Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

"Celtics" atsakās no Dragiča, Klīvlendai problēmas ar Tompsona līgumu

Rolands Eliņš

"Celtics" atsakās no Dragiča, Klīvlendai problēmas ar Tompsona līgumu
Zorans Dragičs Rīgā pret Andreju Šeļakovu un Latvijas izlasi
Foto: Romāns Kokšarovs/F64

NBA klubs Bostonas „Celtics” paziņojis, ka atsakās no nesen iemainītā slovēņa Zorana Dragiča pakalpojumiem, savukārt Tristana Tompsona aģenta Riča Pola izteikumi Ziemeļamerikas presē liecina, ka jauns līgums ar Klīvlendas „Cavaliers” varētu tikt arī nenoslēgts.

Zorans Dragičs Bostonas sastāvā nonāca šovasar pēc maiņas darījuma ar Maimi „Heat”, kurā „Celtics” pretim atdeva otrās kārtas drafta izvēli un finanšu līdzekļus, taču Bostonas zaļajā formā Dragičam tomēr nebūs lemts spēlēt, jo klubs oficiāli paziņojis par viņa atlaišanu.

„Heat” saspēles vadītāja Gorana brālis Zorans pagājušajā sezonā piedalījās 16 NBA spēlēs, vidēji gūstot 1.8 punktu. Pirms pāris dienām Zorans kopā ar Slovēnijas izlasi viesojas Rīgā, kur pārbaudes spēlē piekāpās Latvijai un guva 14 punktus. Tiek vēstīts, ka aiziešanas iniciators bijis pats Dragičs, kura aģenti panākuši, ka „Celtics” atsakās no savām tiesībām uz spēlētāju un ļaus viņam atgriezties Eiropā, kur Dragičs varētu iegūt nozīmīgāku lomu komandā.

Savukārt daudz lielāka neskaidrība parādījusies daudzsološā spēka uzbrucēja Tristana Tompsona karjerā. Uzreiz pēc brīvo aģentu tirgus atvēršanas tika ziņots, ka ar „Cavaliers” teju panākta vienošanās uz piecām sezonām un 80 miljoniem dolāru, vēlāk Tompsons savas prasības paaugstināja līdz 94 miljoniem, taču šobrīd, augusta vidū darījums joprojām nav oficiāli apstiprināts. Ja tas nenotiks, Tompsons varēs vienkārši pieņemt kvalifikācijas līguma piedāvājumu par 6,8 miljoniem dolāru uz vienu sezonu.

„Tompsona kvalifikācijas līgums būs pēdējais gads, ko viņš pavadīs „Cavaliers” komandā,”medijiem pastāstījis Tompsona aģents Ričs Pols, publiski brīdinot, ka „Cavaliers”, ka, ja viņi vēlas paturēt Tompsonu sastāvā uz ilgāku laiku, tad ilgtermiņa līgums jāpiedāvā tagad. Nākamajā starpsezonā gaidāma būtiska algu griestu pacelšana, un Tompsons varētu pretendēt uz iespaidīgu līgumu.

Ričs Pols ir arī Klīvlendas zvaigznes Lebrona Džeimsa aģents, kamēr Tompsons pagājušajā sezonā sākumsastāvā devās tikai 15 spēles. Tiesa, viņš savu vērtību pierādīja izslēgšanas spēlēs, aizstājot traumēto Kevinu Lavu. Klīvlenda, lai arī vēlas viņu paturēt sastāvā, taču milzīgais līgums liktu maksāt milzīgus procentus NBA greznības nodoklī.

Šobrīd Tompsonam 16 miljonu līgumu teorētiski var piedāvāt „Trail Blazers” un „76ers”, taču maz ticams, ka tas notiks, turklāt Klīvlendai ir iespēja atspēkot jebkuru piedāvājumu. Paredzams gan, ka Tompsona sakarā gala lēmumu klubs pieņems tikai rudenī, neilgi pirms treniņnometnes sākuma.

Izmantotie resursi:
Celtics release guard-forward Zoran Dragic -...
NBA.com
Tristan Thompson won't stay with Cleveland...

  +3 [+] [-]

, 2015-08-11 10:24, pirms 9 gadiem
Skaidrs, ja netur LV limeni, tad nav vajadzigs tads NBA.

