Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

"Heat" jau trešais zaudējums pēc kārtas, arī Bošam savainojums

Jānis Celmiņš

"Heat" jau trešais zaudējums pēc kārtas, arī Bošam savainojums
Dveins Veids
Foto:AP/Scanpix

Jau trešo zaudējumu pēc kārtas Nacionālajā Basketbola asociācijā (NBA) piedzīvojusi Maiami "Heat" komanda, kas turpinot spēlēt bez Lebrona Džeimsa aizvadītās nakts spēlē viesos piekāpās Čikāgas "Bulls" vienībai – 96:99.

Aizvadītajā naktī Maiami "Heat" komanda noslēdza piecu spēļu izbraukuma spēļu sēriju un viesojās Čikāgā. Lai arī pirms spēles kopā ar komandu iesildījās arī viena no līgas spožākajām zvaigznēm Lebrons Džeimss, laukumā viņš nedevās, turpinot ārstēt potītes savainojumu.

Mačā, kuru "Heat" zaudēja ar 96:99 savainojumā iedzīvojās vēl viens no "Big three" – Kriss Bošs. Trešās ceturtdaļas gaitā, kādā no sadursmēm viņš savainoja kreisās kājas potīti, tādejādi no "Big three" tobrīd atlika tikai "Big one" – Dveins Veids. Viņa 33 gūtie punkti bija par maz un spēles galotnē uzvaru svinēja "Bulls" komanda, kuras rindās 34 punktus guva Deriks Rouzs. ASV mediji gan ziņo, ka Boša savainojums neesot nopietns un jau nākamajā mačā viņš varētu doties laukumā.

Šis bija "Heat" komandas trešais zaudējums pēc kārtas, pēc tam, kad tā spēja izcīnīt 21 uzvaru 22 spēlēs.

Pēc deviņu spēļu izlaišanas laukumā aizvadītās nakts spēlē pret Memfisas "Grizzlies" atgriezās Dirks Novickis, kurš gan nospēlēja vien nepilnas 15 minūtes un nespēja Dalasas "Mavericks" komandai palīdzēt tikt pie panākuma – 70:89. Vienā no spēles epizodēm trešajā ceturtdaļā vācietis izteica neapmierināts ar tiesneša lēmumu un bija spiests maču beigt pāragri. Viņa kontā septiņi punkti un piecas atlēkušās bumbas. "Grizzlies" rindās lielisks bija Zaks Rendelfs, kuram 23 punkti un 20 atlēkušās bumbas.

Izmantotie resursi:
Where amazing happens. | NBA.COM

1 2 36 komentāri

  +9 [+] [-]

, 2011-01-16 09:07, pirms 13 gadiem
Nu re! Tagad Heat ir pagājušā gada spēks ar vienu Veidu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +12 [+] [-]

, 2011-01-16 09:16, pirms 13 gadiem
PO tikpat kā nodrošināts, nav ko uztraukties.

  +1 [+] [-]

, 2011-01-16 09:35, pirms 13 gadiem
Kas ir Rendelfs autor ?

  +4 [+] [-]

, 2011-01-16 10:06, pirms 13 gadiem
skverzaks1 rakstīja: Kas ir Rendelfs autor ?
Grizzlies spēlētājs kā izrādās

  -4 [+] [-]

, 2011-01-16 10:19, pirms 13 gadiem
Karma tiešām ir maita, ne Lebron?

  -3 [+] [-]

, 2011-01-16 11:07, pirms 13 gadiem
Gudrie eksperti Kā Heat vienu zaudē,tā uzreiz "playoff nespīd", "es tak teicu..", "heat bez LBJ nav nekas".. haha!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2011-01-16 11:23, pirms 13 gadiem
Bulls tik sķaida!!!

     [+] [-]

, 2011-01-16 11:53, pirms 13 gadiem
krambambulis rakstīja: Gudrie eksperti Kā Heat vienu zaudē,tā uzreiz "playoff nespīd", "es tak teicu..", "heat bez LBJ nav nekas".. haha!
Tu cirvi vini var uzvarēt ari bez Lebīša
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2011-01-16 12:21, pirms 13 gadiem
CiCinSH rakstīja: Nu re! Tagad Heat ir pagājušā gada spēks ar vienu Veidu
Tikai bez Bīzlija un Hazlema...

  +4 [+] [-]

, 2011-01-16 12:22, pirms 13 gadiem
Brand87 rakstīja: Istenībā Bošs nav nekāds superstārs, es jau to pamaniju, viņš Raptoros viens pats noārdijās, bet te klusums.
Viens no labākajiem snaiperiem starp 4. Nr. spēlētājiem... Tas nav maz...

  -3 [+] [-]

, 2011-01-16 12:22, pirms 13 gadiem
CiCinSH rakstīja: Nu re! Tagad Heat ir pagājušā gada spēks ar vienu Veidu
Jā, un Ilgauskas neskaitās! Ar vai bez Boša, spēlē nekas nemainīsies.

