Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:131, Did:0, useCase: 3

Liepājā dibina jaunu basketbola klubu, valdes priekšsēdētājs būs Artūrs Štālbergs

Agris Suveizda

Liepājā dibina jaunu basketbola klubu, valdes priekšsēdētājs būs Artūrs Štālbergs
Artūrs Štālbergs
Foto: lkl.lt

Jau iepriekš tika runāts, ka Liepājā tiks veidotas jauna sporta struktūras un ka jauns klubs būs arī basketbolā. Nu tas ir noticis oficiāli - ir dibināta biedrība "Sporta klubs Liepājas basketbols".

"Sekojot labākajām basketbola tradīcijām un pulcējot vairākus Liepājas uzņēmējus ar Liepājas pilsētas domes atbalstu, ir dibināta jauna sporta organizācija biedrība “Sporta Klubs Liepājas Basketbols”, kuras pamatuzdevums ir izveidot vienotu basketbola sistēmu Liepājā, attīstīt bērnu, jauniešu un pieaugušo spēlētāju izaugsmi, nodrošinot Liepāju ar augstākā līmeņa vīriešu un sieviešu profesionālajām komandām, kas pārstāvētu Liepāju Latvijas un starptautiskajā līmenī," teikts organizācijas paziņojumā.

"Liepājas basketbola vēsture ir rakstāma vairāku gadu desmitu garumā. No Liepājas ir cēlušies vairāki Latvijā, Eiropā un pat pasaulē pazīstami basketbola spēlētāji, treneri un tiesneši. Dibinātā biedrības “Sporta klubs Liepājas basketbols” skaidri saredz esošās problēmas jaunatnes basketbola sistēmā un ieguldīs darbu un resursus, lai Liepāja varētu lepoties ar Liepājas jaunatnes basketbola sasniegumiem Latvijas un pasaules mērogā.

Pēdējo gadu talantīgākais un veiksmīgākais Liepājas basketbola treneris Artūrs Štālbergs ir atgriezies Liepājā ar mērķi veidot stipru un stabilu basketbola organizāciju, kas palīdzēs attīstīt Liepājas basketbola talantus. Veidojot profesionālās vīriešu un sieviešu komandas, kas būtu nepiekāpīgas un cīņas spara pilnas," paziņojumā turpināts. Pirmdien Liepājas Olimpiskajā centrā notiks jaunās organizācijas preses konference, kurā piedalīsies Liepājas domes priekšsēdētāja vietnieks Atis Deksnis, jaunā kluba prezidents Jānis Vilnītis, valdes priekšsēdētājs Artūrs Štālbergs un kluba dibinātāji un vadība.

Informāciju sagatavoja:
Mārtiņš Kirma,
Liepājas Domes Sporta pārvaldes
sabiedrisko attiecību speciālists

  +5 [+] [-]

, 2018-05-11 13:43, pirms 6 gadiem
Ja Kp kko piemestu, šitais varētu labi aiziet

  +4 [+] [-]

, 2018-05-11 13:59, pirms 6 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Ja Kp kko piemestu, šitais varētu labi aiziet
Es tieši nodomāju ka KP varētu iesaistīties kā viens no īpašniekiem

  +2 [+] [-]

, 2018-05-11 14:05, pirms 6 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Ja Kp kko piemestu, šitais varētu labi aiziet
Ja KP kaut ko piemestu jebkurai vidusmēra LBL komandai, tur viss labi aizietu. Sen skaidrs, ka nauda, nauda un nauda ir svarīga, lai būtu speciālisti un apstākļi rezultātiem.

Rodas gan jautājums - kā paliek ar iepriekšējās Liepājas saistībām? Runā, ka esot pietiekami lieli nenokārtoti rēķini. Norakstīs visu? Ko par šo saka LBS?

  +1 [+] [-]

, 2018-05-11 14:09, pirms 6 gadiem
umm rakstīja: Ja KP kaut ko piemestu jebkurai vidusmēra LBL komandai, tur viss labi aizietu. Sen skaidrs, ka nauda, nauda un nauda ir svarīga, lai būtu speciālisti un apstākļi rezultātiem.

Rodas gan jautājums - kā paliek ar iepriekšējās Liepājas saistībām? Runā, ka esot pietiekami lieli nenokārtoti rēķini. Norakstīs visu? Ko par šo saka LBS?
Piedzīs no izsaimniekotājiem

     [+] [-]

, 2018-05-11 14:29, pirms 6 gadiem
umm rakstīja: Ja KP kaut ko piemestu jebkurai vidusmēra LBL komandai, tur viss labi aizietu. Sen skaidrs, ka nauda, nauda un nauda ir svarīga, lai būtu speciālisti un apstākļi rezultātiem.

