Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:131, Did:0, useCase: 3

LBL pieteikušās 10 komandas, "Jelgava" nespēlēs

Andrejs Siliņš

LBL pieteikušās 10 komandas, "Jelgava" nespēlēs
Foto: bkjelgava.lv

Latvijas Basketbola līga (LBL) informējusi, ka līdz noteiktajam termiņam dalībai 2016./2017. gada Latvijas čempionāta elites divīzijā pieteikušās desmit komandas. Vienīgā no pagājušās sezonas vienībām, kas nav iesniegusi pieteikumu, ir "Jelgava".

LBL jaunajai sezonai pieteikušās desmit komandas: "Valmiera/Ordo", "VEF Rīga", "Ventspils", "Liepāja/Triobet", "Jūrmala/Fēnikss", "Valka/Valga", "Jēkabpils", "Barons", "Ogre/Kumho Tyre" un "Latvijas Universitāte". Paredzams, ka LBL 26. sezonas čempionāts sāksies septembra beigās un finišēs līdz 2017. gada 31. maijam, vēstīts basket.lv.

Jelgavas komandas ar dažādiem nosaukumiem LBL augstākajā divīzijā startējusi no 1993. gada līdz 1997. gadam, ka arī no 2008. gada līdz 2016. gadam, augstāko rezultātu sasniedzot no 2010. līdz 2012. gadam, kad ieņemtas sestās vietas (tiesa, 2010. gadā tā bija arī pēdējā vieta turnīrā). Pagājušajā sezonā "Jelgava" ar deviņām uzvarām 36 spēlēs palika devītajā vietā 11 komandu konkurencē.

Tāpat kā pagājušajā sezonā, arī jaunajā LBL plāno startēt Latvijas un Igaunijas kopprojekts "Valka/Valga". Debijas sezonā komanda izcīnīja 11 uzvaras 20 spēlēs un caur adatas aci iespraucās izslēgšanas turnīrā. Tajā trijos mačos tika atzīts nākamās vicečempiones VEF pārākums.

Latvijas Basketbola savienības valde apstiprinājusi LBL Nolikumu, izņemot sadaļu par izspēles sistēmu, ko paredzēts skatīt tuvākajās sēdēs. Ņemot vērā klubu sanāksmē formulēto dalībnieku pozīciju, paredzēts pamatturnīru pabeigt līdz aprīļa vidum, izbrīvējot vairāk laika izslēgšanas spēlēm, rakstīts basket.lv

Savukārt Latvijas Sieviešu basketbola līgas (LSBL) turnīram jaunajā sezonā pieteikušās septiņas komandas: "TTT Rīga", "Vega 1 /Liepāja", "TTT Juniores", "RSU/Merks", "Latvijas Universitāte", SK "Cēsis" un Latvijas U16 izlase.

Piekto sezonu pēc kārtas Latvijas labākās sieviešu basketbola komandas sezonas lielāko daļu spēlēs apvienotajā Latvijas – Igaunijas līgā. Pamatturnīra pirmais aplis tiks izspēlēts līdz Ziemassvētkiem. Pēc tam komandas sadalīsies divās grupās, turklāt labākajām pievienosies arī Somijas čempionvienība Lapenrantas “Catz”. Latvijas – Igaunijas līgas čempiones tiks noskaidrotas aprīļa sākumā, pēc tam notiks Latvijas čempionāta izslēgšanas turnīrs.

Izspēles sistēma tiks apstiprināta tuvākajā laikā.

Izmantotie resursi:
Latvijas Basketbola savienība

1 2 44 komentāri

  +5 [+] [-]

, 2016-07-13 12:19, pirms 8 gadiem
''Redneck Rīga'' toties būs!!!

  +5 [+] [-]

, 2016-07-13 12:26, pirms 8 gadiem
''Saldus'' atkal paliek bez LBL1?

  +6 [+] [-]

, 2016-07-13 12:28, pirms 8 gadiem
Par Jelgavas komandas nespēlēšanu LBL1 ļoti žēl, bija simpātiska un nepiekāpīga komanda izveidojusies.

 +10 [+] [-]

, 2016-07-13 12:30, pirms 8 gadiem
Vai BK Saldus kā LBL2 uzvarētājiem nepienākas vieta augstākajā līgā? Skumji par Jelgavu.

