Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Porziņģis savāc 18+10 un kopā ar izcilo Dončiču sarūpē Dalasai uzvaru pār "Spurs"

Rolands Eliņš

Porziņģis savāc 18+10 un kopā ar izcilo Dončiču sarūpē Dalasai uzvaru pār "Spurs"
Kristaps Porziņģis spēlē pret Sanantonio. Foto: USA Today Sports/Scanpix

Nacionālajā basketbola asociācijā trešo „double-double” pēc kārtas sakrāja Kristaps Porziņģis, gūstot 18 punktus un savācot desmit atlēkušās bumbas Dalasas „Mavericks” uzvarā pār „Spurs” ar 117:110. Tikmēr Luka Dončičs sakrāja kārtējo „triple-double” un uzstādīja savu personīgo rekordu ar 42 gūtiem punktiem.

Kristaps Porziņģis nospēlēja 32 minūtes, kurās tika pie 18 punktiem (1p. 2/4, 2p. 2/7, 3p. 4/9). Viņam arī desmit atlēkušās bumbas, viena rezultatīva piespēle, divas kļūdas un četras piezīmes. Porziņģa +/- rādītājs bija plus deviņi, kas bija otrs labākais komandā, tieši tāds pats kā Lukam Dončičam.

Porziņģim kopš neveiksmīgās spēles Bostonā šis bija trešais „double-double” pēc kārtas un ceturtais šosezon. Šī bija trešā reize šosezon, kad Porziņģis vienā mačā iemetis četrus tālmetienus, turklāt jāatzīmē, ka ar vismaz vienu precīzu trejaci latviešu uzbrucējs izcēlies katrā mačā. Tiesa, tāpat jāatzīmē, ka šosezon vēl nevienā spēlē Porziņģis nav realizējis metienus no spēles ar augstāku precizitāti nekā 50%.

Dalasai šī bija astotā uzvara 13 spēlēs, kas ļauj ieņemt sesto vietu Rietumu konferencē. Dalasai ir tieši tāda pati bilance kā šovasar Kavai Lenardu un Polu Džordžu sastāvā ieguvušajai „Clippers”, savukārt šovasar Dāvi Bertānu neveiksmīgi aizmainījušajai „Spurs” šis bija sestais zaudējums pēc kārtas (5-9).

Spēlē pret „Spurs” savu NBA rezultativitātes rekordu uzstādīja Dončičs, kurš iemeta 42 punktus, trāpot 14 no 27 metieniem no spēles. Slovēņu jaunais talants arī savāca 11 atlēkušās bumbas un izdarīja 12 rezultatīvas piespēles, noformējot savu sesto „triple-double” šosezon. Salīdzinājumam – Lebronam Džeimsam šosezon ir četri „triple-double”, nevienam citam visā līgā nav vairāk par diviem.

Dalasai izdevās trāpīt 17 tālmetienus, un ar 22 punktiem atzīmējās Dorians Finnijs-Smits, aizvadot pārliecinoši rezultatīvāko spēli šosezon (iepriekš ne reizi vairāk par 11 punktiem). Neveiksmīgi spēlēja Tims Hārdevejs, kurš aizmeta garām visus piecus metienus no spēles, bet Džeilens Bransons 13 minūtēs paspēja savākt 11 punkts. Tikmēr Sanantonio rindās Demāram Derouzenam 36 punkti, bet Lamarkusam Oldridžam 16+9.

Porziņģim izdevās jau pirmajā minūtē atzīmēties ar precīzu pustālo metienu pēc Dončiča piespēles. Porziņģis palīdzēja Dalasai pirmajā ceturtdaļā izvirzīties vadībā ar 24:8, tiesa, Porziņģis pats punktus šajā izrāvienā vairs neguva. Izrāvienu lielā mērā sekmēja Lukas Dončiča un Doriana Finnija-Smita rezultativāte. Dončičs pirmajā ceturtdaļā guva 17 punktus.

