Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Porziņģim 20 punkti, spēcīgs danks pāri Dramondam un uzvara Meksikā

Rolands Eliņš

Porziņģim 20 punkti, spēcīgs danks pāri Dramondam un uzvara Meksikā
Kristaps Porziņģis. Foto: AFP/Scanpix

Kristaps Porziņģis piedalījās NBA spēlē Meksikas galvaspilsētā Mehiko, palīdzot Dalasas „Mavericks” ar 122:111 pārspēt Detroitas „Pistons”. Porziņģis guva 20 punktus, kamēr Luka Dončičs iemeta 41 punktu un izcēlās ar kārtējo „triple-double”.

Kristaps Porziņģis nospēlēja 30 minūtes, kurās savāca 20 punktus (1p. 4/4, 2p. 8/13, 3p. 0/5). Viņam arī astoņas atlēkušās bumbas, viena rezultatīva piespēle, trīs bloķēti metieni un četras piezīmes. Porziņģa +/- rādītājs bija plus 17. Porziņģim šī bija pirmā spēle decembrī, kurā izdevies iemest vismaz 20 punktus, un astotā reize „Mavericks” sastāvā kopumā nospēlētajās 23 spēlēs.

Šī spēle noritēja Meksikā NBA projekta „Mexico City Games” ietvaros, un pēc divām dienām Meksikā plānots vēl viens NBA mačs – „Spurs” pret „Suns”. Porziņģim šī bija pirmā NBA regulārās sezonas spēle ārpus ASV un Kanādas, un viņa komanda bija nozīmēta kā viesu komanda, lai gan ģeogrāfiski ir krietni tuvāk Mehiko nekā Detroita.

„Mavericks” izdevās izcīnīt savu sezonas 17. uzvaru un ar bilanci 17-7 arvien drošāk iekārtoties kompānijā pie Rietumu konferences vadošajām vienībām. Šobrīd „Mavericks”, kas uzvarējusi 11 no iepriekšējām 13 spēlēm, ieņem trešo vietu konferencē, kamēr „Pistons” Austrumos ir ārpus izslēgšanas spēļu zonas un šonakt cieta 15. zaudējumu 25 spēlēs.

Dalasa atradās vadībā gandrīz visu maču, pateicoties labai metienu precizitātei un pārliecinošai uzvarai cīņā par atlēkušajām bumbām (52:34). Pēc pirmā puslaika „Mavericks” bija vadībā ar 65:58, bet trešajā ceturtdaļā pēc Porziņģa precīzā metiena panāca arī 23 punktu pārsvaru. „Mavericks” rezervistiem šoreiz gan neizdevās noturēt līmeni, un „Pistons” ceturtdaļas pēdējās četrās minūtēs veica izrāvienu 16:2.

Taču lai arī „Mavericks” nevarēja pēdējā ceturtdaļā atļauties saviem līderiem atpūsties uz rezervistu soliņa, visnotaļ droša uzvara tāpat tika nosargāta, pabeidzot maču ar rezultātu 122:111. Pēdējā ceturtdaļā jāatzīmē arī Porziņģa uzbrukums, kurā viņš laukuma stūrī ar driblu tika garām Bleikam Grifinam un pēc tam caurgājienā trieca bumbu grozā no augšas pāri „Pistons” centram Andrē Dramondam, līgas līderim atlēkušo bumbu ziņā.

Dončičs kaldināja „Mavericks” panākumu ar 41 gūtu punktu, realizējot 14 no 24 metieniem. Viņš papildus tam arī savāca savu kārtējo „triple-double”, izdalot 11 rezultatīvas piespēles un savācot 12 atlēkušās bumbas. Tāpat lielisku spēli Dalasas rindās aizvadīja Sets Karijs, trāpot sešus tālmetienus un sakrājot 30 punktus. Detroitas sastāvā Dramondam 23 punkti un 15 atlēkušās bumbas, kamēr Deriks Rouzs pievienoja 19 punktus. Pieticīga spēle Grifinam, trāpot tikai trīs no 16 metieniem no spēles, kas viņam deva desmit punktus.

