Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3

Cipruss: "Šneps 10 gados paveicis labu darbu – viņam jāturpina strādāt"

Māris Noviks
Māris Noviks @MarisNoviks

Cipruss: "Šneps 10 gados paveicis labu darbu – viņam jāturpina strādāt"
Kaspars Cipruss. Foto: Mārtiņš Zilgalvis, f64

"Daudzi Latvijas Basketbola savienības darbinieki strādā uz līgumu pamata. Vienīgajām kardinālajām sastāva pārmaiņām jābūt valdē," LBS prezidenta amata kandidāts Kaspars Cipruss telefonsarunā ar Sportacentrs.com pastāstīja, ka ievēlēšanas gadījumā neveiks straujus manevrus.

Centra spēlētājs Latvijas valstsvienībā aizvadīja 87 spēles, debitējot valsts galvenajā komandā jau 18 gadu vecumā. Cipruss daudz spēlēja jaunatnes izlasēs, tostarp 17 gadu vecumā piedalījās Pasaules U19 kausa izcīņā – tas bija pirmais latviešu iznāciens globālās sacensībās kopš 1936. gada.

Novembrī viņš tika atzīts par Latvijas basketbola līgas otrās divīzijas mēneša labāko spēlētāju. Cipruss, brīvajā laikā aizstāvot Jēkabpils krāsas, palīdzējis Agra Galvanovska vadītajai komandai sasniegt bilanci 10-0. Vidēji spēlē viņš guvis 16,2 punktus un izcīnījis 11,4 atlēkušās bumbas.

“Profesionāli spēlēt beidzu pirms vairākiem gadiem. Pašlaik basketbols ir tikai mans hobijs. Jēkabpils komanda tiekas vienīgi spēlēs – piektdienu vai citos vakaros. Profesionāls basketbols nav savienojams ar pilna laika darbu ministrijā vai citur. Spēlēšana notiek amatieru līmenī.”

Vai, spēlējot LBL2, Cipruss saglabājis profesionāļa ieradumus, piemēram, iesildoties un atsildoties? “Atšķirības pastāv. Nav kā profesionālajā sportā, kur visiem jāierodas vismaz vienu stundu pirms spēles. Katrs ierodas, kad var. Prioritātes ir darbs un ģimene, nevis basketbola spēlēšana.”

Ciprusu izvirzīja četri LBS biedri no Alūksnes, Daugavpils un Rugājiem. Kā veidojas komunikācija ar pārējiem biedriem? “Nenosaukšu, ar kuriem biedriem esmu ticies, lai neraisītu spekulācijas. Programma tapusi, balstoties uz Latvijas Basketbola savienībā pavadītajiem gadiem – zinu aktuālās problēmas.”

Viņš pirmais iesniedza oficiālo pieteikumu. Kas palīdzēja veidot programmu? “Programmu veidoju pats, izmantojot atsevišķu biedru ierosinājumus. Jārēķinās, ka visus jautājumus programmā atspoguļot nevar – apzinos, ka ne visas problēmas ir atrisināmas (pat kļūstot par prezidentu).”

Programmas rakstīšanas laikā Cipruss jaunu Ameriku neatklāja. “Problēmas ir daudz un dažādas – katram sava sāpe. Vairākumu zināju iepriekš – gan LBS un Latvijas jaunatnes basketbola līgā, gan Izglītības un zinātnes ministrijā mans darbs saistīts ar sporta skolām.”

Kādi ir LBS prezidenta amata kandidāta pienākumi Izglītības ministrijas sporta departamentā? “Profesionālas ievirzes sporta izglītības sistēmas attīstības plānošana, ieviešana, uzraudzība un ietekmes novērtēšana.”

Kandidāts Vējonis teica, ka ievēlēšanas gadījumā savu komandu veidos pēc vēlēšanām. Jēkabsone-Žogota teica, ka par ģenerālsekretāru virzīs Artūru Štālbergu. Kādas personālijas padomā kādreizējam valstsvienības centram?

“Komanda nesastāv no viena cilvēka. Intervijās (un programmā) esmu minējis, ka LBS nepieciešams restarts. Nevar notikt pagrieziens par 180 grādiem. Jaunas vēsmas un jauns redzējums ir vajadzīgs,” teica Cipruss un pēc brīža atklāja, kuru cilvēku redz organizācijas ģenerālsekretāra amatā.

