Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:135, Did:0, useCase: 3

Medijs: Strēlnieks izvēlējies "Panathinaikos", drīz tiks parakstīts līgums

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Medijs: Strēlnieks izvēlējies "Panathinaikos", drīz tiks parakstīts līgums
Jānis Strēlnieks. Foto: zumapress.com/Scanpix

Latvijas izlases saspēles vadītājs Jānis Strēlnieks paliks Grieķijā un karjeru turpinās Atēnu "Panathinaikos" rindās, vēsta portāls Sportando. Jau tuvākajā laikā tikšot parakstīta vienošanās.

Tiek vēstīts, ka Strēlnieka aģents Artūrs Kalnītis pašlaik atrodas Krētā, bet jau tuvākajā laikā viņš dosies uz Atēnām, lai panāktu vienošanos ar "Panathinaikos". Saspēles vadītājs ir viens no vasaras karstākajiem brīvajiem aģentiem Eiropā, jo par viņa pakalpojumiem cīnījās arī Maskavas apgabala "Khimki" un "Valencia", tomēr labākos nosacījumus piedāvājusi "Panathinaikos".

Iepriekš Strēlnieks pārstāvēja tās niknāko pretinieci Pirejas "Olympiacos". Abu komandu nesaskaņas bijušas tik saspringtas, ka beigās latvieša bijusī komanda atteicās no spēlēšanas Grieķijas čempionātā, meklējot rezerves variantus, bet Adrijas līga atteicās no uzņemšanas. "Panathinaikos" iepriekš bija paziņojusi, ka ar Pirejas vienību laukumā netiksies – ja tā saņemšot atļauju spēlēt, tad "Panathinaikos" pati pametīšot Grieķijas līgu.

Spēlējot pie titulētā Deivida Blata, Strēlnieks Eirolīgā vidēji spēlē iemeta 8,8 punktus, atdeva divas rezultatīvas piespēles un izcīnīja 1,9 bumbas zem groziem. Sezonas izskaņa Latvijas izlasē gūtā savainojuma dēļ gāja secen. "Olympiacos" ar 15-15 bilanci palika aiz izslēgšanas spēļu svītras, bet "Panathinaikos" ar 16-14 gan izdevās kvalificēties kā sestajai labākajai komandai. Tas neko daudz nedeva, jo sērijā ar 0-3 tika zaudēts Madrides "Real".

Izmantotie resursi:
https://sportando.basketball/en/jan...

     [+] [-]

, 2019-07-02 20:46, pirms 5 gadiem
Paliek tikai jautājums, vai viņu ņem kā 1. sapēlnieku... Tur tak ir tas Kalates, ja nemaldos...

  +2 [+] [-]

, 2019-07-02 20:54, pirms 5 gadiem
Real Rebel rakstīja: Khimki ar PAO ir vienādās pozīcijās...
Nu nezinu gan, vai vienādās pozīcijās. PAO jau ir pieredze iet uz augstām vietām tajos turnīros un reāli ir tāda nojausma, ka viņi to varētu pavilkt. Khimki ir ambīcijas, viņi to noteikti aŗī grib, bet tur ar gribēšanu vien nepietiek! Ne jau tikai spēlētāju uzvārdi tur spēlē, tā ir visa tā organizācija, viss tas, kas ir ap basketbolu un tas PAO ir augstākā līmenī. Šito visu pacelt, kad katru nedēļu ir spēles savā Eiropas galā, tas ir kopējs visas kluba organizācijas darbs!

  +4 [+] [-]

, 2019-07-02 20:57, pirms 5 gadiem
sandis444444 rakstīja: Protams ka šim lēmums ir 2 iemesli:

Nauda un patīkams klimats! Lai arī cik naudas krieviem nebūtu tomēr PAO ir vairāk naudas + stabilitāte ka arī nākošgad spēlēs Eirolīgā (ja līgums būs uz 2 gadiem) un kā jau miēju - Atēnu klimats, kkādas ziemiņas jau arī tur tagad ir bet pa lielam lieliska vieta kur dzīvot un spēlēt un tur jau viņš ir pavadījis 2 gadus, tik jānomaina pilsētas daļa un viss ok
Jā, nu šis aspekts arī svarīgs. Dzīvot Grieķijā noteikti ir patīkamāk kā Krievijā. Tur šaubu nav!

  +1 [+] [-]

, 2019-07-02 20:58, pirms 5 gadiem
Noteikti apzinās, ko dara. Parasti jau tādas pārejas notiek, kad spēlētājs ar savu lomu vecajā komandā īsti apmierināts bijis nav, un parāda, ka nekādas īpašās emocionālās saiknes ar vecās komandas faniem arī nav, jo vairāk, situācijā, kad bija citi līdzvērtīgi piedāvājumi...