Izmantotie resursi:
The official site of the NBA | NBA.com

1 2 51 komentārs
Slēpts komentārs: teamo
Slēpts komentārs: teamo

  +9 [+] [-]

, 2019-12-13 06:42, pirms 4 gadiem
Pie .irsas tas Lūks skaivokers , kp ļoti lēnam , bet atgriežas vecais kp
Slēpts komentārs: večukiņš

 +18 [+] [-]

, 2019-12-13 06:46, pirms 4 gadiem
teamo, man ļoti žēl, ka neesi īstajā laikā dzimis, lai redzētu nosacītajā klātienē, kā spēlēja Maikls. Basketbols toreiz bija mazliet cits, tāpēc vien salīdzināt nevajadzētu. Turklāt - tad, kad Luka Dons būs kļuvis par seškārtēju NBA čempionu, tad arī parunāsim, kurš no abiem labāks. Labāk jau par septiņkārtēju, tad vieglāk spriest.

  +4 [+] [-]

, 2019-12-13 06:48, pirms 4 gadiem
p.s. Gan vilks paēdis (Lukam 2.karjeras 40+ triple-double), gan kaza dzīva (komanda pārliecinoši uzvar).

  -2 [+] [-]

, 2019-12-13 06:48, pirms 4 gadiem
satann rakstīja: Pie .irsas tas Lūks skaivokers , kp ļoti lēnam , bet atgriežas vecais kp
KP ir iedalīta loma komandā kura neparedz gūt 30+ punktus. Tas atvēlēts LD. Diemžēl Porzinģim ir citas noteiktas prioritātes

  -2 [+] [-]

, 2019-12-13 06:53, pirms 4 gadiem
Kristapam kādu laiku jābeidz puļīt tie pavisam dullie trīnīši. Kāda viņam ir pēdējo spēļu statistika - trīs no trīsdesmit? Lukas piespēles abiem garajiem uz groza virsu - konfektes. Pauels arī beidzot izskatās labs. Mazais neglītais Karijs nav paticis nekad, bet jāatzīst - šoreiz nospēlēja gandrīz vai super. Hārdvejs sīkais, bumbu saņemot (tā izskatās), pilnīgi nekad vairs neiedos piespēli, līdīs pats kā ute vai bliezīs bez prāta no jebkuras situācijas.
Slēpts komentārs: vik18

  +4 [+] [-]

, 2019-12-13 07:24, pirms 4 gadiem
žurnaļuga rakstīja: Kristapam kādu laiku jābeidz puļīt tie pavisam dullie trīnīši. Kāda viņam ir pēdējo spēļu statistika - trīs no trīsdesmit? Lukas piespēles abiem garajiem uz groza virsu - konfektes. Pauels arī beidzot izskatās labs. Mazais neglītais Karijs nav paticis nekad, bet jāatzīst - šoreiz nospēlēja gandrīz vai super. Hārdvejs sīkais, bumbu saņemot (tā izskatās), pilnīgi nekad vairs neiedos piespēli, līdīs pats kā ute vai bliezīs bez prāta no jebkuras situācijas.
Ar statistiku tomēr pārspīlē, neviļus barojot troļļus (pēd.3 sp. 1-12; pēd.4 sp. 3-18; pēd.5sp. 4-21;pēd.6 sp. 7-29). Pārejam +/- piekrītu. Bet skaistums (neglītums) ir relatīvs jēdziens.

  +9 [+] [-]

, 2019-12-13 07:35, pirms 4 gadiem
žurnaļuga rakstīja: ... Hārdvejs sīkais, bumbu saņemot (tā izskatās), pilnīgi nekad vairs neiedos piespēli, līdīs pats kā ute vai bliezīs bez prāta no jebkuras situācijas.
Nepārspīlē! THJ bija slikta spēle, bet sezonā kopumā viņš ir VIENĪGAIS Dallasas mazais, kurš skatās uz KP, kurš izspēlē abpusējas sadarbības ar Kristapu un kurš pēc veiksmīgām epizodēm padod roku sveicienam!

  +1 [+] [-]

, 2019-12-13 07:36, pirms 4 gadiem
Pēcspēles intervija, KP izskatās baigi stilīgi
https://www.youtube.com/watch?v=FKR...

  +3 [+] [-]

, 2019-12-13 07:39, pirms 4 gadiem
"Dončičs kaldināja „Mavericks” panākumu ar 41 gūtu punktu, realizējot 14 no 24 pretinieku metieniem."

