Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Veids: "Džeimss olimpiādē spēlēja bez piepūles"

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

Veids: "Džeimss olimpiādē spēlēja bez piepūles"
Lebrons Džeimss un Dveins Veids
Foto: Reuters/Scanpix

Maiami "Heat" aizsargs Dveins Veids sava kluba biedra Lebrona Džeimsa sniegumu Londonas olimpiskajās spēlēs novērtējis kā spēlēšanu bez piepūles.

"Beidzot viņam vairs nav sloga, tagad tikai jāspēlē basketbols. Domāju, ka viņš kļūs vēl labāks. Lebronam vairs nav jāuztraucas par to, ko viņš nav izdarījis," piektdien sacīja Veids, kurš arī šovasar organizē savu tradicionālo "fantasy" nometni.Tajā faniem par piedalīšanos jāmaksā līdz pat 12 500. Tāda cena par četru dienu ilgu NBA spēlētāja dzīves izbaudīšanu.

Pats Veids olimpiādē nespēlēja ceļgala savainojuma dēļ, toties ASV mačiem sekoja klātienē. Džeimsa olimpisko sniegumu Veids, kurš ikdienā ar Džeimsu spēlē kopā "Heat" sastāvā, nosauca par spēli bez piepūles.

"Džeimss šobrīd ir sasniedzis lielisku uzvaru sēriju. Kad tev tādas padodas, tu vienkārši baudi to. Džeimss turpina spēlēt, daudz nedomājot par to, kad tā beigsies. Viņš labo rekordus, ieraksta savu vārdu vēstures grāmatās. Zinu, cik labi viņš jūtas. Arī man reizi bijis līdzīgs līmenis. Džeimsam tas ir augstāks nekā citiem," sacīja Veids.

Kas attiecas uz pašu Veidu, viņam septembra sākumā gaidāma autobiogrāfijas (stāsts par divu dēlu audzināšanu) prezentācijas tūre, bet treniņnometnei Veids būšot gatavs. Atlabšana pēc ceļgala operācijas norit pēc plāna.

