Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3

Zībarts apstiprina, ka tiek strādāts, lai Pedija saņemtu Latvijas pilsonību

Gatis Druvietis
Gatis Druvietis

Zībarts apstiprina, ka tiek strādāts, lai Pedija saņemtu Latvijas pilsonību
Šeja Pedija un Mārtiņš Zībarts. Foto: Romāns Kokšarovs, F64

Latvijas sieviešu basketbola izlases un spēcīgā Eirolīgas kluba "TTT Rīga" galvenais treneris Mārtiņš Zībarts apstiprina, ka tiek strādāts pie tā, lai rīdzinieču vienības līdere Šeja Pedija (ASV) saņemtu mūsu valsts pilsonību, liecina sports.helio.lv publiskotais ieskats "360 TV" šī vakara raidījumā "Hattrick ar Puči".

Atbildot uz jautājumu, vai ir dzirdētas baumas par Pedijas iespējamo pilsonības maiņu, Zībarts teica: "Mazliet esmu dzirdējis." Cik tās ir pamatotas? "Es domāju, ka pamatotas."

"Viņa padara labākas visas pārējās spēlētājas," situāciju skaidroja treneris. "Viņa ir spēlētāja, kura nevelk deķīti uz savu pusi, bet gan dalās un padara labākas visas spēlētājas, kuras ir apkārt."

Vēl nav uzrakstīta attiecīgā vēstule Saeimai, taču Zībarts noteikti tādu parakstītu. Līdz ar to ļoti iespējams, ka tuvākā vai tālākā nākotnē mūsu likumdevējs lems par pilsonības piešķiršanu.

Tādā gadījumā kādai no latviešu meitenēm būs jāsēž malā? "Nē, nē, noteikti nē. Pavērsies daudz lielākas visām pārējām spēlētājām parādīt savas labākās īpašības."

Armands Puče: tas nozīmē, ka tiek strādāts pie tā, lai Pedija kļūtu par Latvijas pilsoni? "Nu, jā," apstiprināja Mārtiņš Zībarts.

Atgādinām, ka 2018. gadā Latvijas sieviešu basketbola izlase debitēja Pasaules kausā, taču neizkļuva no grupas. Pēc ilgāka pārtraukuma "TTT Rīga" šajā sezonā spēlē Eirolīgā, turklāt rezultāti ir pārsteidzoši labi. Rīdzinieču klubā 30 gadus vecā saspēles vadītāja Šeja Pedija ir izteikta līdere. Amerikānietes vidējā statistika Eirolīgā: 16.5 punkti, 4.8 atlēkušās bumbas, 5.5 rezultatīvas piespēles, 2.3 kļūdas, 2.7 pārtvertas bumbas, 18.6 efektivitātes koeficients.

Izmantotie resursi:
360 TV raidījums "Hattrick ar Puči" / sports.helio.lv

Pedijai būtu jāpiešķir Latvijas pilsonība?

  • 356

  • 180

  • 68


1 2 3 105 komentāri

  +5 [+] [-]

, 2019-02-20 12:33, pirms 5 gadiem
Vai tas ir vajadzīgs?

     [+] [-]

, 2019-02-20 12:42, pirms 5 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Vai tas ir vajadzīgs?
Ja tas palīdzēs izlasei sasniegt labākus rezultātus tad ir vajadzīgs. Jo spēcīgāka konkurence un jo vairāk spēles pret spēcīgākām pretiniecēm,jo labāka iespēja izaugt arī vietējām meitenēm.

  +2 [+] [-]

, 2019-02-20 12:43, pirms 5 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Vai tas ir vajadzīgs?
Kāpēc ne? Man liekas, ka Latvija ir viena no retajām Eiropas valstīm, kurā nespēlē naturalizētās spēlētājas

 +15 [+] [-]

, 2019-02-20 12:43, pirms 5 gadiem
CaptainCrazy rakstīja: Kāpēc ne? Man liekas, ka Latvija ir viena no retajām Eiropas valstīm, kurā nespēlē naturalizētās spēlētājas
Man tas liekas cool.

     [+] [-]

, 2019-02-20 12:46, pirms 5 gadiem
Lieliski!
Cerams, ka viss izdosies!

