Šneps: "Obradovičs nezvanīja, bet zvanīja cilvēki ar līdzīgu uzvārdu"

Šneps: "Obradovičs nezvanīja, bet zvanīja cilvēki ar līdzīgu uzvārdu"

Edgars Šneps
Foto: Ekrānuzņēmums

Latvijas Basketbola savienības (LBS) ģenerālsekretārs Edgars Šneps videointervijā Sportacentrs.com norādīja, ka skaļu uzvārdu piesaistīšana vīriešu valstsvienības treneru korpusam tik un tā negarantētu rezultātu, tādēļ ir svarīgāk uzticēties pašu speciālistiem.

"Ņemot vērā to, kā tagad spēlē Latvijas izlase, mums nav pat jāinteresējas. Cilvēki paši zvana un piedāvā savus pakalpojumus, turklāt par velti. Jautājums - vai mums to vajag un kāpēc mums to vajag? Tas jau ir filozofijas jautājums, jo neviens speciālists negarantē rezultātu," skaidro Šneps.

"Obradovičs nezvanīja, bet zvanīja cilvēki ar līdzīgu uzvārdu. Taču ir jāuzdod sev jautājumi - kādā situācijā viņi ir šobrīd un kādēļ zvana? Ko viņi vēlas sasniegt? Vai viņi nevar sev atrast darbu citur? Katrā ziņā uzvārdu skanējuma ziņā vai no komunikācijas viedokļa - tie bija tādi paši uzvārdi kā Obradovičs. Rezultātu veido tik daudz sīku detaļu, bet nav nekādu garantiju, ka šis uzvārds tādu nodrošinās."

"Savā ziņā tas ir Latvijas sporta filozofijas jautājums. Potenciāli mums ir labi treneri. Protams, es nezinu, kā veiksies Arnim [Vecvagaram]. Bet, ja viņa vietā būtu Artūrs Štālbergs un Bagatskis teiktu, ka ir labi sastrādājies ar Artūru, tad tikpat labi par galveno treneri varētu strādāt Štālbergs. Arī viņš ir bijis asistents, viņš ir jauns treneris ar degsmi un izaugsmes iespējām," stāsta LBS ģenerālsekretārs.

Vaicāts par to, kurš šobrīd uzņemas atbildību par vīriešu izlases galvenā trenera iecelšanu, Šneps atbildēja: "Labā ziņa ir tā, ka LBS valdes sēdē visi pieci valdes locekļi nobalsoja par Vecvagaru, tādēļ nekādām iekšējām pretrunām nevajadzētu būt. It kā visi atbildīgi. Varam jau paši sazīmēt, vai tas ir prezidents, ģenerālsekretārs vai kāds cits. Katrs pēc saviem ieskatiem šo atbildību var personificēt līdz vienam cilvēkam."

"Pirms trim gadiem visa Latvija teiktu - ja Fils Džeksons vadītu izlasi, tas būtu iespējami labākais variants. Šobrīd Fils Džeksons ir brīvmākslinieks. Tagad vairums teiktu, ka viņš ir jau noiets etaps. Sabiedrības viedoklis īsā laika periodā var krasi mainīties, tādēļ ir svarīgi saprast, kāda ir mūsu pašu filozofija un ko vēlamies sasniegt."

P.S. Videointerviju ar LBS ģenerālsekretāru Edgaru Šnepu varēsiet skatīties Sportacentrs.com jau tuvākajās dienās.

1 2 39 komentāri

  +7 [+] [-]

, 2017-09-28 16:48, pirms 3 mēnešiem
šitais glumeklis visu zin labāk, vienmēr. Veeh

  +6 [+] [-]

, 2017-09-28 16:51, pirms 3 mēnešiem
Tāč, ko runā aplinkus, pasaki kādreiz kautko konkrēti, kādi bij varianti, piedāvājumi , nevis tik lej ūdeni par visiem zināmām lietām, ka slaveni uzvārdi negarantē rezultātu!

  +2 [+] [-]

, 2017-09-28 16:51, pirms 3 mēnešiem
Nu, jā, tik Štālbergs jau trenē Lietuvas top klubu, būdams pavisam jauns. Nešaubos, ka Vecvagara vecumā viņš būs Eirolīgas līmeņa treneris.

  +1 [+] [-]

, 2017-09-28 16:51, pirms 3 mēnešiem
Ja Indriksonam piezvanītu vīrs un teiktu, ka viņu sauc Starkovičs, vai Indriksons par to stāstītu žurnālistiem?

