Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

"Heat" ar Dragiču priekšgalā vēlreiz pieveic Bostonu, sērijā 2-0

Rolands Eliņš

"Heat" ar Dragiču priekšgalā vēlreiz pieveic Bostonu, sērijā 2-0
Gorans Dragičs. Foto: AP/Scanpix

Nacionālās basketbola asociācijas Austrumu konferences finālsērijā Maiami „Heat” ar 106:101 pārspēja Bostonas „Celtics”, panākot sērijā pārsvaru 2-0.

„Heat” sērijas pirmajā mačā bija izcīnījusi uzvaru papildlaikā, uzvarot ar tikai trīs punktu pārsvaru. Šonakt pagarinājums nebija nepieciešams, taču spēle vēlreiz izvērtās ļoti sīva, uzvarētāju noskaidrojot pašā galotnē. Bostona pirmajā puslaikā spēlēja daudz rezultatīvāk un izcēlās ar 60 gūtiem punktiem, kā arī iekrātu 13 punktu pārsvaru.

Taču trešajā ceturtdaļā „Celtics” guva tikai 17 punktus, kamēr „Heat” iemeta 37 un pārņēma vadību. Bostonai ceturtās ceturtdaļas vidū izdevās izrāviens 10:0, kas ļāva četras minūtes pirms beigām ar Kemba Vokera tālmetienu panākt 94:89. Pašā spēles izskaņā toties izcili spēlēja pieredzējušais slovēņu saspēles vadītājs Gorans Dragičs, kurš uzņēmās iniciatīvu un pēdējo divarpus minūšu laikā guva septiņus punktus. 40 sekundes pirms beigām Džeilens Brauns ar tālmetienu pievilka Bostonu līdz mīnus trīs, taču tuvāk „Celtics” vairs netika un vēlreiz piedzīvoja zaudējumu, Džimijam Batleram beigās precīzi izpildot soda metienus „Heat” rindās.

Dragičs maču pabeidza ar 25 gūtiem punktiem. 34 gadus vecais slovēņu aizsargs šajās izslēgšanas spēlēs vidēji guvis 21.9 punktus, kas ir par sešiem punktiem vairāk nekā viņa statistika regulārās sezonas laikā. Ar 21 punktu talkā nāca Bams Adebajo, kuram arī desmit atlēkušās bumbas, bet Dankans Robinsons trāpīja sešus tālmetienus, sakrājot 18 punktus. Batleram šoreiz pieticīgāka spēle un 14 gūti punkti.

„Heat” pieļāva divreiz mazāk kļūdu nekā pretinieki – Bostona bumbu zaudēja 20 reizes. Vairāk nekā 20 punktus „Celtics” sastāvā guva trīs spēlētāji. Labākais ar 23 punktiem bija Vokers, kuram tas bija rezultatīvākais sniegums iepriekšējo sešu spēļu laikā, kamēr Džeilens Brauens un Džeisons Teitums katrs pievienoja pa 21 punktam.

„Heat” ir pietuvojusies savam pirmajam NBA finālam pēc Lebrona Džeimsa ēras (no 2011.-2014.gadam), turklāt šobrīd visnotaļ iespējams ir scenārijs, ka „Heat” finālā varētu tikties tieši ar Džeimsa komandu „Lakers”, kura Rietumu finālsēriju pret „Nuggets” vēl nav sākusi. Savukārt Bostona tēmē uz savu pirmo NBA finālu kopš 2010. gada.

Izmantotie resursi:
The official site of the NBA | NBA.com

1 2 39 komentāri

  +1 [+] [-]

, 2020-09-18 06:04, pirms 4 gadiem
Skatījāmies ar čomiem spēli. Ko lai saka, pagaidām tā šķiet, ka Spolstra iekabina Stīvensam un Bostonai nav tàdu rūdîtu veterānu ar pieredzi kà tas ir Maiami (Butlera divi stīli galotnē, Dragiča uzbrukums utt). Bostonai tàdu džeku nav. Varbūt jàcer uz Heyworda atgriešanos?

     [+] [-]

, 2020-09-18 07:03, pirms 4 gadiem
Igijam nesavtīguma paraugstunda un likumsakarīgs rezultāts.

