Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Autors: Krišs Upenieks

Kobe Braients: "Eiropā spēlē fiziskāku basketbolu nekā NBA"

Kobe Braients: "Eiropā spēlē fiziskāku basketbolu nekā NBA"
Kobe Braients
Foto: USA Today Network/Sipa USA

Nacionālās basketbola asociācijas (NBA) kluba Losandželosas ''Lakers'' leģenda Kobe Braients sarunā ar žurnālistiem izteicies, ka, viņaprāt, Eiropā spēli fiziskāku basketbolu nekā NBA.

Kobe Braients izteica savas domas par to, ko viņš mainītu NBA noteikumus: ''Ļautu spēlēt fiziskāku basketbolu. Man ir tāda sajūta, ka Eiropas basketbols šobrīd ir fiziskāks nekā NBA. Uzskatu, ka NBA būtu jābūt fiziskākai spēlei. Es nedomāju tādu basketbolu, kādu savulaik spēlēja ''Pistons'', kad pretspēlētāji vienmēr baidījās par savu drošību, ne tāda veida basketbolu.

Vienkārši uzskatu, ka spēle paliek jau nedaudz smieklīga. Šobrīd laukumā ir vērojams NCAA stila basketbols. Vienkārši nespēju skatīties NCAA spēles, jo atliek tikai pretiniekam pieskarties ar īkšķi, un tiesnesis jau nosvilpj pārkāpumu. Pat tādās situācijās, kur tas konkrētajai komandai izšķir spēli. Tādas lietas padara mani traku. Tā būtu pirmā lieta, ko mainītu.''

''Domāju, ka spēlei jākļūst vēl baudāmākai. Tā kļūst baudāmāka, ja tiek pieļauta kaut nedaudz fiziskāka spēle. Tad var redzēt vairāk cīņas, nevis izsaucienus, ka bijusi piezīme. Tas arī liktu spēlētājiem uzlabot viņu meistarību. Piemēram, ja tiktu atkal atļauts hand-check, tad spēlētājiem patiešām būtu jāspēj kontrolēt bumbu, lai tiktu garām aizsargiem,'' turpināja Braients.

Braienta veikums 20 NBA sezonās

SasniegumsReizes
NBA čempions5
Finālsērijas MVP2
Reg. sezonas MVP1
Sezonas simboliskā izlase15
Aizsardzības simboliskā izlase12
Sezonas labākais punktu guvējs2
Dalība Zvaigžņu spēlē18
Slam Dunk čempions1
Olimpiskais čempions2

