Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:135, Did:0, useCase: 3

Šķēle trenējas kopā ar "Kalev/Cramo"

Šķēle trenējas kopā ar "Kalev/Cramo"
Armands Šķēle
Foto: Romāns Kokšarovs/f64

Latviešu basketbolists Armands Šķēle aizvada treniņus savā bijušajā komandā - Igaunijas čempionvienībā Tallinas "Kalev/Cramo", vēsta "delfi.ee".

30 gadus vecais Šķēle Tallinas komandai pievienojās 2011. gada sākumā, trīs reizes pēc kārtas palīdzot "Kalev/Cramo" triumfēt Igaunijas čempionātā. Pagājušajā vasarā viņš pagarināja līgumu ar "Kalev/Cramo", tomēr novembra beigās pārcēlās uz Turcijas otrās spēcīgākās līgas komandu Pamukales Universitāte.

2013. gada rudenī Šķēle Latvijas izlases sastāvā piedalījās Eiropas čempionāta finālturnīrā Slovēnijā, taču šovasar netika iekļauts pat valstsvienības kandidātos.

Karjeras veiksmīgāko sezonu Šķēle aizvadīja "Barons/LMT" komandā, 2007./2008. gada sezonā izcīnot ne tikai Latvijas čempiona titulu, bet arī triumfējot FIBA Eiropas kausa izcīņā.

Armanda jaunākais brālis Aigars šogad debitēja Latvijas izlasē, turklāt noslēdza līgumu ar Latvijas vicečempionu "VEF Rīga".

Izmantotie resursi:
delfi.ee

1 2 39 komentāri
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +11 [+] [-]

, 2014-09-01 19:28, pirms 10 gadiem
Gribētos cerēt, ka Armands atgriezīsies Latvijā, piemēram BKV vai VEF rindās. Tas būtu arī garantēts skatītāju pieplūdums/interese. Nesaprotu, neviens neinteresējas vai pats Šķēle negrib LV..

 +10 [+] [-]

, 2014-09-01 19:31, pirms 10 gadiem
Piekrītu kolēģiem, vajag Armandu lbl'ā !

  +1 [+] [-]

, 2014-09-01 19:32, pirms 10 gadiem
daudzi izskatās ka nemaz neatceras ka vinš jau ir spēlējie iekš BKV un to kā viņam tur gāja!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-09-01 19:35, pirms 10 gadiem
viņam parādi Lv tāpēc spēlē kur dod aploksnē lielāko dalju kapā pa minimālo tipa!!!

  +2 [+] [-]

, 2014-09-01 19:37, pirms 10 gadiem
Nespeles Latvijaa 100 procenti. Martins Lauva varetu atbildet - kaapeec ?!

  +4 [+] [-]

, 2014-09-01 19:38, pirms 10 gadiem
Piekrītu, ka Armanu vajag BK Venstpils

  +3 [+] [-]

, 2014-09-01 19:38, pirms 10 gadiem
aiwonaltu rakstīja: viņam parādi Lv tāpēc spēlē kur dod aploksnē lielāko dalju kapā pa minimālo tipa!!!
ir bieži dzirdēts par šādu teoriju, droši vien kaut kāda taisnība tur ir.. Nesaprotu tikai kā ar viņa algu Barona laikos varēja iebraukt parādos, pie tam tik lielos.. Būs gaismas pili par savu naudu uzcēlis?

  +3 [+] [-]

, 2014-09-01 19:39, pirms 10 gadiem
Māris Druvaskalns rakstīja: Nespeles Latvijaa 100 procenti. Martins Lauva varetu atbildet - kaapeec ?!
Ja jau tu zini tik droši kapēc nespēlēs un kam jāprasa, tad varbūt pastāsti mums pārējiem arī

  +2 [+] [-]

, 2014-09-01 19:57, pirms 10 gadiem
Māris Druvaskalns rakstīja: Nespeles Latvijaa 100 procenti. Martins Lauva varetu atbildet - kaapeec ?!
eu tu, jampampiņ boldā, kas tie par pusmājieniem, ko tu te...!?

  +3 [+] [-]

, 2014-09-01 20:01, pirms 10 gadiem
Sir.Paul rakstīja: Gribētos cerēt, ka Armands atgriezīsies Latvijā, piemēram BKV vai VEF rindās. Tas būtu arī garantēts skatītāju pieplūdums/interese. Nesaprotu, neviens neinteresējas vai pats Šķēle negrib LV..
līmenis ir krities+regresē.
Teorētiski varētu kaut kur spēlēt, bet cik esmu dzirdējis, tad piemēram VEF sponsori neatbalsta viņa pievienošanos.
Un noteikti tāds Kalev, kur Šķēle +/- ir labi spēlējis pēdējos gados, maksā vairāk nekā varētu dabūt LV.

