Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Autors: Agris Suveizda

Kurucs viesosies Čikāgā, agrā spēle arī NHL debitējušajam Balceram

Kurucs viesosies Čikāgā, agrā spēle arī NHL debitējušajam Balceram
Rodions Kurucs pret Fīniksas "Suns". Foto: USA Today Sports/Scanpix

Otavas "Senators" šovakar plkst. 20:00 pēc Latvijas laika Nacionālajā hokeja līgā uzņems Karolīnas "Hurricanes", savukārt Nacionālajā basketbola asociācijā divarpus stundas vēlāk Bruklinas "Nets" viesosies pie Čikāgas "Bulls".

Bruklinas "Nets" vakar izbraukumā apspēlēja Memfisas "Grizzlies" (109:100) un izcīnīja otro uzvaru pēc kārtas, kā arī vienpadsmito uzvaru četrpadsmit spēlēs. Rodions Kurucs Alena Kreba prombūtnē vienpadsmito reizi pēc kārtas izgāja sākumsastāvā, tomēr aizvadīja vien 13 minūtes, kas bija mazākais spēles laiks kopš iekļūšanas starta pieciniekā. Aizvietojot Krebu, 20 gadus vecais Kurucs 11 spēlēs vidēji 25,9 minūtēs ticis pie 10,2 punktiem un 4,5 atlēkušajām bumbām, taču iepriekšējos sešos mačos trāpījis tikai 18,8% tālmetienu (3/16).

Bruklinas "Nets" joprojām nevarēs palīdzēt nedz Krebs, nedz Keriss Leverts, un paredzams, ka trešo spēli pēc kārtas cirkšņa traumas dēļ izlaidīs arī Rondei Holiss-Džefersons. Iepriekšējos mačos viņu starta pieciniekā aizstāja 33 gadus vecais Džereds Dadlijs, bet uz maiņu 12 minūtes nospēlēja bijušais Šārlotas "Hornets" basketbolists Trevons Grems, kurš savainojuma dēļ nebija spēlējis kopš 19. oktobra.

Kamēr "Nets" ar 19 uzvarām 40 spēlēs Austrumu konferencē ir pacēlusies uz septīto vietu, Čikāgas "Bulls" ar bilanci 10-29 ieņem trešo vietu no beigām. Čikāga iepriekšējā mačā ar 116:119 pagarinājumā tomēr piekāpās Indianas "Pacers" un piedzīvoja trešo neveiksmi pēc kārtas. Sākumpieciniekā "Bulls" sūtīja ļoti jaunus spēlētājus: šovasar draftētos Vendelu Kārteru (19 gadi, 7. drafta numurs) un Čendleru Hačisonu (22 gadi, 22. drafta numurs), kā arī savulaik pret Džimiju Batleru iemainītās Minesotas "Timberwolves" izvēles Lauri Markanenu (21 gads, 7. drafta numurs), Krisu Dannu (24 gadi, 5. drafta numurs) un Zeku Lavīnu (23 gadi, 13. drafta numurs), kurš guva 31 punktu.

Rezultatīvākie komandā ir jau pieminētie Lavīns (23,5 punkti) un Markanens (17,6p+7,5ab), bet pēc deviņu spēļu prombūtnes rotācijā atgriezās trešais rezultatīvākais spēlētājs Džabari Pārkers (14,9), kurš aizvadīja 14 minūtes. Jaunajā komandā vēl nedebitēja no Memfisas "Grizzlies" iegūtais aizsargs Veins Seldens, kurš kopā ar Maršonu Bruksu, kurš visdrīzāk Čikāgā nepaliks, tika iemainīti pret Džastinu Holideju. Iepriekšējā savstarpējā spēlē "Nets" 20. decembrī mājās uzvarēja ar 96:93. Tajā mačā savainojumā iedzīvojās 23 gadus vecais "Bulls" spēka uzbrucējs Bobijs Portiss, kurš, iespējams, laukumā varētu atgriezties tieši šovakar.

