NBA efektīgākais spēlētājs

                 

Lebrons Džeimss
Foto: AFP

NBA labākais spēlētājs ir pārāk plaš jēdziens, jo katrs izvēlas savu mērlenti pēc kuras mēra šobrīd labāko NBA labāko spēlētāju un visu laiku labāko spēlētāju. Šajā rakstā aplūkosim uz doto brīdi līgas efektīgākos un produktīvākos rādītājus.

LeBrons Džeims, jau ir pieradinājis publiku pie tā, ka katru sezonu spēlē aizvien labāk un labāk un viņa rādītāji ar katru sezonu kļūst aizvien labāki un sniegums efektīgāks, pat neskatoties uz to ka viņam līdzās spēlē vēl divi all-star līmeņa spēlētāji.

Apskatīsim pāris interesantus statistikas rādītājus.

Rebaunds+Points+Assists=VALEU/ Games played (average: Rebaunds+Points+Assists = AVERAGE SCORE)

1 LeBron James , MIA
44.6

2 Kobe Bryant , LAL
41.2
3 Kevin Love , MIN
40.3

4 Kevin Durant , OKC
38.3
5 Dwight Howard , ORL
37.6

6 Blake Griffin , LAC
35.2
7 Derrick Rose , CHI
34.9

8 Carmelo Anthony , NYK
34.7
9 LaMarcus Aldridge , POR
34.3

10 Deron Williams , NJN
32.5

Ja šim rādītājam pievienotu arī pārtvertās bumbas un bloķētos metienus tad pārsvars pār Kobi tikai pieaugtu.

Nākošājs rādītājs ir spēlētāju efektivitātes rādītājs kurā arī vadošā loma ir LeBronam

1 LeBron James , MIA
32.0

2 Kevin Love , MIN
27.8
3 Kevin Durant , OKC
26.5

4 Dwight Howard , ORL
25.7
5 Chris Paul , LAC
24.5

6 Kobe Bryant , LAL
24.4
7 LaMarcus Aldridge , POR
23.6

8 Marc Gasol , MEM
15.1
9 Blake Griffin , LAC
23.1

10 Derrick Rose , CHI
22.5

Un kur nu bez labāko skoreru ranga kurā līderi ir Kobe un Lebrons

1 Kobe Bryant , LAL
29.5
2 LeBron James , MIA
29.2
3 Kevin Durant , OKC
27.0Kevin Love , MIN
25.0
5 Carmelo Anthony , NYK
23.9
6 Andrea Bargnani , TOR
23.5
7 Derrick Rose , CHI
23.5
8 LaMarcus Aldridge , POR
22.8
9 Russell Westbrook , OKC
21.8
10 Monta Ellis , GSW
21.5

Šie statistikas rādītāji parāda ka šobrīd līgā efektīgākie spēlētāji ir Lebrons Džeims, Kevins Durants un Kobe Braients.

Un ja nekatāmies kā heiteri, tad neapšaubāmi LeBrons šobrīd ir efektīgākais spēlētājs līgā, manā uztverē un manas mērlentes arī labākais spēlētājs uz šo brīdi līgā!

  +5 [+] [-]

, 2012-02-04 19:21, pirms 4 mēnešiem
Efektīgumu diez vai var tik viegli novērtēt ar punktiem. Varbūt, ka tomēr šie ir efektivitātes rādītāji?

  +3 [+] [-]

, 2012-02-04 19:22, pirms 4 mēnešiem
Vispusīgākais, nevis labākais. Jo to nevar izmērīt. Kauns viņam, ja ar Heat nepaņems titulus tuvākajā laikā, jo tas tikai pierādīs, ka nav viņš labākais. Tā kā, redzēsim!

  -2 [+] [-]

, 2012-02-04 19:29, pirms 4 mēnešiem
It's all about #23 rakstīja: Vispusīgākais, nevis labākais. Jo to nevar izmērīt. Kauns viņam, ja ar Heat nepaņems titulus tuvākajā laikā, jo tas tikai pierādīs, ka nav viņš labākais. Tā kā, redzēsim!
Uzvaras nav noteicošais kas nosaka, cik labs ir spēlētājs, tas jau nu ir jāsaprot.