“Uzskatu, ka Edgaram Šnepam jāturpina strādāt. Desmit gados paveikts labs darbs. Nodrošināta LBS finansiālā stabilitāte, iegūtas labas pozīcijas FIBA. Protams, ir lietas, kuras var uzlabot. Svarīgi, lai prezidenta iesaiste LBS ikdienas darbā būtu vēl aktīvāka. Gan cīnoties par basketbola interesēm valsts un pašvaldību iestādēs, gan sadarbojoties ar atbalstītājiem. Arī ieņemot stingrāku pozīciju, kārtojot basketbola jautājumus.”

Šneps sākumā bija LBS valdes loceklis. Valde 2009. gada 13. janvārī apstiprināja viņu par LBS viceprezidentu, bet no 2009. gada 20. aprīļa Šneps veic LBS ģenerālsekretāra pienākumus. “Esmu viņu uzrunājis un gaidu atbildi. Basketbola sistēmā ir daudzas citas šūnas, kuras pēdējā laikā darbojušās ne tik labi, taču nenākšu klajā ar tūlītējiem paziņojumiem par atlaišanu.”

Kandidāts domā, ka LBS amatpersonu sarakstā nevajag veikt spontānas un straujas izmaiņas. “Jāsaprot, ka daudzi savienības darbinieki strādā uz līgumu pamata. Jānošķir patikšana un nepatika – līgumi neparedz iespēju veikt nekavējošu (darba attiecību pārskatīšanu). Tas nebūtu (juridiski) pareizi. Vienīgajām kardinālajām pārmaiņām vismaz sākumā jāskar valdi.”

Cipruss vēl nevēlas nosaukt savu valdes kandidātu. “Jau teicu, ka uzrunāju pašreizējo ģenerālsekretāru, bet pārējos uzvārdus pagaidām nesaukšu. Būdams tikai kandidāts, nevaru neko mainīt (valdes sastāvā). Līdz vēlēšanām turpināšu runāt ar biedriem, lai paplašinātu redzējumu.”

Latvijas Basketbola savienības prezidenta un padomes pilnvaru termiņš beigsies 2020. gada 27. janvārī. Valdis Voins paziņojis, ka nekandidēs uz trešo termiņu, tādēļ 21. janvārī biedru kopsapulcē tiks ievēlēts jauns prezidents.

1 2 68 komentāri

 +17 [+] [-]

, 2020-01-07 14:28, pirms 4 gadiem
Te nu Cipa parāda savu patieso seju. Ieliktenis.

  +6 [+] [-]

, 2020-01-07 14:35, pirms 4 gadiem
Ok, te arī viss skaidrs. Tāpat kā ar Žogotu. Tatad Žogota = Jaunups.
Un Cipruss ir Šnepa komanda.
Kopumā bēdīga situācija. Nekas spožs mūsu LBS nesagaida jebkurā gadījumā

  +1 [+] [-]

, 2020-01-07 14:37, pirms 4 gadiem
visi jau teica, ka ar Šnepu bijis galīgā dir.sā, palaistas garām neizmantotas iespējas.. ko ta te pielaizīšanās notiek!

  +7 [+] [-]

, 2020-01-07 14:38, pirms 4 gadiem
Fui. Nopietni? Skatoties uz jauniešu rezultātiem pēdējos gados - nekas netiek darīts, dzīvojam uz veciem lauriem!

  +6 [+] [-]

, 2020-01-07 14:43, pirms 4 gadiem
Automātiski jāizdzēš no kandidātu lokā. Automātiski!
Ko tad kandidē, ja cilvēks "Ka ar ziedojumu" darījis visu OK. Mydaks tas Cipruss.

  -3 [+] [-]

, 2020-01-07 14:45, pirms 4 gadiem
Lai uzvar Vējonis!

  +6 [+] [-]

, 2020-01-07 14:54, pirms 4 gadiem
Galvenais ir pateikt, ka "vajadzīgs ir restarts", pat ja šiem vārdiem nav nekāda seguma.

  -1 [+] [-]

, 2020-01-07 14:57, pirms 4 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Tatad Žogota = Jaunups.
Apskaidro īsumā, kas tieši tik slikts būtu gaidāms no Jaunupa.
VV arī regulāri gānās, bet tā arī konkrētus Jaunupa nodarījumus, izņemot "viņam ir intereses" neesmu no VV dzirdējis.

