Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Durants un Džeimss - NBA februāra mēneša labākie spēlētāji

Durants un Džeimss - NBA februāra mēneša labākie spēlētāji
Kevins Durants aizsardzībā pret Lebronu Džeimsu
Foto: AFP/Scanpix

Par aizvadītā mēneša - februāra - labākajiem spēlētājiem Nacionālajā Basketbola asociācijā (NBA) atzīti Kevins Durants no Oklahomsitijas "Thunder" un Lebrons Džeimss no Maiami "Heat" vienības.

Kevins Durants aizvadītajā mēnesī palīdzēja "Thunder" vienībai izcīnīt 12 uzvaras 15 aizvadītajos mačos, gūstot 30 un vairāk punktus septiņos mačos. Durants februārī bija rezultatīvākais spēlētājs visā līgā ar vidēji mačā gūtu 29,1 punktu.

19. februāra mačā pret "Nuggets" vienību aizvadītās Visu Zvaigžņu spēles MVP sasniedza jaunu personisko rekordu, gūdams 51 punktu. Viņš tāpat arī izcīnīja astoņas atlēkušās bumbas, un "Thunder" svinēja uzvaru mačā ar 124:118. Oklahomsitijas vienības sasniegtā 12-3 bilance februāra mēnesī bija viena no labākajām visā līgā.
Durants, kurš ir aizvadīto divu NBA sezonu labākais punktu guvējs, Visu Zvaigžņu mačā atzīmējās ar 36 gūtiem punktiem, bet viņa pārstāvēta Rietumu konferences vienība pārspēja Austrumus ar 152:149.

Lebrons Džeimss jau otro mēnesi pēc kārtas ir atzīts par Austrumu konferences mēneša labāko spēlētāju. Džeimss "Heat" vienībai aizvadītajā mēnesī palīdzēja sasniegt 11-2 bilanci, būdams Austrumu konferences labākais punktu guvējs ar vidēji mačā gūtiem 24,5 punktiem. LBJ realizēja no spēles 54 procentus no izmestajiem metieniem. Uzbrucējs guva vismaz 10 punktus visos 13 februāra mēneša mačos.

"Heat" līderis aizvadītajā mēnesī četros mačos iekrāja double-double, vidēji laukumā pavadot 35,8 minūtes. 3. februāra mačā pret Filadelfijas "76ers" Džeimss pārsniedza 18 000 gūto punktu robežu.

Izmantotie resursi:
NBA.com

  +2 [+] [-]

, 2012-03-03 11:50, pirms 12 gadiem
ikviens cits līgas snaiperis, ja izmestu tikpat metienus cik Durants, samestu vēl vairāk punktu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2012-03-03 12:31, pirms 12 gadiem
Lebron=King
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2012-03-03 12:42, pirms 12 gadiem
shitaa rakstīja: ikviens cits līgas snaiperis, ja izmestu tikpat metienus cik Durants, samestu vēl vairāk punktu.
Jā, žēl, ka durantam precizitāte šajā sezonā ir 51% un es gribētu redzēt, ka Tu kaut kādam K.Korveram liktu visu laiku šaut pa grozu...

  +6 [+] [-]

, 2012-03-03 12:48, pirms 12 gadiem
shitaa rakstīja: ikviens cits līgas snaiperis, ja izmestu tikpat metienus cik Durants, samestu vēl vairāk punktu.
Visi citi līgas snaiperi ir bumbas saņēmēji un tad metēji. Durants metienus sev izkārto pats. Atšķirība starp snaiperi un superzvaigzni. Un viņa FG% ir lielisks viņa spēles stilam

  +3 [+] [-]

, 2012-03-03 13:07, pirms 12 gadiem
shitaa rakstīja: ikviens cits līgas snaiperis, ja izmestu tikpat metienus cik Durants, samestu vēl vairāk punktu.
droši vien, ja Tu izmestu tikpat metienu, tad arī būtu rezultatīvāks par Durantu

  +6 [+] [-]

, 2012-03-03 13:08, pirms 12 gadiem
shitaa rakstīja: ikviens cits līgas snaiperis, ja izmestu tikpat metienus cik Durants, samestu vēl vairāk punktu.
Ko tu tur stum. Pasaki kuram līgas snaiperim ir 51% fg ?

