Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Goldensteitas "Warriors" pēc 40 gadu pauzes kļūst par NBA čempioni

Rolands Eliņš

Goldensteitas "Warriors" pēc 40 gadu pauzes kļūst par NBA čempioni
Goldensteitas "Warriors" triumfs
Foto: AFP/Scanpix

Nacionālās basketbola asociācijas 2014./15. gada sezonā čempiones titulu ieguvusi Goldensteitas „Warriors”, kura finālsērijas sestajā spēlē ar 105:97 viesos pārspēja Klīvlendas „Cavaliers”. Ar "triple-double" izšķirošajā mačā izcēlās Dreimonds Grīns, bet ar 25 punktiem rezultatīvākie uzvarētāju komandā bija Andrē Igudala un Stefens Karijs.

„Warriors” spēli uzsāka ar lielisku aizsardzību, piespiežot „Cavaliers” pirmajā ceturtdaļā kļūdīties deviņas reizes, ieskaitot trīsreiz pārtērētu uzbrukuma laiku. Tas ļāva izvirzīties vadībā ar +13, taču otrajā ceturtdaļā „Warriors” līderi Klejs Tompsons un Andrē Igudala sapelnīja piezīmes un tika nosēdināti rezervē. „Cavaliers” pirmajā puslaikā izdarīja piecreiz vairāk soda metienu nekā pretinieki (21:4), kas palīdzēja atgūties un pēc pirmajām 24 minūtēm atrasties tikai divu punktu iedzinējos (43:45).

Trešajā ceturtdaļā „Cavs” uz brītiņu arī pārņēma vadību, taču sekoja asa „Warriors” atbilde, atkal piespiežot pretiniekus vairākkārt kļūdīties. Goldensteitas ātros uzbrukumus neizdevās apturēt, turklāt ļoti veiksmīga izrādījās rezerves centra Festusa Ezili iesaistīšanās spēlē, gūstot septiņus punktus pēc kārtas, kas palīdzēja panākt arī 15 punktu pārsvaru.

„Cavs” nepadevās bez cīņas, taču viņu izrāvienu apslāpēja pēc kārtas trāpītie Karija, Igudalas un Tompsona tālmetieni ceturtās ceturtdaļas vidū, atjaunojot vairāk nekā desmit punktu pārsvaru, un patiešām nopietna intriga par spēles uzvarētāju vairs neradās līdz pašai mača izskaņai. Ērls Smits pēdējās divās minūtēs iemeta trīs tālmetienus un pievilka līdz -4, taču Karija un Igudalas soda metieni tai atspēlēties neļāva. Spēles gala rezultāts 105:97, un "Warriors" uzvara sērijā ar 4:2.

Ar „triple-double” šodienas spēlē izcēlās Dreimonds Grīns (16+11+10), kā arī ar trim pārtvertām bumbām. Pa 25 punktiem sameta Andrē Igudala un Stefens Karijs, bet pa svarīgiem desmit punktiem sameta rezervisti Šons Livingstons un Festus Ezili. „Warriors” izdarīja 28 rezultatīvas piespēles, un visi tās spēlētāji čempionu titulu ieguvuši pirmo reizi savā karjerā.

„Warriors” kļuvusi par NBA čempioni pirmo reizi kopš 1975. gada un ceturto reizi kluba vēsturē. Stīvs Kers savukārt ierakstījis savu vārdu NBA vēsturē kā pirmais galvenais treneris, kurš savā debijas sezonā aizvedis komandu līdz čempionu titulam. „Warriors” pārliecinoši bija labākā arī regulārajā sezonā, kurā par līgas MVP tika atzīts tās saspēles vadītājs Stefens Karijs, savukārt par finālsērijas MVP tika nosaukts Andrē Igudala.

„Cavaliers” savukārt pēc četru sezonu ilgas tiekšanās uz „play-off” otro reizi savā vēsturē bija aizkļuvusi līdz finālam un otro reizi zaudējusi. Tās līderis Džeimss nu piedalījies sešās finālsērijās, no kurām zaudējis četrās. Šo finālu viņš noslēdza ar 32 punktiem, 18 atlēkušajām bumbām un deviņām piespēlēm, bet finālsērijā vidēji izcēlās ar 36,6 punktiem, 12.4 atlēkušajām un 8.8 rezultatīvām piespēlēm.

