Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

"Cavaliers" dubulto pārsvaru, "Jazz" izlīdzina

Jānis Celmiņš

"Cavaliers" dubulto pārsvaru, "Jazz" izlīdzina
Foto: AFP/Scanpix

Aizvadītajā naktī Nacionālās basketbola asociācijas (NBA) "play off" pirmās kārtas otrajā spēlē Klīvlendas ''Cavaliers'' savā laukumā ar rezultātu 112:102 atkārtoti apspēlēja Čikāgas ''Bulls'', tādējādi izvirzoties vadībā sērijā ar 2:0. Jūtas "Jazz" komandai izdevies uzvarēt sērijas otrajā mačā pret Denveras "Nuggets" (114:111), izlīdzinot rezultātu sērijā – 1:1.

Jūtas "Jazz" un Denveras "Nuggets" dueļa otrajā sērijas spēlē uzvaru svinējusi "Jazz" komanda, tādejādi sērijā panākot līdzsvaru - 1:1. Lai gan mačā ievadā "Nuggets" bija izdevies iekrāt septiņu punktu pārsvaru (13:6), viesi to ātri sadeldēja un pirmās ceturtdaļas vidū jau atkal neizšķirts – 17:17, bet ceturtdaļu savā labā noslēdza viesi – 33:30. Kā vēlāk izrādījās tad tieši pirmais puslaiks un tā otrā daļa bija izšķirošā šajā mačā. Puslaiku "Jazz" noslēdza jau ar 12 punktu pārsvaru (63:51) un otrajā puslaikā uzvaru prata nosargāt – 114:111.

Uzvarētāju rindās 33 punkti un 14 rezultatīvas piespēles Derona Viljamsa rēķinā. Zaudētājiem par punktu mazāk guva Karmelo Entonijs, viņa kontā 32.

Sērijas pirmajā mačā, kas risinājās Klīvlendā uzvaru svinēja sērijas neapšaubāmie favorīti "Cavaliers" basketbolisti. Arī sērijas otrā spēle notika Klīvlendā un arī šoreiz uzvaru svinēja laukuma saimnieki. Aizvadot lielisku pirmo un ceturto ceturtdaļas "Cavs" visā mačā svinēja uzvaru ar 112:102. Uzvarētāju rindās 40 punktus guva Lebrons Džeimss, viņa rēķinā arī astoņas bumbas zem groziem un tik pat rezultatīvu piespēļu. "Bulls" rindās 25 punktus guva Joahims Noā.

Izmantotie resursi:
nba.com

  +1 [+] [-]

, 2010-04-20 09:04, pirms 14 gadiem
Cerams, ka Jūta sasitīs to Denveru.

 +13 [+] [-]

, 2010-04-20 09:05, pirms 14 gadiem
Cerams , ka Denvera sasitīs to Jūtu.

  +9 [+] [-]

, 2010-04-20 09:06, pirms 14 gadiem
cerams,ka Denvera un Jūta sitīsies septiņas spēles,žēl Bulls

 +11 [+] [-]

, 2010-04-20 09:14, pirms 14 gadiem
Šaks tāds knaps izskatās...

  +5 [+] [-]

, 2010-04-20 09:17, pirms 14 gadiem
Bulls nepaliks sausa saja serija,loti labi nospeleja,Dzeims beigas izvilka.

  +1 [+] [-]

, 2010-04-20 09:18, pirms 14 gadiem
Jūta grib parādīt, ka ir konkurēt spējīga komanda visām savām zvaigznēm, Būzeru arī tak vajag kautkā noturēt...
Žēl Denvereas, komplektācija ir laba un spēcīga, bet šķiet ka traumas darījušas savu, cerams, ka saņemsies un trenerim pa godu un stimulu arī uzvarēs ne tikai pirmo kārtu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-04-20 09:23, pirms 14 gadiem
bija tā iespēja spēles beigas noskatīties, Denvera galu galā izlaida uzvaru no rokām, kas zina kā būtu bijis, ja ne Entonijam 6 piezīmes... nu Denvera sodiņus arī netrāpīja, kad vajadzēja, savukārt Jūta ielika visus...