  -2 [+] [-]

, 2017-09-28 16:54, pirms 3 mēnešiem
dobrecovs rakstīja: Nu, jā, tik Štālbergs jau trenē Lietuvas top klubu, būdams pavisam jauns. Nešaubos, ka Vecvagara vecumā viņš būs Eirolīgas līmeņa treneris.
Iespējams, bet jāskatās jau arī pārējie jaunie treneri iespēs...Man jau patiktos ja būtu Štālbergs ar palīgiem Štelmaheru un Gailīti, domāju, ka tāds trio daudz sasniegtu

 +10 [+] [-]

, 2017-09-28 16:55, pirms 3 mēnešiem
VietējaisMurisDzīvelīgs rakstīja: Tāč, ko runā aplinkus, pasaki kādreiz kautko konkrēti, kādi bij varianti, piedāvājumi , nevis tik lej ūdeni par visiem zināmām lietām, ka slaveni uzvārdi negarantē rezultātu!
Vecvagars vienkārši ir lēts un paklausīgs variants, ko metīs lejš, tiklīdz izlase būs kvalificējusies pČ. Ja netiksim, tad mierīgi varēs vainot ir šādā līmenī nepieredzējuši treneri, ir caurumus sastāvā. Eleganti!

  +1 [+] [-]

, 2017-09-28 16:58, pirms 3 mēnešiem
Real Rebel rakstīja: Iespējams, bet jāskatās jau arī pārējie jaunie treneri iespēs...Man jau patiktos ja būtu Štālbergs ar palīgiem Štelmaheru un Gailīti
Nebrīnīšos, ja ta būs - ja tiksim uz PČ, tad vietu piedāvās Štālbergam. Ja būs izgāšanās, tad atkal piedāvās Štālbergam...

Es tik nesaprotu, kāpēc tāda steiga. Mierīgi tak varēja izskatīt piedāvājumus, izrunāt ar kandidātiem, un Vacvagaru tak mierīgi varēja kā palīgu atstāt. Eiropas piektajai izlasei jau nu varēja trenera meklējumiem pievērsties rūpīgāk.

  -2 [+] [-]

, 2017-09-28 16:59, pirms 3 mēnešiem
Vēl vienu elku esi atradis - Lauvu?

  -1 [+] [-]

, 2017-09-28 17:00, pirms 3 mēnešiem
dobrecovs rakstīja: Nebrīnīšos, ja ta būs - ja tiksim uz PČ, tad vietu piedāvās Štālbergam. Ja būs izgāšanās, tad atkal piedāvās Štālbergam...

Es tik nesaprotu, kāpēc tāda steiga. Mierīgi tak varēja izskatīt piedāvājumus, izrunāt ar kandidātiem, un Vacvagaru tak mierīgi varēja kā palīgu atstāt. Eiropas piektajai izlasei jau nu varēja trenera meklējumiem pievērsties rūpīgāk.
It kā jau jā, bet no otras puses, līdz spēlēm, cik? Pusotrs mēnesis laikam palicis....Ja ņem ārzemju treneri, tad vēl visas pārrunas, kur ārzemnieks zinās, ka var kaulēties, dēļ tā, ka laiks spiedīs....Taču piekrītu tev, varēja labāk nostrādāt

  +7 [+] [-]

, 2017-09-28 17:01, pirms 3 mēnešiem
Vecvagars ir loti labs treneris. Loti pieredzejis, uzvarejis neskaitamas svarigas speles, vinam ir milzu autoritate, speletaji vinu respekte kaa nevienu citu, harizma kaa Zidanam @ Real, dzimis talants psihologija, un labaks taktikis par Popovichu. Neticiet? Uzprasiet Snepam, vinsh apstiprinas. Sneps neprot lienemt sliktus lemumus.

  +2 [+] [-]

, 2017-09-28 17:01, pirms 3 mēnešiem
Real Rebel rakstīja: It kā jau jā, bet no otras puses, līdz spēlēm, cik? Pusotrs mēnesis laikam palicis....Ja ņem ārzemju treneri, tad vēl visas pārrunas, kur ārzemnieks zinās, ka var kaulēties, dēļ tā, ka laiks spiedīs....Taču piekrītu tev, varēja labāk nostrādāt
Vecvagaru neapskaužu. Ne tikai sastāva dēļ. Pie jebkura rezultāta var nomest...

  +1 [+] [-]

, 2017-09-28 17:03, pirms 3 mēnešiem
Skolotajs35 rakstīja: Vēl vienu elku esi atradis - Lauvu?
Kāpēc nelasīt viņa tvītus? viņš 90% gadījumu ziņo tā kā ir....Mani jau vairāk raisa viens tvīts jautājumus, respektīvi par Freimani...It kā Vecvagars viņu neiekļauj sarakstā, jo bez kluba un tajā brīdī sliktā formā būs, un jautājumus raisa Geka tuvība izlasei

     [+] [-]

, 2017-09-28 17:04, pirms 3 mēnešiem
Lauva tak no "pareizās" organizācijas nāk un viss, kas no turienes, ir labs un pareizs Neredzu neko nepareizu Vecvagara minētajos izlases tuvākajos kandidātos - Lomažs, Kuruci, Geks. Tāpēc, ka Kalnītis šiem aģents, čaļi pēkšņi kļuvuši slikti? OK, Geks varbūt ne tik ļoti, bet pārējos nemitīgi te katrs otrais piesauc komentāros kā tuvāko rezervi.

