Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

"Knicks" uzvar Atlantā, Rouzam 31 punkts un kļūda izšķirošajā metienā pret "Lakers"

Rolands Eliņš

"Knicks" uzvar Atlantā, Rouzam 31 punkts un kļūda izšķirošajā metienā pret "Lakers"
Deriks Rouzs. Foto: AP/Scanpix

Nacionālajā basketbola asociācijā Kristapa Porziņģa pārstāvētā Ņujorkas „Knicks” šonakt ar Tima Hārdeveja 34 punktu palīdzību viesos pieveica Atlantas „Hawks” ar 112:107. Izgāzties turpināja „Cavaliers”, zaudējot „Thunder” ar 86:95, bet Losandželosas „Lakers” saspringtā mačā pieveica Minesotas „Timberwolves” ar 114:110.

Ņujorkas „Knicks” šī bija sezonas ceturtā uzvara un otrā tieši pār Atlantas komandu. Savā laukumā sezonas atklāšanas mačā „Hawks” tika sagrauta, bet šonakt viesos klājās jau daudz grūtāk. Ņujorkas sastāvā lielu lomu turpināja ieņemt nedraftētais debitants Alonso Trīrs, kurš nospēlēja 36 minūtes un guva 16 punktus, Eness Kanters, turpinot spēles sākt uz rezervistu soliņa, pievienoja 17+11, bet galvenais arguments Ņujorkas uzvarā bija Tima Hārdeveja 34 gūtie punkti. Gandrīz pusi no saviem punktiem Hārdevejs guva ar soda metieniem. Izšķirošā Ņujorkas uzvarā bija trešā ceturtdaļa, kura tika uzvarēta ar 35:18.

Aizraujošu maču aizvadīja „Lakers” un „Timberwolves” vienības. Minesotai joprojām nespēlē Džefs Tīgs, kas devis iespēju sākumsastāvā Derikam Rouzam, un bijušais „Bulls” līderis un Porziņģa komandas biedrs Ņujorkā to ir izmantojis pēc pilnas programmas. Šonakt Rouzs izcēlās ar septiņiem precīziem tālmetieniem no deviņiem un guva 31 punktu, turklāt tieši viņš beigās likvidēja „Lakers” septiņu punktu pārsvaru, ar diviem tālmetieniem pēc kārtas atgriežot „Timberwolves” reālā cīņā par uzvaru.

„Lakers” rindās mača izskaņā svarīgu soda metienu netrāpīja Kails Kuzma, kas deva Minesota iespēju izraut uzvaru. Taču, rezultātam esot 110:112, Rouzs netrāpīja tālmetienu, un „Lakers” nosargāja uzvaru ar 114:110. Lebronam Džeimsam savā piektajā uzvarā „Lakers” komandā līdz „triple-double” pietrūka tikai vienas piespēles (24+10+9), kamēr Kuzma guva 21 punktu, Brendons Ingrems pievienoja 20, bet debiju piedzīvoja veterāns Taisons Čendlers. Minesota šosezon zaudējusi visās septiņās izbraukuma spēlēs.

Runājot par zaudējumiem, grūti nepieminēt „Cavaliers”, kas šonakt zaudēja bez Rasela Vestbruka spēlējošajai „Thunder” ar 86:95 un sasniedza bilanci 1-10. „Thunder” rindās 28 punktus guva Vācijas aizsargs Deniss Šrēders, bet Pols Džordžs sameta 18 punktus.

Detroitas sastāvā iespaidīgu statistiku turpina kolekcionēt Andrē Dramonds, kurš šonakt viesos pret „Magic” guva 23 punktus un savāca 19 atlēkušās bumbas, palīdzot komandai uzvarēt ar 103:96. Dramondam šosezon tikai divās spēlēs nav izdevies savākt „double-double”. Pie „double-double” šonakt tika arī lietuvietis Domants Sabonis (16+11), kurš arī izcēlās ar iespaidīgu danku pār Džoelam Embīdam, taču spēlē uzvarēja Embīda pārstāvētā „76ers”, pieveicot Indiānu ar 100:94.