  +4 [+] [-]

, 2010-04-20 09:29, pirms 14 gadiem
"Kā vēlāk izrādījās tad tieši pirmais puslaiks un tā otrā daļa bija izšķirošā šajā mačā."

Interesanti ka pie sada sledziena nonaca autors? Manuprat izskirosas bija pedejas 2-3 minutes kuras vadiba mainijas vairakas reizes un bija gan uzbrukuma piezimes, gan Karmello 6piezime, gan 2 neiemesti trinisi Denveras izpildijuma pedejas sekundes.

  +2 [+] [-]

, 2010-04-20 09:33, pirms 14 gadiem
Raitcha rakstīja: Jūta grib parādīt, ka ir konkurēt spējīga komanda visām savām zvaigznēm, Būzeru arī tak vajag kautkā noturēt...
Žēl Denvereas, komplektācija ir laba un spēcīga, bet šķiet ka traumas darījušas savu, cerams, ka saņemsies un trenerim pa godu un stimulu arī uzvarēs ne tikai pirmo kārtu...
Denverai jau nav problēmas ar traumām. Tieši Jazz komandai 2 zvaigznes nespēlē traumu dēļ - Kiriļenko un Okurs! Apsveicami, ka komanda tomēr saņēmās un uzvarēja viesos vienu spēli. Lielu artavu komandas uzvarā deva rezervisti Korvers, Milsaps un aizsardzībā Fesenko piebremzēja Nenē.

  +1 [+] [-]

, 2010-04-20 09:38, pirms 14 gadiem
Raitcha rakstīja: Jūta grib parādīt, ka ir konkurēt spējīga komanda visām savām zvaigznēm, Būzeru arī tak vajag kautkā noturēt...
Žēl Denvereas, komplektācija ir laba un spēcīga, bet šķiet ka traumas darījušas savu, cerams, ka saņemsies un trenerim pa godu un stimulu arī uzvarēs ne tikai pirmo kārtu...
ja Denvera grib uzvarēt šo sēriju, tad pašiem jāspēlā krietni labāk(pirmkārt jau aizsardzībā), jo Jūta arī ir pietiekami motivēta - pat bez Okura un Kiras cīnās kā zvēri!

par otru spēli - lai kā buļļi necīnītos, šobrīd viņi nav vienā svara kategorijā ar Cavs. šobrīd pat izskatās, ka LJ viens pats ir pārāks par visu Bulls komandu, kas, manuprāt, Klīvlendai var iegriezt nākamajās kārtās...

  +3 [+] [-]

, 2010-04-20 09:58, pirms 14 gadiem
ice4beer rakstīja: Denverai jau nav problēmas ar traumām. Tieši Jazz komandai 2 zvaigznes nespēlē traumu dēļ - Kiriļenko un Okurs! Apsveicami, ka komanda tomēr saņēmās un uzvarēja viesos vienu spēli. Lielu artavu komandas uzvarā deva rezervisti Korvers, Milsaps un aizsardzībā Fesenko piebremzēja Nenē.
Tu gribi teikt, ka Entonija traunma neatstāj nekādu ietekmi uz viņa spēli šobrīd?

  +2 [+] [-]

, 2010-04-20 10:02, pirms 14 gadiem
Emilio rakstīja: ja Denvera grib uzvarēt šo sēriju, tad pašiem jāspēlā krietni labāk(pirmkārt jau aizsardzībā), jo Jūta arī ir pietiekami motivēta - pat bez Okura un Kiras cīnās kā zvēri!

par otru spēli - lai kā buļļi necīnītos, šobrīd viņi nav vienā svara kategorijā ar Cavs. šobrīd pat izskatās, ka LJ viens pats ir pārāks par visu Bulls komandu, kas, manuprāt, Klīvlendai var iegriezt nākamajās kārtās...
Iegriezt varm, bet iedomājoties, ka Šakam, Vestam vai Džeimisonam pa +10 punktiem vēl klāt rezultāts ir graujošs...
Džeims jau vienkārši ir satrakojies, tapēc arī tie izteikumi, viņš grib iznīcināt Buļļus. Kamēr nebūs viena zauda skries tikai. Bet buļļos neredzu nevienu, kurš būtu spējīgs viņu apstādināt... Skrieties ar viņu Čikāga var, bet vai pārspēt? Vienu spēli mājās, diezvai vairāk...