     [+] [-]

, 2017-09-28 17:05, pirms 3 mēnešiem
Real Rebel rakstīja: Kāpēc nelasīt viņa tvītus? viņš 90% gadījumu ziņo tā kā ir....Mani jau vairāk raisa viens tvīts jautājumus, respektīvi par Freimani...It kā Vecvagars viņu neiekļauj sarakstā, jo bez kluba un tajā brīdī sliktā formā būs, un jautājumus raisa Geka tuvība izlasei
Sākas. Brīnums, ka izlase relatīvi ilgi bija bez šitām samazgām. Tagad arī Kļaviņš kko truli brēc par dzērājiem...

  +2 [+] [-]

, 2017-09-28 17:05, pirms 3 mēnešiem
Baigi līdzīgie uzvārdi-Vecvagars un Obradovičš. Kā divas ūdens piles

     [+] [-]

, 2017-09-28 17:05, pirms 3 mēnešiem
Dīvaina rokāde (Veco par galveno, Bagiju par asistentu). Vai varētu iedomāties, ka Spurs ieliktu par galveno mesunu, bet Pops paliktu asistents? Absolūti neloģisks lēmums. Ja jau maina, tad līdz galam.

  +4 [+] [-]

, 2017-09-28 17:05, pirms 3 mēnešiem
madam Gricacujeva rakstīja: Lauva tak no "pareizās" organizācijas nāk un viss, kas no turienes, ir labs un pareizs Neredzu neko nepareizu Vecvagara minētajos izlases tuvākajos kandidātos - Lomažs, Kuruci, Geks. Tāpēc, ka Kalnītis šiem aģents, čaļi pēkšņi kļuvuši slikti? OK, Geks varbūt ne tik ļoti, bet pārējos nemitīgi te katrs otrais piesauc komentāros kā tuvāko rezervi.
Tātad tev šķiet pareizi, ka Freimani atskaita ar pamatojumu, ka redz, viņam kluba nav un slikta forma būs, tas iemesls parspēja Bagija, kaut cik pamatoto, daudzkārt....Pie tam, ja Freimis paraksta līgumu ar kādu klubu, un sāk spēlēt līdz tam brīdim, tad tas iemesls ir nederīgs un es paredzu, ka Freimis līdz izlases spēlēm būs kāda kluba īpašumā ar stabilu spēles laiku

  +4 [+] [-]

, 2017-09-28 17:06, pirms 3 mēnešiem
madam Gricacujeva rakstīja: Lauva tak no "pareizās" organizācijas nāk un viss, kas no turienes, ir labs un pareizs Neredzu neko nepareizu Vecvagara minētajos izlases tuvākajos kandidātos - Lomažs, Kuruci, Geks. Tāpēc, ka Kalnītis šiem aģents, čaļi pēkšņi kļuvuši slikti? OK, Geks varbūt ne tik ļoti, bet pārējos nemitīgi te katrs otrais piesauc komentāros kā tuvāko rezervi.
Drīzāk žēl, ka ar Freimi netiks meklēts kompromiss. Cik mums to labo garo spēlētāju? Ja nu Ažejs atkal pasūta? Ja nu Bērzs bez darba klīdīs?

  +3 [+] [-]

, 2017-09-28 17:10, pirms 3 mēnešiem
Freimaņa a'priori noraidīšana jau vien ir ko vērta. Pie tam ar reti stulbu pamatojumu un laikā, kad vispār nav skaidrs,kas varēs spēlēt.

  +1 [+] [-]

, 2017-09-28 17:10, pirms 3 mēnešiem
Cik Lauvas teiktais par to, ka Muižnieku pat neizskatīja, varētu patiess būt? + viņam palīgos it kā Feldmanis ar Gulbi būtu

  +1 [+] [-]

, 2017-09-28 17:15, pirms 3 mēnešiem
Real Rebel rakstīja: Tātad tev šķiet pareizi, ka Freimani atskaita ar pamatojumu, ka redz, viņam kluba nav un slikta forma būs, tas iemesls parspēja Bagija, kaut cik pamatoto, daudzkārt
Pagaidi, nejauc vienā putrā! Arī lasu Lauvas tvītus, tur bija cita kombinācija. - Vecais zem Kalnīša, jo kā tuvākos kandidātus minējis Kalnīša spēlētājus Lomažu, Geku un Kurucus. Par Freimi cits stāsts - neņemot, jo kritizējis ap basketa izlasi notiekošo. Mans personiskais viedoklis - kandidātos paņemt vajadzēja, atskaitīt varēja jebkurā gadījumā, ja neder.