  +4 [+] [-]

, 2015-08-11 10:27, pirms 9 gadiem
110% pārvērtēts ir tas Tomsons.

  +3 [+] [-]

, 2015-08-11 10:29, pirms 9 gadiem
Nu sorī, ja es būtu Gilberts, es šitam visam pagrieztu muguru! TU NĀC NO BEŅĶA, TEV NAV UZBRUKUMA ARSENĀLA, NAV METIENA UN PAR TO TU ESI PELNĪJIS TUVU 100 MILJONIEM?

Saprotu, ka Tompsons ir svarīga sastāvdaļa Klīvlendai, bet nu šitie cilvēki ir nedaudz saspiedušies. Interesanti vai viņam pašam liekas, ka viņš to naudu godīgi ir arī nopelnījis?! Un es neesmu viens no tiem, kas skaudīgi salīdzina tos ciparus ar savu bankas kontu aprisēm, tā nav problēma, es tos ciparus salīdzinu ar citām NBA algām. Bļin, Stefs Karijs nākamsezon kaut kādus 12 vai 13 M pelnīs!

1) Tad, kad Klīvlenda pateiks uzredzēšanos viņa prasībām, gribēšu gan redzēt, kur tas Ričs Pols atradīs komandu, kas ir gatava viņam to piķi maksāt. Pieņems QO pa 6.8M, pagaidīs sezonu un sapratīs, ka tirgus nav mainījies, piedāvājumi būs, bet ne lielāki par tiem pašiem 80 miljoniem! Un tad, cerams, nolaidīsies uz zemes un sapratīs, ka tad labāk spēlēt pie titula pretendentiem par to summu.

2) Pat, ja Tompsons izdomās doties prom, tāpat viņiem vēl paliek K.Love, Mozgovs, Varežao.... Un galu galā, small ball LeBrons var easy par 4. spēlēt!

Un man arī bišku kaitina LeBrona ''karaliskā'' attieksme, ka ''viss notiks pa manam prātam''. Nu sorry, vecīt, vēlreiz uzmest Klīvlendai tu gan vairs nevari atļauties, nāksies tev vien palikt Cavaliers, kas nozīmē, ka Gilberts tik pat labi var darīt visu, ko grib un nekādiem LeBroniem viņam jāklausa nav!

  +4 [+] [-]

, 2015-08-11 10:30, pirms 9 gadiem
Tomsona agents ir vnk ....
Piedodiet atvainojiet,bet 94 miljoni par speletaju bez uzbrukuma arsenala+visu laiku tiek parmests par vina uzbrukuma noslegumiem.
Vins pat tadu ciparu nedabutu uz nakosa gada lielajiem algu palielinajumiem.

     [+] [-]

, 2015-08-11 10:59, pirms 9 gadiem
Nedarbs rakstīja: Nu sorī, ja es būtu Gilberts, es šitam visam pagrieztu muguru! TU NĀC NO BEŅĶA, TEV NAV UZBRUKUMA ARSENĀLA, NAV METIENA UN PAR TO TU ESI PELNĪJIS TUVU 100 MILJONIEM?

Saprotu, ka Tompsons ir svarīga sastāvdaļa Klīvlendai, bet nu šitie cilvēki ir nedaudz saspiedušies. Interesanti vai viņam pašam liekas, ka viņš to naudu godīgi ir arī nopelnījis?! Un es neesmu viens no tiem, kas skaudīgi salīdzina tos ciparus ar savu bankas kontu aprisēm, tā nav problēma, es tos ciparus salīdzinu ar citām NBA algām. Bļin, Stefs Karijs nākamsezon kaut kādus 12 vai 13 M pelnīs!

1) Tad, kad Klīvlenda pateiks uzredzēšanos viņa prasībām, gribēšu gan redzēt, kur tas Ričs Pols atradīs komandu, kas ir gatava viņam to piķi maksāt. Pieņems QO pa 6.8M, pagaidīs sezonu un sapratīs, ka tirgus nav mainījies, piedāvājumi būs, bet ne lielāki par tiem pašiem 80 miljoniem! Un tad, cerams, nolaidīsies uz zemes un sapratīs, ka tad labāk spēlēt pie titula pretendentiem par to summu.

2) Pat, ja Tompsons izdomās doties prom, tāpat viņiem vēl paliek K.Love, Mozgovs, Varežao.... Un galu galā, small ball LeBrons var easy par 4. spēlēt!