"Cavaliers" - "Warriors" 97:105 (15:28, 28:17, 18:28, 36:32)

Cavaliers: Džeimss 32 (18 atl.b., 9rez.p.), Smits 19, Mozgovs 17, Tompsons 15, Šamperts 8, Džounss 5, Delavedova 1, Heriss, Millers
Warriors: Igudala 25, Karijs 25 (8rez.p.), Grīns 16 (11atl.b., 10rez.p.), Ezeili 10, Livingstons 10, Bārnss 9, Tompsons 5, Barbosa 5, Lī

NBA finālsērija - 4:2 ”Warriors” labā

VietaKomandasDatumsLaiks/Rez.
OklendaWarriors-Cavaliers05.06108:100 P
OklendaWarriors-Cavaliers08.0693:95 P
KlīvlendaCavaliers-Warriors10.0696:91
KlīvlendaCavaliers-Warriors12.0682:103
OklendaWarriors-Cavaliers15.06104:91
KlīvlendaCavaliers-Warriors17.0697:105

NBA pēdējo desmit sezonu čempioni

GadsČempionefinālistesērijā
2015WarriorsCavaliers4:2
2014SpursHeat4:1
2013HeatSpurs4:3
2012HeatThunder4:1
2011MavericksHeat4:2
2010LakersCeltics4:3
2009LakersMagic4:1
2008CelticsLakers4:2
2007SpursCavaliers4:0
2006HeatMavericks4:2

Izmantotie resursi:
NBA.com
ESPN: The Worldwide Leader in Sports

  -1 [+] [-]

, 2015-06-17 09:22, pirms 9 gadiem
Daži te minēja, ka Cavs zaudēja iztrūkstošo spēlētāju dēļ - jau reg. sez. Viņi bez Irving spēlēja labāk, un Love tikai citiem komandas biedriem atņemtu iespējas

  +1 [+] [-]

, 2015-06-17 09:25, pirms 9 gadiem
It's all about #24 rakstīja: LeBrons vienā maisā metams ar Westbrooku, vāc triple double, bet paliks zaudētājs. Princese ir zaudētājs!!! Nožēlojams staigulis. Un nekad, lai nedzirdētu nekādus salīdzinājumus ar leģendām kā MJ, Maģisko,Bērdu, Kobi utt.
Princese ir lūzeris!
Kā viņš var būt zaudētājs, ja spēlē 5 finālos pēc kārtas. Tikai tāpēc, ka neuzvar finālā uzreiz esi zaudētājs uz mūžu? Tad, kas ir tie, kas finālam pat tuvumā nav bijuši? Tad Karijs visu laiku ir bijis zaudētājs, bet nu pēkšņi kļuvis par uzvarētāju? Padomājot paši rietumos finālu komandas mainās (4 dažādas 5 gados), bet austrumos spēlē tā kurā ir Lebrons 5 gadus no vietas. Vai tas ne par ko neliecina? P.S. variet nemaz nesākt par austrumu vājumu, jo Cavs pierādīja ka par spīti visām nelaimēm tā spēj parādīt pretestību arī šā gada nenoliedzami labākajai komandai.

  +1 [+] [-]

, 2015-06-17 09:25, pirms 9 gadiem
Jigsaw rakstīja: Daži te minēja, ka Cavs zaudēja iztrūkstošo spēlētāju dēļ - jau reg. sez. Viņi bez Irving spēlēja labāk, un Love tikai citiem komandas biedriem atņemtu iespējas
vismaz tie spēlētāji ļauj variēt ar sastāvu, tagad viņiem nebija ko likt pretīm GSW. Šie uz pēdējiem mačiem noņēma Bogutu, ielika Grīnu C pozīcijā, bet Klīvlendai visu laiku ar to pašu shēmu jāmočī, jo nav ne Verežao, Lovs, ne Kairijs.