 +14 [+] [-]

, 2012-03-03 13:27, pirms 12 gadiem
shitaa rakstīja: ikviens cits līgas snaiperis, ja izmestu tikpat metienus cik Durants, samestu vēl vairāk punktu.
tu vispār esi redzējis kādu OKC spēli,kādus metienus viņš izdara?

 +12 [+] [-]

, 2012-03-03 13:29, pirms 12 gadiem
Karalis ir Karalis viņš spēlē vnk fenomenāli
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +15 [+] [-]

, 2012-03-03 13:42, pirms 12 gadiem
Maikls Skolfilds rakstīja: Karalis ir Karalis viņš spēlē vnk fenomenāli
Pilnīgi piekrītu - Durants ir lielisks!

  -3 [+] [-]

, 2012-03-03 13:44, pirms 12 gadiem
LebronJamesMVP rakstīja: nu Lebrona nodirs*** kur jus esat?

Lebrons ja šitā turpinās tad stabili viņš būs sezonas MVP!
Viņš var spēlēt cik labi grib, ja Miami nebūs pirmajā vietā reg. sezonas beigās, viņš uz MVP varēs skatīties pa gabalu. Piekrītu, ka tā ir stulba tradīcija dot MVP sezonas uzvarētāju spēlētājam, bet tā nu tas ir.

     [+] [-]

, 2012-03-03 13:57, pirms 12 gadiem
arejs87 rakstīja: Viņš var spēlēt cik labi grib, ja Miami nebūs pirmajā vietā reg. sezonas beigās, viņš uz MVP varēs skatīties pa gabalu. Piekrītu, ka tā ir stulba tradīcija dot MVP sezonas uzvarētāju spēlētājam, bet tā nu tas ir.
Pēc loģikas ir pareizi, kaa var dot MVP, ja neesi pirmais, jo tas ir vērtiigaakaa speleetaaja balva un vertiigaakais speleetaajs ir uzvaretaaj komandas labakais! Tatad Durants tas arii buus! Domāju, ka nekas cits nevarētu buut, jo OKC spēlee fenomenāli!

  +3 [+] [-]

, 2012-03-03 14:00, pirms 12 gadiem
kobe ir vislabakais, pec tam seko Durants un tad tikai Lebrons. Sezonas MVP drošvien būs Durants, bet varbūt arī Westbrooks? Laiks rādīs! Kobe the best!

     [+] [-]

, 2012-03-03 14:14, pirms 12 gadiem
chubaki rakstīja: Pēc loģikas ir pareizi, kaa var dot MVP, ja neesi pirmais, jo tas ir vērtiigaakaa speleetaaja balva un vertiigaakais speleetaajs ir uzvaretaaj komandas labakais! Tatad Durants tas arii buus! Domāju, ka nekas cits nevarētu buut, jo OKC spēlee fenomenāli!
Un ja uzvar komanda bez izteikta līdera, kur ir komandas basketbols - ko tad? Labāko spēlētāju vajadzētu arī skatīties - kur tā komanda būtu bez viņa.

  +6 [+] [-]

, 2012-03-03 14:16, pirms 12 gadiem
kasparskd rakstīja: kobe ir vislabakais, pec tam seko Durants un tad tikai Lebrons. Sezonas MVP drošvien būs Durants, bet varbūt arī Westbrooks? Laiks rādīs! Kobe the best!
Westbrooks??!! Nesmīdini! Viņš daudz par daudz domā par saviem statiem, jo vēlas būt lielāka komandas zvaigzne, kas ir ļoti nereāls sapnis kamēr viņš spēlē kopā ar Durantu UN kamēr viņš vairāk domā par sevi, nevis par komandas biedriem.