     [+] [-]

, 2010-04-20 10:18, pirms 14 gadiem
Raitcha rakstīja: Tu gribi teikt, ka Entonija traunma neatstāj nekādu ietekmi uz viņa spēli šobrīd?
Mimimālu iespaidu varbūt atstāj. Bet tas viņam netraucēja pirmajā spēlē samest 42pts un otrajā 32pts. Šīs nakts spēli skatījos no 3 ceturtdaļas beigām, un likās, ka Melo visu laiku ir laukumā.. līdz 6 piezīmei.

Okura izkrišana no sastāva, manuprāt, gan ir daudz nopietnāka.. zem groziem paliek Būzers, Milsaps un daļēji Fesenko. Kas tad tas ir salīdzinot ar Denveras garo galu!

  +1 [+] [-]

, 2010-04-20 10:25, pirms 14 gadiem
ice4beer rakstīja: Mimimālu iespaidu varbūt atstāj. Bet tas viņam netraucēja pirmajā spēlē samest 42pts un otrajā 32pts. Šīs nakts spēli skatījos no 3 ceturtdaļas beigām, un likās, ka Melo visu laiku ir laukumā.. līdz 6 piezīmei.

Okura izkrišana no sastāva, manuprāt, gan ir daudz nopietnāka.. zem groziem paliek Būzers, Milsaps un daļēji Fesenko. Kas tad tas ir salīdzinot ar Denveras garo galu!
Es arī no trešās ceturtdaļas skatījos ar vienu aci, nu cik var taisoties uz darbu paskatīties
Punktus viņš samet, bet man kautkā liekas, ka viņš īsti labi nejūtas, nedrošība, kautkas nav viņa spēlē... Liekas, ka pats netic savām spējām līdz galam. Un pēc manām domām tas ir saistīts ar traumu, varbūt baidās atsvaidzināt...

  +1 [+] [-]

, 2010-04-20 10:32, pirms 14 gadiem
Par Jūtu... Man Okurs nekad nav simpatizējis, bet tas tā, labi viņš savu darbu padarīja godam, Jūtai viņš noteikti pietrūkst, bet nedomāju, ka tik pieredzējušu treneri ar šo komandu kautkas spēj izsist no ritma. Viņš ir tik pieredzējis, ka zin katra spēlētāja optimālākos aizstāšanas variantus, un domāju, tas arī šoreiz nemaz tik ļoti neatspoguļojas...

  +1 [+] [-]

, 2010-04-20 11:06, pirms 14 gadiem
Raitcha rakstīja: Iegriezt varm, bet iedomājoties, ka Šakam, Vestam vai Džeimisonam pa +10 punktiem vēl klāt rezultāts ir graujošs...
Džeims jau vienkārši ir satrakojies, tapēc arī tie izteikumi, viņš grib iznīcināt Buļļus. Kamēr nebūs viena zauda skries tikai. Bet buļļos neredzu nevienu, kurš būtu spējīgs viņu apstādināt... Skrieties ar viņu Čikāga var, bet vai pārspēt? Vienu spēli mājās, diezvai vairāk...
drīzāk LJ vajadzēja samest par 20pt. mazāk un attiecīgi pārējiem par tiem atlikušajiem vairāk! ok, saprotu, ka Džemss ir kā traktors, kurš vienā ritmā var norambāt līdz pat fināla pēdējai spēlei - spēka viņam pietiks, taču man domāt, ka pirmā kārta ir ļoti pateicīgs laiks, lai arī pārējie komandas biedri tiktu pie šprices un sajustu spēles garšu, kas var būs svarīgi nākamajās kārtās, jo arī Džeimsam gadās melnās dienas. ok - reti, bet gadās - un kurš tad vilks?
par Bulls cerībām piekrītu - max viena uzvara, kurai es arī īsti neticu - domāju, šī sērija beigsies ātri un nesāpīgi - 4:0!