  +3 [+] [-]

, 2014-09-01 20:04, pirms 10 gadiem
ThePower rakstīja: līmenis ir krities+regresē.
Teorētiski varētu kaut kur spēlēt, bet cik esmu dzirdējis, tad piemēram VEF sponsori neatbalsta viņa pievienošanos.
Un noteikti tāds Kalev, kur Šķēle +/- ir labi spēlējis pēdējos gados, maksā vairāk nekā varētu dabūt LV.
Jocīgi par tiem sponsoriem, skaidrs, ka reputācija dara savu, bet cik saprotu, viņš savu dzīvesveidu ir pagriezis par 180 grādiem pēdejos gados? Un kas tas būtu par 'stāstu' - brāļi Šķēles kopā VEF, vecais pamazām iet prom no skatuves, bet jaunais tikai pārādās ar saviem nestandarta gājieniem un neapšaubāmo talantu. Manuprāt viegli pārdodams konsepts, bet citiem laikam atmiņa nav tik īsa kā man

  +2 [+] [-]

, 2014-09-01 20:21, pirms 10 gadiem
Sir.Paul rakstīja: Jocīgi par tiem sponsoriem, skaidrs, ka reputācija dara savu, bet cik saprotu, viņš savu dzīvesveidu ir pagriezis par 180 grādiem pēdejos gados? Un kas tas būtu par 'stāstu' - brāļi Šķēles kopā VEF, vecais pamazām iet prom no skatuves, bet jaunais tikai pārādās ar saviem nestandarta gājieniem un neapšaubāmo talantu. Manuprāt viegli pārdodams konsepts, bet citiem laikam atmiņa nav tik īsa kā man
sezonas laikā ārzemēs varbūt dzīvesveids ir mainījies (piebremzēts), bet vasaras sezonā "atpūta" iet uz pilnu klapi

stāsts būtu izcils, protams, ja tam līdzi nāktu arī uzvaras

  +1 [+] [-]

, 2014-09-01 20:32, pirms 10 gadiem
ThePower rakstīja: sezonas laikā ārzemēs varbūt dzīvesveids ir mainījies (piebremzēts), bet vasaras sezonā "atpūta" iet uz pilnu klapi

stāsts būtu izcils, protams, ja tam līdzi nāktu arī uzvaras
Skaidra bilde, tad jau nav neko daudz mainījis

  +1 [+] [-]

, 2014-09-01 22:02, pirms 10 gadiem
žēl,ka Armands ar visiem sūdiem sabojāja savu potenciālu,tā domāju,vēl tagad būtu ļoti labs līmeņa spēlētājs un būtu izlases vilcējspēks..
Jācer,ka viņa bračka neuzkāps uz tiem pašiem grābekļiem

  +2 [+] [-]

, 2014-09-01 22:22, pirms 10 gadiem
Drausmas, cik žēl. Vēl pirms 2 gadiem likās, ka izķepurosies, bet laikam jau viss... . Trešais meningits + neatmaksajamie parādi pielika punktu nebaidīšos teikt LV visu laiku talantīgākā bolera karjerai.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-09-01 22:25, pirms 10 gadiem
Māris Druvaskalns rakstīja: Nespeles Latvijaa 100 procenti. Martins Lauva varetu atbildet - kaapeec ?!
a kāpēc Tu nevari atbildēt, ja jau sāki maizes griežamo virināt?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-09-01 22:38, pirms 10 gadiem
ajrisūdezda rakstīja: Varēja jau ar bračkām Valteriem ''Baronā'' uzzipāt.
nedod dievs, pie*irsīs atkal dušas klausuli. viņus kopā nevar likt, atsevišķi vel kā cilvēki

     [+] [-]

, 2014-09-01 22:38, pirms 10 gadiem
Sir.Paul rakstīja: nedod dievs, pie*irsīs atkal dušas klausuli
kā tas uz Tevi attieksies?

  +1 [+] [-]

, 2014-09-01 22:42, pirms 10 gadiem
Rafaello rakstīja: Drausmas, cik žēl. Vēl pirms 2 gadiem likās, ka izķepurosies, bet laikam jau viss... . Trešais meningits + neatmaksajamie parādi pielika punktu nebaidīšos teikt LV visu laiku talantīgākā bolera karjerai.
Top5 talantīgākais... Vai viņš bija 16 gados talantīgāks par Kurucu, piemēram? Strīdīgs jautājums.

Katrā ziņā, talanta dzišanas pazīmes bija jau 18, 19 gados.

     [+] [-]

, 2014-09-01 22:53, pirms 10 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: kā tas uz Tevi attieksies?
Kaspar, tas tu?

  +3 [+] [-]

, 2014-09-01 22:54, pirms 10 gadiem
dobrecovs rakstīja: Top5 talantīgākais... Vai viņš bija 16 gados talantīgāks par Kurucu, piemēram? Strīdīgs jautājums.

