Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Kurucs piesakās NBA draftam

Māris Noviks
Māris Noviks @MarisNoviks

Kurucs piesakās NBA draftam
Rodions Kurucs: septiņpadsmitais Latvijas basketbolists ULEB Eirolīgā
Foto: FC Barcelona

"FC Barcelona" uzbrucējs Rodions Kurucs (204cm/05.02.1998) ir pieteicies 2017. gada NBA jauno spēlētāju izvēles ceremonijai, otrdien, 18. aprīlī, informēja "Baltic Sports Agency" pārstāvis Artūrs Kalnītis.

Spēlētāji, kuri sasnieguši 22 gadu vecumu, var tikt draftēti automātiski (automatic eligibility), savukārt basketbolisti, kuri dzimuši 1998. gada 31. decembrī vai agrāk, var pieteikties atlases ceremonijai priekšlaicīgi. Lai to paveiktu, pieteikumu jāiesniedz līdz 23. aprīlim plkst. 23:59.

No Latvijas basketbolistiem izvēles ceremonijai pieteikušies Verners Kohs un Rodions Kurucs, savukārt Anžejs Pasečņiks, Rolands Šmits un Ivars Žvīgurs var tikt draftēti bez iepriekšējas pieteikšanās.

Pirms gada agrīno pieteikšanās iespēju izmantoja 162 spēlētāji, pārsvarā amerikāņi un kanādieši. Pieteikumu iesniedzēju vidū bija arī 46 ārzemnieki, no kuriem 33, tai skaitā Rolands Šmits, izmantoja iespēju izstāties. Ārzemnieki var pieteikties, maksimums, trīs reizes.

Nākamie svarīgie datumi ir

1) 16. maijs – NBA drafta loterija;
2) 12. jūnijs plkst. 17:00 pēc Austrumkrasta laika – agrīno pieteicēju pēdējā iespēja izstāties no drafta;
3) 22. jūnijs – NBA jauno spēlētāju izvēles ceremonija 2017.

Drafta loterijā piedalās 14 komandas, kurām neizdevās kvalificēties NBA izslēgšanas spēlēm: 1) Nets, 2) Suns, 3) Lakers, 4) 76ers, 5) Magic, 6) Timberwolves, 7) Knicks, 8) Kings, 9) Mavericks, 10) Pelicans, 11) Hornets, 12) Pistons, 13) Nuggets, 14) Heat.

Rodionam Kurucam bija līgums ar “VEF Rīga” līdz 2018. gada vasarai, taču 2015. gada 21. jūlijā to izpirka “FC Barcelona”. Katalāņu klubs noslēdza ar spēlētāju četru gadu līgumu. Pirms pārcelšanās Kurucs aizvadīja vienu spēli Eirokausā, vienu spēli LBL un četras spēles VTB Vienotajā līgā.

Kuruca līdz šim nozīmīgākais iznāciens "FC Barcelona" rindās bija 2017. gada 24. martā, kad viņš debitēja "Turkish Airlines" Eirolīgā, palīdzot katalāņiem pieveikt Belgradas "Crvena zvezda" ar 67:54. Uzbrucējs 03:20 minūtēs guva divus punktus (2p 1/1, 3p 0/1).

ACB līgā vecākais no brāļiem Kuruciem vēl nav spēlējis. Ikdienā viņš pārstāv “FC Barcelona” dublieru komandu, kura sacenšas Spānijas otrajā spēcīgākajā līgā “LEB Oro”. Uzbrucējs 24 spēlēs vidēji 21:10 minūtē guvis 9,5 punktus, izcīnījis 2,8 atlēkušās bumbas un izdarījis 1,4 piespēles.

Kurucs otrās komandas rindās realizējis 43,4% metienu no spēles, tai skaitā 55,7% divpunktu un 31,9% trīspunktu metienu, kā arī 79,6% brīvmetienu. Rudenī viņš piedalījās ACB līgas pirmssezonas pārbaudes spēlēs, savukārt ziemas beigās saņēma pirmos izsaukumus uz Eirolīgu.

