Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3

Foto: Basketbola izlase sāk gatavošanos Eiropas kvalifikācijai

Romualds Vambuts
Romualds Vambuts
Latvijas vīriešu valstsvienība pirmdien 15 spēlētāju sastāvā sāka gatavoties Eiropas čempionāta kvalifikācijas turnīram, kas sāksies 15.augustā.Tagad pienācis laiks skaistos zaudējumus nomainīt pret vērtīgām uzvarām,"viens no potenciālajiem izlases līderiem Jānis Strēlnieks kopā ar komandas biedriem ir noskaņoti turpināt pozitīvās tendences valstsvienības attīstībā.
Foto: Romualds Vambuts
1 2 37 komentāri

  +5 [+] [-]

, 2012-07-02 14:15, pirms 12 gadiem

Komentārs par 21. attēlu

Strēlnieks tākā pilda kapteiņa pienākumus, ka ir uz oficiālo preses konferenci kā komandas pārstāvis?

  +5 [+] [-]

, 2012-07-02 14:38, pirms 12 gadiem

Komentārs par 7. attēlu

Tas jau izskatās pēc izlases! Acis ciet un LIELĀ pudele rokās
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2012-07-02 15:03, pirms 12 gadiem

Komentārs par 5. attēlu

elvels rakstīja: Nu Šķēle gan varēja takā vairāk uzlikt uz svariem.. Bagijs pat daudz lielāku svaru ceļ..
Basketbolists nav svarcēlājs, katram ir sava treniņprogramma, ko nosaka treneris

  -3 [+] [-]

, 2012-07-02 15:18, pirms 12 gadiem

Komentārs par 5. attēlu

popovich rakstīja: Basketbolists nav svarcēlājs, katram ir sava treniņprogramma, ko nosaka treneris
Protams, ka var jau būt kā Durants, kurš pirms NBA 80 kg stieni nevarēja uz krūtīm uzspiest, taču kopumā vienas 300 mārciņas jeb 125 kg skaitās NBA standarts basketbolistiem.
Slēpts komentārs: neeeee

  +4 [+] [-]

, 2012-07-02 15:33, pirms 12 gadiem

Komentārs par 13. attēlu

Palaidiet tak Dāvi Uz Jūrmalu lai pasauļojas savādāk izskatās, ka ārpus zāles cilvēks nav bijis

  -1 [+] [-]

, 2012-07-02 15:42, pirms 12 gadiem

Komentārs par 5. attēlu

elvels rakstīja: Nu Šķēle gan varēja takā vairāk uzlikt uz svariem.. Bagijs pat daudz lielāku svaru ceļ..
1. diena treniņos it īpaši izlasē svaros ir uz muskuļu izstaipīšanu un iesildīšanu! neviens tur nav, lai kačātos, īpaši pēc atpūtas!!!

  +4 [+] [-]

, 2012-07-02 15:44, pirms 12 gadiem
eu gudrinieki? Šķēle šajā reizē mēģina uzspiest savu rekordu, vai piemēram iesildās? došu atbildēs a) pirmais variants, b) otrais variants c) tev vispar nav sajegas par ko tu runaa
elvels rakstīja: Nu Šķēle gan varēja takā vairāk uzlikt uz svariem.. Bagijs pat daudz lielāku svaru ceļ..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2012-07-02 16:18, pirms 12 gadiem

Komentārs par 5. attēlu

Edgars rakstīja: Protams, ka var jau būt kā Durants, kurš pirms NBA 80 kg stieni nevarēja uz krūtīm uzspiest, taču kopumā vienas 300 mārciņas jeb 125 kg skaitās NBA standarts basketbolistiem.
Nu nav jau Durants vienīgais tāds, jo šogad, redz, 3 boleri palika ar barankām benčpresā (kas, īstenībā, ir ārkārtīgi nožēlojami un es pat negribētu redzēt kā tas izskatās).

Paturpinot benčpresa tēmu, tad NHL hokejisti šogad (iekš drafta kombaina), lai arī ir labāk nekā pirms gada, taču 70 kg labākais uzspieda 17 reizes (LABĀKAIS!), bet vidējais rādītājs bija 7 reizes.

Tajā pašā laikā NFL jaunpienācēji 102 kg spiež (labākie rezultāti) ne mazāk kā reizes 35.

