Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Lebrons: "Mani uz priekšu dzen vēlme pierādīt. Lai ko es paveiktu, ir cilvēki, kuri apšauba"

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Lebrons: "Mani uz priekšu dzen vēlme pierādīt. Lai ko es paveiktu, ir cilvēki, kuri apšauba"
Lebrons Džeimss. Foto: USA Today Sports/Scanpix

Par Nacionālās basketbola asociācijas čempioni pēc desmit gadu pārtraukuma kronēta Losandželosas “Lakers”, kas finālsērijā ar 4-2 pieveica Maiami “Heat”. Noslēdzošajā mačā tika ņemta virsroka ar 106:93. 28+14+10 savākušais Lebrons Džeimss skaidroja sadarbību ar Entoniju Deivisu un teica, ka atrašanās Orlando burbulī bijusi grūtāka, nekā varētu izskatīties no malas.

“Sezonas izskaņa bija ļoti izaicinoša un ļoti sarežģīta. Tā spēlējās gan ar prātu, gan ar ķermeni. Nevari tikt pie dažām lietām, pie kurām esi ļoti pieradis un kas tevi padarījušas par profesionāli. Šis ir viens no lielākajiem sasniegumiem manā karjerā,” unikālos apstākļus, kādos nācās aizvadīt sezonas izšķirošos mačus, vērtēja Losandželosas “Lakers” zvaigzne Lebrons Džeimss. Viņš titula izcīnīšanas spēlē atzīmējās ar triple-double.

Protams, nozīmīgu ieguldījumu deva arī “Lakers” līderis zemgroza spēlē Entonijs Deiviss. “Patiesībā nemaz nevaru izskaidrot, kas mūsu sadarbību padara tik īpašu. Tās vienkārši ir dažas lietas, ko pārzini. Jebkurās attiecības ir nepieciešamas pareizās sajūtas un respekts. Ir mērķtiecība. Reizēm nav iespējams izskaidrot, kas tevi vieno ar citu cilvēku, jo viss notiek dabiski,” pauda Lebrons.

“Mani uz priekšu dzen vēlme pierādīt. Tā mani virzījusi jau pusotru gadu - kopš savainojuma. Lai ko es būtu paveicis, joprojām ir cilvēki, kuros mīt šaubas par mani. Viņi mani salīdzina ar basketbola vēsturi un uzdod jautājumus: “Vai viņš ir paveicis šo, vai viņš ir paveicis to?” Paturēju to galvā kā lādiņu - kāpēc gan lai man negribētos joprojām pierādīt? Tas mani dzina uz priekšu,” par motivācijas avotu stāstīja Džeimss.

Viņš 35 gadu un 286 dienu vecumā kļuvis par otro vecāko NBA fināla MVP, atpaliekot tikai no cita Losandželosas “Lakers” čempiona Karīma Abduldžabara, kurš atzinību izpelnījās 38 gados un 54 dienās. Pēc 35. dzimšanas dienas nosvinēšanas pie MVP balvas tikuši arī Vilts Čeimberleins un Maikls Džordans.

Lebrons savu pirmo titulu izcīnīja 27 gadu vecumā, un viņam tika uzdots jautājums, ar ko 35 gadus vecā versija ir labāka par astoņus gadus jaunāko Lebronu. “Es sev pirms astoņiem gadiem pateiktu: “Tu pat nepazīsti savu spēli, tev pat nav ne jausmas, uz ko patiesībā esi spējīgs!” Es 35 gadu vecumā dominētu pret 27 gadīgo sevi. Jā, tu esi superatlētisks, bet tev nav variantu!”

“Es teicu viņiem, ka izcīnīšu titulu, taču neturēju savu vārdu. Tas nozīmē, ka man jāatmaksā nākamajā sezonā. Pateicu trenerim Petam [Reilijam], trenerim Spo [Ērikam Spolstram], ka Orlando esmu ieradies ar vienu mērķi - uzvarēt. Mana komanda no manis to prasīja. Mana organizācija no manis to prasīja. Es nepaveicu savu darbu, tāpēc nākotnē man jāatmaksā par neizpildīto solījumu,” teica Maiami “Heat” līderis Džimijs Batlers.

