Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Vestbruks tiek aizmainīts uz "Rockets" un atkal apvieno spēkus ar Hārdenu

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Vestbruks tiek aizmainīts uz "Rockets" un atkal apvieno spēkus ar Hārdenu
Džeimss Hārdens un Rasels Vestbruks. Foto: AFP/Scanpix

Nacionālās basketbola asociācijas klubs Hjūstonas "Rockets" maiņas darījumā ieguvis saspēles vadītāju Raselu Vestbruku, kamēr pretējā virzienā ceļo Kriss Pols un divas drafta pirmās kārtas izvēles, vēsta ESPN.

Oklahomsitijas "Thunder" par bijušo MVP Vestbruku saņēmusi Polu, kā arī 2024. un 2026. gada drafta pirmās kārtas izvēles, tiesa, abas ir aizsargātas no pirmā līdz ceturtajam numuram. Tāpat komandas apmainījušās ar 2021. un 2025. gada drafta divām izvēlēm.

Hārdens un Vestbruks savulaik spēlēja kopā "Thunder" rindās, un tagad viņi atkal apvienos spēkus. Abi basketbolisti ir priecīgi par darījumu, raksta ESPN. Pastāvējusi iespēja, ka Vestbruks varētu nonākt Maiami "Heat" rindās, tomēr viņa prioritāte bijusi pārcelšanās uz Hjūstonu, un "Thunder" ģenerālmenedžeris Sems Presti palīdzējis cerībai īstenoties.

Tiek vēstīts, ka Presti jau strādā pie tā, lai aizmainītu Polu uz citu komandu. Deviņu Zvaigžņu spēļu dalībnieks varētu nonākt jau pieminētajā "Heat", taču pastāvot arī citi varianti.

Hārdenam nākammēnes paliks 30 gadi, un "Rockets" vadība uzskata, ka Vestbruka (30 gadi) iegūšana palīdzēs pagarināt potenciālo periodu, kurā varētu cīnīties par titulu, jo saspēles vadītājs ir par četriem gadiem jaunāks nekā Pols.

Kopš 20. jūnijā notikušā drafta "Thunder" ieguvusi astoņas pirmās kārtas izvēles. Maisam galu pavēra Pola Džordža aizmainīšana uz Losandželosas "Clippers", kad viņš vēlējās apvienot spēkus ar Kavai Lenardu, un pēc tam Oklahomsitija sāka apsvērt Vestbruka aizmainīšanu.

2008. gadā ar ceturto numuru draftētais Vestbruks "Thunder" organizāciju pametis kā vēsturē rezultatīvākais spēlētājs (18859 punkti), otrais labākais piespēlētājs (6987), trešais labākais cīnītājs par atlēkušajām bumbām (5760) un ceturtais aizvadītajās spēlēs (821). Kopš komanda atrodas Oklahomsitijā, viņš visos rādītājos ir pirmais.

Izmantotie resursi:
https://www.espn.com/nba/story/_/id...

  +1 [+] [-]

, 2019-07-12 10:01, pirms 5 gadiem
Nu re, Rietumos jau divas komandas atkrīt, kas par titulu cīnīsies Oi, kā vēl KD derētu tur, vecie buki kopā-tikai ar tagadējiem EGO, tas būtu cirks uz urrā!?

  -1 [+] [-]

, 2019-07-12 10:11, pirms 5 gadiem
ventilators rakstīja: Līdz ar šo maiņu Oklahoma ir oficiāli ieslēgusi "misenes" režīmu uz nākamajiem 5-10 gadiem noteikti 10 gadu laikā pazaudēt 3 līgas MVP un ne reizi netikt pat finālā ir jāmāk.

Morijs pirms pāris gadiem likās ļoti labs GM, bet pēdējo 2 gadu laikā to priekšštatu ir pilnībā sačakarējis. kā viņš iedomājas Hārdenu un Vestbruku kopā. abi gadījumā jau pēdējos 3-4 gadus nav top2 pēc usage rate ? vai uzbrukums būs 'šis mans, nākamajā tu ar bumbu' princips ?
KD + RW + Bārda savā pēdējā OKC sezonā bija finālos, pēctam RW + KD vairākas reizes tam bija pavisam tuvu

  -1 [+] [-]

, 2019-07-12 10:11, pirms 5 gadiem
Bostonietis rakstīja: Lai cik man tracinātu RW,bet viņš ir daudz labāks par CP3.VIņš atkal pusi sezonas droši atkal būs traumēts.Tad jau labāk varēja mēģināt dabūt no Miami kaut cik solīdus spēlētājus,bet te reāli viens no līgas drausmīgākajiem spēlētājiem+ picki.Reāls salary dumps
Zinot Prestija pieņemtos lēmumus laikam nevajadzētu būt pārsteigtam
Takš mainīs Polu tālāk. Nepaliks viņš OKC. Un nav jau Pols tik drausmīgs, tāpēc šī pat ir ļoti adekvāta maiņa par Vestbrooku. Neviens neko, manuprāt, te nav pārmaksājis.