  +7 [+] [-]

, 2016-07-13 12:32, pirms 8 gadiem
Cik apļi būs Vefam un Bkv?

     [+] [-]

, 2016-07-13 12:34, pirms 8 gadiem
Kāpēc tad nespēlēs Jelgava?Raksts nav minēts....

  +2 [+] [-]

, 2016-07-13 12:37, pirms 8 gadiem
Slikti ...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2016-07-13 12:41, pirms 8 gadiem
Tā pie līdzīsinējās vadības un tās stila aiziet Gulbene, Saldus, Turība, Jelgava...Kurš nākamais?

  +1 [+] [-]

, 2016-07-13 12:42, pirms 8 gadiem
Latvijas veiksmes stāsts turpinās
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2016-07-13 12:49, pirms 8 gadiem
Ķekars83 rakstīja: Vai BK Saldus kā LBL2 uzvarētājiem nepienākas vieta augstākajā līgā? Skumji par Jelgavu.
Pienākas, bet tur zēni neprot vai negrib piesaistīt sponsorus. Ar patreizējo budžetu nevar izpildīt LBL prasības.

  +3 [+] [-]

, 2016-07-13 12:55, pirms 8 gadiem
Kad beidzot Saldus nolems spēlēt LBL?

  +1 [+] [-]

, 2016-07-13 12:57, pirms 8 gadiem
Tas ir visam LBL solis atpakaļ !!!
Žēl , ļoti žēl !!!
Ja noņem Valga/Valka nost , tad tikai deviņi klubi var savākt naudu !!!!!
Tas nav normāli !!!! Kauns ...Varbūt LBL lai nāk pretim Jelgavai un Saldum neprasa dalības maksu !!! Kaut kas tak jādara LBS nevar tak ērti sēdēt savos ofisiņos un gudri vāvuļot !!!

  +2 [+] [-]

, 2016-07-13 13:00, pirms 8 gadiem
Nemiroff rakstīja: Pienākas, bet tur zēni neprot vai negrib piesaistīt sponsorus. Ar patreizējo budžetu nevar izpildīt LBL prasības.
LBL vadība jau varēja panākt mazliet pretī ar finansēm,manuprāt,lai būtu loģiska kluba attīstība un gan paši Saldinieki,gan mēs varētu paskatīties kā šie izskatās augstākajā līmenī.Kas zin,iespējams, ka noturētos vēl sezonu.Esmu pārliecināts, ka ar trīs vai pat četrām "blicēm" viņi varētu kā līdzīgs ar līdzīgu pakapāt! Taču šķiet ka, lbl vadība nav īpaši ieinteresēta šāda varianta.Nav jau ENG PREMJERLĪGA,kur bez nekādām atkāpēm un augstā līmeņa visiem viena latiņa.

     [+] [-]

, 2016-07-13 13:04, pirms 8 gadiem
juings rakstīja: Tas ir visam LBL solis atpakaļ !!!
Žēl , ļoti žēl !!!
Ja noņem Valga/Valka nost , tad tikai deviņi klubi var savākt naudu !!!!!
Tas nav normāli !!!! Kauns ...Varbūt LBL lai nāk pretim Jelgavai un Saldum neprasa dalības maksu !!! Kaut kas tak jādara LBS nevar tak ērti sēdēt savos ofisiņos un gudri vāvuļot !!!
Latvijā nav tik daudz cilvēku, kas gatavi ziedot pro sportam. Tas nav bizness. Aļooo

 +11 [+] [-]

, 2016-07-13 13:08, pirms 8 gadiem
Lietuvā jau n-tos gadus spēlē augstākā līgā 10 komandas un tur ir normāla sistēma - paliec pēdējais krīti un 2. līgu un tās uzvarētāji nāk vietā. Bet šeit nenotiek rotācija. Ja tev ir nauda spēlē LBL1 ja tev nav naudas spēlē LBL2 vai LBL3. Protams jābūt arī kvalitātei ja spēlēs 15 klubi kuriem nav finanses vai to trūkst, tad iespējams atkal var uzvirmot Toto skandāli un to jau nu tiešām nevienam nevajag!