P.S. Kas attiecas tieši uz Šķēli, tad nevajag jau uzreiz domāt, ka viņš šitos kilogramus (40 kādi?) tur moka. Pirmajā treniņā pēc vasaras cilāt submaksimālus svarus (70-85% no 1 reizes maksimuma) nav gluži prātīgi, bez tam, bez iesildīšanās štangas ceļ tikai "pludmales pozeri" (tie, kas tikai krūtis, rokas, plecus un presi kačā).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-07-02 16:35, pirms 12 gadiem

Komentārs par 5. attēlu

normāls svars, divas 20kg ripas+stienis 20kg = 60kg
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-07-02 16:52, pirms 12 gadiem

Komentārs par 5. attēlu

elvels rakstīja: Lab veči, tik neiekarstiet.. Neesu svarus velājis labi sen, bet to, kas viņam virsū naktī uzraujot augšā padsmit reizes jāceļ.. Cerams, ka nepāstiepsies..
Un kaut kas liek domāt, ka viņš šito svaru pacēla 3 reizes un tika piespiests?

  +3 [+] [-]

, 2012-07-02 17:02, pirms 12 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nu nav jau Durants vienīgais tāds, jo šogad, redz, 3 boleri palika ar barankām benčpresā (kas, īstenībā, ir ārkārtīgi nožēlojami un es pat negribētu redzēt kā tas izskatās).

Paturpinot benčpresa tēmu, tad NHL hokejisti šogad (iekš drafta kombaina), lai arī ir labāk nekā pirms gada, taču 70 kg labākais uzspieda 17 reizes (LABĀKAIS!), bet vidējais rādītājs bija 7 reizes.

Tajā pašā laikā NFL jaunpienācēji 102 kg spiež (labākie rezultāti) ne mazāk kā reizes 35.

P.S. Kas attiecas tieši uz Šķēli, tad nevajag jau uzreiz domāt, ka viņš šitos kilogramus (40 kādi?) tur moka. Pirmajā treniņā pēc vasaras cilāt submaksimālus svarus (70-85% no 1 reizes maksimuma) nav gluži prātīgi, bez tam, bez iesildīšanās štangas ceļ tikai "pludmales pozeri" (tie, kas tikai krūtis, rokas, plecus un presi kačā).
kur tu šito infu par paceltajiem kg ņēmi? es labprāt palasītos kautko vairāk par amerikas pro līgu spēlētāju testiem un viņu rezultātiem. ja kādam ir kas vairāk zināms šai sakarā, neskopojaties un varbūt var padalīties ar lasāmvielu. dienas kļūst īsākas un vakari garāki kā nekā..

  +2 [+] [-]

, 2012-07-02 17:29, pirms 12 gadiem
homo s.sapiens rakstīja: kur tu šito infu par paceltajiem kg ņēmi? es labprāt palasītos kautko vairāk par amerikas pro līgu spēlētāju testiem un viņu rezultātiem. ja kādam ir kas vairāk zināms šai sakarā, neskopojaties un varbūt var padalīties ar lasāmvielu. dienas kļūst īsākas un vakari garāki kā nekā..
Nu vienas konkrētas vietnes, kura ir apkopota šitā info nav (vismaz neesmu atadis). Tā - pabradājot pa neta plašumiem var šo to interesantu atrast.

     [+] [-]

, 2012-07-02 17:51, pirms 12 gadiem

Komentārs par 5. attēlu

Varbūt hokeja eksperta kungam arī derētu aizstaigāt uz zāli, nevis tikai bradāt pa neta plašumiem?

  +2 [+] [-]

, 2012-07-02 18:00, pirms 12 gadiem

Komentārs par 5. attēlu

neeeee rakstīja: Varbūt hokeja eksperta kungam arī derētu aizstaigāt uz zāli, nevis tikai bradāt pa neta plašumiem?

Kungs aiziet gan, pie tam kā hokejistiem, tā basketbolistiem vēl būtu pamatīgi jāiespringst, lai iepriekš pieminētajā vingrinājumā nepaliktu aiz "fizkultūrieša".