Tagad arī palīdz pretiniekiem samest?

     [+] [-]

, 2019-12-13 07:41, pirms 4 gadiem
vik18 rakstīja: Arī rādītājs -neviena atlēkusī bumba uzbrukumā ( pat neiet pakaļ nevienai). Beigās jau tos 20 pts salasīja -bet man maz baudas skatīt KP6 spēli pie trīs pts līnijas .Pat pikenrolu nespēlē .Netieku pēcspēles preses konferencē uzprasīt kādas vadlīnijas komandā KP6 dotas ( līdz tam man jāizaug)
Spēles otro pusi gan neesi uzmanīgi skatījies, jo šoreiz vismaz kaut kas bija no Lukas un Kristapa sadarbības. Un Kristapam ir 1 atl.bumba uzbrukumā. Dramondam -2, Grifinam -0, toties Karijam-3. Un kādus tad tālejošus secinājumus var izdarīt no šiem skaitļiem?

  -1 [+] [-]

, 2019-12-13 07:56, pirms 4 gadiem
Interesani kā Lukam izdevās: "Dončičs kaldināja „Mavericks” panākumu ar 41 gūtu punktu, realizējot 14 no 24 pretinieku metieniem." Kā viņš to darīja - tad jau 24 Deitroitas metieni ir izdarīti ar Lukas rokām ...

  +9 [+] [-]

, 2019-12-13 08:03, pirms 4 gadiem
Vismaz beidzot uz groza apakšu iet. Varbūt sāk pārliecību atgūt. Būs labi.

  +2 [+] [-]

, 2019-12-13 08:07, pirms 4 gadiem
Metiens pašlaik galīgi pazudis - neko no distances iemest nevar. Bet varbūt tas pat labi - piespiež viņu vairāk spēlēt groza tuvumā - šoreiz tur ļoti labi izskatījās.

  +3 [+] [-]

, 2019-12-13 08:10, pirms 4 gadiem
pūce rakstīja: KP ir iedalīta loma komandā kura neparedz gūt 30+ punktus. Tas atvēlēts LD. Diemžēl Porzinģim ir citas noteiktas prioritātes
No kurienes tev tāds inside info? Skatoties, cik kurš met punktus, spried par lomām komandā?

  +6 [+] [-]

, 2019-12-13 08:11, pirms 4 gadiem
kafka rakstīja: Neredzēju pirmās 6 minutes. Protams, ka Kristapam līdz NY laika 30+ punktu spēlēm ir tālu, bet, skatoties kopumā, viņš tagad ir komandā, kura ir reāla plejofu kandidāte, un, uzlabojot sadarbību uzbrukumā, tajā var pretendēt arī uz ko vairāk. Komandu sporta veidos tomēr galvenais ir uzvaras, kauss un gredzeni. To ļoti labi šobrīd izjūt Spurs līdzjutēji, kuru komanda šonakt savā laukumā pamanījās zaudēt pat Cavaliers. 2.cet.varētu raksturot divos vārdos - meklējiet Setu (Kariju)! Ja neskaita 3.cet. beigas, kad 1:24 laikā tika zaudēts ar 0:11, tad kopumā otro puslaiku gan Mavericks, gan pats Kristaps aizvadīja daudz pārliecinošāk. Bija dažas labas sadarbības starp Luku un Kristapu, bet bloks pāri Dramondam bija sulīgs un noteikti iekļūs topā.
Kā var būt 30 punkti ja viņs izmet UZ PUSI MAZĀK METIENUS?????? kas jums visiem ir ... Kurš no 25 - 30 PPG spēlētājiem met 15 metienus spēlē? KURŠ? Neviens ar tik maz nevar to dabūt gatavu. Par šo vakaru runājot - šis jau izskatījās pēc NY KP. Danki, caurgājieni, fadeaway un bloki aizsardzībā. Viss vietās. Metiens no distances nekur nepazudīs. Piekritīšu Reggie Miller viedoklim, KP būs labākajā formā (šīs sezonas ietvaros) pēc all star pauzes. Heywordam bija tieši tāpat pirms gada.

  +7 [+] [-]

, 2019-12-13 08:19, pirms 4 gadiem
Tauta, beidzot caurgājieni un pustālie! Lūk, kas notiek, kad vienradži beidz
ganīties pa tālajām pļavām! Manis pēc KP vispār varētu izbeigt mest truļus,
vispār...

