Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3

Vecvagars: "Man nav aizspriedumu pret Freimani, būs iespēja sevi parādīt"

Andrejs Siliņš

Vecvagars: "Man nav aizspriedumu pret Freimani, būs iespēja sevi parādīt"
Rolands Freimanis
Foto: Vladislavs Proškins, f64

"Nevienam neko negarantēju - ne minūtes laukumā, ne kaut ko tamlīdzīgu. Ja viņš atbrauks un pierādīs, ka tajā konkrētajā dienā var dot labāko pienesumu Latvijas izlasei, viņš būs sastāvā un spēlēs. Viss atkarīgs tikai no viņa paša," intervijā portālam Sportacentrs.com Latvijas valstsvienības galvenais treneris Arnis Vecvagars atklāja, ka Rolands Freimanis uzaicināts uz pirmo Pasaules kausa kvalifikācijas turnīra sabraukumu.

"Vakardien man bija ar viņu telefonsaruna, viņš ir uzaicināts uz izlasi. Uzaicinājums klubam ir aizsūtīts šodien," otrdien sacīja Vecvagars.

"Man nav nekādu aizspriedumu pret Rolandu. Viņam būs iespēja sevi parādīt. Tāpat kā jebkuram spēlētājam, arī viņam ir savi plusi un mīnusi. Nevienam neko negarantēju - ne minūtes laukumā, ne kaut ko tamlīdzīgu. Ja viņš atbrauks un pierādīs, ka tajā konkrētajā dienā var dot labāko pienesumu Latvijas izlasei, viņš būs sastāvā un spēlēs. Viss atkarīgs tikai no viņa paša."

"Jaunajā komandā viņš tikai nupat ieradies, šis ir pats sākums. Nav vēl iejuties komandā, bet tam ir vajadzīgs laiks. Protams, viņš nebija apmierināts ar savu sniegumu pirmajā spēlē (divi punkti un piecas atlēkušās bumbas zaudējumā "Neptūnas" Čempionu līgā - A.S.)," pārrunāto ar Freimani atcerējās Latvijas valstsvienības treneris.

"VEF sastāvā redzējām, ka [Freimaņa] sniegums bija viļņveidīgs, bet līkne gāja uz augšu un ceru, ka tā turpinās iet uz augšu, līdz izlases spēlēm viņš jau būs adaptējies un sasniedzis optimālu sportisko formu," sacīja Vecvagars, kurš arī atklāja, ka uz pirmo sabraukumu no publicētā kandidātu saraksta tikšot izsaukti 12-15 spēlētāji.

Intervijā Vecvagars stāsta par izlases kandidātu saraksta veidošanas principiem, izvērtē vairāku kandidātu sniegumu līdzšinējā sezonā, asistentu izvēli un darba plānu pirms pirmajām kvalifikācijas turnīra spēlēm. Intervija ar Vecvagaru tiks publicēta piektdien.

     [+] [-]

, 2017-11-09 13:25, pirms 6 gadiem
Atzīstu, ka esmu kļūdījies, prognozējot, ka Freimis nebūs izsaukts uz pirmo sabraukumu.

  +2 [+] [-]

, 2017-11-09 13:29, pirms 6 gadiem
M.Lauva joprojām nevar nomierināties:

Lauva par izlases komplektāciju: Tas ir...

  +2 [+] [-]

, 2017-11-09 14:26, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: M.Lauva joprojām nevar nomierināties:

http://www.sportazinas.com/lauva-par-izlases-komplektaciju-tas-ir-divaini/
Nu daļēji jau kaut kur viņam var piekrist. Daudzas lietas ir pārspīlētas, bet daudz kur viņam ir arī taisnība. Iespējams, ja mēs netiksim uz PK, tad varbūt būs arī kāda reforma un skandāls.