@krambambulis
"Gudrie eksperti Kā Heat vienu zaudē,tā uzreiz "playoff nespīd", "es tak teicu..", "heat bez LBJ nav nekas".. haha!"

Kuri tie ir?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-01-16 12:23, pirms 13 gadiem
CiCinSH rakstīja: Nu re! Tagad Heat ir pagājušā gada spēks ar vienu Veidu
Bet pagājošgad bija Bīzlijs un Haslems

  +6 [+] [-]

, 2011-01-16 12:23, pirms 13 gadiem
Heat laba iespēja iespēlēt un dabūt ritmā Milleru.. Iespēja savam centru baram dot vairāk minūtes
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2011-01-16 12:25, pirms 13 gadiem
Brand87 rakstīja: Viņš nav snaiperis, viņš iemest varētu bet par snaiperi nevar saukt.
Labākais PF metējs ir un paliks Dirks Novickis
Dirks novickis ir Vācietis... Vācieši ir ēzeļi arī sportā
Labi pārfrāzēšu sevi, viens no labākajiem metieniem starp 4. Nr.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2011-01-16 12:27, pirms 13 gadiem
Brand87 rakstīja: Istenībā Bošs nav nekāds superstārs, es jau to pamaniju, viņš Raptoros viens pats noārdijās, bet te klusums.
Ko nozīmē klusums? 18 + 8. Gribi teikt, ka visi Bostonas Celtics zvaigznes arī nav nekādas zvaigznes, balstoties uz statistiku? Bosham ir cita loma šajā komandā. Šaubos vai kādam citam spēlētājam spilgti labāki individuālie rādītāji būtu, spēlējot ar Veidu un Lebronu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-01-16 12:30, pirms 13 gadiem
showstopper rakstīja: Ko nozīmē klusums? 18 + 8. Gribi teikt, ka visi Bostonas Celtics zvaigznes arī nav nekādas zvaigznes, balstoties uz statistiku? Bosham ir cita loma šajā komandā. Šaubos vai kādam citam spēlētājam spilgti labāki individuālie rādītāji būtu, spēlējot ar Veidu un Lebronu.
Tu esi sapratis viņa lomu komandā?
Es esmu ļoti daudz spēles redzējis šogad, bet vienīgais labums no viņa ir pustālais metiens un tas, ka viņam nelienot zem groza tur paliek vietas tādiem monstriem kā LBJ un Veids. Bumbas tak viņš vāc katru trešo spēli
šodien viens no zaudējuma iemesliem LBJ deva atlekušajās bumbās. Skatoties cik nevarīgi LBJ iesildoties varēja palekt viņa trauma ieilgs uz vēl pāris spēlēm vismaz.

  +6 [+] [-]

, 2011-01-16 12:30, pirms 13 gadiem
Brand87 rakstīja: Jā 18+8 bet met ar 40%
Kur Tu to izrāvi? NBA mājaslapā skaidri un gaiši ir norādīts, ka 50 % FG un 31% no trīnīša.

  +2 [+] [-]

, 2011-01-16 12:32, pirms 13 gadiem
Raitcha rakstīja: Tu esi sapratis viņa lomu komandā?
Es esmu ļoti daudz spēles redzējis šogad, bet vienīgais labums no viņa ir pustālais metiens un tas, ka viņam nelienot zem groza tur paliek vietas tādiem monstriem kā LBJ un Veids.
Tieši tā, atmet uz pustālo, un līdz ar ko viņam sāk krist, izmāna pretinieku un ietu uz groza apakšu. Apskaties spēlēs, kas man pirmās nāk prātā - pret Lakers, Wizards.

     [+] [-]

, 2011-01-16 12:33, pirms 13 gadiem
Brand87 rakstīja: TOP 15 moš būs
Kuri tad ir pirms viņa?
Ja viņā mājotu kārtīgs niknums un cīnītāja, nevis čīkstētāja gars, tad viņš būtu tik pat efektīvs kā Novickis, tiesa bez trīspunktnieka (tas tomēr nav viņa stiprais ierocis)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-16 14:23, pirms 13 gadiem
nu nevar salīdzināt Bošu ar Novicki.. Novickis tomēr vairāk pie trešiem numuriem skaitās.

  +1 [+] [-]

, 2011-01-16 15:54, pirms 13 gadiem
showstopper rakstīja: Tieši tā, atmet uz pustālo, un līdz ar ko viņam sāk krist, izmāna pretinieku un ietu uz groza apakšu. Apskaties spēlēs, kas man pirmās nāk prātā - pret Lakers, Wizards.
Pret Wizards uz McGee tikai varēja paskatīties. BigZ = CB.
Wade MVP. Var slēgt ciet komentārus.