Otrajā ceturtdaļā Dončičs tika nedaudz piebremzēts, taču tāpat pirmo puslaiku viņš pabeidza ar 24 punktiem. Sanantonio rindās teicami spēlēja Demārs Derouzens, pievelkot „Spurs” līdz 49:62, kamēr Porziņģis otrās ceturtdaļas sākumā iemeta divus tālmetienus pēc kārtas. Porziņģim divi trejači arī trešajā ceturtdaļā, taču nedaudz patraucēja ceturtā piezīme. Dalasas sastāvā tobrīd četras piezīmes bija arī Dvaitam Pauelam, taču ar Džastina Džeksona tālmetienu ceturtdaļas pēdējā sekundē un Dončiča tuvošanos „triple-double” tāpat izdevās virzīt spēles gaitu sev vēlamajā virzienā (93:79).

Pēdējās ceturtdaļas pirmā puse Dalasai bija neveiksmīga, un „Spurs” soli pa solim pietuvojās līdz 104:106 četras minūtes pirms beigām. Šajā brīdī Porziņģis izcēlās ar veiksmīgi pielabotu Dončiča neprecīzo metienu, taču nākamajā uzbrukumā Dončičs saņēma savu piekto nozīmi. „Spurs” vairākkārt neizmantoja iespēju panākt neizšķirtu, un Dalasai ļoti paveicās 70 sekundes pirms beigām, kad uzbrukuma pēdējās sekundēs Lamarkuss Oldridžs bloķēja Porziņģa metienu, bet bumbu kaut kādā veidā grozā no sešiem metriem paspēja nogādāt Finnijs-Smits (112:107).

„Spurs” gan nebija gatava padoties, un Rūdija Geja tālmetiens atkal radīja spriedzi Dalasas nometnē. Taču iniciatīvu vēlreiz uzņēmās Dončičs, kurš 26 sekundes pirms beigām trāpīja tālmetienu pēc dribla (115:110). Tas bija Dalasas pirmais precīzais tālmetiens pēdējā ceturtdaļā un izrādījās izšķirošais „Mavericks” uzvarā, kurā savu artavu gan deva arī divas „Spurs” kļūdas auta izspēlē, abas tieši pēc minūtes pārtraukumiem. Pēdējā uzbrukumā Dončičs varēja vienkārši pieturēt bumbu un, lai arī tika nogāzts, tāpat pamanījās tikt pie rezultatīvas piespēles, kas noveda pie Dalasas uzvaras ar 117:110.

"Mavericks" nākamā spēle paredzēta pēc divām dienām pret traumu mocīto Goldensteitas "Warriors", iepriekšējās sezonās dominējošo komandu, kas šobrīd meklējama turnīra tabulas pašā apakšā.

Izmantotie resursi:
The official site of the NBA | NBA.com

  -4 [+] [-]

, 2019-11-19 09:46, pirms 4 gadiem
killo2000 rakstīja: Un komandai tur nav iemesla neko mēģināt mākslīgi mainīt. Kamēr ir čalis, kurš var teju katru vakaru triple double vākt un komanda kopumā turās play-off zonā, tikmēr tā arī mauks. Vai Luka spēj visu sezonu ta nomaukt, to noteikti neviens nezin.
Kāpēc nezin? Pagājušajā sezonā pēc "zvaigžņu spēles" Luka vairs nespīdēja. Šogad būs tas pats, nemaz nerunājot par PO. Nodzīs, kā zirgu, un tad sāks meklēt vainīgo. Pilnīgi iespējams, ka atradīs par tādu KP.

  +1 [+] [-]

, 2019-11-19 09:48, pirms 4 gadiem
Taisnība kautkur pa vidu

     [+] [-]

, 2019-11-19 09:48, pirms 4 gadiem
Bostonietis rakstīja: Pgāšgad Bostona bija viena cilvēka komanda.Uzreiz visiem jaunajiem stati un procenti tika iedzīti zemē.Atgādināja KP pirmās sezonas ar Melo.Dabūsi bumbu tikai,kad es pilnīgi neko nevarēšu izdarīt pēdējās sekundēs.
Tur bija toksiskais Īrvings, pēc kura aiziešanas komanda atdzima. Tagad viņš ceļ Nets.