Izmantotie resursi:
AP

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-08-18 01:04, pirms 12 gadiem
elvels rakstīja: Tu vispār aptver, ka līdz šim nav bijuši tādi spēlētaji kā LeBrons, kas var darīt dajebko uz laukuma. Tas būtu tikai laika jautājums pielāģoties taviem sodiem utt..
Esmu par 90% pārliecināts, ka šī brīža izlase(ja pirms spēles zinās, kā tiesās), pārbrauktu visiem taviem vecajiem bukiem pāri..
Kvai ņem par piemēru Valdi Valteru(nenormālā zvaigzne), ko tāds nabags mūsdienās darītu?
nu protams ka viņš ir zvaigzne šajā NBA,kur pa visu līgu ir viens ekstra klases centrs(Howards),gribētu redzēt kā Džeims līstu zem groz ja tur būtu Šaks,Olajuwons,Robinsons,Jūings,Mutombo un visi savos labākajos gados,plus vēl Dankans un ja vēl viņam pieliktu klāt aizsardzībā to pašu Rodmenu,a kas ir tagad viens Howards,kas labi spēlē aizsardzībā un Bainams,kas iepriekš minētajiem var tik ūdeni pienest,Melonu un Bārkliju pat nepieminēšu,uz šī NBA fona Džeims ir zvaigzne,kur dominē 1-3nr,bet 4-5 ekstra klases ir iztrūkums
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-08-18 01:32, pirms 12 gadiem
Warriors75 rakstīja: Tas jūsu LBJ pazustu ,tā laika NBA,jo pretī nāktu izcili spēlētāji. Nemaz netiktu cauri tā laika centriem. Būtu tikai star,bet ne superstar. Toreiz nesvilpa par katru sīkumu,kā tgd,tik pamēģini LBJ pieskarties uzreiz svilpe,bez svilpēm LBJ nebūtu tik labs kā tnw redzam,tad viņu apturētu.Toreiz visam bija jāiet cauri,kaut vai Aizija Tomas ar zilumiem,puniem spēlēja tajā finālā pret Lakers,ja nemaldos 1988gadā,tur jau par pieskārieniem svilpes nedeva,kā tgd.
vo vo,pilnīgi piekrītu,gribētu redzēt kā viņš tiktu galā ar tā laika Detroitas sliktajiem zēniem,pārgurtu no tā vien,ka pēc katras epizodes mētātu rokas pa gaisu un ar nokaunējušās suņa acīm skatītos uz tiesnešiem kāpēc nav soda
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-08-18 03:22, pirms 12 gadiem
Un kas liek domat ka puika nespeletu krietni asak, rupjak, ja butu nepieciesams? Vins vainigs ka tiesnesi svilpj? Ejat labak daiktu ar pirkstu salidzinat, tur vares ari kads k-ko pieradit, a ta te tirinas sitas ta, tas sita.. Tam milzu kinietim tak ar netiktu pari, ne?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-08-18 10:44, pirms 12 gadiem
Šķiet, ka Veida Fantasy nometne ir tikai otro gadu, nav tā kā pā šerpu saukt jau par tradicionālo?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-08-18 12:03, pirms 12 gadiem
Warriors75 rakstīja: Pareizi MJ pat 40gadus vecs izpogāja jaunos. 38Gados sameta 51pts,vnk nepārspējams pustālajos. MJ ir leģendārs,LJ tāds nekads nebūs.Šobrīd ir labākais spēlētājs,bet ne izcils.t
2006g Veids ir lbks par LJ ,Veids 2006g bija vistuvākais MJ! LJ dominēt varētu,tik 50,70gados,pārējos gados ūdeni pienest.
Ja,tie spēlētāji spēlētu savos labākajos gados,tad LJ pazustu.
runā jau tu kruti, bet vai tu vari to argumentēti pamatot? kāpēc LBJ būtu tik slikts? jo viņš ir labāks piespēlētājs par MJ, spēcīgāks, labāks atlēkušo bumbu vācējs, ātrajā uzbrukumā no viņa pus līga baidās. Ja James izdosies izcīnīt vēl kādus 1-2 gredzenus, tad manuprāt neviens nekad nevarēs pateikt kurš bijis labāks, jo viņi nav spēlējuši vienā laikā un nav arī vienas pozīcijas spēlētāji, nav arī līdzīgs spēles stils (MJ bija scoreris). Tik daudzpusīgs spēlētājs kā LBJ pasaulē nekad nav bijis. Un nevajag arī te tagad kko malt par agrāko tiesāšanu un par to ka LBJ pazustu, piekrītu ka tagad svilpj visādus fenomenālus sodus, bet kas liek domāt, ka LBJ nepiemērotos un pats nespēlētu asāk ja jau visi pārējie tā laika spēlētāji varēja? Kas viņam tieši tāds trūkst kas tajos laikos visiem bija?

     [+] [-]

, 2012-08-18 12:07, pirms 12 gadiem
un runājot par MJ 40 punktu spēlēm pensijas vecumā, tas bija viņa spēles stils, viņš bija scoreris, vislābākais scoreris kāds jebkad spēlējis, bet basketbols nesastāv tikai no punktu gūšanas, vēl ir daudzi citi aspekti - piespēles, aizsardzība, atlēkušās bumbas u.t.t. LBJ tādā vecumā varbūt nemetīs visus tos punktus, bet es domāju ka triple-double viņš mierīgi varētu savākt, ja pacenstos, jo tas ir vairāk viņa spēles stils.

     [+] [-]

, 2012-08-18 12:33, pirms 12 gadiem
irbiite86 rakstīja: Nepiekriitu, uzskatu, ka sports ir gaajis uz priekshu, basketbolisti kljuvushi atleetiskaaki, speeciigaaki, liiga kopumaa ir augusi, toreiz, kad speeleeja Mj liiga bija krietni vaajaaka taapeec arii mj plosiijaas.. tagad liiga ir dauuudz speeciigaaaka.. arii visaa pasaulee basketbols ir ljooti attiistiijies.. nevar saliidzinaat shodienas asv pretiniekus ar 92 gada!! Paskaties uz Spaaniju, Argentiinu.. tur speelee speeleetaaji, kuri nba ir liideri savos klubos.. 92 gadaa nebija taadu pretinieku!!