  -1 [+] [-]

, 2019-07-02 21:06, pirms 5 gadiem
ak68 rakstīja: Nu nezinu gan, vai vienādās pozīcijās. PAO jau ir pieredze iet uz augstām vietām tajos turnīros un reāli ir tāda nojausma, ka viņi to varētu pavilkt. Khimki ir ambīcijas, viņi to noteikti aŗī grib, bet tur ar gribēšanu vien nepietiek! Ne jau tikai spēlētāju uzvārdi tur spēlē, tā ir visa tā organizācija, viss tas, kas ir ap basketbolu un tas PAO ir augstākā līmenī. Šito visu pacelt, kad katru nedēļu ir spēles savā Eiropas galā, tas ir kopējs visas kluba organizācijas darbs!
Tu uzskati, ka Khimki ir slikta organizācija? Nav vairs tie laiki draudziņ. Jā, zemākās komandās tur ir pasūdīgi, bet top 5 tur ir Eiropas līmenis un Khimki arī iepriekš ir tikuši diezgan augstu, bet nu ne Khimki, ne Pao nav, un nebūs arī šosezon, titula pretendenti

  +2 [+] [-]

, 2019-07-02 21:15, pirms 5 gadiem
No visām iespējamajām organizācijām PAO noteikti ir nopietnākais variants. Bet nu monētas un kāda alus bundža Pirejas spēlē noteikti lidos Jankas virzienā. Ir sanācis šos derbijus apmeklēt abās arēnās - tas tiešām ir nopietni un reizēm ne pārāk droši veselībai.

  +1 [+] [-]

, 2019-07-02 21:28, pirms 5 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tu uzskati, ka Khimki ir slikta organizācija? Nav vairs tie laiki draudziņ. Jā, zemākās komandās tur ir pasūdīgi, bet top 5 tur ir Eiropas līmenis un Khimki arī iepriekš ir tikuši diezgan augstu, bet nu ne Khimki, ne Pao nav, un nebūs arī šosezon, titula pretendenti
Nu pieņemsim, ka viņu organizācija ir uzlabojusies, bet ir jau vēl reputācijas jautājums. Tur nu gan neredzu variantus - PAO vārdam ir pavisam cita skaņa kā Khimki. Un bez tam ar organizāciju es domāju ne tikai tur trenažierus, medicīnu, fizioterapiju un visu tur citu tādā veidā, kam jābūt augstā līmenī visos šāda līmeņa klubos, bet te vēl no svara ir arī pieredzējis kluba menedžments, jo tādos turnīros ir n-tās nianses, kas patiesība tiek risinātas ārpus laukuma, par kurām spēlētāji varbūt pat nezin, bet beigu beigās tam visam var izrādīties svarīga nozīme.

  -1 [+] [-]

, 2019-07-02 21:45, pirms 5 gadiem
ak68 rakstīja: Nu pieņemsim, ka viņu organizācija ir uzlabojusies, bet ir jau vēl reputācijas jautājums. Tur nu gan neredzu variantus - PAO vārdam ir pavisam cita skaņa kā Khimki. Un bez tam ar organizāciju es domāju ne tikai tur trenažierus, medicīnu, fizioterapiju un visu tur citu tādā veidā, kam jābūt augstā līmenī visos šāda līmeņa klubos, bet te vēl no svara ir arī pieredzējis kluba menedžments, jo tādos turnīros ir n-tās nianses, kas patiesība tiek risinātas ārpus laukuma, par kurām spēlētāji varbūt pat nezin, bet beigu beigās tam visam var izrādīties svarīga nozīme.
Komandas vārdam piekrītu, kas saistās tieši ar organizāciju, tad Khimki arī iepriekš ir bijuši Eirolīgā un viņiem ir pieredze. Es īsti nesaprotu tagad piekasīšanos viņiem. Bet ja runājam tīri no kluba nosaukuma ietekmes, tad jā, piekrītu, bet tā, abiem klubiem nav tik lielas atsķirības. Khimki variants, man personīgi, patī labak, jo kluba īpašnieks neuzvedas kā bērns un līga/turnīrs Khimki ir labāks

     [+] [-]