     [+] [-]

, 2010-04-20 11:19, pirms 14 gadiem
Emilio rakstīja: drīzāk LJ vajadzēja samest par 20pt. mazāk un attiecīgi pārējiem par tiem atlikušajiem vairāk! ok, saprotu, ka Džemss ir kā traktors, kurš vienā ritmā var norambāt līdz pat fināla pēdējai spēlei - spēka viņam pietiks, taču man domāt, ka pirmā kārta ir ļoti pateicīgs laiks, lai arī pārējie komandas biedri tiktu pie šprices un sajustu spēles garšu, kas var būs svarīgi nākamajās kārtās, jo arī Džeimsam gadās melnās dienas. ok - reti, bet gadās - un kurš tad vilks?
par Bulls cerībām piekrītu - max viena uzvara, kurai es arī īsti neticu - domāju, šī sērija beigsies ātri un nesāpīgi - 4:0!
Diži mazāk jau viņš nemetīs savus 20-25 metienus jau izmetīs, daudz lieka nekas nepaliek, pārējiem atliek realizācijā pielikt...
Kautgan no otras puses tā uzmetot aci šīsdienas spēles statistikai Buls izmeta 93 metienus, ņemot vērā, ka uzbrukumu skaits aptuveni komandām ir vienāds, klīvlendai ir kur izpauzties jo spēlē izmeta tikai 71 metienu no kuriem 20 bija trīnīši... Tā kā, pārējiem arī vajadzētu iespējām pietikt.

     [+] [-]

, 2010-04-20 12:25, pirms 14 gadiem
Emilio rakstīja: drīzāk LJ vajadzēja samest par 20pt. mazāk un attiecīgi pārējiem par tiem atlikušajiem vairāk! ok, saprotu, ka Džemss ir kā traktors, kurš vienā ritmā var norambāt līdz pat fināla pēdējai spēlei - spēka viņam pietiks, taču man domāt, ka pirmā kārta ir ļoti pateicīgs laiks, lai arī pārējie komandas biedri tiktu pie šprices un sajustu spēles garšu, kas var būs svarīgi nākamajās kārtās, jo arī Džeimsam gadās melnās dienas. ok - reti, bet gadās - un kurš tad vilks?
par Bulls cerībām piekrītu - max viena uzvara, kurai es arī īsti neticu - domāju, šī sērija beigsies ātri un nesāpīgi - 4:0!
Tu redzēji pirmo un vakardienas spēli? Domāju, ka nē!
LBJ vajadzēja samest par 20 mazāk? 40-20=20, sezonā meta 29,7.
Kas var spert soli augšup, un uzņemties punktu guvēja lomu?
Nu sāksim jau ar Jamisonu, kas ir stabilākais back ups Lebronam. Tad seko Mo un Shaq, kuriem šoreiz neaizgāja spēle.
Bet runājot par turpmākām kārtām - Shaks bija paņemts, lai būtu, kas nosedz Howardu,Bynumu, un kur viņa loma ir visnozīmīgāka!
Cavs bez Shaka var uzvarēt visas komandas, izņēmot ORL un LAL.

Tātad pieņemsim,ka nākamā kārtā Cavs tiksies ar Bostonu - Bostona par vecu un ļoti nestabila, kā arī Bostona izbraukumā nevar uzvarēt Cavs.

Tad Orlando, kuru trumpis ir trīspunktineki un Howards, bet tagad Cavs ir Shaks, un vairs nevajag pa diviem segt Howardu, un tāpēc vairs nebūs brīvo trīspnuktnieki (Cavs ir labākā perimetra aizsardzība)

Lakers, kurus jau 2x Cavs ir uzvarējuši, un kur arī noder Shaks, un tagad arī Ilgauskas + Mo te var izpausties, jo Fishers netiek ar ātrājiem aizsargiem.