“Es šeit iederos. Šī ir vieta, kas liek man smaidīt un padara mani laimīgu. Vēlos, kaut būtu spējis izcīnīt Maiami pilsētai titulu. Vēlos, kaut būtu izcīnījis titulu komandas biedriem un organizācijai. Tomēr esmu priecīgs, ka tikām tik tālu,” teica Batlers. Vēlāk viņš Instagram publicēja ierakstu, ko noslēdza ar vārdiem: “Ticiet man, mēs atgriezīsimies!”

Izmantotie resursi:
https://www.espn.com/nba/story/_/id...

1 2 43 komentāri
Slēpts komentārs: bitoose

  +6 [+] [-]

, 2020-10-12 12:13, pirms 4 gadiem
Neviens neapšauba LBJ spējas, tāds idiots! Nu, kur var paurī būt tāda putra. Viss ar ko viņš nevar sadzīvot ir tas, ka vairums nesaka, ka viņš ir apsteidzis MJ. Un to viņš nedzirdēs ļoti iespējams nekad! Tevi par labāko uzskata tikai puikiņi ar mazvērtības kompleksiem!

  +3 [+] [-]

, 2020-10-12 13:03, pirms 4 gadiem
Titulu skaits, to izcīnīšanas perfekcija (6-6), vairāki personīgie stati un, galvenais, nesamērojami lielā ietekme uz spēli, joprojām tronī ļauj sēdēt MJ.
Titulis/divi un varam sākt par Lebi runāt, bet manā grāmatā, viņš pat vēl Kobi nav apsteidzis...

  -2 [+] [-]

, 2020-10-12 13:42, pirms 4 gadiem
chevi rakstīja: Titulu skaits, to izcīnīšanas perfekcija (6-6), vairāki personīgie stati un, galvenais, nesamērojami lielā ietekme uz spēli, joprojām tronī ļauj sēdēt MJ.
Titulis/divi un varam sākt par Lebi runāt, bet manā grāmatā, viņš pat vēl Kobi nav apsteidzis...
Izkrist ātrāk pleifos nozīmē perfekciju. Perfekciju redzētu situācijā, ja 6 sezonas spēlējis un 6 titulus izcīnijis.

  -4 [+] [-]

, 2020-10-12 13:50, pirms 4 gadiem
Jums komentētājiem tak nav sajēgas par basketbolu kā tādu. Apskataties highlightus un komentējat? Apskataties trofejas un komentējat? MJ ir cita paaudze, tur piekopa citu spēli. Komanda bez MJ ir misene. Komanda bez LBJ ir misene. Arī komanda bez KB bija misene. Ir jāskatās no cita aspekta.. kurš vēl spētu jebkuru komandu ievilkt finālā? Paskatieties uz sastāvu... te nav tāds goat kādu jūs meklējat. MJ ir savas desmitgades GOAT, LBJ ir šīs desmitgades GOAT. Jēga par tituliem runāt? Paguglējiet kārtīgāk, tur ir pilns ar bomžiem, kuri ir bijuši pareizajā laikā un vietā par tituliem. To var teikt par howardu, jrsmith un beidzot ar vel visu ko.. būsim reāli, kobe kopēja mj.. , bet lebronam tādu handle nav.. tāpat kā ne mj ne kobe nemāk dalīt tādus pasus kā lebrons, nerunājot par to, ka lebrons outside of the court ir līderis un padara mēslus par zvaigznēm kamēr mj ar kobi visus noniecināja līdz ar zemi.