  +2 [+] [-]

, 2019-12-13 08:21, pirms 4 gadiem
doksnomarsa rakstīja: Kā var būt 30 punkti ja viņs izmet UZ PUSI MAZĀK METIENUS?????? kas jums visiem ir ... Kurš no 25 - 30 PPG spēlētājiem met 15 metienus spēlē? KURŠ? Neviens ar tik maz nevar to dabūt gatavu. Par šo vakaru runājot - šis jau izskatījās pēc NY KP. Danki, caurgājieni, fadeaway un bloki aizsardzībā. Viss vietās. Metiens no distances nekur nepazudīs. Piekritīšu Reggie Miller viedoklim, KP būs labākajā formā (šīs sezonas ietvaros) pēc all star pauzes. Heywordam bija tieši tāpat pirms gada.
Piekrītu. Neesmu starp tiem, kuri pēc katras spēles čīkst, cik šobrīd viss ir slikti un, cik NY bija labi.
Tos 30+ punktus vienkārši pieminēju komentējot, piem., šo-
dzeidi , 05:43, pirms 3 stundām
"Nu kaut ko jau sak raadiit.Lidz speles beigam 16-20 punktus sagrabinas.Bet vienalga taalu vinam lidz vecajam labajam KP."

     [+] [-]

, 2019-12-13 08:29, pirms 4 gadiem
janis_hanka_1455620067928808 rakstīja: No kurienes tev tāds inside info? Skatoties, cik kurš met punktus, spried par lomām komandā?
Skatoties pēc darbībām laukumā

     [+] [-]

, 2019-12-13 08:30, pirms 4 gadiem
kafka rakstīja: Neredzēju pirmās 6 minutes. Protams, ka Kristapam līdz NY laika 30+ punktu spēlēm ir tālu, bet, skatoties kopumā, viņš tagad ir komandā, kura ir reāla plejofu kandidāte, un, uzlabojot sadarbību uzbrukumā, tajā var pretendēt arī uz ko vairāk. Komandu sporta veidos tomēr galvenais ir uzvaras, kauss un gredzeni. To ļoti labi šobrīd izjūt Spurs līdzjutēji, kuru komanda šonakt savā laukumā pamanījās zaudēt pat Cavaliers. 2.cet.varētu raksturot divos vārdos - meklējiet Setu (Kariju)! Ja neskaita 3.cet. beigas, kad 1:24 laikā tika zaudēts ar 0:11, tad kopumā otro puslaiku gan Mavericks, gan pats Kristaps aizvadīja daudz pārliecinošāk. Bija dažas labas sadarbības starp Luku un Kristapu, bet bloks pāri Dramondam bija sulīgs un noteikti iekļūs topā.
Kas ir bloks pāri Dramondam?

     [+] [-]

, 2019-12-13 08:31, pirms 4 gadiem
dobrecovs rakstīja: Tauta, beidzot caurgājieni un pustālie! Lūk, kas notiek, kad vienradži beidz
ganīties pa tālajām pļavām! Manis pēc KP vispār varētu izbeigt mest truļus,
vispār...
Lai būtu tie caurgājieni, ir vajadzīgs trulis.

Viņš vairs nebūtu vienradzis, ja nemestu truļus. Daaaaaah.

     [+] [-]

, 2019-12-13 08:32, pirms 4 gadiem
doksnomarsa rakstīja: Kā var būt 30 punkti ja viņs izmet UZ PUSI MAZĀK METIENUS?????? kas jums visiem ir ... Kurš no 25 - 30 PPG spēlētājiem met 15 metienus spēlē? KURŠ? Neviens ar tik maz nevar to dabūt gatavu. Par šo vakaru runājot - šis jau izskatījās pēc NY KP. Danki, caurgājieni, fadeaway un bloki aizsardzībā. Viss vietās. Metiens no distances nekur nepazudīs. Piekritīšu Reggie Miller viedoklim, KP būs labākajā formā (šīs sezonas ietvaros) pēc all star pauzes. Heywordam bija tieši tāpat pirms gada.
No tavas mutes KP ausī Man fantasy derēs vēl vairāk uzlabots viņa sniegums.