     [+] [-]

, 2010-04-20 12:33, pirms 14 gadiem
Dzeims 40 punkti

     [+] [-]

, 2010-04-20 12:45, pirms 14 gadiem
showstopper rakstīja: Tu redzēji pirmo un vakardienas spēli? Domāju, ka nē!
LBJ vajadzēja samest par 20 mazāk? 40-20=20, sezonā meta 29,7.
Kas var spert soli augšup, un uzņemties punktu guvēja lomu?
Nu sāksim jau ar Jamisonu, kas ir stabilākais back ups Lebronam. Tad seko Mo un Shaq, kuriem šoreiz neaizgāja spēle.
Bet runājot par turpmākām kārtām - Shaks bija paņemts, lai būtu, kas nosedz Howardu,Bynumu, un kur viņa loma ir visnozīmīgāka!
Cavs bez Shaka var uzvarēt visas komandas, izņēmot ORL un LAL.

Tātad pieņemsim,ka nākamā kārtā Cavs tiksies ar Bostonu - Bostona par vecu un ļoti nestabila, kā arī Bostona izbraukumā nevar uzvarēt Cavs.

Tad Orlando, kuru trumpis ir trīspunktineki un Howards, bet tagad Cavs ir Shaks, un vairs nevajag pa diviem segt Howardu, un tāpēc vairs nebūs brīvo trīspnuktnieki (Cavs ir labākā perimetra aizsardzība)

Lakers, kurus jau 2x Cavs ir uzvarējuši, un kur arī noder Shaks, un tagad arī Ilgauskas + Mo te var izpausties, jo Fishers netiek ar ātrājiem aizsargiem.
ok, Cavs bilance līdz gredzniem 16-0

     [+] [-]

, 2010-04-20 13:01, pirms 14 gadiem
showstopper rakstīja: Tu redzēji pirmo un vakardienas spēli? Domāju, ka nē!
LBJ vajadzēja samest par 20 mazāk? 40-20=20, sezonā meta 29,7.
Kas var spert soli augšup, un uzņemties punktu guvēja lomu?
Nu sāksim jau ar Jamisonu, kas ir stabilākais back ups Lebronam. Tad seko Mo un Shaq, kuriem šoreiz neaizgāja spēle.
Bet runājot par turpmākām kārtām - Shaks bija paņemts, lai būtu, kas nosedz Howardu,Bynumu, un kur viņa loma ir visnozīmīgāka!
Cavs bez Shaka var uzvarēt visas komandas, izņēmot ORL un LAL.

Tātad pieņemsim,ka nākamā kārtā Cavs tiksies ar Bostonu - Bostona par vecu un ļoti nestabila, kā arī Bostona izbraukumā nevar uzvarēt Cavs.

Tad Orlando, kuru trumpis ir trīspunktineki un Howards, bet tagad Cavs ir Shaks, un vairs nevajag pa diviem segt Howardu, un tāpēc vairs nebūs brīvo trīspnuktnieki (Cavs ir labākā perimetra aizsardzība)

Lakers, kurus jau 2x Cavs ir uzvarējuši, un kur arī noder Shaks, un tagad arī Ilgauskas + Mo te var izpausties, jo Fishers netiek ar ātrājiem aizsargiem.
Domāju, ka Cavs labs papildinājums punktu gūšanā varētu būt Vests. Viņš šosezon ir maz spēlējis, nedomāju, ka komandas diži viņam pievērsīs uzmanību, bet punktus gūt viņš māk un 20 punkti priekš viņa nav nekas neiespējams... Un tieši viņš varētu būt brīvāks un būt tas vilcējs brīžos, kad LBJ ir nosegts pa vairākiem vai atrodas uz soliņa (Gluži, kā pirmajā spēlē Lakers-Thunder Vestbrūks to izdarīja)

     [+] [-]

, 2010-04-20 13:17, pirms 14 gadiem
showstopper rakstīja: Tu redzēji pirmo un vakardienas spēli? Domāju, ka nē!
LBJ vajadzēja samest par 20 mazāk? 40-20=20, sezonā meta 29,7.
Kas var spert soli augšup, un uzņemties punktu guvēja lomu?
Nu sāksim jau ar Jamisonu, kas ir stabilākais back ups Lebronam. Tad seko Mo un Shaq, kuriem šoreiz neaizgāja spēle.
Bet runājot par turpmākām kārtām - Shaks bija paņemts, lai būtu, kas nosedz Howardu,Bynumu, un kur viņa loma ir visnozīmīgāka!
Cavs bez Shaka var uzvarēt visas komandas, izņēmot ORL un LAL.