  +4 [+] [-]

, 2019-02-20 12:46, pirms 5 gadiem
CaptainCrazy rakstīja: Kāpēc ne? Man liekas, ka Latvija ir viena no retajām Eiropas valstīm, kurā nespēlē naturalizētās spēlētājas
Bet tad Latvija vairs nebūs viena no retajām Eiropas valstīm, kurā nespēlē naturalizētās spēlētājas!

  -2 [+] [-]

, 2019-02-20 12:47, pirms 5 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Vai tas ir vajadzīgs?
Vairāk tā kā esmu pret,bet skatoties ,ka tā dara vairums valstu,tad esmu par.Lai gan uzskatu,ka būtu visos sporta veidos jāaizliedz naturalizācija,jo piemēram PČ futzālā ir pārvērties par Brazīlijas atklāto čempionātu.

  -2 [+] [-]

, 2019-02-20 12:47, pirms 5 gadiem
drīz skeletā arī būs jānaturalizē

  -3 [+] [-]

, 2019-02-20 12:53, pirms 5 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Bet tad Latvija vairs nebūs viena no retajām Eiropas valstīm, kurā nespēlē naturalizētās spēlētājas!
Oi, kādi mēs pašlepni! Tālu Tu tiki?
Padomā labāk par sporta interesēm;
-Varētu padomāt- viņa ir tā, kurai to tik ļoti vajag
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-02-20 12:56, pirms 5 gadiem
Neesmu baigi informēts par šo spēlētāju, bet uzreiz ir jautājums - cik ilgi viņa spēlē vai dzīvo Latvijā, ja jau norit runas par pilsonības piešķiršanu?

  +3 [+] [-]

, 2019-02-20 12:57, pirms 5 gadiem
iihf750 rakstīja: bobos un hokeja ari, jo tikai nikulji lv palikushi
Bobi? Nīkuļi?
Nīkulis tev starpenē dīgst. pasveicini no mans, kad atrodi

  -3 [+] [-]

, 2019-02-20 13:04, pirms 5 gadiem
kas pa huiņu? bimbisti atkal grib izcelties!

  +1 [+] [-]

, 2019-02-20 13:06, pirms 5 gadiem
Ja tas nozīmēs, ka Latvijas izlasei ar latviešu treneri minūtes pārtraukumos būs jasazinās angļu valodā, tad tā vairs nebūs Latvijas nacionālā izlase.

  +9 [+] [-]

, 2019-02-20 13:07, pirms 5 gadiem
Saspēles vadītājai pārtvertās bumbas vairāk nekā kļūdas, turklāt daudz rezultatīvo piespēļu, atlēkušo bumbu un punktu. Ļoti iespaidīgi. Pie mums tas ir kaut kas nebijis!
Slēpts komentārs: jbk

  +1 [+] [-]

, 2019-02-20 13:12, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: kas pa huiņu? bimbisti atkal grib izcelties!
Nav jau tā, ka arī iepriekš pilsonības nav dalītas. Ne tikai basī, bet arī hokejā un futebolā

  +5 [+] [-]

, 2019-02-20 13:13, pirms 5 gadiem
Latvijas zlase ar viņu pacelsies jaunā līmenī !!!

  -3 [+] [-]

, 2019-02-20 13:13, pirms 5 gadiem
jbk rakstīja: Zem zilā zvaigžņotā karoga, ar nigeriem sastāvā, par lielu Latviju Visas šitās naturalizēšanas ir lieta, kādēļ izlašu mači mani interesē arvien mazāk. Pēc šāda gājiena Babkina vēl varētu paņemt grieķu pasi. Tā, līdzsvaram.
WHITE PRIDE WORLD WIDE

  +1 [+] [-]

, 2019-02-20 13:19, pirms 5 gadiem
Kommaer/// rakstīja: Oi, kādi mēs pašlepni! Tālu Tu tiki?
Padomā labāk par sporta interesēm;
-Varētu padomāt- viņa ir tā, kurai to tik ļoti vajag
Manuprāt, nevajag pataisīt nacionālās izlases par klubiem! Lai gan, jāatzīst, ka mūsdienās šī robeža diemžēl tiek nojaukta.