Tikmēr Nacionālajā hokeja līgā septiņu zaudējumu sēriju centīsies pārtraukt pastarīte Otavas "Senators", kas uzņems trīs uzvaras pēc kārtas izcīnījušo Karolīnas "Hurricanes". Vakar pret Minesotas "Wild" (3:4) līgā debitēja 21 gadu vecais liepājnieks Rūdolfs Balcers, kurš aizvadīja septiņas minūtes un 45 sekundes, izpildīja vienu spēka paņēmienu un tika pie negatīvas lietderības -1. Galvenais treneris Gijs Bušē pēc spēles uzteica Balcera smago darbu laukumā. "Senators" spēlēja ar vienpadsmit uzbrucējiem un septiņiem aizsargiem, un šovakar pirmo maču sezonā vajadzētu aizvadīt vienam no vadošajiem uzbrucējiem Žanam Gabrielam Pažo, kurš nometnē pirms sezonas savainoja Ahilleja cīpslu. Iepriekšējā sezonā viņam 78 spēlēs 29 (14+15) punkti. Pagaidām nav zināms, kā varētu mainīties sastāvs šāvakara spēlei.

"Senators" un "Hurricanes" šosezon tiksies pirmoreiz, un abas komandas atrodas ārpus izslēgšanas spēļu zonas. "Senators" ar 35 punktiem 42 mačos ir vājākā komanda līgā, bet "Hurricanes" ar 41 punktu 40 spēlēs ieņem piekto vietu Metropolitēna divīzijā, no Austrumu konferencē astotajā vietā esošās Bufalo "Sabres" atpaliekot par deviņiem punktiem. "Hurricanes" līderi ir somi Sebastians Aho (16+27) un Teuvo Tereveinens (10+22), bet Otavas rezultatīvākie spēlētāji ir Marks Stouns (20+26) un Mets Dušeins (17+24).

Spēļu kalendārs

NBALaiksNHLLaiks
Bulls – Nets22:30Senators – Hurricanes20:00
Clippers – Magic22:30Coyotes – Rangers23:00
Timberwolves – Lakers22:30Golden Knights – Devils23:00
Hawks - Heat1:00Red Wings – Capitals0:00
Thunder - Wizards2:00Jets – Stars0:00
Raptors - Pacers2:30Ducks – Oilers3:00
Suns - Hornets3:00Penguins – Blackhawks3:00