“Draft Express” 12. aprīļa drafta prognozē (mock draft) Kurucam atvēlēta 22. vieta, savukārt Pasečņikam paredzēta 30. vieta. “The Vertical” 22. marta prognozē Kurucs ierindots 21. vietā. Piezīme – “Draft Express” un “The Vertical” prognozes veic viens cilvēks (Jonathan Givony).

Izmantotie resursi:DraftExpress - 2017 Mock DraftThe Vertical Mock Draft, Version 2.0Federación Española de Baloncesto...

  -2 [+] [-]

, 2017-04-18 15:38, pirms 7 gadiem
+ timmas kungs tika nodraftets spelejot bkv, bet piebiedrojoties vef attistibu Kaveja un iespejams, ka ta delj reali esam zaudejushi nba spiileri!

  +1 [+] [-]

, 2017-04-18 15:41, pirms 7 gadiem
Ernijzz rakstīja: Neticu, ka atteiksies no drafta, jo pats ļoti labi apzinās, ka ir traumatisks spēlētājs un atteikties būtu riskanti. Runājot par Anžeju, dodu 99.9 %, ka uz NBA dēļiem viņš uzkāps pirms Rodiona. Tādu kā Rodions katram NBA klubam blociņos ir vairāk kā nepieciešams. Anžejs pēc miesas uzbūves nu jau izskatās praktiski KP līmenī. Vienīgi tie gadi pie vafelēm nopietni iegrieza attīstībā. Katrā ziņā, ja salīdzinām Rodionu ar Anžeju, tad uz šo brīdi Anžejs NBA ir daudz, daudz gatavāks.
Kārtējo reizi neskaties uz reālo situāciju....Anzejs pats diezgan paslinkoja un krita no rotācjhas ārā

  +1 [+] [-]

, 2017-04-18 15:42, pirms 7 gadiem
bitoose rakstīja: + timmas kungs tika nodraftets spelejot bkv, bet piebiedrojoties vef attistibu Kaveja un iespejams, ka ta delj reali esam zaudejushi nba spiileri!
Ja neo no basketball nesaproti, tad lūdzams nekomentē

  -3 [+] [-]

, 2017-04-18 15:43, pirms 7 gadiem
bitoose rakstīja: + timmas kungs tika nodraftets spelejot bkv, bet piebiedrojoties vef attistibu Kaveja un iespejams, ka ta delj reali esam zaudejushi nba spiileri!
Labi, ka Rodions puslīdz laicīgi paņēma pēdu no tās nelaimes bedres.

  +1 [+] [-]

, 2017-04-18 15:44, pirms 7 gadiem
xZ rakstīja: Anžejam nav nemaz tik sliktas izredzes. Uz Eiropas garajiem ar zināmām prasmēm, kādas viņam neapšaubāmi ir, šobrīd ir pieprasījums. Pateicoties KP, Jokičam, Nurkičam, Šaričam un Gazoliem, protams.
Vinš atškiras ar to, kA navy vinam tādas Trina spēles un caurgajiena + diezgan vājš postā, kart vain ar Kristapu salīdzinot

  -3 [+] [-]

, 2017-04-18 15:46, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Kārtējo reizi neskaties uz reālo situāciju....Anzejs pats diezgan paslinkoja un krita no rotācjhas ārā
Pirmkārt, nevar krist ārā no rotācijas, ja tajā tā īsti nemaz neesi nokļuvis. Otrkārt, tad sanāk, ka basketbolisti pa mājām trenējas un tad kā bērnībā sabrauc nedēļas nogalēs tikai uz spēlēm? Vai Anžejs bija iebiedējis VEF fiziskās sagatavotības trenerus tā, ka tie viņam neko nebija spējīgi pateikt?