  +1 [+] [-]

, 2012-07-02 18:26, pirms 12 gadiem

Komentārs par 11. attēlu

visiem šitiem, kačakiem, kas te iespringās par šķēles grudaka vingrinājumiem, regulāri, gan pats, gan daudz lielāki kačaki iesildoties mētā pat pliku stieni. Ne jau viņš tur maksimumu spiež. reāli savu 100 vins gan jau var izspiest un tas ir pilnīgi pietiekami. tā nav vienīgā muskuļu grupa.
Neesmu eksperts bet varu derēt ka basketbolistam dzudz svarīgāk ir kājas un visādi lokanības vingrinājumi uc.

     [+] [-]

, 2012-07-02 18:54, pirms 12 gadiem
popovich rakstīja: visiem šitiem, kačakiem, kas te iespringās par šķēles grudaka vingrinājumiem, regulāri, gan pats, gan daudz lielāki kačaki iesildoties mētā pat pliku stieni. Ne jau viņš tur maksimumu spiež. reāli savu 100 vins gan jau var izspiest un tas ir pilnīgi pietiekami. tā nav vienīgā muskuļu grupa.
Neesmu eksperts bet varu derēt ka basketbolistam dzudz svarīgāk ir kājas un visādi lokanības vingrinājumi uc.
Neviens jau neiespringst, drīzāk, tieši otrādi norāda, ka nu pēc vienas bildes kko spriest ir ne visai korekti. Te vairāk notiek vispārīga diskusija.

Btw, Ziemeļamerikā ir tāda neoficiāli-oficiāla tēze (bieži lasīta), ka ja atlēts (runa ir par PRO līmeņa atlētiem - hokejistim, basketbolistiem, futbolistiem, beisbolistiem) nevar spiešanā guļus uzcelt vismaz 1.5 savus svarus, tad nu... ir jautājumi viņam.

     [+] [-]

, 2012-07-02 19:58, pirms 12 gadiem

Komentārs par 2. attēlu

popovich rakstīja: visiem šitiem, kačakiem, kas te iespringās par šķēles grudaka vingrinājumiem, regulāri, gan pats, gan daudz lielāki kačaki iesildoties mētā pat pliku stieni. Ne jau viņš tur maksimumu spiež. reāli savu 100 vins gan jau var izspiest un tas ir pilnīgi pietiekami. tā nav vienīgā muskuļu grupa.
Neesmu eksperts bet varu derēt ka basketbolistam dzudz svarīgāk ir kājas un visādi lokanības vingrinājumi uc.
Es Tev pilnībā piekrītu, Mārtiņ!

  +1 [+] [-]

, 2012-07-02 20:05, pirms 12 gadiem

Komentārs par 2. attēlu

Juris Miņins rakstīja: Neviens jau neiespringst, drīzāk, tieši otrādi norāda, ka nu pēc vienas bildes kko spriest ir ne visai korekti. Te vairāk notiek vispārīga diskusija.

Btw, Ziemeļamerikā ir tāda neoficiāli-oficiāla tēze (bieži lasīta), ka ja atlēts (runa ir par PRO līmeņa atlētiem - hokejistim, basketbolistiem, futbolistiem, beisbolistiem) nevar spiešanā guļus uzcelt vismaz 1.5 savus svarus, tad nu... ir jautājumi viņam.
Dzelžaina loģika, ja pieņemam, piemēram, ka Martins Brodērs ir ,,PRO līmeņa atlēts" un sver apmēram 100 kg, tad viņam jāuzspiež aptuveni 150 kg, savādāk, jau tāds nav cienīgs nhl spēlēt... Protams, ka tas ir vēlams rādītājs, ja spēlētājs ir spējīgs izspiest cienījamu daudzumu no krūtīm guļus, bet tas, ne būt nav noteicošais...

     [+] [-]

, 2012-07-02 20:07, pirms 12 gadiem
dzhonijs007 rakstīja: Es Tev pilnībā piekrītu, Mārtiņ!
Čau, Jāni. būs jāmaina profils, lai turpmāk atkal varu droši parazitēt Sportacentrā

     [+] [-]

, 2012-07-02 20:10, pirms 12 gadiem

Komentārs par 4. attēlu

popovich rakstīja: Čau, Jāni. būs jāmaina profils, lai turpmāk atkal varu droši parazitēt Sportacentrā
Tās ir tavas tiesības...

  +2 [+] [-]

, 2012-07-02 20:16, pirms 12 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Neviens jau neiespringst, drīzāk, tieši otrādi norāda, ka nu pēc vienas bildes kko spriest ir ne visai korekti. Te vairāk notiek vispārīga diskusija.