Entonijs Deiviss ar 32 punktiem, 15 atlēkušajām bumbām, septiņām piespēlēm un četriem blokiem sekmēja Ņūorleānas uzvaru pār Čikāgu ar 107:98, kamēr Toronto sev mierīgi nokārtoja 10-1 bilanci, viesos apspēlējot Sakramento (114:105). Toronto rindās kārtējā veiksmīgā spēle Kavai Lenardam, kurš guva 25 punktus, bet ar lietuvieša Jona Valančūna palīdzību tika dominēts zem groziem. Valančūns arī tika pie „double-double” (11+10), bet, kā jau pēdējā laikā ierasts, spēli sāka no rezervistu soliņa.

NBA spēles, astotais novembris

KomandasRez.Rezultatīvākie
Cavaliers-Thunder86:95Sekstons 15 – Šrēders 28
Magic-Pistons96:103Furņjē 27 – Dramonds 23
Hawks-Knicks107:112Spelmans 18 – Hārdevejs 34
Heat-Spurs95:88Vaitsaids 29 – Milzs 20
Pacers-76ers94:100Oladipo 36 – Embīds 20
Grizzlies-Nuggets89:87Gazols 20 – Heriss 20
Pelicans-Bulls107:98Deiviss 32 – Lavīns 22
Jazz-Mavericks117:102Mičels 23 – Dončičs 24
Kings-Raptors105:114Kaulijs-Steins 24 – Lenards 25
Lakers-Timberwolves114:110Džeimss 24 – Rouzs 31

Izmantotie resursi:
The official site of the NBA | NBA.com

1 2 3 81 komentārs

  +1 [+] [-]

, 2018-11-08 09:14, pirms 5 gadiem
Paskatījos highlights ar Dončiču un Mitchell... Dončič uzbrukumā, protams, ļoti labs, bet aizsardzībā izskatījās, ka kkā peldēja šajā spēlē... Mitchell pret viņu labus momentus uztaisīja. Bet Dončič ar gudrs - negrib, lai pret viņu posteri uztaisa un nemaz neleca blokā

  +2 [+] [-]

, 2018-11-08 09:25, pirms 5 gadiem
bļa, atkal lkm Dončiču nesedza, jau otro spēli divās dienās.. psc, ne?

  -1 [+] [-]

, 2018-11-08 10:05, pirms 5 gadiem
Dončičs savā elementā. Piecas kļūdas un divas rezultatīvas piespēles.

  +3 [+] [-]

, 2018-11-08 10:18, pirms 5 gadiem
Ja manas komandas saspēlnieks būtu Youngs es laikam nošautos

     [+] [-]

, 2018-11-08 10:24, pirms 5 gadiem
Bostonietis rakstīja: Ja manas komandas saspēlnieks būtu Youngs es laikam nošautos
Jo čalim ir milzīgs potenicāls? Nespētu noskatīties kā talants attīstās?

  +2 [+] [-]

, 2018-11-08 10:27, pirms 5 gadiem
Pienvedējs Vasja rakstīja: Jo čalim ir milzīgs potenicāls? Nespētu noskatīties kā talants attīstās?
Neiet runa par potenciālu.Tracina tā viņa 0 IQ mešana pa grozu.
Treneris laikam atļauj darīt un mest visu ko grib..Kamēr Frenkijs laukumā nabaga Youngs nezin ko darīt

     [+] [-]

, 2018-11-08 10:36, pirms 5 gadiem
Bostonietis rakstīja: Neiet runa par potenciālu.Tracina tā viņa 0 IQ mešana pa grozu.
Treneris laikam atļauj darīt un mest visu ko grib..Kamēr Frenkijs laukumā nabaga Youngs nezin ko darīt
Koledžā viņam metienu izvēle bija vēl sliktāka, bet tas ar laiku nāks, atlanta tāpat iet uz top3 drafta picku, kāpēc gan, lai neļautu jangam darīt ko tīk

     [+] [-]

, 2018-11-08 10:38, pirms 5 gadiem
LAL vispār diezgan liela haļava, ka beigās dabūja Chandlers 3 atlekušās, tiesa tiesnesis nesvilpa sodu pret KAT, kur Chandlers ar abām rokām grūda, bet svilpe klusēja. Žēl, ka Rouzs nesodīja LAL. Vispār MIN ir nereāls potenciāls uzbrukumā, bet defa pieklibo tieši komandas komunikācija. Kad Lebis spēlēja pikenrolu ar Magge, tad Wiggins ar KAT tika apspēlēti kā bērni!