  +6 [+] [-]

, 2017-11-09 14:34, pirms 6 gadiem
M. Lauva ir pajoļu pajolis un padebīls intrigants, kurš smird pirms katra izlases cikla. Varētu kāds tam smerdelim iedot pa muti, lai nejauc gaisu.
Spēlētāju izvēle ir izlases galvenā trenera ziņā, nevis kaut kāda smerdeļa intriganta Lauvas kompetencē.

  -2 [+] [-]

, 2017-11-09 14:35, pirms 6 gadiem
Ate redz neesot paņemt kandidātos . Spēlētājs, kurš nekad nebūs kaut kas vairāk par LBL viduvējību...

     [+] [-]

, 2017-11-09 14:39, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: M.Lauva joprojām nevar nomierināties:

http://www.sportazinas.com/lauva-par-izlases-komplektaciju-tas-ir-divaini/
Lielākoties ir viņam taisnība, gan par Kurucu, gan Lomažu...Pie tam, ja nespēlē vēl Meiers un uz C pozīciju paliek Anžejs, Gromovs, Zaķis un Čavars, tad uz esošo brīdi, vienīgais, kurš tur labi spēlē ir Gromovs, Čavars atkrīt jau uzreiz, jo vienkārši viņš nav gatavs tam...

Lai ko nepārmestu Lauvam, bet to, ka viņš ir gatavs ar visu sevi mesties izlasē nevar un pa lielam, viņam vajadzēja būt direktoram...

Man personīgi arī tās peripētijas ap izlasi ļoti nepatīk, īpaši, ka Bagatskis "konsultēs", tad ja Vecvagars nevarēja vai nav gatavs vadīt, tad nepieciešam likt tādu, kurš ir! Skatoties, kā viss notiek, tad man jāņem savi vārdi atpakaļ un jāsaka, ka Muižnieks ar Gulbi būtu labāk redzējis Vecvagara vietā

  -1 [+] [-]

, 2017-11-09 14:40, pirms 6 gadiem
WKS rakstīja: Ate redz neesot paņemt kandidātos . Spēlētājs, kurš nekad nebūs kaut kas vairāk par LBL viduvējību...
Smieties jau vari, bet uz esošo brīdi viņš ir labāks kandidāts nekā Lomažs un ja pēkšņi Lomažam jāspēlē izlasē, ko tad? Viņš tak nav gatavs tam, tāpat kā Čavars, vai jebkurš cits spēlētājs pēc traumas. Kā arī esot tikai tajā posmā, kad atgriežas spēlē.

  -1 [+] [-]

, 2017-11-09 14:46, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Lielākoties ir viņam taisnība, gan par Kurucu, gan Lomažu...Pie tam, ja nespēlē vēl Meiers un uz C pozīciju paliek Anžejs, Gromovs, Zaķis un Čavars, tad uz esošo brīdi, vienīgais, kurš tur labi spēlē ir Gromovs, Čavars atkrīt jau uzreiz, jo vienkārši viņš nav gatavs tam...

Lai ko nepārmestu Lauvam, bet to, ka viņš ir gatavs ar visu sevi mesties izlasē nevar un pa lielam, viņam vajadzēja būt direktoram...

Man personīgi arī tās peripētijas ap izlasi ļoti nepatīk, īpaši, ka Bagatskis "konsultēs", tad ja Vecvagars nevarēja vai nav gatavs vadīt, tad nepieciešam likt tādu, kurš ir! Skatoties, kā viss notiek, tad man jāņem savi vārdi atpakaļ un jāsaka, ka Muižnieks ar Gulbi būtu labāk redzējis Vecvagara vietā
To lohu M. Lauvu vajag turēt pēc iespējas tālāk no izlases, nevis par direktoru...