Btw, Ziemeļamerikā ir tāda neoficiāli-oficiāla tēze (bieži lasīta), ka ja atlēts (runa ir par PRO līmeņa atlētiem - hokejistim, basketbolistiem, futbolistiem, beisbolistiem) nevar spiešanā guļus uzcelt vismaz 1.5 savus svarus, tad nu... ir jautājumi viņam.
runājot tieši par basketbolu, es nevaru piekrist, ir dažāda stila spēlētāji, basketbolistam nav jābūt baigajam grudakam, lai iemestu bumbu grozā, vai noturētu kādu defā. gribu redzēt Novicki spiežam 160 kg vai Nešu 120 kg vai Alu Džefersounu 200

  +1 [+] [-]

, 2012-07-02 20:22, pirms 12 gadiem
popovich rakstīja: runājot tieši par basketbolu, es nevaru piekrist, ir dažāda stila spēlētāji, basketbolistam nav jābūt baigajam grudakam, lai iemestu bumbu grozā, vai noturētu kādu defā. gribu redzēt Novicki spiežam 160 kg vai Nešu 120 kg vai Alu Džefersounu 200
Par to jau iet tā runa!

     [+] [-]

, 2012-07-02 20:51, pirms 12 gadiem
popovich, dzhonijs007

Spiežot guļus nodarbināti tiek ne tikai pektorālie muskuļi, bet kā palīgmuskuļi un muskuļi-stabilizatori arī tricepss, priekšējās deltas, mugura, apakšdelmi, prese un kājas (faktiski, kā jau bāzes vingrinājums, tas iesaista ļoti daudz muskuļus).

Protams, ka tas ir vēlamais rezultāts, kurš jebkurā gadījumā, kā jau jebkurš spēka rekords, ir uzstādīts konkrētā brīdī, ar speciāli sagatavošanos utt., un ja būs 1.4 vai 1.35 savi svari, līgumu nelauzīs (vispārpieņemtas normas ir, ka 2 gadu laikā cilvēks, kurš nav trenējies ar svariem un dara to tādā fitnesa režīmā sasniedz 1.2 savus svarus). Tajā pašā laikā spēka rādītājiem ZAmerikas PRO sportā pievērš ļoti lielu nozīmi (un pareizi vien dara).

Replikas par 120 - 160 kg spiešanu kā kaut ko ārkārtīgi "ūber" neiespējamu gan liekas tādas... nenopietnas.

Tas pats pieminētais Džefersons jau savā pirmajā sezonā strādāja ar 90 kg, kas tīri teorētiski varētu būt 60% no maksimuma (pieņemot, ka ne jau ar submaksimāliem svariem viņš nestrādā, bet tīra bodibildinga programma basketbolam nav vajadzīga), kas nozīmē, ka ap 150 kg viņa 1 reizes maksimums bija jau tad (pirms 8 gadiem).

     [+] [-]

, 2012-07-02 21:06, pirms 12 gadiem
Juris Miņins rakstīja: popovich, dzhonijs007

Spiežot guļus nodarbināti tiek ne tikai pektorālie muskuļi, bet kā palīgmuskuļi un muskuļi-stabilizatori arī tricepss, priekšējās deltas, mugura, apakšdelmi, prese un kājas (faktiski, kā jau bāzes vingrinājums, tas iesaista ļoti daudz muskuļus).

Protams, ka tas ir vēlamais rezultāts, kurš jebkurā gadījumā, kā jau jebkurš spēka rekords, ir uzstādīts konkrētā brīdī, ar speciāli sagatavošanos utt., un ja būs 1.4 vai 1.35 savi svari, līgumu nelauzīs (vispārpieņemtas normas ir, ka 2 gadu laikā cilvēks, kurš nav trenējies ar svariem un dara to tādā fitnesa režīmā sasniedz 1.2 savus svarus). Tajā pašā laikā spēka rādītājiem ZAmerikas PRO sportā pievērš ļoti lielu nozīmi (un pareizi vien dara).

Replikas par 120 - 160 kg spiešanu kā kaut ko ārkārtīgi "ūber" neiespējamu gan liekas tādas... nenopietnas.