     [+] [-]

, 2020-09-18 07:47, pirms 4 gadiem
Ja Heat tiks finala, bus loti neinteresants finals, Lakers parbrauks 4:0 jeb 4:1 max

  +3 [+] [-]

, 2020-09-18 07:53, pirms 4 gadiem
Maikl30 rakstīja: Ja Heat tiks finala, bus loti neinteresants finals, Lakers parbrauks 4:0 jeb 4:1 max
Lebis ir Igija klients, beidz troļļot!

  +2 [+] [-]

, 2020-09-18 07:58, pirms 4 gadiem
Es, protams, par Heat, nekad nav bijis citādāk.... Bet autors jau ir palecies pirms pateicis hop... Jau ir ielicis Heat finālā... Vēl divas spēles jāuzvar...
Bet prieks par Heat un Spo.

  +2 [+] [-]

, 2020-09-18 08:23, pirms 4 gadiem
BAM is the problem
Izskatās,ka ģērbtuvēs Smārts un kaut kas vēl uztaisījuši normālu bļaustīšanos,un kaut kas pa gaisu arī lidojis

  -1 [+] [-]

, 2020-09-18 08:24, pirms 4 gadiem
Tā bik jocīgi. Vai tad tiešām tā agrāk ir bijis, ka vienā sērijā jau 2-0 un otra pat nav vēl sākusies? Abu komandu 4-0 gadījumā viena dabūtu 4 dienu atelpu. Es neko nesaku, ja sākas vienlaicīgi, viena vinnē 4-0, otra 4-3, tad pirmā ir pati nopelnījusi atpūtu, bet šeit gan tā nesanāk.

  -2 [+] [-]

, 2020-09-18 08:25, pirms 4 gadiem
„Heat” ir pietuvojusies savam pirmajam NBA finālam pēc Lebrona Džeimsa ēras (no 2011.-2014.gadam), turklāt šobrīd visnotaļ iespējams ir scenārijs, ka „Heat” finālā varētu tikties tieši ar Džeimsa komandu „Lakers”

Nesaprotu no kurienes izrakta šī rindkopa? Ķip afigenijs fakts?

     [+] [-]

, 2020-09-18 08:27, pirms 4 gadiem
poxis15 rakstīja: Skatījāmies ar čomiem spēli. Ko lai saka, pagaidām tā šķiet, ka Spolstra iekabina Stīvensam un Bostonai nav tàdu rūdîtu veterānu ar pieredzi kà tas ir Maiami (Butlera divi stīli galotnē, Dragiča uzbrukums utt). Bostonai tàdu džeku nav. Varbūt jàcer uz Heyworda atgriešanos?
Problēma ar Gordonu ir tā,ka viņš jebkurā dienā var aizbraukt prom un pat neuzspēlēt dēla dzimšansas dēļ.Itkā jau rakstot,ka uz nākošo viņš varētu būt atpakaļ,bet tikpat labi var pamest burbuli pēc tās spēles un izlaist ceturto..Hz kurā datumā viņam plānots

  +2 [+] [-]

, 2020-09-18 08:35, pirms 4 gadiem
Maikl30 rakstīja: Ja Heat tiks finala, bus loti neinteresants finals, Lakers parbrauks 4:0 jeb 4:1 max
Lielajā finālā spēlēs Heat - Nuggets, bet mazā, šķiet, NBA nav. Tā kā cerības skatīt Lakers - Celtics nav lielas.

  -1 [+] [-]

, 2020-09-18 09:01, pirms 4 gadiem
Apsveicu Heat ar teicamu panākumu un mazu solīti tuvāk finālam!
Kā redzams Iguodala jau kuro komandu ir spējis pacelt nākamajā līmenī!
Iguodala pēc kārtējā titula!
GO HEAT!

     [+] [-]

, 2020-09-18 09:02, pirms 4 gadiem
Heat normālu kruīzu ieslēguši, bet nu pret LA nebūs, ko likt pretī.

     [+] [-]

, 2020-09-18 09:03, pirms 4 gadiem
Šeit būs līdzīgas spēles.Es vismaz tā ceru.2-0 gan ir vērā ņemams pārsvars pie tā,ka spēles notiek neitrālā laukumā.Celtics tagad psiholoģiski jāsaņemas.Talantu abām komandām pietirk,bet Heat nedaudz labāk ir ar veterāniem.Dragičs,Oliniks,Crauders.
Celtics pat tā īsti nezinu nevienu veterānu...