  -1 [+] [-]

, 2019-07-12 10:13, pirms 5 gadiem
valjero rakstīja: Ja HOU dabūs Iguodalu, tad jau var domāt par titula celšanu
Kāds vispār ir dzirdējis kādas jaunākās ziņas par Igudalu? Man šķiet, ka klusums, vai arī nevienam viņš neinteresē... Kur plāno iet? Gribētu redzēt Mavos, bet viņš laikam negrib.

  -1 [+] [-]

, 2019-07-12 10:15, pirms 5 gadiem
ventilators rakstīja: Līdz ar šo maiņu Oklahoma ir oficiāli ieslēgusi "misenes" režīmu uz nākamajiem 5-10 gadiem noteikti 10 gadu laikā pazaudēt 3 līgas MVP un ne reizi netikt pat finālā ir jāmāk.

Morijs pirms pāris gadiem likās ļoti labs GM, bet pēdējo 2 gadu laikā to priekšštatu ir pilnībā sačakarējis. kā viņš iedomājas Hārdenu un Vestbruku kopā. abi gadījumā jau pēdējos 3-4 gadus nav top2 pēc usage rate ? vai uzbrukums būs 'šis mans, nākamajā tu ar bumbu' princips ?
Es teiktu, ka Hardenam nav tik liels ego un viņš mierīgi varēs bišķi atdot grožus Westbrookam... Pieņemu, ka pārsvarā Westbrooks ies pāri laukumam un vadīs saspēli un Hardens tad pieslēgsies.

  -1 [+] [-]

, 2019-07-12 10:16, pirms 5 gadiem
cobham rakstīja: Patiesībā priekš Hou šis ir labs pavērsiens. RW ir labāks par CP3, praktiski šajā vasarā pastrādās un atgūs atpakaļ savu formu, būs neapstādināms. Ja Rock vēl saglabās Gordonu un Tuckeru, domāju ka viņi ir fināla pretendenti nr.1.
Kādu formu? Viņa kaut kur bija pazudusi?

Lai prātiņu atgūst Ā... nevar atgūt to kā nav bijis.

  +2 [+] [-]

, 2019-07-12 10:17, pirms 5 gadiem
Ivijis rakstīja: Kāds vispār ir dzirdējis kādas jaunākās ziņas par Igudalu? Man šķiet, ka klusums, vai arī nevienam viņš neinteresē... Kur plāno iet? Gribētu redzēt Mavos, bet viņš laikam negrib.
Viņš jau nevar nekur aiziet. Viņš ir jāmaina, jo MEM negrasās izpirkt viņu.

Varbūt uz februāri tad kaut kur iemainīs, ja ne tagad. Savādāk čuļero jāfano par MEM.

  -1 [+] [-]

, 2019-07-12 10:20, pirms 5 gadiem
sapnis rakstīja: Kaa Prestijs vel nav zaudejis darbu.. Vinsh ir izniekojis tik daudz iespeju. Vieniigais un ari nepietiekamais iemesls saglabat savu poziciju butu,ja tagad tiesham atradis kam iesmeret CP3
Iespējas tikt pie čempiontitula ir bijušas, bet vienmēr kaut kas ir pietrūcis un kāda cita komanda aizslīdējusi priekšā. Kaut vai zaudējums GSW no 3-1. Ir tikai normāli restartēties un sākt no sākuma, tākā to Clippers izdarīja diezgan ātri.

  +2 [+] [-]

, 2019-07-12 10:27, pirms 5 gadiem
ble, tie kas man te sarakstīja, ka Vestbruks + KD + Hārdens spēlēja finālā - paldies, tiešām nezināju

paskataties, kāds spēlētājs tolaik bija Hārdens un kāds viņš ir tagad. driblē 16 -20 sekundes un tad atmet piespēli. ko dara Vestbruks ? to pašu.

OKC laikos Hārdens nevarēja atļauties tā darīt ar Vestbruku un KD laukumā, tika Hjūstonā, it īpaši Antona laikos un neviens jau nevar iebilst.