  +1 [+] [-]

, 2012-02-04 19:32, pirms 4 mēnešiem
viens speletaajs cempi nevar panemt ......labakais buus tas kurs aizvediis komnandu liidz gredzeniem

  -1 [+] [-]

, 2012-02-04 19:33, pirms 4 mēnešiem
Nu labākais līgā viņš uz šo brīdi ir, to nevar noliegt, vienīgi viņam trūkst viena ļoti svarīga lieta - izšķirošos brīžos viņš spēlē ļoti slikti..

  +3 [+] [-]

, 2012-02-04 19:41, pirms 4 mēnešiem
pistol rakstīja: Uzvaras nav noteicošais kas nosaka, cik labs ir spēlētājs, tas jau nu ir jāsaprot.
Bet tomēr, Heat sastāvs ir tāds, kur labākajam spēlētājam derētu kko uzvarēt. Jo ja iepriekš to varēja teikt par Cavaliers, ka nav palīgu, tad tagad tas takā būtu jāaizmirst. Ja viņš patiesi būtu labākais, tad arī tituli nāks. Tāpēc saku, to rādīs laiks.

Pie tam, kā jau minēju - nav tāda aparāta, kas nosaka kurš ir labākais. Jo tas viss atkarīgs ir no komandas biedriem. Samainot Kobi vietām ar Džeimsu, domāju arī viņa statistika uzlabotos!
Vienīgais kā var noskaidrot kurš ir labākais, ir nostādīt viņus vienlīdzīgos apstākļos, ko izdarīt nevar.

Es varu pateikt, ka Džeimss ir labāks par piemēram Igoudalu vai Grendžeru, bet ja runājam starp superzvaigznēm kā Kobe, Džeimss, Veids, Durants, Rouzs utt. Tad viennozīmīgi pateikt vienkārši nevar.

  -1 [+] [-]

, 2012-02-04 20:22, pirms 4 mēnešiem
Kamisama rakstīja: Efektīgumu diez vai var tik viegli novērtēt ar punktiem. Varbūt, ka tomēr šie ir efektivitātes rādītāji?
Jebkurā gadījumā Lebrons tāpat ir augšgalā.

     [+] [-]

, 2012-02-04 21:03, pirms 4 mēnešiem
It's all about #23 rakstīja: Bet tomēr, Heat sastāvs ir tāds, kur labākajam spēlētājam derētu kko uzvarēt. Jo ja iepriekš to varēja teikt par Cavaliers, ka nav palīgu, tad tagad tas takā būtu jāaizmirst. Ja viņš patiesi būtu labākais, tad arī tituli nāks. Tāpēc saku, to rādīs laiks.


Pie tam, kā jau minēju - nav tāda aparāta, kas nosaka kurš ir labākais. Jo tas viss atkarīgs ir no komandas biedriem. Samainot Kobi vietām ar Džeimsu, domāju arī viņa statistika uzlabotos!
Vienīgais kā var noskaidrot kurš ir labākais, ir nostādīt viņus vienlīdzīgos apstākļos, ko izdarīt nevar.

Es varu pateikt, ka Džeimss ir labāks par piemēram Igoudalu vai Grendžeru, bet ja runājam starp superzvaigznēm kā Kobe, Džeimss, Veids, Durants, Rouzs utt. Tad viennozīmīgi pateikt vienkārši nevar.
Piekrītu. Pēc būtības, tā kā basketbols ir komandas spēle mums nemaz nevajadzētu spriedelēt, kurš ir labākais spēlētājs, bet gan kura ir labākā komanda.

Un jā, izmērīt mēs nekādīgi nevar spēlētāju labumu, bet pēc karjeras beigām novērtēt spēlētāju, manuprāt, var. Ņemot vērā viņa individuālos sasniegumus, labāko sezonu, komandas sasniegumu, prasmes pašas par sevi, vai šo spēlētāju bija jēga draftēt ILGTERMIŅĀ, kā arī man patīk piemest klāt, to ko sauc par ieguldījumu spēlē vai vispār cik slavens pats basketbolists ir. Protams šis viss ir subjektīvi, taču ir jāsaprot, ka gredzeni nav noteicošais, domāju, ka Aiversons ir reizes desmit spēlētājs kas bija Orijs, viņš ir saņēmis daudz vairāk naudu un sasniedzis vairāk, ir arī daudz atpazīstamāks un bijis NBA seja pēc Džordana aiziešanas, pats galvenais, ka viņam nav neviens gredzens.

  +2 [+] [-]

, 2012-02-04 21:33, pirms 4 mēnešiem
pistol rakstīja: Piekrītu. Pēc būtības, tā kā basketbols ir komandas spēle mums nemaz nevajadzētu spriedelēt, kurš ir labākais spēlētājs, bet gan kura ir labākā komanda.