  +4 [+] [-]

, 2017-04-18 15:47, pirms 7 gadiem
Bostonietis rakstīja: ANžejs sev pats iegrieza,nevis vafeļu laiki
Iegrieza viens otram - VEFm nebija pietiekami liela interese un, laikam, arī speciālistu, kuri paņemtu Andžeju "aiz olām" un kārtīgi ar viņu strādātu gan pie psiholoģiskā, gan(galvenokārt) pie fiziskā, kamēr Andžejs pats bija ieslīdējis ļoti ērtā komforta zonā un diži neprotestēja pret šādu situāciju. Labi, ka pats nāca pie prāta vai arī ieklausījās gudros padomdevējos un aizbrauca uz Spāniju. Principā, varēja arī gadu vai pat divus ātrāk, bet nu - labi, ka Andžejs ir, kā saka, "vēlais talants", līdz ar to, cerams, diži daudz nav iekavēts.
Par Kurucu gan - māc bažas, ka kādudien kļūs par stabilu NBA spēlētāju. Talants ir, taču problēma tāda, ka uz viņa pozīciju ir mežonīga konkurence + protams viņa traumatisms... Nodraftēts viņš tiks jebkurā gadījumā - šo vai nākamo gadu - vienalga! Taču neviens klubs viņu uzreiz neņems savā sistēmā - atstās turpat Spānijā un sekos līdzi sekmēm un veselībai. Ja spīdēs laukumā un veselība nepievils - pēc gadiem diviem ņems pie sevis, ja ne - aizmirsīs. Pietiekami daudz visādu talantīgo Adamu Hangas utml. spēlētāju ir draftēti, taču līdz NBA tā arī nekad nav tikuši...
Veiksmi!

  +1 [+] [-]

, 2017-04-18 15:50, pirms 7 gadiem
Ernijzz rakstīja: Pirmkārt, nevar krist ārā no rotācijas, ja tajā tā īsti nemaz neesi nokļuvis. Otrkārt, tad sanāk, ka basketbolisti pa mājām trenējas un tad kā bērnībā sabrauc nedēļas nogalēs tikai uz spēlēm? Vai Anžejs bija iebiedējis VEF fiziskās sagatavotības trenerus tā, ka tie viņam neko nebija spējīgi pateikt?
Zink ko, ja nesekoji līdzi, tad tukši te nedrukā, vinam bija stabilas padsmit minūtes spēlē un pēdējā sezonā pat kā pamatcentrs varēja spēlēt.....viņš savā brīvajā laikā neko nedarīja, piemēram, kā Porzinģis, kurš strādā ar sevi, tur ir liela atšķirība starp viņiem

  +1 [+] [-]

, 2017-04-18 15:51, pirms 7 gadiem
Emilio rakstīja: Principā, varēja arī gadu vai pat divus ātrāk, bet nu - labi, ka Andžejs ir, kā saka, "vēlais talants", līdz ar to, cerams, diži daudz nav iekavēts.
cik nu "vēlais", tāds pats kā Kristaps.
taču ņemot vērā, ka ar savu jaunības dienu tusēšanu un stagnāciju gan Freimanis (ak, ASK laiki ), gan Kaspars Bērziņš pēc desmit gadiem ir izlases garā gala vilcēji, baigi sūdzēties nevajadzētu, piekrītu.

  -4 [+] [-]

, 2017-04-18 15:54, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Zink ko, ja nesekoji līdzi, tad tukši te nedrukā, vinam bija stabilas padsmit minūtes spēlē un pēdējā sezonā pat kā pamatcentrs varēja spēlēt.....viņš savā brīvajā laikā neko nedarīja, piemēram, kā Porzinģis, kurš strādā ar sevi, tur ir liela atšķirība starp viņiem
Beidz muldēt! Pēdējā sezonā komanda bija palikusi bez īsta trenera un arī citas žurkas bija pametušas grimstošo kuģi, tāpēc viss soliņš varēja bumbot uz nebēdu. Cits jautājums, cik tas bija labi Anžejam, kura fiziskā formā būtībā ļāva uz 100% nospēlēt ne vairāk kā 3-5 minūtes.

  -2 [+] [-]

, 2017-04-18 15:54, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Zink ko, ja nesekoji līdzi, tad tukši te nedrukā, vinam bija stabilas padsmit minūtes spēlē un pēdējā sezonā pat kā pamatcentrs varēja spēlēt.....viņš savā brīvajā laikā neko nedarīja, piemēram, kā Porzinģis, kurš strādā ar sevi, tur ir liela atšķirība starp viņiem
Nu tad VEFam viņam bija jāpieliek klāt kaut personiskā aukle. Tas ir, ja klubam vispār ir interese un spējas pelnīt no spēlētāju gatavošanas, attīstīšanas un pārdošanas tālāk.