, 2019-01-06 12:00, pirms 5 gadiem
Interesanti, nba un nhl apvienoti vienā rakstā.
, 2019-01-06 12:03, pirms 5 gadiem
Būtu tikai godīgi, ja Rūdim arī šodien iedotu uzskriet, vakar tomēr debija, nevarēja neko daudz prasīt kā tikai apošņāt gaisu, šodien varētu būt mierīgāks un līdz ar to arī rezultātam jābūt labākam. Cerēsim.
, 2019-01-06 12:24, pirms 5 gadiem
tampax rakstīja: Interesanti, nba un nhl apvienoti vienā rakstā.
Uz labu tas nav:-$:-!:-)(TT)
, 2019-01-06 12:52, pirms 5 gadiem
Labs, NBA un NHL vienā rakstā! Varat varbūt nākošreiz arī rakstā par NHL piemetināt svaigākās ziņas par daiļslidošanu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-01-06 12:57, pirms 5 gadiem
Spaiks17 rakstīja: Būtu tikai godīgi, ja Rūdim arī šodien iedotu uzskriet, vakar tomēr debija, nevarēja neko daudz prasīt kā tikai apošņāt gaisu, šodien varētu būt mierīgāks un līdz ar to arī rezultātam jābūt labākam. Cerēsim.
Butu jau butu. Bet cik es saprotu, vel jau sastavs uz speli nav izzinots. Nemot vera, ka Otavai otra spele 2 dienas, ta ka visadi var but. Bet nu ceresim, ka Rudis speles -ka neka vins ir jauns calis, speka daudz, lai tik spele. Lai veicas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-01-06 14:03, pirms 5 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Nesaprotu, kāpēc pērtiķbolists tiek minēts kā pirmais un viņa gīmis ar ir ielikts, šeit ir LATVIJAS portāls, kur dominē HOKEJS!!!
Tu pērtiķi, ja vēl basketbolu nosauksi par pērtiķbolu es tiešām tevi atradīšu ! Nodirs futbolu, jo mums tur neiet, bet nevis lietu kas mums padodās ! Tu nodirs visus basketbolistus un atšķirībā no hokeja neskaitāmajiem pasaules čempionātiem, kur neko nēsam vinējuši. Basketbolā mums ir bijusi zelts Eiropas čempionātā un vēl sudrabs ! Jā, var teikt kad ļoti sen tas notika, bet tagad kad mums ir 3 nba spēlētāji 5 Eirolīgas un tu gribi teikt, ka basketbols nav pirmajā vietā ! Mums ir NBA zvaigzne un tu salīdzini hokeju ar 1 nhl spēlētāju, kas debitēja un izcēlās ar neko. Es nenolieku hokeju, bet es stāstu faktus ! Ja basketbolu spēlētu tikai baltie nevis kā tu saki (pertiķi), tad nebūtu interese skatīties ! Basketbols ir interesantāks ar to, ka tur ir vairāk statistikas līnijas nekā hokejā un futbolā - goli, rezultatīvas piespēles ! Ja tev neinteresē basis tad nenoliec tos kam interesē !
, 2019-01-06 14:07, pirms 5 gadiem
NBA God rakstīja: Tu pērtiķi, ja vēl basketbolu nosauksi par pērtiķbolu es tiešām tevi atradīšu ! Nodirs futbolu, jo mums tur neiet, bet nevis lietu kas mums padodās ! Tu nodirs visus basketbolistus un atšķirībā no hokeja neskaitāmajiem pasaules čempionātiem, kur neko nēsam vinējuši. Basketbolā mums ir bijusi zelts Eiropas čempionātā un vēl sudrabs ! Jā, var teikt kad ļoti sen tas notika, bet tagad kad mums ir 3 nba spēlētāji 5 Eirolīgas un tu gribi teikt, ka basketbols nav pirmajā vietā ! Mums ir NBA zvaigzne un tu salīdzini hokeju ar 1 nhl spēlētāju, kas debitēja un izcēlās ar neko. Es nenolieku hokeju, bet es stāstu faktus ! Ja basketbolu spēlētu tikai baltie nevis kā tu saki (pertiķi), tad nebūtu interese skatīties ! Basketbols ir interesantāks ar to, ka tur ir vairāk statistikas līnijas nekā hokejā un futbolā - goli, rezultatīvas piespēles ! Ja tev neinteresē basis tad nenoliec tos kam interesē !
Nereaģē uz to k-etīnu!
, 2019-01-06 14:18, pirms 5 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Nesaprotu, kāpēc pērtiķbolists tiek minēts kā pirmais un viņa gīmis ar ir ielikts, šeit ir LATVIJAS portāls, kur dominē HOKEJS!!!
Pēkšņi NHL sākusi interesēt?
, 2019-01-06 14:36, pirms 5 gadiem
somi tik labi spēlē basi? 17 punkti un 24 rezultatīvas piespēles ir izcili NBA stati un tādi vairāki ivenā komandā !!!
, 2019-01-06 14:56, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Pēkšņi NHL sākusi interesēt?
Jau izlasot virsrakstu bija skaidrs, kurš pukstēs
, 2019-01-06 15:02, pirms 5 gadiem
NBA God rakstīja: Tu pērtiķi, ja vēl basketbolu nosauksi par pērtiķbolu es tiešām tevi atradīšu ! Nodirs futbolu, jo mums tur neiet, bet nevis lietu kas mums padodās ! Tu nodirs visus basketbolistus un atšķirībā no hokeja neskaitāmajiem pasaules čempionātiem, kur neko nēsam vinējuši. Basketbolā mums ir bijusi zelts Eiropas čempionātā un vēl sudrabs ! Jā, var teikt kad ļoti sen tas notika, bet tagad kad mums ir 3 nba spēlētāji 5 Eirolīgas un tu gribi teikt, ka basketbols nav pirmajā vietā ! Mums ir NBA zvaigzne un tu salīdzini hokeju ar 1 nhl spēlētāju, kas debitēja un izcēlās ar neko. Es nenolieku hokeju, bet es stāstu faktus ! Ja basketbolu spēlētu tikai baltie nevis kā tu saki (pertiķi), tad nebūtu interese skatīties ! Basketbols ir interesantāks ar to, ka tur ir vairāk statistikas līnijas nekā hokejā un futbolā - goli, rezultatīvas piespēles ! Ja tev neinteresē basis tad nenoliec tos kam interesē !
Tev basketbols ir pirmajā vietā, kamēr mūsu TV skatītājam joprojām hoķis smeķē vairāk. Kopumā es tev piekrītu, bet pagaidām basketbolu par nr.1 nesauktu.

Basketbolā pagaidām ir tikai viens nopietns panākums - piektā vieta Eiropā, runājot par mūsdienām.
, 2019-01-06 15:10, pirms 5 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Tev basketbols ir pirmajā vietā, kamēr mūsu TV skatītājam joprojām hoķis smeķē vairāk. Kopumā es tev piekrītu, bet pagaidām basketbolu par nr.1 nesauktu.