  +1 [+] [-]

, 2020-10-12 14:26, pirms 4 gadiem
Atraktivsfans cik atminos bulls bez MJ aizsistas līdz east finālam 7 spēlēm. Bez LeGOAT ne cavs, ne heat, ne lakers ir po

  +1 [+] [-]

, 2020-10-12 14:27, pirms 4 gadiem
Straka rakstīja: Izkrist ātrāk pleifos nozīmē perfekciju. Perfekciju redzētu situācijā, ja 6 sezonas spēlējis un 6 titulus izcīnijis.
Titulu izcīnīšanas perfekcija. Cik fināli, tik tituli.

     [+] [-]

, 2020-10-12 14:36, pirms 4 gadiem
atraktivsfans rakstīja: Jums komentētājiem tak nav sajēgas par basketbolu kā tādu. Apskataties highlightus un komentējat? Apskataties trofejas un komentējat? MJ ir cita paaudze, tur piekopa citu spēli. Komanda bez MJ ir misene. Komanda bez LBJ ir misene. Arī komanda bez KB bija misene. Ir jāskatās no cita aspekta.. kurš vēl spētu jebkuru komandu ievilkt finālā? Paskatieties uz sastāvu... te nav tāds goat kādu jūs meklējat. MJ ir savas desmitgades GOAT, LBJ ir šīs desmitgades GOAT. Jēga par tituliem runāt? Paguglējiet kārtīgāk, tur ir pilns ar bomžiem, kuri ir bijuši pareizajā laikā un vietā par tituliem. To var teikt par howardu, jrsmith un beidzot ar vel visu ko.. būsim reāli, kobe kopēja mj.. , bet lebronam tādu handle nav.. tāpat kā ne mj ne kobe nemāk dalīt tādus pasus kā lebrons, nerunājot par to, ka lebrons outside of the court ir līderis un padara mēslus par zvaigznēm kamēr mj ar kobi visus noniecināja līdz ar zemi.
Jā, apskatos trofejas, jo apparently basī ir mēraukla un tās ir uzvaras, nevis fakts, ka Lebis kādu laukumā padara ''labāku". Un kā viņam ar to ir gājis? 4-6. Not bad. Bet still nav 6-6. MJ ar mazāku effortu ir ieguvis vairāk. Tā ir mēraukla.
Un, jā, visādi "bomži" ir dabūjuši titulus, bet te ir runa par spēlētājiem, kas ir bijuši pirmās vijoles. Ja tu būtu gudrs, tad pieminētu Bill Russell savā argumentā
Un jā, MJ ir cita paaudze, paldies, ka noinformēji! Nezinājām.
Prieks, ka tev ir sajēga par basketbolu!

  -2 [+] [-]

, 2020-10-12 14:38, pirms 4 gadiem
bitoose rakstīja: Atraktivsfans cik atminos bulls bez MJ aizsistas līdz east finālam 7 spēlēm. Bez LeGOAT ne cavs, ne heat, ne lakers ir po
Tiešām? Jocīgi, jo Heat tikko finālā spēlēja.

     [+] [-]

, 2020-10-12 14:49, pirms 4 gadiem
chevi rakstīja: Titulu izcīnīšanas perfekcija. Cik fināli, tik tituli.
Kāpēc izkrist pirmajā kārtā ir labāk nekā zaudēt finālā? Kā tieši ātrāka izstāšanās padara spēlētāju labāku?

     [+] [-]

, 2020-10-12 14:49, pirms 4 gadiem
Chevi es domāju laiku, kad tur kāds no apspriestajiem spēlētājiem spēlē un aiziet. Nevis visa mūža garumā. Tad jau vēl varēji pieminēt, ka heat 6 gadā paņēma turzu.

  -3 [+] [-]

, 2020-10-12 14:51, pirms 4 gadiem
LABron vienīgais ieberziens BIJA 3 Kings of MIAMI. Nizcjag par Heat iznicinasanu. Nakosgad west finals DAL - LAL(uzvar LAL) un LBJ būs iznīcinājis visus savus RIVALRY. Pēc tam pievienojas kādam tittle contender un kruīza paņem sesto čipu un MJseksuali iet pakakat.