Rodas gan jautājums - kā paliek ar iepriekšējās Liepājas saistībām? Runā, ka esot pietiekami lieli nenokārtoti rēķini. Norakstīs visu? Ko par šo saka LBS?
Izdarīs precīzi to pašu, ko ar ASK Rīga saistībām un Barons, vēlāk citas organizācijas Barons Kvartāls saistībām!

Kas te ko brīnīties, normāla prakse, ka organizācijas bankrotē un vietā rodas citas, nesaistītas ar iepriekšējo juridiski! Kas te ko LBS jaukties būtu?

  +2 [+] [-]

, 2018-05-11 14:35, pirms 6 gadiem
Galvanovskis un Misus vairs netrenēs galvenās komandas?

  -1 [+] [-]

, 2018-05-11 15:02, pirms 6 gadiem
umm rakstīja: Ja KP kaut ko piemestu jebkurai vidusmēra LBL komandai, tur viss labi aizietu. Sen skaidrs, ka nauda, nauda un nauda ir svarīga, lai būtu speciālisti un apstākļi rezultātiem.

Rodas gan jautājums - kā paliek ar iepriekšējās Liepājas saistībām? Runā, ka esot pietiekami lieli nenokārtoti rēķini. Norakstīs visu? Ko par šo saka LBS?
Viņš jau var piemest, bet pašlaik, tik daudz, lai bronza būtu, īsti vairāk neredzu...ļoti arī apšaubu to, ka lieli sponsori tur varētu iet klāt.

  +2 [+] [-]

, 2018-05-11 15:02, pirms 6 gadiem
Starptautiskā, tas ir BBL vai grib uz FIBA kausu tikt?

  -1 [+] [-]

, 2018-05-11 15:09, pirms 6 gadiem
Bolda lohs kā vienmēr līmenī.
Nu ja. LBS domāta lai tikai savāktu ziedojumus. Pārējais, kas notiek LV basī uz viņiem neattiecas. Forša tev domāšana.

  +2 [+] [-]

, 2018-05-11 15:15, pirms 6 gadiem
Juri$$$ rakstīja: Bolda lohs kā vienmēr līmenī.
Nu ja. LBS domāta lai tikai savāktu ziedojumus. Pārējais, kas notiek LV basī uz viņiem neattiecas. Forša tev domāšana.
viņam ir taisnība, kā klubs bankrotē, tā ir cits. Protams, atsevišķs temats ir bankrota iemesls, teiksim, ASK gadījumā krīzes sākums, kas apgriez solīto naudu, vai Baronā tukšie solījumi utt.

Un LBS vienīgi to ietekmēt var tikai tā, ka liek spēlēt no apakšējām līgām, jo pretēji, tur nekā viņiem izdarāma nav, tači kā klubam ir līdzekļi, tā LBS dod LBL augstākajā divīzijā vietu, kas būtība ir pareizi darīts.

  +2 [+] [-]

, 2018-05-11 15:25, pirms 6 gadiem
Normālā federācijā nepieļautu, ka rodas jauna organizācija esošās vietā bez jebkādas saistību pārņemšanas. Ja dibini ko jaunu, sāc no apakšas līgu sistēmā. Ja gribi mantot vietu augstākajā līgā, pārņem saistības. Nezinu kā ir konkrētā gadījumā, vienkārši piezīme par komentāriem iepriekš.

     [+] [-]

, 2018-05-11 15:31, pirms 6 gadiem
smailiite rakstīja: Normālā federācijā nepieļautu, ka rodas jauna organizācija esošās vietā bez jebkādas saistību pārņemšanas. Ja dibini ko jaunu, sāc no apakšas līgu sistēmā. Ja gribi mantot vietu augstākajā līgā, pārņem saistības. Nezinu kā ir konkrētā gadījumā, vienkārši piezīme par komentāriem iepriekš.
Kā tad bija ar FK Liepājas Metalurgs, kuru pārņēma jaundibinātais FK Liepāja? Vai tur arī visas saistības pārņēma? Jaunizveidotā komanda uzreiz iekļuva virslīgā!