Tas pats pieminētais Džefersons jau savā pirmajā sezonā strādāja ar 90 kg, kas tīri teorētiski varētu būt 60% no maksimuma (pieņemot, ka ne jau ar submaksimāliem svariem viņš nestrādā, bet tīra bodibildinga programma basketbolam nav vajadzīga), kas nozīmē, ka ap 150 kg viņa 1 reizes maksimums bija jau tad (pirms 8 gadiem).
neviens jau nesaka, ka 120- 160 ir baigie cipari, un to ka bench press nenodarbina tikai krūšu muskuļus, to tu vari man nestāstīt- bet vienkārši piekasījos tavam 1,5 ciparam, kas noteikti nav dominējošs faktors, lai rēķinātu sportista fizisko sagatavību. Jaunie spēlētāji un spēlētāji- veterāni reti kurais iekļausies šajos ciparos... bet tas viņus nepadara mazāk profesionālus atlētus

     [+] [-]

, 2012-07-02 21:30, pirms 12 gadiem
popovich rakstīja: neviens jau nesaka, ka 120- 160 ir baigie cipari, un to ka bench press nenodarbina tikai krūšu muskuļus, to tu vari man nestāstīt- bet vienkārši piekasījos tavam 1,5 ciparam, kas noteikti nav dominējošs faktors, lai rēķinātu sportista fizisko sagatavību. Jaunie spēlētāji un spēlētāji- veterāni reti kurais iekļausies šajos ciparos... bet tas viņus nepadara mazāk profesionālus atlētus
Kā saka, ne jau es izdomāju tos ciparus.

Nu dominējošs... dominējošs ir tas kā spēlētājs savu ķermeni prot izmantot uz laukuma un fizisko sagatavotību apvieno ar funkcionālo. Un faktiski benčpress viens pats neko neparāda, taču kā būtisks faktors nosakot overall sagatavotību tas noteikti ir (komplektā ar pārējiem testiem).

Par to ko kurš var tā viennozīmīgi pateikt nevar un viss ir atkarīgs no sporta veida. Hokejā kādā, iespējams, ka debitants arī nepacels, basketbolā - ne katrs pacels. Beisbolā jau būs daudz tuvāk, bet ameikāņu futbolā tā jau ir debitantu norma. Ar veterāniem tā pat.

Kā jau teicu, neviens jau neprasa viņiem jebkurā diennakts laikā būt gataviem uzspiest šitik, taču tas ir atskaites punkts uz kuru jātiecas tiem kas to nevar izdarīt un no kura jāizvairās tiem, kas ceļ vairāk.

Starp citu, tikko sarēķināju, ka Raitis Ivanāns NHL karjeras laikā šo normatīvu izpildīja (pie svara 115 kg cēla, kā pats intervijā teica, 170 kg).

Tb par ko es te kārtējo reizi (noteikti ne pirmo) cepos - nekādā gadījumā nevajag fizisko sagatavotību nodalīt no funkcioālās un sporta veida specifiskās sagatavotības. Tb spēlētājs var būt talantīgs, labs utt., bet bez gaļas viņš visus savus potenciālos panākumus noliek zem lielas jautājuma zīmes (protams, runa ir ne par visiem sporta veidiem).

  -1 [+] [-]

, 2012-07-02 21:49, pirms 12 gadiem
popovich rakstīja: visiem šitiem, kačakiem, kas te iespringās par šķēles grudaka vingrinājumiem, regulāri, gan pats, gan daudz lielāki kačaki iesildoties mētā pat pliku stieni. Ne jau viņš tur maksimumu spiež. reāli savu 100 vins gan jau var izspiest un tas ir pilnīgi pietiekami. tā nav vienīgā muskuļu grupa.
Neesmu eksperts bet varu derēt ka basketbolistam dzudz svarīgāk ir kājas un visādi lokanības vingrinājumi uc.
100 kg (pienemot ka celeejs ir videjas miesasbuves - 85 kg) pat prieks parasta iesaceja kurs kaut paris menesus ir patrenejies - pilniba nekas nav.. personigi es 100kg jau ceelu peec nepilnu 2 menesu trenina.. un zinu ne mazums citu tadu eksemplaaru

     [+] [-]

, 2012-07-02 22:17, pirms 12 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Kā saka, ne jau es izdomāju tos ciparus.

Nu dominējošs... dominējošs ir tas kā spēlētājs savu ķermeni prot izmantot uz laukuma un fizisko sagatavotību apvieno ar funkcionālo. Un faktiski benčpress viens pats neko neparāda, taču kā būtisks faktors nosakot overall sagatavotību tas noteikti ir (komplektā ar pārējiem testiem).