  +1 [+] [-]

, 2017-11-09 14:54, pirms 6 gadiem
Šoreiz jāpiekrīt rebelam, treneru jautājums šķiet neadekvāts, Kaža ar Gulbi būtu bijis sakarigaks variants, bet tur apakšā ir daudz kas cits ko mēs nezinām! Lomažu gan domāju, ka pareizi rīkojās, ka pieskaitīja pie kandidātiem, trešdienas spēlē redzams ka čalis atgūstās, bet ar centriem gan ir tā kā ir, it sevišķi ja Andžejs nebūs, bet kas vēl vairāk uztrauc ir saspēles vadītāja pozīcija, bez strēlnieka dziļā pakaļā esam...

  +1 [+] [-]

, 2017-11-09 14:59, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Smieties jau vari, bet uz esošo brīdi viņš ir labāks kandidāts nekā Lomažs un ja pēkšņi Lomažam jāspēlē izlasē, ko tad? Viņš tak nav gatavs tam, tāpat kā Čavars, vai jebkurš cits spēlētājs pēc traumas. Kā arī esot tikai tajā posmā, kad atgriežas spēlē.
Tur jau tā lieta, tas it kā ir domāts ar skatu nākotnē, bet izlasē jāspēlē ir labākajiem nevis ar skatu nākotnē vai uz veciem lauriem sēdošos ņemt. Un par Mālmani gan jocīgi, viņš šosezon spēlē ACB, bet pat nav kandidātos, bet Lomažs, kas pēc traumas vēl nav formā un Kurucs, kas ir nezināms ir. Intervijā Vecais teica, ka Mālmanim sevi jāpierāda un jābūt stabilam, bet kāpēc Kurucam un Lomažam neprasa stabilitāti?

  +1 [+] [-]

, 2017-11-09 15:05, pirms 6 gadiem
chubaki rakstīja: Tur jau tā lieta, tas it kā ir domāts ar skatu nākotnē, bet izlasē jāspēlē ir labākajiem nevis ar skatu nākotnē vai uz veciem lauriem sēdošos ņemt. Un par Mālmani gan jocīgi, viņš šosezon spēlē ACB, bet pat nav kandidātos, bet Lomažs, kas pēc traumas vēl nav formā un Kurucs, kas ir nezināms ir. Intervijā Vecais teica, ka Mālmanim sevi jāpierāda un jābūt stabilam, bet kāpēc Kurucam un Lomažam neprasa stabilitāti?
Pilnībā piekrītu, Mālmanis spēlē ACB, Eirolīgā un te pēkšņi vēl kas Mālmanis jāpierāda, kamēr Kurucs Barsā netiek spēlēt un otrajā līgā arī nav nekāds izteikts līderis, Lomaža mīnuss ir tas, ka pēc traumas...Mani tas uztrauc tajā kontekstā, ka ja eirolīgas kadru nav un kāds no esošajiem kadriem izkrīt, tad gribi vai nē, jāliek Lomažs spēlēt

  +1 [+] [-]

, 2017-11-09 15:14, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Pilnībā piekrītu, Mālmanis spēlē ACB, Eirolīgā un te pēkšņi vēl kas Mālmanis jāpierāda, kamēr Kurucs Barsā netiek spēlēt un otrajā līgā arī nav nekāds izteikts līderis, Lomaža mīnuss ir tas, ka pēc traumas...Mani tas uztrauc tajā kontekstā, ka ja eirolīgas kadru nav un kāds no esošajiem kadriem izkrīt, tad gribi vai nē, jāliek Lomažs spēlēt
Kaut kā negribas ticēt, ka Lomazš spēlēs novembra spēlēs. Pat, ja nebūs Eirolīgas veču. Par Mālmani piekrītu, ka kandidātos vajadzēja iekļaut, jo par Lomažu atceros, ka teicas, ka iekļauts kandidātos ar domu, ka rēķinās ar viņu nākotnē, to pašu mierīgi varēja darīt ar Mālmani. Skumji, ka Spānijā šo novērtē, bet pie mums nē. Ja jau otrais galvenais Baskonijas treneris šim ļauj spēlēt, tad tas, protams, ka nav par smukām acīm.