  +1 [+] [-]

, 2016-07-13 13:22, pirms 8 gadiem
juings rakstīja: Varbūt LBL lai nāk pretim Jelgavai un Saldum neprasa dalības maksu !!!
Uz kāda pamata tad prasīt citiem klubiem?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2016-07-13 13:29, pirms 8 gadiem
Nez cik ta apļus šosezon Jaunupam labpatiks spēlēt? Varbūt izdomās, ka ar pusapli pietiks un pa taisno garantēti finālā? Šneps piekritīs jebkuram variantam.

  +6 [+] [-]

, 2016-07-13 13:52, pirms 8 gadiem
Par Saldu runājot visi gribētu, lai Saldus komanda startētu LBL, bet ar pašreizējo sporta skolas direktoru un domi, tas nav iespējams!

  +1 [+] [-]

, 2016-07-13 13:58, pirms 8 gadiem
Jelgava jau nav tik liela, lai sameklētu sponsorus futbolam, hokejam, basketbolam, volejbolam u.c. gan jau vel kaut ko aizmirsu. Žēl protams.

  +2 [+] [-]

, 2016-07-13 14:16, pirms 8 gadiem
Redneck rakstīja: Es atvainojos, bet jēga tādam solim? Tikai komandu skaita pēc viņu pielaist bez dalības maksas arī nevajag
Jēga-kluba(LBL2 uzvarētāja)attīstība,loģiska paaugstināšanās līmenī,kā jebkurā sevis cienošā,normālā līgā un arī,nenoliedzami,savu(BK Saldus)basketbola prasmju,spēku,salīdzināšana uz LBL augstākās divīzijas klubu fona(arī no skatītāja viedokļa),interesantāka sezona,iespējams vairāk skatītāju,jauna pilsēta LBL kartē,Saldus pilsētas iedzīvotājiem arī interese noteikt ka vēl pieaugtu,reklāmas,biļetes,skatītāju apmeklētība utt.utt..Sūdīgāk jau nebūtu noteikt,kā ar 10mit klubiem kur 1ni ir vēl no Valgas un 2vas mauc tik divus apļus.Vai tiešām tu pats to nespēj izdomāt?!

  +3 [+] [-]

, 2016-07-13 14:23, pirms 8 gadiem
VietējaisMurisDzīvelīgs rakstīja: Par Saldu runājot visi gribētu, lai Saldus komanda startētu LBL, bet ar pašreizējo sporta skolas direktoru un domi, tas nav iespējams!
Ko tad šie tur tādu dara,vai drīzāk nedara? Tad jau tā nav pilsētas dome,bet mantkārīgu,egoistisku "locekļu" arodbiedrība,ja nav ieinteresēta pilsētas,novada,sporta attīstībā.

  +2 [+] [-]

, 2016-07-13 14:29, pirms 8 gadiem
Redneck rakstīja: Es atvainojos, bet jēga tādam solim? Tikai komandu skaita pēc viņu pielaist bez dalības maksas arī nevajag
A kāda jēga no Latvijas Universitātes kluba un Ogres tāpat 90 % zaudējumu būs tos ar metam ārā ?! Tikai atstājam 4-6 klubus un maucam !!!!!..... Kas var dalību samaksāt un normālu sastāvu nokomplektēt !!!! Neesi dzirdējis kad mazbudžeta komandās jaunie var spēlēt daudz un gūt nepeciešamo pieredzi kuru neiegūs ne VEFā ne Ventspilī !!!!! Ne jau visi 17-18 gados pārejot pie pieaugušajiem tik pat labi spēlē kā jauniešos Un šeit ir vajadzīgi tādi klubi kur viņi 2-4 gadus kā kuram tas pārejas laiks lai iespēlētos !!!!! Un tādā Saldū skatītāju būs vairāk nekā dažā VTB VEFa spēlē !!!!!

  +4 [+] [-]

, 2016-07-13 14:46, pirms 8 gadiem
Man jau liekas, ka būtu pēdējais laiks veidot daudz pamatīgāk līdzīgi kā ASV - NCAA līgu. Latvijā jau ir Studentu basketbola līga - SBL. Un tad te varētu saveidoties gan Turība, gan LU, gan RTU, gan LLU, gan Vidzemes augstskola, gan Daugavpils augstskola, gan Liepājas augstskola utt. Savas 10-16 komandas izveidotos. Un tad šos labākos spēlētājus pie attiecīgā vecuma draftēt LBL klubiem. Tas būtu virziens.