  -1 [+] [-]

, 2019-02-20 13:20, pirms 5 gadiem
Manuprāt šī pilsonības dāvināšana būtu jāizbeidz. Lai arī cik lielu pienesumu izlasei spēlētājs var dot, pilsonību būtu jāsaņem tikai pēc naturalizācijas eksāmena nokārtošanas. Nevajag mums vēl vienu pilsoni, kurš nerubij latviešu valodu, nezin, kas ir latviskās vērtības un, kuram sirdij tuvāks ir cits karogs. Tādu mums diemžēl jau tāpat ir gana.

  +4 [+] [-]

, 2019-02-20 13:23, pirms 5 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Manuprāt, nevajag pataisīt nacionālās izlases par klubiem! Lai gan, jāatzīst, ka mūsdienās šī robeža diemžēl tiek nojaukta.
Protams. Pilnīgi piekrītu.
Bet praktiski visas izlases šādā veidā ir palikušas spēcīgākas!
Kādēļ lai mēs neizmantotu savu iespēju??
simtiem tūksošu aizbrauc no šejienes uz neatgriešanos, nav, kas strādā, maksā nodokli utt. Stroikas pilnas gruzīnu, ukraiņu..
Mēs pārplūstam ar trešās šķiras darbaspēku šeit, Latvijā,
Bet tad, kad AUGSTAS KLASES SPORTISTS vēlas dot pienesumu izlasei, valstij, sabiedrībai un sportam- SLIKTI, jo viņš nav BALTS
tā ir pagājušā gadsimta domāšana. Ir jāiet uz priekšu!!
Jūs, be, paskatās bik plašāk.
Ar Ušakovu no sākuma galā tieciet!! Joptvai!!

  +3 [+] [-]

, 2019-02-20 13:25, pirms 5 gadiem
Smuka latvietīte 😊Es- par😊

  +9 [+] [-]

, 2019-02-20 13:26, pirms 5 gadiem
Es laikam esmu aizvēsturisks, bet man kaut kā patīk situācija, kur valsti pārstāv valstij piederīgi (lasīt dzimuši un/vai auguši) spēlētāji. It kā forši, ka varētu sasniegt, iespējams, labākus rezultātus nacionālo izlašu līmenī, bet spēlēs ar Krieviju utc. es esmu mazliet lepns, ka laukumā ir 5 latviešu spēlētāji un mazliet ierēcu, ka pretiniekos esošā valsts ar n-tajiem miljoniem nevar izaudzināt 12 savus spēlētājus.
Ps. jautājums nav par ādas krāsu, bet par ārzemnieka faktu valstsvienībā.

     [+] [-]

, 2019-02-20 13:31, pirms 5 gadiem
Kommaer/// rakstīja: Protams. Pilnīgi piekrītu.
Bet praktiski visas izlases šādā veidā ir palikušas spēcīgākas!
Kādēļ lai mēs neizmantotu savu iespēju??
simtiem tūksošu aizbrauc no šejienes uz neatgriešanos, nav, kas strādā, maksā nodokli utt. Stroikas pilnas gruzīnu, ukraiņu..
Mēs pārplūstam ar trešās šķiras darbaspēku šeit, Latvijā,
Bet tad, kad AUGSTAS KLASES SPORTISTS vēlas dot pienesumu izlasei, valstij, sabiedrībai un sportam- SLIKTI, jo viņš nav BALTS
tā ir pagājušā gadsimta domāšana. Ir jāiet uz priekšu!!
Jūs, be, paskatās bik plašāk.
Ar Ušakovu no sākuma galā tieciet!! Joptvai!!
Stroikās esošajiem ukraiņiem arī pilsonības neviens nedāvina

     [+] [-]

, 2019-02-20 13:31, pirms 5 gadiem
Protams, pienesums TTT ir redzams un izlasei arī būtu spēcīgs papildinājums, bet viņa Latvijā ir tikai kopš 2017. gada, daudz lielāku karjeras daļu nospēlējusi Vācijā.

No vienas puses, jā, gribas, lai izlase būtu spēcīgāka, no otras puses, tā tomēr izskatās pēc pilsonības piešķiršanas priekš konkrēta turnīra, tāpēc vairāk sliecos uz "nē".