     [+] [-]

, 2012-03-03 14:54, pirms 12 gadiem
jus domajat ka Heat nebuus pirmie pec regularas sezonas?
vini stabili bus 1
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-03-03 15:38, pirms 12 gadiem
host rakstīja: Ko tu tur stum. Pasaki kuram līgas snaiperim ir 51% fg ?
Nu James ir 55,3% - 5 līgā. Un viņš met gandrīz tpt kā KD, tikai met mazāk trojkas!

  +3 [+] [-]

, 2012-03-03 15:55, pirms 12 gadiem
SKRUNDA rakstīja: jus domajat ka Heat nebuus pirmie pec regularas sezonas?
vini stabili bus 1
interesants vārds ir ''stabili'', vel jo vairāka, ja viņi pašreiz ir 3. līgā.
un heat nevar skriet visu sezonu.

     [+] [-]

, 2012-03-03 16:31, pirms 12 gadiem
arejs87 rakstīja: Un ja uzvar komanda bez izteikta līdera, kur ir komandas basketbols - ko tad? Labāko spēlētāju vajadzētu arī skatīties - kur tā komanda būtu bez viņa.
Zini MVP ir bijis arī komandai kura ir 2 vai 3 vietā. Tādā gadījumā ja viņš viens velk komandu un līderiem nav izteikta līdera.

  +3 [+] [-]

, 2012-03-03 16:34, pirms 12 gadiem
Nerusejosais rakstīja: Nu James ir 55,3% - 5 līgā. Un viņš met gandrīz tpt kā KD, tikai met mazāk trojkas!
Nu jā to es redzu, bet ko tu ar to gribēji pateikt ? Doma bija tāda, ka lietotājs "shitaa" bezjēgā noliek Durantu salīdzinot bezmazvai ar Korveriem un Cookiem. Bet Durants ir labākais savā lauciņā. To, ka James met precīzāk un ir labākais spēlētājs uz papīra jeb statistikā to visi zin.

     [+] [-]

, 2012-03-03 16:35, pirms 12 gadiem
SKRUNDA rakstīja: jus domajat ka Heat nebuus pirmie pec regularas sezonas?
vini stabili bus 1
Tev ir kāds arguments tādai pārliecībai? Ir vismaz divas komandas, kurām ir reālas iespējas atstāt Heat aiz sevis sezonas beigās

     [+] [-]

, 2012-03-03 16:42, pirms 12 gadiem
host rakstīja: Zini MVP ir bijis arī komandai kura ir 2 vai 3 vietā. Tādā gadījumā ja viņš viens velk komandu un līderiem nav izteikta līdera.
To es zinu. Tomēr tā tradīcija ir stulba, ka dod uzvarētāju komandas pārliecinošākajam līderim, ja tāds ir, MVP. Mēdz būt spēlētāji kuri to būtu vairāk pelnījuši. Neizskatās, ka šogad būs problēmas līdera trūkumu uzvarētājos, jo visās trijās potenciālajās uzvarētājkomandās ir zvaigznes...es gan domāju, ka Heat uzvaras gadījumā (nedomāju, ka tas notiks) nevajadzētu būt viennozīmīgai MVP atdošanai Lebronam - Veids būtu pelnījis vismaz viņa kandidatūras nopietnu izskatīšanu. Jā, Lebrons ir labāks uz papīra ar labākiem statiem, bet es nedomāju, ka Veida nozīme komandā būtu mazāka.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-03-03 17:08, pirms 12 gadiem
arejs87 rakstīja: To es zinu. Tomēr tā tradīcija ir stulba, ka dod uzvarētāju komandas pārliecinošākajam līderim, ja tāds ir, MVP. Mēdz būt spēlētāji kuri to būtu vairāk pelnījuši. Neizskatās, ka šogad būs problēmas līdera trūkumu uzvarētājos, jo visās trijās potenciālajās uzvarētājkomandās ir zvaigznes...es gan domāju, ka Heat uzvaras gadījumā (nedomāju, ka tas notiks) nevajadzētu būt viennozīmīgai MVP atdošanai Lebronam - Veids būtu pelnījis vismaz viņa kandidatūras nopietnu izskatīšanu. Jā, Lebrons ir labāks uz papīra ar labākiem statiem, bet es nedomāju, ka Veida nozīme komandā būtu mazāka.
Nu neteikšu, ka man arī tas iet pie sirds, bet tomēr ir vairāki fakti pēc kā vērtē MVP. Ja to skatītos tikai pēc spēlētāja individuālās statistikas Lebrons būtu MVP katru gadu jau kopš savas otrās sezonas.