  +2 [+] [-]

, 2017-04-18 15:57, pirms 7 gadiem
Ernijzz rakstīja: Beidz muldēt! Pēdējā sezonā komanda bija palikusi bez īsta trenera un arī citas žurkas bija pametušas grimstošo kuģi, tāpēc viss soliņš varēja bumbot uz nebēdu. Cits jautājums, cik tas bija labi Anžejam, kura fiziskā formā būtībā ļāva uz 100% nospēlēt ne vairāk kā 3-5 minūtes.
Ak dievs, beidz tak te izdomāt lietas, pēdējais gads bija tieši viņa lielā iespēja pie Timmas, viņš nospēlēt nevarēha, jo klubs bija spiests dzīt viņam formu, jo pats neko nebija darījis un to atklāti Šēnhofs pateica, ka bija slinkojis un ne grama neko nebija darījis

  -3 [+] [-]

, 2017-04-18 15:58, pirms 7 gadiem
Klubs pēkšņi pamodās, ka Anžejs nav formā? Vai pats nesen no Lieldienām atmodies.

  +2 [+] [-]

, 2017-04-18 15:59, pirms 7 gadiem
xZ rakstīja: Nu tad VEFam viņam bija jāpieliek klāt kaut personiskā aukle. Tas ir, ja klubam vispār ir interese un spējas pelnīt no spēlētāju gatavošanas, attīstīšanas un pārdošanas tālāk.
Varbūt aukli vajadzēja, tur piekrītu, bet tas raksturo arī pašu spēlētāju, ka izvēlās izklaides ne attīstīties, it īpaši, ka pie Mazurs viņam bija garantēts spēles laiks

  -1 [+] [-]

, 2017-04-18 16:01, pirms 7 gadiem
Seviskji labas izredzes LU speletajam Zviguram , kurs spele komandaa ,, kura ir pedeja vieta Latvijas liga , smiekls naak laikam , tapat ka drafted vajadzeja savulaik Armandu Skeli , kurs pec Bagatska domam esot bijis lielakais talants Latvijas vesture , nu Valdis Valters salidzinot ar Skeli esot bijis jampampins , kur ir taisniba paradis NBA drafts!!! Kurucam dodu 14 draft nr

  +1 [+] [-]

, 2017-04-18 16:01, pirms 7 gadiem
Ernijzz rakstīja: Klubs pēkšņi pamodās, ka Anžejs nav formā? Vai pats nesen no Lieldienām atmodies.
Lasi tak, ko tev raksta, tad, kad sanaca visi uz pirmssezonas nometni, tad, cik saprotu, testos Anžejs krita cauri un bija tāds kā iepriekšējās sezonas noslēgumā

  -1 [+] [-]

, 2017-04-18 16:01, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Varbūt aukli vajadzēja, tur piekrītu, bet tas raksturo arī pašu spēlētāju, ka izvēlās izklaides ne attīstīties, it īpaši, ka pie Mazurs viņam bija garantēts spēles laiks
To nenoliedzu, ka paša attieksme pie vainas un Spānija ir paglābusi viņa karjeru. Bet nu klubi "cackājas" ar daudzies, ja redz perspektīvu. Arī NBA līmenī šad tad.

     [+] [-]

, 2017-04-18 16:02, pirms 7 gadiem
xZ rakstīja: Nu tad VEFam viņam bija jāpieliek klāt kaut personiskā aukle. Tas ir, ja klubam vispār ir interese un spējas pelnīt no spēlētāju gatavošanas, attīstīšanas un pārdošanas tālāk.
Klubs par savu naudu viņam aukli neliks, bet pats par algu taču var iegādāties kaut ko sirdij tuvāku

     [+] [-]

, 2017-04-18 16:03, pirms 7 gadiem
xZ rakstīja: To nenoliedzu, ka paša attieksme pie vainas un Spānija ir paglābusi viņa karjeru. Bet nu klubi "cackājas" ar daudzies, ja redz perspektīvu. Arī NBA līmenī šad tad.
Nevis vef, bet tieši Mazurs

     [+] [-]

, 2017-04-18 16:04, pirms 7 gadiem
Jauniešu vecumā ir ļoti svarīgi apkārtējie cilvēki, treneri utt. Anžejam paveicās un Spānijā viņš tos atrada, taču ne visiem tā veicas. Tiek nodzerti talanti, smadzenes un beigās paliek tādi nelaimīgie kā Real Rebel, Namejs, Abrags un vēl daži kadri.