  +3 [+] [-]

, 2019-12-13 08:32, pirms 4 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Lai būtu tie caurgājieni, ir vajadzīgs trulis.

Viņš vairs nebūtu vienradzis, ja nemestu truļus. Daaaaaah.
Es domāju, ka neesmu vienīgais, kas bija noguris viņa ķieģeļiem šogad, tāpēc ar prieku vēroju lielāku spiedienu un darbību groza tuvumā + attiecīgi saņem arī efektīgas piespēles. Daaah

     [+] [-]

, 2019-12-13 08:34, pirms 4 gadiem

  +1 [+] [-]

, 2019-12-13 08:37, pirms 4 gadiem
Neredzēju pirmās 6 minutes. Protams, ka Kristapam līdz NY laika 30+ punktu spēlēm, kā daudzi jau tagad gaida, ir tālu, bet, skatoties kopumā, viņš tagad ir komandā, kura ir reāla plejofu kandidāte, un, uzlabojot sadarbību uzbrukumā, ar kuru var pretendēt arī uz ko vairāk. Komandu sporta veidos tomēr galvenais ir uzvaras, kauss un gredzeni. To ļoti labi šobrīd izjūt Spurs līdzjutēji, kuru komanda šonakt savā laukumā pamanījās zaudēt pat Cavaliers. 2.cet.varētu raksturot divos vārdos - meklējiet Setu (Kariju)! Ja neskaita 3.cet. beigas, kad 1:24 laikā tika zaudēts ar 0:11, tad kopumā otro puslaiku gan Mavericks, gan pats Kristaps aizvadīja daudz pārliecinošāk. Bija dažas labas sadarbības starp Luku un Kristapu, bet danks pāri Dramondam bija sulīgs un noteikti iekļūs topā.

     [+] [-]

, 2019-12-13 08:38, pirms 4 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Kas ir bloks pāri Dramondam?
Paldies, izdzēsu iepriekšējo un izlaboju

  +4 [+] [-]

, 2019-12-13 08:41, pirms 4 gadiem
KP salavecis pēc 2/4 beidzot iedeva ielūgumu uz groza apakšu. Nu var sākt trenēt pūces režīmu un gaidīt veco, labo KP spēli ar putback, ar sedzēja stumšanu atmuguriski driblējot un skaistām piespēlēm uz vietu kur viņu nav iespējams nosegt. Cerams

     [+] [-]

, 2019-12-13 08:57, pirms 4 gadiem
kafka rakstīja: Paldies, izdzēsu iepriekšējo un izlaboju
Ha ha... nu nebija jau tik svarīgi.

  +2 [+] [-]

, 2019-12-13 09:38, pirms 4 gadiem
Lasu - "Dončičs kaldināja „Mavericks” panākumu ar 41 gūtu punktu, realizējot 14 no 24 pretinieku metieniem"! Dončičs faķīrs - realizē pretinieku metienus.
Žēl, ka nogulēju spēli! Šitos 14 meistarstiķus gribētu redzēt.

  +2 [+] [-]

, 2019-12-13 09:39, pirms 4 gadiem
žurnaļuga rakstīja: teamo, man ļoti žēl, ka neesi īstajā laikā dzimis, lai redzētu nosacītajā klātienē, kā spēlēja Maikls. Basketbols toreiz bija mazliet cits, tāpēc vien salīdzināt nevajadzētu. Turklāt - tad, kad Luka Dons būs kļuvis par seškārtēju NBA čempionu, tad arī parunāsim, kurš no abiem labāks. Labāk jau par septiņkārtēju, tad vieglāk spriest.
Džordans Dončiča šajā vecumā pat NBA nespēlēja. Tāpēc šajā vecumā nav šaubu, ka Dončičs ir labāks.

     [+] [-]

, 2019-12-13 10:11, pirms 4 gadiem
Šoreiz nometa garām visus metienus no distances.Laba spēle uz groza apakšu,bet jāsāk mest iekšā tos pustālos.Pirms traumas meta lecot atpakaļ,tagad gāžas virsū un iznāk ar pretestību.

     [+] [-]

, 2019-12-13 11:17, pirms 4 gadiem
Nez,vai KP arī nav kāds ievērības cienīgs sasniegums-20p.sasniegti bez trīspunktniekiem... Prieks par skaistajām epizodēm otrajā puslaikā
1 2 51 komentārs