Katrā ziņā, talanta dzišanas pazīmes bija jau 18, 19 gados.
Esmu liels Rodiona fans, bet Šķēle neapšaubāmi ir visu laiku talantīgākais latvijas basketbolists.

Kad ņemam vērā arī fiziskos dotumus tad Rodions ir tur augšā ar Porziņģi

  +2 [+] [-]

, 2014-09-01 22:59, pirms 10 gadiem
dobrecovs rakstīja: Top5 talantīgākais... Vai viņš bija 16 gados talantīgāks par Kurucu, piemēram? Strīdīgs jautājums.

Katrā ziņā, talanta dzišanas pazīmes bija jau 18, 19 gados.
Izskatās, ka dzīvo vēl LTV7 rādītā U-16 čempja ēnā, Ja runājam tīri par talantu, tad piedod, bet Kurucā nekādas dievišķas talanta pazīmes nesaskatīj. 16 gadu vecums vispār nav rādītājs. Pilns ar akselerātiem, kuri līdz 20 gadu vecumam izsijājās.
pieļauju, ka neatceries tādu veidojumu kā NEBL, bet tur, piemēram, 17 gadu vecumā Šķēle ārdīja ārā Maskavas CSKA aizsardzību, bet, protams, tas jau uz U-16 EČ fona tāds nieks vien ir.
Es, protams, runāju par talantu. Tas, ka Kurucs, iespējams,nākotnē sasniegs vairāk kā Šķēle, ir ļoti iespējams, taču, ja runājam par talantu, tad es nezinu praktiski nevienu basketbola specu, kurš nopietni izvērtētu citu kandidatūru uz talantīgākā LV bolera ever titulu. Nedaudz biju izbrīnīts, ka Telefons nesenajā SA intervijā pieminēja, ka AŠ ir arīdzan visu laiku fiziskākais bolers, kādu šim ir nācies redzēt (nenoliedzami abi bērnības draugi, tapēc tas viss subjektīvi), bet nu sesto reizi atkārtošos, ja runājam par talantu, tad Kurucs... nu nez čalis ar tikai labo roku un talants? Domāju, ka tas nav nopietni...

  +1 [+] [-]

, 2014-09-01 23:09, pirms 10 gadiem
Rafaello rakstīja: Izskatās, ka dzīvo vēl LTV7 rādītā U-16 čempja ēnā, Ja runājam tīri par talantu, tad piedod, bet Kurucā nekādas dievišķas talanta pazīmes nesaskatīj. 16 gadu vecums vispār nav rādītājs. Pilns ar akselerātiem, kuri līdz 20 gadu vecumam izsijājās.
pieļauju, ka neatceries tādu veidojumu kā NEBL, bet tur, piemēram, 17 gadu vecumā Šķēle ārdīja ārā Maskavas CSKA aizsardzību, bet, protams, tas jau uz U-16 EČ fona tāds nieks vien ir.
Es, protams, runāju par talantu. Tas, ka Kurucs, iespējams,nākotnē sasniegs vairāk kā Šķēle, ir ļoti iespējams, taču, ja runājam par talantu, tad es nezinu praktiski nevienu basketbola specu, kurš nopietni izvērtētu citu kandidatūru uz talantīgākā LV bolera ever titulu. Nedaudz biju izbrīnīts, ka Telefons nesenajā SA intervijā pieminēja, ka AŠ ir arīdzan visu laiku fiziskākais bolers, kādu šim ir nācies redzēt (nenoliedzami abi bērnības draugi, tapēc tas viss subjektīvi), bet nu sesto reizi atkārtošos, ja runājam par talantu, tad Kurucs... nu nez čalis ar tikai labo roku un talants? Domāju, ka tas nav nopietni...
Gribēju mazliet precizēt, piekrītu visam, ja tu runā par tīru basketbola talantu, kāds var būt arī 160cm garam džekam. Tur es piekrītu. Bet kad runājam par kopējo basketbolista potenciālu tad Kurucam tas ir augstāks kā Armandam, viņa nenormālo fizisko parametru dēļ. Bet tā visam piekrītu, bija gods skatīties Šķēli spēlējam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2014-09-01 23:12, pirms 10 gadiem
Rafaello rakstīja: Izskatās, ka dzīvo vēl LTV7 rādītā U-16 čempja ēnā, Ja runājam tīri par talantu, tad piedod, bet Kurucā nekādas dievišķas talanta pazīmes nesaskatīj. 16 gadu vecums vispār nav rādītājs. Pilns ar akselerātiem, kuri līdz 20 gadu vecumam izsijājās.
pieļauju, ka neatceries tādu veidojumu kā NEBL, bet tur, piemēram, 17 gadu vecumā Šķēle ārdīja ārā Maskavas CSKA aizsardzību, bet, protams, tas jau uz U-16 EČ fona tāds nieks vien ir.
Es, protams, runāju par talantu. Tas, ka Kurucs, iespējams,nākotnē sasniegs vairāk kā Šķēle, ir ļoti iespējams, taču, ja runājam par talantu, tad es nezinu praktiski nevienu basketbola specu, kurš nopietni izvērtētu citu kandidatūru uz talantīgākā LV bolera ever titulu. Nedaudz biju izbrīnīts, ka Telefons nesenajā SA intervijā pieminēja, ka AŠ ir arīdzan visu laiku fiziskākais bolers, kādu šim ir nācies redzēt (nenoliedzami abi bērnības draugi, tapēc tas viss subjektīvi), bet nu sesto reizi atkārtošos, ja runājam par talantu, tad Kurucs... nu nez čalis ar tikai labo roku un talants? Domāju, ka tas nav nopietni...
Man šķiet, ka talantu nevajadzētu mērīt tikai pēc pusaudžu gadiem, jo spēlētāji nobriest dažādi. Tad jau Rubio ir talantīgāks par Džordanu.