  +1 [+] [-]

, 2017-11-09 15:17, pirms 6 gadiem
chubaki rakstīja: Tur jau tā lieta, tas it kā ir domāts ar skatu nākotnē, bet izlasē jāspēlē ir labākajiem nevis ar skatu nākotnē vai uz veciem lauriem sēdošos ņemt. Un par Mālmani gan jocīgi, viņš šosezon spēlē ACB, bet pat nav kandidātos, bet Lomažs, kas pēc traumas vēl nav formā un Kurucs, kas ir nezināms ir. Intervijā Vecais teica, ka Mālmanim sevi jāpierāda un jābūt stabilam, bet kāpēc Kurucam un Lomažam neprasa stabilitāti?
Kuruca izsaukšanu es arī nesaprotu - jā tās būtu pārbaudenes, tad pilnībā saprastu vēlmi apskatīt šo, eksperimentēt ar sastāvu, bet ne šajā situācijā.

     [+] [-]

, 2017-11-09 15:18, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Lielākoties ir viņam taisnība, gan par Kurucu, gan Lomažu...Pie tam, ja nespēlē vēl Meiers un uz C pozīciju paliek Anžejs, Gromovs, Zaķis un Čavars, tad uz esošo brīdi, vienīgais, kurš tur labi spēlē ir Gromovs, Čavars atkrīt jau uzreiz, jo vienkārši viņš nav gatavs tam...

Lai ko nepārmestu Lauvam, bet to, ka viņš ir gatavs ar visu sevi mesties izlasē nevar un pa lielam, viņam vajadzēja būt direktoram...

Man personīgi arī tās peripētijas ap izlasi ļoti nepatīk, īpaši, ka Bagatskis "konsultēs", tad ja Vecvagars nevarēja vai nav gatavs vadīt, tad nepieciešam likt tādu, kurš ir! Skatoties, kā viss notiek, tad man jāņem savi vārdi atpakaļ un jāsaka, ka Muižnieks ar Gulbi būtu labāk redzējis Vecvagara vietā
Kāpēc Meiers varētu nespēlēt? Negrib sēdēt aiz Pasečņika muguras? Tā vismaz no Lauvas intervijas varēja noprast, vai kas cits?

  +1 [+] [-]

, 2017-11-09 15:20, pirms 6 gadiem
WKS rakstīja: To lohu M. Lauvu vajag turēt pēc iespējas tālāk no izlases, nevis par direktoru...
Ne ar ko neatšķiras no Valterīša.
Kaut kur bija viens smieklīgs komentārs, ka Lauva izlasē jāpaņem kaut par dvieļu padevēju, lai viņš beidzot aizvērtos.

  +1 [+] [-]

, 2017-11-09 15:25, pirms 6 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Ne ar ko neatšķiras no Valterīša.
Kaut kur bija viens smieklīgs komentārs, ka Lauva izlasē jāpaņem kaut par dvieļu padevēju, lai viņš beidzot aizvērtos.
Viņš jau daudz, ko labu arī pasaka. Arī basketbolā vajadzīga opozīcija, bet citreiz gan diezgan pārspīlē, piemēram ar rezultātu Eč. Mums nebija labākais pamatpiecinieks Eč. Protams, mums bija labākais spēlētājs Eč, bet pamats labākais nebija. Un mēs zaudējām tomēr čempioniem pašā galotnē. Tā spēle bija 50/50. Lauva šajā gadījumā pārspīlēja, domādams, ka mums bija jābūt obligāti pirmajiem.

  +3 [+] [-]

, 2017-11-09 15:28, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kāpēc Meiers varētu nespēlēt? Negrib sēdēt aiz Pasečņika muguras? Tā vismaz no Lauvas intervijas varēja noprast, vai kas cits?
Kārtējās Lauvas intrigas, šaubos, vai Meiers ir tāds lohs un princese uz zirņa, ka pēkšņi nespēlēs izlasē, ja tajā spēlēs Pasečņiks.
Drīzāk iespējamā nespēlēšana var būt saistīta ar šaubīgo vietu Unics sastāvā...