     [+] [-]

, 2020-10-12 15:08, pirms 4 gadiem
bitoose rakstīja: Chevi es domāju laiku, kad tur kāds no apspriestajiem spēlētājiem spēlē un aiziet. Nevis visa mūža garumā. Tad jau vēl varēji pieminēt, ka heat 6 gadā paņēma turzu.
Tad tu runā par nākamo sezonu pēc aiziešanas? Jo jebkura komanda, no kuras aiziet kaut decent all star līmeņa spēlētājs, visticamāk nākamajā sezonā sūkās. Un par Bulls. Tu runā par 94-95 gada sezonu?

  +1 [+] [-]

, 2020-10-12 15:11, pirms 4 gadiem
Straka rakstīja: Kāpēc izkrist pirmajā kārtā ir labāk nekā zaudēt finālā? Kā tieši ātrāka izstāšanās padara spēlētāju labāku?
Es vispār neko neminēju par izstāšanos. Ja tiec finālā 6 reizes un visas uzvari, tad tev ir 100% finālu efektivitāte. Kāda nav Lebim.

  -1 [+] [-]

, 2020-10-12 15:23, pirms 4 gadiem
chevi rakstīja: Tad tu runā par nākamo sezonu pēc aiziešanas? Jo jebkura komanda, no kuras aiziet kaut decent all star līmeņa spēlētājs, visticamāk nākamajā sezonā sūkās. Un par Bulls. Tu runā par 94-95 gada sezonu?
Tak nelej urīnu. Šaks pameta Kobi un Mamba paņēma gredzenu. Neeksperts ar lielo N

     [+] [-]

, 2020-10-12 15:29, pirms 4 gadiem
Chevi nē, par 93-94

     [+] [-]

, 2020-10-12 15:31, pirms 4 gadiem
Ernijzz rakstīja: Tak nelej urīnu. Šaks pameta Kobi un Mamba paņēma gredzenu. Neeksperts ar lielo N
Nākamajā sezonā? Šaks aizgāja pirms 04/05 sezonas, kurā LAL pat ar KB po netika. Mamba titulu dabūja 2009 ar Gazolu. Get ur facts straight, "neekspert".

  -1 [+] [-]

, 2020-10-12 15:32, pirms 4 gadiem
7 spēles east finālā bez MJ. Bulls bija biisti tāpat. Domājams ja tajos bullos ieliktu donovanu mitchellu, viņiem arī būtu 6 titul. Tas pats ar raptors un kawhi, pirms kawhi east fināli vai. Pusfināls. Ar kawhi gredzens, aiziet kawhi tāpat pusfināls austrumos.

     [+] [-]

, 2020-10-12 15:36, pirms 4 gadiem
bitoose rakstīja: Chevi nē, par 93-94
Bet Bulls tanī sezonā netika East finālā, kā tu iepriekš apgalvoji.
Pirmajā kārtā paņēma Cavs, kas nav nekāds varoņdarbs un pēcāk, jā, pakāsa Knicks 7 mačos, kas ar Pippenu ir entirely possible rezultāts. Arī citas komandas ar vienu allstaru var aizcīnīties kādā sezonā tik tālu.
MJ faktors tomēr liedza tikt 2 svarīgākajās kārtās.

     [+] [-]

, 2020-10-12 15:37, pirms 4 gadiem
bitoose rakstīja: 7 spēles east finālā bez MJ. Bulls bija biisti tāpat. Domājams ja tajos bullos ieliktu donovanu mitchellu, viņiem arī būtu 6 titul. Tas pats ar raptors un kawhi, pirms kawhi east fināli vai. Pusfināls. Ar kawhi gredzens, aiziet kawhi tāpat pusfināls austrumos.
Nope. Get your facts right.

     [+] [-]

, 2020-10-12 15:42, pirms 4 gadiem
Jā, tev taisnība, bet domu saprati, reku bez shaka lakers bez po, bez MJ bulls Pusfināls 7 spēles east konferencē, bez lbj cavs mēs redzam, kur ir.