     [+] [-]

, 2019-11-19 09:56, pirms 4 gadiem
Ivijis rakstīja: Pēc usage rate 11. līgā - https://stats.nba.com/players/usage/?sort=USG_PCT&dir=-1
Jokojies?

     [+] [-]

, 2019-11-19 09:57, pirms 4 gadiem
kino rakstīja: A tur kāds cits atskaitot LD vispār drīkst pieskarties bumbai?
Neticēsi. Drīkst. Bet tu jau spēles neskaties un nezini to.

     [+] [-]

, 2019-11-19 10:44, pirms 4 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Jokojies?
?

šis varbūt pat atbilstošāks stats: https://stats.nba.com/players/touch...

     [+] [-]

, 2019-11-19 10:51, pirms 4 gadiem
Ivijis rakstīja: ?

šis varbūt pat atbilstošāks stats: https://stats.nba.com/players/touches/?sort=TOUCHES&dir=1
Nekā jau pārsteidzoša nav.Drīzāk pārsteidz Saboņa vieta

  +7 [+] [-]

, 2019-11-19 11:04, pirms 4 gadiem
Dallasa līdz spēles pēdējai min ir bijusi iekšā pilnīgi visās spēlēs un komandai katrā spēlē ir bijušas iespējas uzvarēt. Līdzšinējā bilancē 8-5 vienīgi zaudējumi pret Knicks uz papīra izskatās slikti, lai gan tajās spēlēs Knicks bija cita komanda (lasi:spēlēja vismaz normāli);
Luka 20 gados ir fenomenāls. Lai gan man nepatīk tas, ka viņš pārtur bumbu, pieļaujot kļūdas un met sasteigtus dullos metienus, tas neatsver to, ka vairākums līdzšinējo uzvaru ir krietns viņa nopelns;
Kristaps ir atgriezies pēc traumas un nav atradis līdz galam vietu Mavs uzbrukumā un to var viņa spēlē redzēt. No otras puses, viņš beidzot ir uzvarētāju komandā, ļoti labi strādā aizsardzībā un ir pielicis atlēkušajās bumbās, turklāt labi bloķē un saslēdzas.

Kopumā tiem, kuri saka, ka KP ir Dončiča ēnā - jā, tā ir. Līgā ir kādi maksimums 5 spēlētāji, kas varbūt nebūtu Dončiča ēnā. Kristapam pašam ir jāatrod augstākas efektivitātes metieni un momenti. Par to aizmainīšanu uz citu komandu, ko šeit kaut kas piedāvāja, var redzēt, ka izpratne komentētājam slēpjas trīs statistikas ailēs.

  -3 [+] [-]

, 2019-11-19 11:38, pirms 4 gadiem
Apskatos status un redzu interesantu lietu - Sabonim jr vidējais +/- koefs ir +5 ar kapeikām, bet KP šis pats rādītājs ir -2 ar kapeikām. Kā tas tā var būt? Cik saprotu, Sabonis augstu nekotējas aizsardzības rādītājos.

  +1 [+] [-]

, 2019-11-19 11:45, pirms 4 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Apskatos status un redzu interesantu lietu - Sabonim jr vidējais +/- koefs ir +5 ar kapeikām, bet KP šis pats rādītājs ir -2 ar kapeikām. Kā tas tā var būt? Cik saprotu, Sabonis augstu nekotējas aizsardzības rādītājos.
Kāpēc nekotējas? Cik zinu, Sabonis Jr. ir teicams rebu vācējs.