     [+] [-]

, 2018-11-08 10:40, pirms 5 gadiem
OKC zinādami, ka RW dabūs traumu iemainīja šrēderu. Tagad vismaz Adams arī var vākt kādu reebi. Un kopējais komandas sniegums regulārājā necieš!

  +1 [+] [-]

, 2018-11-08 11:27, pirms 5 gadiem
Timmijs kas Hārdavejs mēģina pārspēt Karameļu Antona rekordus, šoreiz 33 metieni pa grozu.. nedaudz nesaprotu kāpēc viņi Kanteru nespēlē vairāk, ok, Robinsons prospekts, ilgtermiņa lēts līgums, bet Vonlijam tikai līgums uz sezonu

  +3 [+] [-]

, 2018-11-08 12:33, pirms 5 gadiem
Ivijis rakstīja: Paskatījos highlights ar Dončiču un Mitchell... Dončič uzbrukumā, protams, ļoti labs, bet aizsardzībā izskatījās, ka kkā peldēja šajā spēlē... Mitchell pret viņu labus momentus uztaisīja. Bet Dončič ar gudrs - negrib, lai pret viņu posteri uztaisa un nemaz neleca blokā
Pastāsti - kurš var nosegt 1:1 Mitchelu! Ja vēl neesi pamanījis, tad skaistas epizodes viņš uztaisa katrā spēlē un 1:1 ģērbj ārā 90% pretspēlētāju.

Un vēl patīk tā retorika - 19 gadīgais Dončičs ir tizls, slikts metiens, neviens viņu nesedz, tāpēc viņš mākslīgi sakačā status utt. Tajā pat laikā, kad 20 gadīgais Youngs, kurš aizsardzībā nespēlē vispār, katru spēli taisa mēslus un met pilnīgi neloģiskus metienus ar supersliktu precizitāti - viņš, redz, mācās, viņam ir potenciāls, tāpēc jāļauj viņam darīt laukumā visu.
Kaut kā trūkst loģikas tajā visā...

     [+] [-]

, 2018-11-08 12:42, pirms 5 gadiem
Emilio rakstīja: Pastāsti - kurš var nosegt 1:1 Mitchelu! Ja vēl neesi pamanījis, tad skaistas epizodes viņš uztaisa katrā spēlē un 1:1 ģērbj ārā 90% pretspēlētāju.

Un vēl patīk tā retorika - 19 gadīgais Dončičs ir tizls, slikts metiens, neviens viņu nesedz, tāpēc viņš mākslīgi sakačā status utt. Tajā pat laikā, kad 20 gadīgais Youngs, kurš aizsardzībā nespēlē vispār, katru spēli taisa mēslus un met pilnīgi neloģiskus metienus ar supersliktu precizitāti - viņš, redz, mācās, viņam ir potenciāls, tāpēc jāļauj viņam darīt laukumā visu.
Kaut kā trūkst loģikas tajā visā...
Vakar strīdējos pret Dončiču, šodien atzīstu, ka viņam tomēr ir olas. Otrā spēle 2 dienās, augstkalnē, izturēja - malacis. Par Jangu nepiekrītu - dulls viņš ir, bet potenciāls milzīgs, fiziski ļoti apdāvināts

  -1 [+] [-]

, 2018-11-08 12:43, pirms 5 gadiem
Emilio rakstīja: Pastāsti - kurš var nosegt 1:1 Mitchelu! Ja vēl neesi pamanījis, tad skaistas epizodes viņš uztaisa katrā spēlē un 1:1 ģērbj ārā 90% pretspēlētāju.

Un vēl patīk tā retorika - 19 gadīgais Dončičs ir tizls, slikts metiens, neviens viņu nesedz, tāpēc viņš mākslīgi sakačā status utt. Tajā pat laikā, kad 20 gadīgais Youngs, kurš aizsardzībā nespēlē vispār, katru spēli taisa mēslus un met pilnīgi neloģiskus metienus ar supersliktu precizitāti - viņš, redz, mācās, viņam ir potenciāls, tāpēc jāļauj viņam darīt laukumā visu.
Kaut kā trūkst loģikas tajā visā...
Domāju, ka Dončičam pagaidām palīdz arī tas, ka neviens īsti viņā nesaskatīja tik lielu draudu. Līdzīgi kā ar KP gan pirmajā, gan trešajā sezonā. Tas jau kaut kāds baltais no eiropas, ko tad šis.

     [+] [-]

, 2018-11-08 12:48, pirms 5 gadiem
Dončičs! Vnk ļoti iespaidīgi.