     [+] [-]

, 2020-10-12 15:52, pirms 4 gadiem
chevi rakstīja: Nākamajā sezonā? Šaks aizgāja pirms 04/05 sezonas, kurā LAL pat ar KB po netika. Mamba titulu dabūja 2009 ar Gazolu. Get ur facts straight, "neekspert".
Kas ir Gazols? Kkads GOAT?

     [+] [-]

, 2020-10-12 15:53, pirms 4 gadiem
bitoose rakstīja: Jā, tev taisnība, bet domu saprati, reku bez shaka lakers bez po, bez MJ bulls Pusfināls 7 spēles east konferencē, bez lbj cavs mēs redzam, kur ir.
Still. Lebis ir spēlējis ar 7 dažādiem all-stāriem attiecīgajos gados (AD, Wade, Bosh, Irving, Love, M.Williams, Ilgauskas).
MJ ar vienu (Pippen).
Tas, ka viņi ir weak bez Lebja arī ir tādēļ, ka viņš kā jau GM piesaista augsta līmeņa spēlētājus un viņam aizejot, bieži arī citi aiziet.

     [+] [-]

, 2020-10-12 15:58, pirms 4 gadiem
Ernijzz rakstīja: Kas ir Gazols? Kkads GOAT?
Tev ir kāds normāls arguments vai tu tikai šeit troļļo?

     [+] [-]

, 2020-10-12 16:30, pirms 4 gadiem
Jūs pieminat buļļus, kuri bez MJ tika lidz finālam.. jā, my bad, to es piemirsu, bet tas ir vēlviens spēcīgs arguments, lai redzētu, ko nozīmē lbj un ko mj.. es godigi sakot neredzu, ka mj butu labaks par lbj, tāpat kā lbj nav labāks par mj. Divi dažādi cilvēki dažādās desmitgadēs..

  -1 [+] [-]

, 2020-10-12 16:34, pirms 4 gadiem
Ja tu ieskaiti ilgausku un mo pie all star5, tad saglabā objektivitāti un grantu, armstrongu rodmenu pie all stariem. Atšķirība tāda, ka lbj gados visi viņi ir all star, bet MJ komandā manis nosauktie vairs nav all stari. Tas par to, ka lbj biedrus padara labākus.

     [+] [-]

, 2020-10-12 16:40, pirms 4 gadiem
bitoose rakstīja: Atraktivsfans cik atminos bulls bez MJ aizsistas līdz east finālam 7 spēlēm. Bez LeGOAT ne cavs, ne heat, ne lakers ir po
Kurā raundā LBJ izkrita pag. sezon bez AD?
Katram no LBJ faniem patīk pagriezt kautkādu puspatiesību tā, lai LBJ tiktu paslavēts. Patiesība ir tāda, ka MJ visticamāk cilvēku galvās paliks kā labākais, un LBJ otrais, un neviens neapšauba Lebrona karjeru, spējas utt. Vienkārši viņam un faniem ir jāsamierinās ar to. Bez sociālajiem tīkliem, LBJ popularitāte būtu nekāda, bet 90tajos visi sīkie staigāja Bulls cepurītēs ar 23 numuru.

     [+] [-]

, 2020-10-12 16:42, pirms 4 gadiem
Pagājušā sezona parādija uz ko ir spējīga komanda bez lbj.. tu regulāro neskatijies kamēr viņam nebija trauma?

     [+] [-]

, 2020-10-12 16:45, pirms 4 gadiem
atraktivsfans rakstīja: Pagājušā sezona parādija uz ko ir spējīga komanda bez lbj.. tu regulāro neskatijies kamēr viņam nebija trauma?
Jā, piekrītu ko parādija pag. sezona bez kārtējās superzvaigznes LBJ.