  +2 [+] [-]

, 2018-05-11 15:58, pirms 6 gadiem
jaunais veidojums jau paši sen ir teikuši, ka kp nav iesaistīts

  +1 [+] [-]

, 2018-05-11 16:09, pirms 6 gadiem
smailiite rakstīja: Normālā federācijā nepieļautu, ka rodas jauna organizācija esošās vietā bez jebkādas saistību pārņemšanas. Ja dibini ko jaunu, sāc no apakšas līgu sistēmā. Ja gribi mantot vietu augstākajā līgā, pārņem saistības. Nezinu kā ir konkrētā gadījumā, vienkārši piezīme par komentāriem iepriekš.
Neuzskatu, ka klubam ar pietiekošiem resursiem būtu no apakšas jāsāk un es īsti nezinu piemērus, kur komanda ir spiesta spēlēt no apakšas

  +1 [+] [-]

, 2018-05-11 16:09, pirms 6 gadiem
projekts ar perspektīvu ilgtermiņā

  +1 [+] [-]

, 2018-05-11 16:44, pirms 6 gadiem
smailiite rakstīja: Normālā federācijā nepieļautu, ka rodas jauna organizācija esošās vietā bez jebkādas saistību pārņemšanas. Ja dibini ko jaunu, sāc no apakšas līgu sistēmā. Ja gribi mantot vietu augstākajā līgā, pārņem saistības. Nezinu kā ir konkrētā gadījumā, vienkārši piezīme par komentāriem iepriekš.
Protams, mēs esam tik bagāti ar darīt varošiem klubiem, daudzu gadu laikā izveidojušos sporta klubu sistēmu, ka jaunajiem un darīt gribošajiem varam teikt "Stop, pierādiet sevi, sāciet no apakšas".
Jebkura iniciatīva Latvijā kādā no sporta veidiem izveidot spēcīgu klubu būtu jāuztver pozitīvi.

  +1 [+] [-]

, 2018-05-11 16:59, pirms 6 gadiem
Štālberga vietā vēl pievērstos profesionālai trenēšanai, viņam ir ļoti liels potenciāls vēl tikt kaut VTB vai kādā FIBA līmeņa klubā. Savādāk ar to Liepāju šaubos vai kko nopelnīs, drīzāk viņu te visi noliks

  +1 [+] [-]

, 2018-05-11 17:43, pirms 6 gadiem
Skudriniekss rakstīja: Izdarīs precīzi to pašu, ko ar ASK Rīga saistībām un Barons, vēlāk citas organizācijas Barons Kvartāls saistībām!

Kas te ko brīnīties, normāla prakse, ka organizācijas bankrotē un vietā rodas citas, nesaistītas ar iepriekšējo juridiski! Kas te ko LBS jaukties būtu?
Saproti pareizi, es neesmu pret.. gluži pretēji .. tik gribu saprast, vai nav tā nedaudz negodīgāk pret citiem.. piemēram Valmiera tak arī varēja pēc pagājušās sezonas tādu pat lietu izbīdīt un miers.. Bērziņš aizgāja, Melderis nāca vietā un tagad maksā parādus, nevis cīnās par augstām vietām.

  +1 [+] [-]

, 2018-05-11 17:47, pirms 6 gadiem
playthegame rakstīja: Jebkura iniciatīva Latvijā kādā no sporta veidiem izveidot spēcīgu klubu būtu jāuztver pozitīvi.
Ir piemēri, ka bērnu/jauniešu vecumā citiem šāds vai citāds "spēcīgais klubs" nosmeļ spēlētājus, tāpēc par "jebkuru iniciatīvu" nepiekrītu.

  -1 [+] [-]

, 2018-05-11 19:34, pirms 6 gadiem
M9 rakstīja: Ir piemēri, ka bērnu/jauniešu vecumā citiem šāds vai citāds "spēcīgais klubs" nosmeļ spēlētājus, tāpēc par "jebkuru iniciatīvu" nepiekrītu.
Nevis nosmeļ, bet izceļ no siltumnīcas

  +1 [+] [-]

, 2018-05-11 20:50, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Nevis nosmeļ, bet izceļ no siltumnīcas
Jaucot ārā citas komandas?

  -1 [+] [-]

, 2018-05-11 22:35, pirms 6 gadiem
M9 rakstīja: Jaucot ārā citas komandas?
Ir jāsaprot tas, ka jauniešu komandās nevajadzētu to jaunieti pārturēt, ja viņš sasniedz tur maksimumu, tad viņam ir jādodas prom un tad iesaistās lielie klubi. Vismaz Latvijā tā ir jādara, jo tas viens vai divi labie, tajā klubā ir galveniem spēlētāji un visu var darīt laukumā, kas nav tas labākais variants un to paši jaunie kadri ir norādījuši, kaut vai pēdējais, kurš debitēja ACB.

  +1 [+] [-]

, 2018-05-12 01:27, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Ir jāsaprot tas, ka jauniešu komandās nevajadzētu to jaunieti pārturēt, ja viņš sasniedz tur maksimumu, tad viņam ir jādodas prom un tad iesaistās lielie klubi. Vismaz Latvijā tā ir jādara, jo tas viens vai divi labie, tajā klubā ir galveniem spēlētāji un visu var darīt laukumā, kas nav tas labākais variants un to paši jaunie kadri ir norādījuši, kaut vai pēdējais, kurš debitēja ACB.
Varu saprast.
Runāju par ko citu.