Sheit lielisks piemeers ar to pashu boltu, nu apskaties kaa liimenis ir audzis kvai skrieshanaa saliidzinot ar agraakajiem laikiem! Tas pats ir basketbolaa!!
Usain Bolt's Gold in the 2012 Olympics 100...

Tas ir pilniigaakais bullshit ka mj vaaktu 40, 50 punktus shodien!!
Kāds līmenis taa pat kaa Jordans lika no soda liinijas, tad tagad Lebrons danko no triiniisha! 92 gada izlase bija iistaa sapņu komanda, jo tur speleeja visi izcilaakie pat 96 gadaa bija labakaa shito liktu tik treshajaa vietaa varbuut. Garais gals sheit bija nulle, ja Lovu nepaņemtu ASV izlase zaudeetu i spāņiem i Leishiem un Argentiinai!

     [+] [-]

, 2012-08-18 12:39, pirms 12 gadiem
guus rakstīja: un runājot par MJ 40 punktu spēlēm pensijas vecumā, tas bija viņa spēles stils, viņš bija scoreris, vislābākais scoreris kāds jebkad spēlējis, bet basketbols nesastāv tikai no punktu gūšanas, vēl ir daudzi citi aspekti - piespēles, aizsardzība, atlēkušās bumbas u.t.t. LBJ tādā vecumā varbūt nemetīs visus tos punktus, bet es domāju ka triple-double viņš mierīgi varētu savākt, ja pacenstos, jo tas ir vairāk viņa spēles stils.
Ko neteiksi Jordanam bija 89 gada sezonaa 32 punkti 8asist 8 reb taadu kombinaaciju Lebrons nemuuzham nedabuus! Tie, kas nav redzeejushi kaa Maikls lidoja pa laukumu tie saka, ka Lebrons ir labaaks!

     [+] [-]

, 2012-08-18 12:44, pirms 12 gadiem
Es gribētu redzēt, kā Lebrons skriedams uzbrukumā pārspētu kaut vai to pašu Skotiju Pipenu un vai varētu iemest 30 un vairāk punktus pret Bad Boy Pistons (ar to laiku tiesāšanu, protams).

     [+] [-]

, 2012-08-18 12:49, pirms 12 gadiem
Valjerko rakstīja: Michael Jordan 2003: NBA Record 43pts at age...
irbiite noskaties šito analizē un mācies tad sapratīsi, kurs ir labākais, Tad kad varesi iedot video kur james 40 gados var savakt kautvai 20 punktus spelee tad parunasim. Jordans parsprauda paari pat buudams 40 gadus vecs, nolaidies vienreiz uz zemes! Iedomaajies, kas buutu ja jordans nebuutu beidzis karjeru un izlaidis dazas sezonas, vins buutu peec statistikas visaas ailiitees labaakais!
Ja labi atceros tajaa gadaa nets bija finalaa tatad Jordans arii pret finalistiem bija sametis tos 43 pt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-08-18 14:05, pirms 12 gadiem
Warriors75 rakstīja: Vēl vienam nepielec ,neuzrunā uz TU,neesi nekāds paziņa.
Kā tevi jāuzrunā? Par Anglijas karalieni? Misteru prezidentu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-08-18 15:57, pirms 12 gadiem
MJ laikā vismaz katrs cīnijās par savu komandu nevis savācās vienā komandā trīs superzvaigznes un pēkšņi superkomanda,tas vien ka Džeimsam,lai izcīnītu titulu,nācas veikt šādu soli,nostāda viņu zemāk par MJ,kas ar pirmos gadus ar Bulls nebija tuvu gredzeniem,bet nekad neapsvēra iespēju pāriet uz kādu pēdiņās labāku komandu