Par to ko kurš var tā viennozīmīgi pateikt nevar un viss ir atkarīgs no sporta veida. Hokejā kādā, iespējams, ka debitants arī nepacels, basketbolā - ne katrs pacels. Beisbolā jau būs daudz tuvāk, bet ameikāņu futbolā tā jau ir debitantu norma. Ar veterāniem tā pat.

Kā jau teicu, neviens jau neprasa viņiem jebkurā diennakts laikā būt gataviem uzspiest šitik, taču tas ir atskaites punkts uz kuru jātiecas tiem kas to nevar izdarīt un no kura jāizvairās tiem, kas ceļ vairāk.

Starp citu, tikko sarēķināju, ka Raitis Ivanāns NHL karjeras laikā šo normatīvu izpildīja (pie svara 115 kg cēla, kā pats intervijā teica, 170 kg).

Tb par ko es te kārtējo reizi (noteikti ne pirmo) cepos - nekādā gadījumā nevajag fizisko sagatavotību nodalīt no funkcioālās un sporta veida specifiskās sagatavotības. Tb spēlētājs var būt talantīgs, labs utt., bet bez gaļas viņš visus savus potenciālos panākumus noliek zem lielas jautājuma zīmes (protams, runa ir ne par visiem sporta veidiem).
Neviens jau nestrīdas un nesaka, ka spēka vingrinājumi nav vajadzīgi un neko nenozīmē, kaut gan Raitis Ivanāns arī nav tas veiksmīgākais piemērs ar kuru savus apgalvojumus apstiprināt, jo viņa spēles uzdevumi, krietni vien, atšķīrās no pārējo komandas biedru darba... Protams, ka bench press ir viens no vingrinājumiem, kas nosaka, kaut vai spēlētāja potenciālu nākotnē, bet tas, noteikti, nav faktors, lai spriestu par, piemēram, spēlētāja vispārējo fizisko sagatavotību, jo ne mazāk svarīgs faktors var būt izturība, ātrums un citi...

     [+] [-]

, 2012-07-02 22:51, pirms 12 gadiem
dzhonijs007 rakstīja: Neviens jau nestrīdas un nesaka, ka spēka vingrinājumi nav vajadzīgi un neko nenozīmē, kaut gan Raitis Ivanāns arī nav tas veiksmīgākais piemērs ar kuru savus apgalvojumus apstiprināt, jo viņa spēles uzdevumi, krietni vien, atšķīrās no pārējo komandas biedru darba... Protams, ka bench press ir viens no vingrinājumiem, kas nosaka, kaut vai spēlētāja potenciālu nākotnē, bet tas, noteikti, nav faktors, lai spriestu par, piemēram, spēlētāja vispārējo fizisko sagatavotību, jo ne mazāk svarīgs faktors var būt izturība, ātrums un citi...
Piemērs absolūti normāls (turklāt par citu vietējo atlētu varējumu info nemaz nav tā pieejams), jo Ivanānam ne jau uz slidām stāvot štanga bija jācilā, bet gan jāspēlē hokejs (lai cik dīvaini tas neliktos). Tb viņš bija liels (pēdējās sezonās, vēl LAK spēlējot, viņš nometa kg 5-10), šamam bija daudz jācilā.

Benčpress ir labs tests kā noteikt spēlētāja ķermeņa aukšdaļas spēku (klāt vēl šolderpress noder), kas daudzos sporta veidos ir ārkārtīgi būtiski (basketbols/hokejs ir vieni no tiem).

Vispārējā fiziskā sagatavotība, starp citu, tiek noteikta pēc noteiktu normatīvu saraksta, kas jāizpilda (skriešanas dažādas, pievilkšanās, preses vingrinājumi utt.).
Kā runā gan Latvijas, gan ārzemju fiz. sagatavotības treneri, tad PRO atlētiem ar to pildīšanu būtu lielas problēmas (galvenokārt dēļ savas specializācijas un lielajai uzmanībai uz spec. sagatavošanos).