     [+] [-]

, 2012-03-03 17:53, pirms 12 gadiem
host rakstīja: Nu neteikšu, ka man arī tas iet pie sirds, bet tomēr ir vairāki fakti pēc kā vērtē MVP. Ja to skatītos tikai pēc spēlētāja individuālās statistikas Lebrons būtu MVP katru gadu jau kopš savas otrās sezonas.
Jā, tā tas diemžēl būtu - tādā ziņā labi, ka ir tāda tradīcija, jo Džeimss ne tuvu nebūtu katru gadu MVP pelnījis. MVP nedrīkst skatīties tikai pēc statiem, jo ir daudz spēlētāju, kuriem nav grandiozi stati, bet devums komandai ir ļoti liels. Tāpat darbojas arī pretējais - ir statistikas vergi, kā piemēram tas pats Westbrooks, kurš no sevis iedomājas vairāk kā ir un grib uzlēkt pāri savai galvai, kas var OKC nākt par sliktu (un jau nāk), tik ilgi, kamēr viņš nepieaugs un nesapratīs, kādi ir viņa primārie uzdevumi.

     [+] [-]

, 2012-03-03 17:55, pirms 12 gadiem
It's all about #23 rakstīja: Veida nozīme komandā - 2x lielāka nekā princesei. Veids ir paraugs visiem, kādam jābūt basketbolistam.
+10

Veids šobrīd nepelnīti tiek atstāts otrajā plānā.

  -1 [+] [-]

, 2012-03-03 22:52, pirms 12 gadiem
arejs87 rakstīja: +10

Veids šobrīd nepelnīti tiek atstāts otrajā plānā.
pelnīti! lebrons ir komandas līderis! tieši ar viņa atnākšanu heat irstarp vadošajām komandām, kamēr Veids spēlēja bez Lj un shka nevarēja pat pārkāpt PO pirmo kārtu atduroties pret komandām kā Hawks, kamēr LJ padarija savus komandas biedrus labākus un ar cavs divaz sezonas pēc kārtas uzvarēja regulāro sezonu, aizveda iespējams sliktāko Nba komandu līdz finālam.. Veids nav tik dominējoš spēlētājs kā ir LJ un tas ir fakts!

     [+] [-]

, 2012-03-03 23:11, pirms 12 gadiem
Richels rakstīja: pelnīti! lebrons ir komandas līderis! tieši ar viņa atnākšanu heat irstarp vadošajām komandām, kamēr Veids spēlēja bez Lj un shka nevarēja pat pārkāpt PO pirmo kārtu atduroties pret komandām kā Hawks, kamēr LJ padarija savus komandas biedrus labākus un ar cavs divaz sezonas pēc kārtas uzvarēja regulāro sezonu, aizveda iespējams sliktāko Nba komandu līdz finālam.. Veids nav tik dominējoš spēlētājs kā ir LJ un tas ir fakts!
Pirmkārt - LJ neatnāca viens pats.

UN otrkārt - spēlētājam nav jābūt dominējošam, lai viņš komandai būtu ļoti nozīmīgs.

Par to, ka padara labākus komandas biedrus - jā, bet ne viņš tāds vienīgais līgā. Savukārt, par Cavs sasniegumiem LJ laikā, var teikt tikai to, ka Cavs bija uzbūvēta speciāli priekš Džeimsa, liekot viņu vidū kā centrālo balstu un sakraujot apkārt kāršu namiņu. Bet bez centra kāršu namiņš sagrūst, kā tas notika pēc LJ aiziešanas. Prāta nenāk neviena cita komanda NBA kura tā būtu rīkojusies, būvējot komandu vienam cilvēkam un tas ir tikai saprotami, jo tā ir ļoti nepareiza un stulba rīcība!