     [+] [-]

, 2017-04-18 16:35, pirms 7 gadiem
bet kā ir ja nenodraftē ? Tad vairs nekad nevarēs spēlēt EnBīEi ? Es drusku uztraucos par čaļiem ! A ja nodraftē visus pēkšņi, kurš tad LR izlasē spēlēs Pasaules čempī ? Tak skaidri zināms, ka NHL savus spēlētājus nelaiž - re Girgensons joprojām nav atbraucis he ehe he

  +1 [+] [-]

, 2017-04-18 17:18, pirms 7 gadiem
asinsdesa rakstīja: cik nu "vēlais", tāds pats kā Kristaps.
taču ņemot vērā, ka ar savu jaunības dienu tusēšanu un stagnāciju gan Freimanis (ak, ASK laiki ), gan Kaspars Bērziņš pēc desmit gadiem ir izlases garā gala vilcēji, baigi sūdzēties nevajadzētu, piekrītu.
KP6 ir īpašs gadījums - arī itkā vēlais talants, taču jau šobrīd, ļoti augsta līmeņa spēlētājs. Pasaulē tādu nav daudz... Bet Pasečņiks ir vēlais, taču šobrīd vēl galīgi nav atraisījies. Tikai tagad sāk tā pa īstam vērties vaļā - būs labi! Biedriņš, piemēram, nebija vēlais talants - diezgan agri - 19-20 gados bija jau gana nobriedis. Freimis, Bērzs - basketbola talants bija, taču priekšplānā tika izvirzītas citas prioritātes.

  -1 [+] [-]

, 2017-04-18 17:33, pirms 7 gadiem
Emilio rakstīja: KP6 ir īpašs gadījums - arī itkā vēlais talants, taču jau šobrīd, ļoti augsta līmeņa spēlētājs. Pasaulē tādu nav daudz... Bet Pasečņiks ir vēlais, taču šobrīd vēl galīgi nav atraisījies. Tikai tagad sāk tā pa īstam vērties vaļā - būs labi! Biedriņš, piemēram, nebija vēlais talants - diezgan agri - 19-20 gados bija jau gana nobriedis. Freimis, Bērzs - basketbola talants bija, taču priekšplānā tika izvirzītas citas prioritātes.
Kāds tur vēlais talants?
18 gados jau 20p pret Real

  -1 [+] [-]

, 2017-04-18 17:44, pirms 7 gadiem
flipsider rakstīja: Kāds tur vēlais talants?
18 gados jau 20p pret Real
Simply te daudz pļūtītāju, kas neko nekad nav redzējuši bet diskusijā iesaistās bez maz vai kā labākie skauti pasaulē. Iespējams, ka Andzejs varēja būt labs ātrāk, ja ne VEF bet bez vef arī nekas nebūtu, vajadzēja doties ar KP prom, tad tagad būtu jau NBA. Ja paskatās uz Andzeju ACB un VEF tad atšķirība ir nakts kā pret dienu. Izlases spēlēs var teikt bija tehniskākais centrs, kaut gan viņu ņēma kā tikai 3 variant centrā, tad teica ka fiziskais jāliek klāt. Tagad ir fiziskais un čalim perspektīva ir NBA tikt, tas ir tikai laika jautājums tagad.

  +1 [+] [-]

, 2017-04-18 18:16, pirms 7 gadiem
Žēl ka Strautiņš sevi Itālijā noracis. Lai veicas Rodionam. Turu īkšķus. Šāda tipa spēlētājs, kurš jau 16 gados pēc caurgājiena dankotu diviem sedzējiem pāri rokām, Latvijas basketbolā vēl nav bijis. Veiksmi!