  -1 [+] [-]

, 2015-06-17 09:40, pirms 9 gadiem
resnais putns rakstīja: Kāpēc tu Latviju nosauc par miskaste. Nokaunies spēka mitriķi
Un lasīt arī nemāki
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-06-17 09:48, pirms 9 gadiem
Smieklīgi jūs esat, kas noliek LBJ. Viņš ir planētas labākais basketbolists. Un to es saku pēc tam, kad Cavs ir zaudējuši finālā un es visu sezonu esmu bijis par Warriors.
Līderiem vēsturiski vienmēr ir bijusi komanda, ar kuru uzvarēt spēles. Un šeit es nerunāju par līdera dotībām radīt ap sevi komandu - Shumpert, Smith, Miller, Jones, noteikti, nav augstas raudzes komandas spēlētāji un uzvarētāji (es nerunāju par tituliem, kas Milleram un Jones, protams, ir, bet par to, ko viņi var pienest komandai). Paliek Dellavedova, Mozgovs, Tompsons, ar kuriem ir par īsu.
Džeimss iznesa Cavs vienatā līdz finālam, sešām spēlēm. Uz papīra Cavs jau sen vajadzēja būt mājās.
Un salīdzinājums starp RWB un LBJ ir tik vienkārši ambīls. Paskatieties, kur tika OKC un cik tālu aizgāja Cavs. Ja kāds uzskata, ka Cavs zaudēja finālu Džeimsa dēļ, tad iesaku mazāk spaisu lietot.

  -1 [+] [-]

, 2015-06-17 09:52, pirms 9 gadiem
Apsveicu GSW,žēl LeBrona,bet tas nekas,gan jau nākamgad

  -2 [+] [-]

, 2015-06-17 09:54, pirms 9 gadiem
edvins_straume_107735 rakstīja: Zinu ka tagad esi nikns. Ar savu komentāru tikai gribēju pateikt, ka Igudalas izvēlēšanās pirmajā brīdī bija nedaudz negaidīta, bet kad padomā - ļoti loģiska. Es neesmu pārfanojies Karija fans - tā kā jūs - LJ onānisti - laikam sitat dūrē, kad šis spēlē.
Tu tiesām esi pieaudzis (man liekas, ka kaut kad iepriekš to apgalvoji)? Ja jā, tad tev nav vairāk par 9 klašu vai profenes izglītību. Sūds ar izglītību - inteliģences līmenis 15 gadīga, ne vairāk. Te pat nav runas par argumentāciju, bet par izteiksmes veidu kā tādu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-06-17 10:00, pirms 9 gadiem
Peec daudzu logjikas laabakajam basketbolistam tagad buutu jaabuut Iggijam - finaalu MVP, kaa savulaik Piirss.

Kursh tagad liigaa ir labaaks par Lebronu!?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2015-06-17 10:08, pirms 9 gadiem
Jigsaw rakstīja: Daži te minēja, ka Cavs zaudēja iztrūkstošo spēlētāju dēļ - jau reg. sez. Viņi bez Irving spēlēja labāk, un Love tikai citiem komandas biedriem atņemtu iespējas
Nu bet neskaties rezultātus, skaties to, ka spēlētāji nogurst, ka sastāvam ir variācijas... Lovu uzbrukumā, kurš var aizvietot? Lovs ir statistikas mašīna, double-double, tas nozīmē, ka būs bumbas un būs labs metiens no tālas distances, tai skaitā trulis... Paskaties uz spēli, kad Irvings un LBJ (ātrie spēlētāji) Lovam savācot bumbu jau ir pie centra līnijas un Lovam ir ĻOTI laba tālā piespēle. četri uzbrukumi tādi pa spēli, tas jau ir pietiekami.
Irvings dod eksplozivitāti uzbrukumā, nav tik statisks, jā ir tas pats strītbols, bet savādāks.
Varam tikai minēt, kā mainītos GSW spēle, ja traumēts būtu tas pats Tomsons vai Grīns...
Bet pats galvenais, ja tev komandā ir 10 spēlētāji, 5 pamata un 5 rezerves, tad izkrītot 2 pamta satsāvā, kas spēlē 35+ min. paliek tev tikai 3 rezervisti, un tie divi, kas visu laiku ir nākuši uz maiņu vairs nav spējīgi ilgā laika posmā spēlēt 35+ min.
Labi, Cavs arī zaudēja takstiski mazliet, bet lai vai kā, otrais puslaiks pārsvarā viņiem ir gājis ar kritumu... kas visvienkāršāk skaidrojams ir ar nogurumu...
Un arī LBJ ir noguris...
Tas, ka sportists var skriet pa laukumu 45 min. tas ir viens... jautājums ir cik tās 45 min. ir produktīvas..
Un skaidrs ir tas, ka arī LBJ nevar abos galos spēlējot laukumā būt vairāk kā 40 min. Bet ja spēles intensitāte ir augsta, tad produktivitāte jau zūd ātrāk līdz ar to, normāli ir būt laukumā 30 min, tas tad ir ar atdevi...
Tai pat laikā GSW ir divi normāli piecinieki.
Un tad, kad tu esi noskrējis 100 spēles sezonā, tam ir ļooooti liela nozīme.