Basketbolā pagaidām ir tikai viens nopietns panākums - piektā vieta Eiropā, runājot par mūsdienām.
Nu hokejā musdienās nekas dižs nav noticis ! Agrāk NHL spēlēja Ozoliņš un Irbe un vēl daudzi labi mūsu hokejisti, bet šobrīd tikai Girgensons, kas katru sezonu knapi dažus vārtus un dažas piespēles sakrāj. Jā mums ir Dinamo Rīga, bet kā jau teicu nav motivācijas viņus skatīties un pat nezinu vai viņi atrodas izslēgšanas spēļu zonā ! Priekš manīm basketbols ir numur 1 un tā ir katra cilvēka gaumes lieta. Es jau neapsaukāju hokejistus tikai dēļ tā, ka man neinteresē ! Un jā bija tāds raksts SC ka numur 1 sporta veids Latvijā ir futbols ! Man interesē futbols, bet nu Latvijas izlase ir drausmīga un numur 1 tas ir tikai dēļ tā, ka visiem igdienā patīk uzspēlēt futbolu !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-01-06 15:28, pirms 5 gadiem
NBA God rakstīja: Tu pērtiķi, ja vēl basketbolu nosauksi par pērtiķbolu es tiešām tevi atradīšu ! Nodirs futbolu, jo mums tur neiet, bet nevis lietu kas mums padodās ! Tu nodirs visus basketbolistus un atšķirībā no hokeja neskaitāmajiem pasaules čempionātiem, kur neko nēsam vinējuši. Basketbolā mums ir bijusi zelts Eiropas čempionātā un vēl sudrabs ! Jā, var teikt kad ļoti sen tas notika, bet tagad kad mums ir 3 nba spēlētāji 5 Eirolīgas un tu gribi teikt, ka basketbols nav pirmajā vietā ! Mums ir NBA zvaigzne un tu salīdzini hokeju ar 1 nhl spēlētāju, kas debitēja un izcēlās ar neko. Es nenolieku hokeju, bet es stāstu faktus ! Ja basketbolu spēlētu tikai baltie nevis kā tu saki (pertiķi), tad nebūtu interese skatīties ! Basketbols ir interesantāks ar to, ka tur ir vairāk statistikas līnijas nekā hokejā un futbolā - goli, rezultatīvas piespēles ! Ja tev neinteresē basis tad nenoliec tos kam interesē !
Par statistikas līnijām gan nolaidi greizi. Hoķī ir arī bloķētie metieni -analogs blokam basī, NHL rēķina arī take away/giveaway - analogs stīlam basī, lietderības koeficients, soda minūtes, vairākums un mazākums, bullīši, iemetienu procents, galu gala ir pozīcija vārtsargs, kādas basī vienkārši nav.
, 2019-01-06 15:31, pirms 5 gadiem
kristaps.26 rakstīja: Te kautkas tavā teiktajā nelīmējas kopā , ne jau izlases panākumi nosaka sporta veida popularitāti !!!
Pēdējos gados par populārākajiem sporta veidiem Latvijā oficiāli sauc orientēšanos un futeni... Bet paskatoties uz tv reitingiem un apmeklētību uz lielajiem mačiem -vismaz šobrīd hoķis iekabina basim. Par masveidību treniņos - ja hoķim pietiktu nopirkt botas un šortus un treniņam nevajadzētu halli, kurā nepārtraukti jāstrādā iekārtām, ledus tīrāmā mašīna utt - būtu tikpat liela masveidība kā basī.
Nesaprotu vispār ne burtu, ne arī tos, kas lecās pretī burtam par pērtiķbolistiem utt. Būtu jāpriecājas, ka Latvijai ir lielāki vai mazāki panākumi, ja ne izlasei tad vismaz individuāli vairākos sporta veidos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-01-06 16:01, pirms 5 gadiem
biskaps rakstīja: Jau izlasot virsrakstu bija skaidrs, kurš pukstēs
Jā, burtam pēdējā laikā smagi, sākot jau ar populārākajiem rakstiem, kur no mīļotā RD ne smakas un tagad hoķis kopā ar basi salikts vienā rakstā. Smadzenes iet uz īso
, 2019-01-06 16:14, pirms 5 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Pēdējos gados par populārākajiem sporta veidiem Latvijā oficiāli sauc orientēšanos un futeni... Bet paskatoties uz tv reitingiem un apmeklētību uz lielajiem mačiem -vismaz šobrīd hoķis iekabina basim. Par masveidību treniņos - ja hoķim pietiktu nopirkt botas un šortus un treniņam nevajadzētu halli, kurā nepārtraukti jāstrādā iekārtām, ledus tīrāmā mašīna utt - būtu tikpat liela masveidība kā basī.
Nesaprotu vispār ne burtu, ne arī tos, kas lecās pretī burtam par pērtiķbolistiem utt. Būtu jāpriecājas, ka Latvijai ir lielāki vai mazāki panākumi, ja ne izlasei tad vismaz individuāli vairākos sporta veidos.
Apmeklētību uz lielajiem mačiem? Kas ir lielie mači? Basītī LV izlases spēlēs pilna zāle. Un citi jau lielie mači nekādi nav.