LBL ietvaros tiešām daudziem klubiem ir grūtības arī atrast naudīgus sponsorus, un var arī saprast - jo bizness neiet kā gribētos un jebkurš uzņēmums lielākoties piedomā vairāk pie uzņēmuma attīstības, nekā sponsorēšanas vai sociālās atbildības. Bet savas 10-12 komandas LBL ietvaros varētu parādīties. Bet šobrīd - izklausās, ka basītī iestājusies nedaudz krīze.

  +1 [+] [-]

, 2016-07-13 14:54, pirms 8 gadiem
Pie tam, kas attiecās uz BK Jelgavas nestartēšanu vairs LBL - tas parāda to, cik naudas reāli ir iespējams savākt vienā pilsētā. Vienā Latvijas mērogiem bez Rīgas lielā pilsētā kā Liepāja, Jelgava utml - tur daudz sporta veidus nesaliksi.

Otrs - Latvijā ir tik liela sporta veidu un kultūras pārbagātība, ka visam naudas nepietiek. Futbols attīstās un naudas parādās vairāk, jo tur ir arī iespējas ko nopelnīt dēļ UEFA Eiropas līgas un Čempionu līgas, kā arī kādreiz no transfēriem, pārdodot spēlētājus. Basītī, hokejā un citur - tādas lietas nav. Pie tam, basītī sistēma it kā ir sakārtota, ir augšupeja, un vietējais čempionāts ir gana solīds, bet daudzskaitlība čempionātā nav liela. Hokejā vispār ir diezgan bēdīgs skats - LAČā ir tikai, ja nemaldos 6 komandas. Un tās pašas ir pamatā amatieru līmenī. Skatītāju pamaz, izņemot uz vadošajām komandām.

Un tālāk jau vēl volejbols, handbols, florbols - tur arī ir sava daļa kompānijas, kas gatavas sponsorēt un uzturēt šos klubus un sporta veidus. Bet cits jautājums - cik no tiem visiem ir starptautiski tālu tikuši? Es nerunāju par izlasēm. Es par klubiem kā tādiem. Un to ir ļooti maz. Vienīgie, kas starptautiski mačojas ir futbols un kaut ko nedaudz arī basketbols Ventspils un VEF izskatā. Viss. Vairāk nav. BBL neskaitīsim. To var uzskatīt par otro vietējo čempionātu. Volejbolā Shenker volejbola līga ir otrs vietējā reģiona turnīrs kopā ar igauņiem. Leišu tur nav.

  +1 [+] [-]

, 2016-07-13 15:03, pirms 8 gadiem
tigereens rakstīja: Man jau liekas, ka būtu pēdējais laiks veidot daudz pamatīgāk līdzīgi kā ASV - NCAA līgu. Latvijā jau ir Studentu basketbola līga - SBL. Un tad te varētu saveidoties gan Turība, gan LU, gan RTU, gan LLU, gan Vidzemes augstskola, gan Daugavpils augstskola, gan Liepājas augstskola utt. Savas 10-16 komandas izveidotos. Un tad šos labākos spēlētājus pie attiecīgā vecuma draftēt LBL klubiem. Tas būtu virziens.

LBL ietvaros tiešām daudziem klubiem ir grūtības arī atrast naudīgus sponsorus, un var arī saprast - jo bizness neiet kā gribētos un jebkurš uzņēmums lielākoties piedomā vairāk pie uzņēmuma attīstības, nekā sponsorēšanas vai sociālās atbildības. Bet savas 10-12 komandas LBL ietvaros varētu parādīties. Bet šobrīd - izklausās, ka basītī iestājusies nedaudz krīze.
Virziens jau pareizs, bet vai būs auditorija tām studentu līgām un vai Universitāte varēs pavilkt basketbola komandu?

  +1 [+] [-]

, 2016-07-13 15:05, pirms 8 gadiem
tigereens rakstīja: Man jau liekas, ka būtu pēdējais laiks veidot daudz pamatīgāk līdzīgi kā ASV - NCAA līgu. Latvijā jau ir Studentu basketbola līga - SBL. Un tad te varētu saveidoties gan Turība, gan LU, gan RTU, gan LLU, gan Vidzemes augstskola, gan Daugavpils augstskola, gan Liepājas augstskola utt. Savas 10-16 komandas izveidotos. Un tad šos labākos spēlētājus pie attiecīgā vecuma draftēt LBL klubiem. Tas būtu virziens.