  +4 [+] [-]

, 2015-06-17 10:19, pirms 9 gadiem
edvins_straume_107735 rakstīja: Un to ko es teicu par Keru un Blatu - es teicu par ceturto spēli - sajaucu nummerāciju. Ka Kers apspēlēja Blatu, kad Bogutu nosēdināja malā un izlaida tagadējo MVP - Igudalu. Interesanti - Cavaliers atlaidīs tagad Blatu vai nē? Blats tomēr savā debijas sezonā Cavaliers aizveda līdz finālam, bet Kers - savā debijas sezonā - uzvarēja. Labi atceros, kā te agrāk par Warriors komandu runāja - tie māk tikai skriet no viena laukuma galam līdz otram un mest tālos, vairāk neko, komanda bez aizsardzības, utt.
Bet Cavs jau pierādīja to statistikas brīnumu par GSW aizsardzību...
Pirmajās trīs spēlēs, kur GSW spēlēja ar garajiem, kurus Cavs izģērba (garie) spēle bija lēnāka, plus vēl LBJ statiskā spēle bremzēja uzbrukumus un GSW bija jāspēlē gudri, ar peispēlēm un bumbas rotāciju, bet tikai pozicionālā uzbrukumā. Un tā bija ļoti liela starpība, līdz ar to mainījās ar GSW aizsardzība.
GSW ir ļoti laba uzbrukuma komanda, kas uzbrūk ātri, ātras saspēles, izspēles (kas patiesībā nav pat tuvu tam, kas ir SAS, jo viņiem saspēle ir gan ātrā, gan pozicionālā izspēlē), kas vairo viņu punktus, līdz ar to spēlētāji spēj atgriezties aizsardzībā, pretinieks steoidzas un arī vairāk sasteidz uzbrukumus un kļūdās... Statistiski, tas padara GSW par līgas labāko komandu gan uzbrukumā, gan aizsradzībā... Bet šīs kompoinentes ir efektīvas tikai tad, ja tas viss notiek tempā un kustībā... Tik;līdz nav temps, zūd arī GSW efektivitāte aizsardzībā, tas pats Grīns vairs nav tik lielisks aizsradzības spēlētājs, tā vairs nav viņa komforta zona, cīnīties statiski viens pret vienu...
Memfisa to lieliski parādīja un Cavs finālā arī... Bet par laimi GSW ir pietiekami garš soliņš, lai kāpinātu tempu un vēl vairāk uzspiestu plūstošu spēli, kad viņi ir nepārspējami....
Līdz ar to - ko es gribēju pateikt... GSW jau arī māk tikai skriet lēni spēlēt viņi nemāk... Paskatoties efektivitāti pēc punktu gūšanas, pēc pulksteņa, cik sekundes viņi izmanto no uzbrukuma utt.
grozi kā gribi, tā ir run&gun komanda, tikai gudrāka, efektīvāka kā tad, kad Nelsons viņus trieca pa laukumu... Liels darbs no Džeksona ieguldīts, ko Kers pacēla vēl augstākā līmenī.