Teiksim man valsts līga neinteresē, bet izlase interesē. Tāpat arī hokejā.
, 2019-01-06 16:14, pirms 5 gadiem
neputns rakstīja: Jā, burtam pēdējā laikā smagi, sākot jau ar populārākajiem rakstiem, kur no mīļotā RD ne smakas un tagad hoķis kopā ar basi salikts vienā rakstā. Smadzenes iet uz īso
°
Vajag Dinamkas rakstus savienot ar NBA vai sliktākajā gadījumā ar VTB!
, 2019-01-06 16:15, pirms 5 gadiem
NHL, NBA ir foršs!
, 2019-01-06 16:28, pirms 5 gadiem
Uz izlases (!!!) spēlēm ( ja pareizi atceros) ienākumi ir trīs reizes lielāki basketbolam nekā hokejam. Protams, hokejs Latvijā vienmēr būs populārs, bet pēc izlašu sasniegumiem un spēlētāju parādītā snieguma klubos ( NBA un Eirolīgā), manuprāt, basketbols ir numurviens sporta veids Latvijā uz doto brīdi!
, 2019-01-06 16:36, pirms 5 gadiem
Baksetbols ir riktīgs pērtiķbols
, 2019-01-06 16:42, pirms 5 gadiem
Prieks, ka rītdien beidzas skolēnu brīvlaiks un varbūt šitie pamuļķi tiks vairāk kontrolēti no vecāku puses un mazāk rakstīs SC komentārus. Pavisam burvīgi būtu, ja izlasītu kādu grāmatu, tad vismaz spētu uzrakstīt sakarīgu, puslīdz gramatiski pareizu teikumu.

Pilnai laimei te vēl trūkst komentāru par to, kas labāks - BMW vai Audi.
, 2019-01-06 16:43, pirms 5 gadiem
4567 rakstīja: Uz izlases (!!!) spēlēm ( ja pareizi atceros) ienākumi ir trīs reizes lielāki basketbolam nekā hokejam. Protams, hokejs Latvijā vienmēr būs populārs, bet pēc izlašu sasniegumiem un spēlētāju parādītā snieguma klubos ( NBA un Eirolīgā), manuprāt, basketbols ir numurviens sporta veids Latvijā uz doto brīdi!
"Ja pareizi atceros"
No kurienes informācija? Pats skaitļoji?
, 2019-01-06 16:43, pirms 5 gadiem
batista rakstīja: Baksetbols ir riktīgs pērtiķbols
Pat to nemāki pareizi uzrakstīt!
, 2019-01-06 17:17, pirms 5 gadiem
DRS420 rakstīja: Kas federācijām makā: miljonāri, dīvainības un...
"Ja pareizi atceros"
No kurienes informācija? Pats skaitļoji?
, 2019-01-06 17:39, pirms 5 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Apmeklētību uz lielajiem mačiem? Kas ir lielie mači? Basītī LV izlases spēlēs pilna zāle. Un citi jau lielie mači nekādi nav.

Teiksim man valsts līga neinteresē, bet izlase interesē. Tāpat arī hokejā.
Izlase PČ kvalifikācijā nebūt nevar lepoties ar pilnu zāli
, 2019-01-06 17:58, pirms 5 gadiem
NBA God rakstīja: Nu hokejā musdienās nekas dižs nav noticis ! Agrāk NHL spēlēja Ozoliņš un Irbe un vēl daudzi labi mūsu hokejisti, bet šobrīd tikai Girgensons, kas katru sezonu knapi dažus vārtus un dažas piespēles sakrāj. Jā mums ir Dinamo Rīga, bet kā jau teicu nav motivācijas viņus skatīties un pat nezinu vai viņi atrodas izslēgšanas spēļu zonā ! Priekš manīm basketbols ir numur 1 un tā ir katra cilvēka gaumes lieta. Es jau neapsaukāju hokejistus tikai dēļ tā, ka man neinteresē ! Un jā bija tāds raksts SC ka numur 1 sporta veids Latvijā ir futbols ! Man interesē futbols, bet nu Latvijas izlase ir drausmīga un numur 1 tas ir tikai dēļ tā, ka visiem igdienā patīk uzspēlēt futbolu !
NHL, jā, vāji, tagad ar Balcera debiju, šķiet, noķērām norvēģus pēc NHListu skaita. Toties tik daudz hokejistu laba līmeņa līgās (AHL, KHL, Čehija, Zviedrija, Šveice) mums nav bijis kopš 90. gadu beigām...
, 2019-01-06 18:00, pirms 5 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Pēdējos gados par populārākajiem sporta veidiem Latvijā oficiāli sauc orientēšanos un futeni... Bet paskatoties uz tv reitingiem un apmeklētību uz lielajiem mačiem -vismaz šobrīd hoķis iekabina basim. Par masveidību treniņos - ja hoķim pietiktu nopirkt botas un šortus un treniņam nevajadzētu halli, kurā nepārtraukti jāstrādā iekārtām, ledus tīrāmā mašīna utt - būtu tikpat liela masveidība kā basī.
Nesaprotu vispār ne burtu, ne arī tos, kas lecās pretī burtam par pērtiķbolistiem utt. Būtu jāpriecājas, ka Latvijai ir lielāki vai mazāki panākumi, ja ne izlasei tad vismaz individuāli vairākos sporta veidos.
Manuprāt, amatieru hokejs šobrīd iekabina amatieru basketam - tāds novērojums vnk.
, 2019-01-06 18:01, pirms 5 gadiem
Malači B4S.... kāpēc rādīt BKN-CHI, ja var tajā laikā parādīt LOL-MIN...
, 2019-01-06 18:01, pirms 5 gadiem
4567 rakstīja: Uz izlases (!!!) spēlēm ( ja pareizi atceros) ienākumi ir trīs reizes lielāki basketbolam nekā hokejam. Protams, hokejs Latvijā vienmēr būs populārs, bet pēc izlašu sasniegumiem un spēlētāju parādītā snieguma klubos ( NBA un Eirolīgā), manuprāt, basketbols ir numurviens sporta veids Latvijā uz doto brīdi!
Atsevišķi gadījumu, galvenokārt uz KP rēķina. TV auditorija prkatiski nav salīdzināmas - hokeja pārsvars milzīgs.
, 2019-01-06 18:02, pirms 5 gadiem
dobrecovs rakstīja: Manuprāt, amatieru hokejs šobrīd iekabina amatieru basketam - tāds novērojums vnk.
Pilnīgas muļķības. Kur hokejā mums ir 3 līgas?
, 2019-01-06 18:07, pirms 5 gadiem
Pasakiet lūdzu priekšā adresīti,kur netā var redzēt tiešraidē Bulls – Nets spēli.
Džimijs Batlers. Foto: Getty Images via AFP/Scanpix
3

Pārspēlē savainojumu guvušais Batlers nevarēs doties laukumā vairākas nedēļas

Nacionālās basketbola asociācijas (NBA) klubs Maiami "Heat" uz vairākām nedēļām zaudējis savu līderi Džimiju Batleru, kurš duelī pret Filadelfijas "76ers" savainoja labās kājas ceļgala mediālo saiti.
Žoels Embīds un Džimijs Batlers. Foto: USA Sports Today/Scanpix
13

"76ers" trillerī nodrošina tikšanos ar "Knicks", Porziņģim pretī stāsies "Heat" vai "Bulls"

Nacionālajā basketbola asociācijā (NBA) aizvadītas divas Austrumu konferences play-in spēles. Pirmajā no tām uzvarēja Filadelfijas "76ers", kas ar 105:104 pārspēja Maiami "Heat", tādējādi nodrošinot septīto vietu konferencē, savukārt par astoto vietu konferencē spēkosies otrā play-in pāra uzvarētāja Čikāgas "Bulls un Maiami "Heat".
Džontejs Porters (vidū). Foto: SIPA/Scanpix
14

Spēlmanis Porters saņem mūža diskvalifikāciju no NBA

Nacionālā basketbola asociācija (NBA) paziņojusi par mūža diskvalifikācijas piespriešanu Toronto "Raptors" uzbrucējam Džontejam Porteram, kurš izdarījis likmes totalizatoros un nelegāli ietekmējis spēļu gaitu.