  -2 [+] [-]

, 2019-11-19 11:46, pirms 4 gadiem
DainisU rakstīja: Dallasa līdz spēles pēdējai min ir bijusi iekšā pilnīgi visās spēlēs un komandai katrā spēlē ir bijušas iespējas uzvarēt. Līdzšinējā bilancē 8-5 vienīgi zaudējumi pret Knicks uz papīra izskatās slikti, lai gan tajās spēlēs Knicks bija cita komanda (lasi:spēlēja vismaz normāli);
Luka 20 gados ir fenomenāls. Lai gan man nepatīk tas, ka viņš pārtur bumbu, pieļaujot kļūdas un met sasteigtus dullos metienus, tas neatsver to, ka vairākums līdzšinējo uzvaru ir krietns viņa nopelns;
Kristaps ir atgriezies pēc traumas un nav atradis līdz galam vietu Mavs uzbrukumā un to var viņa spēlē redzēt. No otras puses, viņš beidzot ir uzvarētāju komandā, ļoti labi strādā aizsardzībā un ir pielicis atlēkušajās bumbās, turklāt labi bloķē un saslēdzas.

Kopumā tiem, kuri saka, ka KP ir Dončiča ēnā - jā, tā ir. Līgā ir kādi maksimums 5 spēlētāji, kas varbūt nebūtu Dončiča ēnā. Kristapam pašam ir jāatrod augstākas efektivitātes metieni un momenti. Par to aizmainīšanu uz citu komandu, ko šeit kaut kas piedāvāja, var redzēt, ka izpratne komentētājam slēpjas trīs statistikas ailēs.
Trīs Dallasas zāģi pēdējās 1-2 minūtēs ir tieši Dončiča nopelns - zaudēta bumba driblā, nepārdomāti metieni. 3 no 5 zaudējumiem - vai nav par daudz priekš superzvaigznes un komandas līdera?? Nenoliedzot viņa nopelnus komandas uzvarās un labi nospēlētās 46 minūtes.

  -2 [+] [-]

, 2019-11-19 11:46, pirms 4 gadiem
DainisU rakstīja: Dallasa līdz spēles pēdējai min ir bijusi iekšā pilnīgi visās spēlēs un komandai katrā spēlē ir bijušas iespējas uzvarēt. Līdzšinējā bilancē 8-5 vienīgi zaudējumi pret Knicks uz papīra izskatās slikti, lai gan tajās spēlēs Knicks bija cita komanda (lasi:spēlēja vismaz normāli);
Luka 20 gados ir fenomenāls. Lai gan man nepatīk tas, ka viņš pārtur bumbu, pieļaujot kļūdas un met sasteigtus dullos metienus, tas neatsver to, ka vairākums līdzšinējo uzvaru ir krietns viņa nopelns;
Kristaps ir atgriezies pēc traumas un nav atradis līdz galam vietu Mavs uzbrukumā un to var viņa spēlē redzēt. No otras puses, viņš beidzot ir uzvarētāju komandā, ļoti labi strādā aizsardzībā un ir pielicis atlēkušajās bumbās, turklāt labi bloķē un saslēdzas.

Kopumā tiem, kuri saka, ka KP ir Dončiča ēnā - jā, tā ir. Līgā ir kādi maksimums 5 spēlētāji, kas varbūt nebūtu Dončiča ēnā. Kristapam pašam ir jāatrod augstākas efektivitātes metieni un momenti. Par to aizmainīšanu uz citu komandu, ko šeit kaut kas piedāvāja, var redzēt, ka izpratne komentētājam slēpjas trīs statistikas ailēs.
Man patika, ka KP bija galvenais Vienradzis komandā, kā tas bija NYK...

  +1 [+] [-]

, 2019-11-19 11:48, pirms 4 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Apskatos status un redzu interesantu lietu - Sabonim jr vidējais +/- koefs ir +5 ar kapeikām, bet KP šis pats rādītājs ir -2 ar kapeikām. Kā tas tā var būt? Cik saprotu, Sabonis augstu nekotējas aizsardzības rādītājos.
Sabonim šogad ir regulāri double-double.