  +7 [+] [-]

, 2020-01-07 15:00, pirms 4 gadiem
Ui Cipruss!! Tu taču esi pilnīgs lauks, tiešam mudaks.. Tas pat ir maigi teikts...

     [+] [-]

, 2020-01-07 15:13, pirms 4 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Ok, te arī viss skaidrs. Tāpat kā ar Žogotu. Tatad Žogota = Jaunups.
Un Cipruss ir Šnepa komanda.
Kopumā bēdīga situācija. Nekas spožs mūsu LBS nesagaida jebkurā gadījumā
Diemžēl tā ir.. pārāk mazs tas pīļu dīķis..

 +11 [+] [-]

, 2020-01-07 15:14, pirms 4 gadiem
Viņš Šnepu taisās atstāt?!? Tad kādas tad tur pārmaiņas gaidāmas,ja Šneps paliek amatā? Pilnīgi garām lēmums un absolūti neatbalstāms kandidāts...

  -3 [+] [-]

, 2020-01-07 15:21, pirms 4 gadiem
Gorkšs Nr.2

  -2 [+] [-]

, 2020-01-07 15:23, pirms 4 gadiem
The one and the only rakstīja: Gorkšs Nr.2
Kāds vispār sakars?

  +2 [+] [-]

, 2020-01-07 15:25, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: Apskaidro īsumā, kas tieši tik slikts būtu gaidāms no Jaunupa.
VV arī regulāri gānās, bet tā arī konkrētus Jaunupa nodarījumus, izņemot "viņam ir intereses" neesmu no VV dzirdējis.
Mani arī tas interesē. vienmēr ir personiskais viedoklis pa priekšu, bet aiz tā nekā nav. Tukšums.....Jebkurā gadījumā, tak nevar zināt, kā Žogota strādās, nevajag raudāt pirms sākumā. Ja viņu ievēlēs, paskatīsimies, kas notiks.

  +6 [+] [-]

, 2020-01-07 15:25, pirms 4 gadiem
Cipruss,Nu tad visu gaišu...vājprāts...

     [+] [-]

, 2020-01-07 15:26, pirms 4 gadiem
daudz te neskaidrību.

bet skaidrs, ka Ciprusam mazākās izredzes, tā ka Šneps īpaši nespīd (bet varbūt patīk arī Vējonom)

 +14 [+] [-]

, 2020-01-07 16:13, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: Apskaidro īsumā, kas tieši tik slikts būtu gaidāms no Jaunupa.
VV arī regulāri gānās, bet tā arī konkrētus Jaunupa nodarījumus, izņemot "viņam ir intereses" neesmu no VV dzirdējis.
Kas tieši nav saprotams tajā, ka biedē ar Jaunupu? Tas ka cilvēks noniecinājis vietējo cempionātu gadu garumā, nevis to stiprinājis. Vai tas ka valsts flagmanim VEF Rīga 12 gados ir izdevies attīstīt līdzjutēju bāzi tieši 300 cilvēkus arēnā? Vai tas, ka cilvēks nesaprot, ka par 11.80 eur ir kosmiska summa par spēli kurā nav nekāda produkta, ne šova, ne izklaides, tikai pliks basketbols tukšā arēnā? Vai tas, ka viņa lielākais čoms Martinsons , bijušais VEF prezidents, LJBL prezidents🤦 ir smagos noziegumos apsūdzēts? Vai, tas ka šis cilvēks ne par velti tiek saukts par pelēko kardinālu? Vai tas, ka šis cilvēks pievienojās Vecvagara iecelšanai amatā? Vai tas, ka šis cilvēks uzskata, ka ar šo izlasi 5.vieta EČ skaitās mega sasniegums? Viņš ir Latvijas basketbola viens no sāpošajiem zobiem. Viņam neintersē Latvijas basketbols. Viņam interesē viņš un tas ko viņš iegūst no VEFa un būšanas LBS. Vadot VEF Rīga mēs redzam, ka ir tikai regress. Komandas starta pieciniekā iet Stumbris, Mediss. Komanda nevienam neinterrsē, un tā ir kluba attīstība 12 gados? Virsotne? Un šis cilvēks glābs Latvijas basketbolu? Tu nopietni?
Slēpts komentārs: Nelietotājs

  +1 [+] [-]

, 2020-01-07 16:29, pirms 4 gadiem
Real Rebel rakstīja: Mani arī tas interesē. vienmēr ir personiskais viedoklis pa priekšu, bet aiz tā nekā nav. Tukšums.....Jebkurā gadījumā, tak nevar zināt, kā Žogota strādās, nevajag raudāt pirms sākumā. Ja viņu ievēlēs, paskatīsimies, kas notiks.
Saprotu, ka esi Jaunupa cilvēks, tādēļ viņu tik kvēli aizstāvi, zinu cilvēkus, kas viņu pazīst personīgi un šie cilvēki apstiprināja, ka pelēkā kardināla iesauka nav vien tāpat radusies, kaut vai paskatoties cik daudz viņš ir nolaidis vef pa šiem gadiem, cilvēki neiet uz spēlēm un tā!