  +2 [+] [-]

, 2017-09-28 17:22, pirms 3 mēnešiem
Kāda tad ir tā Šnepa piesauktā filozofija, kam izlase un LBS tagad sekos? Tukša atrunāšanās no viņa puses.

  +1 [+] [-]

, 2017-09-28 17:27, pirms 3 mēnešiem
NBA ir maz spēcīgu treneru, pamatā visi spēcīgie ASV treneri ir NCAA.

  +5 [+] [-]

, 2017-09-28 17:30, pirms 3 mēnešiem
Popovičs ir līdzīgs uzvārds

     [+] [-]

, 2017-09-28 17:30, pirms 3 mēnešiem
Rasheed_pacer rakstīja: Kāda tad ir tā Šnepa piesauktā filozofija, kam izlase un LBS tagad sekos? Tukša atrunāšanās no viņa puses.
Lūk par to gan ir vērts pacepties, jo arī līdzjutējiem tas interesē. varbūt tad top skaidrāki pieņemtie lēmumi. kamēr tas nav, tikmēr notiek bakstīšana ar pirkstu mākoņos.

  +2 [+] [-]

, 2017-09-28 17:38, pirms 3 mēnešiem
Ātri un pa lēto, tāds paliek iespaids no LBS lēmuma par jaunā trenera iecelšanu. Nu nav Vecvagaram nekādas pieredzes un vēl jo vairāk, sasniegumu. Pat minimālu.

  +2 [+] [-]

, 2017-09-28 17:48, pirms 3 mēnešiem
Višņēvics.

  +5 [+] [-]

, 2017-09-28 17:59, pirms 3 mēnešiem
Džokovičs Par nožēlu, etapā kad visvairāk vajadzīgs pieredzējis cilvēks trenera vietā, Šneps izbīda visnepieredzējušāko variantu, gan kā bijušo spēlētāju (tiikai BKV), gan treneri bez Eiropas basketbola pieredzes

  +4 [+] [-]

, 2017-09-28 18:14, pirms 3 mēnešiem
Mani Štālberga nosaukšana pārliecinātu daudz vairāk, Artūrs vismaz U20 ir līdz medaļām aizvedis un nopietnos klubos pastrādājis.

  -1 [+] [-]

, 2017-09-28 19:12, pirms 3 mēnešiem
Edgars rakstīja: Mani Štālberga nosaukšana pārliecinātu daudz vairāk, Artūrs vismaz U20 ir līdz medaļām aizvedis un nopietnos klubos pastrādājis.
Varis Krūmiņš arī līdz medaļām tika, varbūt viņa pieredze derēs!

  +3 [+] [-]

, 2017-09-28 19:24, pirms 3 mēnešiem
Ieliksim Puči par galveno un VV par asistentu. Pēc Šnepa vārdiem tas ir piemērots variants, jo nav garantēts, ka citi treneri sasniegtu labāku rezultātu. Kā var LBS vadošo amatu ieņemt tik dumjš cilvēks ārpus basketbola taisnstūra?

     [+] [-]

, 2017-09-28 19:52, pirms 3 mēnešiem
chubaki rakstīja: Varis Krūmiņš arī līdz medaļām tika, varbūt viņa pieredze derēs!
Vai VK trenējis Lietkabelis līmeņa klubu?

     [+] [-]

, 2017-09-28 19:56, pirms 3 mēnešiem
No Olimpa- uz dēļiem, Snīpis kā parasti- pa tukšo../ ZB

  +1 [+] [-]

, 2017-09-28 20:14, pirms 3 mēnešiem
Rebel ko pļūti par Štelmaheru un Gailìti, abus klubs nelaidīs. Šo tēmu labāk apspriest noskatoties Šēnhofa kosmodromu. Tur viss ļoti labi izskaidrots. Būtiskākais - izlasei gatavošanās ir 3 dienas, līdz ar to neko jaunu neizdomāsi, neiemācīsi - Vecvagars kā asistents jau visu pārzina.

  +4 [+] [-]

, 2017-09-28 20:39, pirms 3 mēnešiem
Es zinu, kā bija patiesībā. Sandra Veinberga uzrakstīja twītu, ka negrib, lai no viņas nodokļiem maksā gigantiskas summas izlases treneriem, - tāpēc paņēma vislētāko...
1 2 39 komentāri

Tev jābūt autorizētam,