  +5 [+] [-]

, 2019-11-19 11:58, pirms 4 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Apskatos status un redzu interesantu lietu - Sabonim jr vidējais +/- koefs ir +5 ar kapeikām, bet KP šis pats rādītājs ir -2 ar kapeikām. Kā tas tā var būt? Cik saprotu, Sabonis augstu nekotējas aizsardzības rādītājos.
Kas jums šogad ar to apsēstību ar tiem +/-?
Sāksim ar ko,ka KP šie jūsu apsēstie cipari ar katru spēli uzlabojas,un sāk lēnām tuvoties neitrālam.Laukumā spēlē 5 spēlētāji nevis viens.Indiana noteikti ir labāka aizsardzības komanda par Dalasu,un Sabonim blakus spēlē viens no labākajiem līgas aizsardzības garajiem vārdā Tērners.
Beidzot pieminēsim arī super nestabilo Dalasas spēlētāju pienesu komandai spēli no spēles.Liekas,ka te daļa nemaz nesaprot,kā tas +/- strādā.Nesaku,ka tu to nesaproti.
Kaut vai piemēram.Kā KP var uzlabot +/- ja piemēram spēlētajs-x pret spēlētāju-y samet 50 punkti bez maz spēlējot 1x1.Teiksim Hārdens samet 50 baigi neejot uz grozu.KP nevar ietekmēt neko no tā ja viņš nesvitčo aizsardzībā tajā brīdī.Šādi mazie +2 -2 utt īsti neko neparāda vairs mūsdienās ar šo nenormālo iso basketbolu.
Redz rekur Powelam šonakt 2+4,bet +/- ir tāds pats,kā kP gandrīz +8.
Karijam +15 iemetot nieka 7 punktus,un neesot nekādam aizsardības čalim.

     [+] [-]

, 2019-11-19 12:03, pirms 4 gadiem
Ivijis rakstīja: ?

šis varbūt pat atbilstošāks stats: https://stats.nba.com/players/touches/?sort=TOUCHES&dir=1
Tak pirmajā linkā Dončičs bija 4. vietā. Tur tak bija visādi, kas nospēlējuši 1 spēli ar garo priekšgalā ar 60% usage.

  +2 [+] [-]

, 2019-11-19 12:05, pirms 4 gadiem
dobrecovs rakstīja: Kāpēc nekotējas? Cik zinu, Sabonis Jr. ir teicams rebu vācējs.
Tad kai Dončičs arī aizsardzības monstrs, jo vāc rebus.

Cik var pieminēt, ka rebi nav aizsardzība.

     [+] [-]

, 2019-11-19 12:15, pirms 4 gadiem
Žēl, ka tik skaudīgi esam.

  +1 [+] [-]

, 2019-11-19 12:25, pirms 4 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Tad kai Dončičs arī aizsardzības monstrs, jo vāc rebus.

Cik var pieminēt, ka rebi nav aizsardzība.
Rebi ir viens no rādītājiem piekrītu, strīdīgs, bet kad tiek pieminēta garo spēlētāju darbība aizsardzībā, rebi tiek pieminēti!

  +3 [+] [-]

, 2019-11-19 12:26, pirms 4 gadiem
Bostonietis rakstīja: Nekā jau pārsteidzoša nav.Drīzāk pārsteidz Saboņa vieta
Sabas izrā'dījies talantīgāks, nekā daudzi uzskatīja...

  +3 [+] [-]

, 2019-11-19 12:34, pirms 4 gadiem
dobrecovs rakstīja: Sabas izrā'dījies talantīgāks, nekā daudzi uzskatīja...
Jā. Vienu brīdi jau viņu gandrīz vai norakstīja, bija infa, ka Indiana grib no viņa atbrīvoties. Un še tev. Tagad švaki iet Valančūnam. Vēl jau ir trešais leitis Brazdeikis, kurš kuļas pa Knicks, kā mūsu Kurucs šogad Nets.

  -2 [+] [-]

, 2019-11-19 12:38, pirms 4 gadiem
Porziņģis nav līderis, un tas kurš izvelk komandai uzvaras. ne reizi viņš to nav izdarījis. Kāds vēl aizsardzības monstrs ? Kā uzlaiž, tā iet mīnusos, Luka izvilka spēli . Kāds bija ar knicks, tāds pats ir tagad. Pavirši spēlē abos galos , ja nekrīt metieni, tad ir lieks

  +3 [+] [-]

, 2019-11-19 12:58, pirms 4 gadiem
dobrecovs rakstīja: Rebi ir viens no rādītājiem piekrītu, strīdīgs, bet kad tiek pieminēta garo spēlētāju darbība aizsardzībā, rebi tiek pieminēti!
Garajiem jau faktiski 3 rādītāji - rebi, bloki un papildus- kā "paintā" nospēlējuši pretinieku garie. Vakar KP pārspēja Oldridžu - tātad labi nospēlēja tieši aizsardzībā, to gan plika statistika nerāda.