Un man arī bišku kaitina LeBrona ''karaliskā'' attieksme, ka ''viss notiks pa manam prātam''. Nu sorry, vecīt, vēlreiz uzmest Klīvlendai tu gan vairs nevari atļauties, nāksies tev vien palikt Cavaliers, kas nozīmē, ka Gilberts tik pat labi var darīt visu, ko grib un nekādiem LeBroniem viņam jāklausa nav!
Šeit ir cita problēma, bet par visu pakāpeniski.

Pirmkārt, salīdzināt ar Curry nav nekādā veidā objektīvi! Kāpēc? Tāpēc, ka Curry savu līgumu dabūja tad, kad traumas bija diezgan regulāras + tad vēl nespēlēja tā, kā to dara tagad.

Par Thompson - vai viņš būtu pelnījis 80m? Pie tā, kas notiek tagad ar algām, stabili. Viņš ir aizsardzības balsts, kamēr K.Love ir aizsardzības 0. Ir starpība vai viņi tagad samaksā lielo naudu par Thompson, kurš ir jauns un progresēs, vai par Mozgov nākamgad! Bez normāla garā, kas var spēlēt aizsardzībā titulu izcīnīt būs ļoti grūti.

Vai viņš ir pelnījis 94m? Protams, ka nē. Bet šeit komandai potītēs iešāva Lebrons, paziņojot, ka Thompsonam ir jābūt Cavs ilgtermiņā, domāju, ka pateicotiem tam, aģents arī pieprasījis lielāku summu.

  +2 [+] [-]

, 2015-08-11 13:33, pirms 9 gadiem
Tomy_K rakstīja: Šeit ir cita problēma, bet par visu pakāpeniski.

Pirmkārt, salīdzināt ar Curry nav nekādā veidā objektīvi! Kāpēc? Tāpēc, ka Curry savu līgumu dabūja tad, kad traumas bija diezgan regulāras + tad vēl nespēlēja tā, kā to dara tagad.

Par Thompson - vai viņš būtu pelnījis 80m? Pie tā, kas notiek tagad ar algām, stabili. Viņš ir aizsardzības balsts, kamēr K.Love ir aizsardzības 0. Ir starpība vai viņi tagad samaksā lielo naudu par Thompson, kurš ir jauns un progresēs, vai par Mozgov nākamgad! Bez normāla garā, kas var spēlēt aizsardzībā titulu izcīnīt būs ļoti grūti.


Vai viņš ir pelnījis 94m? Protams, ka nē. Bet šeit komandai potītēs iešāva Lebrons, paziņojot, ka Thompsonam ir jābūt Cavs ilgtermiņā, domāju, ka pateicotiem tam, aģents arī pieprasījis lielāku summu.
1) Par Karija līgumu - no vienas puses tev taisnība. Ja šobrīd viņš būtu FA, tas ir vairāk kā skaidrs, ka dabūtu Deivisa izmēra līgumu. No otras puses - jau tad, kad viņš to līgumu parakstīja, tas likās ĻOTI labs darījums no GSW puses ar visu viņa traumu vēsturi utt.
2) Par Thompson - jā, aizsardzības balstam ir jābūt, bet Mozgovs un Varežao ir ļoti labi aizsardzības spēlētāji. Lai gan abi divi vairāk ir centrā un Thompsons ir 4. numurs, viņš tomēr ir daudz mobilāks par Mozg un Var, nu nevar pārmaksāt par spēlētāju. Noteikti ne tik ļoti! Tompsons nekādā veidā progresēt nevar. Viņš ir tipisks grit&grind enerģijas PF, ar ko savu vērtību arī izpelnās, viņam uzbrukums ir stipri ierobežots un viņš nekad nebūs post-up spēlētājs, kas gūs 18+ punktus spēlē vidēji. Un kā enerģijas spēlētājam, viņa karjeras griesti tiks sasniegti stipri agrāk, nekā citiem basketbolistiem. 30 gados viņš jau sen vairs nebūs tik vērtīgs kā tagad, kad ir spēks/atlētisms/enerģija vēl jaunam esot.
3) Mozgovs nākamgad tik daudz nenopelnīs. Un ja nopelnīs, tad tikai tāpēc, ka nākamgad algu griesti pieaugs vēl par 20M. Bet Mozgovam ir 29 gadi jau, Tompsonam ir tikai 24. Tāpēc Tompsona vērtība ir tik milzīga, jo ''vēl jauns'' un kā tu saki ''daudz progresēs''. Nu bet tā, diemžēl, nebūs. Labākajā gadījumā, iemācīsies pustālo iemest, bet tas arī viss.