  +1 [+] [-]

, 2014-09-01 23:35, pirms 10 gadiem
Rafaello rakstīja: Izskatās, ka dzīvo vēl LTV7 rādītā U-16 čempja ēnā, Ja runājam tīri par talantu, tad piedod, bet Kurucā nekādas dievišķas talanta pazīmes nesaskatīj. 16 gadu vecums vispār nav rādītājs. Pilns ar akselerātiem, kuri līdz 20 gadu vecumam izsijājās.
pieļauju, ka neatceries tādu veidojumu kā NEBL, bet tur, piemēram, 17 gadu vecumā Šķēle ārdīja ārā Maskavas CSKA aizsardzību, bet, protams, tas jau uz U-16 EČ fona tāds nieks vien ir.
Es, protams, runāju par talantu. Tas, ka Kurucs, iespējams,nākotnē sasniegs vairāk kā Šķēle, ir ļoti iespējams, taču, ja runājam par talantu, tad es nezinu praktiski nevienu basketbola specu, kurš nopietni izvērtētu citu kandidatūru uz talantīgākā LV bolera ever titulu. Nedaudz biju izbrīnīts, ka Telefons nesenajā SA intervijā pieminēja, ka AŠ ir arīdzan visu laiku fiziskākais bolers, kādu šim ir nācies redzēt (nenoliedzami abi bērnības draugi, tapēc tas viss subjektīvi), bet nu sesto reizi atkārtošos, ja runājam par talantu, tad Kurucs... nu nez čalis ar tikai labo roku un talants? Domāju, ka tas nav nopietni...
Šķēle bija ļoti talantīgs - bez šaubām! Bet dievišķs.. nu common, tas jau par traku.

  +1 [+] [-]

, 2014-09-01 23:36, pirms 10 gadiem
Sir.Paul rakstīja: Esmu liels Rodiona fans, bet Šķēle neapšaubāmi ir visu laiku talantīgākais latvijas basketbolists.

Kad ņemam vērā arī fiziskos dotumus tad Rodions ir tur augšā ar Porziņģi
Vai fiziskie dotumi nav ievērojama daļa no basketbolista talanta?

  +1 [+] [-]

, 2014-09-01 23:36, pirms 10 gadiem
Armands un Kristaps Valters Latvijā nespēlēs NEKAD!! Jo ir milzīgi parādi, ko viņi nevelās maksāt, bet ja tiks spēlēts LV, tad tos būs jāsāk atmaksāt,neviens LV nemaksās neoficiāli no diviem Lielajiem klubiem,Igaunijā viņš apiet likumu un izsprūk sveiki cauri,par Turciju zina tikai Kalnitis un viņš pats..

  +1 [+] [-]

, 2014-09-01 23:39, pirms 10 gadiem
dobrecovs rakstīja: Vai fiziskie dotumi nav ievērojama daļa no basketbolista talanta?
tieši tā, izlasi manu komentu mazliet pēc tevis citētā

  +1 [+] [-]

, 2014-09-01 23:40, pirms 10 gadiem
Skuju-Janis rakstīja: Armands un Kristaps Valters Latvijā nespēlēs NEKAD!! Jo ir milzīgi parādi, ko viņi nevelās maksāt, bet ja tiks spēlēts LV, tad tos būs jāsāk atmaksāt,neviens LV nemaksās neoficiāli no diviem Lielajiem klubiem,Igaunijā viņš apiet likumu un izsprūk sveiki cauri,par Turciju zina tikai Kalnitis un viņš pats..
Nesapratu, kāds sakars te Kalnītim ja viņš nav aģents ne KV ne Armandam? Cik man zināms, neviens viņa klients arī nespēlē turcijā
1 2 39 komentāri