, 2018-04-14 12:12, pirms 6 gadiem
Šo viņš izteicās pirms apmēram 6 gadiem un tas nav jaunums! Vot, tieši basketbols ir kaifīgi spēlēt dēļ fiziskās spēles, jo tad var sajūst spēli, protams, lai fiziskais nav visu laiku un tehnika arī rullētu.
, 2018-04-14 12:19, pirms 6 gadiem
KevinDurant#35 rakstīja: Šo viņš izteicās pirms apmēram 6 gadiem un tas nav jaunums! Vot, tieši basketbols ir kaifīgi spēlēt dēļ fiziskās spēles, jo tad var sajūst spēli, protams, lai fiziskais nav visu laiku un tehnika arī rullētu.
Tas ir tas, kas pazudis NBA, bet bija vel pirms gadiem 25... 90. gadu NBA, manuprat, bija tas sasniegtais ideals, gan fiziska spele, gan tehniska, loti baudama.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-04-14 12:27, pirms 6 gadiem
fiziskāks tāpēc ka nepietiek ātruma. Nākas ar spēku sist ceļu līdz grozam.
, 2018-04-14 12:30, pirms 6 gadiem
andris_rejs_5490890 rakstīja: jebkurš eirolīgas klubs iznestu NBA klubu ar divciparu skaitli
Noteikti ne. Bet labakie Eiroligas klubi noteikti sagadatu smagas problemas loti daudziem NBA klubiem, tads KNicks norautos pa dibenu ne vienu reizi vien.
, 2018-04-14 12:31, pirms 6 gadiem
Eiropas basketbols... Nu nav īsti baudāms... Izbaudu NBA un manuprāt nevajag neko tur mainīt, izņemot to, ka tomēr tiesnešiem rūpīgāk katrā spēlē jāpieskata tie nostaigātie soļi ceļā uz grozu. Ja to izlabos, tad būs ideāli!
, 2018-04-14 12:33, pirms 6 gadiem
KaprīzaisVienradzis rakstīja: fiziskāks tāpēc ka nepietiek ātruma. Nākas ar spēku sist ceļu līdz grozam.
Nepiekritīšu!
Drīzāk tapēc, ka Eiropas basketā ir milzīgāka nozīme aizsardzībai! (protams atlētiskāki spēlētāji ir NBA)
, 2018-04-14 12:34, pirms 6 gadiem
andris_rejs_5490890 rakstīja: jebkurš eirolīgas klubs iznestu NBA klubu ar divciparu skaitli
Virtuāli iedomājamies turnīru ar 32 komandām, kur NBA pārstāv playoff komandas un Eirolīgu 16 komandas. Tad tādā virtuālā turnīra playoffā iekļūtu 11-12 NBA komandas un 4-5 EL komandas. Tādi ir tie spēku samēri šobrīd. Bet, pirms gadiem 10, tā attiecība būtu 15:1 par labu NBA, tā kā jāatzīst, ka EL nedaudz progresē, ietekmējoties no NBA!
, 2018-04-14 12:35, pirms 6 gadiem
Skudriniekss rakstīja: Eiropas basketbols... Nu nav īsti baudāms... Izbaudu NBA un manuprāt nevajag neko tur mainīt, izņemot to, ka tomēr tiesnešiem rūpīgāk katrā spēlē jāpieskata tie nostaigātie soļi ceļā uz grozu. Ja to izlabos, tad būs ideāli!
Man personīgi, NBA basketbols nav skatāms! Spēle ir piebāzta ar gariem taimautiem, zvaigžņu spēlētāju piezīmes, nostaigātiem u.c. nerunāsim!
Vnk., Eiropas basketbols šķiet dinamiskāks un vairāk patīk Atmosfēra arēnās (protams Eirolīgas komandas atmosfērām iet runa).
, 2018-04-14 12:41, pirms 6 gadiem
dobrecovs rakstīja: Tas ir tas, kas pazudis NBA, bet bija vel pirms gadiem 25... 90. gadu NBA, manuprat, bija tas sasniegtais ideals, gan fiziska spele, gan tehniska, loti baudama.
Var piekrīst viedoklim! 90tos tas bija wow un amazing
, 2018-04-14 12:47, pirms 6 gadiem
flipsider rakstīja: Nav skatāms, jo NBA spēles notiek naktī?
Atmosfēra- Tas kas Eirolīgai ir wow, NBA ir average!
Atmosfēra? Tu laikam joko. Daudzās spēlēs ir padsmit tūkstoši sanākuši, bet var dzirdēt klepošanu, puse skatītāju blenž telefonos, citi žļembā burgeri...
, 2018-04-14 13:14, pirms 6 gadiem
pinkainis rakstīja: Man personīgi, NBA basketbols nav skatāms! Spēle ir piebāzta ar gariem taimautiem, zvaigžņu spēlētāju piezīmes, nostaigātiem u.c. nerunāsim!
Vnk., Eiropas basketbols šķiet dinamiskāks un vairāk patīk Atmosfēra arēnās (protams Eirolīgas komandas atmosfērām iet runa).
Nepiekritīšu par atmosfēru, jo tāda atmosfēra, kāda ir Toronto arēnā, arī Celtics arēnā, it īpaši playoff spēlēs varētu pārspēt EL atmosfēru. Kuriozs gadījums, bet parāda attieksmi - pēdējā EL spēlē, Kauņas arēnā, man priekšā sēdošie lietuvieši vienkārši aizmiga 3.ceturtdaļā un pamodās tikai tad, kad projām bija jāiet... Tā kā tā EL atmosfēra arī bišķi pārspīlēta.
, 2018-04-14 13:42, pirms 6 gadiem