  +2 [+] [-]

, 2017-11-09 15:31, pirms 6 gadiem
chubaki rakstīja: Viņš jau daudz, ko labu arī pasaka. Arī basketbolā vajadzīga opozīcija, bet citreiz gan diezgan pārspīlē, piemēram ar rezultātu Eč. Mums nebija labākais pamatpiecinieks Eč. Protams, mums bija labākais spēlētājs Eč, bet pamats labākais nebija. Un mēs zaudējām tomēr čempioniem pašā galotnē. Tā spēle bija 50/50. Lauva šajā gadījumā pārspīlēja, domādams, ka mums bija jābūt obligāti pirmajiem.
Protams, ka opozīcija ir vajadziga, bet šajā gadījumā, tā ir bābiska intrigu vērpšana, nevis konstruktīva diskusija.
Izlasei ir vadība un tai ir savs redzējums par sastāvu un tā arī atbild par rezulātu, nevis kaut kāds šmurgulis no malas tagad noteiks, kas būs izlases kandidātos.

  +1 [+] [-]

, 2017-11-09 15:48, pirms 6 gadiem
WKS rakstīja: Protams, ka opozīcija ir vajadziga, bet šajā gadījumā, tā ir bābiska intrigu vērpšana, nevis konstruktīva diskusija.
Izlasei ir vadība un tai ir savs redzējums par sastāvu un tā arī atbild par rezulātu, nevis kaut kāds šmurgulis no malas tagad noteiks, kas būs izlases kandidātos.
nē, viņš veic tīri, ko opozīcija veic, pašreiz diezgan pārspīlē Tu...Kas saistās ar viņu un Meieru, tad iepriekš arī viņš netika kļūdījies un daudz ātrāk ziņoja par kāda neesamību....Personīgi es izvēlos tā, nevis kā Vecvagars vai nedaudz arī Bagatskis tēloja muļķīšus un it kā tik agri nezināja, ka kāda nebūs...Ja nebūs, tad pasaka un miers, nevis velk kā tādu meksikāņu melodrāmu

     [+] [-]

, 2017-11-09 15:54, pirms 6 gadiem
WKS rakstīja: M. Lauva ir pajoļu pajolis un padebīls intrigants, kurš smird pirms katra izlases cikla. Varētu kāds tam smerdelim iedot pa muti, lai nejauc gaisu.
Spēlētāju izvēle ir izlases galvenā trenera ziņā, nevis kaut kāda smerdeļa intriganta Lauvas kompetencē.
Šim nevar nepiekrist. Smerdelis, kurš nekad neko nesasniegs, bet smird vairāk par visiem. Priekā!

  +2 [+] [-]

, 2017-11-09 16:15, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: M.Lauva joprojām nevar nomierināties:

http://www.sportazinas.com/lauva-par-izlases-komplektaciju-tas-ir-divaini/
Smagi iet kādam no rakstā minētajiem (Lauva vai nezināmais žurnālists no sportaziņām), kas nezin to, ka Artis Ate spēlē VEF, bet Arnis Ate Liepājā! :-)

     [+] [-]

, 2017-11-09 21:40, pirms 6 gadiem
Nu par Ati tieshaam smiekliigi, kaadaa veel izlasee kau kaads caurkritis vidusmeera dzeks, bez metiena, bez caurgajiena, da bez nekaa lai buutu izlasee??? Kas attiecas uz Maalmani...Pagajusogad, vinjs Valmieraa, pat LBL liimenii laukumaa tika uz paaris minuuteem, par speeleeshanu Eiroliigaa, tur uz taam paaris minuuteem ko vinju izlaizh, jebkursh vareetu nospeeleet, palielam, Rinalds ir LBL2 liimenja dzeks, tur liidz izlasei pataalu...