  -1 [+] [-]

, 2015-06-17 10:20, pirms 9 gadiem
edvins_straume_107735 rakstīja: Mana izglītība un (ne)inteleģence nav tava sūda darīšana, okay? Patiesība nepatīk? Protams ka viena daļa SC NBA komentētāju ir pārfanojušies LJ dir..sā līdēji. Un tu nekad man nepierādīsi pretējo. Pateicu tiešā tekstā. Vienmēr saku, ko domāju.
Tā tiešām nav mana darīšana, bet kas gan cits, ja ne mēs paši veidojam šo SC komentēšanas kultūru Tavs izteiksmes vaids ir nevis pateikšana tiešā tekstā, bet gan pamatīgs argumentācijas trūkums, jo gudri cilvēki kad nav ko teikt neko arī nesaka nevis sāk mētāties ar lamuvārdiem. Nevajag taču nolaisties līdz atejas līmenim. Ne visi Lebrona atbalstītāji ir pārfanojušies d-līdēji. Es redzu ne tikai Lebrona plusus, bet arī mīnusus. Man ļoti daudz, kas Lebrona izdarībās nepatīk un iepriekš jau esmu teicis, ka daudzus NBA spēlētājus kā personības vērtēju augstāk kā Lebronu (Dirks, Dankans), bet tas neliedz man novērtēt viņu kā spēlētāju. Un mans viedoklis ir - nu nav labāka šobrīd par viņu pasaulē. Man ļoti nepatīk Karijs, Pīrs un vēl daudzi citi, bet tāpēc es nenoliedzu viņu talantu un meistarību. Tu bieži piesauc MJ, bet tai pat laikā saki, ka tev nepatīk ļecīgais gailis" Lebrons. Vecīt, painteresējies par MJ personību un padomā vēlreiz par to "lecīgo gaili".

  +1 [+] [-]

, 2015-06-17 10:27, pirms 9 gadiem
PELNĪTI!!!!!!!!

     [+] [-]

, 2015-06-17 10:27, pirms 9 gadiem
edvins_straume_107735 rakstīja: Es tomēr nedaudz nesaprotu - Warriors uzvar, bet tauta turpinat malt savu maļamo par Lebronu. Bet to jau varēja gaidīt.
Apskaties lūdzu savu pirmo komentāru pie šī raksta, kurš ko sāk.

     [+] [-]

, 2015-06-17 10:34, pirms 9 gadiem
Biedriņš vareja kadu sezonu vel aizkaveeties- butu veel ticis pie cempionu titula

     [+] [-]

, 2015-06-17 10:43, pirms 9 gadiem
Heh neliela atziņa,Spurs:Clippers,tā bija viena fenomenāla sērija,žēl,ka tāds pats nebija fināls.

  +1 [+] [-]

, 2015-06-17 11:02, pirms 9 gadiem
Raitcha rakstīja: Nu bet neskaties rezultātus, skaties to, ka spēlētāji nogurst, ka sastāvam ir variācijas... Lovu uzbrukumā, kurš var aizvietot? Lovs ir statistikas mašīna, double-double, tas nozīmē, ka būs bumbas un būs labs metiens no tālas distances, tai skaitā trulis... Paskaties uz spēli, kad Irvings un LBJ (ātrie spēlētāji) Lovam savācot bumbu jau ir pie centra līnijas un Lovam ir ĻOTI laba tālā piespēle. četri uzbrukumi tādi pa spēli, tas jau ir pietiekami.
Irvings dod eksplozivitāti uzbrukumā, nav tik statisks, jā ir tas pats strītbols, bet savādāks.
Varam tikai minēt, kā mainītos GSW spēle, ja traumēts būtu tas pats Tomsons vai Grīns...
Bet pats galvenais, ja tev komandā ir 10 spēlētāji, 5 pamata un 5 rezerves, tad izkrītot 2 pamta satsāvā, kas spēlē 35+ min. paliek tev tikai 3 rezervisti, un tie divi, kas visu laiku ir nākuši uz maiņu vairs nav spējīgi ilgā laika posmā spēlēt 35+ min.
Labi, Cavs arī zaudēja takstiski mazliet, bet lai vai kā, otrais puslaiks pārsvarā viņiem ir gājis ar kritumu... kas visvienkāršāk skaidrojams ir ar nogurumu...
Un arī LBJ ir noguris...
Tas, ka sportists var skriet pa laukumu 45 min. tas ir viens... jautājums ir cik tās 45 min. ir produktīvas..
Un skaidrs ir tas, ka arī LBJ nevar abos galos spēlējot laukumā būt vairāk kā 40 min. Bet ja spēles intensitāte ir augsta, tad produktivitāte jau zūd ātrāk līdz ar to, normāli ir būt laukumā 30 min, tas tad ir ar atdevi...
Tai pat laikā GSW ir divi normāli piecinieki.
Un tad, kad tu esi noskrējis 100 spēles sezonā, tam ir ļooooti liela nozīme.
Prieks lasīt tavus komentārus. Vismaz kāds spēj adekvāti izteikt savu viedokli ar argumentiem.