     [+] [-]

, 2011-01-16 21:11, pirms 13 gadiem
3_dziiviibas rakstīja: nu nevar salīdzināt Bošu ar Novicki.. Novickis tomēr vairāk pie trešiem numuriem skaitās.
Ko Tu vispār vari salīdzināt? Es varu salīdzināt jeb ko. Esmu vienreizējs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-01-16 22:30, pirms 13 gadiem
kobe.james rakstīja: nesaprotu kur rodās tik debīli cilvēki, kas tā var uzrakstīt. nu no 4ajiem noteikti dirks pirmais, 2/3 varētu būt dankans/gazols un tad uzreiz bošs...

ceru, ka vari pamatot, atvainojos, savu stulbo viedokli.
Nu es Tev nepiekritīšu, ka Bošs ir tik augsts, bet vispār viņš nerakstija par TOP15 labumu, bet gan par metienu, bet nu tam es ar nepiekrītu, tāpat kā nepiekrītu tam, ka Bošs ir TOP15 PF.

1.Novickis
2.Stademairs
3.Gārnets
4.Gazols
5.Grifins
6.Aldridžs
7.Dankans
8.Smits(Labākais aizsardzības PF(labāks par KG un TD))
9.Lovs
10.Rendolfs
11.Būzers
12.Bošs
13.Milsaps
14.Skola
15.Odoms

Mans top15.

     [+] [-]

, 2011-01-16 23:49, pirms 13 gadiem
pistol rakstīja: Nu es Tev nepiekritīšu, ka Bošs ir tik augsts, bet vispār viņš nerakstija par TOP15 labumu, bet gan par metienu, bet nu tam es ar nepiekrītu, tāpat kā nepiekrītu tam, ka Bošs ir TOP15 PF.

1.Novickis
2.Stademairs
3.Gārnets
4.Gazols
5.Grifins
6.Aldridžs
7.Dankans
8.Smits(Labākais aizsardzības PF(labāks par KG un TD))
9.Lovs
10.Rendolfs
11.Būzers
12.Bošs
13.Milsaps
14.Skola
15.Odoms

Mans top15.
nu gan muļķības sarakstīji!

es nevaru nosaukt labāko PF bet varu nosaukt top 7 no kuriem katrs ir labākas kādā elementā..

Gasols
Novickis
Stademaiers
Bošs
Dankans
Lovs
Gārnets

kkur tur tagad grozās arī Aldridžs!

Smits un labākais PF aizsardzībā, nu common viņš ir niecība aizsardzībā, bloki uzreiz nenozīmē to ka viņš ir baigais monstrs aizsardzībā...

Ja spēlētāju nosēdina uz soliņa un uzreiz viņa komandai pazūd spēlē aizsardzībā un tiek iemesti 10 pts grozā, tas nozīmē ka viņš ir vērtīgs aizsardzībā(Gārnets, Dankans, Lovs)

     [+] [-]

, 2011-01-17 00:25, pirms 13 gadiem
S.T.A.T. rakstīja: nu gan muļķības sarakstīji!

es nevaru nosaukt labāko PF bet varu nosaukt top 7 no kuriem katrs ir labākas kādā elementā..

Gasols
Novickis
Stademaiers
Bošs
Dankans
Lovs
Gārnets

kkur tur tagad grozās arī Aldridžs!

Smits un labākais PF aizsardzībā, nu common viņš ir niecība aizsardzībā, bloki uzreiz nenozīmē to ka viņš ir baigais monstrs aizsardzībā...

Ja spēlētāju nosēdina uz soliņa un uzreiz viņa komandai pazūd spēlē aizsardzībā un tiek iemesti 10 pts grozā, tas nozīmē ka viņš ir vērtīgs aizsardzībā(Gārnets, Dankans, Lovs)
Laikam visas Hawks spēles skaties... Jo tā ir tīra uzbrukuma komanda kurā Smits ir praktiski vienīgais aizsardzības spēlētājs. Viņam nav uzbrukums, bet viņam ir aizsardzībā, ar to arī viņš ir pamatsastāvā, ar aizsardzību.

Mēs katrs rakstam savu viedokli, tapēc nevajag jau teikt, ka es muļķības rakstu, es, piemēram, Tavu sarakstu uzskatu par pilnīgām muļķībām. Jo gribu zināt kurā kategorijā Bošs ir labākais no tiem septiņiem? Komandas biedru labumā? Aizsardzībā (giggle)? Iespējams, ka pagājušo gadu Smits nebija tik labs, jo es viņā redzēju mazu cīņas garu un biju viens no viņa lielākajiem kritiķiem, uzskatiju , ka viņam ir paveicies tiekot NBA kur nu vēl saņemt par to naudu, tad tagad mans viedoklis ir mainijies.
Un es arī saprotu, ka bloki nenosaka cik labs aizsardzības spēlētājs ir, es nekad neesmu Stoktonu saucis par labāko aizsardzības spēlētāju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
1 2 36 komentāri