     [+] [-]

, 2017-11-10 07:22, pirms 6 gadiem
Kadrs23 rakstīja: Nu par Ati tieshaam smiekliigi, kaadaa veel izlasee kau kaads caurkritis vidusmeera dzeks, bez metiena, bez caurgajiena, da bez nekaa lai buutu izlasee??? Kas attiecas uz Maalmani...Pagajusogad, vinjs Valmieraa, pat LBL liimenii laukumaa tika uz paaris minuuteem, par speeleeshanu Eiroliigaa, tur uz taam paaris minuuteem ko vinju izlaizh, jebkursh vareetu nospeeleet, palielam, Rinalds ir LBL2 liimenja dzeks, tur liidz izlasei pataalu...
Teica dīvāna eksperts...

  -1 [+] [-]

, 2017-11-10 07:36, pirms 6 gadiem
Progress nav iespējams bez konstruktīvas kritikas, ja mēs būtu vinnējuši EČ, tad varētu paklusēt. Tas ka mēs nocīnījāmies cienīgi ar čempioniem, ir forši, bet galvenais rezultāts tomēr netika panākts un ar pasaules top līmeņa komandu mēs palikām piektie Eiropas čempionātā. Dotajā gadījumā es atbalstu M.Lauvu, lai arī šur tur viņš pārspīlē, taču daudzas lietas saka pareizi. Tagad pie stūres ir nepieredzējis treneris un lai kā es cienu Vecvagaru par to ko viņš Latvijas labā ir darijis savas basketbolista karjeras laikā, es neuzskatu, ka viņam ir pietiekama pieredze lai vienpersoniski vai ar Bagatska "padomiem" izlemtu ko aicināt un ko nē. LBS bija jāveic dziļāka analīze šajā sakarā, un tas kā Vecvagars tika iecelts par izlases treneri, piedodiet bet tik tiešām ir smieklīgi. Ceru protams, ka rezultāti neizpaliks un vēlu veiksmi Vecvagaram, bet sliktu rezultātu gadījumā, viņš būs neapskaužamā situācijā, jo LBS atbildību par saviem lēmumiem nekad neuzņemsies.

  +1 [+] [-]

, 2017-11-10 08:30, pirms 6 gadiem
1vo6m1t5 rakstīja: Progress nav iespējams bez konstruktīvas kritikas, ja mēs būtu vinnējuši EČ, tad varētu paklusēt. Tas ka mēs nocīnījāmies cienīgi ar čempioniem, ir forši, bet galvenais rezultāts tomēr netika panākts un ar pasaules top līmeņa komandu mēs palikām piektie Eiropas čempionātā. Dotajā gadījumā es atbalstu M.Lauvu, lai arī šur tur viņš pārspīlē, taču daudzas lietas saka pareizi. Tagad pie stūres ir nepieredzējis treneris un lai kā es cienu Vecvagaru par to ko viņš Latvijas labā ir darijis savas basketbolista karjeras laikā, es neuzskatu, ka viņam ir pietiekama pieredze lai vienpersoniski vai ar Bagatska "padomiem" izlemtu ko aicināt un ko nē. LBS bija jāveic dziļāka analīze šajā sakarā, un tas kā Vecvagars tika iecelts par izlases treneri, piedodiet bet tik tiešām ir smieklīgi. Ceru protams, ka rezultāti neizpaliks un vēlu veiksmi Vecvagaram, bet sliktu rezultātu gadījumā, viņš būs neapskaužamā situācijā, jo LBS atbildību par saviem lēmumiem nekad neuzņemsies.
Kāpēc domā, ka ar šo izlasi bija jāpaveic kaut kas vairāk? Ņemot vērā ka mums sastāvā bija tikai 1,5 NBA džeki un pāris Eirolīgas čaļi, tas mūs nenostāda uzreiz augstāk par Spāniju, Franciju, Serbiju un citām lielajām izlasēm. Manuprāt, ar šo sastāvu 5. vieta ir ļoti optimāli. Turklāt tas joprojām ir konstants progress uz augšu.