4) Skaidrs, ka Tompsons, LeBrons un Ričs Pols ir uz vienu roku un tā kā NBA ir ''mīkstie'' algu griesti (kāp viņiem pāri, cik gribi, kamēr tik pats pēc tam piķo tos trakos nodokļus), tad visiem viņiem ir vienalga par kaut kādiem algu griestiem, jo zaudētājs no tā ir tikai Dan Gilbert, kurš pēc tam par to visu maksās. Ja algu griesti būtu ''cietie'' (kuriem pāri NEDRĪKST kāpt), tad LeBrons skandētu pavisam citu meldiņu, jo pats zinātu, ka par Tompsonu tik daudz piķa atstāt nevajadzētu. Bet tas ir tas, ko es saku - Gilberts nepiekrītot tiem 94m reāli zaudē ko? Sliktākajā gadījumā to pašu Tompsonu. Un pa to piķi vnk paņemtu citu, lētāku aizstājēju vietā. LeBrons var ''paziņot'' ko viņš grib, bet ko tad viņš tādu izdarīs, ja Gilberts pateiks nē? Ar ko LeBrons var piedraudēt? Ķipa ''iešu atkal uz Miami atpakaļ, ja neklausīsi"? Dude, please, viņs to vairs nevar atļauties!

     [+] [-]

, 2015-08-11 14:51, pirms 9 gadiem
Nedarbs rakstīja: 1) Par Karija līgumu - no vienas puses tev taisnība. Ja šobrīd viņš būtu FA, tas ir vairāk kā skaidrs, ka dabūtu Deivisa izmēra līgumu. No otras puses - jau tad, kad viņš to līgumu parakstīja, tas likās ĻOTI labs darījums no GSW puses ar visu viņa traumu vēsturi utt.
2) Par Thompson - jā, aizsardzības balstam ir jābūt, bet Mozgovs un Varežao ir ļoti labi aizsardzības spēlētāji. Lai gan abi divi vairāk ir centrā un Thompsons ir 4. numurs, viņš tomēr ir daudz mobilāks par Mozg un Var, nu nevar pārmaksāt par spēlētāju. Noteikti ne tik ļoti! Tompsons nekādā veidā progresēt nevar. Viņš ir tipisks grit&grind enerģijas PF, ar ko savu vērtību arī izpelnās, viņam uzbrukums ir stipri ierobežots un viņš nekad nebūs post-up spēlētājs, kas gūs 18+ punktus spēlē vidēji. Un kā enerģijas spēlētājam, viņa karjeras griesti tiks sasniegti stipri agrāk, nekā citiem basketbolistiem. 30 gados viņš jau sen vairs nebūs tik vērtīgs kā tagad, kad ir spēks/atlētisms/enerģija vēl jaunam esot.
3) Mozgovs nākamgad tik daudz nenopelnīs. Un ja nopelnīs, tad tikai tāpēc, ka nākamgad algu griesti pieaugs vēl par 20M. Bet Mozgovam ir 29 gadi jau, Tompsonam ir tikai 24. Tāpēc Tompsona vērtība ir tik milzīga, jo ''vēl jauns'' un kā tu saki ''daudz progresēs''. Nu bet tā, diemžēl, nebūs. Labākajā gadījumā, iemācīsies pustālo iemest, bet tas arī viss.