     [+] [-]

, 2020-01-07 16:32, pirms 4 gadiem
Tad jau labāk lai paliek Šneps, tikai ne Jaunupu!

  -3 [+] [-]

, 2020-01-07 16:34, pirms 4 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Kas tieši nav saprotams tajā, ka biedē ar Jaunupu? Tas ka cilvēks noniecinājis vietējo cempionātu gadu garumā, nevis to stiprinājis. Vai tas ka valsts flagmanim VEF Rīga 12 gados ir izdevies attīstīt līdzjutēju bāzi tieši 300 cilvēkus arēnā? Vai tas, ka cilvēks nesaprot, ka par 11.80 eur ir kosmiska summa par spēli kurā nav nekāda produkta, ne šova, ne izklaides, tikai pliks basketbols tukšā arēnā? Vai tas, ka viņa lielākais čoms Martinsons , bijušais VEF prezidents, LJBL prezidents🤦 ir smagos noziegumos apsūdzēts? Vai, tas ka šis cilvēks ne par velti tiek saukts par pelēko kardinālu? Vai tas, ka šis cilvēks pievienojās Vecvagara iecelšanai amatā? Vai tas, ka šis cilvēks uzskata, ka ar šo izlasi 5.vieta EČ skaitās mega sasniegums? Viņš ir Latvijas basketbola viens no sāpošajiem zobiem. Viņam neintersē Latvijas basketbols. Viņam interesē viņš un tas ko viņš iegūst no VEFa un būšanas LBS. Vadot VEF Rīga mēs redzam, ka ir tikai regress. Komandas starta pieciniekā iet Stumbris, Mediss. Komanda nevienam neinterrsē, un tā ir kluba attīstība 12 gados? Virsotne? Un šis cilvēks glābs Latvijas basketbolu? Tu nopietni?
VEF 11,80 ir kosmoss, bet kādu citu klubu LATVIEŠI labprāt apmeklē arī par 11-24 eiro. Iet tūkstošiem.

  +2 [+] [-]

, 2020-01-07 16:38, pirms 4 gadiem
hokejists1188 rakstīja: Saprotu, ka esi Jaunupa cilvēks, tādēļ viņu tik kvēli aizstāvi, zinu cilvēkus, kas viņu pazīst personīgi un šie cilvēki apstiprināja, ka pelēkā kardināla iesauka nav vien tāpat radusies, kaut vai paskatoties cik daudz viņš ir nolaidis vef pa šiem gadiem, cilvēki neiet uz spēlēm un tā!
Nē, es neesmu Jaunupa cilvēks un pat dzīvē viņu neesmu redzējis. Saistīt vef ar federāciju tagad ir ļoti dīvaini, it īpaši ņemot vērā slikto finansiālo situāciju profesionālā sportā, kā tādā....Kas bez skatītājiem ir tieši nolaists? Jūs tā pārspīlējat, ka vai nu. Viss šis atgādina pasaku par puiku, kurš sauca vilks.

Viss, ko es pašlaik ar Jaunupa piesaukšanu redzu, ir tikai subjektīvi viedokļi ar pieņēmumu, ka nu Žogotu viņš baigi komandēs. Pieiesim situācijai pragmatiski, no esošajiem kandidātiem viņa ir labākā, viņu pēc tam ir relatīvi viegli atcelt, pats galvenais, viņa nav pat strādājusi ne dienu un jau norakstīta.

  +1 [+] [-]

, 2020-01-07 16:43, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Lai uzvar Vējonis!
piekrītu! labākais kandidāts...