     [+] [-]

, 2019-11-19 13:01, pirms 4 gadiem
vorkuta rakstīja: Jā. Vienu brīdi jau viņu gandrīz vai norakstīja, bija infa, ka Indiana grib no viņa atbrīvoties. Un še tev. Tagad švaki iet Valančūnam. Vēl jau ir trešais leitis Brazdeikis, kurš kuļas pa Knicks, kā mūsu Kurucs šogad Nets.
Cik nu leitis, leišu izcelsmes.

  +1 [+] [-]

, 2019-11-19 13:01, pirms 4 gadiem
Eh, pietrūkst Bimbambola un co. Tie bij laiki. Ļoti smalka Biedriņa troļļošana, ar izdomu, Ingars regulāri rakstīja atspēkojošus referātus, viens cits pat izšķirstīja pusgada Dienas un Neatkarīgās, lai pierādītu, ka Bimbim nav taisnība (tas Ivanovska sakarā). A kas tagad, kaut kādi krieviņi manhuti un klentakas ķipa cenšas troļļot, izdoma nulle, garlaicīgi un nožēlojami.

     [+] [-]

, 2019-11-19 13:06, pirms 4 gadiem
kino rakstīja: Cik nu leitis, leišu izcelsmes.
Nu tā, nebūs īsti tikai "izcelsmes", ģimene no Lietuvas 90. gadu beigās izceļoja tikai, turklāt tēvs uzsvēris, ka dēls pārstāvēs Lietuvas izlasi. Leitiski runā raiti, cik saprotu.

     [+] [-]

, 2019-11-19 13:08, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: Eh, pietrūkst Bimbambola un co. Tie bij laiki. Ļoti smalka Biedriņa troļļošana, ar izdomu, Ingars regulāri rakstīja atspēkojošus referātus, viens cits pat izšķirstīja pusgada Dienas un Neatkarīgās, lai pierādītu, ka Bimbim nav taisnība (tas Ivanovska sakarā). A kas tagad, kaut kādi krieviņi manhuti un klentakas ķipa cenšas troļļot, izdoma nulle, garlaicīgi un nožēlojami.
Varbūt pats pamēģināsi, lai atdzīvinātu SC?. Tevis minētie + teamo nav troļļi, tāds vienkārši ir viņu sapratnes līmenis.

     [+] [-]

, 2019-11-19 13:12, pirms 4 gadiem
dobrecovs rakstīja: Nu tā, nebūs īsti tikai "izcelsmes", ģimene no Lietuvas 90. gadu beigās izceļoja tikai, turklāt tēvs uzsvēris, ka dēls pārstāvēs Lietuvas izlasi. Leitiski runā raiti, cik saprotu.
Tas senča teiktais izklausās pēc bleķa, jo jā, sencis pats ir dzimis un audzis padomijas Lietuvā, bet dēls faktiski zina tikai ASV un Kanādu, turklāt jau ir pārstāvējis Kanādas jaunatnes izlases. Un tagad redzot Kanādas basketa potenciāli, redzu nulle iemeslus viņam kapāties par Lietuvu, kuras pilsonis viņš nemaz nav.

     [+] [-]

, 2019-11-19 13:15, pirms 4 gadiem
Porziņģa griesti pašlaik 20pts+10reb+2blks, ja vēl pievienotu vismaz 2ast tad jau būtu ļoti solīdi. Luka komandu pavilks, vajag arī jēdzīgu pienesumu no KP, galvenais cementējot paintu aizsardzībā.