Un jā, izmērīt mēs nekādīgi nevar spēlētāju labumu, bet pēc karjeras beigām novērtēt spēlētāju, manuprāt, var. Ņemot vērā viņa individuālos sasniegumus, labāko sezonu, komandas sasniegumu, prasmes pašas par sevi, vai šo spēlētāju bija jēga draftēt ILGTERMIŅĀ, kā arī man patīk piemest klāt, to ko sauc par ieguldījumu spēlē vai vispār cik slavens pats basketbolists ir. Protams šis viss ir subjektīvi, taču ir jāsaprot, ka gredzeni nav noteicošais, domāju, ka Aiversons ir reizes desmit spēlētājs kas bija Orijs, viņš ir saņēmis daudz vairāk naudu un sasniedzis vairāk, ir arī daudz atpazīstamāks un bijis NBA seja pēc Džordana aiziešanas, pats galvenais, ka viņam nav neviens gredzens.
Protams, ka ir pilns ar lieliskiem spēlētājiem, kuri nav tikuši pie gredzeniem. Viņiem vienkārši nav paveicies, un jāspēlē varbūt laikā, kad līgā dominē vēl kāds labāks.
Tādi ir daudzi spēlētāji. Piemēram Malouns. Leģenda, spēlē ielicis ļoti daudz un daudz darījis NBA labā Nešs, Redžijs, Bārklijs un Stoktons.

Bet vienīgais kurš tā patiešām ir bijis viens no visu laiku labākajiem spēlētājiem ar zvaigznes statusu ir Malouns. Un šeit jau jārunā par veiksmi, sakritībām, komandas spēli. Vienmēr priekšā bija Lakers, Celtics vai Bulls. Un tajās komandās spēlēja skaļi vārdi - Maģiskais, Džordans, tas pats Horijs, Hakīms un Kesels.

Ko es ar to gribu teikt. Var nepaveikties, un kamēr tu esi viens no labākajiem, ir kāda komanda kura spēlē labāk. Bet, Heat tomēr šis sastāvs ir tāds, ka neiegūt gredzenus tiešām būtu izgāšanās. Jo tik dominanti spēlētāji vienā komandā nav spēlējuši līdz šim manuprāt.

Okey bija, Džordans un Pippens, Džordans un Rodmens, Magīskais un Džabars, bet tomēr .... Lebrons, Veids un arī Bošs.

Ja ar šiem nevar izcīnīt gredzenu, tad viņš nevar saukties par labāko.

  +1 [+] [-]

, 2012-02-04 21:40, pirms 4 mēnešiem
hmm, un kā ar izšķirošas spēles pēdējās ceturtdaļas statiem ?

     [+] [-]

, 2012-02-04 21:55, pirms 4 mēnešiem
It's all about #23 rakstīja: Protams, ka ir pilns ar lieliskiem spēlētājiem, kuri nav tikuši pie gredzeniem. Viņiem vienkārši nav paveicies, un jāspēlē varbūt laikā, kad līgā dominē vēl kāds labāks.
Tādi ir daudzi spēlētāji. Piemēram Malouns. Leģenda, spēlē ielicis ļoti daudz un daudz darījis NBA labā Nešs, Redžijs, Bārklijs un Stoktons.

Bet vienīgais kurš tā patiešām ir bijis viens no visu laiku labākajiem spēlētājiem ar zvaigznes statusu ir Malouns. Un šeit jau jārunā par veiksmi, sakritībām, komandas spēli. Vienmēr priekšā bija Lakers, Celtics vai Bulls. Un tajās komandās spēlēja skaļi vārdi - Maģiskais, Džordans, tas pats Horijs, Hakīms un Kesels.

Ko es ar to gribu teikt. Var nepaveikties, un kamēr tu esi viens no labākajiem, ir kāda komanda kura spēlē labāk. Bet, Heat tomēr šis sastāvs ir tāds, ka neiegūt gredzenus tiešām būtu izgāšanās. Jo tik dominanti spēlētāji vienā komandā nav spēlējuši līdz šim manuprāt.

Okey bija, Džordans un Pippens, Džordans un Rodmens, Magīskais un Džabars, bet tomēr .... Lebrons, Veids un arī Bošs.