Sis varētu būt tikpat liels fail kā Karmelo un Rockets.

     [+] [-]

, 2019-07-12 10:37, pirms 5 gadiem
Ivijis rakstīja: Takš mainīs Polu tālāk. Nepaliks viņš OKC. Un nav jau Pols tik drausmīgs, tāpēc šī pat ir ļoti adekvāta maiņa par Vestbrooku. Neviens neko, manuprāt, te nav pārmaksājis.
Kurš pie pilna prāta ņems CP3 bez normālas piemaksas?Neviens.

     [+] [-]

, 2019-07-12 10:53, pirms 5 gadiem
Ivijis rakstīja: Es teiktu, ka Hardenam nav tik liels ego un viņš mierīgi varēs bišķi atdot grožus Westbrookam... Pieņemu, ka pārsvarā Westbrooks ies pāri laukumam un vadīs saspēli un Hardens tad pieslēgsies.
Hārdenam neesot liels ego
Ar Hovardu nevarēja sadzīvot. Ar CP3 nevarēja sadzīvot. Melo pēc 10 spēlēm tika atlaists.

kādu saspēli Vestbruks tur vadīs ? viss viņu uzbrukums būs 2 čaļi kuriem bumbu vajag vairāk nekā jebkuram citam NBA, turklāt ne viens ne otrs nav un nekad nebūs spot up šūteris, t.i. neskraidīs ap pikiem kā to dara Klejs vai Karijs. Driblē,driblē,driblē, stepback un met/iet uzžarīt sliktu mid range metienu - lūk nākamā gada Rockets uzbrukuma shēma

noteikti Rockets neliktu pie galvenajiem favoritiem - Clipperi, Lakers, Jazz, Denvera, Warriors, Portlenda - noteikti uz šo brīdi ir labākas komandas. Pieliec vēl Spurs, kas vienmēr ir playoffos, varbūt Mavs var pacīnīties un tā vien sanāk, ka Hjūstona varbūt var cīnīties par tikšanu playoffos.

     [+] [-]

, 2019-07-12 10:57, pirms 5 gadiem
Ivijis rakstīja: Iespējas tikt pie čempiontitula ir bijušas, bet vienmēr kaut kas ir pietrūcis un kāda cita komanda aizslīdējusi priekšā. Kaut vai zaudējums GSW no 3-1. Ir tikai normāli restartēties un sākt no sākuma, tākā to Clippers izdarīja diezgan ātri.
Clippers tomēr ir Losandželosa, kas ir galvenais iemesls kāpēc vispār tika pie Kawhi un Džordža. Ja tā būtu kautkāda Memfisa vai Jūta, tad nekad dzīvē pie tāda FA kā Kawhi netiktu un arī Džordža maiņa nebūtu notikusi.

Pagājušā gada LAC sastāvs bija labs - bet ne tāds, lai cīnītos par čempi. Playoff komanda jā, bet 1 raunda exit.

     [+] [-]

, 2019-07-12 11:11, pirms 5 gadiem
pzd, būs 2 pret 5, pārējie 3 varēs noskatīties

     [+] [-]

, 2019-07-12 11:18, pirms 5 gadiem
Ball hogi vienā komanda.

     [+] [-]

, 2019-07-12 11:24, pirms 5 gadiem
Gribēju jau ierēkt, ka divi lielākie "induļi" vienā komandā - ka nez vai bumbu varēs sadalīt, bet paskatoties uz viņu vēsturi un laikus, kad spēlēja kopā - varbūt var sagaidīt, ka būs pavisam cita spēle abu izpildījumā un šāds pavērsiens nāk tikai par labu.

     [+] [-]

, 2019-07-12 12:07, pirms 5 gadiem
Didziz rakstīja: Gribēju jau ierēkt, ka divi lielākie "induļi" vienā komandā - ka nez vai bumbu varēs sadalīt, bet paskatoties uz viņu vēsturi un laikus, kad spēlēja kopā - varbūt var sagaidīt, ka būs pavisam cita spēle abu izpildījumā un šāds pavērsiens nāk tikai par labu.
Iespējams, bet šai kompānijai pietrūkst KD - īstais līderis. Tikai spēles stili trauce pilnveidot, bet kas to zin...

  +2 [+] [-]

, 2019-07-12 12:44, pirms 5 gadiem
Tikai nesavtīgais Igijs spētu līdzsvarot savtīguma pārbagātību Hjūstonā.