  -1 [+] [-]

, 2020-01-07 16:50, pirms 4 gadiem
Ļoti iespējams, ka reālākais kandidāts uz prezidenta krēslu, jo basketbola iekšienē jau nu neliekas, ka viss būtu baigā tūtē. Tā ka balsu skaits var sanākt solīds. Tur nav daudz lietu, kuras varētu izdomāt no jauna, bet redzamās problēmas programmās raksta visi. Jēkabsone-Jaunups nudien nebūtu labākais pārvaldības modelis basketbolam. Tad jau labāk lai Šneps turpina. Viens ģeneralsekretārs visu neizlemj, ir vajadzīgas pārmaiņas valdē un tās veidošanas koncepcijā.

  +3 [+] [-]

, 2020-01-07 17:08, pirms 4 gadiem
FUNS rakstīja: VEF 11,80 ir kosmoss, bet kādu citu klubu LATVIEŠI labprāt apmeklē arī par 11-24 eiro. Iet tūkstošiem.
To ko domā, puse apmeklētāju ir krievi un tādi kas no basketbola neko nesaprot.Bet Ciprus protams ir klasisks ierēdņa tips, kurš vēlas krēslu un labu algu.Vairāk neko.

  -1 [+] [-]

, 2020-01-07 17:12, pirms 4 gadiem
Šnepu, Jaunupu, Ciprusu, Vējoni, Elbakjanu nafig...

  +2 [+] [-]

, 2020-01-07 17:38, pirms 4 gadiem
Nelietotājs rakstīja: 1.Kāpēc VEF ir "valsts flagmanis"? Kurš to izdomāja un uz kāda pamata?
2.11.80 EUR nav kosmiska summa.
3.Mans čoms arī savulaik iesēdās un pelnīti (godīgi, nemeloju). Tāpēc es esmu vainīgs pie kaut kā? Man ir jābūt vainīgam, jo esam paziņas?
4. Par pelēko kardinālu daudzus sauc. Vienīgais, kam piestāvēja šis "tituls", bija nelaiķis Grūtups.
5.Daudzi pievienojās, ne jau tur Jaunups nosacīja visu.
6.Piektā vieta ir labākais sasniegums LV vīriešu basketbolā.
7.Jā, man arī neinteresē tas klubs.
11.80 par tās būdas apmeklējumu ir astronomiska summa,stāvieta komplektā nenāk,alus nepārdodās,ko tur darīt, uz ko skatīties ,uz mazgadīgajām karsejām,kas tikai pa tv normāli izskatās? man pat 3€ ir žēl . kad bija BBL gāju uz daudzām spēlēm,bet tad ,kad pārstāja eksistēt ASK un sāka vairumā parādīties ļoti vāji spēlētāji,tā vairs neapmeklēju..

  +3 [+] [-]

, 2020-01-07 17:41, pirms 4 gadiem
Visi te tādi basīša eksperti kas gadiem seko līdzi un visu zina ! Bet galvenās lietas kāpēc ne Jaunupu ne viņa cilvēkus nekad nedrīkstētu pielaisti tuvumā LBS ir izklāstījis Grigaļāvičš kad tika atlaists dēļ tā skandāla ar prēmijas izspiešanu kur Šneps bij' iesaistīts. Tā intervijā ir tepat SC, bet visi labvēļi un arī.nelabvēļi kaut kā par to ir pilnīgi aizmirsuši ...

  -1 [+] [-]

, 2020-01-07 18:47, pirms 4 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Kas tieši nav saprotams tajā, ka biedē ar Jaunupu? Tas ka cilvēks noniecinājis vietējo cempionātu gadu garumā, nevis to stiprinājis. Vai tas ka valsts flagmanim VEF Rīga 12 gados ir izdevies attīstīt līdzjutēju bāzi tieši 300 cilvēkus arēnā? Vai tas, ka cilvēks nesaprot, ka par 11.80 eur ir kosmiska summa par spēli kurā nav nekāda produkta, ne šova, ne izklaides, tikai pliks basketbols tukšā arēnā? Vai tas, ka viņa lielākais čoms Martinsons , bijušais VEF prezidents, LJBL prezidents🤦 ir smagos noziegumos apsūdzēts? Vai, tas ka šis cilvēks ne par velti tiek saukts par pelēko kardinālu? Vai tas, ka šis cilvēks pievienojās Vecvagara iecelšanai amatā? Vai tas, ka šis cilvēks uzskata, ka ar šo izlasi 5.vieta EČ skaitās mega sasniegums? Viņš ir Latvijas basketbola viens no sāpošajiem zobiem. Viņam neintersē Latvijas basketbols. Viņam interesē viņš un tas ko viņš iegūst no VEFa un būšanas LBS. Vadot VEF Rīga mēs redzam, ka ir tikai regress. Komandas starta pieciniekā iet Stumbris, Mediss. Komanda nevienam neinterrsē, un tā ir kluba attīstība 12 gados? Virsotne? Un šis cilvēks glābs Latvijas basketbolu? Tu nopietni?
Es ko "nopietni"? Es patiešām JAUTĀJUMU uzdevu, jo gribu zināt, nevis mēģinu te viņu aizstāvēt.