     [+] [-]

, 2020-09-18 09:23, pirms 4 gadiem
HEAT 10-1 šajā PO!
Ja Bostona netiks.finālā ar.šādu spēcīgu sastāvu , tur kāds no.jaunajiem jāmaina prom lai iegūtu jau gatavu zvaigzni kā piemēram Janni, vai nu treneris par švaku , ka nespēj savākt spēlētājus

     [+] [-]

, 2020-09-18 09:24, pirms 4 gadiem
Labi, ka volfs visu zina labāk, pasaki kurš uzvarēs finālu, jāuzliek vecmāmuļas mežu!

  +1 [+] [-]

, 2020-09-18 09:39, pirms 4 gadiem
Vispār jau spēli izvilka Dragičs uzbrukumā un Batlers aizsardzībā. Batlers īsts vecis - negāja vakar galīgi uzbrukumā, toties aizsardzībā kā zvērs, it īpaši clutch laikā. Pēc 1/2 gan izskatījās, ka Celtics pārbrauks pāri Heat, un tieši Dragičam ar Batleru gāja viss..dīgāk. 3/4 paraugminūtes bija Adebaijo un Herro,Adabaijo viens pats guva tikpat punktus, cik Celtics kopā. Visai komandai dzelzs rieksti, sevišķs respekts Herro - tādu vēsu galvu viņa gados! Aug jauna NBA superzvaigzne blakus mentoriem Batleram un Dragičam, Adebaijo arī vēl pacīnīsies ar Jannis.
P.S. Vai tad tiešām Bostona tā nosēdusies fiziski? Tatum beigās knapi elpoja, tur faktiski 4/4 tikai Brauns cīnījās.

     [+] [-]

, 2020-09-18 10:00, pirms 4 gadiem
mavs varētu iet pēc dragiča... pieredzējis saspič kas var nobeigt vājās kleperu spēles nogales.. plus protams dončiča vistiešākais padomu devējs. būtu ideāls variants ko piesaistīt. bet vai heat gribēs viņu dot.

     [+] [-]

, 2020-09-18 10:08, pirms 4 gadiem
doksnomarsa rakstīja: mavs varētu iet pēc dragiča... pieredzējis saspič kas var nobeigt vājās kleperu spēles nogales.. plus protams dončiča vistiešākais padomu devējs. būtu ideāls variants ko piesaistīt. bet vai heat gribēs viņu dot.
Ja šogad paņems gredzenus - varētu aiziet arī uz Dallasu. Ja nesanāks - man domāt, ka paliks kopā ar Batleru un mēģinās vēlreiz. Heat šeit teikšanas nav

     [+] [-]

, 2020-09-18 10:10, pirms 4 gadiem
doksnomarsa rakstīja: mavs varētu iet pēc dragiča... pieredzējis saspič kas var nobeigt vājās kleperu spēles nogales.. plus protams dončiča vistiešākais padomu devējs. būtu ideāls variants ko piesaistīt. bet vai heat gribēs viņu dot.
Viņu starpsezonā jau varēja dabūt,bet Mavs gribēja Džounsu JR.Heat piedāvāja Dragiču + Oliniku

     [+] [-]

, 2020-09-18 10:18, pirms 4 gadiem
Bostonietis rakstīja: Viņu starpsezonā jau varēja dabūt,bet Mavs gribēja Džounsu JR.Heat piedāvāja Dragiču + Oliniku
Pēc šī play-off būs cita cena un citi piedāvājumi. Reti kurš ticēja vēl sezonas sākumā, ka Miami vispār tiks tālāk. Par Batleru klačoja, ka viņš Heat izvēlējies tikai siltas pensionāru dzīves dēļ

     [+] [-]

, 2020-09-18 10:21, pirms 4 gadiem
Bos ļoti pietrūkst kvalitatīvs centrs, Daniels tomēr nav tas labākais variants. Es pat teiktu, ja Horfords būtu palicis, Bos būtu daudz spēcīgāka.
Bet par LAL es vairs neesmu tik drošs, jo Heat tomēr baigi sīkstie, visi var iemest, un AD nejutīsies tik komfortabli, kad Bam segs viņu.
Bet Bos patiesībā paši vainīgi, abas spēles izlaida, šeit jau ar bija +15 vadībā, iepriekšējā minūti līdz beigām bija +5

     [+] [-]

, 2020-09-18 10:22, pirms 4 gadiem
Jā, piekrītu, Mavs jādabū Dragičš par katru cenu. Viņš var pat regulārajā īpaši daudz nespēlēt (jo vecums darīs savu), bet uz play-off viņš būtu lielisks palīgs. Tā kā viņš būs brīvais aģents, atliek tikai tāds sīkums kā Dončičam viņu pierunāt.

