kuru es mēģinu piemānīt, tāpat neko vairāk kā infantīlus komentārus no tādiem tipāžiem kā tevi nekad nedzirdēsi!

  -2 [+] [-]

, 2016-05-20 14:51, pirms 8 gadiem
kaaja rakstīja: ja tev būtu kaut mazākā sajēga no basketbola tu saprastu, ka tas kas notiek regulārajā sezonā ir pavisam kaut kas cits, kas notiek play off..., bet kuru es mēģinu piemānīt, tāpat neko vairāk kā infantīlus komentārus no tādiem tipāžiem kā tevi nekad nedzirdēsi!
Tad 73-9 bija nejaušība? Cavs mājās speciāli atdeva spēli savu skatītāju priekšā ar 30 punktiem,jo spēlēja paslēpes, lai finālos varētu pārsteigt? Kārtējais Lebrona fanelis, kas mēģina pierādīt, ka GSW ir slikta komanda, ka 73-9 neko nenozīmē.

     [+] [-]

, 2016-05-20 15:11, pirms 8 gadiem
Vispār melnajiem ar likumu vajadzētu piespiest taisīt baltus tetovējumus !!!!

     [+] [-]

, 2016-05-20 15:41, pirms 8 gadiem
Mixes rakstīja: Kā jau Straka tev izskaidroja un kam vajadzēja būt skaidram uzreiz, tu teici, ka CLE ir priekšrocība, jo atliek izslēgt DD un Lauriju, un Raps ir cepti. Pēc tādas loģikas priekšrocība pret TOR ir pilnīgi visām NBA komandām, bet par spīti tam, TOR if konfas finālā, un ne jau nejauši. Kas vēl interesantāk un vēl vājāku padara tavu argumentu - DD un Laurijs visus šos playofus spēlē krietni zem sava reg. sez. līmeņa, bet tāpat viņi ir tik tālu! Kāpēc? JV bija līmenī, beņķis bija zolīds, un DD un Lauriju nevar izslēgt, tikai ierobežot. Cita lieta, ka viņi paši sevi mēdz izslēgt ar sliktiem metieniem.

Šajā duelī izšķirošais ir tikai 2 lietas - JV trūkums un Cavs vnk ir krietni labāks, pieredzējušāks sastāvs.
Katrai komandai ir savas vājās vietas un viss kas nepieciešams uzvaras izcīnīšanai - šos vājos punktus izmantot. Ja Pacers un Heat tas izdevās daļēji, tad Cavs tas izdodas pilnībā, līdz ar to arī ir tas lielais pārsvars. Gan Laurijs, gan DD ir pietiekami augstas klases spēlētāji un savus metienus viņi izmetīs un pie iespējām tiks - galvenais, darīt visu, lai šie metieni būtu maksimāli grūti. To Cavs arī labi paveic. Un jā, tā ir Cavs priekšrocība, ka viņiem tikai "jāierobežo" šie divi, jo ir skaidrs, ka citus veidus kā apspēlēt Cavs, TOR nemeklēs - turpinās paļauties uz Lauriju un DD un viņu neērtajiem metieniem.
Par līmeni zem reg.sezonas - piekrītu daļēji - tajās spēlēs, kurās vismaz viens no abiem līderiem nospēlēja reg.sezonas līmenī, TOR uzvarēja, savukārt tajās spēlēs, kurās zaudēja - abi lēja ūdeņus. Jā, piekrītu, ka Jons uz PO atvērās, kas lielā mērā kompensēja abu žarītāju neveiksmes, taču tā tendence jau nemainījās. Sezonas laikā jau arī Jons bija kādu laiku ārā, taču abi metēji tāpat vilka komandu gana labi.

Jā, izšķirošas ir šīs lietas + tas, ka Cavs ir Lebrons, kurš savu efektivitātes latiņu tur vienlīdz superaugstā līmenī neatkarīgi ne no kā. Ja, piemēram, Džordžs visās spēlēs būtu noturējis vienlīdz augstu līmeni, tad tālāk tiktu Pacers. Taču Džordžs nav Lebrons, līdz ar to Pacers ir tur, kur viņi ir.
1 2 39 komentāri