Nu ja tā godīgi, izlasīju Tavu emocionālo tekstu un baigi skaidrāks nekļuva. Mēģinu no tā teksta kaut kādu sauso atlikumu izlobīt, tad tas laikam būtu tas, ka viņš sūdīgi vada vienu basketbola klubu, jo nav baigo rezultātu un apmeklējuma, tā?

Jo tas pārējais - atbalstījis Vecvagaru, uzskata 5.vietu par panākumu (un es pilnīgi piekrītu, ka izlase spēlēja ļoti labi, nepaveicās ar 1/4f pretinieku), kaut kāds viņa draugs apsūdzēts, kāds viņu kaut kā sauc (un man nepietiek, ja tu vnk uzraksti "ne velti", par to "ne velti" lūdzu tad sīkāk), nu sorry, Tu pats pilnā nopietnībā tos uzskati par nopietniem pārmetumiem?

  +2 [+] [-]

, 2020-01-07 18:53, pirms 4 gadiem
kuklitis rakstīja: Visi te tādi basīša eksperti kas gadiem seko līdzi un visu zina ! Bet galvenās lietas kāpēc ne Jaunupu ne viņa cilvēkus nekad nedrīkstētu pielaisti tuvumā LBS ir izklāstījis Grigaļāvičš kad tika atlaists dēļ tā skandāla ar prēmijas izspiešanu kur Šneps bij' iesaistīts. Tā intervijā ir tepat SC, bet visi labvēļi un arī.nelabvēļi kaut kā par to ir pilnīgi aizmirsuši ...
Atceros tādu īsziņu skandālu, kur Šneps mēģināja izspiest samaksātu prēmiju, jā. Runa ir par to? Teiksi, ka opozicionārs Jaunups īstenībā bij galvenais izspiedējs, nevis Šneps, jeb runa ir par citu skandālu?

  +2 [+] [-]

, 2020-01-07 18:55, pirms 4 gadiem
hokejists1188 rakstīja: Saprotu, ka esi Jaunupa cilvēks, tādēļ viņu tik kvēli aizstāvi, zinu cilvēkus, kas viņu pazīst personīgi un šie cilvēki apstiprināja, ka pelēkā kardināla iesauka nav vien tāpat radusies, kaut vai paskatoties cik daudz viņš ir nolaidis vef pa šiem gadiem, cilvēki neiet uz spēlēm un tā!
Pelēkais kardināls, jo neveiksmīgi vada VEFu? Nu tak iedod kaut ko konkrētāku.

  +1 [+] [-]

, 2020-01-07 19:00, pirms 4 gadiem
Īsumā - Valters viņu visādi sauc, ieskaitot "pelēkais kardināls".
Es jautāju, kur tā sāls, KĀPĒC Valters viņu tā sauc.
Man atbildē iepin to, ka viņš ir slikts tāpēc, ka ne velti viņu par pelēko kardinālu sauc

  -1 [+] [-]

, 2020-01-07 19:03, pirms 4 gadiem
FUNS rakstīja: VEF 11,80 ir kosmoss, bet kādu citu klubu LATVIEŠI labprāt apmeklē arī par 11-24 eiro. Iet tūkstošiem.
Sveiciens Zsvētkos,kremļa kvešķi!

  +2 [+] [-]

, 2020-01-07 19:09, pirms 4 gadiem
norins rakstīja: Sveiciens Zsvētkos,kremļa kvešķi!
Nodod no manis arī sveicienu tam kremļa kvešķim.

  +1 [+] [-]

, 2020-01-07 19:12, pirms 4 gadiem
Ehh, viss skaidrs ar kandidātiem. Bija maza cerība, ka jaunie kandidāti nav veco pārstāvji, bet viss kā uz delnas. Cipruss un Žogota ir zem īkšķa. Nu dir*ā mums ar to basi, žēl.
1 2 68 komentāri