     [+] [-]

, 2020-09-18 10:32, pirms 4 gadiem
vorkuta rakstīja: Pēc šī play-off būs cita cena un citi piedāvājumi. Reti kurš ticēja vēl sezonas sākumā, ka Miami vispār tiks tālāk. Par Batleru klačoja, ka viņš Heat izvēlējies tikai siltas pensionāru dzīves dēļ
Naudas ziņā viņš saņem 19 mil.Neviens īsti viņam nedos lielu līgumu gadu ziņā,jo visi gaidīs nākošā gada FA klasi ar Miami priekšgalā..Droši paši Miami iedotu lielu 1 gada līgumu,jo neredzu jēgu viņam kaut kur doties ja netiek dots daudzu gadu līgums.

     [+] [-]

, 2020-09-18 10:32, pirms 4 gadiem
doksnomarsa rakstīja: mavs varētu iet pēc dragiča... pieredzējis saspič kas var nobeigt vājās kleperu spēles nogales.. plus protams dončiča vistiešākais padomu devējs. būtu ideāls variants ko piesaistīt. bet vai heat gribēs viņu dot.
34 gadi...

     [+] [-]

, 2020-09-18 10:33, pirms 4 gadiem
Bons Reikers rakstīja: Jā, piekrītu, Mavs jādabū Dragičš par katru cenu. Viņš var pat regulārajā īpaši daudz nespēlēt (jo vecums darīs savu), bet uz play-off viņš būtu lielisks palīgs. Tā kā viņš būs brīvais aģents, atliek tikai tāds sīkums kā Dončičam viņu pierunāt.
Mavs vairāk vajag wingu 3D čaļus nekā Dragiču.Lai gan kuram viņus nevajag

     [+] [-]

, 2020-09-18 10:46, pirms 4 gadiem
Bostonietis rakstīja: Naudas ziņā viņš saņem 19 mil.Neviens īsti viņam nedos lielu līgumu gadu ziņā,jo visi gaidīs nākošā gada FA klasi ar Miami priekšgalā..Droši paši Miami iedotu lielu 1 gada līgumu,jo neredzu jēgu viņam kaut kur doties ja netiek dots daudzu gadu līgums.
Es jau rakstīju, ka gadījumā, ja Miami šogad pacels gredzenus, Dragičs mierīgi var doties relatīvā atpūtā par mazāku algu uz Dallasu. Ja nē- tad Miami un Batlers var viņu pierunāt pamēģināt vēlreiz. Man domāt, ja Miami saglabās šo sastāvu, viņi nākošo sezonu būs nopietnākie pretendenti uz gredzeniem, norūdīsies jaunie Herro-Nunn- Adebaijo

  +1 [+] [-]

, 2020-09-18 10:57, pirms 4 gadiem
comon88 rakstīja: HEAT 10-1 šajā PO!
Ja Bostona netiks.finālā ar.šādu spēcīgu sastāvu , tur kāds no.jaunajiem jāmaina prom lai iegūtu jau gatavu zvaigzni kā piemēram Janni, vai nu treneris par švaku , ka nespēj savākt spēlētājus
Bostonai ir vieta capos, viņi frīku var dabūt arī ar lielu līgumu. Bet priekš BOS ir ok, jo jauni spēlētāji, ambīcijas ir, bet vajag arī nedaudz pieredzi.
Bet Batlers gan ir karsta prece - pirms diviem gadiem ievilka Minesotu play-off, pērn ar 76 tika tālu, šogad Miami.