     [+] [-]

, 2019-07-12 12:46, pirms 5 gadiem
Juri$$$ rakstīja: pzd, būs 2 pret 5, pārējie 3 varēs noskatīties
Te pat vairāk velk uz 1 vs 6.

     [+] [-]

, 2019-07-12 12:49, pirms 5 gadiem
ventilators rakstīja: ble, tie kas man te sarakstīja, ka Vestbruks + KD + Hārdens spēlēja finālā - paldies, tiešām nezināju

paskataties, kāds spēlētājs tolaik bija Hārdens un kāds viņš ir tagad. driblē 16 -20 sekundes un tad atmet piespēli. ko dara Vestbruks ? to pašu.

OKC laikos Hārdens nevarēja atļauties tā darīt ar Vestbruku un KD laukumā, tika Hjūstonā, it īpaši Antona laikos un neviens jau nevar iebilst.

Sis varētu būt tikpat liels fail kā Karmelo un Rockets.
OKC laikos jau Hārdens bija rezervists. Un kā tika pats pie šprices, tā no 16 pt spēlē uzleca uz 25 pt.

Tas jau tik uz tā rēķina, ka vairs nebija KD un RWB ar ko dalīties.

  -1 [+] [-]

, 2019-07-12 13:29, pirms 5 gadiem
Viņam bija operācija kkāda 2018.gadā. Tev īsa atmiņa, kā viņš spēlēja 2015-2018, viņam metieni ļoti labi gāja, šajā sezonā tieši metiens bija vājais punkts.
Un par IQ mēs varētu pastrīdēties, jo lai vākt vidēji TD ir nepieciešams skils. Mazāk jāskatās Shaqtin un jāskatās vairāk basis
LA-BOS antifans rakstīja: Kādu formu? Viņa kaut kur bija pazudusi?

Lai prātiņu atgūst Ā... nevar atgūt to kā nav bijis.

     [+] [-]

, 2019-07-12 13:53, pirms 5 gadiem
Drausmas. Divi pretīgākie spēlētāji vienā klubā.

  -2 [+] [-]

, 2019-07-12 13:59, pirms 5 gadiem
Abu cirvju IQ kopsumma =35

  +2 [+] [-]

, 2019-07-12 14:02, pirms 5 gadiem
ventilators rakstīja: Hārdenam neesot liels ego
Ar Hovardu nevarēja sadzīvot. Ar CP3 nevarēja sadzīvot. Melo pēc 10 spēlēm tika atlaists.
kādu saspēli Vestbruks tur vadīs ? viss viņu uzbrukums būs 2 čaļi kuriem bumbu vajag vairāk nekā jebkuram citam NBA, turklāt ne viens ne otrs nav un nekad nebūs spot up šūteris, t.i. neskraidīs ap pikiem kā to dara Klejs vai Karijs. Driblē,driblē,driblē, stepback un met/iet uzžarīt sliktu mid range metienu - lūk nākamā gada Rockets uzbrukuma shēma

noteikti Rockets neliktu pie galvenajiem favoritiem - Clipperi, Lakers, Jazz, Denvera, Warriors, Portlenda - noteikti uz šo brīdi ir labākas komandas. Pieliec vēl Spurs, kas vienmēr ir playoffos, varbūt Mavs var pacīnīties un tā vien sanāk, ka Hjūstona varbūt var cīnīties par tikšanu playoffos.
No Tevis nosauktajām, LA un Denvera varētu būt augstāk nekā raķetes. Backcourt ir labākais līgā Hjūstonai, lai cik lieli individuālisti viņi abi būtu. Abi ir top5-7 spēlētāji līgā ar fantastiskām spējām uzbrukumā. Piekrītu vienam komentāram, ka RW IQ ir augsts, tāpat arī Bārdas. Ja pavērotu vairāk spēles, nekā highlightus, tad saprastu, kāpēc viņus abus lielāko daļa spēlētāju uzskata par nenosedzamiem. jā, stils nav no malas baudāmākais, taču ja tu paskaties Hjūstonas sastāvā, tad kurš vēl var izveidot sev stabilu metiena pozīciju? Prātā nāk tikai Gordons.