  -1 [+] [-]

, 2020-10-12 16:50, pirms 4 gadiem
bitoose rakstīja: Ja tu ieskaiti ilgausku un mo pie all star5, tad saglabā objektivitāti un grantu, armstrongu rodmenu pie all stariem. Atšķirība tāda, ka lbj gados visi viņi ir all star, bet MJ komandā manis nosauktie vairs nav all stari. Tas par to, ka lbj biedrus padara labākus.
Nu paga, all stari respektīvajos gados, kuros spēlē ar kādu no minētajiem basketbolistiem. Tas pats Rodmans, kaut ļoti efektīvs, bija baigais veterāns, patiesībā un bez MJ, pēc 98. gada sezonas vispār bija pilnīga 0 (cipars, kas regulāri parādījās arī viņa gūto punktu ailītē).
Bet kāds ir tavs arguments? Tas, ka buļļi bez MJ var 3peatu starpsezonā līdz 2.kārtai tikt? Tas, ka Lebis var savus komandas biedrus uzčinīt līdz all star spēlei un finālam, kurā, biežāk zaudēs, nekā uzvarēs?
MJ pietika ar vienu all staru, lai gūtu 100% uzvaru finālā. Viņam pat 7 spēles nevajadzēja.
Vēl piemetināšu. Pagājušajā sezonā ar gandrīz šo pašu sastāvu LAL bija 0. Lebis bez AD nu nekā šeit.

     [+] [-]

, 2020-10-12 16:55, pirms 4 gadiem
atraktivsfans rakstīja: Jūs pieminat buļļus, kuri bez MJ tika lidz finālam.. jā, my bad, to es piemirsu, bet tas ir vēlviens spēcīgs arguments, lai redzētu, ko nozīmē lbj un ko mj.. es godigi sakot neredzu, ka mj butu labaks par lbj, tāpat kā lbj nav labāks par mj. Divi dažādi cilvēki dažādās desmitgadēs..
Uzraksti man tagad konkrēti- kurā sezonā buļļi tika finālā bez MJ?
Tu neredzi, kā MJ ir labāks, jo pats, acīmredzot, neko nezini no faktiem, bet tikai esi redzējis dažus highlightus, kā pats minēji
Turpmāk padomā pirms raksti

     [+] [-]

, 2020-10-12 16:59, pirms 4 gadiem
Pagājušā sezonā lakers netika po, jo lbj "satraumejas", jo zināja, ka gredzens nebūs. Būtu spēlējis po būtu stabili, bet konferences fināls max.

     [+] [-]

, 2020-10-12 17:03, pirms 4 gadiem
bitoose rakstīja: Pagājušā sezonā lakers netika po, jo lbj "satraumejas", jo zināja, ka gredzens nebūs. Būtu spēlējis po būtu stabili, bet konferences fināls max.
Te arī ir atbilde.

  -1 [+] [-]

, 2020-10-12 17:05, pirms 4 gadiem
bitoose rakstīja: Pagājušā sezonā lakers netika po, jo lbj "satraumejas", jo zināja, ka gredzens nebūs. Būtu spēlējis po būtu stabili, bet konferences fināls max.
LBJ ir longevity, viņam būs vairāki karjeras rekordi in totals, bet MJ ir daudz efektīvāks, mazāk spēlējis, vairāk sasniedzis.

  -2 [+] [-]

, 2020-10-12 17:24, pirms 4 gadiem
Chevi lbj met precīzāk nekā MJ, izņemot ft.
MJ vnk zharija, zharija un vēlreiz zharija.
Tad, kad lbj apgāja MJ all time scoring lista lbj bija daudz vairāk spēles, bet mazāk metienu, ar labāku precizitāti. Nemaz nerunājot par ast un reb per game. MJ spēlēja laika5, kad baskets bija daudz zemāk attīstīts. Pēc gadiem 10- 20 pilns būs ar afrikaniem tur. Lbj spēlē daudz nopietnāka laikā, pilns ar super kadriem. Aa un vēl lbj nebija phils Jacksons.
1 2 43 komentāri