4) Skaidrs, ka Tompsons, LeBrons un Ričs Pols ir uz vienu roku un tā kā NBA ir ''mīkstie'' algu griesti (kāp viņiem pāri, cik gribi, kamēr tik pats pēc tam piķo tos trakos nodokļus), tad visiem viņiem ir vienalga par kaut kādiem algu griestiem, jo zaudētājs no tā ir tikai Dan Gilbert, kurš pēc tam par to visu maksās. Ja algu griesti būtu ''cietie'' (kuriem pāri NEDRĪKST kāpt), tad LeBrons skandētu pavisam citu meldiņu, jo pats zinātu, ka par Tompsonu tik daudz piķa atstāt nevajadzētu. Bet tas ir tas, ko es saku - Gilberts nepiekrītot tiem 94m reāli zaudē ko? Sliktākajā gadījumā to pašu Tompsonu. Un pa to piķi vnk paņemtu citu, lētāku aizstājēju vietā. LeBrons var ''paziņot'' ko viņš grib, bet ko tad viņš tādu izdarīs, ja Gilberts pateiks nē? Ar ko LeBrons var piedraudēt? Ķipa ''iešu atkal uz Miami atpakaļ, ja neklausīsi"? Dude, please, viņs to vairs nevar atļauties!
Pag, pag, man mazliet viedoklis atšķiras.

1. Par Curry, protams, ka līgums nebija slikts un komandai par ļoti izdevīgs, bet jāņem vērā, ka tas tika noslēgts pēc sezonas, kurā viņam bija 29 spēles (Protams tā bija lokauta sezona, bet tik un tā)! Lai dotu max vai vismaz tuvu max līgumam traumētam spēlētājam, ir sevi jāpierāda pirms traumas, vai viņš to izdarīja? Nosacīti, viņš bija ļoti labs rookie, bet komanda buksēja un tajā laikā GSW bija ļoti sūdīga komanda.

2. Par Thompson - es nekur nelietoju vāru salikumu, ka viņš ĻOTI progresēs. Viņam ir potenciāls būt par Chandler tipa garo spēlētāju, stabils aizsardzības balsts. Vai tāds ir pelnījis max līgumu? Visticamāk nē, bet šeit tomēr ir jāskatās plašāk no CAVS sastāva. Kas ir kopīgs Love, Irving, J.R. smith, iespējams Crawford (bet ļoti šaubos), Mo williams? Viņi visiem patīk mest, un daudz mest. No Thompson neviens nemaz neprasa lai viņš gūst 18+ punktus. Viņam ir jābūt aizsardzības balstam. Cik tādi pelna: R. Lopez - 13m gadā, Chandlers - 12.5m (iespējams vairāk), Asik 12m sezonā. Kāda ir atšķirība? Thompsonam ir potenciāls un viņš vēl var attīstīties, šie džeki jau savu augstāko punktu ir sasnieguši. Es domāju, ka viņa alga ir mērāma ~ 15m robežā, ko arī Cavs pa lielam piedāvāja - 5 gadi 80m.

Pārlēkšu pie 4 punkta - CAVS grozās tikai ap vienu spēlētāju. Protams, ka viņš praktiski nevar aiziet no CAVS, taču CAVS arī nevar riskēt viņu zaudēt vēlreiz, pietam šoreiz vainīgs vairs nebūs Lebrons, jo redz Cavs tak bija iespēja parakstīt visus spēlētājus, viņi vnk paši izvēlējās to nedarīt.

Visbeizot par Mozgov un Varejao. Mozgovs, es domāju, ka iekritīs augstāk minēto spēlētāju naudu summās, iespējams pat vairāk, jo kā teici pacelsies algu griesti. Ar Varejao domāju, ka pa lielam neviens nerēķinās. Kāpēc? Pirmkārt, jau spēļu skaits 2010 - 2011 gada sezona 31, 2011 - 2012 gada sezona 25, 2012 - 2013gada sezonā 25, pagājušajā 26. (Tas par regulāro sezonu) Otrkārt, 32 gadi, drīz jāmet miers.

Rezumē, Thompsons nav 94m vērts, 80m, mauprāt, ir, jo ja komanda zaudēs, gan Thompson, gan Mozgov un nedabūs vietā labu aizsardzības garo, kas var spēlēt daudz un maz mest, komandai titulu iegūt būs ļoti sarežģīti.

  -1 [+] [-]

, 2015-08-11 16:48, pirms 9 gadiem
līgums varētu tikt arī nenoslēgts. Tiešām??? Kas tas par vārdu salikumu? piedomājiet taču reiz pie teikumu labskanības.

  +1 [+] [-]

, 2015-08-11 20:03, pirms 9 gadiem
Nav prikols CAVS slēgt tādu līgumu, nākošo sezonu viņš nespēlēs tik labi kā šo, līdzīgi kā Dellijs..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja