Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Karijs ar deviņiem tālmetieniem nodrošina "Warriors" otro uzvaru

Rolands Eliņš

Karijs ar deviņiem tālmetieniem nodrošina "Warriors" otro uzvaru
Stefens Karijs un Lebrons Džeimss
Foto: USA Today Sports/Scanpix

Nacionālajā basketbola asociācijā finālsērijā rezultāts kļuvis 2-0 „Warriors” labā. Zelta Štata komanda šonakt pārliecinoši apspēlēja Klīvlendas „Cavaliers” ar 122:103, pateicoties Stefena Karija uzstādītajam tālmetienu rekordam NBA finālos un Kevina Durenta efektīvajai spēlei.

NBA finālā tālmetienu rekords līdz šim piederēja Rejam Alenam, kurš „Celtics” rindās bija iemetis astoņus vienā spēlē. Taču tāpat kā daudzus citus tālmetienu rekordus, arī šo savā īpašumā pārņēmis Stefens Karijs, kurš šonakt bija precīzs deviņas reizes no 17, turklāt četrus tālmetienus trāpīja pēdējā ceturtdaļā. Karijam kopā 33 punkti un astoņas piespēles, kamēr Kevins Durents pievienoja 26 punktus ar tikai 14 metieniem no spēles (1p. 4/4, 2p. 8/11, 3p. 2/3).

Pēc izcilās pirmās spēles sērijā Lebrons Džeimss šonakt izcēlās ar 29 punktiem un 13 piespēlēm, kā arī deviņām atlēkušajām bumbām. Viņam krietni lielāku palīdzību nekā pirmajā spēlē sniedza pārējie „Cavs” līderi – Kevinam Lavam 22+10, bet Džordžs Hils iemeta 15 punktus.

„Warriors” arī šodien bija jāiztiek bez Andrē Igudalas, taču spēlei gatavs bija Klejs Tompsons, par kura spēlēšanu iepriekš bija nelielas šaubas traumas dēļ. Sākumsastāvā šoreiz devās centra spēlētājs Džaveils Makgī, kuram partneri sākumā izkārtoja vairākus vieglus grozus. „Warriors” kopumā trāpīja savus pirmos septiņus metienus un droši pārņēma vadību, tiesa, pirmās ceturtdaļas izskaņu sekmīgāk aizvadīja „Cavaliers” ar Lebronu Džeimsu priekšgalā, pievelkot līdz 28:32.

„Warriors” centās uzturēt augstu spēles tempu, kas noveda pie vairākām kļūdām un piezīmēm, taču reizē „Warriors” arī parādīja lielisku sniegumu aizsardzībā. Klīvlenda šoreiz mazāk paļāvās uz Džeimsa individuālo spēli. taču viņš tāpat pirmajā puslaikā gandrīz tika pie „triple-double” (15+7+8). Bet otrās ceturtdaļas otrajā pusē „Warriors” ar vairāku precīzu tālmetienu palīdzību veica izrāvienu, kas palīdzēja pirmjo puslaiku pabeigt ar pārliecinošo pārsvaru 59:46.

Trešajā ceturtdaļā „Cavaliers” vairākas reizes pietuvojās „Warriors”, pateicoties Džordža Hila rezultatīvajai spēlei un pāris Kevina Lava tālmetieniem, taču „Warriors” katrreiz atrada atbildi. Teicami un ļoti efektīvi spēlēja Kevins Durents, kurš grozam uzbruka daudz retāk nekā pirmajā spēlē, taču darīja to daudz precīzāk. Durents ceturtdaļas beigās arī izkārtoja brīvu tālmetienu Deividam Vestam, kuram tas bija pirmais precīzais trejacis šajā „play-off” un panāca 90:80.

Pēdējo ceturtdaļu ar diviem precīziem tālmetieniem pēc kārtas uzsāka Karijs (96:83), taču tie izrādījās tikai ziediņi. Ceturtdaļas vidū Karijs kaut kādā veidā pamanījās trāpīt tālmetienu no apmēram desmit metriem pēc dribla uzbrukuma pēdējā sekundē, bet pēc tam trāpīja trejaci no stūra ar sodu. Kombinācijā ar „Cavaliers” neveiksmēm tas deva „Warriors” 18 punktu pārsvaru. Klīvlenda jau izkāra balto karogu, sūtot laukumā rezervistus, bet Karijs trīs minūtes pirms beigām vēl iemeta savu devīto tālmetienu šonakt. Spēles pēdējās minūtēs vairs atlika tikai noskaidrot rezultātu (122:103)