Ja ar šiem nevar izcīnīt gredzenu, tad viņš nevar saukties par labāko.
Bārklijs manā sarakstā neatpaliek no Malona īpaši, taču labākais spēlētājs bez titula ir Beilors, statistika, labākās sezonas par to liecina. Kā arī īsti nesaprotu to zvaigznes statusu. Jo, manuprāt, spēlētājs kurš ir bijis MVP ir zvaigzne un pat, ja MVP nav izcīnīts, Tev ir iespēja būt zvaigznei.
Par to paveikšanos vai nepaveikšanos arī ir kā ir, jo katrā ērā ir labi spēlētāji un nevar teikt, ka Malonam nav gredzens, jo viņš spēlēja MJ ērā, kamēr cilvēki vaino Aiversonu, jo viņš nevarēja izcīnīt titulu Šaka ērā.

Lebrons+Veids+B ošs=Maģiskais+D žabars+Vortijs= Bērds , Makheils, Parišs.
Lakers un Celtics katru gadu nedabūja titulus. Kaut vai šogad Heat neuzvarēs, tas būs tikai iemesls, lai viņus un it īpaši Lebronu ienīstu vairāk, kaut vai viņam vēl ir ilgs periods priekšā. Līdzīgi bija Džordanam 80s beigās, ka viņu kritizēja un vienmēr salīdzināja ar Džordžu Gervinu, kā spēlētāju kurš prata gūt daudz punktus, bet nespēja uzvarēt svarīgākās spēles. Viss nāk ar laiku. Maģiskais, Bērds ir retums, kad tik labi spēlētāji uzreiz nokļūst tik labās komandās, jo mūsdienās ir grūti labām komandām dabūt tādus draft pickus, nav kā agrāk...

  +1 [+] [-]

, 2012-02-04 22:20, pirms 4 mēnešiem
Lebrons nav labākais, viņa ēra faktiski ir beigusies, mūžīgi paliks tāds, kuru uzskatīja par iespaidīgu, lai gan patiesībā, viņš ir nekāds, ne spējīgs pavilkt, ne spējīgs uzņemties, ne arī gredzenu izcīnīt.

     [+] [-]

, 2012-02-05 00:01, pirms 4 mēnešiem
ka nekā Lebrons Karalis

  +1 [+] [-]

, 2012-02-07 12:15, pirms 4 mēnešiem
It's all about #23 rakstīja: Vispusīgākais, nevis labākais. Jo to nevar izmērīt. Kauns viņam, ja ar Heat nepaņems titulus tuvākajā laikā, jo tas tikai pierādīs, ka nav viņš labākais. Tā kā, redzēsim!
pareizi teikts, ka vispusīgākais..
par labako var padtrīdēties..

     [+] [-]

, 2012-02-12 14:26, pirms 3 mēnešiem
Tomy_K rakstīja: Nu labākais līgā viņš uz šo brīdi ir, to nevar noliegt, vienīgi viņam trūkst viena ļoti svarīga lieta - izšķirošos brīžos viņš spēlē ļoti slikti..
Nu re - tu pats tajā pašā teikumā pateici vienu iemeslu, kurš apgāza tavu apgalvojumu, kuru izteici tā paša teikuma sākumā, ka viņš šobrīd ir labākais līgā.

     [+] [-]

, 2012-02-12 14:40, pirms 3 mēnešiem
pistol rakstīja: Piekrītu. Pēc būtības, tā kā basketbols ir komandas spēle mums nemaz nevajadzētu spriedelēt, kurš ir labākais spēlētājs, bet gan kura ir labākā komanda.

Un jā, izmērīt mēs nekādīgi nevar spēlētāju labumu, bet pēc karjeras beigām novērtēt spēlētāju, manuprāt, var. Ņemot vērā viņa individuālos sasniegumus, labāko sezonu, komandas sasniegumu, prasmes pašas par sevi, vai šo spēlētāju bija jēga draftēt ILGTERMIŅĀ, kā arī man patīk piemest klāt, to ko sauc par ieguldījumu spēlē vai vispār cik slavens pats basketbolists ir. Protams šis viss ir subjektīvi, taču ir jāsaprot, ka gredzeni nav noteicošais, domāju, ka Aiversons ir reizes desmit spēlētājs kas bija Orijs, viņš ir saņēmis daudz vairāk naudu un sasniedzis vairāk, ir arī daudz atpazīstamāks un bijis NBA seja pēc Džordana aiziešanas, pats galvenais, ka viņam nav neviens gredzens.
Pa lielam piekrītu, vienīgais par to popularitāti un atpazīstamību - nedomāju, ka tas var būt rādītājs. Paskatoties uz kaut vai zvaigžņu spēļu balsojumiem, var redzēt, ka cilvēki nebalso pēc tā tik cik labs ir spēlētājs. Kaut vai paskatoties uz Jao, to ļoti labi var redzēt.