  +6 [+] [-]

, 2018-11-08 12:48, pirms 5 gadiem
kino rakstīja: Domāju, ka Dončičam pagaidām palīdz arī tas, ka neviens īsti viņā nesaskatīja tik lielu draudu. Līdzīgi kā ar KP gan pirmajā, gan trešajā sezonā. Tas jau kaut kāds baltais no eiropas, ko tad šis.
Dončičs ir stabili labākais spēlētājs mavericks komandā šobrīd, KP pirmajā sezonā visa uzmanība pirmkārt bija uz Melo.
Neredzu iemeslu, kāpēc viņu pretinieki ignorētu, turklāt lielais kļūdu skaits arī norāda uz to, ka viņam elpot viegli neļauj.

  +3 [+] [-]

, 2018-11-08 12:49, pirms 5 gadiem
kino rakstīja: Domāju, ka Dončičam pagaidām palīdz arī tas, ka neviens īsti viņā nesaskatīja tik lielu draudu. Līdzīgi kā ar KP gan pirmajā, gan trešajā sezonā. Tas jau kaut kāds baltais no eiropas, ko tad šis.
Tak, nē, pilnīgs fufelis no tevis iznāca, domā, ka NBA spēlētaji ir tik lēmēti, ka viņiem vajag gadus, lai saprastu, kurš ir bīstams, kurš ne?

  +1 [+] [-]

, 2018-11-08 12:51, pirms 5 gadiem
vorkuta rakstīja: Vakar strīdējos pret Dončiču, šodien atzīstu, ka viņam tomēr ir olas. Otrā spēle 2 dienās, augstkalnē, izturēja - malacis. Par Jangu nepiekrītu - dulls viņš ir, bet potenciāls milzīgs, fiziski ļoti apdāvināts
Dončičs ir daudz labāks, neka pat mēs, optimisti, iedomājāmies. Tiešām negaidīti.Talantīgāks par Jangu, tur nav ko strīdēties.

     [+] [-]

, 2018-11-08 12:52, pirms 5 gadiem
Emilio rakstīja: Pastāsti - kurš var nosegt 1:1 Mitchelu! Ja vēl neesi pamanījis, tad skaistas epizodes viņš uztaisa katrā spēlē un 1:1 ģērbj ārā 90% pretspēlētāju.

Un vēl patīk tā retorika - 19 gadīgais Dončičs ir tizls, slikts metiens, neviens viņu nesedz, tāpēc viņš mākslīgi sakačā status utt. Tajā pat laikā, kad 20 gadīgais Youngs, kurš aizsardzībā nespēlē vispār, katru spēli taisa mēslus un met pilnīgi neloģiskus metienus ar supersliktu precizitāti - viņš, redz, mācās, viņam ir potenciāls, tāpēc jāļauj viņam darīt laukumā visu.
Kaut kā trūkst loģikas tajā visā...
Nu pag, Mitchells tak ar jaunais kopumā! Bet nu Mitchell jau nebija Lukas sedzamais, tā kā piedodami. Bet bija vēlviena epizode, kur Luka vnk beztēmā aizgāja no sava sedzamā, kuram protams piespēlēja un iemeta trīnīti... Nepārproti, es esmu ar visām 4ām par Dončiču un esmu starp aizstāvjiem, vnk konstatēju faktu, ka aizsardzība šajā spēlē nebija līmenī viņam. Tas arī viss. Bet nu pēc highlightiem arī protams nevar korekti spriest.

  -2 [+] [-]

, 2018-11-08 12:54, pirms 5 gadiem
dobrecovs rakstīja: Tak, nē, pilnīgs fufelis no tevis iznāca, domā, ka NBA spēlētaji ir tik lēmēti, ka viņiem vajag gadus, lai saprastu, kurš ir bīstams, kurš ne?
ne jau gadus. Pat KP trešajā sezonā neviens īsti neticēja, ka viņš varēs būt Ņujorkas izteikta pirmā vijole uzbrukumā. Tad arī lādēja pa 30 punktiem vidēji spēlē. Tas daudziem atvēra acis un tad jau stati gāja tikai uz leju. Ne jau tāpēc, ka pēc knapi nospēlēta mēneša viņš bija noguris. Kad viņu tiešām sāks uztvert ne tikai vārdos kā galveno Mavs spēlētāju, tad arī redzēs.