Skudriniekss rakstīja: Nepiekritīšu par atmosfēru, jo tāda atmosfēra, kāda ir Toronto arēnā, arī Celtics arēnā, it īpaši playoff spēlēs varētu pārspēt EL atmosfēru. Kuriozs gadījums, bet parāda attieksmi - pēdējā EL spēlē, Kauņas arēnā, man priekšā sēdošie lietuvieši vienkārši aizmiga 3.ceturtdaļā un pamodās tikai tad, kad projām bija jāiet... Tā kā tā EL atmosfēra arī bišķi pārspīlēta.
Pilnīgas muļķības, NBA atmosfēra liekās kaut kas, kamēr pats neesi bijis uz spēli. Visi ierodas pusstundu vēlāk, pilnas rokas ar paiku un galvenais ir ielikt selfiju ne basketbols. Protams, varbūt tevis nosauktajās divās ir citādāk, bet tad tie ir izņēmumi, nevis norāda NBA fanu kvalitāti.
, 2018-04-14 13:53, pirms 6 gadiem
funkyz rakstīja: Pilnīgas muļķības, NBA atmosfēra liekās kaut kas, kamēr pats neesi bijis uz spēli. Visi ierodas pusstundu vēlāk, pilnas rokas ar paiku un galvenais ir ielikt selfiju ne basketbols. Protams, varbūt tevis nosauktajās divās ir citādāk, bet tad tie ir izņēmumi, nevis norāda NBA fanu kvalitāti.
Runājam tieši par playoff laiku. Iesaku paskatīties atmosfēru Toronto arēnā un ārpus arēnas - parasti pulcējas vēl 1-3 tūkstoši cilvēku, kas ārpusē vēro uz lielajiem ekrāniem un pārdzīvo līdzi! WE ARE NORTH, kā vienmēr skandinās! Zinu, ka arī Oklahomā būs ļoti iespaidīgs atbalsts. Spurs arēnā arī ļoti dzīvos līdzi, nemaz nerunājot par Warriors, slavenajiem We Believe laikiem un arī šiem dažiem čempionu gadiem. Kā NBA komisārs nereti saka apbalvošanā - jūs esat pasaules labākie fani, un tas nav melots!
, 2018-04-14 14:39, pirms 6 gadiem
Skudriniekss rakstīja: Runājam tieši par playoff laiku. Iesaku paskatīties atmosfēru Toronto arēnā un ārpus arēnas - parasti pulcējas vēl 1-3 tūkstoši cilvēku, kas ārpusē vēro uz lielajiem ekrāniem un pārdzīvo līdzi! WE ARE NORTH, kā vienmēr skandinās! Zinu, ka arī Oklahomā būs ļoti iespaidīgs atbalsts. Spurs arēnā arī ļoti dzīvos līdzi, nemaz nerunājot par Warriors, slavenajiem We Believe laikiem un arī šiem dažiem čempionu gadiem. Kā NBA komisārs nereti saka apbalvošanā - jūs esat pasaules labākie fani, un tas nav melots!
Jāskatās arī uz regulārās sezonas atmosfēru. Paskatoties tās pašas Knicks spēles - tur rodās, sajūta, ka fani ir varbūt 10% no visiem sanākušajiem. Lielākā daļa ir kā atnākusi uz teātri un pazīmēties...
, 2018-04-14 14:49, pirms 6 gadiem
pinkainis rakstīja: Man personīgi, NBA basketbols nav skatāms! Spēle ir piebāzta ar gariem taimautiem, zvaigžņu spēlētāju piezīmes, nostaigātiem u.c. nerunāsim!
Vnk., Eiropas basketbols šķiet dinamiskāks un vairāk patīk Atmosfēra arēnās (protams Eirolīgas komandas atmosfērām iet runa).
tos dažbrīd pat komiskos nenosvilptos nostaigātus, par kuriem jau vairākas sezonas visi ierēc, laikam tā var izskaidrot, ka neviens tiesnesis uz kājām neskatās. Bolās tik kur kontaktā piezīmi iedot.
, 2018-04-14 14:50, pirms 6 gadiem
Skudriniekss rakstīja: Runājam tieši par playoff laiku. Iesaku paskatīties atmosfēru Toronto arēnā un ārpus arēnas - parasti pulcējas vēl 1-3 tūkstoši cilvēku, kas ārpusē vēro uz lielajiem ekrāniem un pārdzīvo līdzi! WE ARE NORTH, kā vienmēr skandinās! Zinu, ka arī Oklahomā būs ļoti iespaidīgs atbalsts. Spurs arēnā arī ļoti dzīvos līdzi, nemaz nerunājot par Warriors, slavenajiem We Believe laikiem un arī šiem dažiem čempionu gadiem. Kā NBA komisārs nereti saka apbalvošanā - jūs esat pasaules labākie fani, un tas nav melots!
Runāt tikai [ar PO laiku ir diezgan nepareizi, jo komanda strādā jau uz visu sezonu, ne tikai uz to posmu...Daļēji jau tas ir liels NBA zaudējums, ka regulārā sezona reizēm ir tāda kā ākstīšanās....Un es piekrītu Pinkainis, ka NBA nav īsti skatāms, bet tas ir tiem cilvēkiem, kuriem basketbols kā sporta veids interesē, jo Eiropā tomēr tas ir fundamentālāks, ar lielāku nozīmi aizsardzībai utt. NBA tomēr ir šovs regulārajā sezonā + tas, ka netieši aizliedza posta spēli, ir tikai pierādījums tam, jo tas nav diez ko pievilcīgi skatītājam, vismaz aiz okeāna....