     [+] [-]

, 2020-09-18 12:47, pirms 4 gadiem
vorkuta rakstīja: Vispār jau spēli izvilka Dragičs uzbrukumā un Batlers aizsardzībā. Batlers īsts vecis - negāja vakar galīgi uzbrukumā, toties aizsardzībā kā zvērs, it īpaši clutch laikā. Pēc 1/2 gan izskatījās, ka Celtics pārbrauks pāri Heat, un tieši Dragičam ar Batleru gāja viss..dīgāk. 3/4 paraugminūtes bija Adebaijo un Herro,Adabaijo viens pats guva tikpat punktus, cik Celtics kopā. Visai komandai dzelzs rieksti, sevišķs respekts Herro - tādu vēsu galvu viņa gados! Aug jauna NBA superzvaigzne blakus mentoriem Batleram un Dragičam, Adebaijo arī vēl pacīnīsies ar Jannis.
P.S. Vai tad tiešām Bostona tā nosēdusies fiziski? Tatum beigās knapi elpoja, tur faktiski 4/4 tikai Brauns cīnījās.
Ka var teikt, ka Herro ir superzvaigznes potencials? Tad jau Bertanam ari. abi dara to pasu laukuma, tikai Bertans vairak un labak.

psc vnk smiekli nak. chalis met 13 ppg un tu saki, ka dzimst jauna superzvaigzne : spot up 3pt shooteris ar 39% precizitati

  -2 [+] [-]

, 2020-09-18 13:13, pirms 4 gadiem
Herro ir daudz labaks par Bertanu, kaut Vai tas pashas piespeles un caurgajieni.

     [+] [-]

, 2020-09-18 13:19, pirms 4 gadiem
budamank rakstīja: Ka var teikt, ka Herro ir superzvaigznes potencials? Tad jau Bertanam ari. abi dara to pasu laukuma, tikai Bertans vairak un labak.

psc vnk smiekli nak. chalis met 13 ppg un tu saki, ka dzimst jauna superzvaigzne : spot up 3pt shooteris ar 39% precizitati
Turpini smieties. Nesaredzēji, ka čalis faktiski spēlēja kā otrs PG, aizvietojot Dragiču, un nepazuda. Nekrita trīņi - fakts, bet atlēkušās 9 (otrs rādītājs komandā), asisti 5 (tikpat cik Dragičam). Un tas ir 1.sezonā NBA konferences finālā. Kurš rūkijs vēl to ir spējis?
P.S. Tā arī nesapratu, ar kuru Bertānu tu viņu salīdzināji? Dairi vai Dāvi?

     [+] [-]

, 2020-09-18 14:02, pirms 4 gadiem
vorkuta rakstīja: Turpini smieties. Nesaredzēji, ka čalis faktiski spēlēja kā otrs PG, aizvietojot Dragiču, un nepazuda. Nekrita trīņi - fakts, bet atlēkušās 9 (otrs rādītājs komandā), asisti 5 (tikpat cik Dragičam). Un tas ir 1.sezonā NBA konferences finālā. Kurš rūkijs vēl to ir spējis?
P.S. Tā arī nesapratu, ar kuru Bertānu tu viņu salīdzināji? Dairi vai Dāvi?
neparproti, es neheitoju. vins ir labs speletajs, es smejos vnk par superzvaigznes runaam.

     [+] [-]

, 2020-09-18 14:12, pirms 4 gadiem
budamank rakstīja: neparproti, es neheitoju. vins ir labs speletajs, es smejos vnk par superzvaigznes runaam.
Dzīvosim-redzēsim

     [+] [-]

, 2020-09-18 15:31, pirms 4 gadiem
Nu gan te NBA GM bariņš savākušies...

     [+] [-]

, 2020-09-18 16:07, pirms 4 gadiem
Maikl30 rakstīja: Ja Heat tiks finala, bus loti neinteresants finals, Lakers parbrauks 4:0 jeb 4:1 max
piekritu finals bus superinteresants heat pret denveru

     [+] [-]

, 2020-09-18 16:10, pirms 4 gadiem
Bons Reikers rakstīja: Jā, piekrītu, Mavs jādabū Dragičš par katru cenu. Viņš var pat regulārajā īpaši daudz nespēlēt (jo vecums darīs savu), bet uz play-off viņš būtu lielisks palīgs. Tā kā viņš būs brīvais aģents, atliek tikai tāds sīkums kā Dončičam viņu pierunāt.
ideja super aizmainit ponchiku pret normalu sloveni
1 2 39 komentāri