     [+] [-]

, 2019-11-19 13:18, pirms 4 gadiem
vorkuta rakstīja: Dāvis Vašingtonā ir pamatīgi pielicis, atsācis iet uz grozu, piedāvā sevi. Kas attiecas uz "bīdīšanu uzbrukumā", tad tur ir savs "Dončičs" Bīla personā, bet pat viņš dod vairāk piespēles Dāvim, nekā Luka-KP. Dāvim nav tas KP metiens no vidējās distances ar pagriezienu, kurš manuprāt ir KP trumpe un kuru pagaidām 'ļoti maz izmanto Dallasa. Dāvis tomēr vairāk ir 3-punktu specs.
Peh, tie tālie 2pts pēc pagrieziena ir tik neefektīvi. Nesaprotu kādēļ treneri vēl spēlētājiem ļauj mest tālos 2pts jumperus. Vai nu lien iekšā paintā un ieliec/norauj sodu vai arī met 3pts.

  +1 [+] [-]

, 2019-11-19 13:20, pirms 4 gadiem
Ivijis rakstīja: Pēc usage rate 11. līgā - https://stats.nba.com/players/usage/?sort=USG_PCT&dir=-1
Ja atskaita tos, kas nospēlējuši pa vienai-divām spēlēm tad ir 5. Aiz Hardena, Lenarda, Jaņa un vorkutas favorīta Janga.

     [+] [-]

, 2019-11-19 13:26, pirms 4 gadiem
kino rakstīja: Tas senča teiktais izklausās pēc bleķa, jo jā, sencis pats ir dzimis un audzis padomijas Lietuvā, bet dēls faktiski zina tikai ASV un Kanādu, turklāt jau ir pārstāvējis Kanādas jaunatnes izlases. Un tagad redzot Kanādas basketa potenciāli, redzu nulle iemeslus viņam kapāties par Lietuvu, kuras pilsonis viņš nemaz nav.
Pats Brazdeiķis šogad paziņojis, ka vienmēr gribējis spēlēt Lietuvas izlasē, un būtu jau spēlējis, ja ne pilsonības jautājums. Par Kanādas lielo izlasi... šobrīd Igns jeb Igijs, visdrīzāk, tajā nemaz netiktu iekšā. Ja visi All Stars novāktos. No otras puses, Lietuvas izlasei panākumi ir DAUDZ iespaidīgāki pēdējo 20-30 gadu laikā

     [+] [-]

, 2019-11-19 13:37, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Peh, tie tālie 2pts pēc pagrieziena ir tik neefektīvi. Nesaprotu kādēļ treneri vēl spēlētājiem ļauj mest tālos 2pts jumperus. Vai nu lien iekšā paintā un ieliec/norauj sodu vai arī met 3pts.
Nu šeit tev nepiekrītu. KP ar viņa augumu un garajām rokām šādi praktiski nevar noturēt, ja nu ar sodu (tas pats, ko tu iesaki lienot zem groza)

     [+] [-]

, 2019-11-19 13:53, pirms 4 gadiem
Nu tie 3p baigi labi, bet ir kur stipri augt.
Komandai jāsaņemas aizsardzībā un Hārdavejam vispār, jo no tēva snieguma ir mega tālu! Neizskatījās slikts tas Hārdavejs Atlantā.

     [+] [-]

, 2019-11-19 13:55, pirms 4 gadiem
vorkuta rakstīja: Trīs Dallasas zāģi pēdējās 1-2 minūtēs ir tieši Dončiča nopelns - zaudēta bumba driblā, nepārdomāti metieni. 3 no 5 zaudējumiem - vai nav par daudz priekš superzvaigznes un komandas līdera?? Nenoliedzot viņa nopelnus komandas uzvarās un labi nospēlētās 46 minūtes.
Nekļūdās tas, kas neko nedara.

     [+] [-]

, 2019-11-19 13:59, pirms 4 gadiem
Luka monstruāls!!! Dallasai lieliska uzvara un jāturpina tāpat. KP būs tikai labāks un sniegums pēc tik ilga laika arī nav slikts. LETS GO KP6, Luka un Dallasas banda!