LBL ietvaros tiešām daudziem klubiem ir grūtības arī atrast naudīgus sponsorus, un var arī saprast - jo bizness neiet kā gribētos un jebkurš uzņēmums lielākoties piedomā vairāk pie uzņēmuma attīstības, nekā sponsorēšanas vai sociālās atbildības. Bet savas 10-12 komandas LBL ietvaros varētu parādīties. Bet šobrīd - izklausās, ka basītī iestājusies nedaudz krīze.
Tava ideja ir ļoti laba .... BET pats minēji ar krīzi , un cilvēku - basketbolistu rezerves jau nu nav tik lielas lai tāda lieta aizietu . Baidos kad jēga no tā visa drafta būs tāda paša kā KHL drafts 0, !!!!!!

  +1 [+] [-]

, 2016-07-13 15:27, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: Virziens jau pareizs, bet vai būs auditorija tām studentu līgām un vai Universitāte varēs pavilkt basketbola komandu?
Nu manā skatījumā - varētu pavilkt. Ja komandas budžetu izveido uz saviem 20-30 tūkstošiem ... nu max 100 tūkstošiem EUR - labu treneru atalgojums, komandas menedžments, formas, autobuss, lai tiktu uz citu pilsētu, kā arī medicīna, fizioterapeiti. Nekas tur vairak nav vajadzīgs.
Atbildot uz juinga komentāru - auditorija - domāju savāktos. Vismaz būtu kāds lokālpatriotisms. Tiesa, viss jau atkarīgs no tā - kā to visu nomenedžē.

Kas attiecās uz draftu - normāla pēctecība un pakāpieni - skolu / sporta klubu komandas - studentu līga - LBL / BBL. Visiem ir jāiegūst izglītība. Ne visi būs un var būt profesionāli basketbolisti. Otrs - ja būtu LBL noteikums, ka draftētie pirmie 12 spēlētāji (ja 12 komandas) tiek uz komandas sastāvu un spēlē LBL - tad tam būtu kāda izaugsmes jēga. Tā kā tas notiek NBA. Un LBL komanda par šo spēlētāju augstskolai samaksā teiksim 5000-15 000 EUR par izaudzināšanu. Būtu ļoti ok shēma.

Ieguvumi - basketbolists ir ieguvis izglītību, turpinājis trenēties un ja vēlas turpināt sportot - būtu labs iemesls izaugsmei profesionālākā līmenī LBL ietvaros un tālāk jau kā nu paveicas atkarībā no talanta, darba spējām utt.

Kas attiecās uz LBL-1 un LBL-2 - tas jau ir cits stāsts. Tur biznesa nav - tur viss notiek uz entuziasma pamata. Varbūt kādreiz kāds talants izaug.

  +1 [+] [-]

, 2016-07-13 15:39, pirms 8 gadiem
tigereens rakstīja: Nu manā skatījumā - varētu pavilkt. Ja komandas budžetu izveido uz saviem 20-30 tūkstošiem ... nu max 100 tūkstošiem EUR - labu treneru atalgojums, komandas menedžments, formas, autobuss, lai tiktu uz citu pilsētu, kā arī medicīna, fizioterapeiti. Nekas tur vairak nav vajadzīgs.
Atbildot uz juinga komentāru - auditorija - domāju savāktos. Vismaz būtu kāds lokālpatriotisms. Tiesa, viss jau atkarīgs no tā - kā to visu nomenedžē.

Kas attiecās uz draftu - normāla pēctecība un pakāpieni - skolu / sporta klubu komandas - studentu līga - LBL / BBL. Visiem ir jāiegūst izglītība. Ne visi būs un var būt profesionāli basketbolisti. Otrs - ja būtu LBL noteikums, ka draftētie pirmie 12 spēlētāji (ja 12 komandas) tiek uz komandas sastāvu un spēlē LBL - tad tam būtu kāda izaugsmes jēga. Tā kā tas notiek NBA. Un LBL komanda par šo spēlētāju augstskolai samaksā teiksim 5000-15 000 EUR par izaudzināšanu. Būtu ļoti ok shēma.