  +1 [+] [-]

, 2017-04-18 18:17, pirms 7 gadiem
Cerams būs pirmā kārta un labi vien ir, ka šogad piesakās, jo tās traumas...

  +1 [+] [-]

, 2017-04-18 18:42, pirms 7 gadiem
playthegame rakstīja: Biedriņš uz NBA aizbrauca no Skonto.
Kur ir teikts, ka Kurucs beigās neattieksies no drafta?
Un kur ir teikts, ka viņš taisās uz okeāna otro krastu? Drafts vēl nenozīmē, ka viņš dosies uz ZA. Visticamāk vēl 1-2 sezonu līdzīgi kā Bertāns attīstīs sevi Spānijā.
Tajā pat laikā nekas slikts nebūs ja aizbrauks uz ZA un jaunā kluba rindās strādās individuāli, attīstīs fizisko un savedīs kārtībā veselību. Biedriņš arī savā pirmajā sezonā spēlēja visai maz.
Cik gadu bij Biedriņam un cik ir žvīguram. Atšķirība ir manāma. Pie tam Skonto vēl spēlēja kautkur eiropas laukumos, a kur spēlē Žvīgurs?

     [+] [-]

, 2017-04-18 18:47, pirms 7 gadiem
andzis tu gadijuma neesi biedrins ?

     [+] [-]

, 2017-04-18 18:48, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Ak dievs, beidz tak te izdomāt lietas, pēdējais gads bija tieši viņa lielā iespēja pie Timmas, viņš nospēlēt nevarēha, jo klubs bija spiests dzīt viņam formu, jo pats neko nebija darījis un to atklāti Šēnhofs pateica, ka bija slinkojis un ne grama neko nebija darījis
Par savu veselību Andžejs ar skaidri un gaiši pateica. Bik jau bij ar slinkojis, bet lielākā nelaime bija ar spēka trūkumu, kkāda tur huiņu bij norāvis un bij vispārējs bezspēks, nomauc 3 min un kaput. Pašlaik esot itkā ticis ar to galā. Kaut kas līdzīgs, man liekas, ar bij Kristapam, pašā karjeras sākumā, kad sāka kapāt spānijā. Absolūts bezspēks un nevarēšana pielikt masā un muskuļu masā/

  +1 [+] [-]

, 2017-04-18 18:48, pirms 7 gadiem
204 cm! nelikās ka šis tik garš! Neesmu jau redzējes kādus 5 gadus šo spelējam! būs izstiepies! lai veicās........!!

     [+] [-]

, 2017-04-18 18:51, pirms 7 gadiem
ravetajs rakstīja: andzis tu gadijuma neesi biedrins ?
Nebūtu jau slikti , es ar gribētu pakasīt olas ar pārdesmit ļimakiem kontā.
Necenšos te kautkā izcelt biedriņu, bet viņu draftēja 18 gados, ja nemaldos, bet Rihardam jau ir 21+, ne? Tad viņam Igaunijā vajadzētu mest 35+ punktus, lai uz viņu kāds no drafta paskatītos.

     [+] [-]

, 2017-04-18 19:23, pirms 7 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Labi, ja kādam izdodas izsisties lidz stabilai spēlēšanai NBA.
Drafts, drafts, tas vēl neko dižu neliecina. Vispirms vajadzētu parādīt sevi kārtīgi Eiropā! Eiropā arī'labākie klubi spēlē atzīstamā līmenī. Ja tu neesi vajadzīgs Eirplīgas klubiem, ko darīsi pie melnīšiem NBA?
Pie melnīšiem ir iespēja tā strādāt, ka pēc 3. sezonas jau esi gatavs materiāls.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-04-18 21:24, pirms 7 gadiem
Emilio rakstīja: Iegrieza viens otram - VEFm nebija pietiekami liela interese un, laikam, arī speciālistu, kuri paņemtu Andžeju "aiz olām" un kārtīgi ar viņu strādātu gan pie psiholoģiskā, gan(galvenokārt) pie fiziskā,
Lai strādātu pie fiziskā tur nevajag treneri, tur vajag gribēšanu, Gailīts ar viņu auklējās 5 gadus. Ar karoti jau neieliks mutē.