Tātad pieņemsim,ka nākamā kārtā Cavs tiksies ar Bostonu - Bostona par vecu un ļoti nestabila, kā arī Bostona izbraukumā nevar uzvarēt Cavs.

Tad Orlando, kuru trumpis ir trīspunktineki un Howards, bet tagad Cavs ir Shaks, un vairs nevajag pa diviem segt Howardu, un tāpēc vairs nebūs brīvo trīspnuktnieki (Cavs ir labākā perimetra aizsardzība)

Lakers, kurus jau 2x Cavs ir uzvarējuši, un kur arī noder Shaks, un tagad arī Ilgauskas + Mo te var izpausties, jo Fishers netiek ar ātrājiem aizsargiem.
kāds tad ir LJ pašmērķis - sezonas rezultativitātes atkārtošana pleiofos vai čempionu gredzeni? laikam jau, ka otrais variants! bet ne jau par to es runāju, ka LJ tagad vajag mākslīgi mest mazāk - vnk Braunam vajadzētu LJ nedaudz pietaupīt - lai emocijas un spēks pietiek līdz pēdējam brīdim, nevis izlikties par visiem 100% pret Buļļiem, kurus, domājams, Cavs sērijā vinnētu pat bez LJ ierindā!
par Šaku piekrītu - viņa zvaigžņu iznāciens būs pret Magic Austrumu finālā un Lakers lielajā finālā(ja abas blices līdz finālam tiks)

  -3 [+] [-]

, 2010-04-20 13:48, pirms 14 gadiem
kas te pa atstāstijumiem sarakstīti

     [+] [-]

, 2010-04-20 16:19, pirms 14 gadiem
shady123 rakstīja: kas te pa atstāstijumiem sarakstīti
Tā saucās diskusija...

     [+] [-]

, 2010-04-20 17:12, pirms 14 gadiem
Emilio rakstīja: kāds tad ir LJ pašmērķis - sezonas rezultativitātes atkārtošana pleiofos vai čempionu gredzeni? laikam jau, ka otrais variants! bet ne jau par to es runāju, ka LJ tagad vajag mākslīgi mest mazāk - vnk Braunam vajadzētu LJ nedaudz pietaupīt - lai emocijas un spēks pietiek līdz pēdējam brīdim, nevis izlikties par visiem 100% pret Buļļiem, kurus, domājams, Cavs sērijā vinnētu pat bez LJ ierindā!
par Šaku piekrītu - viņa zvaigžņu iznāciens būs pret Magic Austrumu finālā un Lakers lielajā finālā(ja abas blices līdz finālam tiks)
kāds te sakars ar pašmērķi? pataupīt?
Es gan tik droši neapgalvotu, ka Cavs bez Lebrona uzvarētu Bulls, domāju, ka būtu ļoti sīva cīņa - 7. spēlē domāju izšķirtos abu komandu liktenis.
Plejoffos neviens nevienu netaupa, jo uz pusslodzi nevar uzvarēt!

     [+] [-]

, 2010-04-20 22:17, pirms 14 gadiem
Es arī domāju ka bezs LeBrona , Cavaliers neuzvarētu sēriju pret bulls. - Kā spēlē Cavs bezs Lebrona varēja redzēt pēdējās četrās regulārās sezonas spēlēs.

-Tieši tā plejoffos taupīties vairs nau ko , viss kas ir , ir jāizliek.
Un lai nu kuram , bet LeBronam spēka ir vairāk kā jebkam citam , un pietiks tā līdz pēdējai spēlei.

  -2 [+] [-]

, 2010-04-20 23:19, pirms 14 gadiem
real kings wear rings!

     [+] [-]

, 2010-04-24 12:52, pirms 14 gadiem
Denvera vs Cavs NBA finals