Nemaz nerunāsim par to, ka reizēm mūzika skan pašas spēles laikā, kāpēc tas vispār vajadzīgs?
, 2018-04-14 15:46, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Jāskatās arī uz regulārās sezonas atmosfēru. Paskatoties tās pašas Knicks spēles - tur rodās, sajūta, ka fani ir varbūt 10% no visiem sanākušajiem. Lielākā daļa ir kā atnākusi uz teātri un pazīmēties...
Uz Knicks spēlēm jau lielākā daļa ir tūristi , kas ieradušies Ņujorkā un izmanto iespēju apskatīties slaveno MSG klātienē. Tur daļa pat nezin kas ir Porziņģis un no kurienes ir pretinieku komanda. Aizgājuši, kā uz muzeju. Ar Eirolīgas faniem nav ko salīdzināt.
, 2018-04-14 16:30, pirms 6 gadiem
Skudriniekss rakstīja: Virtuāli iedomājamies turnīru ar 32 komandām, kur NBA pārstāv playoff komandas un Eirolīgu 16 komandas. Tad tādā virtuālā turnīra playoffā iekļūtu 11-12 NBA komandas un 4-5 EL komandas. Tādi ir tie spēku samēri šobrīd. Bet, pirms gadiem 10, tā attiecība būtu 15:1 par labu NBA, tā kā jāatzīst, ka EL nedaudz progresē, ietekmējoties no NBA!
Kur tu izrāvi tādus ciparus? )) Pirmkārt nesalīdzini NBA un EL, NBA ir pavisam citi komandu budžeti un līmenis, ja kaut viena komanda no EL tiktu kaut kādā playoff tā būtu sensācija! Paņem piemēram kaut vai sliktāko NBA komandu un salīdzini ar to pašu CSKA. Var jau būt ka pa 30 viņus neizbāztu bet 10+ stabili.
, 2018-04-14 16:42, pirms 6 gadiem
Skudriniekss rakstīja: Virtuāli iedomājamies turnīru ar 32 komandām, kur NBA pārstāv playoff komandas un Eirolīgu 16 komandas. Tad tādā virtuālā turnīra playoffā iekļūtu 11-12 NBA komandas un 4-5 EL komandas. Tādi ir tie spēku samēri šobrīd. Bet, pirms gadiem 10, tā attiecība būtu 15:1 par labu NBA, tā kā jāatzīst, ka EL nedaudz progresē, ietekmējoties no NBA!
Un to Tu izsecināji un pie slēdziena nonāci no savas virtuālās iedomāšanās? Great job!
, 2018-04-14 17:03, pirms 6 gadiem
andris_rejs_5490890 rakstīja: jebkurš eirolīgas klubs iznestu NBA klubu ar divciparu skaitli
Vēl viens kuram nav IQ...
, 2018-04-14 17:25, pirms 6 gadiem
https://youtu.be/cWrSw3X8TRs
Lūdzu, te jums NBA un Eiropas fanu atšķirība
, 2018-04-14 17:59, pirms 6 gadiem
Lieti vārdi no pasaules viena no labākajiem spēlētājiem. Pilnīgi piekrītu. Bet par Eirolīgu, nevajag pārspīlēt te dažiem
, 2018-04-14 18:11, pirms 6 gadiem
KobeBryantIsTheGreatest rakstīja: https://youtu.be/cWrSw3X8TRs
Lūdzu, te jums NBA un Eiropas fanu atšķirība
Fanu ziņā eiropa pārs gaismas gadus priekšā, bet spēlētāju kvalitātes ziņā NBA ir tālu tālu prierkšā un tā būs vienmēr.
, 2018-04-14 20:40, pirms 6 gadiem
1vo6m1t5 rakstīja: Kur tu izrāvi tādus ciparus? )) Pirmkārt nesalīdzini NBA un EL, NBA ir pavisam citi komandu budžeti un līmenis, ja kaut viena komanda no EL tiktu kaut kādā playoff tā būtu sensācija! Paņem piemēram kaut vai sliktāko NBA komandu un salīdzini ar to pašu CSKA. Var jau būt ka pa 30 viņus neizbāztu bet 10+ stabili.
Nebūtu īsti sensācija, ja kāda no EL top 5 komandām tiktu PO, kaut vai tajā ziņā, ka EL komandu gatavošanās un pieeja spēlei, ļautu izcīnīt diezgan uzvaras pret komandām, kas diezgan brīvi aizsardzībā spēlē, dažādos sezonas posmos
, 2018-04-14 22:28, pirms 6 gadiem
nepiekrītu tiem, kas saka, ka Eirolīgas basītis ir interesantāks - jau cik gadus mēģinu saprast tieši kas ir tas inčīgais un tā arī nevaru atrast NEKO.
, 2018-04-15 09:01, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Nebūtu īsti sensācija, ja kāda no EL top 5 komandām tiktu PO, kaut vai tajā ziņā, ka EL komandu gatavošanās un pieeja spēlei, ļautu izcīnīt diezgan uzvaras pret komandām, kas diezgan brīvi aizsardzībā spēlē, dažādos sezonas posmos
Lieta ir arī spēļu skaitā! Pie tik intensīva grafika Eiropas klubi arī vairs nespētu visu laiku spēlēt uz maksimumu!
Tairīss Maksijs. Foto: USA Today Sports/Scanpix
1