Ieguvumi - basketbolists ir ieguvis izglītību, turpinājis trenēties un ja vēlas turpināt sportot - būtu labs iemesls izaugsmei profesionālākā līmenī LBL ietvaros un tālāk jau kā nu paveicas atkarībā no talanta, darba spējām utt.

Kas attiecās uz LBL-1 un LBL-2 - tas jau ir cits stāsts. Tur biznesa nav - tur viss notiek uz entuziasma pamata. Varbūt kādreiz kāds talants izaug.
Teorētiski viss jau ir pareizi , piekrītu visam ko tu esi minējis ar abām rokām , BET tikai tas viss būs labi uz ''papīra'' . Padomā pats kāpēc šo projektu nav realizējusi LBS ??? !!! .... Domā vieni vienīgi nejēgas muļķi tur sēž !!!!

     [+] [-]

, 2016-07-13 15:43, pirms 8 gadiem
tigereens rakstīja: Nu manā skatījumā - varētu pavilkt. Ja komandas budžetu izveido uz saviem 20-30 tūkstošiem ... nu max 100 tūkstošiem EUR - labu treneru atalgojums, komandas menedžments, formas, autobuss, lai tiktu uz citu pilsētu, kā arī medicīna, fizioterapeiti. Nekas tur vairak nav vajadzīgs.
Atbildot uz juinga komentāru - auditorija - domāju savāktos. Vismaz būtu kāds lokālpatriotisms. Tiesa, viss jau atkarīgs no tā - kā to visu nomenedžē.

Kas attiecās uz draftu - normāla pēctecība un pakāpieni - skolu / sporta klubu komandas - studentu līga - LBL / BBL. Visiem ir jāiegūst izglītība. Ne visi būs un var būt profesionāli basketbolisti. Otrs - ja būtu LBL noteikums, ka draftētie pirmie 12 spēlētāji (ja 12 komandas) tiek uz komandas sastāvu un spēlē LBL - tad tam būtu kāda izaugsmes jēga. Tā kā tas notiek NBA. Un LBL komanda par šo spēlētāju augstskolai samaksā teiksim 5000-15 000 EUR par izaudzināšanu. Būtu ļoti ok shēma.

Ieguvumi - basketbolists ir ieguvis izglītību, turpinājis trenēties un ja vēlas turpināt sportot - būtu labs iemesls izaugsmei profesionālākā līmenī LBL ietvaros un tālāk jau kā nu paveicas atkarībā no talanta, darba spējām utt.

Kas attiecās uz LBL-1 un LBL-2 - tas jau ir cits stāsts. Tur biznesa nav - tur viss notiek uz entuziasma pamata. Varbūt kādreiz kāds talants izaug.
Kaut kāds kosmonauts ieradies, kura stāsti ir kosmoss.

Pastāsti, lūduzu, visiem - kāpēc kādai universitātei vai augstskolai ir jātērē 30-100 tūkstoši eiro kaut kādas pilnīgi nesaprotamas basketbola komandas uzturēšanai?
Nevis kārtējos murgus raksti, bet pa punktiem - priekš kam augstākās izglītības iestādēm vajag šādas komandas, ja tajā pat SBL viņi var mierīgi spēlēt.

     [+] [-]

, 2016-07-13 15:43, pirms 8 gadiem
Cerams, ka vismaz LBL2 Jelgava spēlēs.

  +2 [+] [-]

, 2016-07-13 15:48, pirms 8 gadiem
juings rakstīja: Teorētiski viss jau ir pareizi , piekrītu visam ko tu esi minējis ar abām rokām , BET tikai tas viss būs labi uz ''papīra'' . Padomā pats kāpēc šo projektu nav realizējusi LBS ??? !!! .... Domā vieni vienīgi nejēgas muļķi tur sēž !!!!
Muļķi tur nesēž. Nezinu vai par ko tādu ir runājuši, vai ko tādu domājuši utt. Nav man tādas informācijas. Bet zinot BK Jelgava situāciju (nedaudz) - tad visa komanda turējusies tikai uz pašvaldības naudu. Un ļoooti maziem sponsoriņiem. Praktiski sponsoru viņiem nebija. Līdz ar to - grūti ko tādu pacelt.

Bet kopā ņemot - kaut kas te ir jādomā. Potenciāls basītim ir, tāpat kā futbolam.
1 2 44 komentāri