     [+] [-]

, 2012-02-12 14:58, pirms 3 mēnešiem
It's all about #23 rakstīja: Protams, ka ir pilns ar lieliskiem spēlētājiem, kuri nav tikuši pie gredzeniem. Viņiem vienkārši nav paveicies, un jāspēlē varbūt laikā, kad līgā dominē vēl kāds labāks.
Tādi ir daudzi spēlētāji. Piemēram Malouns. Leģenda, spēlē ielicis ļoti daudz un daudz darījis NBA labā Nešs, Redžijs, Bārklijs un Stoktons.

Bet vienīgais kurš tā patiešām ir bijis viens no visu laiku labākajiem spēlētājiem ar zvaigznes statusu ir Malouns. Un šeit jau jārunā par veiksmi, sakritībām, komandas spēli. Vienmēr priekšā bija Lakers, Celtics vai Bulls. Un tajās komandās spēlēja skaļi vārdi - Maģiskais, Džordans, tas pats Horijs, Hakīms un Kesels.

Ko es ar to gribu teikt. Var nepaveikties, un kamēr tu esi viens no labākajiem, ir kāda komanda kura spēlē labāk. Bet, Heat tomēr šis sastāvs ir tāds, ka neiegūt gredzenus tiešām būtu izgāšanās. Jo tik dominanti spēlētāji vienā komandā nav spēlējuši līdz šim manuprāt.

Okey bija, Džordans un Pippens, Džordans un Rodmens, Magīskais un Džabars, bet tomēr .... Lebrons, Veids un arī Bošs.

Ja ar šiem nevar izcīnīt gredzenu, tad viņš nevar saukties par labāko.
Domāju, ka pie gredzeniem tiks, bet nešogad... pēc gada vai diviem gan varētu izdoties un labas iespējas arī vairāk kā pie viena tikt, BET ar nosacījumu, ka viņi spēs aizlāpīt robus komandā, nokomplektēt labāku atbalsta spēlētāju brigādi, jo tikai ar šiem trim viņiem ir un arī būs par īsu. Šobrīd līgā ir vairākas spēcīgas komandas - gan tādas, kas jau tagad ir pretendentes (piemēram Čikāga, Oklahoma), gan tādas, kuras par tādām, ticamākais, kļūs tuvākajā nākotnē (piemēram Minesota, LA Clippers), gan arī tādas, kuras tādas vēl ir pirms pārbūves (piemēram Bostona, SanAntonio).

p.s. Es minēju tikai dažas komandas piemēram, lai gan pie šīm trim grupām var nosaukt vismaz vēl dažas, tā kā nevajag tagad sākt bļaut katram savu komandu, kuru, redz, es neesmu nosaucis.

     [+] [-]

, 2012-02-12 15:05, pirms 3 mēnešiem
pistol rakstīja: Bārklijs manā sarakstā neatpaliek no Malona īpaši, taču labākais spēlētājs bez titula ir Beilors, statistika, labākās sezonas par to liecina. Kā arī īsti nesaprotu to zvaigznes statusu. Jo, manuprāt, spēlētājs kurš ir bijis MVP ir zvaigzne un pat, ja MVP nav izcīnīts, Tev ir iespēja būt zvaigznei.
Domāju, ka to vai spēlētājs ir zvaigzne nosaka cik labi viņš spēlē, cik daudz dod/cik ir nozīmīgs savai komandai, protams arī dažādi tituli, cik skaisti spēlē, harisma, arī popularitātei ir nozīme - vārdu sakot, ir daudz un dažādi faktori un atsevišķiem spēlētājiem tie var būt pilnīgi atšķirīgi kļūstot par zvaigzni, bet nosaukt vienu veiksmes formulu nevar. Tas ir atkarīgs no katra spēlētāja.....ja fani viņu mīlēs, tad viņiem viņš būs zvaigzne neskatoties ne uz ko, kā bija ar Aiversonu.

Tev jābūt autorizētam, lai varētu atstāt komentāru. Varbūt vēlies piereģistrēties?