''76ers'' aizsargs Maksijs atzīts par NBA sezonas progresējušāko spēlētāju

Nacionālās basketbola asociācijas (NBA) kluba Filadelfijas ''76ers'' aizsargs Tairīss Maksijs atzīts par aizvadītās regulārās sezonas progresējušāko spēlētāju.
Luka Dončičs un Pols Džordžs. Foto. AP. Scanpix
7

Dončičam 32+9 revanšā Losandželosā, Siakams lielisks uzvarā pār "Bucks"

Nacionālās basketbola asociācijas (NBA) izslēgšanas turnīrā aizvadītas vairākas spēles. Vienā no tām Dalasas "Mavericks", pateicoties Lukas Dončiča 32 gūtajiem punktiem, viesos ar 96:93 pārspēja Losandželosas "Clippers". Indianas "Pacers" citā spēlē izdevās pārspēt bez Jaņņa Adetokunbo spēlējošo Milvoki "Bucks" un izlīdzināt rezultātu sērijā.
Dž. Dž. Rediks. Foto: GABRIELLA RICCIARDI / ESPN IMAGES
8

Rediks ir kandidāts uz Bertāna pārstāvētās "Hornets" galvenā trenera amatu

NBA klubs Šarlotas "Hornets", kurai ir līgums uz nākamo sezonu ar Dāvi Bertānu, meklē jaunu galveno treneri, un "Athletic" ziņo, ka kā kandidāts tiek izskatīts Dž. Dž. Rediks, bijušais NBA basketbolists, šobrīd TV personība un basketbola komentētājs.