Droši vien jāspriež pēc tā, kā ir ar latviešu valodas apguvi un lojalitāti Latvijai.
Lai nav tā, ka iedod pilsonību uz vienu čempionātu, bet pēc tam pārceļas citur.

  -1 [+] [-]

, 2019-02-20 13:35, pirms 5 gadiem
Kas to būtu domājis, lielākā daļa SC lietotāju ir Vienotības un AP! elektorāts

  -1 [+] [-]

, 2019-02-20 13:37, pirms 5 gadiem
Dainis1998 rakstīja: Stroikās esošajiem ukraiņiem arī pilsonības neviens nedāvina
Runa nav par pilsonību.
Bet par vietējo kvalitāti. Kvalitātes nav. Pilsonību katram, kurš sevī ietver kvalitāti!
Kurš teica, ka viņai dāvina? Viņa lūdz pilsonību?
Tādā gadījumā- mums tā ir dāvana!!!

     [+] [-]

, 2019-02-20 13:46, pirms 5 gadiem
Nedomāju,ka saeima to atļaus.Pie tam viņai jau 30,tā nebūt nebūs ilgtermiņa palīdzība izlasei.No otras puses dusmas pārņem,kad redzi kā citas valstis,pie tam bagātas ar rezervēm,savās izlasēs izmanto ārzemniekus ,kurus pārtaisījuši par "savējiem" Visu jau izšķir katras valsts likumdošana un goda prāts.Tiesa ,šo vārdu mūsu dienās pazīst maz.

  +3 [+] [-]

, 2019-02-20 13:48, pirms 5 gadiem
Man patiktu vairāk, ja vēl arī apprecētos ar Latvijas pilsoni...nu, jaunie puikas , kam ap 30, padomājiet par Latvijas basketbola nākotni!...bērni varētu būt kā Pārkeri

  -1 [+] [-]

, 2019-02-20 13:50, pirms 5 gadiem
Un vēl,viņai tā pilsonība būs vajadzīga,kamēr spēlēs basketbolu Eiropā,pēc tam izmetīs Latvijas pasi šmucspannī,jo pietiks ar ASV pasi.

 +12 [+] [-]

, 2019-02-20 13:50, pirms 5 gadiem
Šodien būšu OC un fanošu par TTT un foršo spēlētāju Šeju ,no kuras snieguma daudz kas būs atkarīgs vai mēs pārrakstīsim Latvijas basketbola vēsturi.Lai cik viņa būtu noderīga izlasei ( pa ko es nešaubos),nevaru atbalstīt spēlētāju naturalizācijas faktu izlases sakarā ( neatkarīgi no ādas krāsas) un vienmēr aicināšu atbildīgās amatpersonas cīnīties starptautiskajās federācijās par šādu iespēju atcelšanu.Nedrīkst valstu Nacionālās izlasēs ieviest klubu veidošanas principus, lai arī cik sāpīgi ir atcerēties 2009.g maču ar Krievijas izlasi ,tāpat nesenos veču mačus ar Slovēniju un Melnkalni ,kur izškirošās lomas mūsu zaudējumos nospēlēja naturalizētie spēlētāji.
Slēpts komentārs: Matīss2014

  +7 [+] [-]

, 2019-02-20 13:54, pirms 5 gadiem
Eu, beidziet čurāt pret vēju....pasaules globalizāciju nevar apturēt....ja cilvēks ir lojāls Latvijai, tad mums ir tādi jāņem savā pulciņā

     [+] [-]

, 2019-02-20 13:54, pirms 5 gadiem
Kommaer/// rakstīja: Runa nav par pilsonību.
Bet par vietējo kvalitāti. Kvalitātes nav. Pilsonību katram, kurš sevī ietver kvalitāti!
Kurš teica, ka viņai dāvina? Viņa lūdz pilsonību?
Tādā gadījumā- mums tā ir dāvana!!!
Tad tavuprāt jebkuram, kurš spēj dot kkādu ieguldījumu Latvijas tautsaimniecībā ir jāpiešķir pilsonība, neatkarīgi no tā, cik ļoti viņš Latvijas karogu uzskata par savējo?
1 2 3 105 komentāri