  +2 [+] [-]

, 2019-07-12 14:06, pirms 5 gadiem
ventilators rakstīja: Hārdenam neesot liels ego
Ar Hovardu nevarēja sadzīvot. Ar CP3 nevarēja sadzīvot. Melo pēc 10 spēlēm tika atlaists.

kādu saspēli Vestbruks tur vadīs ? viss viņu uzbrukums būs 2 čaļi kuriem bumbu vajag vairāk nekā jebkuram citam NBA, turklāt ne viens ne otrs nav un nekad nebūs spot up šūteris, t.i. neskraidīs ap pikiem kā to dara Klejs vai Karijs. Driblē,driblē,driblē, stepback un met/iet uzžarīt sliktu mid range metienu - lūk nākamā gada Rockets uzbrukuma shēma

noteikti Rockets neliktu pie galvenajiem favoritiem - Clipperi, Lakers, Jazz, Denvera, Warriors, Portlenda - noteikti uz šo brīdi ir labākas komandas. Pieliec vēl Spurs, kas vienmēr ir playoffos, varbūt Mavs var pacīnīties un tā vien sanāk, ka Hjūstona varbūt var cīnīties par tikšanu playoffos.
Par GSW un sevišķi Portlendu stipri šaubos vai finišēs reguļarkā virs Hjūstonas.
Mana prognoze ka Hjūstona stabili būs TOP 4. Ar šo maiņu vājāki viņi nepalika. Tas ja atmet tupu heitošanu un paskatās kaut cik objektīvi.

     [+] [-]

, 2019-07-12 14:10, pirms 5 gadiem
Dīls būs tāds - Hārdenam pirms metiena jāiedod RW viņam to bumbu atmest, lai vienam ieskaitās piespēle, otram punkti.
Vēl tik jautājums, vai Rockets arī visi atdos vieglās atlēkušās RW.

     [+] [-]

, 2019-07-12 14:23, pirms 5 gadiem
cobham rakstīja: Un par IQ mēs varētu pastrīdēties, jo lai vākt vidēji TD ir nepieciešams skils.
Skils ir tas pats, kas IQ? Ja viņš savu skilu izmantotu komandas interesēs, tad TD nevāktu. Bet viņam vajag, piemēram, priekšlaicīgi pamest savu sedzamo, lai tusētu pie stīpas vai vnk ņemt komandas biedriem nost atlēkušās.
Reku šis pat nobloķēja savu komandas biedru, lai nopelnītu atlēkušo
https://www.youtube.com/watch?v=Bhz...

  -2 [+] [-]

, 2019-07-12 14:26, pirms 5 gadiem
NBA klubs meklē 10 spēlētājus. Darba pienākumi: uzvilkt formu, staigāt pa laukumu, aplaudēt Hārdena un Vestbruka darbībām. Alga: minimālā. Ja esi vīrietis, vecumā no 10-90 gadiem, piesakies!

  +3 [+] [-]

, 2019-07-12 14:33, pirms 5 gadiem
Sakat ko gribat bet NBA atkal paliek intresants.. izteiktu finālistu nav..

  +1 [+] [-]

, 2019-07-12 14:52, pirms 5 gadiem
Swordsman rakstīja: Skils ir tas pats, kas IQ? Ja viņš savu skilu izmantotu komandas interesēs, tad TD nevāktu. Bet viņam vajag, piemēram, priekšlaicīgi pamest savu sedzamo, lai tusētu pie stīpas vai vnk ņemt komandas biedriem nost atlēkušās.
Reku šis pat nobloķēja savu komandas biedru, lai nopelnītu atlēkušo
https://www.youtube.com/watch?v=BhzX4mZWYS4
A ko tad viņam bija darīt, kad aizgāja KD, nesavtīgi spēlēt komandas interesēs un cīnīties par max PO otro kārtu? Pareizi čalis izdarīja, MVP dabūja, kkādus rekordus arī pārsita, haipu uztaisīja.
Mani viņš vienmēr ir besījis, bet nu tik primitīvi spriest arī negribas. Ja gribēs arī čempionu gredzenu, varbūt spēs nolikt privātās ambīcijas malā, varbūt arī nespēs, bet pēc pēdējām sezonām to uzreiz tā pateikt arī nevar.

  +2 [+] [-]

, 2019-07-12 15:04, pirms 5 gadiem
tie kas te kunkst par statu vākšanu - nav jau tā, ka tas nepalīdz komandai uzvarēt. padomājiet, kur OKC būtu bijuši pē KD aiziešanas, ja Vestbruks nebūtu tur ārdijies. Viņš vismaz OKC turēja PO zonā un deva kautkādu iemeslu kādam par to komandu fanot.

Ne tikai 1 cits spēlētājs līgas vēsturē ir vidēji vācis TD sezonā, tas nav viegli izdarāms.