  +2 [+] [-]

, 2015-06-17 11:13, pirms 9 gadiem
Juris ira klāt rakstīja: Heh neliela atziņa,Spurs:Clippers,tā bija viena fenomenāla sērija,žēl,ka tāds pats nebija fināls.
Rockets atspēlēšanās arī nebija peļama.

  -1 [+] [-]

, 2015-06-17 11:17, pirms 9 gadiem
Par sēriju runājot īsi - Basketbolā vienmēr uzvarēs komanda, tāpēc jau tas ir komandas sporta veids. Klīvlendai vienkārši pietrūka pulveris, gluži kā LeBrons preses konferencē teica. par tiem izteikuiem, ka viņš ir labākais pasaulē. viņam ir tiesības to teikt vēl patreiz. Warriors pelnīti uzvarēja un viņiem vajadzēja uzvarēt pie tā kas darījās pretējā nometnē. Fantastiska sezona ar pašsaprotamu nobeigumu

Runājot par Cavs, nākotnei šie PO būs devuši ļoti lielu plusu. TT un Mozgovs ir atvērušies pilnībā NBA vidē. Dellijs ir pielicis sniegumā. būs labs back PG ar šādu spēli. tas būs tikai pluss Klīvlendai turpmāk. LBJ varēja šādi spēlēt visu laiku MIA laikā arī, bet viņam nespieda situācija to darīt, šoreiz spieda, bet tas nekas. tagad zinās arī ka viņš var spēlēt visaugstākajā līmenī arī šādi. Kyrie ir progresējis kā spēlētājs. Love ir labs spēlētājs, pat teicams tikai viņš ir jāizmanto vairāk un viņam jāatrod vietas laukumā kur viņš var būt efektīvs. Ņujorkas puišiem ir jāpaliek, Imans ir īsts kapātājs, tik jāuzlabo dribls un tad viņš būs labs uzbrukumā arī. JR ir jākļūst nobriedušākam

P.S. nav jau nekas traks noticis, Klīvlendai vajadzēja zaudēt un Goldensteitai vajadzēja uzvarēt. Gaidam nākamo sezonu un cerams, ka LeBrons īstenos savu sapni.

  +1 [+] [-]

, 2015-06-17 11:18, pirms 9 gadiem
Problem? rakstīja: vismaz tie spēlētāji ļauj variēt ar sastāvu, tagad viņiem nebija ko likt pretīm GSW. Šie uz pēdējiem mačiem noņēma Bogutu, ielika Grīnu C pozīcijā, bet Klīvlendai visu laiku ar to pašu shēmu jāmočī, jo nav ne Verežao, Lovs, ne Kairijs.
meriona marinēšana bija kļūda.

  +3 [+] [-]

, 2015-06-17 11:25, pirms 9 gadiem
Nu itkā cavs nebija maiņa, bet uz soliņa sēdēja 3 čempioni. Millers,Merions, Perkins Un Heivuds, kas agrāk bija DD mašīna Wizards. Nu uz 3 min laukumā varēja viņus izlaist.