     [+] [-]

, 2018-11-08 12:54, pirms 5 gadiem
kino rakstīja: Dončičs savā elementā. Piecas kļūdas un divas rezultatīvas piespēles.
Aizmirsi pieminet 24 punktus Saja sezona, skiet, pats interesantakais jautajums izkristalizejies: vai Doncics sadi turpinas lidz sezonas beigam?

     [+] [-]

, 2018-11-08 12:56, pirms 5 gadiem
kino rakstīja: ne jau gadus. Pat KP trešajā sezonā neviens īsti neticēja, ka viņš varēs būt Ņujorkas izteikta pirmā vijole uzbrukumā. Tad arī lādēja pa 30 punktiem vidēji spēlē. Tas daudziem atvēra acis un tad jau stati gāja tikai uz leju. Ne jau tāpēc, ka pēc knapi nospēlēta mēneša viņš bija noguris. Kad viņu tiešām sāks uztvert ne tikai vārdos kā galveno Mavs spēlētāju, tad arī redzēs.
Ko nu muldi niekus. Pietiek ar paris spelem, lai pretinieku par tevi uzzinatu un ar citu attieksmi ietu laukuma. Doma Doncics nav jau mainijis uzskatus par sevi? Bistamakais Mavericks speletajs, to jau visa liga zina.

  -1 [+] [-]

, 2018-11-08 12:57, pirms 5 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Ko nu muldi niekus. Pietiek ar paris spelem, lai pretinieku par tevi uzzinatu un ar citu attieksmi ietu laukuma. Doma Doncics nav jau mainijis uzskatus par sevi? Bistamakais Mavericks speletajs, to jau visa liga zina.
Nu tad pakomentē, kas ar KP notika pērnās sezonas sākumā.

  +1 [+] [-]

, 2018-11-08 12:58, pirms 5 gadiem
kino rakstīja: ne jau gadus. Pat KP trešajā sezonā neviens īsti neticēja, ka viņš varēs būt Ņujorkas izteikta pirmā vijole uzbrukumā. Tad arī lādēja pa 30 punktiem vidēji spēlē. Tas daudziem atvēra acis un tad jau stati gāja tikai uz leju. Ne jau tāpēc, ka pēc knapi nospēlēta mēneša viņš bija noguris. Kad viņu tiešām sāks uztvert ne tikai vārdos kā galveno Mavs spēlētāju, tad arī redzēs.
Te pat nav ko komentēt. Ja nespēj apbrīnot un cienīt 19 gadus veco, balto(!) eiropieti, kuram ir labakā debija NBA kopš LBJ, tad šitie tavi pļurksti nav pat komenta vērti.

     [+] [-]

, 2018-11-08 12:59, pirms 5 gadiem
kino rakstīja: Nu tad pakomentē, kas ar KP notika pērnās sezonas sākumā.
Melo ena, pirmkart, un, otrkart, likas, ka fiziski nosedas ari drusku.

     [+] [-]

, 2018-11-08 13:07, pirms 5 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Melo ena, pirmkart, un, otrkart, likas, ka fiziski nosedas ari drusku.
Kāda ēna? nosēdās nepilna mēneša laikā?

  +1 [+] [-]

, 2018-11-08 13:08, pirms 5 gadiem
dobrecovs rakstīja: Te pat nav ko komentēt. Ja nespēj apbrīnot un cienīt 19 gadus veco, balto(!) eiropieti, kuram ir labakā debija NBA kopš LBJ, tad šitie tavi pļurksti nav pat komenta vērti.
Pagaidām ir pagājis viens mēnesis... Tas ir viens. Labākā debija kopš LBJ, nopietni?

  -2 [+] [-]

, 2018-11-08 13:10, pirms 5 gadiem
dobrecovs rakstīja: Dončičs ir daudz labāks, neka pat mēs, optimisti, iedomājāmies. Tiešām negaidīti.Talantīgāks par Jangu, tur nav ko strīdēties.
Nepiekritīšu. No paša sākuma esmu par to, ka Jangs vēl izaugs par zvaigzni, kamēr Dončičs, IMHO, ir jau tuvu griestiem. Tās ir manas personīgās domas. Ir tikai sezonas sākums, skatīsim tālāk

  +3 [+] [-]

, 2018-11-08 13:20, pirms 5 gadiem
vorkuta rakstīja: Nepiekritīšu. No paša sākuma esmu par to, ka Jangs vēl izaugs par zvaigzni, kamēr Dončičs, IMHO, ir jau tuvu griestiem. Tās ir manas personīgās domas. Ir tikai sezonas sākums, skatīsim tālāk
19 gados griesti??? Ko pīpējam?