”Warriors”-”Cavaliers” 122:103

(32:28, 27:18, 31:34, 32:23)
Warriors: Karijs 33, Durents 26 (9 atl.b.), Tompsons 20, Makgī 12, Livingstons 10, Pačulija 6, Grīns 5, Vests 3, Kuks 2, Jangs, Lūnijs, Mako.
Cavaliers: Džeimss 29 (13 rez.p., 9 atl.b.), Kavs 22 (10 atl.b.), Hils 15, Tompsons 11, Grīns 6, Smits 5, Kalderons 4, Huds 2, Klārksons 2, Osmans 2, Zizičs 2, Nenss 2, Korvers 1.

NBA finālsērija

DatumsSākumsVietaRez.
01.064:00Ouklenda124:114 P
04.063:00Ouklenda122:103
07.064:00Klīvlenda
09.064:00Klīvlenda
12.06TBDOuklenda
15.06TBDKlīvlenda
18.06TBDOuklenda

     [+] [-]

, 2018-06-04 11:35, pirms 6 gadiem
Straka rakstīja: Pirmās 6 spēles BOS - CLE bija daudz garlaicīgākas, lai arī šodien CLE iespēju par uzvaru pacīnīties tā arī nebija.
Bija skaidrs, ka CLE max izbraukumā ir viena spēle (pie ideālas apstākļu sakritības). Paši (Smits) zaudēja, tāpēc šīs spēles liktenis bija jau izlemts.
Karijs, protams, šīs dienas zvaigzne ar saviem zilajiem metieniem.
Interesanti, ka liela daļa, ieskaitot tevi, vaino Smitu zaudējumā. Bet jūs visi aizmirstat vienu lietu - bija 3-4 sekundes tikai un vēl bija jātrāpa tas uzvaru nesošais metiens
Ja Smits nebūtu to atlecošo dabujis, tad warriors tiktu pie pēdējās iespējas. Var skatīties dažādi uz to epizodi. Nekādā gadījumā neattaisnoju Smitu, bet pateikt, ka viņš 100% vainīgs, ka CLE pakāsa spēli, ir diezgan stulbi.

  +2 [+] [-]

, 2018-06-04 11:45, pirms 6 gadiem
raiversons rakstīja: Interesanti, ka liela daļa, ieskaitot tevi, vaino Smitu zaudējumā. Bet jūs visi aizmirstat vienu lietu - bija 3-4 sekundes tikai un vēl bija jātrāpa tas uzvaru nesošais metiens
Ja Smits nebūtu to atlecošo dabujis, tad warriors tiktu pie pēdējās iespējas. Var skatīties dažādi uz to epizodi. Nekādā gadījumā neattaisnoju Smitu, bet pateikt, ka viņš 100% vainīgs, ka CLE pakāsa spēli, ir diezgan stulbi.
Tikpat pareizi, ka pakāsa treneris, kurš nepieprasīja minūtes pārtraukumu

  -3 [+] [-]

, 2018-06-04 11:47, pirms 6 gadiem
Un vismaz man šogad ir sajūta ka Cavaliers nemaz nevajadzēja būt finālā, tur vajadzēja būt Celtic. Ar vienu LJ vajadzētu nepietikt lai uzvarētu visu GSW komandu. Bet tieši tagad būs ļoti svarīgas divas spēles CAVS savās mājās. Ja sērijā būs 2-2 tad CAVS būs vēl varianti. Ja GSW paņems kaut vienu spēli viesos tad CAVS būs grūti labot situāciju. Bet LJ ir LJ kaut arī ir iedomīgs raudošs gailis.

     [+] [-]

, 2018-06-04 11:54, pirms 6 gadiem
edviins straume rakstīja: Un vismaz man šogad ir sajūta ka Cavaliers nemaz nevajadzēja būt finālā, tur vajadzēja būt Celtic. Ar vienu LJ vajadzētu nepietikt lai uzvarētu visu GSW komandu. Bet tieši tagad būs ļoti svarīgas divas spēles CAVS savās mājās. Ja sērijā būs 2-2 tad CAVS būs vēl varianti. Ja GSW paņems kaut vienu spēli viesos tad CAVS būs grūti labot situāciju. Bet LJ ir LJ kaut arī ir iedomīgs raudošs gailis.
tur vajadzēja būt IND, ļoti sabalansēta un laba komanda, it sevišķi sezonas otrajā pusē. Plus vēl Lānss, noteikti būtu bijusi jautrība ar viņu

  -1 [+] [-]

, 2018-06-04 11:55, pirms 6 gadiem
edviins straume rakstīja: Un vismaz man šogad ir sajūta ka Cavaliers nemaz nevajadzēja būt finālā, tur vajadzēja būt Celtic. Ar vienu LJ vajadzētu nepietikt lai uzvarētu visu GSW komandu. Bet tieši tagad būs ļoti svarīgas divas spēles CAVS savās mājās. Ja sērijā būs 2-2 tad CAVS būs vēl varianti. Ja GSW paņems kaut vienu spēli viesos tad CAVS būs grūti labot situāciju. Bet LJ ir LJ kaut arī ir iedomīgs raudošs gailis.
var jau būt, ka viņš tāds ir, bet pretējā komandā ir vismaz 4 iedomīgi gaiļi. Un lai arī maz iespēju, tomēr ceru, ka tas galvas tiesu pārākais gailis tos mazos, iedomīgos gailēnus kaut kādā modē tomēr spēs nolikt pie vietas.

  +1 [+] [-]

, 2018-06-04 12:03, pirms 6 gadiem
Nejeega rakstīja: var jau būt, ka viņš tāds ir, bet pretējā komandā ir vismaz 4 iedomīgi gaiļi.
Bet jebkurā gadījumā tur pretī ir KOMANDA kas papildina viens otru un padara stiprākus nevis viens kadrs kas visu laiku viens pats mēģina spēlēt pret visu pretinieku komandu un dara arī komandas trenera un ģenerālmenedžera pienākumus vienlaicīgi. Ne jau velti Kyrie Irving notinās no turienes. Un ja viņš šogad Celtic būtu vesels tad jau tagad LJ varētu izbaudīt atvaļinājumu. Esmu pilnīgi par to pārliecināts.

     [+] [-]

, 2018-06-04 12:10, pirms 6 gadiem
kurš ir labākais šūteris NBA ?!?!?!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2018-06-04 12:24, pirms 6 gadiem
Cavaliers jau nav basketbola komanda. Tas saucas LJ un pārējie. Te tagad mīl gaudot ka LJ visi komandas biedri esot sūdīgi bet ja tu labi redzi ka komandā ir tikai viena persona caur kuru iet viss, ja tev neuzticās un tu esi tikai fona veidotājs tad tur jebkurš kaut cik normāls spēlētājs zaudēs pārliecību par sevi un savām spējām un sev atvēlētajās minūtēs un lomās spēlēs slikti. Šīs sezonas CAVS pirmais sastāvs esot bijis sūdīgs, tak pussezonā puskomandu nomainīja - nu tik būs - bet šitie ar esot sūdīgi. Bet kā tad tomēr iznāk ka CAVS ir finālā? Ak jā - tur tak ir terminators, kiborgs un karalis vienā personā. Visuma centrs LJ.

     [+] [-]

, 2018-06-04 12:25, pirms 6 gadiem
PēterisP rakstīja: tur vajadzēja būt IND, ļoti sabalansēta un laba komanda, it sevišķi sezonas otrajā pusē. Plus vēl Lānss, noteikti būtu bijusi jautrība ar viņu
Stīvensons pret Grīnu, tur būtu jautrība iespējams pat ar diskābeļiem

     [+] [-]

, 2018-06-04 12:29, pirms 6 gadiem
Fujaks00 rakstīja: kurš ir labākais šūteris NBA ?!?!?!
KP

  -1 [+] [-]

, 2018-06-04 12:30, pirms 6 gadiem
DainixDT rakstīja: KP
Ko tu lieto un cik daudz?

  +1 [+] [-]

, 2018-06-04 12:31, pirms 6 gadiem
edviins straume rakstīja: Bet jebkurā gadījumā tur pretī ir KOMANDA kas papildina viens otru un padara stiprākus nevis viens kadrs kas visu laiku viens pats mēģina spēlēt pret visu pretinieku komandu un dara arī komandas trenera un ģenerālmenedžera pienākumus vienlaicīgi. Ne jau velti Kyrie Irving notinās no turienes. Un ja viņš šogad Celtic būtu vesels tad jau tagad LJ varētu izbaudīt atvaļinājumu. Esmu pilnīgi par to pārliecināts.
To mēs nekad neuzzināsim kā būtu, ja būtu. par komandu piekrītu ar vienu piebildi...tie ir četri allstāri, tādējādi būtībā ik viens no viņiem var būt alfa jebkurā citā komandā (varbūt izņemot Tomsonu, jo viņš tomēr ir izcils lomas spēlētājs bez karizmas) un tieši tas izslēdz kāda pārāk individuālos gājienus. Cavs šāds spēlētājs ir tikai viens. Lovs līderis var būt tikai lejas gala komandā. Un pat neskatoties uz to Lebrons cenšas iesaistīt visus cik vien tas iespējams. Heat laikos taču Lebrons ar Veidu un Bošu visu sadalīja. Irvings notinās, jo vienkārši gribēja būt galvenā vijole ko ar Lebronu vienā komandā īstenot nevarēja, jo nav tiks labs līderis kā viņam gribētos. Nešaubos, ka ne Durents, ne Karijs, spēlējot kopā ar Lebronu nepazustu.

  +3 [+] [-]

, 2018-06-04 12:40, pirms 6 gadiem
Nejeega rakstīja: To mēs nekad neuzzināsim kā būtu, ja būtu. par komandu piekrītu ar vienu piebildi...tie ir četri allstāri, tādējādi būtībā ik viens no viņiem var būt alfa jebkurā citā komandā (varbūt izņemot Tomsonu, jo viņš tomēr ir izcils lomas spēlētājs bez karizmas) un tieši tas izslēdz kāda pārāk individuālos gājienus. Cavs šāds spēlētājs ir tikai viens. Lovs līderis var būt tikai lejas gala komandā. Un pat neskatoties uz to Lebrons cenšas iesaistīt visus cik vien tas iespējams. Heat laikos taču Lebrons ar Veidu un Bošu visu sadalīja. Irvings notinās, jo vienkārši gribēja būt galvenā vijole ko ar Lebronu vienā komandā īstenot nevarēja, jo nav tiks labs līderis kā viņam gribētos. Nešaubos, ka ne Durents, ne Karijs, spēlējot kopā ar Lebronu nepazustu.
Tur daži spēlētāji vienkārši mentāli nav gatavi NBA fināliem, īpaši Huds un Klārksons. Regulārajā sezonā viņi kaut katrā 3. spēlē palīdzētu ar padsmit punktiem pie normālas precizitātes, tagad viņus laiž tikai, kad spēle izšķirta.
Vispār ja būtu Rouzs un Veids, cavs būtu nedaudz vairāk izredžu. Playoffos abi bija tīri normāli spēlēja, Rouzs kā 6th man vilkiem palīdzēja un Veids bija praktiski heat līderis kā pierasts. Nezinu, protams, kā tur ģērbtuvēs bija, ka Veids pats itkā prasīja maiņu.

     [+] [-]

, 2018-06-04 12:53, pirms 6 gadiem
Assasinss' rakstīja: Tur daži spēlētāji vienkārši mentāli nav gatavi NBA fināliem, īpaši Huds un Klārksons. Regulārajā sezonā viņi kaut katrā 3. spēlē palīdzētu ar padsmit punktiem pie normālas precizitātes, tagad viņus laiž tikai, kad spēle izšķirta.
Vispār ja būtu Rouzs un Veids, cavs būtu nedaudz vairāk izredžu. Playoffos abi bija tīri normāli spēlēja, Rouzs kā 6th man vilkiem palīdzēja un Veids bija praktiski heat līderis kā pierasts. Nezinu, protams, kā tur ģērbtuvēs bija, ka Veids pats itkā prasīja maiņu.
šim viedoklim varētu piekrist.

  -1 [+] [-]

, 2018-06-04 13:01, pirms 6 gadiem
edviins straume rakstīja: Cavaliers jau nav basketbola komanda. Tas saucas LJ un pārējie. Te tagad mīl gaudot ka LJ visi komandas biedri esot sūdīgi bet ja tu labi redzi ka komandā ir tikai viena persona caur kuru iet viss, ja tev neuzticās un tu esi tikai fona veidotājs tad tur jebkurš kaut cik normāls spēlētājs zaudēs pārliecību par sevi un savām spējām un sev atvēlētajās minūtēs un lomās spēlēs slikti. Šīs sezonas CAVS pirmais sastāvs esot bijis sūdīgs, tak pussezonā puskomandu nomainīja - nu tik būs - bet šitie ar esot sūdīgi. Bet kā tad tomēr iznāk ka CAVS ir finālā? Ak jā - tur tak ir terminators, kiborgs un karalis vienā personā. Visuma centrs LJ.
Paga, ko tu gribi pateikt? Ka Lebronam ir apzināti jāspēlē sliktāk, lai pārējie apkārt neizskatītos tik sūdīgi? Kā Lebronam būtu jārīkojas? Ko darīt, ka viņš komandā ir galvas tiesu pārāks par pārējiem? Loģiski, ka viņam ir jādarbojas vairāk ar bumbu. Sūdīgi ir tikai tas, ka viņš reāli ir principā vienīgais drauds no tās komandas. Love un citi tikai dažreiz izšauj un tieši tās reizes arī ir tās bīstamākās, kad Cavs var vinnēt. Ja būtu vēlviens ļoti stiprs un bīstams čalis komandā, tad Cavs arī būtu neapturami.

     [+] [-]

, 2018-06-04 13:08, pirms 6 gadiem
Šajā spēlē Igijs pat no soliņa pavilka uz augšu rezervistus un Belam iedeva viltīgu padomu kā pārtvert bumbu.
Jocīgi skatīties, ka GSW spēlē finālā kruīza režīmā. Kā jau te pirms fināliem spriedām, tad fināls jau bija Rockets- GSW. Ja nav traumu, tad 4-0 vai 4-1 GSW ņem kārtējo titulu un Karijam pirmais final MVP.

  +1 [+] [-]

, 2018-06-04 13:14, pirms 6 gadiem
Ivijis rakstīja: Paga, ko tu gribi pateikt? Ka Lebronam ir apzināti jāspēlē sliktāk, lai pārējie apkārt neizskatītos tik sūdīgi? Kā Lebronam būtu jārīkojas? Ko darīt, ka viņš komandā ir galvas tiesu pārāks par pārējiem? Loģiski, ka viņam ir jādarbojas vairāk ar bumbu. Sūdīgi ir tikai tas, ka viņš reāli ir principā vienīgais drauds no tās komandas. Love tikai dažreiz izšauj un tieši tās reizes arī ir tās bīstamākās, kad Cavs var vinnēt. Ja būtu vēlviens ļoti stiprs un bīstams čalis komandā, tad Cavs arī būtu neapturami.
Bet neskatoties uz visu Cavaliers ir atkal NBA finālā. Un kurš tad ir vainīgs ka LJ nav neviena kas palīdz? Kāpēc Kyrie Irving notinās? Tak pats gribēja būt zvaigzne nevis otrā vijole (un viņš tāds spēj arī būt) - nevis pazust šitajā Cavaliers ķīselī kur spēlē un veido rezultātu viens pats LJ. Tagad labi redzam kas tur pāri ir palicis no tās komandas izņemot LJ. Kaut man liekas ka atsevišķās spēlēs Love varbūt ļoti labs ja viņam uzticās. Un ko tad karalis LJ savas komandas biedrus nepadara labākus? Nemaz nebrīnīšos ja LJ starpsezonā vispār notīsies projām no CAVS. Un tad šeit SC atšķirībā no KD viņu nelamās neviens jo viņš tak ir karalis un var darīt ko grib, utt.

  +1 [+] [-]

, 2018-06-04 13:16, pirms 6 gadiem
Assasinss' rakstīja: Tur daži spēlētāji vienkārši mentāli nav gatavi NBA fināliem, īpaši Huds un Klārksons. Regulārajā sezonā viņi kaut katrā 3. spēlē palīdzētu ar padsmit punktiem pie normālas precizitātes, tagad viņus laiž tikai, kad spēle izšķirta.
Vispār ja būtu Rouzs un Veids, cavs būtu nedaudz vairāk izredžu. Playoffos abi bija tīri normāli spēlēja, Rouzs kā 6th man vilkiem palīdzēja un Veids bija praktiski heat līderis kā pierasts. Nezinu, protams, kā tur ģērbtuvēs bija, ka Veids pats itkā prasīja maiņu.
Kad GSW paņēma McGee un Niku Jangu vai tas pats Bels un Lūnijs ir baigi gatavie fināliem? Tā jau ir Lū vaina vai GM, drošvien jau arī Lebrona, jo viņš jau arī piedalās kā treneris un GM. Klarksonam vajag vairāk bumbu tā pat kā Hudam, viņi vnk nav piemēroti Cavs, ja Hudu vēl var izmantot, jo viņš ir garš ar labu metienu, tad Klarksons nav ne defa ne uzbrukumā. Kaut gan salīdzinot ar GSW, kur arī ir vēl lielāki kadri, kas varētu būt negatavi fināliem, bet Kers zina kā viņus izmantot.

  +2 [+] [-]

, 2018-06-04 13:25, pirms 6 gadiem
Pieņemot, ka Cavs pakāsīs finālu, Lebronu noliktu tikai tad, ja viņš aizietu pie Warriors kā to izdarīja viens mīkstais... Uz jebkuru citu komandu - bez problēmām.

Par spēli runājot - bez variantiem. Diemžēl... Visas reizes, kad radās kaut neliela intriga Warriors izšāva kaut kādus bieži vien nereālus metienus. Kā jau prognozēts - garlaicīgs fināls. Vismaz šobrīd.

     [+] [-]

, 2018-06-04 13:25, pirms 6 gadiem
chubaki rakstīja: Šajā spēlē Igijs pat no soliņa pavilka uz augšu rezervistus un Belam iedeva viltīgu padomu kā pārtvert bumbu.
Jocīgi skatīties, ka GSW spēlē finālā kruīza režīmā. Kā jau te pirms fināliem spriedām, tad fināls jau bija Rockets- GSW. Ja nav traumu, tad 4-0 vai 4-1 GSW ņem kārtējo titulu un Karijam pirmais final MVP.
Tu tomēr nepieļauj iespēju ka Klīvlendā Cavaliers var spēlēt labāk un pat panākt 2 - 2 ? Es par to tik drošs neesmu par to kruīza režīmu. LJ tak atkal mēģinās ietopīt. Es tik domāju ka pret KD, Tompsonu un Kariju viņam būs par īsu lai kā viņš mēģinātu vilkt viens un lektu ārā no biksēm.

  +1 [+] [-]

, 2018-06-04 13:43, pirms 6 gadiem
edviins straume rakstīja: Un vismaz man šogad ir sajūta ka Cavaliers nemaz nevajadzēja būt finālā, tur vajadzēja būt Celtic. Ar vienu LJ vajadzētu nepietikt lai uzvarētu visu GSW komandu. Bet tieši tagad būs ļoti svarīgas divas spēles CAVS savās mājās. Ja sērijā būs 2-2 tad CAVS būs vēl varianti. Ja GSW paņems kaut vienu spēli viesos tad CAVS būs grūti labot situāciju. Bet LJ ir LJ kaut arī ir iedomīgs raudošs gailis.
Vispār neesi heiteris.... vispār....

Kāpēc vajadzēja būt BOS? Viņi tak kā mīkstie zaudēja.

  +1 [+] [-]

, 2018-06-04 13:44, pirms 6 gadiem
edviins straume rakstīja: Bet jebkurā gadījumā tur pretī ir KOMANDA kas papildina viens otru un padara stiprākus nevis viens kadrs kas visu laiku viens pats mēģina spēlēt pret visu pretinieku komandu un dara arī komandas trenera un ģenerālmenedžera pienākumus vienlaicīgi. Ne jau velti Kyrie Irving notinās no turienes. Un ja viņš šogad Celtic būtu vesels tad jau tagad LJ varētu izbaudīt atvaļinājumu. Esmu pilnīgi par to pārliecināts.
Ja Edvīns Straume nebūtu idiņš, tad viņš šādas muļķības nerakstītu. Bet ir kā ir un tu raksti.

  -1 [+] [-]

, 2018-06-04 13:51, pirms 6 gadiem
Karijs krupis.

     [+] [-]

, 2018-06-04 13:53, pirms 6 gadiem
edviins straume rakstīja: Bet neskatoties uz visu Cavaliers ir atkal NBA finālā. Un kurš tad ir vainīgs ka LJ nav neviena kas palīdz? Kāpēc Kyrie Irving notinās? Tak pats gribēja būt zvaigzne nevis otrā vijole (un viņš tāds spēj arī būt) - nevis pazust šitajā Cavaliers ķīselī kur spēlē un veido rezultātu viens pats LJ. Tagad labi redzam kas tur pāri ir palicis no tās komandas izņemot LJ. Kaut man liekas ka atsevišķās spēlēs Love varbūt ļoti labs ja viņam uzticās. Un ko tad karalis LJ savas komandas biedrus nepadara labākus? Nemaz nebrīnīšos ja LJ starpsezonā vispār notīsies projām no CAVS. Un tad šeit SC atšķirībā no KD viņu nelamās neviens jo viņš tak ir karalis un var darīt ko grib, utt.
Kāds vienreiz var atbildēt uz to mītisko komandas biedru padarīšanu labāku. Kā tas izpaužas? Kurš tad ir tas kurš padara un kādā veidā?

P.s Ja tu joprojām nespēj saskatīt atšķirību starp Lebrona un KD pārejām, tad vecīt, tev tavos cienājamajos (cik saprotu neesi vairs padsmitnieks) kaut kas ar spriestspēju nav kārtībā.

  -2 [+] [-]

, 2018-06-04 13:54, pirms 6 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Ja Edvīns Straume nebūtu idiņš, tad viņš šādas muļķības nerakstītu. Bet ir kā ir un tu raksti.
Diez vai mani interesē SC frīku viedoklis par manu bezgalsvarīgo personu. Tak raksti ko gribi. Lielākā daļa SC CAVS un LJ līdzjutēju ir pilnīgi apdolbīti GSW un KD heiteri kurus ir pat pretīgi lasīt. Kāpēc Celtic zaudēja? Tāpēc ka pretējā komandā spēlēja LJ kas bija vinnējis n-tās 7 play-off spēles pēc kārtas. Tāpēc ka Celtic ir vēl jauni zēni. Tāpēc ka nebija tieši tāda spēlētāja kā Kyrie Irving. Un tak ir labi zināms ka tu tak ienīsti visu Celtic komandu kā franšīzi visu savu mūžu.

  -1 [+] [-]

, 2018-06-04 13:57, pirms 6 gadiem
chubaki rakstīja: Kad GSW paņēma McGee un Niku Jangu vai tas pats Bels un Lūnijs ir baigi gatavie fināliem? Tā jau ir Lū vaina vai GM, drošvien jau arī Lebrona, jo viņš jau arī piedalās kā treneris un GM. Klarksonam vajag vairāk bumbu tā pat kā Hudam, viņi vnk nav piemēroti Cavs, ja Hudu vēl var izmantot, jo viņš ir garš ar labu metienu, tad Klarksons nav ne defa ne uzbrukumā. Kaut gan salīdzinot ar GSW, kur arī ir vēl lielāki kadri, kas varētu būt negatavi fināliem, bet Kers zina kā viņus izmantot.
GSW ir vismaz 3 veči kas var rezultātu uztaisīt arī vienatnēi un vēl vairāki, kas var izšķirt mača likteni. Tā kā tur no tiem tevis nosauktajiem negatavajiem rezultātu neviens neprasa un tas arī nav nepieciešams.

  -2 [+] [-]

, 2018-06-04 14:02, pirms 6 gadiem
Nejeega rakstīja: Kāds vienreiz var atbildēt uz to mītisko komandas biedru padarīšanu labāku. Kā tas izpaužas? Kurš tad ir tas kurš padara un kādā veidā?
Ja tu pats nevari ieslēgt smadzenes un atbildēt uz šito jautājumu - kāpēc man tad būtu jāatbild? Paskaties kaut vai uz MJ Bulls laikos - kā spēlēja viņa komandas biedri ar vai bez MJ - paskaties uz viņu statistikām tad un salīdzini. Paskaties uz Kobe Braient Lakers ziedu laikos. KD arī GSW neko nebojā. Bet zem LJ visi vairāk vai mazāk bet pazūd un nobāl kā spēlētāji. Un tas ir tikai mans subjektīvais viedoklis.

  +1 [+] [-]

, 2018-06-04 14:10, pirms 6 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Vispār neesi heiteris.... vispār....

Kāpēc vajadzēja būt BOS? Viņi tak kā mīkstie zaudēja.
Es nekad neesmu apgalvojis ka neesmu LJ antifans - tas ir pat manā SC profilā rakstīts - ja tu vispār māki lasīt. Bet es jau tāpēc nenoliedzu ka LJ ir izcils spēlētājs visā basketbola vēsturē. Kur tagad būtu pašreizējā Cavaliers komanda ja tur nespēlētu LJ? Ne jau NBA finālā - diez vai pat play-off tiktu iekšā.

  +4 [+] [-]

, 2018-06-04 14:11, pirms 6 gadiem
edviins straume rakstīja: Ja tu pats nevari ieslēgt smadzenes un atbildēt uz šito jautājumu - kāpēc man tad būtu jāatbild? Paskaties kaut vai uz MJ Bulls laikos - kā spēlēja viņa komandas biedri ar vai bez MJ - paskaties uz viņu statistikām tad un salīdzini. Paskaties uz Kobe Braient Lakers ziedu laikos. KD arī GSW neko nebojā. Bet zem LJ visi vairāk vai mazāk bet pazūd un nobāl kā spēlētāji. Un tas ir tikai mans subjektīvais viedoklis.
Pazūd un nobāl? Kā var kādu padarīt labāku nekā viņš ir? Nu nevar spēlētājs kļūt labāks no tā vien, ka viņš spēlē ar MJ vai kādu citu. Tas ko tu šobrīd pateici apliecina, ka MJ un kobem blakus bija mentāli spēcīgāki spēlētāji, kurus attiecīgi nevis padarīja labākus, bet kuri spēja izturēt MJ un Kobes (viņi bija nemazāk prasīgi un pat vēl prasīgāki kā LJ, ar vēl lielākiem ego un pretīgākiem raksturiem) spiedienu parādīt labu sniegumu. Tufta tā visa ir par to padarīšanu labākiem. Heat lomu spēlētāji, kā Chalmeri, Batje u.t.t spēja parādīt sniegumu a šie nevar un tā ir LJ vaina? Jo prasa no profesionāļiem profesionāļu spēli? Tas, ka GSw neviens neko neprasa un spēlē bez spiediena, jo lielais 4 tāpat visu nokārto nav nekāda padarīšana par labākiem spēlētājiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-06-04 14:17, pirms 6 gadiem
edviins straume rakstīja: Ja tu pats nevari ieslēgt smadzenes un atbildēt uz šito jautājumu - kāpēc man tad būtu jāatbild? Paskaties kaut vai uz MJ Bulls laikos - kā spēlēja viņa komandas biedri ar vai bez MJ - paskaties uz viņu statistikām tad un salīdzini. Paskaties uz Kobe Braient Lakers ziedu laikos. KD arī GSW neko nebojā. Bet zem LJ visi vairāk vai mazāk bet pazūd un nobāl kā spēlētāji. Un tas ir tikai mans subjektīvais viedoklis.
Džordans arī tāpēc ir labākais, jo spēja izdarīt max un spēja motivēt visus, bet Džeimss ir pārliecinoši otrais, jo finālu ir vairāk, bet uzvaru ir mazāk! Džeimss aizvedis tādas komandas līdz finālam, kuras Džordans nebūtu aizvedis!

     [+] [-]

, 2018-06-04 14:33, pirms 6 gadiem
flipsider rakstīja: Džordans arī tāpēc ir labākais, jo spēja izdarīt max un spēja motivēt visus, bet Džeimss ir pārliecinoši otrais, jo finālu ir vairāk, bet uzvaru ir mazāk! Džeimss aizvedis tādas komandas līdz finālam, kuras Džordans nebūtu aizvedis!
Gribētos redzēt, ka MJ motivētu tādu Smitu kļūt labākam. Viņam gan arī komandā bija viens brīvdomātājs... bet tas bija kāds. Ja Cavs spēlētājiem piemistu kaut puse no tām darbaspējām un sīkstuma, tad GSW puišeļiem viss tik viegli nemaz nebūtu. Lebrons man liekas pat ir par saudzīgu, jo nedod dievs aizskars kādam sirsniņu...tad vispār pat bumbu no auta izspēlēt nemācēs.

     [+] [-]

, 2018-06-04 14:34, pirms 6 gadiem
edviins straume rakstīja: Diez vai mani interesē SC frīku viedoklis par manu bezgalsvarīgo personu. Tak raksti ko gribi. Lielākā daļa SC CAVS un LJ līdzjutēju ir pilnīgi apdolbīti GSW un KD heiteri kurus ir pat pretīgi lasīt. Kāpēc Celtic zaudēja? Tāpēc ka pretējā komandā spēlēja LJ kas bija vinnējis n-tās 7 play-off spēles pēc kārtas. Tāpēc ka Celtic ir vēl jauni zēni. Tāpēc ka nebija tieši tāda spēlētāja kā Kyrie Irving. Un tak ir labi zināms ka tu tak ienīsti visu Celtic komandu kā franšīzi visu savu mūžu.
Nu redz... tu pats pasaki argumentu, kāpēc BOS zaudēja. Tad kāpēc tu saki, ka BOS bija jābūt CLE vietā?