  -1 [+] [-]

, 2012-07-02 23:23, pirms 12 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Piemērs absolūti normāls (turklāt par citu vietējo atlētu varējumu info nemaz nav tā pieejams), jo Ivanānam ne jau uz slidām stāvot štanga bija jācilā, bet gan jāspēlē hokejs (lai cik dīvaini tas neliktos). Tb viņš bija liels (pēdējās sezonās, vēl LAK spēlējot, viņš nometa kg 5-10), šamam bija daudz jācilā.

Benčpress ir labs tests kā noteikt spēlētāja ķermeņa aukšdaļas spēku (klāt vēl šolderpress noder), kas daudzos sporta veidos ir ārkārtīgi būtiski (basketbols/hokejs ir vieni no tiem).

Vispārējā fiziskā sagatavotība, starp citu, tiek noteikta pēc noteiktu normatīvu saraksta, kas jāizpilda (skriešanas dažādas, pievilkšanās, preses vingrinājumi utt.).
Kā runā gan Latvijas, gan ārzemju fiz. sagatavotības treneri, tad PRO atlētiem ar to pildīšanu būtu lielas problēmas (galvenokārt dēļ savas specializācijas un lielajai uzmanībai uz spec. sagatavošanos).
Absolūti piekrītu par gandrīz visu, izņemot, par Ivanānu, jo reāli, viņa spēks nav rādītājs tam, kāds sniegums tiek rādīts laukumā, jo ne velti, lai cik tas nepatīkami neizklaiusītos, Raiča tika atzīts par vienu no sliktākajiem spēlētājiem 08/09 sezonā, kopā ar pārējiem aroda brāļiem - Peters, Brashear, Laraque... Tā ka par PRO spēlētāju - (hokejistu pēc definīcijas) Ivanānu būtu banāli saukt. Fiziskais spēks (tajā skaitā arī bp ir viens no galvenajiem rādītājiem, kas viņam palīdzēja pildīt savus pienākumus NHL). Kas attiecas uz fiziskajiem normatīviem - spriežot pēc LSPA normatīvu grāmatiņas, gandrīz jebkurš cilvēks, kurš būtu spējīgs izpildīt katru vingrinājumu ar MAX punktu skaitu, būtu jāsūta uz EČ vieglatlētikā 10cīņā, jo tiešām normatīvi ir iespaidīgi...

  +1 [+] [-]

, 2012-07-03 00:16, pirms 12 gadiem
dzhonijs007 rakstīja: Absolūti piekrītu par gandrīz visu, izņemot, par Ivanānu, jo reāli, viņa spēks nav rādītājs tam, kāds sniegums tiek rādīts laukumā, jo ne velti, lai cik tas nepatīkami neizklaiusītos, Raiča tika atzīts par vienu no sliktākajiem spēlētājiem 08/09 sezonā, kopā ar pārējiem aroda brāļiem - Peters, Brashear, Laraque... Tā ka par PRO spēlētāju - (hokejistu pēc definīcijas) Ivanānu būtu banāli saukt. Fiziskais spēks (tajā skaitā arī bp ir viens no galvenajiem rādītājiem, kas viņam palīdzēja pildīt savus pienākumus NHL). Kas attiecas uz fiziskajiem normatīviem - spriežot pēc LSPA normatīvu grāmatiņas, gandrīz jebkurš cilvēks, kurš būtu spējīgs izpildīt katru vingrinājumu ar MAX punktu skaitu, būtu jāsūta uz EČ vieglatlētikā 10cīņā, jo tiešām normatīvi ir iespaidīgi...
Bauma "Ivanāns - sliktākais NHL spēlētājs" latvijā piedzima un dzīvo tāpēc, ka vietējie sporta mediji nefiltrē kas ir vērtīgs un kas nē, tb kā nenormāli krutu resursu padara/uzskata bleacerreport.com, kas faktiski ir vietne priekš ikviena sporta fana, kuram ir ko teikt (lai tā savāktu auditoriju). Protams, ka tur ir arī vērtīgi raksti, bet tāpat tur ir arī absolūti subjektīvi marazmi.

Ivanāna - sliktākā spēlētāja gadījums ir viens no tiem (tb tikpat labi jebkurš cits var nopublicēt rakstu Ivanāns - NHL superstārs).

Viņš spēku izmantoja ne tikai kaujoties, bet arī cīņā pie bortiem, aizsardzībā.

LSPA normatīvubriošūras saturu nezinu, taču, jā, VFS ir ko darīt.
1 2 37 komentāri