     [+] [-]

, 2018-11-08 13:21, pirms 5 gadiem
kino rakstīja: Pagaidām ir pagājis viens mēnesis... Tas ir viens. Labākā debija kopš LBJ, nopietni?
Nosauc man labāku debiju. It sevišķi eiropiešu. Nope, tādu nav!

     [+] [-]

, 2018-11-08 13:24, pirms 5 gadiem
kino rakstīja: Kāda ēna? nosēdās nepilna mēneša laikā?
Jo vairak lasu tavus komentus, jo vairak sak likties, ka aizspriedumi ir tiri vizualo pusi saistiti... proti, vins nekadi nesaskan ar taviem kanoniem, kadam jabut NBA superstaram - seksigam (tavuprat) mulatam ar seksigiem tetovejumiem. Nu, tiesam uz visu jaraugas caur savu seksiguma prizmu? Tu nespej iedomaties, ka NBA seja bus balts puikins?

     [+] [-]

, 2018-11-08 13:29, pirms 5 gadiem
kino rakstīja: Nu tad pakomentē, kas ar KP notika pērnās sezonas sākumā.
Domāju, jebkurš ārsts vai fizioterapeits pateiks - kas un kāpēc notika ar 225cm garu cilvēku! Problēma bija pašā KP6, sākumā fiziski viņa ķermenī, kas pēc tam jau pārgāja psiholoģiski - uz galvu. Un nevis tajā, ka sākumā neviens nesedza, ļāva mest, bet pēc mēneša visi treneri un spēlētāji nonāca pie secinājuma - hmm... varbūt tomēr jāsedz... un tavu brīnumu - kā sāka segt, tā uzreiz vairs viņš nevar iemest.
Un nebūs tā, ka kkur ap sezonas vidu, kad Dončičam 100% iestāsies fiziskā bedre, snieguma pasliktināšanās būs skaidrojama ar to, ka pēkšņi viņu sākuši segt. Arī šajā gadījumā problēma būs viņa paša fiziskajā un psiholoģiskajā sagatavotībā, nevis atkarīga no ārējiem apstākļiem - ka visi pēkšņi pamanīja, hei, tas 19 gadīgais čalis, kurš pusi sezonas ir Mavs uzbrukuma līderis, izrādās, ir jāsedz...
Kā parasti saku šādos gadījumos - paskaties spēles, paskaties - vai tiešām tevis minētie spēlētāji netika/netiek segti!

     [+] [-]

, 2018-11-08 13:31, pirms 5 gadiem
Neviens nav iedomājies par to, ka Lukas fenomens varbūt ir tajā, ka viņš ļoooti agri ir sasniedzis spēlētāja briedumu?

     [+] [-]

, 2018-11-08 13:32, pirms 5 gadiem
kino rakstīja: Neviens nav iedomājies par to, ka Lukas fenomens varbūt ir tajā, ka viņš ļoooti agri ir sasniedzis spēlētāja briedumu?
Psiholoģiski jā, fiziski un tehniski - nē!

     [+] [-]

, 2018-11-08 13:32, pirms 5 gadiem
kino rakstīja: Neviens nav iedomājies par to, ka Lukas fenomens varbūt ir tajā, ka viņš ļoooti agri ir sasniedzis spēlētāja briedumu?
Ja tu man nosauktu, ka NBA speletaju, kas savas labakas speles aizvadijis 19 gados? Es runaju par 1.drafta kartas top izvelem. Neatceros!

     [+] [-]

, 2018-11-08 13:34, pirms 5 gadiem
dobrecovs rakstīja: 19 gados griesti??? Ko pīpējam?
Nepīpēju. Ilgi dzīvoju, un esmu simtiem reižu vērojis, kā noriet brīnumbērni un ļoti reti kāds nobriest par īstu superzvaigzni, kamēr mazāk apdāvināti darbarūķi lēnām, bet stabili, nonāk virsotnēs. Dzīvē, sportā, mūzikā. Dončičs pagaidām ir brīnumbērns, un tikai.
1 2 3 81 komentārs