     [+] [-]

, 2019-07-12 15:06, pirms 5 gadiem
tekken rakstīja: Par GSW un sevišķi Portlendu stipri šaubos vai finišēs reguļarkā virs Hjūstonas.
Mana prognoze ka Hjūstona stabili būs TOP 4. Ar šo maiņu vājāki viņi nepalika. Tas ja atmet tupu heitošanu un paskatās kaut cik objektīvi.
pastāsti man kaut cik objektīvi, kā tie divi sadalīs bumbu ? bumba ir viena, spēlētāji divi.
padomā arī par team chemistry. cik lasīts, tur jau tagad visādi Gordoni un Takeri bija neapmierināti ar Hārdena spēles stilu. tikko dabūja vēlvienu tādu pašu.

ja tas būtu iekš 2k, es teiktu ka varbūt pacels čempi, bet dzīvē straglos.

     [+] [-]

, 2019-07-12 15:10, pirms 5 gadiem
raveetaajs rakstīja: No Tevis nosauktajām, LA un Denvera varētu būt augstāk nekā raķetes. Backcourt ir labākais līgā Hjūstonai, lai cik lieli individuālisti viņi abi būtu. Abi ir top5-7 spēlētāji līgā ar fantastiskām spējām uzbrukumā. Piekrītu vienam komentāram, ka RW IQ ir augsts, tāpat arī Bārdas. Ja pavērotu vairāk spēles, nekā highlightus, tad saprastu, kāpēc viņus abus lielāko daļa spēlētāju uzskata par nenosedzamiem. jā, stils nav no malas baudāmākais, taču ja tu paskaties Hjūstonas sastāvā, tad kurš vēl var izveidot sev stabilu metiena pozīciju? Prātā nāk tikai Gordons.
top 5? rly. Lerbons, Kawhi, Durants (jā pat šobrīd), Jānis, Karijs, AD, Embīds, Džordžs, Klejs, Jokičš, Lilards uz sitiena ir labāki par šiem. noteikti kāds big name vēl piemirsās.

     [+] [-]

, 2019-07-12 15:21, pirms 5 gadiem
Swordsman rakstīja: Skils ir tas pats, kas IQ? Ja viņš savu skilu izmantotu komandas interesēs, tad TD nevāktu. Bet viņam vajag, piemēram, priekšlaicīgi pamest savu sedzamo, lai tusētu pie stīpas vai vnk ņemt komandas biedriem nost atlēkušās.
Reku šis pat nobloķēja savu komandas biedru, lai nopelnītu atlēkušo
https://www.youtube.com/watch?v=BhzX4mZWYS4
Tu esi tāds pats duraks, kā tas, kurš ielicis tam video tādu nosaukumu....

     [+] [-]

, 2019-07-12 15:25, pirms 5 gadiem
ventilators rakstīja: top 5? rly. Lerbons, Kawhi, Durants (jā pat šobrīd), Jānis, Karijs, AD, Embīds, Džordžs, Klejs, Jokičš, Lilards uz sitiena ir labāki par šiem. noteikti kāds big name vēl piemirsās.
Klejs

Un nu pilnīgi subjektīvs ir visa top10 vērtējums.

Kā tev Hārdens sanāca pašās beigās aiz visiem šitiem pēc 36pt sezonas manā prātā tiešām nav aptverams.

  +1 [+] [-]

, 2019-07-12 18:11, pirms 5 gadiem
ventilators rakstīja: top 5? rly. Lerbons, Kawhi, Durants (jā pat šobrīd), Jānis, Karijs, AD, Embīds, Džordžs, Klejs, Jokičš, Lilards uz sitiena ir labāki par šiem. noteikti kāds big name vēl piemirsās.
aiz duranta - hardens un ai, AD nāk RW bet ok katram savs...

principā redzu 2 variantus
1) Abi spēj sadzīvot darbos ne tikai vārdos, karina kapellam virs stiipas un RW nekad vairs nemet 3pt, bet iet cauri un atmet spotupiem... tad Hou bus rietumu finaalaa veesi... hardenam nekas nav jamaina... ja vins neiemet tad pret vinu ir sods un met no liinijas
2)Nekas nesanaak un abu sadarbiba izjuuk pa viileem... Barda saka ka RW ir jabrauc prom... RW tiek piepakots ar ar kadu kaardinaataaju un pirms dedlaina aizbrauc uz miami... pretii naak butlers kursh visiem miami arii ir jau zb un deja sakas no saakuma