  +1 [+] [-]

, 2015-06-17 11:29, pirms 9 gadiem
Stīvens Sigals rakstīja: "Stīvs Kers savukārt ierakstījis savu vārdu NBA vēsturē kā pirmais galvenais treneris, kurš savā debijas sezonā aizvedis komandu līdz čempionu titulam"

Autor, vajadzētu izlabot. Ne tuvu nav pirmais.
Jā piekrītu normāla laža autoram... Pie tam kas tad uzvarēja pirmajā NBA sezonā, treneris kas no nākotnes atgriezās!?

Man liekas Kers ir 7 treneris, kas debijas sezonā izcīna titulu.

     [+] [-]

, 2015-06-17 11:34, pirms 9 gadiem
Curry, Iguadala, example guys! Biedriņš būtu palicis spēlēt, būtu tagad čempiona gredzens, pasteidzās ar aiziešanu no komandas.

  +1 [+] [-]

, 2015-06-17 11:43, pirms 9 gadiem
mūsu Biedrs labprāt būtu sēdējis vēl uz beņķa, bet bija par apgrūtinājumu komandai, tā šo atlaida ar ierakstu darba grāmatiņā. Un izrādījās, pareizi darīja!
vf rakstīja: Curry, Iguadala, example guys! Biedriņš būtu palicis spēlēt, būtu tagad čempiona gredzens, pasteidzās ar aiziešanu no komandas.

     [+] [-]

, 2015-06-17 11:43, pirms 9 gadiem
Vis lielāko prieku man sagādā, tas ka Lebronam nekad es atkārtoju Nekad nebūs vairāk gredzenu par D.Wade, Wads ir labāks par lebronu, Unjūs vel mēģinat ieskaidrot ka viņš ir labāks par MJ un Kobi , Smiekli nāk, Igijs pat ir labāks ar savu nesautīgo spēli par lebronu.

  +1 [+] [-]

, 2015-06-17 11:49, pirms 9 gadiem
D,Wade bija jābūt īstenībā pieciem gredzeniem tajos pēdējos finālos kur miami zaudēja lebrons reāli noraka, un šajā sērijā arī tas pierādijās ka Lebrons ar savu individuālo spēli tikai norok, Ja nebūtu lebrons bijis sērija būtu daudz intresantāka, Un tad būtu vismaz 7 spēles.

  -4 [+] [-]

, 2015-06-17 11:51, pirms 9 gadiem
frizbijs rakstīja: D,Wade bija jābūt īstenībā pieciem gredzeniem tajos pēdējos finālos kur miami zaudēja lebrons reāli noraka, un šajā sērijā arī tas pierādijās ka Lebrons ar savu individuālo spēli tikai norok, Ja nebūtu lebrons bijis sērija būtu daudz intresantāka, Un tad būtu vismaz 7 spēles.
Ja nebūtu Lebrons, tad Cavs būtu tur kur pag. sezon- cīnītos par 1. Draft pick

  -2 [+] [-]

, 2015-06-17 11:53, pirms 9 gadiem
Ja strādātu un draudzētos ar galvu, tad tur tagad arī Biedriņš varēja būt!

  +1 [+] [-]

, 2015-06-17 11:57, pirms 9 gadiem
Problem? rakstīja: Ja nebūtu Lebrons, tad Cavs būtu tur kur pag. sezon- cīnītos par 1. Draft pick
Ja nebūtu lebrona un būtu viss pārējais sastāvs Clevlenda tāpat cīnītos par finālu un titulu.

  +1 [+] [-]

, 2015-06-17 12:23, pirms 9 gadiem
chubaki rakstīja: meriona marinēšana bija kļūda.
Eu, es tev piekrītu... kaut kas nebijis
Bet jā, Merions ir vecs, bet viņš ir samērā atlētisks, un tie brīži, kad viņu izmantoja, to apstiprināja... 10 punktus viņš varēja gūt, danki ir, metiens ar viņam ir, noslogotu GSW prātus aizsarzdībā, īpaši pie mazā sastāva