, 2019-07-02 21:54, pirms 5 gadiem
Real Rebel rakstīja: Komandas vārdam piekrītu, kas saistās tieši ar organizāciju, tad Khimki arī iepriekš ir bijuši Eirolīgā un viņiem ir pieredze. Es īsti nesaprotu tagad piekasīšanos viņiem. Bet ja runājam tīri no kluba nosaukuma ietekmes, tad jā, piekrītu, bet tā, abiem klubiem nav tik lielas atsķirības. Khimki variants, man personīgi, patī labak, jo kluba īpašnieks neuzvedas kā bērns un līga/turnīrs Khimki ir labāks
Nu vienīgā Khimki priekšrocība ir spēcīgāks Krievijas čempionāts un ja viņi tur vēl spēlēs VTB, tad vēl jo vairāk. Bet jautājums, vai viņiem sastāvs ir tik dziļš, lai to visu izvilktu! Tas var nākt arī par sliktu! Grieķija cita lieta, tur PAO var visus spēkus koncentrēt ULEB turnīram. Protams, šādi jau plusus un mīnusus var vilkt, tāpat jau nevar precīzi izdomāt. Tas tomēr ir sports! Domā vienu, bet notiek cits kaut kas!

  -1 [+] [-]

, 2019-07-02 21:58, pirms 5 gadiem
ak68 rakstīja: Nu vienīgā Khimki priekšrocība ir spēcīgāks Krievijas čempionāts un ja viņi tur vēl spēlēs VTB, tad vēl jo vairāk. Bet jautājums, vai viņiem sastāvs ir tik dziļš, lai to visu izvilktu! Tas var nākt arī par sliktu! Grieķija cita lieta, tur PAO var visus spēkus koncentrēt ULEB turnīram. Protams, šādi jau plusus un mīnusus var vilkt, tāpat jau nevar precīzi izdomāt. Tas tomēr ir sports! Domā vienu, bet notiek cits kaut kas!
Pats saprati, ko uzrakstīji par to turnīru un Khimki? Viņiem ir tikai divi turnīri, tapat kā Pao
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2019-07-02 22:02, pirms 5 gadiem
Real Rebel rakstīja: Pats saprati, ko uzrakstīji par to turnīru un Khimki? Viņiem ir tikai divi turnīri, tapat kā Pao
Pao ir arī Grieķijas kauss, tātad 3 turnīri.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2019-07-02 22:06, pirms 5 gadiem
dzintars_kants_105526614064137 rakstīja: Tev ir pienaacis tas vecums, kad ar sporta zinashanam vari nemt prieksha neaugligas vecenes, nu taadas peec 45, IESAKU
Tavu muterīti?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-07-02 22:08, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Pao ir arī Grieķijas kauss, tātad 3 turnīri.
Pareiz, bet viņi jau man šķiet no ceturtdaļfināla piedalās
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-07-02 22:09, pirms 5 gadiem
dzintars_kants_105526614064137 rakstīja: Nope, vinai vel nav 45!!!! Ari sencim ne, taka tavas bisex vajadzibas naksies apmierinat ar citiem
Par sencīti neko neminēju, laikam izpaužās Tavas slēptās vēlmes. Tava muterīte visiem sūkā, tāpēc man nederēs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-07-02 22:13, pirms 5 gadiem
Real Rebel rakstīja: Pareiz, bet viņi jau man šķiet no ceturtdaļfināla piedalās
Precīzi nezinu, bet skaidrs, ka no pirmajām kārtām nepiedalās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-07-02 22:37, pirms 5 gadiem
dzintars_kants_105526614064137 rakstīja: Par kruushturiem skaidrs ( nezinu ko vinas tur censhaas sleept ja kruutes nava ) BET kas ar pezhukiem
kura tev visvairāk simpatizē no bīcistem?

     [+] [-]

, 2019-07-02 23:07, pirms 5 gadiem
Real Rebel rakstīja: Pats saprati, ko uzrakstīji par to turnīru un Khimki? Viņiem ir tikai divi turnīri, tapat kā Pao
Jā, tur mana vaina. Vīriešu basī es sekoju līdzi tikai ULEB un FIBA turnīriem, dažam Eiropas līgām, vēl NBA, Krievijas vīriešu čempionāta izspēlei vispār nesekoju. (Patiesībā īsti pat nebiju iedziļinājies, kur tur VEF spēlēja, vienkārši VEFam iepriekš sekoju līdzi tikai tik daudz, cik viņi spēlēja Latvijas - Igaunijas čempionātā, no šīs sezonas mana interese par VEF būs lielāka, jo viņi spēlēs arī FIBA Čempionu līgā) Saprotu, ka VTB arī ir Krievijas čempionāts, biju iedomājies, ka viņi tur vēl kaut ko izspēlē! Bet nu kāda starpība, konkurence Krievijas atklātajā čempī ir stipri lielāka kā Grieķijā jebkura gadījumā. Tas nozīmē vairāk sasprindzinātu spēļu. PAO tur ir priekšrocības vai varbūt arī nē, jo sasprindzinātu spēļu Grieķijā viņiem būs mazāk, it īpaši, ja vēl Oly tiek izslēgts no Grieķijas augstākās līgas.